/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
exec 97085 2004. december 12. 18:45
Válasz erre
Gabi!

Akkor nekem is küld el.... :)

üdv
exec
Gabi 97084 2004. december 12. 17:10
Válasz erre
Szia sp.!

A pótkocsi teknőjének hossza 300 mm, az egyenes részen mérve, a ferde eleje és hátulja miatt összesen 375 mm, amiben benne van hátul egy 30 mm-es üres rész az ajtó után ( ahol a kis háromszög van ). A magassága 60 mm. Ha szükséged van rá, valahol van beméretezett rajzom billenős pótkocsiról, megkeresem, és ha adsz egy mélcímet elküldöm.
Gabi
sp. 97083 2004. december 11. 15:01
Válasz erre
Szia Gabi ugye jól tudom te építetted a kőszállítós billencset meg tudnád mondani a puttony magasságát és hosszát. előre is köszi
Robi 97082 2004. december 8. 09:22
Válasz erre
Szia Gabi
Köszi az infót

Robi
sp. 97081 2004. december 7. 22:16
Válasz erre
Sziasztok egy időre elhalasztom a volvo megépítését mert sikerült beszereznem egy Magnum Ice Truck-ot amikor megláttam egyből beleszerettem és szerencsére az ára is jó volt. Nagyon ajánlom mindenkinek gyönyörűek a matricák és az öntvények is jók.
Gabi 97080 2004. december 7. 21:25
Válasz erre
Szia Robi!
Magasított fülkés az új Actros ( Megaspace kivitel ), ugyanaz mint a régi. A fülke alapszíne egy viszonylag sötétebb kék, enyhe metálos beütéssel.
Gabi
Robi 97079 2004. december 7. 20:37
Válasz erre
Sziasztok
Információt szeretnék kérni , hogy az italeri új mercedes actrosa magasított fülkés-e ill. , hogy a kaszni alapszine milyen?
Előre is köszönöm a választ.
Robi
warampi 97078 2004. december 7. 16:20
Válasz erre
Ma láttam egy Peterbilt azt hiszem 352-est,magyar rendszámmal!Impozáns volt.
Brunó 97077 2004. december 3. 19:12
Válasz erre
warampi 97076 2004. november 27. 19:51
Válasz erre
Kipróbáltam az Alcad krómot is,szép,de mégsem az igazi,mert van fénye,de nem ragyog.Mintha a króm kissé opálos lenne.
warampi 97075 2004. november 27. 11:08
Válasz erre
Hali!

Jajj,de szuper ez a Bare-króm!Tényleg gyerekjáték a használata,én fültisztitó-pálcával simitom,és dörzsölöm.Alcadra még nem volt időm,remélem hasonló.
lucky 97074 2004. november 23. 21:07
Válasz erre
thx!
bejött!
lucky 97073 2004. november 23. 21:05
Válasz erre
thx!
bejött!
Brunó 97072 2004. november 23. 19:51
Válasz erre
lucky!
http://www.hankstruckpictures.com/ és így írd be:dolly.
lucky 97071 2004. november 23. 17:52
Válasz erre
Brunó!
Enek az oldalnak a címét meg tudod adni?
Bocs a lámaságért ,de nem szeretném végignézni a topicot.:)
Brunó 97070 2004. november 22. 21:21
Válasz erre
Halihó!
próbáld meg a Hank oldalán, én régebben találtam ott pár képet.
Brunó

lucky 97069 2004. november 22. 15:11
Válasz erre
Urak!
Az ausztrál road train-ek pótkocsijainak első futóművéről( dollie)
van-é fotója vkinek?
Szerkezeti részeket láttatóra gondolok.
warampi 97068 2004. november 21. 17:34
Válasz erre
Köszi.exec!
Pedig a keretek,zsanérok szépek krómozva.Szóval gyakorlat,és semmi csoda.
exec 97067 2004. november 21. 13:33
Válasz erre
warampi!

Kb ennyi
én elöször ecsettel szoktam elsimítani, aztán ujjal. Nem túl nehéz vele dolgozni, hamar kiismered, bár ablakkeretnél elég nehézkes a használata
warampi 97066 2004. november 21. 11:36
Válasz erre
Sziasztok!

Valaki legyen szives irjon már némi Bare-metal krómfólia -tapasztalatot!
Ajtó,ill. szélvédőkeret,kilincs...De inkább arra lennék kiváncsi,hogyan viszi fel a felületre,mik az esetleges "veszélyek".
Annyit tudok azért róla,hogy ultravékony,a krómozandó felületnél valamivel szélesebb csikot kell ragasztani,rásimitás után szikével felesleget levágni.
Brunó 97065 2004. november 18. 22:36
Válasz erre
Warampi!
privát mailben beszéljük meg a részleteket.

