<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Solo | Adatlap | 219796 | 2010. november 2. 18:41 | ||
Tekerd le a csatlakozót és húzd rá a tömlőt a menetre. :) Nem árt rászorítani azért valamivel. :) Előzmény: (219795) Jimbow 2010. november 2. 18:33 | |||||
Jimbow | Adatlap | 219795 | 2010. november 2. 18:33 | ||
Sziasztok! Az a nagy baleset történt, hogy kezdésnek (mármint a fújáshoz) egy régi Aerograph festékszórót szereztem, viszont a csatlakozása túl nagy a standard levegőkábelhez. Van tippetek, hogy erőszakolhatnám rá? Vagy arra gondoltam, hogy különböző vastagságú kábeldarabokkal kibővítem, mindig egy picit nagyobbal... Ez vajon mennyire kivitelezhető? Köszi! | |||||
mark88 | Adatlap | 219794 | 2010. november 2. 17:21 | ||
mark88 | Adatlap | 219793 | 2010. november 2. 17:20 | ||
Köszönöm szépen a segítségeteket. | |||||
juge75 | Adatlap | 219792 | 2010. november 2. 17:15 | ||
juge75 | Adatlap | 219791 | 2010. november 2. 17:06 | ||
Én szépen beállítom, hova és mennyi lánc tag kell, a hajtókerékre ragasztósan, de nem festve ívben teszem fel, ha meg száradt jöhet a festés, görgők-torony-lánc külön, majd szépen a helyükre ragasztva mehet a többi. Így készült a Krug, Tiger-1, ZSU-23-4V1 makettem is. | |||||
vlevi | Adatlap | 219790 | 2010. november 2. 16:50 | ||
Valahol 5:48-nál kezdődik a lánctalp összerakása. Ez a Tamiya lánctalp, összeragasztandó. www.youtube.com/watch Lényeg, hogy legyen valami sorvezető, amire felrakod. Aztán közéjük 1-1 csepp ragasztó, majd egy kis várakozás (félóra, egyóra) rá lehet hajtani a járműre. Ekkor ugyanis már tart a ragasztó, de még valamennyire rugalmas. Ja, és én előre lefestettem a lánctalpat, szemenként. Pont azért, mert összeragasztás után már fel kell tenni. Természetesen sarazni, porozni lehet utólag is, de a rozsdás fémes alapszínt előtte érdemes megadni neki. | |||||
HUJBI | Adatlap | 219789 | 2010. november 2. 13:23 | ||
vagy jól, vagy rosszul. :))) a pattintósat pattintod, a ragasztósat ragasztod. alapozás, festés valami sötétebb fémszínnel, szárazecseteléssel világosabb fémszínnel koptatás (bár néha elég a polírozás), hogy a kiálló részek világosabbak legyenek, majd rozsda, koszolás, porozás, sarazás (pigmenttel, pasztellkrétával, ami jól esik). ha gumibetétes, akkor azokat még ki kell festened, ami jó buli. ha ragasztós és működőre akarod, akkor nagyon figyelj, csak oda menjen ragasztó, ahova tényleg kell. és persze fontos az irány is, mert ha fordítva teszed fel, az úgy nem az igazi. | |||||
mark88 | Adatlap | 219788 | 2010. november 2. 10:56 | ||
Helló Mindenkinek!Abban kérném segítségeteket hogy hogyan lehet szemenkénti műanyaglánctalpat megcsinálni.Köszönök minden segítséget. | |||||
Mexx | Adatlap | 219787 | 2010. november 2. 00:05 | ||
én is rendelkezem az alapanyaggal,bár a leukoplast jobban vizualizálható számomra,azért teszek egy próbálkozást. megnézem mit tud ;) | |||||
sziklakks | Adatlap | 219786 | 2010. november 1. 23:41 | ||
övanyagnak kínai esőkabát..(Y) 5-6 száz forint.de válaszborítékért küldök egy darabot ha gondolod.sötétkék vagy piros. | |||||
Mexx | Adatlap | 219785 | 2010. november 1. 17:50 | ||
Már kész vannak, a teamécses nyert. Köszi az ötletet | |||||
lucky | Adatlap | 219784 | 2010. november 1. 17:00 | ||
Vékony sztirol pl tejfölös pohár. De jó a vékony fém is. pl teamécses...:) | |||||
