/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
warampi 97068 2004. november 21. 17:34
Válasz erre
Köszi.exec!
Pedig a keretek,zsanérok szépek krómozva.Szóval gyakorlat,és semmi csoda.
exec 97067 2004. november 21. 13:33
Válasz erre
warampi!

Kb ennyi
én elöször ecsettel szoktam elsimítani, aztán ujjal. Nem túl nehéz vele dolgozni, hamar kiismered, bár ablakkeretnél elég nehézkes a használata
warampi 97066 2004. november 21. 11:36
Válasz erre
Sziasztok!

Valaki legyen szives irjon már némi Bare-metal krómfólia -tapasztalatot!
Ajtó,ill. szélvédőkeret,kilincs...De inkább arra lennék kiváncsi,hogyan viszi fel a felületre,mik az esetleges "veszélyek".
Annyit tudok azért róla,hogy ultravékony,a krómozandó felületnél valamivel szélesebb csikot kell ragasztani,rásimitás után szikével felesleget levágni.
Brunó 97065 2004. november 18. 22:36
Válasz erre
Warampi!
privát mailben beszéljük meg a részleteket.

Brunó
warampi 97064 2004. november 17. 16:16
Válasz erre
A Plastic Cowboy hamarosan havi-frissit,elöljáróban azért közli-szerintem csakis az én bosszantásomra-,hogy az AMT újra kiadta a Peterbilt 352-t,és a White Freightlinert,de ez utóbbi nem ua.,mint amit itthon lehetett kapni,hanem sokkal fainabb,39-49 dolcsi.
Ilyenkor elgondolkodik az ember a kinti kinálaton,és fizetésekhez mérten nagyon olcsó árakon,és ezek itthoni viszonylatán.
warampi 97063 2004. november 17. 16:08
Válasz erre
Brúnó komám!Hol tudnám átvenni az Alcadot?Nincs időm most visszaolvasni,igy nem is tudom melyik boltban dolgozol.
Gabi 97062 2004. november 13. 22:17
Válasz erre
Szia warampi!
Anyit azért megjegyeznék, hogy az új koncepció alapján a Revell/Italeri új fejleztésű kamionjai nem tartalmaznak motort, a váz egyszerűsített, és az első kerekek nem kormányozhatóak. Ettől eltekintve valóban szép a makett, bár én mikor az XF-es Daf-ot megláttam ilyen "visszafejlődőtt" állapotban egy kicsit elszomorodtam. A TGA-nál viszont már ezt vártam, így nem volt annyira rossz. A kaszni viszont szép, és pontos, csakúgy mint a belseje.
Gabi
warampi 97061 2004. november 13. 13:57
Válasz erre
Sziasztok!
Ma megvettem,bár már régebben kinéztem a Revell MAN TG-A-ját.Nagyon tetszett ez a gép.A dobozt kinyitva szemem-szám elállt,minden maga a tökély,összes alkatrész,minden bontás sorjamentes,hibátlan,egyszerűen fantasztikus ez a kit.
Bár egyenlőre még a Peterbilt 359 épitésének végefelé járok.
RaPe 97060 2004. november 12. 00:44
Válasz erre
Hali!

Én anno leszedtem egy FAQ-ot az alcladról.

A lényeg röviden:
Fényes fekete enamel alap kötelező a króm alá. (a többihez nem, de azoknak se árt)
Ecsettel nem lehet festeni. Higítani nem kell (ez rajta van az üvegen is)
A festés után 10 perccel már maszkolható (azt nem írták hogy csak fóliával, vagy folyékonnyal is)
Nem kell záró lakkréteg rá (ez is rajtavan a cimkén), száradás után lehet tapizni.
A króm és a fényes aluminium festékre nem tanácsos ráfesteni, a többire lehet.
A króm nem marad a kézen (állítólag).
A színeket lehet kismértékben színezni (kivéve króm és f.alu)
4-6 évig áll el. jól fel kell rázni.
1 üvegnek elég egy 1/48 as b-17eshez. (ezzel én vitatkoznék...)
Az alclad felfújása előtt tanácsos letisztítani az alapozott felületet (ujjlenyomat, stb...)

