/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
kezdõ 97235 2005. február 18. 16:06
Válasz erre
max 97234 2005. február 18. 15:19
Válasz erre
Helló Brunó! A DAF 3300 milyen állapotban van (össze van építve)? Csak cseréled, vagy meg is vásárolható. Engem nagyon érdekelne! Árat írjál!
korzaar 97233 2005. február 17. 22:03
Válasz erre
hello Kezdő! A helyesírást kicsit nézd át mert zavaró a sok hiba, és nem mindíg érteni a mondandód lényegét
szófukar 97232 2005. február 17. 21:27
Válasz erre
Sziasztok Mindenki!

A kezdőnek gratula!!!

Modellpapa, teljesen kimerítő volt a magyarázatod, legalább Én is megtudtam végre, hogy amiben ülök az miért az ami (26-422)
kezdõ 97231 2005. február 17. 21:03
Válasz erre
Sziasztok

Mindenkinek köszönöm a segítséget befelyeztem a VOLVO-mat végre :)
Azért mondom, hogy végre mert nagy kínszenvedés volt :(
A márkálya ITALERY és ehez hasonló sz_r anyagokat nemlétam de nem is kell profinak lenni hozzá, hogy eldöntsem milyen a minőséget, salynos elszadott anyagok voltak a legnagyobb gond. :(
De azért :)

kezdő
Brunó 97230 2005. február 17. 20:20
Válasz erre
Sziasztok!
Elcserélném a következő két európai gépemet: Italeri #760 Daf 3300, Italeri #792 Scania Topline. Mind a kettőnek kinyitottam a dobozát, de nincs elkezdve. Cserébe amerikai, vagy ausztrál gép érdekel.

Brunó
kezdõ 97229 2005. február 17. 16:44
Válasz erre
Engem is érdekelnének a képek + az én egyik kebvencem a MAN F2000-es sorozat de amit elnondtál azt énse tudtam :( , :)

kezdő
sp. 97228 2005. február 17. 16:18
Válasz erre
Szia modellpapa!

Engem is érdekelnének azok a képek!
exec 97227 2005. február 17. 14:36
Válasz erre
Szia modellpapa!

Az ilyen mindig érdekel bennünket, tedd csak fel, és a lap címét is add meg újra légyszi!

modellpapa 97226 2005. február 17. 13:42
Válasz erre
Jut eszembe, Igor-nál láttam egy 3550-es Mercedes vontatót. Én is pont egy olyat építek csak 8x6-os kivitelben.
Meg készülőben van egy 8x8-os MAN is. Erről az alvázról vannak képeim, még az átalakításokról (festetlenül). Osztómű, kormányozható első hajtott híd stb. Ha valakit érdekel, pakolók fel belőlük a Tár-ra.
modellpapa 97225 2005. február 17. 13:36
Válasz erre
"A 2-es MAN alatt pontosan melyik típust, vagy mikor gyártott típusokat érted, mert tudomásom szerint a MAN nem használt ilyen sorozatszámot. Az is jó, ha azt írod meg, hogy melyik fülketípusról van szó. "

Bár már kiderült milyen tipusról van szó, de hogy sokan megértsék:
A köznyelvben terjedt el, hogy 1-es, 2-es, 3-as MAN. Valójába ennek az alapja a számozásban rejlik xx.291, xx.422, xx.403, xx.414. Az MAN-nél a tipusjelzésben az utolsó szám mindig a motorgenerációra utal.
Az .xx1-es még az régi MAN fülke volt, az amivel a Rába tgk.-kat is gyártották (gyári kód F8-as fülke). Amikor megszületett az 1986-ban F90-es sorozat akkor jöttek a 2. generációs motorok. 1994-ben az F2000-es sorozat bemutatásakor jöttek a 3. generációs motorok .xx403, .xx463 stb., 1998-ban pedig a 4 szelepes motorok bevezetésével a 4. generációs motorok. (ugyanez a jelzés kisebb L és M sorozaton is be volt vezetve, 8.163, 8.224, 8.185 stb.)
A TG-A sorozat esetén már változott a tipusjelzés, az EURO2-es motorok a pl. a 412-es jelzést kapták, míg az EURO3-asok a 413-as jelzést. Bár ezeket a fülkén csak sima 410-esként jelezték.

