/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Zsolesz 98235 2005. december 6. 22:44
Válasz erre
Brúnó,pakkot kaptál Amcsiból?:-)))
Zsolesz 98234 2005. december 6. 22:43
Válasz erre
Milyen színű lesz?Sima out of box?
Atis,más csemege is volt?Egyenlőre nálam a Ford wreckler a céltárgy.
Csak úgy reklám nélkül,mert vidéki gyerek vagyok,hogy értve,hogy a körúton?Erzsébet?
Atis 98233 2005. december 6. 22:01
Válasz erre
Zsolesz..

Ha még jól emlékszem 8550,-
Bruno 98232 2005. december 6. 21:58
Válasz erre
Chevy Bison 001.jpg méret: 183.6 KB
Chevy Bison 002.jpg méret: 166.6 KB
Chevy Bison 003.jpg méret: 180.8 KB
Chevy Bison 004.jpg méret: 161 KB
Közkívánatra!
Chevrolet Bison
Zsolesz 98231 2005. december 6. 21:19
Válasz erre
Atis,mennyi volt?
Exec,a fülkepadlón miből van a fémutánzat?
Csupa kérdés vagyok:-)
Keri 98230 2005. december 6. 21:14
Válasz erre
Ez már kimeríti az izgatás fogalmát!:-)))
exec 98229 2005. december 6. 21:02
Válasz erre
IMG_1094.jpg méret: 153 KB
IMG_1102.jpg méret: 240 KB
IMG_1103.jpg méret: 247.4 KB
Nah újabb közkívánat K-123
Brúnó 98228 2005. december 6. 20:58
Válasz erre
Ezt a K-123-ast nem köllött vóna he megmutingatni. Nekem mé dincs illen hö!
Atis 98227 2005. december 6. 20:57
Válasz erre
Akoor jó Brunó...

örültem a szerencsének.
Nem jösz be a Csvegőbe?
Brúnó 98226 2005. december 6. 20:56
Válasz erre
Akkor én mutogattam neked a katalógusokat:)
Atis 98225 2005. december 6. 20:53
Válasz erre
Köszönöm Brúnó...

De igen. Ott vettem.
exec 98224 2005. december 6. 20:52
Válasz erre
P1010053.JPG méret: 278.1 KB
P1010049.JPG méret: 278.7 KB
P1010008.JPG méret: 285.5 KB
P1010013.JPG méret: 286.1 KB
P1010045.JPG méret: 293 KB
P1010007.JPG méret: 290.5 KB
IMG_1108.jpg méret: 278 KB
Közkívánatra :)
Brúnó 98223 2005. december 6. 20:51
Válasz erre
Atis
A nyomócsövek formája és elrendezése jó, de feljebb kellett volna tenni a szelepfedelekhez. Így olyan mintha a hengerek közepében lenne a porlasztócsúcs. A szervópumpából nem kell olajcsővet vinni az adagolóhoz, de két csővet kell majd vinni a kormányműbe. Az adagolóba vezető olajcsővek elrendezésére már nem emlékszem, de kell mégegy visszatérő is.
A Scania-t nem a körúton vetted véletlenül?
Atis 98222 2005. december 6. 20:15
Válasz erre
2005-12-06 001.JPG méret: 153.7 KB
Legújjabb szerzeményem:
Tamas008 98221 2005. december 6. 19:25
Válasz erre
image001.gif méret: 112.5 KB
sziasztok
lenne egy kérdésem
a képen látható pót megépítésén gondolkodom,de nem tudok róla semmit és képet se nagyon találok róla
a kérésem az lenne ha valaki tudróla bármit is az kérem dobjon egy mailt vagy jelezzel itt :D

előre is köszike

Tamás008
exec 98220 2005. december 6. 15:30
Válasz erre
Atis!

A peterbilt (t-vel írják :) )motorjáról milyen info kéne? Szerelik DDC, Caterillar és Cummins motrokkal is. Kifejezetten ezekről a motorokról kell keresgélni aszerint, hogy melyik variációt építenéd.

Üdv.
exec
Zsolesz 98219 2005. december 6. 14:00
Válasz erre
A plasticcowboyon vannak k100 képek,a Tim's modeltruck-ra kattintva Kenworth címszónál,vagy használd a google-t.http://public.fotki.com/modeltrucks25thscale/
vagy ezt.
Csabi 98218 2005. december 6. 13:28
Válasz erre
IMG_0202.jpg méret: 90.8 KB
IMG_0204.jpg méret: 93 KB
IMG_0206.jpg méret: 105 KB
Sziasztok!
Most fotóztam. Az ablakból furcsának tünt a középső tengely, hát ez csak egy trailerpótkerék számomra szokatlan helyen.
Csabi
Atis 98217 2005. december 6. 11:08
Válasz erre
Brúnó

Eltaláltad, ez egy Volvó FH-16 globentrotter motorblokkjának csufolt valami akar lenni. Megfelelő háttéranyag hiányában fejből raktam ide oda egy két darabka drótot, hogy valami pofálya legyen.

Mindenki

Lécci segítsetek nekem ha tudtok. A nagy peterbild vontatójának motorjáról szeretnék használható anyagot kérni, festésről, kábelezésről. Illetve a K-100as is érdekelne. Köszönöm szépen előre is.
Zsolesz 98216 2005. december 6. 10:35
Válasz erre
fancyKWK100COE.jpg méret: 22.3 KB
Na,ezt már linkeltem,de mikor megláttam a képet,akkor tudtam,hogy ha újra lehet majd kapni k100-ast,ilyesmit csinálok belőle.
Zsolesz 98215 2005. december 6. 10:32
Válasz erre
Van,aki saját építésben csinál ilyesféléket,csak abban azt nem értettem sosem,hogy honnan a manóból szed hozzá annyi kereket,felnit???
Zsolesz 98214 2005. december 6. 10:30
Válasz erre
Csabi,ez egy AMT White Freightliner,ami mindig is tetszett,csak eredeti kitben karikatúra-szerűen rövid a fülke,és az alváz,mármint én csak ezt az egy variánsát tudtam elérni.
Brúnó!
Igen,a toldás Italeri FLD 120,némi csiszolással,mert az 1:25.Onnan maradt,hogy annál még nem alapoztam a fülkét,és flakonból fújtam a kék műanyagra a fehér festéket...Nagyon mérges voltam magamra,és rendeltem végülis pótelemeket,mert nem oldotta semmi le.Igaz,hogy jó sokára,de dupla cuccot küldtek,ingyen.
Közben itthonra is megjött a k100,nálatok eddig nem vettem meg,nem vonatoztam akkora pakkal.9990 volt,és megjött a Ford Wreckler is,az is ugyanennyi,valahogy ki kellene préselni.Igaz,hogy spájzba mennek egyenlőre,de a Ford nem tudom meddig lesz piacon.
Zsolesz
Csabi 98213 2005. december 6. 09:25
Válasz erre
Szívfájdítás címén:
cgi.ebay.de/Nooteboom-Mega-Windmill-Transporter-1-24_W0QQitemZ7371358157QQcategoryZ13304QQrdZ1QQcmdZViewItem
Regős Bendegúzt idézve:"Ennyi pénze tán még a királynak sincs!"
Csabi 98212 2005. december 6. 09:23
Válasz erre
Zsolesz!
Milyen "szörnyeteg" lesz belőle?
Saját ötlet?
Csabi
Csabi 98211 2005. december 6. 09:21
Válasz erre
Atis!
Látszik a tojásrántotta jótékony hatása! Szerintem jó lesz.
Csabi
Brúnó 98210 2005. december 6. 08:38
Válasz erre
Atis
Ez egy Volvo motor? Kép alapján, vagy fejből csinálod?
Brúnó 98209 2005. december 6. 08:37
Válasz erre
Zsolesz
Nem irigyallek érte:) Nem lehetett egyszerű összehozni a fülke hosszabítást. Amúgy a betoldás egy Italeri hálófülke volt valaha? Jó lett.
Zsolesz 98208 2005. december 5. 23:11
Válasz erre
Így áll a Freightliner,most szerváltam PVC-csövet az üzemanyagtartályhoz,úgyhogy azt hiszem,a héten már tudom is festeni.A fülke 5,5,az alváz 11,5 cm-rel lett hosszítva.Egy merevítést még nem tettem be,a kardántengelyt nem tudom hogy passzítom,ilyen még nem volt,hogy a motorblokk,és a hátsó tengely között ekkora szögkülönbség legyen.
Zsolesz
Zsolesz 98207 2005. december 5. 21:52
Válasz erre
Valami fotó alapján?Szerintem korrekt,mármint tetszik.
Atis 98206 2005. december 5. 20:42
Válasz erre
2005-12-05 004.JPG méret: 165.8 KB
Próbálok egy motort kábelezni, remélem nem tul rossz.
Russell 98205 2005. december 5. 09:23
Válasz erre
Szia Csabi!

Köszi!

Üdv:
Russell
Csabi 98204 2005. december 5. 08:05
Válasz erre
945 98203 2005. december 4. 22:03
Válasz erre
Nyomorult az élete annak aki régebbi VOLVO-t szeretne NAGYON.945
Brúnó 98202 2005. december 4. 18:50
Válasz erre
2012-től ez lesz az euro helyett, bár hivatalosan még nincs megerősítve. Csodálkozom rajta, hogy még nem hallottatok róla.
Kalóz 98201 2005. december 4. 18:32
Válasz erre
Brúnó!

A ₢ millen valuta?
Brúnó 98200 2005. december 4. 17:28
Válasz erre
Képek az Italeri új "mosolygos" DAF-járól: www.modellversium.de/kit/artikel.php
Amin nagyon csodálkozom az az ára: kb. 34,00€??? Az előzö DAF kb. 20,00€ volt.
Brúnó 98199 2005. december 4. 17:16
Válasz erre
Tamas008: jó a bringa:) Üde szinfolt egy ilyen platós gép a nyergesek között.
Gabi: Csatlakozom a többiekhez én is, és már várom a kész gépről a képeket.
Zsolesz 98198 2005. december 4. 15:03
Válasz erre
Köszi,egyenlőre azért itthon is körbenézek,nem vagyok pesti.
Csináltam pár fotót,hogy áll a Freightlinerem,remélem este átküldik,és be tudom tenni.
Zsolesz
Gabi 98197 2005. december 4. 11:22
Válasz erre
Szia Zsolesz!
Ilyen célokra én 1, és 2 mm-es sztirol lapokat használok. Jól vágható, fúrható, ragasztható, könnyű vele dolgozni. az egyetlen hátránya, hogy viszonylag nagy táblában kapható, de a kamionoknál egy idő után úgyis elfogy. Beírom a boltot, ahol jó áron lehet kapni.
A Renault normál makettfestékkel lett festve.
Gabi
www.panton.hu/
Zsolesz 98196 2005. december 4. 11:00
Válasz erre
Sziasztok!
Szerintetek alvászhosszításhoz mi a megfelelő műanyag,amiből vágni lehet?Műanyag-boltban kellene szétnéznem?Cd-tokokkal dolgoztam utóbb,nem tetszett,nem az igazi,bár nem is olyan rossz.És hálófülkét is kellene építenem,lapok kellenének,és a sarkokba merevítésnek,és plusz ragasztási felületnek négyzet keresztmetszetű rúd formátum,így szép ívesre lehetne csiszolni a sarkokat,és a tető széleit.
Köszi:Zsolesz
Zsolesz 98195 2005. december 3. 17:45
Válasz erre
Sirály!!!Makettfestékkel fújtad,vagy valami mással?
Tamas008 98194 2005. december 3. 15:10
Válasz erre
Sziasztok
először is szeretném megköszönni a szebbnél szebb dicsérő szavakat. :D
Köszönöm

Gabi: nagyon tetszik a géped és én is nagyon kiváncsi vagyok a végerdeményre
nagyon szép :D

Tamás008
sp. 98193 2005. december 3. 11:39
Válasz erre
Hello Gabi!

Szép munka, csak így tovább kíváncsi leszek a végeredményre!

Üdv sp.
Gabi 98192 2005. december 3. 11:26
Válasz erre
IMG_0019.jpg méret: 89.6 KB
IMG_0021.jpg méret: 82.3 KB
IMG_0023.jpg méret: 68.2 KB
IMG_0039.jpg méret: 80.5 KB
IMG_0040.jpg méret: 63.5 KB
IMG_0042.jpg méret: 59.7 KB
Sziasztok!
Teszek fel pár képet a jelenleg folyó építésről, ami az Italeri 771-es Renault R370 Turboleader átépítése.
Gabi
Zsolesz 98191 2005. december 2. 17:15
Válasz erre
Ma láttam Eddie Stobartot,9100-ért,igaz nem Pesten.
Csabi 98190 2005. december 2. 13:23
Válasz erre
Szia Tamas008!
Emelgetem a kalapot!

Csabi
balooo 98189 2005. december 2. 12:50
Válasz erre
üdv!
Tamas008 szép a gép!

nekem viszont segitség kellene !:
Ford 9000 LTL motor teréről kellene fénykép lehetrőleg felülről fotózott.
találtam oldalról csinált képeket és azon van 3 vas merevitő szerüség a hűtő és a fülke között . na azokra lennék kiváncsi
üdv balooo
kezdõ 98188 2005. december 1. 20:09
Válasz erre
Bombraider 98187 2005. december 1. 19:48
Válasz erre
Gabi 98186 2005. december 1. 19:46
Válasz erre
Nagyon szép és különleges lett. gratulálok4
Gabi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.