/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
exec 96835 2004. június 9. 10:04
Válasz erre
Atis!

Igen. Van róla infó. De ha megnézed a Makettek menüt, akkor az enyémet is és Borka Gyuriét is káthatod összerakva, fotókkal a motortérről, annak színéről. Az enyémen még a vezetékezés is pótolva lett fotók alapján. Az alváz pedig félfényes fekete.
A fülkénél majd a szélvédő feletti, spoileren látható lámpákat tartalmazó két részből álló elemnél vigyázz majd. Szopatós a drága...

Üdv.
exec
barackdr 96834 2004. június 9. 09:34
Válasz erre
Én passzolom
Atis 96833 2004. június 9. 09:09
Válasz erre
Exec, Gabi, Barackdr, többiek.

A segítségeteket szeretném kérni. Tegnap vettem egy Scania R144-et, és erről szeretnék sok-sok információt. A motortérről, és a motor festéséről, az alváz szinéről, és hogy rendelkezik-e már közületek valaki ilyen jószággal.
Előre is köszönöm...
Atis 96832 2004. június 9. 09:00
Válasz erre
modellpapa.

Aha-aha.. köszönöm. olyan prismacolort hol lehet kapni, mert én sehol nem találtam. Utána lakkozod is, vagy nem? polirozod is? Természetesen mind a kipufogórendszerre értettem.

üdv.
RaPe 96831 2004. június 9. 01:03
Válasz erre
modellpapa!

A fülke külsőrésze az piros, a padló, a belső elemek szürkék, a műszerfal vil.szürke.
modellpapa 96830 2004. június 8. 23:04
Válasz erre
A tükörnél a tükörlapra egy DC fix nevű tükörszerű öntapadó anyagot használok (olyan mint az igazi tükör, azaz látom benne torzítás nélkül magamat, és van rajta egy átlátszó védőréteg is, ami azért van rajta mert ha megfogod, akkor még az ujjlenyomatod is meglátszik rajta). Egy cimborátor kaptam, aki ha jól tudom művészellátó boltban vette.

A kipufogó az az Italeri MAN F2000-es és F90-es kittben volt benne ha arra a félbevágott kipufogóra gondolsz, ami a 4 tengelyesen volt. Egyébként nem szeretem az ilyen krómozott kipufogót, csak az eredetin is ilyen volt és törekedtem a nagy modell mératarányos megépítésére. Sokszor egyébbként is átfestem revell 91-esel a gyárilag krómozott kipufogót.
Normál esetben a kipufogóhoz (és motorhoz) a Revell 91-est (talán acél szín) szoktam használni, illetve néha Prisma Color-t (talán Silver, de nem emlékszem pontosan a színre).


Gabi

És a Volvo fülke anyagában milyen színű?
Atis 96829 2004. június 7. 09:44
Válasz erre
modellpapa.

Elismerésem.. szépek.

egyetlen kérdésem lenne: lefújtad valamivel a kipufogókat illetve a tükröket, vagy azok gyári boritásúak?
Gabi 96828 2004. június 6. 22:31
Válasz erre
Szia modellpapa!
Az FH-s Volvóval kapcsolatos kérdéseidre a következőket tudom mondani.
A régi Volvó kittből indultak ki, tehát van benne motor, sőt át is alakították, hogy többé-kevésbé hasonlítson a mostanira. A hátsó híd sajnos maradt a régi, így ezt mindenképp ajánlatos cserélni. A homlokfalon kívűl kicserélték még a műszerfalat, kormányt, tükröket, ablaktőrlőket, és még egy-két apróságot. A matrica nagyon szép, amit adnak hozzá. Ajánlom, hogy építsd meg, mert nagyon szép, főleg ha van plusszba légrugós hátsó hidad.
A kamionjaid nagyon jók, amiket fel tettél, gratulálok.
Üdv: Gabi
modellpapa 96827 2004. június 6. 18:12
Válasz erre
Tettem fel pár képet a tár-ra 1-2 makettemről.
http://kep.tar.hu/modellpapa/index.phtml?aid=27652807
Érdemes megnézni, mert a Freightliner kivételével egyik sem egyezik meg a boltban kapható változattal.
A képek csak kisebb méretűek (60kb-osak), nagyobbakat nem akartam felrakni.
modellpapa 96826 2004. június 6. 17:35
Válasz erre
Megépítette már valaki az Italeri-től, az új Volvo FH12-st?
Azért érdekelne, mert szeretném tudni, hogy van-e neki motorja, vagy az Italeri új trendjének megfelelően egy lebutított motor nélküli gagyi változat. Ja és ha valaki már kibontotta, akkor azt is elárulhatja, hogy hátul légrugós-e vagy maradt laprúgós mint az előzö FH sorozat.