Egyébként: http://www.alclad2.com

RaPe

u.i: Brunó: nekem lett rendelve króm? ha igen, légyszi írd meg hogyan jutok hozzá. Köszi! cím: rape@drotposta.hu
Brunó 97059 2004. november 11. 23:47
Válasz erre
Igen, így van. Lakkozni a leírás szerint nem ajánlott, de ha teljesen megszáradt nyugodtan meg lehet fogni, nem kopik le.

Brunó
exec 97058 2004. november 11. 21:55
Válasz erre
Brúnó!

Az alclad-2 alá minden esetben fekete olaj festékkel kell dolgozni, az akrillal nagyon rossz. Fújni kell, ecsetelésre nem igazán alkalmas. Két rétegben kell fújni, a második fog felfényleni. Ennyit tudtam meg anno howardtól. A lakkozásról is írt de sajnos már nincs meg a levele.

Üdv
exec
Brunó 97057 2004. november 11. 21:11
Válasz erre
Sziasztok!
Ma megjött a csomag, benne az Alclad.A kereteknél még nem próbáltam, csak nagyobb felületen. Az biztos, hogy mindenképp alá kell festeni valamilyen olajos sötét árnyalatú fényes színnel, különben nem lesz króm. Ecsettel nem próbáltam, nem tudom milyen lesz.
Brunó
warampi 97056 2004. november 11. 20:15
Válasz erre
Kiváncsi vagyok,króm-szélvédő,ill. ajtókeretek kihúzásához lehet-e használni?
Amúgy a Testors polir szériáját kizárólag pisztolyhoz kinálják,kis felületen,egy-egy apró alkatrészen ecsettel is ugyanolyan.
Brunó 97055 2004. november 9. 09:11
Válasz erre
Sziasztok!

úton van a cuccos. amint megjött értesítelek titeket.

Brunó
sp. 97054 2004. november 8. 20:42
Válasz erre
köszönöm a sok infot de azt hiszem betonmixer lesz a felépítmény de ez attól függ hogy mit találok amit meg tudok rendelni. Különben a felfüggesztéssel nem lesz baj mivel rengeteg képet néztem meg és észrevettem hogy nem szükséges emelni.
modellpapa 97053 2004. november 8. 12:27
Válasz erre
Én egyszer építettem egy billencset. (fotó róla itt: http://kep.tar.hu/modellpapa/index.phtml?aid=27652807 )
Egy 5 tengelyes MAN volt. Az 5 tengelyesnél egy darab polisztirolt ragasztottam az alvázhoz alulról és így készült el a magasítás. Az egyik fotón látszik is.
A puttonyt az eredeti fotója alapján építettem. Vettem a praktikerben 500Ft egy kisebb tábla átlátszó polistirol lemezt és azt átszabtam. 8-10 órás munkával elkészült csiszolással mindennel (persze a ragasztó száradása miatt kicsit több volt). Ugyan az átlátszó polisztirol műanyag, rideg és könnyen törik, ezért ha valaki tud normálisat venni az inkább abból csinálja. Az biztos, hogy én nem adnék ki puttonyért pénzt, ha meg tudom csinálni, márpedig meg lehet, csak elhatározás kell hozzá. Ha veszel platót akkor azt már nehezen tudod betoldani stb. ha nem jó a mérete.
A munkahengert én különböző átmérőjű öntőkeretből ragasztottam össze. A legalsó legvastagabb alsó tagot egy golyóstól méretre vágásával készítettem. Ha a puttony be van csukva akkor a munkahengert kiveszem a helyéről és már nem is zavar.
Ha MAN-t építenétek akkor nagyon könnyen lehetne megemelni a fülkét, mert csak meg kell fordítani az alvázkeretet és már nyertek vele kb. 2cm-t amivel kész is az építőipari gép. Volvo-nál, Scania-nál ha jól tudom elől ugyanolyan magas az alváz elől és hátul is, így ez nem járható út.
Az erededi gépeken a magsítást sokszor másfajta első futóművel oldják meg elől (nincs annyira meghajlítva)

