<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104. |
Elnar | Adatlap | 688023 | 2021. augusztus 24. 18:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 687978 | 2021. augusztus 23. 02:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Aug 20-án nyitva volt a HM-HIM hangárja, mint írtam. Nem voltam régebben, így nem tudom, mi volt ott eddig is, de biztos volt ott ZIS-3, 36M Bofors, 5/8M, 15/35M hegyi ágyú mozdonnyal, Pak 36, Pak 40, 20 cm M16 légaknavető, 22,5-es aknavető, 24 cm M16 aknavető, 26 cm M16 aknavető (a 22,5-esen kívül az aknavetők valószínűleg a Tóth Árpád sétányról, mint ahogyan az M80 lafetta is, ) és egy országos járműre igen erősen hasonlító szekér. Rövid volt az idő, a hely meg zsúfolt. A képek még feldolgozás alatt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 687977 | 2021. augusztus 23. 00:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Folytatva a februárban elkezdett országosjármű-témát, pár napja újból meglátogattam, elég szar állapotban van, viszont lemértem rajta ezt-azt. makettekeswg.blogspot.com/2021/08/270-meg-orszagosabb-jarmu.html Talán az előző bejegyzéshez kapcsolódik viszont az észrevétel, hogy Kecelről minden első-második vh-s löveg eltűnt, a Pak-40-es és a Göringek kivételével. A korábban bemutatott lövegmozdonyokból is már csak egy van ott. Az első világháborús maradványok is erősen megritkultak, szinte minden aknavető eltűnt, néhány ágyúcső meg két hiányos aknavető maradt, pedig 22,5 cm-esből is volt vagy három. Remélem, valami méltóbb helyen bukkannak fel újra (eléggé tervszerűnek és jól körülhatároltnak tűnik a dolog), a másik oldalról viszont a keceli múzeumnak minden hibájával együtt nagy előnye, hogy minden körbejárható, -tapogatható és -mérhető, egy vitrinben ez azért nincs. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 687710 | 2021. augusztus 12. 20:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
militaria.hu/hirek/augusztus-20-an-ismet-latogathato-a-kerepesi-uti-hangar Ha esetleg valaki Nimródot, 4 centis Boforsot, vagy egyéb jószágokat akarna fotózni/simogatni/mérni | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kajszi | Adatlap | 687040 | 2021. július 11. 20:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A sorompós képről tudni valami közelebbit? Mert lehetséges, hogy a nagyapám áll a kép jobb szélén a puskával a vállán. Méh Szabolcs | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 687039 | 2021. július 11. 20:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 687036 | 2021. július 11. 20:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 687017 | 2021. július 11. 10:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Z63. Én ezt a kocsit vezetékes ként ismerem. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 686866 | 2021. július 4. 13:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A keceli koporsóvivő ágyútalp makettekeswg.blogspot.com/2021/07/233-105cm-40m-tarack-temeteshez.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686627 | 2021. június 21. 21:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ez is egy Uhry-féle kábeldobszállító felépítményes az éleskontúros mintájúk közül. [off]És konkrétan az én képem :D (Pro Modell Archívból fotóztam ki) [/off] Viszont leltem pár Opelt, meg ha jól tippelem egy Polski 508/III-at a Don-kanyarból, a sárban hagyva. A Kép háta szerint Golubovkában (bal felső sarok) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 686625 | 2021. június 21. 21:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686584 | 2021. június 19. 09:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686583 | 2021. június 19. 01:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
+1 válasz: ilyen színűk voltak a terepezetlen ponyvák: fortepan.hu/hu/photos/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686582 | 2021. június 19. 01:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Vizuális megerősítés színes képeken: Ford 817T (USA) f*szöld, magyar tarka Ford V8/51 magyar tarka Ford V8/51 tartály, szürke alapon terep Ford BB mentő, szürke | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 686576 | 2021. június 18. 17:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ford teherautó festések: Ford V8-51 polgári színek, jellemzően szürkék, a légierőé ha minden igaz magyar tarka (Nagy-féle műhely) Ford 817T (USA) gyárilag f*szöld vagy szürke fülke, magyar tarka felépítmény (magyar gyártású platófalak és tetőívek, lemásolva a Spa 38R-t) Ford V8-51 és G917T tartály kocsik német szürke,de volt köztük sok mimikri is Ford G917T német szürke Ford BB, G987T és BB Typ 42 mentők szürke Marmon-Ford eredetileg szürke (nyitott fülkések) Marmon-Ford eredetileg szürke (zárt fülke) Ford G997T német szürke Ford és Marmon-Ford G917T kábeldob szállítók (hosszú és rövid tengelytáv) magyar tarka (magyar gyártású felépítmény) Ford 917T pontonszállító (magyar felépítmény) szürke vagy zöld Ford és Marmon-Ford G917T központ illetve távíró gépkocsik magyar tarka (magyar gyártmányú felépítmény) Ford V8-51 híradó buszok illetve ey híradó műhely gépkocsi magyar tarka (légierő, magyar gyártmányú felépítmény) Ford V3000s műhely és tartály gépkocsik többségében szürke, a végén néhány darab valószínűleg sárga Ford Bb Typ 42 minta teherautó (1 db) szürke (licenszben ha készült volna, zöld lett volna mind a 2000 db) Ford Marmon kísérleti kocsi (kéttengelyes, nyitott fülke, szürke, fagázos, visszaépítve közútira, német gyártás) Ford Marmon kísérleti kocsi (három tengelyes, WM tulajdon, terepszínű, amerikai gyártás, szimbiózisban a WM póttal és két Ansaldoval) Nagyjavításon átesett kocsik kezdetben magyar tarkák voltak majd telibe zöldek. Néhány alakulatnál az USA Fordokat átfestették teljesen tereptarkára. Ez a nagyon nagy átlag. Polgári műhely vérmérséklete alapján voltak eltérések. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 686570 | 2021. június 18. 16:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Természetesen fos az egész, nem lehet linkelni rá. Mindegy, Munkaasztal-harcjárművek, és a 17. oldalon van a topik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 686569 | 2021. június 18. 16:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Itt van az én régi topicom a makett.orgról, itt van a típushoz némi anyag a hozzászólásokban: www.makett.org/phpbb/viewtopic.phpf=92&t=2889&sid=fc741f657886244e47301b254716fe75 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 686567 | 2021. június 18. 16:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Börzéken fel-felbukkannak, nekem a kispesti Militaria gyűjtőtalálkozóról lettek meg a hiányzók tavaly. De őszintén szólva 1990valahány óta a képanyag annyira szét lett hordva/lopva/szkennelve, hogy nemigen van már bennük olyan kép, amit máshol nem láthatsz, ha amúgy rajta tartod az ujjad a téma ütőerén. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686566 | 2021. június 18. 14:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ó ezek a z M&M Extrák... csak a hírük jutott el hozzám már. Beszerezhetőek még ezek valahol? Egyedül a ProModell Archív 2 van meg (valahol eldobozolva...). Ha jól emlékszem, még abból fotóztam ki a képet régen a 2. pc.ho jelzésével. A 3 tengelyes Fordról egész jó képek vannak a Korbuly-archívban. 2 db, de legalább mindkét oldaláról, meg 1 máshonnan... Minden egyéb kép amit láttam, ezek változatai volt. Mondjuk ez még USA gyártmány is (osztott szélvédő) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 686565 | 2021. június 18. 13:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Elnar! Gyönyörű gyűjtemény, köszi, hogy megosztottad! Ezer hála! Közben rájöttem, hogy a régi Modell & Makett extrában ("A II. világháború egy magyar haditudósító szemével", 28. old. 2. fotó) már vagy 15 éve ott volt a válasz a kérdésemre: volt terepezett zártfülkés G917T! Engedelmeddel felteszem ide a Te 10. képednek kicsit jobb változatát (az idézett M&M extrából van). Freddy! 1/72-ben nekem a háromtengelyes kísérleti hk.-szállító Ford van meg gyantából a Hunortól, de alighanem ott is marad a dobozában félkészen, mert közben rájöttem, hogy egyszerűbb és kellemesebb módjai is vannak, hogy az ember a diliházba jusson... (mondom ezt anélkül, hogy szándékomban állna megsérteni az általam nagyra becsült gyártót!). +1 kérdés a témához: látok a képeken a terepezettek mellett egyszínű ponyvát is a Fordokon, azoknak egészen pontosan milyen színük volt? (az IBG ugyanis volt szíves mellékelni a ponyvás plató változatot is, én megcsinálom azt is a ponyva nélküli mellett /egy kis +sztirol hozzáadásával/, de nem tudom, milyenre fessem). Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 686561 | 2021. június 18. 11:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Az enyém zöld lett (adatlapomon fenn van), de még a Botond makettje. Nagy harc volt... @Elnar: a negyedik képen mindig röhögök, ahogy a ponyva tetejéről kukucskál még egy ember :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686556 | 2021. június 18. 09:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Zárt fülkés, gyéri katonai G917T-k: Ezeken kívül csak tartálykocsik vannak zárt fülkével, illetve ex/MATEOSZ ex/civilek | |||||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 686554 | 2021. június 18. 08:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
+1 kvescsön a témához: a 917-eseknél mitől függött, hogy az ablaktörlő alul, vagy felül volt? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 686553 | 2021. június 18. 08:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Z! Köszi a segítséget, de ezek a képek nekem is megvannak -és ahogy Elnar mondja, sajna az esetemben használhatatlanok, hiszen nem az IBG által is adott zártfülkés-simaplatós-917T-k vannak rajtuk- (majd akkor lesznek jók, ha megveszem az ACE G917T makettjét www.scalemates.com/kits/ace-72575-g917t-3t-german-cargo-truck--1244144. Összvissz 5db képem van, amin zártfülkés 917T van (és valamennyire is értékelhető minőségűek), és ezeken egyiken se látszik terepezés, sőt az se megállapítható, hogy zöldek-e vagy szürkék... De mindegy is, már előrehaladtam annyira, hogy lekentem a kocsit zőődre, csak nem lesz terepes (párhuzamosan készül egy 37M Hansa-Loyd is, majd azon kiélem magam). Azért még egyszer köszi a képeket! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686552 | 2021. június 18. 00:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ebből az első kettő kábeldob szállító (a második az Orincsay-gyűjteményből, csatolva jobb minőségben), ezeket írtam élesen terepezettnek. Ezek Uhry-felépítménnyel készültek, tehát az IBG-hez nem játszanak, ha nem akarunk farigcsálni egy kis sztirolt még. A harmadik nyitott fülkés Marmon az azért nem jó az IBG-ből, az utolsó, meg ha jól tudom sima német G917T (jól látszódnak a Marmon-híd közti különbségek) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 686549 | 2021. június 17. 21:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Elnar, téglatesó! Nekem ilyen képeim vannak, ha esetleg nem lenne meg nektek.Ezek mind terepesek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686507 | 2021. június 15. 23:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Az nem mi, hanem milyen. Tükrözött. És magyar. Vászondobozos ex-lengyel híradó. A típusok, amiket linkeltél, egyenként mind jók de még mindig nem látok olyat ami egyszerre előre nyíló merev ajtós, osztott celluloidüveggel, előre hegyesedő ajtóformával, vászontetővel | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686505 | 2021. június 15. 22:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686503 | 2021. június 15. 22:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/14/Polski_Fiat_508_518_10_BK.jpg Ott egy postás furgon kübel tetővel, meg egy kisrádiós visszafelé nyíló osztott ajtóval. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686502 | 2021. június 15. 22:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
rkd.prv.pl/p-n2-09.jpg
Lazik III ajtó, - ezeken van dupla celuloid és belül középborda Innen: rkd.prv.pl/ 1935-ös 518C torpedo classiccarcatalogue.com/F/fiat%201935%20518c_coloniale_torpedo_b4.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686501 | 2021. június 15. 21:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Az 1935-ös torpedo klónja a Lazik III Viszont mivel szögletes az orra ezért lehet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686489 | 2021. június 15. 09:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Fiat 518C Coloniale Torpedo esetleg? Az ajtó belsejéről nem találtam képet, de a nyitása, formája, ponyvázása egyezik | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686453 | 2021. június 13. 22:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
az ajtó szerkezete nagyon hasonlít a Fiat 508 CM-re, de bár a nyitásiránya egyezik, az előre hegyesedő forma is, az arányát én másnak látom, és a zárszerkezete sem olyan, mint a referencia fotókon. A celluloidablak különbözőségét figyelmen kívül hagytam, mert olyat még akár csinálhattak is hozzá itthon másfajtát. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686448 | 2021. június 13. 20:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A lengyel postás furgonból a vászontetős csereszabatos a kübel lazik dolgaival. A németeknél is látni kübel tetővel furgont. Ádám szerintem azért mondja, hogy olasz, mert látszik a lábak mellett a front elem vastagabb, szögletes kerete az orrán. Ha 508 C1100 furgoncino volna, akkor egyszerűen fordítva rakták fel az ajtóit? Úgy értem jó irányban nyílik, de a középső merevítő borda az olaszoknál mindig kívül van a borítás külső oldalán. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686447 | 2021. június 13. 19:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
most CSC - Coupe Sunroof Convertible | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686446 | 2021. június 13. 19:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
CSC - convertible sport coupé? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686442 | 2021. június 13. 18:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Pontosítanék: 1932 DeSoto CSC Roadster www.autoworldmuseum.com/1932-desoto-csc-roadster.html Az ajtó zsanérjai nem látszódnak, és a kocsiszekrény alja sem lépcsőzetes, mint a coupénál, aminek ráadásul nincs pótkerék tartója. Szerintem még a festése is pont ugyanaz, mint a linken. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686440 | 2021. június 13. 17:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Az 1:29 az esély ezek szerint elegendő volt. Köszönöm, szerintem ha magamtól kerestem volna, valószínűleg soha nem lett volna meg. Még a márkáról sem hallottam A másik viszont továbbra sem tiszta nekem. 508/III Lazikból én még csak ajtó nélkülit láttam, pickupból meg hátrafelé nyíló ajtósat | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686436 | 2021. június 13. 15:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