A Revell júliusban újból kiadja az autószállító nyergesvontatót amit korábban már gyártott. Októberre igéri a Volvo VN-t, gondolom az Italeri-t csomagolja át (az Italeri ugyanezt decemberre igéri).
Bubu 96825 2004. május 31. 21:49
Válasz erre
Én is!!!
pipike 96824 2004. május 31. 16:57
Válasz erre
Keresek kamion és régi típusú teherautó maketteket, modelleket.( ZIL, IFA,CSEPEL, TÁTRA stb......) Lehetnek buszok is.
exec 96823 2004. május 29. 11:58
Válasz erre
Atis, köszi!
Atis 96822 2004. május 26. 09:57
Válasz erre
Mindenkinek.

Tegnap csillebércen jártam... és a táborral szemben egy merőleges utcában... találtam egy orosz katonai tehergépkocsit. Egyben volt.. szerintem mozgásképes. Valami Ta3-hoz hasonló volt kirva oroszul. Le is fényképesztem. A pontos címet nem tudom, csak véletlenül akadtam rá. Viszont közterületen van, így remek forrásanyag, aki ilyen gépet szeretne, vagy éppen készít.
Gabi 96821 2004. május 25. 20:16
Válasz erre
Atis!

Használd egészséggel, örülök, hogy segíteni tudtam.
Gabi
Atis 96820 2004. május 25. 09:01
Válasz erre
Gabi.

Köszönöm szépen... megkaptam az ujságot. Biztos hogy nem tartozom érte?
Hálásan köszönöm.
bubu 96819 2004. május 18. 21:33
Válasz erre
bubu 96818 2004. május 18. 21:31
Válasz erre
1:43-ban van sok fajta KAMA3! A billencsből legalább 4 típus,puttonytól függően.
Van KRAZ,MAZ,ZIL,szinte az összes változataik,de drágák és nehezen lehet hozzájutni,egy-egy példányhoz! Van IKARUS Lux,55,66,255,260,280 is.
http://www.russianscalemodels.com

bubu 96817 2004. május 18. 21:28
Válasz erre
1:43-ban van sok fajta KAMA3! A billencsből legalább 4 típus,puttonytól függően.
Van KRAZ,MAZ,ZIL,szinte az összes változataik,de drágák és nehezen lehet hozzájutni,egy-egy példányhoz! Van IKARUS Lux,55,66,255,260,280 is.
http://www.russianscalemodels.com

Atis 96816 2004. május 18. 10:55
Válasz erre
Rendben Exec.

Várom válaszod.
exec 96815 2004. május 18. 10:50
Válasz erre
igen, meg.

még lesem őket
Atis 96814 2004. május 18. 10:40
Válasz erre
köszi Exec... képeket megkaptad?
exec 96813 2004. május 18. 10:34
Válasz erre
Atis!

nincsenek... pedig a Kama3 nekem is nagy vágyam lenne....
Kama3 csak 1:43-ban piszok drágán kapható, és csak a katonai verzió. Legalábbis én eddig csak azt láttam.
Atis 96812 2004. május 18. 10:21
Válasz erre
érdelkődnék a nagyoktól.. hogy Zil, Tátra, Kamaz, vagy valami hasonló teherautó van-e "forgalomban" 1:24-ben?
Atis 96811 2004. május 18. 09:15
Válasz erre
Exec.

Küldtem mailt...
exec 96810 2004. május 15. 08:24
Válasz erre
Mekett!

Miért ne lehetne igaz? :) De ha érdekelnek a tények, 126 millió dollár az adóságunk, ebből tavaj 10-et idén 16-ot kellett befizetnünk, ez már meg is történt. A maradék 100 milliót pedig 2006 végéig... Lehet, hogy tévedek, és csak 116 m dollár az adóságunk, akkor a következő 2 évben 90 millát kell csak kiköhögnünk. Amúgy, amíg fizut kapok... :)

exec
Gabi 96809 2004. május 14. 20:32
Válasz erre
Atis!
Ha sűrgös az újság, akkor küld el a címed mélben, és postázom, ha ráér, előbb-utóbb valahol összefutunk, és oda adom személyesen. A képeket hétvégén elküldöm mélben.
Üdv: Gabi
Atis 96808 2004. május 14. 12:09
Válasz erre
Szia Gabi.

köszönöm szépen a megnyugtató válaszod. Mint odaát láthattad.. júniusban szeretném magam megmutatni.. és a véleményeket összeszedni. Nos. Eddig 2 munkámmal vagyok kész.. mind a 2 tetszik(különben nem veszem meg) de mint Exec is.. nem vagyok megelégedve a munkámmal. Lehet hogy azért mert másokkal ellentétben én 3 hét alatt összedobok egyet, és ezáltal.. "elsietem" a dolgot. Mindenesetre megköszönném ha a többletpéldányból tudnál egyet küldeni, illetve valahol személyesen "koccanunk" és átveszem tőled. Természetesen az ellenérték fejében. Megoldható ez a dolog? Pesti vagyok... ígyha esetleg messze lennénk egymástól.. akkor a postai utánvéttel is remek lesz. És ha még külön fotót is tudnál küldeni, akkor az maga lenne a menyország. Köszi szépen előre is mindent.