sp. 97052 2004. november 7. 11:12
Válasz erre
köszi Gabi a váz csak egy része lesz KFS a két hátsó tengely. de az első két tengelyen még sokat töröm a fejem.
Gabi 97051 2004. november 7. 10:50
Válasz erre
Szia sp.
Hát igen, ha ilyen kiegészítőkben gondolkodsz jóval könnyebb megépíteni a kamiont, mintha magadtól szabnád át. Természetesen a vázat és a futóműveket így is alakítani kell, de az könnyebb mint a fülke. Az első két tengelyt magad csinálod, vagy az is KFS? Szerintem ha billenős felépítményt csinálsz, azt nem bonyolult saját készítéssel sem megcsinálni, viszont jóval olcsóbb. Az emelőmunkahengernek tudom javasolni a külön kapható TV antennát ( ami kihúzható ), aminek a hosszát ugyan vágni kell, de élethű a mérete, és az anyaga.
Gabi
sp. 97050 2004. november 6. 21:59
Válasz erre
szia Gabi köszi a segítséget sokat gondolkodtam és rengeteg honlapot néztem meg. szerencsére M&G most hozta ki az új FM kabint és szerencsére csak a hosszán kell csak változtatni a felépítményt pedig talán a KFS-től rendelek de azt hiszem így is sokat fogok rajta dolgozni.
Gabi 97049 2004. november 5. 18:28
Válasz erre
Szia sp.
A váz emelését legegyszerűbben a tengelyek kiemelésével tudod megoldani. Vagy a rugókat ragasztod mindenestől lejjebb a vázon, vagy a rugó és a hídtest közé teszel kis müanyag darabokat emelésként. A teljes élethűséghez tartozik, hogy a 8x4-es kamionok váza eleve vastagabb, és erősebb mint egy 4x2 váz, mely gondolom a kiindulási alap lesz. Elég sok mindent kell átalakítani a vontatón, hogy építőipari gép legyen. A fülkét is vágni kell hosszában, és alacsony tető kell rá, sőt, ha az FM változatot csinálod akkor a magasságát is csökkenteni kell. Szép munka, lehet vele alkotni.
Tomas
A plató elkészítéséhez az 1, 2 mm-es sztirollapot javasolom, én abból készítettem billenős pótkocsit. Sok sikert a rövid fülkéhez, nehéz meló lesz.

Gabi
Tomas 97048 2004. november 5. 15:19
Válasz erre
Van egy 4 Scaniám és rövidfülkés billencset akarok aki tud irjon pár tippet a plató elkészitéséhez.
sp. 97047 2004. november 4. 09:14
Válasz erre
hello újabb segítség megondoltam magam és a 6x4-es volvó helyett egy 8x4-es volvót akarok építeni betonmixerrel vagy puttonnyal vagyis egy igazi építőipari kamion lenne. Ezért az lenne a kérdésem szerintetek kell e emelni a vázon és ha kell hogyan???
Mekett 97046 2004. november 2. 22:44
Válasz erre
Brúnó!

Nekem tetszett anno a film (kb 10 éve, amikor láttam). Szívesen megnézném újra, de 3000 ft... nem is tudom...
Talán ha valakinek meglenne :)
Csiza 97045 2004. november 2. 21:47
Válasz erre
sziasztok szeretném megköszönni a tanácsokat
nem tudom hogy hol juthatnék esetleg 1:24-es kicsinitésü heller félpóthoz illetve csak nyitott félpóton dolgozok és ahoz keresek oldal ajtókat
tudnátok segíteni hogy hol keressek?

elöre is köszi
Csiza
Brunó 97044 2004. október 29. 22:48
Válasz erre
Sziasztok!
megjelent a Párbaj DVD-én. http://www.xpress.hu/dvd/film.asp?FILMAZ=2930&VID=33934371182284633

Brunó
exec 97043 2004. október 28. 19:23
Válasz erre
Warampi!

