<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
téglatesó | Adatlap | 686554 | 2021. június 18. 08:48 | ||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 686553 | 2021. június 18. 08:39 | ||||||||||||||||
Szia Z! Köszi a segítséget, de ezek a képek nekem is megvannak -és ahogy Elnar mondja, sajna az esetemben használhatatlanok, hiszen nem az IBG által is adott zártfülkés-simaplatós-917T-k vannak rajtuk- (majd akkor lesznek jók, ha megveszem az ACE G917T makettjét www.scalemates.com/kits/ace-72575-g917t-3t-german-cargo-truck--1244144. Összvissz 5db képem van, amin zártfülkés 917T van (és valamennyire is értékelhető minőségűek), és ezeken egyiken se látszik terepezés, sőt az se megállapítható, hogy zöldek-e vagy szürkék... De mindegy is, már előrehaladtam annyira, hogy lekentem a kocsit zőődre, csak nem lesz terepes (párhuzamosan készül egy 37M Hansa-Loyd is, majd azon kiélem magam). Azért még egyszer köszi a képeket! | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686552 | 2021. június 18. 00:33 | ||||||||||||||||
Ebből az első kettő kábeldob szállító (a második az Orincsay-gyűjteményből, csatolva jobb minőségben), ezeket írtam élesen terepezettnek. Ezek Uhry-felépítménnyel készültek, tehát az IBG-hez nem játszanak, ha nem akarunk farigcsálni egy kis sztirolt még. A harmadik nyitott fülkés Marmon az azért nem jó az IBG-ből, az utolsó, meg ha jól tudom sima német G917T (jól látszódnak a Marmon-híd közti különbségek) | |||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 686549 | 2021. június 17. 21:57 | ||||||||||||||||
Elnar, téglatesó! Nekem ilyen képeim vannak, ha esetleg nem lenne meg nektek.Ezek mind terepesek. | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686507 | 2021. június 15. 23:37 | ||||||||||||||||
Az nem mi, hanem milyen. Tükrözött. És magyar. Vászondobozos ex-lengyel híradó. A típusok, amiket linkeltél, egyenként mind jók de még mindig nem látok olyat ami egyszerre előre nyíló merev ajtós, osztott celluloidüveggel, előre hegyesedő ajtóformával, vászontetővel | |||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686505 | 2021. június 15. 22:51 | ||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686503 | 2021. június 15. 22:31 | ||||||||||||||||
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/14/Polski_Fiat_508_518_10_BK.jpg Ott egy postás furgon kübel tetővel, meg egy kisrádiós visszafelé nyíló osztott ajtóval. | |||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686502 | 2021. június 15. 22:06 | ||||||||||||||||
rkd.prv.pl/p-n2-09.jpg
Lazik III ajtó, - ezeken van dupla celuloid és belül középborda Innen: rkd.prv.pl/ 1935-ös 518C torpedo classiccarcatalogue.com/F/fiat%201935%20518c_coloniale_torpedo_b4.jpg | |||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686501 | 2021. június 15. 21:34 | ||||||||||||||||
Az 1935-ös torpedo klónja a Lazik III Viszont mivel szögletes az orra ezért lehet. | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686489 | 2021. június 15. 09:31 | ||||||||||||||||
Fiat 518C Coloniale Torpedo esetleg? Az ajtó belsejéről nem találtam képet, de a nyitása, formája, ponyvázása egyezik | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686453 | 2021. június 13. 22:39 | ||||||||||||||||
az ajtó szerkezete nagyon hasonlít a Fiat 508 CM-re, de bár a nyitásiránya egyezik, az előre hegyesedő forma is, az arányát én másnak látom, és a zárszerkezete sem olyan, mint a referencia fotókon. A celluloidablak különbözőségét figyelmen kívül hagytam, mert olyat még akár csinálhattak is hozzá itthon másfajtát. | |||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686448 | 2021. június 13. 20:38 | ||||||||||||||||
A lengyel postás furgonból a vászontetős csereszabatos a kübel lazik dolgaival. A németeknél is látni kübel tetővel furgont. Ádám szerintem azért mondja, hogy olasz, mert látszik a lábak mellett a front elem vastagabb, szögletes kerete az orrán. Ha 508 C1100 furgoncino volna, akkor egyszerűen fordítva rakták fel az ajtóit? Úgy értem jó irányban nyílik, de a középső merevítő borda az olaszoknál mindig kívül van a borítás külső oldalán. | |||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686447 | 2021. június 13. 19:36 | ||||||||||||||||