Gabi 97224 2005. február 14. 18:22
Válasz erre
kezdő!
Igor (aki a truckmodelkits honlapot csinálja, és övé a Steyr) is egy alacsonytetős MAN tetejét rakta rá, így két makett kellett neki ehhez a mutatványhoz. Akkor meg már ha valahonnan megvan az alacsonytetős MAN, akkor szófukar is célt ért.
szófukar!
Szívesen segítek neked a MAN építésében (tanácsokkal), ha szükséged van rá. Ha akarod a szolnoki versenyen tudunk találkozni, írj magánba egy mélt, és leegyeztetjük.
Gabi
kezdõ 97223 2005. február 14. 15:55
Válasz erre
Szia szófukar
Én a (www.truckmodelkits.sk)-n látamm, hogy egy magastetős steyrből csinált alacsonytetőset igaz az nem MAN F90-es be ötletet adhat ha gondolob! :)

kezdő
szófukar 97222 2005. február 13. 22:08
Válasz erre
Gabi!
Megnéztem ugyanitt a "makettek"-et és igen, az F90-esre gondoltam, de ha ez ilyen bonyolult akkor valószínű, hogy elsőnek egy simán csak összerakást igénylő autóval fogok kezdeni.

Azért a segítséget nagyon köszi!!!

szófukar
Gabi 97221 2005. február 13. 20:52
Válasz erre
Szia szófukar!
Ha jól értem, akkor az F90-es sorozatú MAN-el jársz. Az alacsonyfülkés változatot az Italeri gyártotta 795-ös katalógusszámon, ikerdifivel. Ezt szinte már lehetetlen beszerezni, esetleg próbáld meg pesten a sashalmi boltban, vagy néha az ebayon is szoktam látni, elég borsos áron. Ha abszolút nincs, akkor asszem F 2000-ből is meg lehet építeni, mert úgy emlékszem a régi lökhárítót is adták hozzá, legalább is valamelyik F 2000-hez. A gond ott is annyi, hogy az alacsonytetős változatot szintén nem lehet kapni, legfeljebb a magastetőset.
Gabi
szófukar 97220 2005. február 13. 20:24
Válasz erre
Szia Gabi!
Teherautó sofőr vagyok és egy hálófülkés nem magas, bogis,gabonás,26-422 MAN-nal járok. Ezt szeretném összerakni,"megépíteni".
Gabi 97219 2005. február 13. 20:13
Válasz erre
Szia szófukar!
A 2-es MAN alatt pontosan melyik típust, vagy mikor gyártott típusokat érted, mert tudomásom szerint a MAN nem használt ilyen sorozatszámot. Az is jó, ha azt írod meg, hogy melyik fülketípusról van szó.
MAN-ból szinte már csak a TGA-t lehet kapni, néhol még esetleg az F 2000-es sorozatot. Bogis változatot nem is gyártott belőle senki, ha ilyet akarsz akkor azt magadnak kell megépíteni.
Gabi
szófukar 97218 2005. február 13. 18:07
Válasz erre
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy 2-es MAN-t gyártott-e valamelyik gyártó, lehetőleg bogisat, vagy építeni kell. Hol lehet kapni? Szolnok megyei vagyok.
Atis 97217 2005. február 11. 15:49
Válasz erre
halóka..

Légyszi Fiúk.. a segítségeteket szeretném kérni...

Egy peterbilt 359-es fékvezetékbekötéséről készült fotóra lenne szükségem ha lehetne szépen kérni titeket.

Köszike...
kezdõ 97216 2005. február 10. 22:04
Válasz erre
Gabi

Gadi köszi a segítséget!! :)
Gabi 97215 2005. február 10. 17:33
Válasz erre
Max!
Magyarországon belül mindegy a város, de kb. 15 euro. Ez lehet több is, kevesebb is, eladója válogatja. Ausztriából kicsit olcsóbb. Ja, és ez kamionra vonatkozik, mert a méret, de inkább a súly a lényeg.

kezdő!
Természetesen a ragasztott felületet egy kicsit csiszold meg, de figyelj rá, hogy a vastagság nagyon ne változzon.
Gabi
exec 97214 2005. február 10. 14:01
Válasz erre
Max!

Az e-bayen erősen változó a posta költség. Ott írja le a feladó a meghirdetett cikk végén, hogy mennyit kér.