A krómozást lefolyó tisztítóval szokták eltávolíani. (Nem a búvár típusú. kristályos, hanem folyadék, vízben oldva)

Csiza

A festékek terén mindenkinek megvan a kedvnece, van aki Modell Masterst használ, van aki Humbrollt, Revellt. Én az akrilokat jobban szeretem. (Gunze, Tamiya)
Csiza 97042 2004. október 28. 18:09
Válasz erre
Sziasztok
Nemrég kezdtem makettezni és szeretnék töletek egy-két dolgot kérdezni.
Pl.: milyen festéket használtok a felnik festésére (olyat keresek amit lehet festés után polirozni) ill.milyen festéket tudnátok ajánlani amivel magát a karosszériát érdemes festeni és matricázni mivel szoktatok?
Ja amugy mit tuttok egy bizonyos H.A. Models nevü cégröl?

Segitségeteket elöre is köszi.
warampi 97041 2004. október 24. 20:02
Válasz erre
Micsoda MAN-t láttam...Italeri,valami egészen új kiadás,és maga a gép is ultraúj,sárga festéssel van ábrázolva,nem amcsi,de megigézett,asszem beszerzem.MAN TG-A.Krómeltávolitás?Tankról kellene,valahol képen láttam,hogy x folyadékba mártották,és leoldotta.
Brunó 97040 2004. október 24. 19:08
Válasz erre
Sziasztok,
Nagyon jó link, nem csak az amerikai cuccokat kedvelőknek. http://www.scalerealism.com
és itt a Truck Detailing
Brunó





jano 97039 2004. október 24. 17:56
Válasz erre
Hali.Nekim is inkább a kamcsik jönnek be.Tudok segíteni MAN F-2000 tipusban.Most egy Renault AE500-at "Mangnum" csinálok.Ha valakinek van tanácsa hozzá szívesem veszem.Az előző makettomból kimaradt alkatrészeket felajánlom.
warampi 97038 2004. október 24. 17:03
Válasz erre
De tudtommal van vegyszer is,ami leoldja,és csak a "krómmal" lép reakcióba,erre lennék kiváncsi.
Gabi 97037 2004. október 24. 16:30
Válasz erre
Szia warampi!

Én általában finom polírpapírral csiszolom le, ha fölösleges, vagy át akarom festeni.

Gabi
warampi 97036 2004. október 24. 12:40
Válasz erre
Sziasztok!
Milyen vegyszer szedi le a krómot a műanyagról?
Gsolo 97035 2004. október 13. 11:14
Válasz erre
Gabi 97034 2004. október 12. 08:02
Válasz erre
Szia Brunó!
Én már nem akarok 4-es Scaniát csinálni, mert van 4 db, elég volt az is, mert itt-ott szívatos. Majd az új R-t, ha jövöre megjelenik. De ha valami kérdésed van, abban szívesen segítek.
Gabi
exec 97033 2004. október 12. 06:22
Válasz erre
Sziasztok!

Rám most épp a nálatok vásárolt Revell F-12-es Volvo vár. Erről jut is eszembe. Hűtőrácsokat, takaró lemezeket, fellépőket is marathatnánk.
Brunó 97032 2004. október 11. 21:37
Válasz erre
Szasztok!

az ötlet jó, van is pár KFS maratásom. persze ez nem máról holnapra megy majd. csinál most valaki 4-es Scaniat?
Gabi 97031 2004. október 11. 19:09
Válasz erre
Brunó!

Engem is érdekelne a fotómaratás, ötletet vehetünk akár a KFS honlapjáról is.

Szia Gabi
exec 97030 2004. október 10. 19:08
Válasz erre
Brunó!

Engem érdekelne mindenképp a fotómaratás lehetősége.

