/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
csetuka 112051 2008. november 24. 22:30
Válasz erre
Igen szögletes dob lesz rajt, de ez már így marad ...
Nagytalpú 112050 2008. november 24. 22:29
Válasz erre
Kép709
Kép709
Kép710
Kép710
Kép711
Kép711
Kép720
Kép720
Kép719
Kép719

Sziasztok!
MAN unterflur motor by Talpi Truck!
talpi
Nagytalpú 112049 2008. november 24. 22:22
Válasz erre
Szia Gyulus!
Ez idáig nagyon jóóó!
De egy építő jellegű megjegyzésem lenne.
Ha ez a gép F2000-es lesz,akkor nem kell rá a kis dob keresztben.
Ki kellene váltanod egy összekötő csővel és utánna mehet a négyszögletes dob.
De nagyon király!
Nekem tetszik!
Talpinyó
csetuka 112048 2008. november 24. 22:01
Válasz erre
steyr o1
steyr o1
steyr o2
steyr o2
steyr o3
steyr o3
steyr o4
steyr o4
steyr o5
steyr o5

Sziasztok!
Némi képanyag a minimális haladásról ...

Kusti király ez a TG-X, ha jobban érdekelnének a MAN-ok, lehet hogy én is belevágnék.
Roland gépe is szépen lakul, lassan de biztosan! Mint az enyém : )))

csetuka
ráczgergõ........... 112047 2008. november 24. 21:24
Válasz erre
hello!ok neoflexnek holnap utána is járok.köszönöm

üdv
Kusti 112046 2008. november 24. 21:20
Válasz erre
Szia Gergő!

Vannak erre kialakított anyagok. Tömítők. Én például Humbrol modell fillert használok és NeoFlex-et( minden festékboltban kapható, nem is drága ).

Kusti
Kusti 112045 2008. november 24. 21:19
Válasz erre
Sali!

Mondom, 2mm sztirol. A tükörszárkat hagytam meg abból is csak a felsőket. Az alsók öntőkeretből vannak. A tükrös felület meg krómfólia. ennyi.

Kusti

A TurboStar-nál a Pl: 190.42 azt jelenti hogy 19 tonna raksúlyú és 420 lóerős.
ráczgergõ........... 112044 2008. november 24. 21:06
Válasz erre
üdv.javító anyagként mit tudnátok javasolni,mert belecsiszoltam a tankba,és festésnél elég csunyán látcik.szilóplaszt, tapasz?vagy valami más?

kösz.üdv
Salieri 112043 2008. november 24. 20:59
Válasz erre
Elektrolakatos 112042 2008. november 24. 20:33
Válasz erre
Salieri 112041 2008. november 24. 19:03
Válasz erre
Sziasztok!
Elmondanátok,hogy a Turbostar és a Turbostar II karosszériája között mi a különbség,és ,hogy a számok az ajtókon az ablak alatt mit takarnak?
Előre is köszi!
Üdv
Salieri!
Salieri 112039 2008. november 24. 16:42
Válasz erre
Én nem arra az oldalára gondoltam.Ebben én voltam a hibás...tehát a tükör oldalát hogy csináltad?
Kusti 112035 2008. november 24. 15:22
Válasz erre
Csabi!

Köszönöm. :$

Üdv!
Kusti
Kusti 112034 2008. november 24. 15:21
Válasz erre
Szia Salieri!

Tükör sima 2mm sztirol lap dupla rétegben.

Kusti
Salieri 112033 2008. november 24. 11:48
Válasz erre
Kusti!

Nagyon frankó;)A tükröt miből csináltad?
Üdv
Salieri!
Csabi 112032 2008. november 24. 11:35
Válasz erre
Kusti!

:-) Ne szerénykedj...

Csabi
Csabi 112031 2008. november 24. 11:35
Válasz erre
Szia Simka!

Tudnál átküldeni képet a HC-s matricákról? s-dragon@freemail.hu
Érdekel a dolog.

Köszi!
Csabi
Simka 112030 2008. november 24. 11:22
Válasz erre
Szia Csetuka!

Meg szabad kérdezni, de nem tudom, mit szól RCM, ha pontos összeget mondok, ezért úgy fogalmaznék: hogy én szerkesztettem meg az egészet és azt küldtem át, úgy 5-10.000 között valahol féluton/A4, ebben benne volt a szitázás költsége(4000) a levilágítás költsége, matricalap, posta stb.
De én azt mondom így megérte, mert ebből az A4-ből kijön mindennel együtt 6 komplett makettre gondolt matrica, meg még pluszban pár maradék ami jó lesz később, pl a hungarós logók, amit már mondtam.
Egyébként, ha valakinek kell régi vagy új hungarós logóhoz a fehér alap, szóljon nyugodtan, egyébként a régiből van több, de az újból is tudok adni, esetleg valami apróságért cserébe.
Csabi, kemény az az Autocar, jó lesz nagyon, tiszta Duel..
Neked is szól, ha Ackermannhoz kell kis logo, szólj!

