<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
romeo | Adatlap | 13420 | 2009. október 6. 10:26 | ![]() | |
Petibá | Adatlap | 13419 | 2009. október 6. 09:25 | ![]() | |
Az információim szerint Tata vagy Szombathely kapott egyet anno, még a hetvenes évek végén. Végülis nem lett rendszerbe állítva. | |||||
juge75 | Adatlap | 13418 | 2009. október 6. 08:56 | ![]() | |
Ebből világosan látszik, hogy Harckocsikon, páncélozott szállító harcjárműveken (PSZH), Földről gyalogságot fedezve, vagy direkt módon kipufogógáz vagy más légsugár útján juttatható és használható fel. | |||||
juge75 | Adatlap | 13417 | 2009. október 6. 08:53 | ![]() | |
Alkalmazási területeit és módjait magyarázza a köd vető rendszereknek, valamint milyen harci járműveken fordul elő, és ott hol található. | |||||
juge75 | Adatlap | 13416 | 2009. október 6. 08:50 | ![]() | |
Ha figyelmesen elolvasod a szöveget, egy értelművé válik, hogy ködvető berendezésről és nem rendszeresített harci járművekről szól. | |||||
páncélos | Adatlap | 13415 | 2009. október 6. 08:26 | ![]() | |
Romeo! BMP-2 sajnos nem volt rendszeresítve. Az oktató táblák többségét az egykori Csehszlovákiától vagy a Szovjetuniótól kaptuk és csak a szöveg lett magyarosítva, de természetesen előfordul magyar tábla is. Ha hazai lenne a tábla, akkor csak arra tudok gondolni, hogy előre gondoltak, mert tervezve volt (csak jött a rendszerváltás), vagy gondoltak az egykori testvér országokra is. Egyébként többen látni véltek BMP-2-est magyar színekben, de sajnos az a BRM-1K volt, csak összetévesztették. | |||||
romeo | Adatlap | 13414 | 2009. október 5. 21:57 | ![]() | |
Köszönöm Petibá! Én 7 darabról hallottam, amelyek aztán tovább vándoroltak egy afrikai országba. De ezt csak hallásból! | |||||
Petibá | Adatlap | 13413 | 2009. október 5. 21:53 | ![]() | |
Tudtommal 1 darabunk volt, de holnap rákérdezhetek. Remélem nem mondtam nagy butaságot... | |||||
romeo | Adatlap | 13412 | 2009. október 5. 21:46 | ![]() | |
Petibá | Adatlap | 13411 | 2009. október 5. 21:25 | ![]() | |
Mivel a géppuskatorony helyét a daru foglalja el, és nemigen volna máshol hely neki. Akadályon egyébként nem ilyen kőomlás-van-az-úton-el-kéne-tolni jellegű akadályra, hanem elszakadt-az-ékszíj-ki-kéne-cserélni jellegű akadályra gondoltak. Jelzem ha neki lőniük kell, már rég rossz... | |||||
romeo | Adatlap | 13410 | 2009. október 5. 21:09 | ![]() | |
Üdv! A műszaki felderítő, akadályelhárító BTR-80 sajnos nem rendelkezik fegyverzettel. Egyszer egy kiállításon rákérdeztem erre a dologra a szakiknál, a válasz az volt, hogy ott a lőrések meg a személyzet gépkarabélyai. | |||||
gaunt | Adatlap | 13409 | 2009. október 5. 20:57 | ![]() | |
Jééézusom. Megnéztem ennek a currus zrt. nek a weblapját. Vannak érdekes dolgok: BTR-80 Akadályelhárító jármű. Ilyen feladatra egy normális seregben legalább egy IMR kategóriájú nehéz lánctalpas szolgál. Mindegy, ők biztos jobban tudják. Menjünk tovább: Univerzális fegyverállvány a Merci dsipen. ezt az angol úgy nevezi "technical". nem is tudom kik használják előszeretettel :D (mivel más nincs is nekik, de azokon ált. egy SzPG is van) Aztán: BTR-80 műszaki felderítő. Szerintem ide egy kb. BMP kategóriájú láncos kellene. Mellesleg hol a fegyverzet? Legalább egy PKM? | |||||
joci232 | Adatlap | 13408 | 2009. október 5. 19:45 | ![]() | |
már beszéltünk de azért köszi:) | |||||