Üdv.
exec
sp. 97029 2004. október 9. 19:25
Válasz erre
köszi
barackdr 97028 2004. október 9. 18:28
Válasz erre
Itt a telefonszám: Tel/Fax: 0044 1902 677467
De ott van az oldalán is a Contact us alatt.
barackdr
sp. 97027 2004. október 9. 18:17
Válasz erre
segítséget kérnék nem tudom mi a körzetszáma a KFS nek mert a rendelési lapon van telefonszámszám de az ország és a körzetszám nincs rajta a telefonkönyvben pedig nem tudtam megtalálni a körzetszámot
Brunó 97026 2004. október 8. 21:30
Válasz erre
Sziasztok!
Gabinak köszönöm az infot. Ezuton szeretnék kérni minden gumikerekes fanatikustól ötleteket a következőhőz: lehetőségem lenne fotómaratást csináltatni, olyan (nem tipusföggő)kiegészítőkre amikkel feljavíthatnánk a makettünket. Gondolok itt olyanokra, mint gáz, fék, kuplungpedál, napellenző, csőbilincs stb. Ha érdekel valakit, és vannak ötletek, írjatok.

Brunó
Gabi 97025 2004. október 8. 12:30
Válasz erre
Szia Igor!

Hétvégén átküldöm neked az új Actros képeit.

Gabi
Gabi 97024 2004. október 8. 12:29
Válasz erre
Szia Brunó!
Én bankon át utaltam a pénzt, amikor vásároltam, de lehet borítékban is, akkor megúszod a bankköltséget. Ezt előre tisztázni kell emailben az eladóval, és azt is, hogy mennyi lesz a posta, mert általában a kiírt összeg Németországra vonatkozik. Kockázat van benne, mert a boríték elveszhet, a banki átutalás biztosan átmegy. Az meg hogy mit küld, milyen állapotban, és mikor, meg az egész alapkockázata. Érdemes visszaolvasni az eladóról adott véleményeket, az azért jelent valamit. Összeségében szerintem a boritékos fizetés hátránya legfeljebb az, hogy elveszik, vagy lenyúlják, ha észreveszik mi van benne, viszont olcsóbb.
Gabi
Igor @ TMK 97023 2004. október 7. 23:15
Válasz erre
Hello sracok,

orultem, hogy talalkoztunk Ersekujvaron!

Mar nem emlekszem pontossan, ki csinalta a bucsu fenykepet, de megkerhetnem az illetot, hogy kuldje el nekem az email cimemre?

Gabi, mar megvan neked az uj Actros??? Kuldenel nekem egy csomo kepet a doboz tartalmarol? Szeretnem atbongeszni legalabb igy virtualissan - nalunk valahogy befagyott az Italeri importor es meg nem is hallott rola :-(

Igor @ TMK
Brunó 97022 2004. október 7. 21:45
Válasz erre
Szia Gabi!
köszi a címeket. Eddig még csak egyszer boltoltam egy osztrákkal, oda simán feladtam borítékba a pénzt. A germánnak hogyan küldjem el a pénzt? Te már boltoltál velük? Valami ötlet?
http://search.ebay.com/_W0QQgotopageZ1QQsassZtitanic2001QQsosortorderZ1QQsosortpropertyZ1QQssPageNameZADMEQ3aBQ3aTB2Q3aUSQ3a14
Ez a manus nem semmi dolgokat árul, bár most nincs semmije, de érdemes visszanézni.

Brunó
Gabi 97021 2004. október 7. 20:41
Válasz erre
Brunó 97020 2004. október 7. 19:37
Válasz erre
Gabi!
Örülök, hogy ilyen hamar megkaptad. Még szerencse, hogy javítottak, és nem rontottak a maketten. Egyébként érdeklődnék, hogy nincs-e valakinek eladó, vagy elcserélhető Italeri 796 kat.számú Iveco Turbo Star II kittje?

Brunó
Gabi 97019 2004. október 7. 17:28
Válasz erre
Brunó!
Megkaptam az új Actrost, köszönöm szépen!
Kellemes meglepetésre nemcsak a homlokfalat cserélték, hanem sok más mindent is ami változott. Szerencsére ez még a motoros kivitel, sőt a hátsó légrugókat is újra cserélték. Elég jónak, és szépnek néz ki a makett.

Gabi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.