Mexx | Adatlap | 219783 | 2010. november 1. 15:41 | ||
Miller | Adatlap | 219782 | 2010. november 1. 15:33 | ||
Ha nincs ólomfólia akkor a teamécses alumíniuma is megteszi. Késsel is nagyon könnyű vágni, de mégsem olyan vékony mint az alufólia. | |||||
Mexx | Adatlap | 219781 | 2010. november 1. 15:24 | ||
rézdrót? én a lapos csatlakozó részére gondoltam | |||||
lucky | Adatlap | 219780 | 2010. november 1. 14:53 | ||
Mexx | Adatlap | 219779 | 2010. november 1. 14:23 | ||
Sziasztok! Hogyan ill. miből tudnék biztonsági övet és annak csatját csinálni? Előre is köszi Üdv:Bence | |||||
Neo954 | Adatlap | 219778 | 2010. november 1. 11:26 | ||
Sziasztok! Keresek 1:72-ben mig-21 f-13-as kabintetőt Csak az elülső rész kellene! Előre is köszi a segítséget! Üdv.:Neo | |||||
vlevi | Adatlap | 219777 | 2010. november 1. 09:26 | ||
Revell már nem kapható? | |||||
pocok | Adatlap | 219776 | 2010. október 31. 22:31 | ||
Sziasztok! Keresek An-26-os hoz magyar matricát ha valakinek van elfekvőben kérem jelentkezzen . Üdv Szabi | |||||
Lorco | Adatlap | 219775 | 2010. október 31. 19:46 | ||
Szerintem add el az Italerit a Csereberén, és vegyél egy Academy-t, legfeljebb buksz egy kicsi pénzt, de nyersz sok időt és nem kell farigcsálni :) | |||||
Zsóti | Adatlap | 219774 | 2010. október 31. 19:33 | ||
www.hokimodell.hu itt a drágább van. Megnéztem gyorsan pár hazai boltot, de sehol nincsen. A HOKI Modellben van, Pesten van boltjuk, de neten is rendelhetsz tőlük, viszont ez a 72es Pz. IV nem olcsó, viszont szép. Remélem tudtam segíteni, üdv: Zsolt | |||||
Mexx | Adatlap | 219773 | 2010. október 31. 19:27 | ||
ha van rá lehetőség cseréld ha nincs akkor marad kreativitásod,ugyan én még ilyennel nem foglalkoztam de első dolgom lenne utánanézni hogy ugyanott van e másfajta,mert ugy könnyebb becserélni | |||||
gaben21 | Adatlap | 219772 | 2010. október 31. 19:20 | ||
Helló.Valaki épített már Academy agy Itaelri B-24D makettet maratásokkal együtt? Nekem az Italeri kittje van meg amihez vettem maratást. Mikor a csomag megérkezett csak akkor derült ki,hogy a maratás az Akademy kitthez való. Dobozbontások alapján a kettö egyforma,de a műszerfal maratása nagyobb 1-2 miliméterrel nagyobb. Mit lehetne csinálni vele? üdv:gaben21 | |||||
Sziráki | Adatlap | 219771 | 2010. október 31. 19:16 | ||
Köszi a tanácsot de igazándiból inkább itthonról gondolkodtam a rendelésben ! Ennek viszonylatában? | |||||
Zsóti | Adatlap | 219770 | 2010. október 31. 18:46 | ||
például ez, ez árát tekintve is az olcsóbb kategória. www.militarymodelling.com/news/article.asp Meg vannak a "1:35ös hk lekicsinyítve 72-be" kategóriájú is, az drágább. www.militarymodelling.com/news/article.asp | |||||
Zsóti | Adatlap | 219769 | 2010. október 31. 18:42 | ||
Szerintem Dragonnal próbálkozz, neki van jó minőségű Pz. IV-ese 1/72-ben. Üdv:Zsolt | |||||
Sziráki | Adatlap | 219768 | 2010. október 31. 18:32 | ||
Hali! Sajnos nem találok sehol sem Pz. IV-t 1/72-ben normális minőségben vagy tudna valaki valamilyen jó ötlettel szolgálni? | |||||
sztriki | Adatlap | 219767 | 2010. október 31. 11:49 | ||