Simka
Roland_89 112029 2008. november 24. 11:13
Válasz erre
hali!

Nagyon szép lesz az MAN! Tetszik a tank és nekem a tükrök is nagyon bejönnek! Nagyon szép munka! Le a kalappal!

R89
Kusti 112028 2008. november 24. 10:49
Válasz erre
Szia Csabi!

Ez semmi az Ackermannhoz képest. ;-) Köszönöm.

Üdv!
Kusti
Csabi 112027 2008. november 24. 10:48
Válasz erre
Szia Kusti!

Az a tank felfogatás nagyon jól sikerült!

Üdv,
Csabi
Kusti 112026 2008. november 24. 10:31
Válasz erre
HPIM2452
HPIM2452
HPIM2454
HPIM2454
HPIM2455
HPIM2455
HPIM2456
HPIM2456
HPIM2457
HPIM2457

Jó reggelt!

A hétvégi haladás képei. Elkészültek a visszapillantók, a homlokfaltökörrel. Felkerült a tank a jobb oldalra. Pátjai szig-szalag és krómfólia összetevői.
Az utolsó kép kicsit homályos lett de amit látni kellene rajta azt látni lehet. :S

Üdv!
Kusti
Csabi 112025 2008. november 24. 09:17
Válasz erre
Szia pulcsi!

Így már más a helyzet! További jó munkát!

Üdv,
Csabi
Csabi 112024 2008. november 24. 09:16
Válasz erre
Szia Ati!

Köszönöm, és örülök hogy tetszik!
De azért én nyomába sem érek a Nagyoknak!
Ez a második koszolásom és csak a magam szórakoztatására kezdtem bele.
Persze, hibák ezen is vannak, szerintem nem is kevés és messze van még a vége.
Azt mondom, hogy nyugodtan nekiállhatsz Te is, biztosan menni fog!

Üdv,
Csabi
Elektrolakatos 112023 2008. november 23. 22:12
Válasz erre
hiányzik két betű a felső sor elejéről :P8)
Roland_89 112022 2008. november 23. 22:11
Válasz erre
először én is gondolkodtam hogy már megint 6-os legyen-e. De aztán Győrben van egy cég akinek a fardarusai után egytől egyik 3 tengelyes pótok vannak. Mondom akkor nekem is ilyenem lesz :D
Nagytalpú 112021 2008. november 23. 22:00
Válasz erre
R89!
Hat tengely?Megint?
A Nemzeti Közlekedési Hatóság mit szólna ehhez?
:-)))
Talpi
pulcsi 112020 2008. november 23. 22:00
Válasz erre
Nagytalpú 112019 2008. november 23. 21:58
Válasz erre
MÁRKA
MÁRKA

Szia!
Márka.
Mondom márka!
Talpi
Roland_89 112018 2008. november 23. 21:42
Válasz erre
200811231849
200811231849
200811231850
200811231850
200811231851
200811231851
200811231852
200811231852

Én csak ennyivel tudok szolgálni képügyileg :) a pótkocsi vonóháromszögén dolgozgatok... még azért is nincs színre fújva... meg mellette folyamatosan apránként készülnek a fülkék.

Roland
pulcsi 112017 2008. november 23. 21:40
Válasz erre
Kérdeztem már Tőletek de most még egyszer felteszem a kérdést,nincs Valakinek elado sorba lévő konténere?20,30,40 lábas?Tervezek egy projektet ahoz kellene.Vagy vegyem meg a MAN-mondomMANszerelvényt és azt használjam fel? Pulcsi
UI: TALPIjol mondtam,megmondtam az őszintét?
csetuka 112016 2008. november 23. 21:36
Válasz erre
És meg szabad kérdezni, hogy menyiért készítették el a matrinyát?
pulcsi 112015 2008. november 23. 21:32
Válasz erre
csetuka 112014 2008. november 23. 21:31
Válasz erre
Én hagytam volna hosszúnak! De nem azért mert a méret a lényeg! :))) Hanem szerintem úgy nézet volna ki jól szerelvényben.
Nagytalpú 112013 2008. november 23. 21:29
Válasz erre
pulcsi 112012 2008. november 23. 21:26
Válasz erre
Sziasztok!
TempraSWKöszi hogy válaszoltál,kár érte mert egy komoly projekt ugrott be de igy lehet hogy ugrik.
CsetukaIgazság szerint 7,2méteresre kellett volna csinálni 1:24-ben" mielött Talpi humorizál"csak hosszunak találtam és ezért lett ekkora. Pulcsi
Nagytalpú 112011 2008. november 23. 21:24
Válasz erre
Halló!
Holnap motorképek!
Talpi
Simka 112010 2008. november 23. 21:18
Válasz erre
Sziasztok!

