<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
cenci | Adatlap | 634753 | 2017. november 6. 20:01 | ||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 634737 | 2017. november 6. 09:19 | ||||||||||||||||||||||||||
cenci | Adatlap | 634730 | 2017. november 5. 23:54 | ||||||||||||||||||||||||||
cenci | Adatlap | 634728 | 2017. november 5. 23:45 | ||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 634722 | 2017. november 5. 20:45 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszi a felvilágosítást, sikeres volt a megtévesztésük!:) Egyébként Peti barátunktól vettem egy Bilek PFM-et és amikor kibontottam itthon, kezdetben ki voltam akadva az előre nyíló kabintető láttán, hogy összecserélték. Aztán rájöttem, hogy így is jó: indiai FL. Most pedig meg tudtam, hogy semmi baj, korai szériás PFM. Szép kerek történet. :) | |||||||||||||||||||||||||||||
skywarior | Adatlap | 634705 | 2017. november 5. 16:14 | ||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 634662 | 2017. november 5. 09:10 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Sanyi Ez így van, de az FL-el külsőre megegyező eredeti szovjet verzió is 21PFM jelzést viselt(tehát mindkettőtöknek igaza van). Szóval kétféle PFM volt, egyik PFM előrenyíló egyrészes kabintetővel, Szk-katapultüléssel és hátrasikló fékszárnnyal "77"-es gyártmány néven, és a másik a PFM 20. szériától már kétrészes oldalra nyíló dekkel, KM-1 katapultüléssel és SzPSz-es fékszárnnyal - de már "94"-es gyártmány néven! Ráadásul "egyszerűsíti" ? a dolgokat, hogy a 21PFSz is "94"-es gyártmánykódot kapott! Persze csakis az ellenség megtévesztésére! :-) Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 634616 | 2017. november 4. 20:38 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nem, az FL a PFM nagy függőlegese mellé a PF előre nyíló kabintetejét kapta. | |||||||||||||||||||||||||||||
zoli75 | Adatlap | 634594 | 2017. november 4. 16:18 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia, Az FL a MiG-21PFM Indiában gyártott licenc változata. Gyártmányjelzése is megegyezik a PFM-ével. Izdelye 77. | |||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 634497 | 2017. november 3. 09:33 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A MiG-21FL verziót csak India repülte? Rajzot találtam algériai gépről, de eléggé kamunak tűnt... Ha volt máshol, légyszi fotókat is töltsetek fel. Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 631463 | 2017. augusztus 20. 17:19 | ||||||||||||||||||||||||||
Ez nekem eszembe se jutott, de akkor miért nem azt írták rá! Egyébként tényleg tökéletes tököli 21SZT-t lehet belőle gyártani az SZMT mellé, még néhány stikában rajzolt festési ábrám is van róluk. | |||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 631428 | 2017. augusztus 20. 10:04 | ||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 631427 | 2017. augusztus 20. 09:58 | ||||||||||||||||||||||||||
Lásd Eduard MiG-21 Bisz. Tökéletes SzT. | |||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 631424 | 2017. augusztus 20. 08:25 | ||||||||||||||||||||||||||
Egyrészt annak a párja megvan a függőleges vezérsík tetején is hátrafelé nézve, másrészt viszont ezek a PION antennák csak a legmodernebb 21bisz AP változaton voltak rajta. A korábbi ún. "lazúros bisz"-en még nem, a gerinc mérete viszont mindkettőnél útmutató az azonosításhoz (kivéve a 21SZT típust, ami az SZMT kis gerinctartályos változata volt, vagyis ugyanolyan gerinccel mint a bisz, de az orr átmérője és kialakítása még az MF-el egyezett meg, szerencsére nekünk ebből nem volt egy darab se). Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 631421 | 2017. augusztus 20. 07:01 | ||||||||||||||||||||||||||
Így, hogy egymás mellett van a két kép, tényleg látható a különbség. De az orr alatti antenna is szembetűnő. | |||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 631420 | 2017. augusztus 19. 22:53 | ||||||||||||||||||||||||||
Sennás! Lásd: Magyar Néphadsereg, és utódja Honvédség Harcjárművei, autói | |||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 631419 | 2017. augusztus 19. 22:48 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a segítséget, a típusanalizálásban. A korai F13-as változatot eddig is felismertem, a későbbi típusváltozatok okoztak nehézséget. Még egyszer köszönöm. Ezek szerint ez egy BISZ. | |||||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 631405 | 2017. augusztus 19. 17:15 | ||||||||||||||||||||||||||
Borzasztó egyszerű és messziről is látszik. Csak a gerinc vége és a fékernyőgondola eleje közötti távolságot kell figyelni a függőleges vezérsíkon. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 631397 | 2017. augusztus 19. 16:01 | ||||||||||||||||||||||||||
