<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
piratvitorla | Adatlap | 497647 | 2010. december 29. 16:10 | ||
Levix | Adatlap | 497646 | 2010. december 29. 16:09 | ||
Kegyetlen jól néz ki! | |||||
sanyi | Adatlap | 497645 | 2010. december 29. 16:07 | ||
59 év és így elbúcsúztatni... Ilyen is csak Magyarisztánban van... | |||||
PETI | Adatlap | 497644 | 2010. december 29. 16:04 | ||
Üdv! Azért ne keverjük össze a heliket a sugaras vadászokkal! Ők voltak a csúcs, ezt mindenki tudja és valóban lezárult egy korszak. Ezt még egy jó darabig nem is fogom felfogni... | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 497643 | 2010. december 29. 15:53 | ||
piratvitorla | Adatlap | 497642 | 2010. december 29. 14:38 | ||
Sziasztok! A Jakok is üzemben vannak (bár azok félig románok, mert ott gyártották őket);még Mi-8-asok is vannak. Sőt, lehet, hogy gyarapodni is fognak, ha a finn üzemeltetésű példányokból veszünk át (ahogy az több helyen is olvasható). üdv | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497641 | 2010. december 29. 13:07 | ||
Hát, a MiG-ek viszont 59 év után búcsúznak. Látom tegnapra készült felvarró is... | |||||
Freddy | Adatlap | 497640 | 2010. december 29. 13:04 | ||
Az utolsó orosz vasak is elköszöntek a Magyar Légierő kötelékétől. Na, azért ennyire nem ,,súlyos" a helyzet, a Mi-17-esek, 24-esek, merevszárnyúak közt meg az An-26-osok még megvannak. Tényleg, Jak-52-t használják még? | |||||
romeo | Adatlap | 497639 | 2010. december 29. 12:26 | ||
Úgy gondolom, jó pár év eltelik, mire lesz ismét orosz vadászgépünk :-) | |||||
Weizi | Adatlap | 497638 | 2010. december 29. 12:13 | ||
romeo | Adatlap | 497637 | 2010. december 29. 09:59 | ||
Tegnap elmaradt a "TANGO"... jets.hu/news | |||||
magyaralba | Adatlap | 497636 | 2010. december 28. 22:06 | ||
Weizi | Adatlap | 497635 | 2010. december 28. 20:50 | ||
Weizi | Adatlap | 497634 | 2010. december 28. 20:48 | ||
Daala | Adatlap | 497631 | 2010. december 27. 15:02 | ||
Daala | Adatlap | 497630 | 2010. december 27. 14:55 | ||
Nekem van egy képem, akkor csináltam, amikor először voltak itt a tenderen a franciák a Mirage 2000-el, és az előtt áll a Trabi a magyar és a francia pilótákkal... | |||||
LcDkY | Adatlap | 497629 | 2010. december 27. 13:55 | ||
silent8 jó nyomon jár. az ott hajtóműolaj. Csak a nagy hőterheléstől bebarnult! | |||||
silent8 | Adatlap | 497628 | 2010. december 27. 13:16 | ||
Sziasztok! Nem lehet, hogy az a két csík az a nagy g-s terheléseknél keletkezik, valamilyen túlfolyó rendszerből? Több gépnél láttam már ilyet, hogy nagyobb g terheléseknél a halytóművek és a törzs alján jelentkeznek ilyen folyások. Pl. az üzemanyagtartályokban is van valami ehhez hasonló. | |||||
Levix | Adatlap | 497627 | 2010. december 27. 12:35 | ||
Az inkább olaj mint rozsda. | |||||
Ori | Adatlap | 497626 | 2010. december 27. 00:08 | ||
http://www.airliners.net/photo/Hungary---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-29B-(9-12A)/1389339/L/ Az a rozsdás csík szerű valami a két hajóművön az mi? Mintha valami fedőlemeztől indulna. | |||||
sdsdaf | Adatlap | 497625 | 2010. december 26. 21:57 | ||
Sziasztok, egy olyan kepet keresek, amit azt hiszem itt lattam. Biztos felismeritek a leiras alapjan. Az a kep kellene amikor a magyar pilotak feoltozve a repteren egy trabant mogott allnak mogottuk meg egy mig 29-es. A kep valakinek megvan? | |||||
Monox | Adatlap | 497624 | 2010. december 26. 20:42 | ||
Lacy, köszi, így már világos. | |||||