most CSC - Coupe Sunroof Convertible | |||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686446 | 2021. június 13. 19:34 | ||||||||||||||||
CSC - convertible sport coupé? | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686442 | 2021. június 13. 18:22 | ||||||||||||||||
Pontosítanék: 1932 DeSoto CSC Roadster www.autoworldmuseum.com/1932-desoto-csc-roadster.html Az ajtó zsanérjai nem látszódnak, és a kocsiszekrény alja sem lépcsőzetes, mint a coupénál, aminek ráadásul nincs pótkerék tartója. Szerintem még a festése is pont ugyanaz, mint a linken. | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686440 | 2021. június 13. 17:36 | ||||||||||||||||
Az 1:29 az esély ezek szerint elegendő volt. Köszönöm, szerintem ha magamtól kerestem volna, valószínűleg soha nem lett volna meg. Még a márkáról sem hallottam A másik viszont továbbra sem tiszta nekem. 508/III Lazikból én még csak ajtó nélkülit láttam, pickupból meg hátrafelé nyíló ajtósat | |||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686436 | 2021. június 13. 15:41 | ||||||||||||||||
1932 model | |||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686435 | 2021. június 13. 15:40 | ||||||||||||||||
A harmadik képen egy (ZT-127) egy hihetelenül ritka DeSoto SC convertible coupé van! Mekkora az esélye, hogy a regelt 29 darabból Európában egy pont a Honvédségnél köt ki? | |||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686428 | 2021. június 13. 13:59 | ||||||||||||||||
Az ajtó középmerevítése alapján Lazik III kübel,vagy pickup. A pótkeréknek támaszkodik a bácsi azért ilyen fura. | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686392 | 2021. június 11. 16:19 | ||||||||||||||||
Pontosan melyik alváltozatra gondolsz? Átnéztem a Fiat 508 összes verzióját de nekem nagyon másnak tűnnek. | |||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 686322 | 2021. június 7. 21:19 | ||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686301 | 2021. június 7. 08:55 | ||||||||||||||||
Ha jól emlékszem, Emerick azt írta, hogy a 817T-k zölden jöttek, a G917T-k meg szürkén talán... Kábelszállító G917T mind terepezett volt, élesen. A többiről nehéz megállapítani képekről, mert elmosódott mintájú és kevés homokszínű van a zöld alapon barna mellett, de talán mintha több egyszínűt látnék, viszont néhány képen biztosnak látszik a terepminta. | |||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 686300 | 2021. június 7. 08:14 | ||||||||||||||||
Üdv! Kis segítséget kérek: a honvédségi 917T-k vajon terepszínűek voltak, vagy egyszínű zöldek? A kabin belseje is megegyezett a külső színnel, vagy az valami más volt? (Az IBG makettjét építeném meg magyarnak, de összvissz 2db képen van ilyenekről, és azokon nem látok foltozást.) Köszi! | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686297 | 2021. június 6. 21:21 | ||||||||||||||||
És tényleg! Ford 1936-os Ford V8/68, köszönöm! 8A-1xx a száma, ha ez mond valamit Emericknek. V8-as Ford személykocsiból a 81A-n, G81A-n és G93A-n kívül csak 48-ast láttam eddig egyet meg 2 Rheinlandot és 2 Eifelt. Szóval szerintem ebből sem volt sok. | |||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686286 | 2021. június 6. 16:02 | ||||||||||||||||
Az utolsó két képen egy 1938-as Nürnberg Ford V8 van. V8-68 a típusa talán. | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686273 | 2021. június 6. 11:05 | ||||||||||||||||
Mai lelések: 01/34M WM tábori sütöde Triumph TWN B350motor (eddig ez a második amit láttam) valami ex civil tisztikocsi a "majd megkeresem" mappába. ZT 127 ha jól látom. Emerick, mond ez neked valamit? Valami teherautón csoportusuló honvédek. Az ajtó belseje látszik csak, de semmi ismerttel nem találtam egyezést(dupla celluloid ablak, előre nyílik és ferde az eleje) Fiat 1500, ...058 rendszámmal. Nem is biztos, hogy katonai, de elfér. A végére meg megint egy beazonosítatlan jószág, 8A- sorozatból. | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686174 | 2021. június 2. 19:25 | ||||||||||||||||