Háát nekem úgy tanították simán a "hátán lévő púpot" kell nézni. Csak ennek van ekkora hát. | |||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 631395 | 2017. augusztus 19. 16:01 | ||||||||||||||||||||||||||
Sima LAZUR-os Bisz. Hosszabb és vastagabb a gerinc, más a csatorna belépőél, mint az MF-en. | |||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 631393 | 2017. augusztus 19. 15:47 | ||||||||||||||||||||||||||
Hasonlítsuk össze pintair képeivel. makettinfo.hu/forum/forszoveg.php Megmondom az őszintét, én az összehasonlító képen sem tudom megkülönböztetni az MF-t a bisz-től... | |||||||||||||||||||||||||||||
László58 | Adatlap | 631388 | 2017. augusztus 19. 15:11 | ||||||||||||||||||||||||||
MiG-21bisz, ugyanis a Pitot-cső az orrkúp felső részéről indul, a korai F, F-13 modelleknél az orrkúp aljáról indul.Az orr rész sem keskenyedik el, mint az F-13-nál. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 631383 | 2017. augusztus 19. 14:46 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Páncélos! Szép helyeken jársz:) Úgy gondolom ez egy BISZ--szerintem de majd jönnek a profik megmondják. Milyen jó cuccot láttál még? | |||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 631376 | 2017. augusztus 19. 11:40 | ||||||||||||||||||||||||||
Gondoltam, hátha érdekel valakit a Magyargencsen kiállított 4025-ös MiG-21. Nem vagyok otthonos a típuson belüli alváltozatok felismerésében - kivétel a korai F13 - így talán ez egy BISZ, de remélem majd kisegít valaki az MF, és a BISZ közötti különbségekben. Egyébként még viszonylag egyben van a gép, de lassan lepusztul teljesen így nyitott állapotában, az időjárás viszontagságainak kitéve. | |||||||||||||||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 629769 | 2017. július 9. 05:44 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! Igen ez jó kérdés mivel több limitált dobozost kiadtak ebből a korszakból és ez meg még egy másik festésük ami nincs egyikben sem :( | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 629762 | 2017. július 8. 18:53 | ||||||||||||||||||||||||||
Haa ez klassz! Hogy hogy az Eduard nem "pezsegett" még rá? | |||||||||||||||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 629749 | 2017. július 8. 10:55 | ||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 628902 | 2017. június 11. 22:09 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! :) | |||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 628899 | 2017. június 11. 21:12 | ||||||||||||||||||||||||||
Akkor a tudósoknak , hogy ne tudjanak belekötni bár kétlem Gunze H338 | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 628898 | 2017. június 11. 21:12 | ||||||||||||||||||||||||||
Szerintem a H53-lehet az, például szürke szín. Felcserélték a számokat, előfordul... | |||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 628896 | 2017. június 11. 21:05 | ||||||||||||||||||||||||||
Egyik fórumon ezt írták de még nem néztem utána. Akkor ez nem az. | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 628895 | 2017. június 11. 20:57 | ||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 628894 | 2017. június 11. 20:31 | ||||||||||||||||||||||||||
Szevasz. Gunze H35. | |||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 628884 | 2017. június 11. 14:50 | ||||||||||||||||||||||||||
A teflonszínre egyébként van valami nagyon jó színkód? üdv Szabi | |||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 628881 | 2017. június 11. 13:26 | ||||||||||||||||||||||||||
Ez itt a szolnoki repmúzeum honlapja, türelmes keresgéléssel sok fényképet, részletfotót és információkat, storykat lehet találni az MN/MH gépeiről, így a 21bisz-ről is, az ezüstfestésű PF-en meg könnyebb megtalálni a zöld festésű felületeket. Kellemes kincskeresést! Üdv R.www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/9309lt.htm | |||||||||||||||||||||||||||||
varobee | Adatlap | 628870 | 2017. június 11. 09:42 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a kimerítő választ! Sokat segítettél a kevésbé látható panelekkel is! | |||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 628860 | 2017. június 10. 21:53 | ||||||||||||||||||||||||||
Hali Téves, a teflonszínű 21-en a zöld felületek azok antennaburkolatok, anyaguk közép vöröses-barna színű textilbakelit (textolit), a zöld szín festés eredménye. Ezért is van, hogy ezek a zöld felületek nem minden gépen egyforma árnyalatúak, a 628852. sz. képen is látható élénk fűzöldtől a közép méregzöldön át a sötét feketés-zöldig sokféle árnyalat volt. Viszont ugyanazon gép felületein a műanyagfelületek általában egyforma zöldek voltak, mert egyszerre festették ezeket. Voltak azért kivételek is, ahol egy gépen belül is előfordultak eltérő zöld árnyalatú antennaburkolatok. De nem csak a vezérsík tetején és a pótvezérsíkon voltak ilyen felületek, hanem sok helyen: orrkúp, orrfutóakna mögött (F-13-on és az UTI-kon előtte) egy kör alakú panel,szárnybelépőélen az áramlásterelő előtt tenyérnyi burkolat alul-felül, pótvezérsík fölött a törzs alján jobboldalt kb. A/4 méretű panel, függ. vezérsík két oldalán a dudor hátsó részén tenyérnyi zöld panel(benne hüvelykujjnyi kiálló fehér antenna), vsík két oldalán a dudor fölött kb 12X3 cm ferde (a felső vége áll hátrafelé) zöld antenna-csík, oldalkormánylap fölött a vsík tetején hátrafelé csúcsos kúp alakú burkolat... fejből ennyi. Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||