kösz a tanácsot! persze, én sem úgy gondoltam, hogy nem lesz rés, csak igyekszem majd minimalizálni (kb, panelvonal nagyságúra). ebből szeretnék: i153.photobucket.com/albums/s204/evilbob2001/Delorean/Body.jpg ilyent, de lehetőleg kisebb réssel: www.johnspangler.com/models/delorean/dmc04.jpg mindenesetre, ha eljön az ideje, hogy tényleg nekilássak, akkor felkereslek a fűrész ügyben, kösz! | |||||
Z63 | Adatlap | 219766 | 2010. október 31. 08:52 | ||
sztriki! Előre el kell keserítselek, semmivel sem tudod úgy kivágni az ajtót, hogy csak úgy visszateszed és rés nélkül nyílik, záródik. Anyagveszteség lesz, amit vissza kell pótolnod. Legjobb, ha vékony lombfűrésszállal kivágod( ezt tudok neked adni, ékszerész minőségűt) aztán a kivágott ajtók szélére ragasztasz sztirolt, majd becsiszolod, amekkorára kell. A másik út, hogy szilikongumival csinálsz a kocsi oldaláról egy negatívot, ebbe gyantát öntve megkapod az ajtókat és azt csiszolod be. Persze a helyüket akkor is ki kell vágni, ráadásul a belső felét még el is kell vékonyítanod. Szóval, bármelyik eljárást választod, munkás lesz. A forró szálat felejtsd el, az habanyag vágásához jó. A vastag műanyagot megolvasztja, de össze is b@xod vele, tehát nem kapsz szép eredményt, semmivel sem vagy előbbre. Az amúgy sem sima rézszál, hanem ellenálláshuzal, ami azért nem fog úgy elégni, mint a réz, ráadásul pontosan számítandó a ráadott feszültség, mert izzania nem szabad, csak forrónak lenni. Szerintem az első út lesz a számodra megfelelő. Üdv,Z63 | |||||
migi | Adatlap | 219765 | 2010. október 31. 07:52 | ||
Szia Laci Keress meg magánban , migi3@freemail.hu | |||||
lacipapa | Adatlap | 219764 | 2010. október 31. 07:21 | ||
Szervusztok! A tanácsotokat kérném,MiG-21 F-13-ast szeretnék épiteni.Ha valaki tudja,hogy miből és honnan azt kérem hogy irja meg,1:48-ban kellene. Előre is köszönöm! lacipapa1947@gmail.com | |||||
lucky | Adatlap | 219763 | 2010. október 30. 20:08 | ||
Mindkettő ( acél réz) oxidálódik magas hőmérsékleten. Ebben egykutya. A forrasztóhegy is réz csak van rajta bevonat.. A huzalosnál is, és a fűrészesnél is kell egy lyuk amin át kell fűzni a huzalt, ill meg kell kezdeni a vágást. | |||||
sztriki | Adatlap | 219762 | 2010. október 30. 19:40 | ||
ez nem rossz ötlet, a pengefűrész...ott is csak megkezdeni kell a vágatot. amúgy persze, tudom, hogy a forrasztó is úgy működik, csak nem ugyanaz egy vastag acél forrasztóhegy, mint egy vékony rézszál terhelhetőség szempontjából. | |||||
sanyi | Adatlap | 219761 | 2010. október 30. 19:29 | ||
Sziasztok! Keresem a KP együléses Szu-25 kabintetejét. Gyárilag kettőt adnak, de sajnos az enyémből az egész keret hiányzik... Szóval ha van valakinek egy felesleges, akkor megvenném/elcserélném/elkunyerálnám. Email: d.nash@freemail.hu Üdv Sanyi | |||||
lucky | Adatlap | 219760 | 2010. október 30. 18:51 | ||
Ja és a pillant forrasztó pisztolynál rövidre zárod a trafóját üzem közben is. Ezért melegszik fel olyan gyorsan a forrasztóhegy. | |||||
lucky | Adatlap | 219759 | 2010. október 30. 18:50 | ||
Zsilettpengéből készült fűrész? Pilka hiányában. Fogsz egy pengét és egy kés élét sűrűn ráütögetve megfogazod. Ezután már kész is a fűrész. | |||||
sztriki | Adatlap | 219758 | 2010. október 30. 18:18 | ||
egen, azt se vidám rövidre zárni, igaz...az a baj, hogy olyan vékony és éles szikét még nem találtam, ami könnyen is, meg vékony vágással viszi sztirolt...konkrétan egy kocsit szeretnék úgy megcsinálni, hogy az egy darabba öntött karosszériából kivágni az ajtókat és nyithatóvá tenni... | |||||