Csetuka szitás igen a fehér matrica, úgy csináltattam, hogy egy A4-en 5-6 makettnyi fehér felirat lett szerkesztve, ezért valamelyest megérte, meg van rajta plusz cucc is ami később használható, pl hungarós logo..

Pulcsi! jó a magnum!

Attila! Aranyos a kis Liaz, kár, hogy ilyen nincs 24-ben..
csetuka 112009 2008. november 23. 21:07
Válasz erre
Szia Pulcsi!

Jó lett a Magnum, de nem lesz rövid hozzá az a pót?
TempraSW 112008 2008. november 23. 21:00
Válasz erre
Szia pulcsi!
Lepakoltam a maketthegyet, mert az alján volt a VN Volvo.
A VN Volvo és a Western Star krómozott külső kerekei egyformák, még a sorszámuk is u.a.
TempraSW
pulcsi 112007 2008. november 23. 20:50
Válasz erre
Gyerekek!
Valaki megtudja mondani,hogy a Volvo VN sorozatnak amerikai vagy europai kereke van?Ez alatt azt értem,hogy a külsö hátso kerekeknek van pereme vagy nincs?A Westernstar-nak nincs azt tudom. Pulcsi
TempraSW 112006 2008. november 23. 20:48
Válasz erre
IT781
IT781
IT789
IT789

A képeken látható ritka makettek érdekelnének valakit?
A dagadó bukszával rendelkező érdeklődőket kérem, hogy a temprasw@freemail.hu email címen jelentkezzenek.
Dönitz 112005 2008. november 23. 20:29
Válasz erre
Talpi!
Igen 1854.

Dönitz
Ati 112004 2008. november 23. 20:22
Válasz erre
Szia Pulcsi!

Jó lett az a Magnum!
Lehet hogy mondtam már, de akkor is..
Ati
pulcsi 112003 2008. november 23. 20:16
Válasz erre
pulcsi 112002 2008. november 23. 20:13
Válasz erre
látszik a beföttes gumi
látszik a beföttes gumi
ilyen hátulja lesz a potnak is
ilyen hátulja lesz a potnak is
mivel van még egy adag ilyen matricám valoszinü az megy rá arra is
mivel van még egy adag ilyen matricám valoszinü az megy rá arra is

Sziasztok!
CSETUKARenault magnum ami már elkészült.Ime 2 kép
CSABIMég nincs kész a pot csak fényképezéshez meg probák miatt van össze rakva.Ki akarom vágni a felni belsejét és kisebbre venni,a mellékelt képen látszik hogy befőttes gumival van a 2 felni összefogva majd a külső kerekek rátolva.Amugy van már hátso sárvédő,potkerék tarto,légtartály és aláfutás gátlo lámpákkal együtt.
UI:az is lehet hogy az italeri kiegészitöjéböl a felni közepe régi tipusu lesz.6 águ felfogatással Pulcsi
Attila79 112001 2008. november 23. 20:03
Válasz erre
IMG_1950
IMG_1950
IMG_1949
IMG_1949
IMG_1948
IMG_1948
IMG_1947
IMG_1947

Sziasztok,

Sikerült befejeznem édesapám Liazát 1:87 méretarányban, fabrikáltam alá egy apró diorámát is.
Atti
Nagytalpú 112000 2008. november 23. 19:57
Válasz erre
Dönitz 111999 2008. november 23. 19:08
Válasz erre
Ja! És bocsi a nemtúljó minőségű képekért.
Dönitz 111998 2008. november 23. 19:06
Válasz erre
Fényképek-0132
Fényképek-0132
Fényképek-0133
Fényképek-0133
Fényképek-0134
Fényképek-0134
Fényképek-0135
Fényképek-0135
Fényképek-0136
Fényképek-0136
Fényképek-0137
Fényképek-0137

Sziasztok!
Itt tartok most az Actrosszal.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.