<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Freddy | Adatlap | 690884 | 2021. december 7. 10:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, így értettem én is. A festése, a névvel, honnan van vajon? Előzmény: (690880) téglatesó 2021. december 7. 08:31 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 690881 | 2021. december 7. 08:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Erősen félrevezető a megfogalmazás, valóban. Mert tényleg hazai gyártású és valóban használták is a második világháborúban, csak a kettő nem egyszerre volt értelmezve. A pontosabb úgy lett volna hogy "a második világháborúban használt és utána hazánkban is gyártott típusú, 85mm-es légvédelmi ágyú" Persze még ez is csak egyszerűsítés. De hát ezek a cikkek nem a szakmának szólnak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 690880 | 2021. december 7. 08:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Itt azért van egy pici zavar az Erőben. Olyan, hogy "hazai gyártású, a második világháborúban használt, 85mm-es légvédelmi ágyú", nos olyan nincs. Volt ugyebár az eredeti szovjet 85mm M1939 (52-K) légvédelmi ágyú. Ennek zsákmányolt példányait alakították át a németek, hogy a saját 8.8cm-s lőszerüket lőni tudják vele, ez a 8.5/8.8cm FlaK 39(r). Ez utóbbiból kapott a MKH használatra a háború alatt a németektől (persze a honvédek zsákmányoltak eredeti szovjet 85mm-es 52-K-kat is, de ezeket tudtommal harcokban nem, csak kiképzésre használták, és átalakítva se lettek). Aztán a háború után, amikor a Néphadsereg áttért a szovjet fegyverek használatára, Diósgyőrben kezdték gyártani licencben az eredeti 85mm-es 52-K-t. Ezek az eredeti háborús változathoz képest persze már némileg módosított/korszerűsített változatban készültek. Namost, ezekből a magyar gyártású (de persze a II. vh-ban nem használt) lövegekből megmaradt egyik példányt szerezték meg a hagyományőrzők, és használják különféle rendezvényaken -a saját ízlésük szerint a háborús változatra visszaalakítva. Ha bővebben érdekel, a Haditechnika 2021/4 számában van is pont erről egy cikk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 690854 | 2021. december 6. 17:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Légvédelmi tüzérek bulija volt ez, gondolom, azért kellett a légvédelmi ágyú. Egyébként vsz ez volt ott a kecskeméti repnapon egy csomó egyéb légvédelmi felszereléssel együtt, vicces volt, ahogy a hagyományőrző arcok a légvédelmi távmérőkkel nézték a légibemutatókat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 690853 | 2021. december 6. 16:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Hát, szegény ember vízzel főz. Mentségükre szóljon, hogy használatban volt ez is. A pesti hangárból mégsem tolhatták ki csak ezért az egyszem 4 centis Boforsot (ami nem is tudom, hogy működik-e). Gondolom a másik hagyományőrző csoportot a 7,5 cm 15/35M hegyi ágyúval nem volt mód előkeríteni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 690852 | 2021. december 6. 13:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||
honvedelem.hu/hirek/a-skarlatpiros-paroli-es-barett-kotelez.html ,,Az idei tüzéravatás fényét egy hazai gyártású, a második világháborúban használt, 85 milliméteres légvédelmi löveggel leadott díszlövés is emelte, amit a Magyar Honvéd Tüzéregyesület hagyományőrzői teljesítettek." Azt jól értem akkor, hogy ez egy háború utáni gyártású M1939 52K szovjet légvédelmi löveg, ami a hagyományőrzők kezén egy Flak 31(r)-t játszik? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 690675 | 2021. december 2. 19:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Újabb találat: egy erdélyi bevonulási fényképsorozat a régifotók.hu oldalról | |||||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 690671 | 2021. december 2. 14:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||
+1 a magyarokra. Elvileg huszárok, ezért vannak csizmában. A ruházat többi része simán magyar, csak a kép kicsi és gyatra (monnyuk sajna én se találtam belőle jobbat se a guglin se a yandexen...) Viszont ezen a másik két képen meg már németek gusztálgatják ugyanazt a Valentine-t: | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 690669 | 2021. december 2. 12:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Amelyiken van öv, azon sem látni nagy csatot, ami a németek jellemzője volt, és ugyanacsak sehol nem látni váll-lapot sem. A zubbony alsó zsebek sok képen alig látszanak, mert elsimulnak a ráncok közt. Szerintem magyarok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 690663 | 2021. december 2. 11:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A paroli gyanús, de másik oldalról meg csizmájuk van, és nincs a zubbonyon alsó zseb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
KarBal | Adatlap | 690656 | 2021. december 1. 21:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 690473 | 2021. november 28. 10:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||
