| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| Brunó | Adatlap | 97526 | 2005. június 20. 17:43 | ![]() | |
| sp. | Adatlap | 97525 | 2005. június 20. 14:07 | ![]() | |
|
Na még egy próbálkozás | |||||
| sp. | Adatlap | 97524 | 2005. június 20. 14:04 | ![]() | |
|
Bocs | |||||
| sp. | Adatlap | 97523 | 2005. június 20. 14:03 | ![]() | |
|
Sziasztok! Bemutatnám tegnapi szerzeményem! | |||||
| Csabi | Adatlap | 97522 | 2005. június 20. 08:25 | ![]() | |
|
Gratulálok Brunó! Mutatós darab... Üdv, Csabi | |||||
| Gabi | Adatlap | 97521 | 2005. június 18. 11:44 | ![]() | |
|
Szia Brunó Nekem nagyon tetszik, különösen a motor kidolgozás. Látszik, hogy van benne rendesen munkád (főleg hogy AMT). Csak egy javaslat: a kipufogócsövet belülről én még mindig matt feketével kenem le, mert az már pár kilométer múlva olyan lesz az újnál is. Gratula, amúgy nagyon szép. Gabi | |||||
| Brunó | Adatlap | 97520 | 2005. június 18. 11:06 | ![]() | |
|
Sziasztok! Ime elkészült az AMT-és Peterbilt 359-es. | |||||
| kezdõ | Adatlap | 97519 | 2005. június 17. 19:56 | ![]() | |
|
Igen ez az igazi!!! :) | |||||
| Csabi | Adatlap | 97518 | 2005. június 17. 11:18 | ![]() | |
|
Helló! Ma is jött a postás... | |||||
| Csabi | Adatlap | 97517 | 2005. június 17. 08:48 | ![]() | |
| Gabi | Adatlap | 97516 | 2005. június 16. 20:53 | ![]() | |
| Gabi | Adatlap | 97515 | 2005. június 16. 20:52 | ![]() | |
| Gabi | Adatlap | 97514 | 2005. június 16. 20:18 | ![]() | |
|
Van egy-két jó kamion itt is: http://www.thoma-andreas.de/Galerie3/Geiselwind2002/geiselwind2002.html Gabi | |||||
| kezdõ | Adatlap | 97513 | 2005. június 16. 19:46 | ![]() | |
| Csabi | Adatlap | 97512 | 2005. június 16. 08:08 | ![]() | |
|
Sziasztok! Mutatnék néhány képet a múlt heti szerzeményemről. Üdv, Csabi | |||||
| Csabi | Adatlap | 97511 | 2005. június 15. 16:23 | ![]() | |
|
Helló! Az alábbi oldal meghozta a kedvemet egy bontós dioráma megtervezéséhez. www.candhtruck.com/salvage yard.htm (Bár a szívem azért fáj...) Üdv, Csabi | |||||
| Csabi | Adatlap | 97510 | 2005. június 14. 12:08 | ![]() | |
|
convoyfan! néha fellelhető a modelexpress.net-en is.Többször láttam, le kell csapni rá, mert nagyon rövid ideig van meg. üdv, Csabi | |||||
| exec | Adatlap | 97509 | 2005. június 14. 11:37 | ![]() | |
|
conviyfan! Az a gumikacsa gépe? ha igen, akkor azt az AMT kiadta és az E-bayen kapható is 80-100 Eur környékén... üdv. exec | |||||
| convoyfan | Adatlap | 97508 | 2005. június 14. 11:30 | ![]() | |
|
sziasztok én vadászok egy mack rs700l re de nem találok ha tud valaki segíteni írjon | |||||
| robi | Adatlap | 97507 | 2005. június 14. 08:38 | ![]() | |
| Gabi | Adatlap | 97506 | 2005. június 13. 21:27 | ![]() | |
|
kandris! Vanni még van is, de felesleges? Szerintem nem sok kamionosnak van felesleges első hídja, de javaslom, hogyha van ismerősöd aki tud műgyantát önteni, egy újról öntessél vele. Hála az Italeri új módszerének be kell használni őket az új típusoknál, ha normálisra akarod, de én a dupla első hidasokhoz szoktam használni. Gabi | |||||
| kandris | Adatlap | 97505 | 2005. június 13. 21:09 | ![]() | |
|
Sziasztok! Ha van vkinek 1 felesleges, v fel nem használt kamion első(tehát a kormányzott)tengelye kerekekkel 1:24-ben annnak nagyon megköszönném ha írna 1 emailt a címemre!Előre is köszi! kandris | |||||