Brunó
warampi 97064 2004. november 17. 16:16
Válasz erre
A Plastic Cowboy hamarosan havi-frissit,elöljáróban azért közli-szerintem csakis az én bosszantásomra-,hogy az AMT újra kiadta a Peterbilt 352-t,és a White Freightlinert,de ez utóbbi nem ua.,mint amit itthon lehetett kapni,hanem sokkal fainabb,39-49 dolcsi.
Ilyenkor elgondolkodik az ember a kinti kinálaton,és fizetésekhez mérten nagyon olcsó árakon,és ezek itthoni viszonylatán.
warampi 97063 2004. november 17. 16:08
Válasz erre
Brúnó komám!Hol tudnám átvenni az Alcadot?Nincs időm most visszaolvasni,igy nem is tudom melyik boltban dolgozol.
Gabi 97062 2004. november 13. 22:17
Válasz erre
Szia warampi!
Anyit azért megjegyeznék, hogy az új koncepció alapján a Revell/Italeri új fejleztésű kamionjai nem tartalmaznak motort, a váz egyszerűsített, és az első kerekek nem kormányozhatóak. Ettől eltekintve valóban szép a makett, bár én mikor az XF-es Daf-ot megláttam ilyen "visszafejlődőtt" állapotban egy kicsit elszomorodtam. A TGA-nál viszont már ezt vártam, így nem volt annyira rossz. A kaszni viszont szép, és pontos, csakúgy mint a belseje.
Gabi
warampi 97061 2004. november 13. 13:57
Válasz erre
Sziasztok!
Ma megvettem,bár már régebben kinéztem a Revell MAN TG-A-ját.Nagyon tetszett ez a gép.A dobozt kinyitva szemem-szám elállt,minden maga a tökély,összes alkatrész,minden bontás sorjamentes,hibátlan,egyszerűen fantasztikus ez a kit.
Bár egyenlőre még a Peterbilt 359 épitésének végefelé járok.
RaPe 97060 2004. november 12. 00:44
Válasz erre
Hali!

Én anno leszedtem egy FAQ-ot az alcladról.

A lényeg röviden:
Fényes fekete enamel alap kötelező a króm alá. (a többihez nem, de azoknak se árt)
Ecsettel nem lehet festeni. Higítani nem kell (ez rajta van az üvegen is)
A festés után 10 perccel már maszkolható (azt nem írták hogy csak fóliával, vagy folyékonnyal is)
Nem kell záró lakkréteg rá (ez is rajtavan a cimkén), száradás után lehet tapizni.
A króm és a fényes aluminium festékre nem tanácsos ráfesteni, a többire lehet.
A króm nem marad a kézen (állítólag).
A színeket lehet kismértékben színezni (kivéve króm és f.alu)
4-6 évig áll el. jól fel kell rázni.
1 üvegnek elég egy 1/48 as b-17eshez. (ezzel én vitatkoznék...)
Az alclad felfújása előtt tanácsos letisztítani az alapozott felületet (ujjlenyomat, stb...)

Egyébként: http://www.alclad2.com

RaPe

u.i: Brunó: nekem lett rendelve króm? ha igen, légyszi írd meg hogyan jutok hozzá. Köszi! cím: rape@drotposta.hu
Brunó 97059 2004. november 11. 23:47
Válasz erre
Igen, így van. Lakkozni a leírás szerint nem ajánlott, de ha teljesen megszáradt nyugodtan meg lehet fogni, nem kopik le.

Brunó
exec 97058 2004. november 11. 21:55
Válasz erre
Brúnó!

Az alclad-2 alá minden esetben fekete olaj festékkel kell dolgozni, az akrillal nagyon rossz. Fújni kell, ecsetelésre nem igazán alkalmas. Két rétegben kell fújni, a második fog felfényleni. Ennyit tudtam meg anno howardtól. A lakkozásról is írt de sajnos már nincs meg a levele.