ambasa | Adatlap | 13407 | 2009. október 5. 18:11 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 13406 | 2009. október 5. 14:55 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 13405 | 2009. október 5. 14:52 | ![]() | |
Miggyuri | Adatlap | 13404 | 2009. október 5. 13:11 | ![]() | |
Most készül egy 1/72-es. Ha kész lesz teszek fel kéepket. Miggyuri | |||||
gonoszka | Adatlap | 13403 | 2009. október 5. 12:22 | ![]() | |
Akácia.Ha valakinek lenne összeálított akácia makettről képe szívesen megnézném.Előre is megköszönném! | |||||
romeo | Adatlap | 13402 | 2009. október 4. 22:00 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 13401 | 2009. október 4. 20:24 | ![]() | |
joci, szívesen segítek, ha gondolod. | |||||
joci232 | Adatlap | 13400 | 2009. október 4. 19:53 | ![]() | |
ha valaki esetleg ismeri Buczkó József kollégát és adna egy elérhetőséget nagyon megköszönném:)->joci232@freemail.hu | |||||
joci232 | Adatlap | 13399 | 2009. október 4. 19:43 | ![]() | |
külföldi rendeléssel kapcsolatban vannak kételyeim meg valamilyen egészséges félelem is(nem rendeltem még soha külföldről) | |||||
juge75 | Adatlap | 13398 | 2009. október 4. 19:41 | ![]() | |
29.99 usa dollár 5,502.27 huf | |||||
juge75 | Adatlap | 13397 | 2009. október 4. 19:40 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 13396 | 2009. október 4. 19:39 | ![]() | |
joci232 | Adatlap | 13395 | 2009. október 4. 19:34 | ![]() | |
sziasztok! még mindig keresek GAZ 66-ot 1:35-ben(már kezdek kétségbe esni:'() akinek van a joci232@freemail.hu-n jelezze(vagy itt) köszönöm | |||||
romeo | Adatlap | 13394 | 2009. október 4. 12:17 | ![]() | |
Gonoszka | Adatlap | 13393 | 2009. október 4. 10:22 | ![]() | |
Akácia.Nem a két külső töltő nem a küzdőtérben volt elhelyezve.Őket teherautóval vitték hozták.A lövegtorony hátulján középen van egy kis ajtó itt volt az a csatlakozási pont a rádióhoz amivel a külső töltőkkel lehetett a kapcsolatot tartani.A külső töltők mindig a löveg mögött tartózkodhattak. | |||||
gaunt | Adatlap | 13390 | 2009. október 3. 20:53 | ![]() | |
Csak egy kis érdekesség azoknak akiket érdekelnek a harckocsimotorok: Összehasonlítottam a V-55V (T-55,62) és a Continental AVDS-1790-2 (M-60) motorokat. A V-55 581 LE, a Continental 750. A V-55 hengerűrtartalma 38880cm3, az AVDS-1790 29360cm3, mindkettő V-12. És most jön az érdekes rész: Ugyan majdnem 200LE-vel erősebb, de az amerikai motor forgatónyomatéka nem éri el a V-55-ét! A V-55 kb. 2500Nm-t tud, a másik viszont csak 2318-at! Ehez jön még az amcsi erőforrás kicsivel több mint 2 tonnás súlya is, a V-55 nem tudom pontosan milyen nehéz, de asszem kb. 1 tonna. Ezekből egyből látszik melyik a jobb (sikeresebb) konstrukció. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 13389 | 2009. október 3. 17:24 | ![]() | |
A kép saját. Én fényképeztem az egyik Bolyai verseny során, amikor a telephelyre is ki lehetett menni. Gnaut! Köszi! Alapvetően magyar Akácia érdekel. Romeo! Kösz a képeket! Miggyuri | |||||
juge75 | Adatlap | 13388 | 2009. október 3. 16:02 | ![]() | |
Köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 13387 | 2009. október 3. 15:58 | ![]() | |
Üdv! Felvettem a kapcsolatot barátommal, csak ezek a fotók vannak nála, és ez az eredeti nagyságuk is. Ha talál még valami érdekes légvédelmis képeket, felteszem. | |||||
juge75 | Adatlap | 13386 | 2009. október 3. 15:55 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 13385 | 2009. október 3. 15:49 | ![]() | |