| Csabi | Adatlap | 97504 | 2005. június 13. 11:29 | ![]() | |
|
Nekem a Renault kellett volna, de fél nappal korábban csapott le rá... Ismét jött a posta, ezúttal a #4 Nascar Chevrolet érkezett, készülhet a műhelykocsis dioráma. | |||||
| exec | Adatlap | 97503 | 2005. június 13. 09:08 | ![]() | |
|
Gabi! Azt a MAN-t írigyelem... | |||||
| max | Adatlap | 97502 | 2005. június 13. 08:42 | ![]() | |
|
koszi csabi! max | |||||
| Csabi | Adatlap | 97501 | 2005. június 13. 07:46 | ![]() | |
| Mekett | Adatlap | 97500 | 2005. június 13. 00:10 | ![]() | |
|
A Gellért-hegyen, a Citadellán le van állítva néhány őskövület a magyar teherautógyártás műremekei közül, meg két motor és pár régi benzinkút. Bár messziről jól festenek a cuccok, közelről borzalmasan festenek. :( Belső, motor, műszerfal, apróbb külső és belső dolgok, illetve ami mozdítható, mind hiányzik :( A platókon szemét, őrzés semmi... Nem tudjátok, hogy kinek vagy minek a tulajdonát képezik a járgányok? Gondolom, még ott lesznek egy darabig, aki csak Kamazt látott, annak mindeképp érdemes megnéznie! | |||||
| atya2001 | Adatlap | 97499 | 2005. június 12. 19:55 | ![]() | |
|
Hali Ez igen végre látok tuning kamiont a legelső Scania Döglesztően néz ki. télleg joo oldal www.lescamions.com/decores/index.php ha már be másoltam igy könnyeb. csaio atya | |||||
| RaPe | Adatlap | 97498 | 2005. június 12. 17:27 | ![]() | |
|
Gabi! Jól néznek ki! Főleg a MAN :) | |||||
| Gabi | Adatlap | 97497 | 2005. június 12. 17:09 | ![]() | |
|
Itt aztán van felhozatal: http://www.lescamions.com/decores/index.php?annee=2005&lieu=cahors&lang= Gabi | |||||
| Gabi | Adatlap | 97496 | 2005. június 12. 09:27 | ![]() | |
|
Sziasztok! Legújabb szerzeményeim. Gabi | |||||
| max | Adatlap | 97495 | 2005. június 10. 15:13 | ![]() | |
|
hello csabi! a 736-os scania milyen árban volt? max | |||||
| Csabi | Adatlap | 97494 | 2005. június 9. 10:13 | ![]() | |
|
Ezeket hozta a mai posta. Köszönet érte Kiss Lacinak és Brunónak! | |||||
| Csabi | Adatlap | 97493 | 2005. június 9. 08:31 | ![]() | |
|
George! Tényleg sárga, de még változni fog. Ez volt a kiindulás. | |||||
| George | Adatlap | 97492 | 2005. június 8. 20:25 | ![]() | |
|
Csabi! Szép a géped, de mindenhol egyforma rárga, ez nem igazán jó így. Nekem nem jön be. | |||||
| George | Adatlap | 97491 | 2005. június 8. 20:22 | ![]() | |
|
Kamionversenyek? Király! (csak rövid) | |||||
| Bombraider | Adatlap | 97490 | 2005. június 8. 15:58 | ![]() | |
| Csabi | Adatlap | 97489 | 2005. június 8. 10:44 | ![]() | |
|
Sziasztok! Már így áll a Ford... | |||||
| Russell | Adatlap | 97488 | 2005. június 8. 10:02 | ![]() | |
|
Üdv Szaktársak! Kamion makett a Hyperscale-en: http://hsfeatures.com/features04/volvovn780tt_1.htm | |||||
| George | Adatlap | 97487 | 2005. május 30. 22:24 | ![]() | |
|
A Peterbilt 359 wrecker az szép gép! De mindenkinek ilyen van (fehér-piros) más fényezéssel szebb lehetne. | |||||
| Csabi | Adatlap | 97486 | 2005. május 30. 15:44 | ![]() | |
|
Modellpapa! Megvan még a Revell 7535? Üdv | |||||
| Csabi | Adatlap | 97485 | 2005. május 30. 08:19 | ![]() | |
|