lucky | Adatlap | 219757 | 2010. október 30. 17:48 | ||
Csak vigyázz le ne égjen a trafója. | |||||
sztriki | Adatlap | 219756 | 2010. október 30. 16:24 | ||
igen, ilyen módszerrel csináltam már adapter-csatlakozót egy régi gitár-pedálomhoz is, amin gyárilag nem volt adapter aljzat. a cikkben azt írta a fickó, hogy a 9V elég volt ahhoz, hogy felhevítse, bár, mostanság jutott eszembe, hogy ezt akár forrasztópisztollyal is meg lehetne csinálni, aminél cserélhető a hegy. | |||||
lucky | Adatlap | 219755 | 2010. október 30. 12:15 | ||
Feltéve ha van rossz 9V-os elemed...:) Egyébként tuti drágább. Nekem is van 9V-os elemből készült csatlakozóm, de ennyiért nem vacakolok vele. | |||||
vrauko | Adatlap | 219754 | 2010. október 30. 12:09 | ||
Anno úgy csináltuk, mikor a legendás Szokol táskarádióhoz nem lehetet kapni elemet, hogy egy rossz 9V-os elemet szétbontván, leszedtük a tetejit, amin a két csatlakozó van, és ARRA forrasztottunk két drótot. Eme drótot aztán mi anno két db 4,5V-os laposelemhez csalatkoztattuk. Így mindég van egy megfelelő csatlakozás, nem kell minden elemnél külön forrasztgatni. Ma már, mint lucky linkjéáből látszik, gyárilag is csinálnak ilyet, de házilag bizton olcsóbb. | |||||
Gruandag | Adatlap | 219753 | 2010. október 30. 11:07 | ||
szerintem a 9V-os elem kevés is ahhoz hogy ennyire felhevítsen egy drótot...ráadásul a műanyag igen,feltorlódik a vágásnál,bár azt le lehet vágni meg csiszolni,de szerintem inkább használj kést fűrészt,stb | |||||
lucky | Adatlap | 219749 | 2010. október 30. 09:08 | ||
Szia! Sztem ez vmi olyasmi lehet mint a lombfűrész keretbe fogott cekász szál. A 9V-os elem tappancsait nem biztos, h meg tudod forrasztani, mert találkoztam már olyannal amit nem fogott az ón. De létezik ilyen is: www.hestore.hu/termek_10022637.html A műanyag jó eséllyel fel fog torlódni, de ez függ a szál hőmérsékletétől,és a vágási sebességtől. | |||||
sztriki | Adatlap | 219748 | 2010. október 30. 00:59 | ||
üdv! valami régi promodelles cikkben olvastam, hogy a makett kasznijából dróttal vágtak ki részeket úgy, hogy 9V-os elemet rövidre zártak...van erre valami kiforrott megoldás, vagy csak simán ráforrasztok egy vékony rézszálat egy 9V-os elem tappancsaira, és azt rányomom egy elemre? másik ide kapcsolódó technikai kérdés, hogy ha forró a drót, mivel lehet megfogni, hogy vághassam? a megolvadt műanyag nem torlódik fel a drót húzása közben? | |||||
juge75 | Adatlap | 219747 | 2010. október 28. 15:31 | ||
rod666 | Adatlap | 219745 | 2010. október 28. 13:59 | ||
Szia, Sanyi! A motorburkolat felső része a géppuskatorkolatokkal teljesen rossz, elég macerás kijavítani. Szerzz be egy ICM-et, az a Tamiya koppintása. | |||||
Jimbow | Adatlap | 219744 | 2010. október 28. 13:43 | ||
Sziasztok! MEgyek Prágába a hétvégén, esetleg ajánlanátok haditechnikás-makettes látnivalót? Illetve jól felszerelt makettbolt is érdekelne! Köszi! | |||||
HUJBI | Adatlap | 219743 | 2010. október 28. 12:44 | ||
pillanatragasztóval, de szerintem először fesd le, mert utána már nagyon macerás lesz. gyanta és réz alkatrészeknél ajánlott a szárazpróba is, mert ha egyszer odaragasztottad, akkor már nagyon nehéz visszacsinálni. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |