<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Weizi | Adatlap | 497716 | 2011. február 19. 23:56 | ![]() | |
Vik30 | Adatlap | 497715 | 2011. február 19. 22:27 | ![]() | |
Szia ha van még ilyen fotód szívesen venném a reptéri dioráma miatt!Felfestések stb miatt! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497714 | 2011. február 19. 21:54 | ![]() | |
Nagyon jók a panorámafotóid. Amit decemberben beraktál a 27-es UB-ról az meg egyenesen "kedvenc". A felsorolásodból az első 3 kipipálva nálam. Ülni még nem ültem benne, csak "kabinkukkantás" volt meg, majd egyszer talán Szolnokon... :/ | |||||
Weizi | Adatlap | 497713 | 2011. február 19. 21:31 | ![]() | |
Az a nap mindenki számára szívszorító volt!:( Azoknak akik valaha is látták ezeket a gépeket a földön,a levegőben,akik megérinthették,vagy akiknek olyan szerencséjük volt,hogy be tudtak ülni legalább egyszer ebben a rövidke 17 évben! És nem utolsó sorban azok számára,akik valaha is dolgoztak ezeken a masinákon! Néhány kép az utolsók közül: | |||||
TornadoIDSECR | Adatlap | 497712 | 2011. február 19. 20:50 | ![]() | |
Azt elhiszem ,szívszorító érzés lehetett. Szomorú hogy sor került erre az eseményre most s nem sok sok év múlva. | |||||
PETI | Adatlap | 497711 | 2011. február 19. 20:19 | ![]() | |
Én meg a helyzetet... Szívesebben hagytam volna ki ezt az egészet. Üdv | |||||
Monox | Adatlap | 497710 | 2011. február 19. 18:45 | ![]() | |
PETI, hogy én hogy utállak téged! :))) | |||||
PETI | Adatlap | 497709 | 2011. február 19. 13:46 | ![]() | |
miles | Adatlap | 497708 | 2011. február 19. 10:59 | ![]() | |
Nem lehet, hogy a zvezda ugyanaz mint az italeri? | |||||
miles | Adatlap | 497707 | 2011. február 17. 20:44 | ![]() | |
Neo954 | Adatlap | 497706 | 2011. február 15. 18:48 | ![]() | |
Szia! A külső az APU-60-nak az R-60 sínének néz ki. Üdv.:Neo | |||||
Kakukk | Adatlap | 497705 | 2011. február 15. 18:39 | ![]() | |
Vik30 | Adatlap | 497704 | 2011. február 13. 14:57 | ![]() | |
Valaki már rakott össze zvezda mig-29 est? | |||||
p-51 | Adatlap | 497703 | 2011. február 12. 20:40 | ![]() | |
fridi | Adatlap | 497702 | 2011. február 12. 15:35 | ![]() | |
bocs, tescoban | |||||
fridi | Adatlap | 497701 | 2011. február 12. 15:34 | ![]() | |
a teckoban lehet kapni fémből készült kis játék repülőgépeket, na ez kb. úgy néz ki. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497700 | 2011. február 12. 14:43 | ![]() | |
Húú, hát ezen mosolyogtam egy jót. Tényleg tuti darab ;) | |||||
PETI | Adatlap | 497699 | 2011. február 12. 14:12 | ![]() | |
sanyi | Adatlap | 497698 | 2011. február 12. 13:12 | ![]() | |
Mert szerintem púpos is. Ehun vala-e egy fotó - sajnos nem a legjobb minőségű, mert egy P-3-ból készült. Kész csoda hogy nem lőtték le a gaz imperialisták terrorbombázóját, miközben a bölcs és békés északot célozta be!:) | |||||
p-51 | Adatlap | 497697 | 2011. február 11. 17:21 | ![]() | |
De olyan púposnak tűnik a háta. | |||||
Levix | Adatlap | 497696 | 2011. február 11. 15:49 | ![]() | |
Air Force a legerősebb hatalom az északi. Pletyka légierő az észak hinni nekik, bár sok a kommunikációs Észak-Korea Air Force legelitebb és kiváló teljesítmény. A alapokra a két zászlóalj egy ezredet repülőgépes, amely légierő általános az Észak hogy ugyanezt az 24 vagy több Kimutatták, hogy a művelet a gáz-és nézd meg a különböző idegen anyagok különböző anyagok, de a leggyakoribb MIG-29A MIG-29SE MIG-29UB MIG-29A része rá ... MIG-29SE testvére ... és MIG-29UB átalakítás tréner, a lánc 5 egység típusú És minden gázok ismert működni. 55 ezred és 57 légierő ezred állomásozott állomásozó Sunchon egy fürdő és egy légibázis az amerikai haditengerészet legfőbb alapja Érdekében a származási ellenőrzés felügyelete és kezelése képzés birkózni a légierő és a fő feladat, hogy ismételje. Összpontosítva Észak-Korea fővárosa Phenjan, hogy megvédje annak légterét. MIG-23. Ellentétben a MIG-23 lezuhant miatt hibás gáz úgy tűnik, hogy nincs tartalék alkatrészeket is be unhwalhan. KF-16..MIG-29 KF-16, és hasonlítsa össze az összes gázt bizonyos területeken, de minden arc tűnik, nem érvényesül ... MIG-29 erősségeit és gyengeségeit . Hogy van, hogy dolgozzon taktika fogni annak érdekében, jelentős fenyegetést jelent ebben az időben nehéz, de ... Lapos termékek működhet az új típusú irányított rakétákkal rendszerek fontolóra veheti az ilyen esetekre. | |||||
sanyi | Adatlap | 497695 | 2011. február 11. 12:57 | ![]() | |
Éppen azért raktam be, hogy a "nyelvészek" majd jól kivesézik!:) | |||||
Laller | Adatlap | 497694 | 2011. február 10. 17:55 | ![]() | |
Jó-jó. Szépek a képek, de a szöveg tele van helyesírási hibával... :) | |||||
sanyi | Adatlap | 497693 | 2011. február 10. 11:43 | ![]() | |
Egy kis érdekesség: Észak-Korea bemil.chosun.com/nbrd/gallery/view.html | |||||
The_Ori | Adatlap | 497692 | 2011. február 5. 18:34 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 497691 | 2011. február 5. 15:37 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 497690 | 2011. február 5. 15:35 | ![]() | |
makettes | Adatlap | 497689 | 2011. február 2. 16:24 | ![]() | |
Ez igen,NAGYON köszönöm! | |||||
Only72 | Adatlap | 497688 | 2011. február 2. 13:47 | ![]() | |
Hello! Remélem ezzel tudtam segíteni! Üdv | |||||
makettes | Adatlap | 497687 | 2011. február 2. 12:44 | ![]() | |
Sziasztok! A 24-es oldalszámú Mig-29 UB festési rajzát keresném,ha esetleg valakinek meglenne jelezzen.Vagy ha fotóval rendelkezik az is jó lenne. Köszönöm. makettes | |||||
PETI | Adatlap | 497686 | 2011. január 28. 20:38 | ![]() | |
Sziasztok! Ma megjelent az Aranysasban Németh Zoltán cikke a Nagyvas magyarországi pályafutásáról. Mivel nagyon eredeti és egyedi a hangvétele, mindenkinek ajánlom! Ez tényleg a Nagyvasról szól. Üdv | |||||
Levix | Adatlap | 497685 | 2011. január 27. 11:34 | ![]() | |
Samee | Adatlap | 497684 | 2011. január 27. 11:09 | ![]() | |
Az Italeri MiG-29-est MiG-29-esre is nehéz átalakítani :) Komolyabban: A K futóműve megerősített, rgo gyári futóművek kuka. Szárnyak felhajthatók, ezt pár vonal bekarcolásával mondjuk meg tudod csinálni. Fékhorgot meg kell szkreccselni, ez mondjuk annyira nem para. A kiömlök közötti féklapok a K-nál oválisak és nem szögletesek. Nem vagyok biztos benne, de asszem a K-nál mintha növelték volna a vezérsíkokat szárnyfelületeket. (kövezzetek meg ha nem) Ha jól rémlik akkor az indiai K-k közül mindegyik 2 személyes kabinra épül, de ennek elhelyezése a normál 1 üléses és az UB közé esik, de egyik kabinteteje se stimmel hozzá, rgo új kabintető. De ha maradsz a prototípusnál akkor ezt a problémát kiküszöbölheted. Ahogy elnézem megnövelték a szárnyak előrenyúló részét, és az íve is más. Pár panelvonal máshol van, vagy egyáltalán nincs. Teljesen új pilótafülkét kell építeni. GSF-eket lecserélni. + 1 felfüggesztési pont a szárnyakra. Talán a prototípussal jársz a legjobban. Üdv. Szemi | |||||
Vik30 | Adatlap | 497683 | 2011. január 26. 22:10 | ![]() | |
Nehéz átalkítani 1/72 italeri mig 29est mig 29k ra? | |||||
SeZo | Adatlap | 497682 | 2011. január 24. 06:59 | ![]() | |
Akkor úgy tűnik marad a házi barkácsolás! A K-36-os katapultülés még nem is olyan rettenet, inkább a pilótafülke silány! :( Köszi mindkettőtöknek! Üdv: SeZo | |||||
zsury | Adatlap | 497681 | 2011. január 24. 06:31 | ![]() | |
Úgy emlékszem a lengyel Part nevű cég is gyártott maratást a 72-es UB-hez...de azt sajna nem tudom, léteznek-e még... Üdv, Zsury. | |||||
Newman | Adatlap | 497680 | 2011. január 23. 23:02 | ![]() | |
A 72-es UB nehéz ügy... Tudtommal csak az Eduard gyártott hozzá régebben maratást, de ma már nehezen lehet hozzájutni. Sok sikert! Üdv: Péter | |||||
SeZo | Adatlap | 497679 | 2011. január 23. 21:37 | ![]() | |
Kedves Fórumtársak! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Egy Mig-29UB-t szeretnék megépíteni 1:72-es méretben és a kabinhoz keresek feljavító szettet. Ha esetleg láttatok honlapot, ahol van, vagy boltot Budapest környékén, esetleg van, akinek van és megválna tőle szóljatok legyetek szívesek! Köszönöm előre is! Üdv: SeZo sezo82@citromail.hu | |||||
romeo | Adatlap | 497678 | 2011. január 23. 20:13 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 497677 | 2011. január 22. 18:44 | ![]() | |
Romeo, az utolsó kettőt honnét lehet letölteni nagyobb felbontásban? Üdv | |||||
makettes | Adatlap | 497676 | 2011. január 22. 16:25 | ![]() | |
Szia Newman! Kereslek ezerrel! üdv. makettes@freemail.hu | |||||
miles | Adatlap | 497675 | 2011. január 22. 13:08 | ![]() | |
Newman | Adatlap | 497674 | 2011. január 21. 22:30 | ![]() | |
02,03,04,06,08,09,10,11,15,16,18,21,26,27 | |||||
miles | Adatlap | 497673 | 2011. január 21. 21:44 | ![]() | |
Sziasztok! Hány gépet festettek át NATO szürkére? | |||||
romeo | Adatlap | 497672 | 2011. január 18. 21:48 | ![]() | |
Laller | Adatlap | 497671 | 2011. január 18. 19:09 | ![]() | |
Lajos | Adatlap | 497670 | 2011. január 18. 18:56 | ![]() | |
Murmuc | Adatlap | 497669 | 2011. január 17. 21:55 | ![]() | |
Üdv Laller! Melyik faluban volt a nagymamád tornáca? | |||||
Daala | Adatlap | 497668 | 2011. január 17. 21:29 | ![]() | |
Én is láttam valami bemutatón készült fényképet, amin a 29-esre tették fel a MBD négyzáras tartót bombákkal. | |||||
Laller | Adatlap | 497667 | 2011. január 17. 21:01 | ![]() | |
Én pedig mamám tornácáról néztem a falu felé bejövő zsír új MIG-eket. Nagyon, nagyon alacsonyan fordultak. Mint egy légi bemutatón. Sajnos kép nem készült, a bombazárat 12 évesen nem ismertem fel, de ettől még lehetett rajtuk. Azt tudom, hogy többször gépágyúztak. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Ezek mobil telefonnal készültek,(mondjuk ez látszik is rajtuk)azért tudtam feltölteni ide.