üdv.
Mekett 96807 2004. május 14. 11:28
Válasz erre
Gabi 96806 2004. május 13. 22:54
Válasz erre
Szia Atis!
Szerintem nyugodtan festheted olyanra a kamionod alkatrészeit amilyenre neked tetszik. Én csak akkor ragaszkodom a pontos színekhez, ha valamely cég kamionját akarom megépíteni. Normál esetben előszőr kitalálom, hogy milyen színű lesz a fülke, és utánna keresek valami vele harmonizáló színt a váznak, motornak. ez mindenkinél egyedi dolog, de a használatban lévő eredeti kamionok is nagyon sok fajta fényezéssel futnak. A másik dolog amit a fabulison írtál a mérce. Szerintem a mércét mindenki saját magának emeli, vagy csökkenti, a legfontosabb, hogy mikor építed a kamiont, és amikor kész vagy vele jól érezd magad, örömet okozzon neked. Az természetesen egy plussz ösztönző, ha a többi makettező is elismeri a munkádat, vagy valamely versenyen helyezést ér el, de a legfontosabb, hogy te mit gondolsz róla. Nekem az utóbbi időben az adja a legnagyobb "izgalmat", hogy mennyire tudok átépíteni valamit, a módszerek, lehetőségek kitalálása, megvalósítása.
Ha az a régi MM kell, amiben a Ford volt, akkor írjál, mert van az újságból plussz példányom, meg fényképem a kamionról, mert anno még azt én követtem el.
Jó kamionozást: Gabi
Atis 96805 2004. május 13. 15:18
Válasz erre
Jó.. köszi Exec.

Üdv.
exec 96804 2004. május 13. 15:14
Válasz erre
Atis.

ritka de nem lehetetlen...
Atis 96803 2004. május 13. 14:58
Válasz erre
Exec.

..Jó akkor úgy kérdezem hogy: nagyon ám az élethűséget ha a kipuffogócsonktól kezdve a csövet végig aluszínűre festeném?
exec 96802 2004. május 13. 14:00
Válasz erre
Atis!

A leírásom az Italeri Westernstar 719 számú készletéhez szólt. A számok az alkatrészek számai a motornál. Így remélem már érthető a leírás. Komplett motortérfotóm csak újságban van, azt hozzád eljuttatni nem tudom.
Motorblokkról magáról rengeteg fotóm van viszont, de nem az ausztráliai változatról, ez utóbbi pedig elenyésző helyen ugyan, de eltér az amerikában alkalmazott motorblokkoktól.

Üdv.
exec
Atis 96801 2004. május 13. 09:43
Válasz erre
Hali...

Exec.

Nincs véletlenül képed egy csörös ausztrál kamion motorteréről? mert amiket alant leírtál az nekem kínai. Ha van és hajlandó lennél megosztani velem, lécci küld el az elkutyulodott@freemail.hu-ra.
Előre is köszi.
exec 96800 2004. május 10. 15:15
Válasz erre
K.O.$!

Néztem a képeket, amiket küldtél.

tapasztalataim alapján:
A C jelű részek, azaz sebváltóház: alumínium, vagy ugyan olyan piros, mint a motorblokk /ez revell-31/ 81B 82B alkatrészek általában vagy fehérek, vagy kékek. Az alkalmazott szűrő márkájától függ. A turbo 77B 78B vagy fekete /fényes, koszos motornál matt/ vagy króm szín. A 75 76 az piros, bár a 75-öst feketében is láttam már. A 80-as az fekete, abilincsek rajta alu. 60, 61, 62, 63, 65 alkatrészek a 31 es pirost kapják, a 62-esen a fennt levő kiálló lapokat szintén láttam már krómozva, de nem az egész szelepfedél, csak a 3 lap! Láttam viszont olyat is, amikor a motorblokk öntvény felső harmada volt csak piros, a többi fekete volt, az olajteknővel együtt.A 62 63 as alkatrészek ez esetben is pirosak, ablokk pedig attól a pisci beugrótól piros.

Én a magam készletén az egészet pirosra festettem anno, alumínum sebváltóházzal.