üdv.
exec
Max 97213 2005. február 10. 09:53
Válasz erre
Segítség!Nincs valakinek egy fölösleges MAN F2000-hez való homlok fal+hűtő rács?
Max 97212 2005. február 10. 08:56
Válasz erre
Helló Gabi! Olvastam hogy, a gaz 66-ot az ebaytól rendelted. Kérdésem a következő!Berlin-Jászberény viszonylatban mennyi a postaköltség egy 1/24-es modellre?
kezdõ 97211 2005. február 8. 17:34
Válasz erre
Gadi

Köszi a tanácsot megpródálom de ha leszedtem akkor egy kicsit cstszoljam meg?
:) :)
Gabi 97210 2005. február 8. 17:09
Válasz erre
kezdő!
Az elrontott darabok leszedése igen nehéz lehet, ha megfelelően felragasztottad. Előszőr próbáld meg óvatosan lefeszegetni, hátha nem fogja annyira a ragasztó, ha így nem jön, akkor pedig le kell vágni a kabin aljának síkjában. Ebben az esetben nagyon vigyázz, nehogy kiszaladjon a kés, vagy szike, és megvágd magad. Az alkatrészek roncsolása nélkül általában nehezen megy. Ha nagyon tönkremegy a két fülketartód szóljál, mert nekem van egy bontott FH-m, és megnézem milyen rajta, legfeljebb majd azt megpróbálom leszedni, és odaadom.
Gabi
kezdõ 97209 2005. február 7. 21:00
Válasz erre
Gadi

Szerintem a képre nemlesz szükség, én még azt kérdezmém, hogyan és mivel tudom leszedni az elrontott darabokat? :)
Gabi 97208 2005. február 7. 20:03
Válasz erre
A képet nem ide gondoltam felrakni, hanem úgy hogy az én mélcímemre küldöd el, hogy megnézzem mi a gondod. A leírásod alapján azt javaslom, hogy rakd oda ahová az utasítás írja, és óvatosan feszítsél az alvázon lévő csatlakozóin is, valamint a felragasztott tartókon is. Ha még így is kevés akkor óvatosan reszelővel vékonyítsál mindkettőn. Előfordulhat, hogy a két vázdarabot nem pont párhuzamosan raktad össze, és ezért valamelyik egy kicsit kitart, vagy a motor szétnyomja, ha nem jól van benne. Esetleg azt is nézd meg a helyén van-e. Ha minden a helyén van, akkor nincs vele probléma, szépen működik, ezért javaslom, hogy nézz át minden ezzel kapcsolatos lépést, mert valahol valószínűleg nem jól raktad össze.
Gabi
kezdõ 97207 2005. február 7. 14:37
Válasz erre
Képet nemtudom hogyan kellfelrakni!! :(
Gondolom ismered a rajzot a 8-dik lépés V-jénél azt mondja, hogy szemdől nézve a jobboldalon a kormányoszlopnak van egy bemélyedése és az mellé kéne rakni de ha odarakom akkor nemillik az alvázonlévő két kis pöcökhöz de azis lehet, hogy az alvázonlévő pöckök vannak roszhejen. :)
Gabi 97206 2005. február 6. 19:01
Válasz erre
kezdő!
A felírat azt jelentené (van mellette egy szike jele is), hogy az adott alkatrészt, vagy valamelyik részét le kell vágni. Ezt az Italeri általában elég világosan megmutatja, hogy hol kell. Az első fülkebillentő-lengéscsillapító alkatrészét nem tudom, hol szúrtad el, mert az utasítás jó, és ha a szerint rakod össze, akkor működik. Én már összeraktam 7 db FH-s Volvót, és ezzel még sosem volt problémám. Írd le részletesen, hogy mi a gond, vagy ha tudsz magánban küldj róla egy fényképet, akkor jobban tudok segíteni.
Gabi
kezdõ 97205 2005. február 6. 16:42
Válasz erre
csak anyi, hogy mit jelent a CUT ENTFERNEN RETIRER SEPARARE és egy kés vagy vi van ott?
És egy rotring ceruzához hasonlójel az azt mutattja, hogy jukaszam ki?
kezdõ 97204 2005. február 6. 15:38
Válasz erre
Ekőszőris a száma ITALERI No 3081 1:24 volvo xl-70 globetrotter alapszíne zőld.
Másodszor a fülfe első két lengéscsillapítója ahol a fülkét összeillesztjük aa alvázzal,:) pedig úgyvolt a rajzon ahogy csináltam?! :(
Gabi 97203 2005. február 6. 12:44
Válasz erre
kezdő!
Melyik Volvóról van szó pontosan (kód szerint), és a hátsó fülketartóról, ami a lábbal együtt van, vagy az első kicsiről?
Gabi
Kalóz 97202 2005. február 6. 10:57
Válasz erre
kezdő!
Így a fórumon keresztül kicsit nehéz lesz elmagyarázni. Hogy miből készítsd, az a pontos méretektől is függ, mert ugye lehet öntőkeret darabokból, injekcióstűkből és egyéb alkalmatos méretű dolgokból készíteni, mert mint írtad, lengéscsillapítóról van szó, ami ugye hosszú és kerek. Ha megírnád a méreteket, meg hogy végül is mi lett elrontva az eredetin, akkor több ötletet tudnék/nánk adni.
kezdõ 97201 2005. február 6. 10:03
Válasz erre
És hogyan és midől készítsek mert az a darab túl pici, amúgy már gondoltam rá de még nemtudom hogykell!? :) :)
Kalóz 97200 2005. február 6. 09:52
Válasz erre
kezdő!
Akkor nem igazán lehet nagy a baj. Próbálj meg egy újat készíteni a régi alkatrész szerint és a helyes méretek figyelembe vételével! Jó iskola lesz a későbbi tunningoláshoz.
Atis 97199 2005. február 5. 22:14
Válasz erre
Dolgoznak... készülnek Szolnokra.... meg Móvárra.
kezdõ 97198 2005. február 5. 21:06
Válasz erre
Hovatűnt mindenki??? :)
kezdõ 97197 2005. február 3. 19:58
Válasz erre
Hát a volvonak a fülke lengéscsillapítóját b_sztamel vagy a rajz volt sz@r vagy én :)
Atis 97196 2005. február 3. 10:27
Válasz erre
Kezdő.

