/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.
Solo 219796 2010. november 2. 18:41
Válasz erre
Tekerd le a csatlakozót és húzd rá a tömlőt a menetre. :) Nem árt rászorítani azért valamivel. :)
Jimbow 219795 2010. november 2. 18:33
Válasz erre
SDC11994
SDC11994
SDC11995
SDC11995

Sziasztok!

Az a nagy baleset történt, hogy kezdésnek (mármint a fújáshoz) egy régi Aerograph festékszórót szereztem, viszont a csatlakozása túl nagy a standard levegőkábelhez.
Van tippetek, hogy erőszakolhatnám rá? Vagy arra gondoltam, hogy különböző vastagságú kábeldarabokkal kibővítem, mindig egy picit nagyobbal...

Ez vajon mennyire kivitelezhető?

Köszi!
mark88 219794 2010. november 2. 17:21
Válasz erre
41Fl8WbWbSL._SL500_AA300_
41Fl8WbWbSL._SL500_AA300_
image.php
image.php

Helló Mindenkinek!Keresném az alábbi készletekből a BEKERETEZETT figurákat:

Itt az e-mail címem ha valakinek lenne eladósórban:stuka13@citromail.hu
mark88 219793 2010. november 2. 17:20
Válasz erre
Köszönöm szépen a segítségeteket.
juge75 219792 2010. november 2. 17:15
Válasz erre
200909251425
200909251425
200909271434
200909271434

:-)
juge75 219791 2010. november 2. 17:06
Válasz erre
Én szépen beállítom, hova és mennyi lánc tag kell, a hajtókerékre ragasztósan, de nem festve ívben teszem fel, ha meg száradt jöhet a festés, görgők-torony-lánc külön, majd szépen a helyükre ragasztva mehet a többi.
Így készült a Krug, Tiger-1, ZSU-23-4V1 makettem is.
vlevi 219790 2010. november 2. 16:50
Válasz erre
Valahol 5:48-nál kezdődik a lánctalp összerakása. Ez a Tamiya lánctalp, összeragasztandó.

www.youtube.com/watch

Lényeg, hogy legyen valami sorvezető, amire felrakod. Aztán közéjük 1-1 csepp ragasztó, majd egy kis várakozás (félóra, egyóra) rá lehet hajtani a járműre. Ekkor ugyanis már tart a ragasztó, de még valamennyire rugalmas.
Ja, és én előre lefestettem a lánctalpat, szemenként. Pont azért, mert összeragasztás után már fel kell tenni. Természetesen sarazni, porozni lehet utólag is, de a rozsdás fémes alapszínt előtte érdemes megadni neki.
HUJBI 219789 2010. november 2. 13:23
Válasz erre
vagy jól, vagy rosszul. :)))

a pattintósat pattintod, a ragasztósat ragasztod.

alapozás, festés valami sötétebb fémszínnel, szárazecseteléssel világosabb fémszínnel koptatás (bár néha elég a polírozás), hogy a kiálló részek világosabbak legyenek, majd rozsda, koszolás, porozás, sarazás (pigmenttel, pasztellkrétával, ami jól esik). ha gumibetétes, akkor azokat még ki kell festened, ami jó buli.

ha ragasztós és működőre akarod, akkor nagyon figyelj, csak oda menjen ragasztó, ahova tényleg kell. és persze fontos az irány is, mert ha fordítva teszed fel, az úgy nem az igazi.
mark88 219788 2010. november 2. 10:56
Válasz erre
Helló Mindenkinek!Abban kérném segítségeteket hogy hogyan lehet szemenkénti műanyaglánctalpat megcsinálni.Köszönök minden segítséget.
Mexx 219787 2010. november 2. 00:05
Válasz erre
én is rendelkezem az alapanyaggal,bár a leukoplast jobban vizualizálható számomra,azért teszek egy próbálkozást. megnézem mit tud ;)
sziklakks 219786 2010. november 1. 23:41
Válasz erre
övanyagnak kínai esőkabát..(Y)
5-6 száz forint.de válaszborítékért küldök egy darabot ha gondolod.sötétkék vagy piros.
Mexx 219785 2010. november 1. 17:50
Válasz erre
Már kész vannak, a teamécses nyert. Köszi az ötletet
lucky 219784 2010. november 1. 17:00
Válasz erre
Vékony sztirol pl tejfölös pohár.
De jó a vékony fém is. pl teamécses...:)
Mexx 219783 2010. november 1. 15:41
Válasz erre
Miller 219782 2010. november 1. 15:33
Válasz erre
Ha nincs ólomfólia akkor a teamécses alumíniuma is megteszi. Késsel is nagyon könnyű vágni, de mégsem olyan vékony mint az alufólia.
Mexx 219781 2010. november 1. 15:24
Válasz erre
rézdrót? én a lapos csatlakozó részére gondoltam
lucky 219780 2010. november 1. 14:53
Válasz erre
ólomfólia + rézdrót?
esteleg leukoplaszt + rézdrót.
Mexx 219779 2010. november 1. 14:23
Válasz erre
Sziasztok!