Legújabb fogások: rádiós Rába AFi az 1. pc.utász hadosztályból rádió nélküli sima AFi madártávlatból Napozás Fordok és egy OD Rex 4 közt N+1-edik fotó a 4 centis Boforsról Kissé ritkább a 21 centis tarckról találni | |||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 686077 | 2021. május 30. 16:01 | ||||||||||||||||
Helló! A Seregszemlében megjelent tanulmány alapján összedobtam egy(két) kis rajzot a 30. hk.e. harckocsi-állományáról (szigorúan csak lánctalpas járgányok!). Így talán szemléletesebb, mint a szövegben olvasva. Az első rajz a tanulmány első részében-, a második rajz a második részben foglaltak alapján készült (de ezt fel is tüntettem a rajzok alján). Még nincsenek teljesen kész, egyelőre még nincsenek feltüntetve a kocsik toronyszámai, és a hozzájuk rendelhető ismert rendszámok, ha időm lesz, majd kiegészítem. Remélem jól sikerült értelmeznem a szövegben leírtakat, ha valahol tévedés van, kérek kiigazítást, és javítom. Köszi. | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686075 | 2021. május 30. 12:22 | ||||||||||||||||
Pont a képek miatt kérdeztem, mert több fotón is tisztán láthatók magyar rendszámok zsákmány járműveken. Amikről nekem rendszámos fotóim vannak: 5A-343 (STZ-5),5A-471 (S-65), 5A-532 (S-60), talán 7A(?)-009 (S-65), 7A-4xx (S-2) H-024 (T-20), 1H-401 (T-20). Ezekről mind a fronton készült fotók vannak. A felderítőkhöz beosztott Stuartnak nem látom a számát, de fekete keresztes hadijel és alakulatjelzés is van rajta ennyire azonosítva meg csak rendszámosakat láttam még Vorosilovecről én is csak egy képet ismerek (szerintem ugyanazt mint te). | |||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 686065 | 2021. május 30. 09:58 | ||||||||||||||||
A páncélos hadosztály állományába hivatalosan nem került be zsákmányolt anyag. (kivéve amit eleve itthonról vitték ki, pl lengyel autók) Azonban képek készültek arról, hogy több páncélost (Stuart, torony nélküli T-60) használtak elsősorban vontatásra. Az viszont biztos, hogy a kint összeszedett anyag előbb-utóbb kapott magyar rendszámot. (több okból) De ezeket ha lehetett, haza is üldték. Egyébként az egyik legnagyobb kincs az Stz lánctalpas traktor volt, azokat azonnal küldték haza. Aztán ezek kellettek a Turánok műszaki mentésére,mert semmi más nem bírta el őket. Egy képet láttam eddig Vorosilovecről, de nem láttam nyomát, hogy állományba vették volna. Szerintem ami magyar kézbe került - ha került - az még azelőtt kimúlt, hogy rendszerbe került volna. (kb csak mozsaras ütegnél lett volna jó, azok viszont Bredákkal nyomultak, azt is feleslegesen) | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686059 | 2021. május 29. 22:30 | ||||||||||||||||
Mivel eddig nem tudtam, hogy ilyen létezik, nem is kerestem. Köszönjük, hiánypótló írás! Épp csak belenéztem, de a Nimródok és Toldik rendszámlistája így is erős. Ebben a listában csak a hivatalosan átadott/kivezényelt járműállomány van benne, vagy a hiánypótlásra befogott zsákmányok is? (Sztalinyec, Vorosilovec és egyéb traktorok leginkább) | |||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 686054 | 2021. május 29. 20:25 | ||||||||||||||||
Amit az 1. tábori páncélos hadosztály ról össze tudtam szedni, azt leírtam egy kétrészes tanulmányban egy azóta megszűnt honvédségi magazinban. Letölthető a netről PDF-ben a honvédelem.hu-n. Egyébként egyetlen Famo vontató volt egy pótkocsival. A vontató hazajött, a pót nem. Kisebb műszaki vontatókat nem adták át (el) a németek. Pedig egy második Famo is kellett volna állományába szerint. Ezt ők is tudták, mert egy könnyű páncélos hadosztály harckocsi ezredét adták el nekünk. (még az eredeti hadrendi táblát is átadták. A német kerekes járművek zömét azonban átszámoltuk Botondra és 3 tonnás Fordokra) A mesekönyv rengeteget téved (soha nem veszem a kezembe többé), de tényleg volt egy Carden-Loyd Kis harckocsik. No meg vagy egy tucat T-27 zsákmány... Volt, amit haza se hoztak. Elhasználták hadműveleti területen. I. | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686051 | 2021. május 29. 18:16 | ||||||||||||||||
Biztosra veszem hogy T-27. Több képem is vagn, magyar T-27-esekről, és mellette is 2 Sztalinyec S-65-ös van ( a második a KV40 mögött elbújva az 5A-471-es [72447-es kép ugyanebben a színben készült - látszik a WD50 orra; a 72445 mutatja másik oldalról sejthető rendszámmal, 72457-en látszik a rendszám tisztán] A T-27-esnek pedig pont látszik a beszálláshoz kinyitott teteje, ha tudjuk, hol kell keresni. Még a ferde oldal is kivehető, hála a kép felbontásának | |||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 686049 | 2021. május 29. 17:16 | ||||||||||||||||
Most be kell valljam, megbuktam: sose hallottam a Praga A vontatóról. De röviden: nem tartom valószínűnek. Hosszabban: kicsit utánanéztem a P-I tankocskának, és ezt találtam: a csehek először megvásárolták, majd lemásolták a brit Carden-Loyd Mk. VI.-ot (ez volt a CL-P vagyis Carden-Loyd-Praga) ami kiköpött úgy nézett ki mint pl. a T-27 is (mivel ugye az is a Mk. VI. másolata volt), aztán legózták össze a P-I-est, ami végül lett Tancik vz.33. (Praga A vontatóról sehol egy szót se találtam, bár lehet, én voltam figyelmetlen). A "nagy mesekönyv" és egyéb források szerint olaszból került hozzánk egy FIAT-Carden-Loyd (ugyanolyan egy-az-egyben koppintás, mint a cseh CL-P), de én inkább arra tennék, hogy a képen nem az, se a cseh kópia (amiből ha minden igaz, csak 4db készült, és sehol nem találtam nyomát, hogy ilyesmi magyar kezekbe került volna), hanem inkább egy zsákmány T-27 van, amiből viszont hazahoztunk többet is. | |||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686047 | 2021. május 29. 15:47 | ||||||||||||||||
Köszi! A hasonló kialakítású Praga A vontatókból, amikből a P1-eket is építették, került magyar kézbe? | |||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 686046 | 2021. május 29. 15:42 | ||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686045 | 2021. május 29. 15:27 | ||||||||||||||||
Én is kérdeznék: Mi az a kép szélén, bal oldalt? www.stavebni-technika.cz/images/resized/2019/1024x800-fit/dj-img6.jpg | |||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686034 | 2021. május 29. 09:56 | ||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 686027 | 2021. május 29. 08:33 | ||||||||||||||||
"Az durva eliras, a konyve, a hadrend helyes." Hááát ezt hadd vitassam, ha megengeded... (persze ezen nem fogunk összeveszni). :) (Persze nem tudhatom, mire gondolt a költő, mikor a "szervezési állománytábla" kifejezést leírta -így akár lehet "helyes" is). "A Pancelozott gepagyu zaszloalj, Nimrodok..." Helyesen: 51. páncélgépágyús zászlóalj. "A 10t Vontato pedig Breda 40 (32M) (4 kereku)" A Breda 40 meg a (magyar rendszerben) 32M Breda messze nem ugyanaz: ez volt a 32M: it.wikipedia.org/wiki/Breda_TP32 és ez a Breda 40: it.wikipedia.org/wiki/Breda_TP40. Ha pedig úgy véljük, "10tonnás" alatt az Sdkfz 7-est értjük, (ahogy Elnar mondja), akkor az lehetett ez: it.wikipedia.org/wiki/Breda_61 | |||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 686022 | 2021. május 29. 07:13 | ||||||||||||||||
Az mindegy, hogy megvalósult-e, az érdekel milyen járművel számoltak. | |||||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 686020 | 2021. május 29. 00:42 | ||||||||||||||||
A 10t Vontato pedig Breda 40 (32M) (4 kereku) | |||||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 686019 | 2021. május 29. 00:37 | ||||||||||||||||
Az durva eliras, a konyve, a hadrend helyes. A Pancelozott gepagyu zaszloalj, Nimrodok... | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686018 | 2021. május 28. 21:58 | ||||||||||||||||
