<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
Tibcsi | Adatlap | 391732 | 2009. november 14. 07:12 | ![]() | |
Wolf76 | Adatlap | 391731 | 2009. november 14. 06:31 | ![]() | |
Szia Tibor! Köszönöm az infókat, de ezeket az oldalkat és képeket én is megtaláltam.A fotók a hunaviáról vannak az ülés meg egy olasz oldal.Ha össze veted a mellete található fotóval azt amit ír szineknek kétségeim támadnak.Zöldnek írja a párnát, az öveket meg okkersárgának, pedig a fotón nem azok.Vettem egy műgyanta ülést, de ömlesztve adták, papír nélkül.Inkább a fotó alapján festem ki, a beömlö meg lesz alu színű. Még egyszer köszönöm a segítségeket. Üdv | |||||
Tibor | Adatlap | 391730 | 2009. november 14. 05:21 | ![]() | |
Szevasz! Látom görcsölsz a MiG-23 beömlőn és a KM-1 katapulton. A katapulthoz színek, ha nem ismernéd: www.seatejectcolor.com/seat/sedili/aeronautiche/index.html Egyébként a Precíz Studio KM-1 katapult kísérő papírján is korrektek a szín megjelölések, csak én nem találom a papírt, de itt a fórumon biztos van valakinek. A beömlő belső felülete fém szín (eloxált alu). Üdv. | |||||
Wolf76 | Adatlap | 391729 | 2009. november 13. 21:13 | ![]() | |
A katapúlt üléssel szintén ez a helyzet.Már rég túl vagyok a googlis keresésen,de nem látok tisztán még mindig.Találtam egy olasz oldalt,de az is ellentmondásos volt.:( | |||||
Wolf76 | Adatlap | 391728 | 2009. november 13. 21:09 | ![]() | |
Szia Tibcsi! Köszönöm a választ és a képeket.sajnos eddig én is eljutottam.Igazából színkódok érdekelnének.Az a gondom a szívócsatornával, hogy gyakorlatilag ahány képet néztem a neten annyi féle szín jött ki, függően a fényviszonyoktól(szürke, fekete, sőt még sárga is). Üdv | |||||
Tibcsi | Adatlap | 391727 | 2009. november 13. 12:37 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 391726 | 2009. november 13. 12:28 | ![]() | |
Csak a katapultülésben vagyok biztos, hogy szürke. Középszürke fémtest, világosabb szürke fejtámla, valami kekiszínű üléspárna és hevederek. A láb között lévő kilövőfogantyú piros. De ha rákeresel a guglin a KM-1 névre sok fotót is találhatsz. :) A szívócsatorna belseje (gondolom) aluszínű, esetleg csak az eleje a kamóval megegyező... de ebben nem vagyok biztos. | |||||
Monox | Adatlap | 391725 | 2009. november 13. 12:15 | ![]() | |
Van közöttünk olyan egyén aki repülőgép-föld közötti beszélgetés lengyel írást tud fordítani, ill. ugyanezen orosz nyelvű rádiózást szintén magyarra fordítani? | |||||
Wolf76 | Adatlap | 391724 | 2009. november 12. 06:01 | ![]() | |
Sziasztok! Mik a szinei a levegő beömlőnyilás belsejének és a katapult ülésnek? Üdv | |||||
mig23papa | Adatlap | 391723 | 2009. november 9. 13:59 | ![]() | |
Monox Ez legyen a legnagyobb baj, amíg van mire oldalszámot (elbaltázva ) festegetni. | |||||
Monox | Adatlap | 391722 | 2009. november 7. 20:53 | ![]() | |
Itt még nem annyira szembe tűnő a dolog, de igazán kár volt a többi gépen is elbaltázni a PG-s kerek számozást. A Te gépeden csak az 1-es számnak nincs köze a valósághoz, de amelyiken több is van, ott az 5,7,9-es számok is csak a fantázia szülóttei - sajnos. Az összesből hiányolom a szegmentálást (legalább a fehér körvonalon, de a pirosban is) de a többi alakjával igencsak elszszámolta magát aki a sablont megtervezte. | |||||
mig23papa | Adatlap | 391721 | 2009. november 7. 18:45 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 391720 | 2009. november 4. 19:47 | ![]() | |
Valóban nagyon szépek, csak oldalszámot tanulnának meg végre festeni! | |||||
romeo | Adatlap | 391719 | 2009. november 3. 13:30 | ![]() | |