... és ha nemsikerül helyrehozni, akkor adj még neki. és majd jó lesz vagy diorámához, vagy egy vontató mögé.:)
Kalóz 97195 2005. február 2. 21:44
Válasz erre
kezdő!
Próbáld meg helyrehozni! Ha elszúrtad, helyre is kell tudd hozni! És tudod milyen sok tapasztalatot lehet így gyűjteni?
kezdõ 97194 2005. február 2. 17:15
Válasz erre
:) Én folytatnám de FT-kéne :)
exec 97193 2005. február 2. 10:00
Válasz erre
kezdő!

Mind voltunk kezdők, és hacsak különösebb tehtség nincs (nekem nem volt) akkor az első pár gép az enyészeté lett. Csak bíztatni tudlak, folytasd a hobbid!

exec
kezdõ 97192 2005. február 1. 19:06
Válasz erre
Sziasztok én még kezdő vagyok de van egy volvo xl-70 em amit el_sztam és egy benzines pótom!:)
Gabi 97191 2005. január 29. 12:32
Válasz erre
sp.!
néztem az Italeri megújult honlapját, és egy nagy bakit már is felfedeztem. Rossi 2004-es szállító kamionjaként (3823) még egy Daf szerelvény szerepel a képen, és a szövegben, a valóságban pedig egy Volvót hoztak ki teljesen más festéssel. Úgy látszik a frissítés ezt nem érte el.
Italeri honlap: http://www.italeri.com/product.aspx?item=3823S
Megjelent kamion: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=13304&item=3778919679&rd=1
Gabi
shred 97190 2005. január 29. 10:44
Válasz erre
hali!
van képetek GMC astro kamcsiról?
sp. 97189 2005. január 28. 19:29
Válasz erre
Hello mindenkinek az Italeri honlapja megújult és van újdonság ami érdekelhet bárkit!
george 97188 2005. január 25. 19:50
Válasz erre
Sziasztok

Amerikai kamionokhoz keresek az alvázak méretére vonatkozó rajzot méretmeghatározással. A Kenworth W900 A,B tipusra konkrétan.
A tipustól függetlenül is érdekel minden evvel kapcsolatos információ.
Mekett 97187 2005. január 25. 18:09
Válasz erre
A kamionmakettezők álruhás hőse járt itt :)
Atis 97186 2005. január 25. 17:37
Válasz erre
és ki vagy?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.