új nincs. Régi van. Nem sok értékelhető, de van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 690446 | 2021. november 27. 19:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Elnar! A 31M Rába-Krupp L.6H-ról nincs véletlen több képed? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 690413 | 2021. november 26. 17:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A "mik tudnak még előkerülni": SOPRON őrnaszád gépháza és kormányállásabelülrőlegy 129 képből álló gyűjtemény részeként. egyébiránt még van Rába-Krupp még fekete rendszámmal, meg Opel Kadett K38 a délvidéki hadjáratból | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 690048 | 2021. november 9. 18:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Na jó... :D Bár tévedtem, mert ez nem Borbála, hanem FuMG 39D, ismertebb nevén Würzburg Dora. Azért mgyar használatban ilyenről sem sok fotó van... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 690026 | 2021. november 9. 08:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor még két kép... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 690023 | 2021. november 9. 00:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Én már tényleg nem tudom, mik tudnak még előkerülni... Ilyen részletes fotókat a Borbáláról szerintem soha nem láttam még sehol. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 690015 | 2021. november 8. 19:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 688404 | 2021. szeptember 9. 20:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sokol: Gázolaj lesz az. Az Á is elég tisztán látható. A 85-ös ethylbenzint a He 46-hoz ír a Magyar Sasok. Szerintem a tartálykocsi csak oda lett állítva. Nem is indul belőle tömlő sem. Emerick: A Famo és az tréler akkor szerinted is magyar? Mert tudtommal ezek létezéséről jóideje tudunk, de képet senki nem látott róluk. A Faunról azt írják, hogy dízel, és két nagy pótkocsit húzott, amiben pilótákat tesztelő leverő ritkító kamra és kiértékelők voltak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 688403 | 2021. szeptember 9. 19:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||
gázolaj? maradva a naftánál: a germán Rhône klónba 87-es (szóval tényleg nafta)oktánszámú kellett. A franciába 87-es kellett, és a WM 14A és B típusokba is 87-es kellett. Akkor a 85-ös kettő alkoholos hogy ment bele a jujuba? -kettő alkohol megköti a szabad vizeket. Egy arado-ban szépen elzenél, de egy ekkora kétkoszorús csillagban hamar vége a mókának. Ez nagyon nem tutti. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 688402 | 2021. szeptember 9. 19:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A Famo mellet egy Billstein darus Büssing is volt, sőt, haza is jöttek a Dontól mind a ketten! ;) (pl egy Borgward rádió műhely autóval, MB 170 service autókkal és egy két aprósággal. A hk szállító pót elveszett 1943 januárjában) Viszont a Faun vontató nekem is újdonság! I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 688381 | 2021. szeptember 8. 20:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Gyorsabb volt, mint hittem. A darus kocsi egy Büssing-NAG 4500, egy standard 3tonnás Bilstein daruval. Mivel én a platón lévő hordón az [...O]LAJ feliratot vélem látni, én ezt is magyarnak gondolom, de minimum átadottnak/használtnak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 688378 | 2021. szeptember 8. 19:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Megint ingyenes volt az Arcanum és most sikerült elkapni. A Magyar szárnyak, Képes Vasárnap, Szebb Jövőt és egyebek átpörgetése után lehet néhány érdekes dologra bukkanni. Pl sehol nem találtam adatot a Légierő Faunjáról, pedig még rendszám is van róla. De az eddig bőszen Sztalinyecnek mondott Caterpillar Twenty-two is kapott most már megkérdőjelezhetetlen képet. Légierőből érdekes még az Ethyl-benzin 85 feliratú V8/51 tartálykocsi, amiről a Hunor festése készült. És most kezd izgalmas lenni! A Magyar Katonai Szemle egyik, csapatmérnöki feladatokat bemutató illusztrációján, a Fordok és KV-k mellett egy FAMO van egy MÁV pőrekocsin. A gyanú megerősítésére van egy tankvontató is hozzá - és a cikk összes képe a Donnál készült, magyar jelzésekkel. Ugyanitt keresem a T-38 torony emelő autódaru típusát is. Meg egyéb kevésbé érdekes járművek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 688272 | 2021. szeptember 4. 07:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Gondolom így oldották meg az utánfuti vontatását is, mint ezen a képen a teherautóét: | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 688261 | 2021. szeptember 3. 11:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||