Hogyan ill. miből tudnék biztonsági övet és annak csatját csinálni?

Előre is köszi

Üdv:Bence
Neo954 219778 2010. november 1. 11:26
Válasz erre
Sziasztok!

Keresek 1:72-ben mig-21 f-13-as kabintetőt Csak az elülső rész kellene!

Előre is köszi a segítséget!

Üdv.:Neo
vlevi 219777 2010. november 1. 09:26
Válasz erre
pocok 219776 2010. október 31. 22:31
Válasz erre
Sziasztok!
Keresek An-26-os hoz magyar matricát ha valakinek van elfekvőben kérem jelentkezzen .
Üdv Szabi
Lorco 219775 2010. október 31. 19:46
Válasz erre
Szerintem add el az Italerit a Csereberén, és vegyél egy Academy-t, legfeljebb buksz egy kicsi pénzt, de nyersz sok időt és nem kell farigcsálni :)
Zsóti 219774 2010. október 31. 19:33
Válasz erre
www.hokimodell.hu
itt a drágább van.
Megnéztem gyorsan pár hazai boltot, de sehol nincsen. A HOKI Modellben van, Pesten van boltjuk, de neten is rendelhetsz tőlük, viszont ez a 72es Pz. IV nem olcsó, viszont szép. Remélem tudtam segíteni, üdv: Zsolt
Mexx 219773 2010. október 31. 19:27
Válasz erre
ha van rá lehetőség cseréld ha nincs akkor marad kreativitásod,ugyan én még ilyennel nem foglalkoztam de első dolgom lenne utánanézni hogy ugyanott van e másfajta,mert ugy könnyebb becserélni
gaben21 219772 2010. október 31. 19:20
Válasz erre
Helló.Valaki épített már Academy agy Itaelri B-24D makettet maratásokkal együtt? Nekem az Italeri kittje van meg amihez vettem maratást. Mikor a csomag megérkezett csak akkor derült ki,hogy a maratás az Akademy kitthez való. Dobozbontások alapján a kettö egyforma,de a műszerfal maratása nagyobb 1-2 miliméterrel nagyobb. Mit lehetne csinálni vele?

üdv:gaben21
Sziráki 219771 2010. október 31. 19:16
Válasz erre
Köszi a tanácsot de igazándiból inkább itthonról gondolkodtam a rendelésben !
Ennek viszonylatában?
Zsóti 219770 2010. október 31. 18:46
Válasz erre
például ez, ez árát tekintve is az olcsóbb kategória.
www.militarymodelling.com/news/article.asp Meg vannak a "1:35ös hk lekicsinyítve 72-be" kategóriájú is, az drágább.
www.militarymodelling.com/news/article.asp
Zsóti 219769 2010. október 31. 18:42
Válasz erre
Szerintem Dragonnal próbálkozz, neki van jó minőségű Pz. IV-ese 1/72-ben.
Üdv:Zsolt
Sziráki 219768 2010. október 31. 18:32
Válasz erre
Hali!
Sajnos nem találok sehol sem Pz. IV-t 1/72-ben normális minőségben vagy tudna valaki valamilyen jó ötlettel szolgálni?
sztriki 219767 2010. október 31. 11:49
Válasz erre
kösz a tanácsot! persze, én sem úgy gondoltam, hogy nem lesz rés, csak igyekszem majd minimalizálni (kb, panelvonal nagyságúra). ebből szeretnék:
i153.photobucket.com/albums/s204/evilbob2001/Delorean/Body.jpg ilyent, de lehetőleg kisebb réssel:
www.johnspangler.com/models/delorean/dmc04.jpg