Máté! Amikre kiváncsi voltál. Üdv! | |||||
| Csabi | Adatlap | 97484 | 2005. május 30. 08:16 | ![]() | |
|
Napfényes jó reggelt mindenkinek! Elkészült az FLD váz átalakítás, néhány kép festés előtt. Hibátlanul passzol a FORD fülke... Maradt valakinek első futómű és két hátsóhíd??? Bármilyen 24-es méretarányú érdekel. Ugyanis találtam a maradékos dobozomban két vázoldalt, amit nagyjából összeszereltem. Erre szeretném felépíteni a szintén elkészült FLD fülkét, aminek szomorú sorsot szántam: egy balesetben a kamiont is össze lehet törni. | |||||
| Brunó | Adatlap | 97483 | 2005. május 29. 17:16 | ![]() | |
|
ezért kell, hogy a csipesz fémből legyen, ugyanis bármilyen méretűre széthúzhatod, illetve összenyomhatod. minden fülkéhez úgy állítod be, hogy ne feszítse szét. én ragasztószalaggal szoktam rögzíteni a belső oldalához. eddig semmi baj nem volt. Brunó | |||||
| exec | Adatlap | 97482 | 2005. május 29. 16:33 | ![]() | |
|
tudtam én hogy vannak jó ötleteid Brunó de ez most... nagyon bejörr :))) csak nem tudom nem nyomná-e szét az italeri féle nem egybe fülkés gépek kabijának a ragasztását. Ilyen irányú tapasztalatod van? exec | |||||
| Brunó | Adatlap | 97481 | 2005. május 29. 11:14 | ![]() | |
|
ha most sem lesz itt, nem próbálkozom többet. | |||||
| Brunó | Adatlap | 97480 | 2005. május 29. 11:11 | ![]() | |
|
Bocsi, lemaradt a csipesz. | |||||
| Brunó | Adatlap | 97479 | 2005. május 29. 11:10 | ![]() | |
|
Hello Seth! Én úgy szoktam fújni, hogy egy nagy fémcsipeszt (vagy tésztafogót?) belülről rögzítek a fülkében. Mikor kész vagyok a festéssel, egyszerűen fejjel lefelé fellogatom valahova. Azt nem mondom, hogy teljesen pormentes lesz, de szinte tökéletes lesz. Az a kevés ami belekerül polirozással teljesen el lehet tüntetni. A legjobban az udvaron szeretek fújni, mikor ilyen meleg, napsütéses idő van (mint ma). | |||||
| Brunó | Adatlap | 97478 | 2005. május 29. 10:34 | ![]() | |
| Opesz | Adatlap | 97477 | 2005. május 29. 10:20 | ![]() | |
|
Hello Bruno! Érdeklödnék, hogy a Scania meg van-e még és ha még megvan, akkor lehet-e csere nélkül pusztán anyagi javakért megkapni. | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Köszi a hozzászólásokat:-)
Következő áldozatom egy Ford C 900-as, ami szintén AMT. Régen ezt már kiadták platós, és nyerges változatban is, de nagyon nehéz beszerezni őket. Amikor láttam, hogy újra kiadták a platós változatot, azonnal beszereztem egyet! Arra gondoltam, majd ebből megépítem a nyergest, mert úgy is csak az alvázból kell kivágni néhány centit, a többi alkatrészt meg összeszedem innen-onnan. Amikor végre hozta a postás, és a kezembe vehettem, éppen "nincskedvemmakettezni" időszakom volt. Azért kinyitottam a dobozt, de csak a rajzot néztem meg és félreraktam. Múlt hétvégén megálltam a dobozok előtt, és azt néztem, melyiket kezdjem el, amikor megláttam a kis Fordot. Most, hogy rendesen átnéztem, derült ki, hogy benne van a rövid alváz+minden ami a nyergeshez kell!!! Egy elég nagy hiányosság azért van: mégpedig, hogy sem a rajzon, sem az öntökereten nincsenek beszámozva az alkatrészek?! Negativum még az is, hogy nem mutatja pontosan az alkatrészek helyét, illetve nincs festési útmutató sem. Viszont külön csemege a V8-as benzines motor!
Brunó