18 tonnásnak csak a FAMOt emlegették tudtommal. 10 tonnás vontatóról én nem tudok, szerintem az a 8 tonnás Sd.Kfz. 7 akart lenni. Arról egy biztosan magyarról a Fortepanon van kép a Gépkocsiszertárból, egy rossz minőségű kép állítólagosan magyarról pedig a Donnál. | |||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 686012 | 2021. május 28. 18:38 | ||||||||||||||||
Miért, a "10tonnás vontató" (abból is ír 2db-ot) micsoda? Vagy a "páncélgránátos zlj."? Az az állománytábla vérzik pár sebből, szerintem nem kell komolyan venni. Amúgy van az a fotó egy Famóval és az utána kötött utánfutóval, amin egy Pz IV F2 vagy G van, mellette -ha jól rémlik- ácsorognak magyar bakák is azt pl. mindenütt magyarnak írták (ráadásul 1942-ből a Doni arcvonalról), akárhol láttam. | |||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 686011 | 2021. május 28. 15:53 | ||||||||||||||||
A 30. harckocsiezred állománytáblájában a 18 tonnás vontató mi lenne, FAMO? 8. oldal: epa.oszk.hu/00000/00018/00098/pdf/EPA00018_hadtortenelmi_1961_02_457-499.pdf | |||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 686007 | 2021. május 28. 08:42 | ||||||||||||||||
A 40M fejlesztésénél előírás volt, hogy az új löveget a 14 a/M talpán is lehessen használni. Kb. ennyi, fotót még nem láttam róla. | |||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 685998 | 2021. május 27. 20:03 | ||||||||||||||||
Én már rég meg vagyok arról győz(őd)ve, hogy 8cm az a 8cm... :))) Más. Nemrég belefutottam egy olyan finomságba az egyik 1941-es Honvédségi Közlönyben, miszerint a 10.5cm 40M tarackkal együtt rendszeresíttetett egy bizonyos "10.5cm 40/a/M tck." is, mely: "...a 10cm 14(a)M tarack talpából és a 10.5cm 40M tck. csövéből áll..." Namost erről az öszvérről ezen a bejegyzésen kívül szó szerint semmi egyebet nem találtam égen-földön. Tud erről valaki valamit, hogy mi ez? | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 685994 | 2021. május 27. 18:39 | ||||||||||||||||
[URL=https://postlmg.cc/VJm3p309]Ez alapján án kizárok már mindent a 80 mm-en kívül. Hüvelyszáj külső átmérő 81,3mm. Ebből a lövedék pont 80 lesz | |||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 685970 | 2021. május 26. 08:01 | ||||||||||||||||
Szia Kamovos! Azt hiszem, valami kicsit keveredik az emlékeidben. Skoda T38 harckocsik az MKH-ban csak harckocsiszázadokban szolgáltak, "felderítő alakulatokban" nem. Először ugye 1942-43-ban a 2. m. hds. 1. táb. pc. ho. két harckocsi zlj.-ában, (vegyesen a közepes és nehéz századokban egyaránt), (a pc. ho. feld. zlj.-ban nem voltak Skodák, csak Csabák, meg szpk. Toldi). - másodszor 1944-ben az 1. lovashadosztály 1. lov. hk. zlj.-ban (a lov. ho. feld. zlj-ban csak Csabák voltak, harckocsik elvileg nem). A lov. ho. hk. zlj. állományában voltak vegyesen Turánok, Skoda T38-k, és Toldik is, Toldikból B40 (löveges Toldi)-ról van fotó, de szerintem azokat Te is ismered. Skoda T-38 hk.-k harmadik alkalmazása hazai környezetben volt: a rendőrség állományába is tartozott pár darab, ezeket elvileg 1944 nyarán rendfenntartásra bevetették Budapesten az. un. "csendőrpuccs" idején. Festésről annyit, hogy - az 1942-43-as időszakban az 1. táb. pc. ho. kötelékében lévők eredeti német páncéloszürkék voltak (télen fehérre lemeszelve), - a lovashadosztály Skoda kocsijairól nem tudni sok mindent, pár fotó van csak róluk, azok lehettek akár szürkék is, akár már magyar zöldek is, - a rendőr Skoda T38 kocsik elvileg sötétkékek voltak. | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 685949 | 2021. május 24. 19:45 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Emlékeim szerint, szürkére festett, 38-T kocsiból felállított felderítő alakulat hiány pótlás ként kapott Toldit. Érdeklődnék, hogy ez a Toldi melyik változata volt? Segítségeteket előre is köszönöm. Ha véletlen kép is lenne róla annak is nagyon tudnék örülni. :) Üdv: Kamovos |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
a 917-eseknél mitől függött, hogy az ablaktörlő alul, vagy felül volt?