1932 model | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686435 | 2021. június 13. 15:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A harmadik képen egy (ZT-127) egy hihetelenül ritka DeSoto SC convertible coupé van! Mekkora az esélye, hogy a regelt 29 darabból Európában egy pont a Honvédségnél köt ki? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686428 | 2021. június 13. 13:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Az ajtó középmerevítése alapján Lazik III kübel,vagy pickup. A pótkeréknek támaszkodik a bácsi azért ilyen fura. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686392 | 2021. június 11. 16:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Pontosan melyik alváltozatra gondolsz? Átnéztem a Fiat 508 összes verzióját de nekem nagyon másnak tűnnek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 686322 | 2021. június 7. 21:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686301 | 2021. június 7. 08:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ha jól emlékszem, Emerick azt írta, hogy a 817T-k zölden jöttek, a G917T-k meg szürkén talán... Kábelszállító G917T mind terepezett volt, élesen. A többiről nehéz megállapítani képekről, mert elmosódott mintájú és kevés homokszínű van a zöld alapon barna mellett, de talán mintha több egyszínűt látnék, viszont néhány képen biztosnak látszik a terepminta. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 686300 | 2021. június 7. 08:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Kis segítséget kérek: a honvédségi 917T-k vajon terepszínűek voltak, vagy egyszínű zöldek? A kabin belseje is megegyezett a külső színnel, vagy az valami más volt? (Az IBG makettjét építeném meg magyarnak, de összvissz 2db képen van ilyenekről, és azokon nem látok foltozást.) Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686297 | 2021. június 6. 21:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
És tényleg! Ford 1936-os Ford V8/68, köszönöm! 8A-1xx a száma, ha ez mond valamit Emericknek. V8-as Ford személykocsiból a 81A-n, G81A-n és G93A-n kívül csak 48-ast láttam eddig egyet meg 2 Rheinlandot és 2 Eifelt. Szóval szerintem ebből sem volt sok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 686286 | 2021. június 6. 16:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Az utolsó két képen egy 1938-as Nürnberg Ford V8 van. V8-68 a típusa talán. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686273 | 2021. június 6. 11:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Mai lelések: 01/34M WM tábori sütöde Triumph TWN B350motor (eddig ez a második amit láttam) valami ex civil tisztikocsi a "majd megkeresem" mappába. ZT 127 ha jól látom. Emerick, mond ez neked valamit? Valami teherautón csoportusuló honvédek. Az ajtó belseje látszik csak, de semmi ismerttel nem találtam egyezést(dupla celluloid ablak, előre nyílik és ferde az eleje) Fiat 1500, ...058 rendszámmal. Nem is biztos, hogy katonai, de elfér. A végére meg megint egy beazonosítatlan jószág, 8A- sorozatból. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 686174 | 2021. június 2. 19:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Legújabb fogások: rádiós Rába AFi az 1. pc.utász hadosztályból rádió nélküli sima AFi madártávlatból Napozás Fordok és egy OD Rex 4 közt N+1-edik fotó a 4 centis Boforsról Kissé ritkább a 21 centis tarckról találni | |||||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 686077 | 2021. május 30. 16:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Helló! A Seregszemlében megjelent tanulmány alapján összedobtam egy(két) kis rajzot a 30. hk.e. harckocsi-állományáról (szigorúan csak lánctalpas járgányok!). Így talán szemléletesebb, mint a szövegben olvasva. Az első rajz a tanulmány első részében-, a második rajz a második részben foglaltak alapján készült (de ezt fel is tüntettem a rajzok alján). Még nincsenek teljesen kész, egyelőre még nincsenek feltüntetve a kocsik toronyszámai, és a hozzájuk rendelhető ismert rendszámok, ha időm lesz, majd kiegészítem. Remélem jól sikerült értelmeznem a szövegben leírtakat, ha valahol tévedés van, kérek kiigazítást, és javítom. Köszi. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104. |
Mai fogások:
- valamilyen ágyú, mert a tüzérséggel továbbra is hadilábon állok
- kocsisor a keleti frontról, 3-589 rendszámú(tévedés joga fenntartva!) St fülkés Forddal
- Lánctalphibás Toldi 2-672 rendszámú (tévedés joga fenntartva) MB G-5-tel