Ezen nincs, de pár Akadémiai osztálytársa igen, no és akiket személyesen is ismerek a laktanyából és a lakó telepről. Rossi Feri bácsi sajnos már nem él, Csala Karcsi itt él Szolnokon, Nagy Bélá-val, Kozsik Jani-val, Kovács Tamás-al találkoztam nyáron Győrben, ők Nagyorosziban élnek. | |||||
romeo | Adatlap | 13384 | 2009. október 3. 15:41 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 13383 | 2009. október 3. 15:14 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 13382 | 2009. október 3. 15:03 | ![]() | |
Nagyoroszi! A 25 képen a csövektől balra az én Édesapám! Romeo, honnan szerezted? | |||||
romeo | Adatlap | 13381 | 2009. október 3. 14:43 | ![]() | |
Üdv Gonoszka! Hát,6 fős személyzettel nem számoltam, gondolom a 2 külső töltő nem a járműben foglalt helyet. | |||||
Gonoszka | Adatlap | 13380 | 2009. október 3. 13:42 | ![]() | |
Akácia.A kezelő személyzet 6 fő ből állt.A harcjármű vezető,a lövegparancsnok,irányzó,egy belső töltő,és két külső töltő. | |||||
romeo | Adatlap | 13379 | 2009. október 3. 13:00 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 13378 | 2009. október 2. 23:07 | ![]() | |
páncélos | Adatlap | 13377 | 2009. október 2. 22:17 | ![]() | |
Antarktika! Cáfolat képe elküldve. Gonoszka! Örülök, hogy érdeklődésre ajánlod az ÜSS ÉS FUSS című írást (eredetben: Regiment 2006/2), mert volt benne némi részem. Miggyuri! A berakott képed ismerős. Én is pont ebből a szemszögből fotóztam a kicsikét. Romeo! Kezszem: 4 fő Lőszer javadalmazás 42+4=46 | |||||
romeo | Adatlap | 13374 | 2009. október 2. 21:41 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 13373 | 2009. október 2. 21:32 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 13372 | 2009. október 2. 21:22 | ![]() | |
Üdv Miggyuri! Keceli 2SZM. | |||||
gaunt | Adatlap | 13371 | 2009. október 2. 20:55 | ![]() | |
Halihó! Magyar kell, vagy esetleg más is jó? svsm.org/gallery/2S301 www.photoka.info/2c3/index.htm www.primeportal.net/artillery/de_craecker/2s3m_akatsiya_walk_1.htm | |||||
Miggyuri | Adatlap | 13370 | 2009. október 2. 20:10 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 13369 | 2009. október 2. 19:25 | ![]() | |
Üdv gonoszka! Köszi a választ. Egyes források 5 főben adják meg a 2Sz3M kezelőszemélyzetét, viszont a magyar leírásokban csak 4 fő szerepel, mi ebben az igazság? Köszi! | |||||
Gonoszka | Adatlap | 13368 | 2009. október 2. 18:39 | ![]() | |
Akácia. Repeszromboló gránát és komulatív gránát együtesen 46 darab volt málházható.Ebből kommulatív azt hiszem 6-8 db volt.Bocs de elég rég volt ez már.Műszaki adatok kezdenek a homályba veszni.Sajna volt egy érdeklődő az akácia hajtásláncáról is ebben nem tudok felvilágosítást adni mert ebben akkor nem voltam érdekelt,azt viszont tudom hogy 12 hengeres turbós volt az erő forrása.Egyebet sajna nem tudok.De ha a löveg csőtöl jobra ra álltál a torony tövénél ahol a motor kifújta a hűtő levegőt és mondjuk a fordulat kb 2 ezer volt akkor nem kaptál levegől.Úgy érezted mintha egy ejtőernyővel zuhantál volna.Leírhatatlan érzés volt. | |||||
antarktika | Adatlap | 13367 | 2009. október 2. 14:08 | ![]() | |
Kedves páncélos! Egyszer már megcsináltad ezt velem...:)) Megen kiderül, hogy összesen 1 kocsira festettek valamit, valamikor elsőre és utoljára, utána meg soha. De akkor is megcáfolsz, ugye?:))) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Üdv!
Orosz ötletek BTR-80 modernizációhoz.