Üdv
exec
Atis 96799 2004. május 10. 15:10
Válasz erre
Értem.. jó.. köszike.:)
exec 96798 2004. május 10. 15:06
Válasz erre
Atis!

A zsűri tudtommal a motor teret is pontozza, azonban pl a diorámáknál, vagy az airbrushal készült kamionoknál nem ez a lényeg. Nem tudom nézik-e, de ha igen, akkor ez utóbbi két esetben nem kéne...
Atis 96797 2004. május 10. 14:49
Válasz erre
Exec.

Jó rendben... köszönöm.
Még egy jó kérdést: Melyiket részesíti a zsűri előnyben: a kinyithatóst vagy a nem nyithatós motorháztetejüeket?
exec 96796 2004. május 10. 14:38
Válasz erre
Atis!

Pontosan! Nem kell külön indexet raknod. az alámpatest így egy egész

exec
Atis 96795 2004. május 10. 14:06
Válasz erre
Exec.

Szóval akkor hátra ne rakjak indexet? Rendben...

köszönöm az infót...
exec 96794 2004. május 10. 12:34
Válasz erre
Atis!

Amerikában és Ausztráliában eltérő az előírás az európaiakkal. Ott a lámpák így néznek ki. /Amúgy ott az indexelés sem olyan nagy "divat", mint nálunk. A lámpatest mérete, formája teljesen /kb :)/ jó. A búrája pedig egyszínű, piros...

Üdv
Atis 96793 2004. május 10. 09:30
Válasz erre
Sziasztok...

Exec..

Tanácsot szeretnék kérni mert elakadtam. Éppen egy ausztrál vontatón dolgozok... a hátsó lámpáknál van problem. Beépítettem a helyzetjelzőket hátra, de amit adtak a készlethez hivatalosan két kicsi kütyüt, abba nem fér el mellé az index lámpa is. Mit tegyek? Keressek valami nagyobb vagy elosztott lámpatesteket, mint elől.. vagy csak simán rakjam ki mellé?
sutam 96792 2004. május 10. 08:27
Válasz erre
Nekem véglis az is jó, fő az hogy legyen az egésznek egy kis régi szájíze.
Mondjuk meg kell nézni az ár különbségeket is, mert nálam nem mindegy 1000ft-sem. De köszi neked is, meg a többieknek is, a katalógus meg érdekel, persze:-)
RaPe 96791 2004. május 9. 23:00
Válasz erre
sutam!

Ha esetleg Tatra megfelelne helyette, cseh országban kapható egy rakás teherautó busz, H0-s méretben. ha érdekel bescannelem a katalógust és az árakat.
exec 96790 2004. május 8. 21:21
Válasz erre
Sutam!

nem jól tudod

Én láttam már 1:87 rábát...

De legjobban úgy jársz, ha veszel egy öreg MAN-t, vagy Daf-t
Az ede MAN, a turbo Daf fülkés volt
azt könnyü átalakítani, akár fotó laapján is

üdv
exec
sutam 96789 2004. május 8. 21:21
Válasz erre
Gabi, a csevegőben már mondtam, de itt is mondom hogy érdekel, és megköszönöm ha elkűldöd.
sutam 96788 2004. május 8. 21:19
Válasz erre
No, ez jó hír. Sajnos nem tudom hogy milyen a DAF, és MAN fülkés, valamilyet láttam, talán a MAN-hoz hasonlít.
exec 96787 2004. május 8. 20:32
Válasz erre
Sutam!

nem jól tudod

Én láttam már 1:87 rábát...

De legjobban úgy jársz, ha veszel egy öreg MAN-t, vagy Daf-t
Az ede MAN, a turbo Daf fülkés volt
azt könnyü átalakítani, akár fotó laapján is

üdv
exec
Gabi 96786 2004. május 8. 20:30
Válasz erre
Szia sutam!
Amennyire tudom készült Rába HO méretben HC-s dekorációval. Amennyiben magad akarod elkészíteni szerintem legjobb kiindulási alap valami más kamion. A kérdés, hogy melyik Rábát akarod, a régi MAN fülkéset, vagy a DAF fülkéset? Ezekhez tudok adni adatokat, ha kell, de kiindulhatsz az alaptípusból is, és azt alakítod át. MAN, vagy DAF modell biztos van a Herpánál, vagy valamelyik másik gyártónál. A régi szocialista típusokat is gyártják, ha jól emlékszem a Rietze ( vagy csak simán Ritze ), a gyártó nem biztos, de már láttam Liazt, Tátrát, Ifát is. Ha érdekel, és kell, utánna tudok pontosan nézni a gyártó nevének.
Jó munkát, és üdv:
Gabi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.