Így kellene rendbehozni a keceli gépet is! | |||||
romeo | Adatlap | 391718 | 2009. november 3. 12:07 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 391717 | 2009. október 30. 08:43 | ![]() | |
Véleményem szerint már elkésne vele, mert a gépek állapota olyan, amilyen. Sajnos. Üdv | |||||
romeo | Adatlap | 391716 | 2009. október 29. 22:41 | ![]() | |
Üdv! Ideje lenne, hogy a Hadtörténeti Intézet és Múzeum beszóljon a tulajnak. | |||||
PETI | Adatlap | 391715 | 2009. október 29. 21:08 | ![]() | |
A keceli gépek azé ilyen ocsmány rozsdaszínűek, mert az okos "gyepmester" agyon locsolja őket a vasas vizével és rozsdaszínt kapnak. Én is most voltam Kecelen, majd kiestem az autóból, amikor megláttam! Feltűnően látszik, már messziről! A köv. gépek kaptak rozsdaszínt: MiG-23UB, Draken, L-29, Zlin, AN-24, Mil sor, kivéve a 24-est. Kár értük. Kérdeztem az ottani nőt, hogy mi a fenéért kell szétlocsolni mindent, de hülyének nézett... Amúgy megnőttek azok a csodás fenyők is, amik meg a földi technika előtt vannak, tehát azok meg nem látszanak 100%-osan. Üdv | |||||
Tibcsi | Adatlap | 391714 | 2009. október 29. 17:57 | ![]() | |
Hétfőre kiderül... | |||||
mig23papa | Adatlap | 391713 | 2009. október 29. 17:48 | ![]() | |
Tyimosenko | Adatlap | 391712 | 2009. október 28. 21:21 | ![]() | |
Atyaeg! Ezek valami atkak vagy mi? Nyaron meg tiszta volt. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 391711 | 2009. október 28. 21:06 | ![]() | |
Ez mijafranctól ilyen? | |||||
romeo | Adatlap | 391710 | 2009. október 28. 21:01 | ![]() | |
migi | Adatlap | 391709 | 2009. október 26. 19:10 | ![]() | |
Akkor ezer gratuláció a művésznek .ezt benéztem , de jól elbeszélgettetek , és ez a lényeg. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 391708 | 2009. október 26. 12:48 | ![]() | |
Csak a pontosság kedvéért: az Aranysas képaláírásában ML szerepel. Most néztem meg. | |||||
notarius | Adatlap | 391707 | 2009. október 26. 12:21 | ![]() | |
f2d | Adatlap | 391706 | 2009. október 26. 11:56 | ![]() | |
f2d | Adatlap | 391705 | 2009. október 26. 11:54 | ![]() | |
akarom mondani egy | |||||
f2d | Adatlap | 391704 | 2009. október 26. 11:53 | ![]() | |
Ez eyg Harley Copic olajfestmény. De ott is van a képen a neve.:-) | |||||
Monox | Adatlap | 391703 | 2009. október 26. 11:37 | ![]() | |
Ha abból indulunk ki, ami előzőleg nem tünt fel, hogy a "nagyobb arányban meglévő" gépen nincs törzshátsó, akkor is lennie kellene a függ. vezérsík előrenyúló részének látszania, ugyanis az a törzs szerves része. De az is lehet, hogy az előtte lévő maradék a MiG-23ML. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 391702 | 2009. október 26. 11:24 | ![]() | |
Sracok, ez nem fenykep, hanem rajz. | |||||
notarius | Adatlap | 391701 | 2009. október 26. 11:23 | ![]() | |
Jobban nézegetve: fotó ez egyáltalán? Olyan grafika-érzetem van. | |||||
notarius | Adatlap | 391700 | 2009. október 26. 11:22 | ![]() | |
Miért kellene? Az egész előrenyúló felület hiányzik, de legalábbis a vezérsík teteje takar annyit, hogyha a törzs tetején maradt, az ne látszódjon. Mondjuk az ötjegyű szám alapján meg lehet nézni, mi ez. | |||||
Monox | Adatlap | 391699 | 2009. október 26. 11:13 | ![]() | |
Viszont az is furcsa, hogy bár BN sajátosságok látszanak a képen, de a nagyméretű függőleges vezérsík viszont nem, pedig ebböl a szögből kellene... | |||||
notarius | Adatlap | 391698 | 2009. október 26. 10:07 | ![]() | |
Igen, a kabintető elég furcsa lenne MLD-nek. Főleg, hogy MLD nem is volt Irakban, csak ML. | |||||
juge75 | Adatlap | 391697 | 2009. október 25. 22:40 | ![]() | |
Ez a kép legutóbb az Aranysasban jelent meg. Nem tudni mi okból, Mig-23 MLD-nek írja, pedig ez egy 23 BN. | |||||
Daala | Adatlap | 391696 | 2009. október 25. 21:01 | ![]() | |
Ez utóbbi sajnos sokkal szomorúbb kép...:-( | |||||
migi | Adatlap | 391695 | 2009. október 25. 20:12 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 391694 | 2009. október 25. 19:28 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 391693 | 2009. október 24. 17:49 | ![]() | |
Tyimosenko Lapozgassál türelmesen visszafelé a topikban, már le lett írva részletesen az eset. | |||||
Monox | Adatlap | 391692 | 2009. október 24. 09:05 | ![]() | |
A tömören összefoglat oka egy hajtóműtűz miatti kényszerleszállás volt, amiben a hajtóművön kívül a törzshátsó is megsérült. LEszálláskor azt hiszem még egy futódurranás is nehezítette a helyzetet, de végülis ipari szinten lehetett csak helyreállítani. Az ipari javítást aztán jelentősen megnehezítette a Szovjetúnió széthullása. Hazaúton ismét meghibásodott a gép Ukrajna felett, ismét kényszerszállt, majd egy évig állt a reptér egyik sarkában, mert rendezetlen volt a javítási számlatartozás. Így közel 3 év után tért haza a madár, amiről csak jókat hallotam azóta. | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 391691 | 2009. október 24. 01:28 | ![]() | |
Tenyleg az kiderult azota, hogy a 11-es gepet miert vittek el az oroszok es mit csinaltak vele amig ott volt? Sajnos nekem meg midig csak annyi infom van errol az esetrol, amennyit a Top Gun talalgatott akkoriban. Valami zavaros paparazzi-foto volt az ujsag utolso lapjan ahogy rakjak be (vagy ki) a miget egy szallitgepbe. Valaki tudja, hogy mi volt ez? | |||||
Yeagger | Adatlap | 391690 | 2009. október 23. 23:58 | ![]() | |
Inkább neki jelentenek:) | |||||
Monox | Adatlap | 391689 | 2009. október 23. 09:54 | ![]() | |
Pont Bakó Feri jelent a képen... :) | |||||
romeo | Adatlap | 391688 | 2009. október 22. 21:46 | ![]() | |
Rob79 | Adatlap | 391687 | 2009. október 22. 17:43 | ![]() | |
Sziasztok! Mindenkinek köszi a kiigazítást! Igazatok van! Én arra értettem, hogy összesen a 20-assal együtt 16 szolgált. Meg ugye 13-as nem volt... Volt olyan időszak, ha jól tudom, hogy már 4 leesett( 04, 05, 09 , 16), a 11-es meg már az EX-Nagy Tesónál volt... Ha már a 20-as itt volt akkor az összesen 11. Később visszajött a 11-es az 12... 95-ben leesett a 14-es tehát 11 maradt a végére. Így talán pontosabb. | |||||
romeo | Adatlap | 391686 | 2009. október 21. 19:45 | ![]() | |
Majd 1990-ben vettük át az oroszoktól a 20-as UB-t. | |||||
Nyugger | Adatlap | 391685 | 2009. október 21. 19:27 | ![]() | |
Tibor ! 15 gép volt egyidőben! 12 MF + 2 UB érkezett 1979-ben. A 16-os UB pedig 1981-ben. Az első gépveszteség /a 05-s 23MF balesete/ 1985 03.25-én volt. Tehát eddig 15 gép volt hadrendben. | |||||
Tibor | Adatlap | 391684 | 2009. október 21. 18:10 | ![]() | |
Szevasz! Valami nem stimmel a számokkal. Ha csak a lajtstromokat veszem, akkor: MF 01-12 UB 14, 15, 16, 20 Ez így 16. Ha a katasztrófát szenvedett gépeket levonjuk, akkor pedig sose volt 15 gép egyidőben. Üdv. | |||||
Monox | Adatlap | 391683 | 2009. október 21. 17:31 | ![]() | |
Eredetileg csak 14db volt, aztán 1981-től 15db. 16 db gépe sosem volt a Légerőnek. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
Többféle színben készültek az ülések, nem mind egyforma. Válassz ki egy konkrétat és azt építsd meg. Konkrét színkódokat ne kérj, azt szerintem senki nem tud. Fesd olyanra, ami szerinted jó.