Üdv
exec
Brunó 97057 2004. november 11. 21:11
Válasz erre
Sziasztok!
Ma megjött a csomag, benne az Alclad.A kereteknél még nem próbáltam, csak nagyobb felületen. Az biztos, hogy mindenképp alá kell festeni valamilyen olajos sötét árnyalatú fényes színnel, különben nem lesz króm. Ecsettel nem próbáltam, nem tudom milyen lesz.
Brunó
warampi 97056 2004. november 11. 20:15
Válasz erre
Kiváncsi vagyok,króm-szélvédő,ill. ajtókeretek kihúzásához lehet-e használni?
Amúgy a Testors polir szériáját kizárólag pisztolyhoz kinálják,kis felületen,egy-egy apró alkatrészen ecsettel is ugyanolyan.
Brunó 97055 2004. november 9. 09:11
Válasz erre
Sziasztok!

úton van a cuccos. amint megjött értesítelek titeket.

Brunó
sp. 97054 2004. november 8. 20:42
Válasz erre
köszönöm a sok infot de azt hiszem betonmixer lesz a felépítmény de ez attól függ hogy mit találok amit meg tudok rendelni. Különben a felfüggesztéssel nem lesz baj mivel rengeteg képet néztem meg és észrevettem hogy nem szükséges emelni.
modellpapa 97053 2004. november 8. 12:27
Válasz erre
Én egyszer építettem egy billencset. (fotó róla itt: http://kep.tar.hu/modellpapa/index.phtml?aid=27652807 )
Egy 5 tengelyes MAN volt. Az 5 tengelyesnél egy darab polisztirolt ragasztottam az alvázhoz alulról és így készült el a magasítás. Az egyik fotón látszik is.
A puttonyt az eredeti fotója alapján építettem. Vettem a praktikerben 500Ft egy kisebb tábla átlátszó polistirol lemezt és azt átszabtam. 8-10 órás munkával elkészült csiszolással mindennel (persze a ragasztó száradása miatt kicsit több volt). Ugyan az átlátszó polisztirol műanyag, rideg és könnyen törik, ezért ha valaki tud normálisat venni az inkább abból csinálja. Az biztos, hogy én nem adnék ki puttonyért pénzt, ha meg tudom csinálni, márpedig meg lehet, csak elhatározás kell hozzá. Ha veszel platót akkor azt már nehezen tudod betoldani stb. ha nem jó a mérete.
A munkahengert én különböző átmérőjű öntőkeretből ragasztottam össze. A legalsó legvastagabb alsó tagot egy golyóstól méretre vágásával készítettem. Ha a puttony be van csukva akkor a munkahengert kiveszem a helyéről és már nem is zavar.
Ha MAN-t építenétek akkor nagyon könnyen lehetne megemelni a fülkét, mert csak meg kell fordítani az alvázkeretet és már nyertek vele kb. 2cm-t amivel kész is az építőipari gép. Volvo-nál, Scania-nál ha jól tudom elől ugyanolyan magas az alváz elől és hátul is, így ez nem járható út.
Az erededi gépeken a magsítást sokszor másfajta első futóművel oldják meg elől (nincs annyira meghajlítva)

sp. 97052 2004. november 7. 11:12
Válasz erre
köszi Gabi a váz csak egy része lesz KFS a két hátsó tengely. de az első két tengelyen még sokat töröm a fejem.
Gabi 97051 2004. november 7. 10:50
Válasz erre
Szia sp.
Hát igen, ha ilyen kiegészítőkben gondolkodsz jóval könnyebb megépíteni a kamiont, mintha magadtól szabnád át. Természetesen a vázat és a futóműveket így is alakítani kell, de az könnyebb mint a fülke. Az első két tengelyt magad csinálod, vagy az is KFS? Szerintem ha billenős felépítményt csinálsz, azt nem bonyolult saját készítéssel sem megcsinálni, viszont jóval olcsóbb. Az emelőmunkahengernek tudom javasolni a külön kapható TV antennát ( ami kihúzható ), aminek a hosszát ugyan vágni kell, de élethű a mérete, és az anyaga.
Gabi
sp. 97050 2004. november 6. 21:59
Válasz erre
szia Gabi köszi a segítséget sokat gondolkodtam és rengeteg honlapot néztem meg. szerencsére M&G most hozta ki az új FM kabint és szerencsére csak a hosszán kell csak változtatni a felépítményt pedig talán a KFS-től rendelek de azt hiszem így is sokat fogok rajta dolgozni.
Gabi 97049 2004. november 5. 18:28
Válasz erre
Szia sp.
A váz emelését legegyszerűbben a tengelyek kiemelésével tudod megoldani. Vagy a rugókat ragasztod mindenestől lejjebb a vázon, vagy a rugó és a hídtest közé teszel kis müanyag darabokat emelésként. A teljes élethűséghez tartozik, hogy a 8x4-es kamionok váza eleve vastagabb, és erősebb mint egy 4x2 váz, mely gondolom a kiindulási alap lesz. Elég sok mindent kell átalakítani a vontatón, hogy építőipari gép legyen. A fülkét is vágni kell hosszában, és alacsony tető kell rá, sőt, ha az FM változatot csinálod akkor a magasságát is csökkenteni kell. Szép munka, lehet vele alkotni.
Tomas
A plató elkészítéséhez az 1, 2 mm-es sztirollapot javasolom, én abból készítettem billenős pótkocsit. Sok sikert a rövid fülkéhez, nehéz meló lesz.