mindenesetre, ha eljön az ideje, hogy tényleg nekilássak, akkor felkereslek a fűrész ügyben, kösz!
Z63 219766 2010. október 31. 08:52
Válasz erre
sztriki!
Előre el kell keserítselek, semmivel sem tudod úgy kivágni az ajtót, hogy csak úgy visszateszed és rés nélkül nyílik, záródik. Anyagveszteség lesz, amit vissza kell pótolnod. Legjobb, ha vékony lombfűrésszállal kivágod( ezt tudok neked adni, ékszerész minőségűt) aztán a kivágott ajtók szélére ragasztasz sztirolt, majd becsiszolod, amekkorára kell. A másik út, hogy szilikongumival csinálsz a kocsi oldaláról egy negatívot, ebbe gyantát öntve megkapod az ajtókat és azt csiszolod be. Persze a helyüket akkor is ki kell vágni, ráadásul a belső felét még el is kell vékonyítanod. Szóval, bármelyik eljárást választod, munkás lesz. A forró szálat felejtsd el, az habanyag vágásához jó. A vastag műanyagot megolvasztja, de össze is b@xod vele, tehát nem kapsz szép eredményt, semmivel sem vagy előbbre. Az amúgy sem sima rézszál, hanem ellenálláshuzal, ami azért nem fog úgy elégni, mint a réz, ráadásul pontosan számítandó a ráadott feszültség, mert izzania nem szabad, csak forrónak lenni.
Szerintem az első út lesz a számodra megfelelő.
Üdv,Z63
migi 219765 2010. október 31. 07:52
Válasz erre
Szia Laci
Keress meg magánban ,
migi3@freemail.hu
lacipapa 219764 2010. október 31. 07:21
Válasz erre
Szervusztok!
A tanácsotokat kérném,MiG-21 F-13-ast szeretnék épiteni.Ha valaki tudja,hogy miből és honnan azt kérem hogy irja meg,1:48-ban kellene.
Előre is köszönöm!
lacipapa1947@gmail.com
lucky 219763 2010. október 30. 20:08
Válasz erre
Mindkettő ( acél réz) oxidálódik magas hőmérsékleten. Ebben egykutya.
A forrasztóhegy is réz csak van rajta bevonat..
A huzalosnál is, és a fűrészesnél is kell egy lyuk amin át kell fűzni a huzalt, ill meg kell kezdeni a vágást.
sztriki 219762 2010. október 30. 19:40
Válasz erre
ez nem rossz ötlet, a pengefűrész...ott is csak megkezdeni kell a vágatot. amúgy persze, tudom, hogy a forrasztó is úgy működik, csak nem ugyanaz egy vastag acél forrasztóhegy, mint egy vékony rézszál terhelhetőség szempontjából.
sanyi 219761 2010. október 30. 19:29
Válasz erre
Sziasztok!
Keresem a KP együléses Szu-25 kabintetejét. Gyárilag kettőt adnak, de sajnos az enyémből az egész keret hiányzik... Szóval ha van valakinek egy felesleges, akkor megvenném/elcserélném/elkunyerálnám.
Email: d.nash@freemail.hu
Üdv
Sanyi
lucky 219760 2010. október 30. 18:51
Válasz erre
Ja és a pillant forrasztó pisztolynál rövidre zárod a trafóját üzem közben is.
Ezért melegszik fel olyan gyorsan a forrasztóhegy.
lucky 219759 2010. október 30. 18:50
Válasz erre
Zsilettpengéből készült fűrész?
Pilka hiányában.

Fogsz egy pengét és egy kés élét sűrűn ráütögetve megfogazod.
Ezután már kész is a fűrész.
sztriki 219758 2010. október 30. 18:18
Válasz erre
egen, azt se vidám rövidre zárni, igaz...az a baj, hogy olyan vékony és éles szikét még nem találtam, ami könnyen is, meg vékony vágással viszi sztirolt...konkrétan egy kocsit szeretnék úgy megcsinálni, hogy az egy darabba öntött karosszériából kivágni az ajtókat és nyithatóvá tenni...
lucky 219757 2010. október 30. 17:48
Válasz erre
Csak vigyázz le ne égjen a trafója.
sztriki 219756 2010. október 30. 16:24
Válasz erre
igen, ilyen módszerrel csináltam már adapter-csatlakozót egy régi gitár-pedálomhoz is, amin gyárilag nem volt adapter aljzat. a cikkben azt írta a fickó, hogy a 9V elég volt ahhoz, hogy felhevítse, bár, mostanság jutott eszembe, hogy ezt akár forrasztópisztollyal is meg lehetne csinálni, aminél cserélhető a hegy.
lucky 219755 2010. október 30. 12:15
Válasz erre
Feltéve ha van rossz 9V-os elemed...:)
Egyébként tuti drágább.

Nekem is van 9V-os elemből készült csatlakozóm, de ennyiért nem vacakolok vele.
vrauko 219754 2010. október 30. 12:09
Válasz erre
Anno úgy csináltuk, mikor a legendás Szokol táskarádióhoz nem lehetet kapni elemet, hogy egy rossz 9V-os elemet szétbontván, leszedtük a tetejit, amin a két csatlakozó van, és ARRA forrasztottunk két drótot. Eme drótot aztán mi anno két db 4,5V-os laposelemhez csalatkoztattuk. Így mindég van egy megfelelő csatlakozás, nem kell minden elemnél külön forrasztgatni. Ma már, mint lucky linkjéáből látszik, gyárilag is csinálnak ilyet, de házilag bizton olcsóbb.
Gruandag 219753 2010. október 30. 11:07
Válasz erre
szerintem a 9V-os elem kevés is ahhoz hogy ennyire felhevítsen egy drótot...ráadásul a műanyag igen,feltorlódik a vágásnál,bár azt le lehet vágni meg csiszolni,de szerintem inkább használj kést fűrészt,stb
lucky 219749 2010. október 30. 09:08
Válasz erre
Szia!
Sztem ez vmi olyasmi lehet mint a lombfűrész keretbe fogott cekász szál.
A 9V-os elem tappancsait nem biztos, h meg tudod forrasztani, mert találkoztam már olyannal amit nem fogott az ón.
De létezik ilyen is:
www.hestore.hu/termek_10022637.html

A műanyag jó eséllyel fel fog torlódni, de ez függ a szál hőmérsékletétől,és a vágási sebességtől.
sztriki 219748 2010. október 30. 00:59
Válasz erre
üdv! valami régi promodelles cikkben olvastam, hogy a makett kasznijából dróttal vágtak ki részeket úgy, hogy 9V-os elemet rövidre zártak...van erre valami kiforrott megoldás, vagy csak simán ráforrasztok egy vékony rézszálat egy 9V-os elem tappancsaira, és azt rányomom egy elemre? másik ide kapcsolódó technikai kérdés, hogy ha forró a drót, mivel lehet megfogni, hogy vághassam? a megolvadt műanyag nem torlódik fel a drót húzása közben?
juge75 219747 2010. október 28. 15:31
Válasz erre
rod666 219745 2010. október 28. 13:59
Válasz erre
Szia, Sanyi!

A motorburkolat felső része a géppuskatorkolatokkal teljesen rossz, elég macerás kijavítani. Szerzz be egy ICM-et, az a Tamiya koppintása.
Jimbow 219744 2010. október 28. 13:43
Válasz erre
Sziasztok!

MEgyek Prágába a hétvégén, esetleg ajánlanátok haditechnikás-makettes látnivalót? Illetve jól felszerelt makettbolt is érdekelne!

Köszi!
HUJBI 219743 2010. október 28. 12:44
Válasz erre
pillanatragasztóval, de szerintem először fesd le, mert utána már nagyon macerás lesz. gyanta és réz alkatrészeknél ajánlott a szárazpróba is, mert ha egyszer odaragasztottad, akkor már nagyon nehéz visszacsinálni.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.