medor | Adatlap | 628855 | 2017. június 10. 21:05 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! Tudtommal anyagukban színezettek és nem festett burkolatok. ~'FS.34108' | |||||||||||||||||||||||||||||
varobee | Adatlap | 628852 | 2017. június 10. 20:12 | ||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 627835 | 2017. május 15. 18:25 | ||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 627139 | 2017. április 27. 19:42 | ||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 627136 | 2017. április 27. 18:53 | ||||||||||||||||||||||||||
Igen a mélysége azonnal szembeötlő. A gerinctartály eleje is túl magas. A beömlő meg olyan mintha egy gombóc fagyi tűnne el benne éppen. De összességében bizonyos szögből, vitrinben teljesen jó. | |||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 627134 | 2017. április 27. 18:25 | ||||||||||||||||||||||||||
A szélvédő túl nagy, nemcsak a keretek vastagok. A törzs túl hosszú és kicsit vastagabb is, a vezérsíkoknál felül pedig rossz az íve. De még mindig ez a legjobb 21-es. z | |||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 627133 | 2017. április 27. 18:05 | ||||||||||||||||||||||||||
Matthias | Adatlap | 627132 | 2017. április 27. 17:32 | ||||||||||||||||||||||||||
Mi az ami ennek a törzsén, és a szélvédőjén rossz? Mik a hibái? | |||||||||||||||||||||||||||||
Harald | Adatlap | 627040 | 2017. április 25. 17:15 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A KP 21-ese egyértelműen RV átvétel lett. A háromból az egyik keret meg az átlátszó alkatrészek teljesen ugyanazok. A harmadikon a törzsfelekre a KP ráöntött néhány olyan alkatrészt, amit az RV külön ad. Ezen a kereten kapunk új kerekeket a főfutókhoz, pilonokat, fegyverzetet, póttartályt, felderítő konténert (ez majd az R-hez kell) és a kabin alkatrészeit. A 84 számú dobozban van magyar festés, oldalszám (8204, tényleg MF) meg ékek. Összefotóztam a HAD matricájával: az ék legrövidebb oldala a HAD-nál fél mm-rel nagyobb, magasságuk egyforma, ez szerintem belefér. A zöld viszont világosabb, de ezt én is csak akkor vettem észre, mikor egymás mellé tettem őket. A számok szélesebbek, vékonyabb a vonalvastagság. A HAD színei nekem teltebbnek tűnnek, de összességében használható. A Mosonshow-n 3500-ért adták, elfogadható ár, bár ha azt nézem, hogy az Edu Mig-15 profipack is ennyibe fájt nekem, akkor azért mindjárt más kicsit. De nem bántam meg... És a képek: Üdv! Harald | |||||||||||||||||||||||||||||
Gorbils | Adatlap | 626979 | 2017. április 24. 18:55 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Van nálam egy 1/72 Míg-21 U/UM? műgyanta szett a PAVLA models-től Kérdésem a következő melyik a donor gép jó hozzá? A jó öreg barátnőm Wikipédia azt írja, idézem: • MiG–21U (Mongol–A): A MiG–21F–13 kétüléses gyakorló változata, a orr-beömlőnyílás jobb felső részén kicsi TP–156 típusú vészpitotcső van, F–13-as függőleges vezérsík. Módosítottak a műszerek megvilágításán is (vörös fény az UV-sugarak helyett), ami jobban megfelelt az éjszakai üzemeltetéshez. Katonai jelzése Je–6U, gyártmányjelzése 66–400.[35] • MiG–21UM (Mongol–B) kései: A MiG–21MF kétüléses, kiképző változata, PVD–7 típusú vészpitotcsővel szerelve. Új, P–832 típusú rádiót kapott, ami a gerinc hátsó részén levő késantenna révén tudható, ami a 69-esen még nem található meg. Katonai jelzése Je–6UM, gyártmányjelzése 69A. Üdv: Gorbils | |||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 626651 | 2017. április 16. 21:39 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia, A cég állítja, hogy nem RV átvétel, kíváncsi leszek. Remélem nem is a régi KP makettet pofozták ki. z | |||||||||||||||||||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 626648 | 2017. április 16. 21:30 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudtok arról infót,hogy ez az új KP 21-es család új szerszámos cucc lesz vagy átvételek,átcsomagolások? Zolinak szerintem igaza lesz,hogy az együlésesek Rv átvételek lesznek,de a kétüléses? Szabi | |||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 626637 | 2017. április 16. 19:13 | ||||||||||||||||||||||||||
Bocs, ez rossz topikba ment :-( |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Igen ez is olyan.