Gabi
Tomas 97048 2004. november 5. 15:19
Válasz erre
Van egy 4 Scaniám és rövidfülkés billencset akarok aki tud irjon pár tippet a plató elkészitéséhez.
sp. 97047 2004. november 4. 09:14
Válasz erre
hello újabb segítség megondoltam magam és a 6x4-es volvó helyett egy 8x4-es volvót akarok építeni betonmixerrel vagy puttonnyal vagyis egy igazi építőipari kamion lenne. Ezért az lenne a kérdésem szerintetek kell e emelni a vázon és ha kell hogyan???
Mekett 97046 2004. november 2. 22:44
Válasz erre
Brúnó!

Nekem tetszett anno a film (kb 10 éve, amikor láttam). Szívesen megnézném újra, de 3000 ft... nem is tudom...
Talán ha valakinek meglenne :)
Csiza 97045 2004. november 2. 21:47
Válasz erre
sziasztok szeretném megköszönni a tanácsokat
nem tudom hogy hol juthatnék esetleg 1:24-es kicsinitésü heller félpóthoz illetve csak nyitott félpóton dolgozok és ahoz keresek oldal ajtókat
tudnátok segíteni hogy hol keressek?

elöre is köszi
Csiza
Brunó 97044 2004. október 29. 22:48
Válasz erre
Sziasztok!
megjelent a Párbaj DVD-én. http://www.xpress.hu/dvd/film.asp?FILMAZ=2930&VID=33934371182284633

Brunó
exec 97043 2004. október 28. 19:23
Válasz erre
Warampi!

A krómozást lefolyó tisztítóval szokták eltávolíani. (Nem a búvár típusú. kristályos, hanem folyadék, vízben oldva)

Csiza

A festékek terén mindenkinek megvan a kedvnece, van aki Modell Masterst használ, van aki Humbrollt, Revellt. Én az akrilokat jobban szeretem. (Gunze, Tamiya)
Csiza 97042 2004. október 28. 18:09
Válasz erre
Sziasztok
Nemrég kezdtem makettezni és szeretnék töletek egy-két dolgot kérdezni.
Pl.: milyen festéket használtok a felnik festésére (olyat keresek amit lehet festés után polirozni) ill.milyen festéket tudnátok ajánlani amivel magát a karosszériát érdemes festeni és matricázni mivel szoktatok?
Ja amugy mit tuttok egy bizonyos H.A. Models nevü cégröl?

Segitségeteket elöre is köszi.
warampi 97041 2004. október 24. 20:02
Válasz erre
Micsoda MAN-t láttam...Italeri,valami egészen új kiadás,és maga a gép is ultraúj,sárga festéssel van ábrázolva,nem amcsi,de megigézett,asszem beszerzem.MAN TG-A.Krómeltávolitás?Tankról kellene,valahol képen láttam,hogy x folyadékba mártották,és leoldotta.
Brunó 97040 2004. október 24. 19:08
Válasz erre
Sziasztok,
Nagyon jó link, nem csak az amerikai cuccokat kedvelőknek. http://www.scalerealism.com
és itt a Truck Detailing
Brunó





jano 97039 2004. október 24. 17:56
Válasz erre
Hali.Nekim is inkább a kamcsik jönnek be.Tudok segíteni MAN F-2000 tipusban.Most egy Renault AE500-at "Mangnum" csinálok.Ha valakinek van tanácsa hozzá szívesem veszem.Az előző makettomból kimaradt alkatrészeket felajánlom.
warampi 97038 2004. október 24. 17:03
Válasz erre
De tudtommal van vegyszer is,ami leoldja,és csak a "krómmal" lép reakcióba,erre lennék kiváncsi.
Gabi 97037 2004. október 24. 16:30
Válasz erre
Szia warampi!

Én általában finom polírpapírral csiszolom le, ha fölösleges, vagy át akarom festeni.

Gabi
warampi 97036 2004. október 24. 12:40
Válasz erre
Sziasztok!
Milyen vegyszer szedi le a krómot a műanyagról?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.