Lacy | Adatlap | 497623 | 2010. december 26. 19:29 | ||
Szia Monox, annó valaki kitalálta, hogy a a Mig-29-eseknél a pótvezérsíkot csak a korai elő széria példányoknál használták. Ez jól hangzott, ezért a mai napig ezt írogatják a típusismertetőkben. Ha viszont valaki veszi a fáradságot és átnézi a gépek gyári számait, gyártási idejét, a kialakításukat, szériák közötti különbségeket, akkor látható, hogy 1982-től, 1985 elejéig az összes "mezei" 9.12-es ilyen pótvezérsíkkal gurlut ki a gyárból. 85-91 között gyártott 9.12-esek esetében hiányzik csak gyárilag. (A egyedi teszt, prototípus, stb gépeket ne számítsuk ide) Ezekkel a gépekkel négy harci és egy kiképző ezredet töltöttek fel a 1983-85 között. Közölük az egyik a 145. vadászrepülő ezred Ukarajnában települt, annak függetlenné válásáig. Ezen kívül a Krímben 89-ben felállítottak egy haditengerészeti kiképző ezredet, ahova a más alakulatoktól leselejtezett, korai gépeket gyűjtötték össze, hogy a haditengerészeti pilótákat képezzenek át rajtuk. Itt is volt egy századnyi pótvezérsíkos 9.12-es gép, amit Ukrajna megörökölt. | |||||
Monox | Adatlap | 497622 | 2010. december 26. 18:26 | ||
Függetlenül ettől a protogépek még a 70-es években épüétek és repültek. Ukrajna még sok évvel ezután született meg, ezért is nem értem, miképp került Ukrán lajstromba, ráadásul egy nem is szériában gyártott gépről beszélünk. | |||||
Newman | Adatlap | 497621 | 2010. december 26. 17:48 | ||
Ahogy elnézem ez egy nem mai kép! Tudtommal az ukrán légierőben már csak a 9-13-as változatú 29-esek üzemelnek. Gondolom a szétválás után örökölték ezeket a gépeket. Nézd meg a Su-27-eseiket, az együléses gépek egy része korai változatú, többek közt a 30-as oldalszámú is, ami idén a repnapon járt! Üdv.: Péter | |||||
Monox | Adatlap | 497620 | 2010. december 26. 15:58 | ||
TheSp0ty | Adatlap | 497619 | 2010. december 25. 19:07 | ||
Újra elérhető a videó... www.youtube.com/watch | |||||
Rob79 | Adatlap | 497618 | 2010. december 25. 15:34 | ||
fridi | Adatlap | 497617 | 2010. december 24. 16:50 | ||
Remélem így lesz! | |||||
pilotka | Adatlap | 497616 | 2010. december 24. 08:39 | ||
pszt...talán mégis repül 28-án dél körül a mig-29...UFF !(ha jó az idő) | |||||
Ori | Adatlap | 497615 | 2010. december 22. 21:10 | ||
Hová tűnt a videó? | |||||
Hornet102 | Adatlap | 497614 | 2010. december 22. 10:55 | ||
Szia Weizi! Lenne néhány kérdésem privátba, ha nem gond? Nyugi semmi olyan, ami miatt problémád lenne! Erre a címre írnál ha lehetne:bela014@freemail.hu Előre is köszönöm! | |||||
Weizi | Adatlap | 497613 | 2010. december 22. 09:18 | ||
Hűűű LcDkY! Igencsak jó lett ez a búcsú videó!Köszönöm,illetve köszönjük!Vélek benne felfedezni egy-két ismerős képet,és videót!:-D | |||||
ptamas | Adatlap | 497612 | 2010. december 22. 06:26 | ||
Üdv Urak! Akkor 28-án Kecskemétre kell menni. Be is írtam a naptáramba. ÜDv PTamas | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497611 | 2010. december 21. 23:10 | ||
LcDkY | Adatlap | 497610 | 2010. december 21. 22:58 | ||
fridi | Adatlap | 497609 | 2010. december 21. 08:03 | ||
Szia Weizi! Köszönöm a válaszod, nagyra értékelem a hozzáállásod, remélem a leírtakból nem fog semmi hátrányod származni a munkáddal kapcsolatban. Üdv: Fridi | |||||
Csumakker | Adatlap | 497608 | 2010. december 20. 22:29 | ||
Értem,akkor hajrá! ) | |||||
Weizi | Adatlap | 497607 | 2010. december 20. 22:10 | ||
Szia! A műszakiak jövőképe a gripen,de pilóták nevében,nem nyilatkozhatok,az már "hadititok"!:-) | |||||