De a Toldinak szabványos vonóhorga nincs, nem? Mihez kötötték? Két hátsó vontatókampóhoz megokosították valahogy? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 688235 | 2021. szeptember 2. 10:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 688026 | 2021. augusztus 24. 21:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 688024 | 2021. augusztus 24. 19:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Az ágyú típusa: 8cm 18M (ez nem a Skoda-féle 5/8M hanem a Böhler-féle 18M -később 22M néven is futott). | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 688023 | 2021. augusztus 24. 18:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mai fogások: - valamilyen ágyú, mert a tüzérséggel továbbra is hadilábon állok - kocsisor a keleti frontról, 3-589 rendszámú(tévedés joga fenntartva!) St fülkés Forddal - Lánctalphibás Toldi 2-672 rendszámú (tévedés joga fenntartva) MB G-5-tel | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 687978 | 2021. augusztus 23. 02:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Aug 20-án nyitva volt a HM-HIM hangárja, mint írtam. Nem voltam régebben, így nem tudom, mi volt ott eddig is, de biztos volt ott ZIS-3, 36M Bofors, 5/8M, 15/35M hegyi ágyú mozdonnyal, Pak 36, Pak 40, 20 cm M16 légaknavető, 22,5-es aknavető, 24 cm M16 aknavető, 26 cm M16 aknavető (a 22,5-esen kívül az aknavetők valószínűleg a Tóth Árpád sétányról, mint ahogyan az M80 lafetta is, ) és egy országos járműre igen erősen hasonlító szekér. Rövid volt az idő, a hely meg zsúfolt. A képek még feldolgozás alatt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 687977 | 2021. augusztus 23. 00:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Folytatva a februárban elkezdett országosjármű-témát, pár napja újból meglátogattam, elég szar állapotban van, viszont lemértem rajta ezt-azt. makettekeswg.blogspot.com/2021/08/270-meg-orszagosabb-jarmu.html Talán az előző bejegyzéshez kapcsolódik viszont az észrevétel, hogy Kecelről minden első-második vh-s löveg eltűnt, a Pak-40-es és a Göringek kivételével. A korábban bemutatott lövegmozdonyokból is már csak egy van ott. Az első világháborús maradványok is erősen megritkultak, szinte minden aknavető eltűnt, néhány ágyúcső meg két hiányos aknavető maradt, pedig 22,5 cm-esből is volt vagy három. Remélem, valami méltóbb helyen bukkannak fel újra (eléggé tervszerűnek és jól körülhatároltnak tűnik a dolog), a másik oldalról viszont a keceli múzeumnak minden hibájával együtt nagy előnye, hogy minden körbejárható, -tapogatható és -mérhető, egy vitrinben ez azért nincs. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 687710 | 2021. augusztus 12. 20:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||
militaria.hu/hirek/augusztus-20-an-ismet-latogathato-a-kerepesi-uti-hangar Ha esetleg valaki Nimródot, 4 centis Boforsot, vagy egyéb jószágokat akarna fotózni/simogatni/mérni | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kajszi | Adatlap | 687040 | 2021. július 11. 20:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A sorompós képről tudni valami közelebbit? Mert lehetséges, hogy a nagyapám áll a kép jobb szélén a puskával a vállán. Méh Szabolcs | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 687039 | 2021. július 11. 20:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 687036 | 2021. július 11. 20:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 687017 | 2021. július 11. 10:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Z63. Én ezt a kocsit vezetékes ként ismerem. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 686866 | 2021. július 4. 13:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A keceli koporsóvivő ágyútalp makettekeswg.blogspot.com/2021/07/233-105cm-40m-tarack-temeteshez.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686627 | 2021. június 21. 21:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ez is egy Uhry-féle kábeldobszállító felépítményes az éleskontúros mintájúk közül. [off]És konkrétan az én képem :D (Pro Modell Archívból fotóztam ki) [/off] Viszont leltem pár Opelt, meg ha jól tippelem egy Polski 508/III-at a Don-kanyarból, a sárban hagyva. A Kép háta szerint Golubovkában (bal felső sarok) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 686625 | 2021. június 21. 21:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686584 | 2021. június 19. 09:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686583 | 2021. június 19. 01:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||