Csumakker | Adatlap | 497606 | 2010. december 20. 21:11 | ||
Szia. Meg szabad érdeklődni,hogy mi lesz a műszaki állomány,ill. a pilóták további sorsa? Vagy hadititok? | |||||
Weizi | Adatlap | 497605 | 2010. december 20. 20:30 | ||
Szia Fridi! Igen,repülőműszaki vagyok,legalábbis egyenlőre,de az is lehet hogy minden ide leírt szavammal kockáztatom mindezt!Azonban a repülési tervekről nincsen információm. 28-al kapcsolatban csak annyit írhatok,amit már leírtam,hogy időjárás függvényében ekkorra tervezték az utolsó feladatot,úgy az együléses,mint a kétüléses típusnak. Az UB sajnos már befejezte a múlt héten.Arra viszont hogy a B típus repülni fog-e az említett időpontban,nem tudom,mindazonáltal szeretném azt hinni,hogy igen. Viszont örömmel látom,hogy vannak nálam fanatikusabb (a szó legnemesebbik értelmében) emberek is ezen a téren!:-) | |||||
fridi | Adatlap | 497604 | 2010. december 20. 19:58 | ||
"A lényeg,hogy minket is,akik napi kapcsolatban vagyunk a típussal,váratlanul ért a dolog.A terv eredendően az volt,hogy 28.-án repülnek utoljára.Sajnos nem így történt." Ez azt jelenti hogy Te a bázison dolgozol mint a műszaki személyzet tagja? Akkor biztosan tudod hogy lesz 28-án repülés?(az időjárási tényezőket figyelmen kívül hagyva) Tudom hogy a Hungarocontrolon 27-én már látni fogom, de jó volna kicsit előre terveznem mert hogy 100 km. kocsikázok mindig hogy a kerítésnél legyek. Fridi. | |||||
mig-29 | Adatlap | 497603 | 2010. december 20. 18:43 | ||
Érd: kaszab.t@gmail.com ár:1500 Huf + 105 posta | |||||
mig-29 | Adatlap | 497602 | 2010. december 20. 18:42 | ||
romeo | Adatlap | 497601 | 2010. december 20. 10:15 | ||
A Magyar Nemzet úgy tudja, a cég Örményországban, Szerbiában, Horvátországban vagy Fehéroroszországban tudná eladni a vadászgépeket. | |||||
romeo | Adatlap | 497600 | 2010. december 20. 10:14 | ||
Jelenleg négy orosz gyártmányú gép vesz részt a magyar légtér védelmében, de csak december 28-ig. Utána 12 használható Mig-29-essel lehet kezdeni valamit. hvg.hu/itthon/20101220_eladhatjak_mig_29 | |||||
romeo | Adatlap | 497599 | 2010. december 20. 10:10 | ||
Jövőre eladhatják a MiG-gépeket A jövő év első harmadában írhatják ki a pályázatot a haderőből kivont MiG-29-es repülőgépek értékesítésére - írta a Magyar Nemzet a Honvédelmi Minisztériumra hivatkozva. FN.hu-lapszemle 2010. december 20. 07:14 A lap információi szerint a hadiiparban érdekelt magyar vállalkozások már folytattak informális előtárgyalásokat a vadászgépek felújításáról és értékesítéséről. A cikkből kiderül az is, hogy harmadik ország számára történő eladás estén az üzletet jóvá kell hagynia az orosz "Katonai Műszaki Föderációs Szolgálatnak" is. | |||||
Monox | Adatlap | 497598 | 2010. december 17. 23:59 | ||
Ó, a CIAF 2007... Máig áldom az agyam, hogy elmentem és volt bátorságom teljesen inkorrekt módon belépni a kordon mögé és elbeszélgetni a 27-es kiszolgáló személyzetével. Talán azóta sem sikerült a "ropira fényképezés" darabszámát überelni, mindenesetre a 357db kép ennek a gépnek valószínűleg biztosítani fogja az öröklétét - legalábbis ami a fotókat illeti. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497597 | 2010. december 17. 22:45 | ||
Ori | Adatlap | 497596 | 2010. december 17. 22:40 | ||
Brno, 2007? Jó fények voltak :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Majd ha feldarabolták/eladták őket: akkor már tényleg nincs tovább.
Addig meg bármi kiderülhet...