+1 válasz: ilyen színűk voltak a terepezetlen ponyvák: fortepan.hu/hu/photos/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686582 | 2021. június 19. 01:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vizuális megerősítés színes képeken: Ford 817T (USA) f*szöld, magyar tarka Ford V8/51 magyar tarka Ford V8/51 tartály, szürke alapon terep Ford BB mentő, szürke | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 686576 | 2021. június 18. 17:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ford teherautó festések: Ford V8-51 polgári színek, jellemzően szürkék, a légierőé ha minden igaz magyar tarka (Nagy-féle műhely) Ford 817T (USA) gyárilag f*szöld vagy szürke fülke, magyar tarka felépítmény (magyar gyártású platófalak és tetőívek, lemásolva a Spa 38R-t) Ford V8-51 és G917T tartály kocsik német szürke,de volt köztük sok mimikri is Ford G917T német szürke Ford BB, G987T és BB Typ 42 mentők szürke Marmon-Ford eredetileg szürke (nyitott fülkések) Marmon-Ford eredetileg szürke (zárt fülke) Ford G997T német szürke Ford és Marmon-Ford G917T kábeldob szállítók (hosszú és rövid tengelytáv) magyar tarka (magyar gyártású felépítmény) Ford 917T pontonszállító (magyar felépítmény) szürke vagy zöld Ford és Marmon-Ford G917T központ illetve távíró gépkocsik magyar tarka (magyar gyártmányú felépítmény) Ford V8-51 híradó buszok illetve ey híradó műhely gépkocsi magyar tarka (légierő, magyar gyártmányú felépítmény) Ford V3000s műhely és tartály gépkocsik többségében szürke, a végén néhány darab valószínűleg sárga Ford Bb Typ 42 minta teherautó (1 db) szürke (licenszben ha készült volna, zöld lett volna mind a 2000 db) Ford Marmon kísérleti kocsi (kéttengelyes, nyitott fülke, szürke, fagázos, visszaépítve közútira, német gyártás) Ford Marmon kísérleti kocsi (három tengelyes, WM tulajdon, terepszínű, amerikai gyártás, szimbiózisban a WM póttal és két Ansaldoval) Nagyjavításon átesett kocsik kezdetben magyar tarkák voltak majd telibe zöldek. Néhány alakulatnál az USA Fordokat átfestették teljesen tereptarkára. Ez a nagyon nagy átlag. Polgári műhely vérmérséklete alapján voltak eltérések. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 686570 | 2021. június 18. 16:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Természetesen fos az egész, nem lehet linkelni rá. Mindegy, Munkaasztal-harcjárművek, és a 17. oldalon van a topik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 686569 | 2021. június 18. 16:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Itt van az én régi topicom a makett.orgról, itt van a típushoz némi anyag a hozzászólásokban: www.makett.org/phpbb/viewtopic.phpf=92&t=2889&sid=fc741f657886244e47301b254716fe75 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 686567 | 2021. június 18. 16:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Börzéken fel-felbukkannak, nekem a kispesti Militaria gyűjtőtalálkozóról lettek meg a hiányzók tavaly. De őszintén szólva 1990valahány óta a képanyag annyira szét lett hordva/lopva/szkennelve, hogy nemigen van már bennük olyan kép, amit máshol nem láthatsz, ha amúgy rajta tartod az ujjad a téma ütőerén. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686566 | 2021. június 18. 14:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ó ezek a z M&M Extrák... csak a hírük jutott el hozzám már. Beszerezhetőek még ezek valahol? Egyedül a ProModell Archív 2 van meg (valahol eldobozolva...). Ha jól emlékszem, még abból fotóztam ki a képet régen a 2. pc.ho jelzésével. A 3 tengelyes Fordról egész jó képek vannak a Korbuly-archívban. 2 db, de legalább mindkét oldaláról, meg 1 máshonnan... Minden egyéb kép amit láttam, ezek változatai volt. Mondjuk ez még USA gyártmány is (osztott szélvédő) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 686565 | 2021. június 18. 13:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Elnar! Gyönyörű gyűjtemény, köszi, hogy megosztottad! Ezer hála! Közben rájöttem, hogy a régi Modell & Makett extrában ("A II. világháború egy magyar haditudósító szemével", 28. old. 2. fotó) már vagy 15 éve ott volt a válasz a kérdésemre: volt terepezett zártfülkés G917T! Engedelmeddel felteszem ide a Te 10. képednek kicsit jobb változatát (az idézett M&M extrából van). Freddy! 1/72-ben nekem a háromtengelyes kísérleti hk.-szállító Ford van meg gyantából a Hunortól, de alighanem ott is marad a dobozában félkészen, mert közben rájöttem, hogy egyszerűbb és kellemesebb módjai is vannak, hogy az ember a diliházba jusson... (mondom ezt anélkül, hogy szándékomban állna megsérteni az általam nagyra becsült gyártót!). +1 kérdés a témához: látok a képeken a terepezettek mellett egyszínű ponyvát is a Fordokon, azoknak egészen pontosan milyen színük volt? (az IBG ugyanis volt szíves mellékelni a ponyvás plató változatot is, én megcsinálom azt is a ponyva nélküli mellett /egy kis +sztirol hozzáadásával/, de nem tudom, milyenre fessem). Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 686561 | 2021. június 18. 11:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Az enyém zöld lett (adatlapomon fenn van), de még a Botond makettje. Nagy harc volt... @Elnar: a negyedik képen mindig röhögök, ahogy a ponyva tetejéről kukucskál még egy ember :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686556 | 2021. június 18. 09:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zárt fülkés, gyéri katonai G917T-k: Ezeken kívül csak tartálykocsik vannak zárt fülkével, illetve ex/MATEOSZ ex/civilek |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |