/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.
KarBal 675570 2020. augusztus 7. 09:37
Válasz erre
Varjúbácsi!

Csak netes keresés alapján, élőben nem ismerem ezeket:

www.tietonikkari.fi/kauppa/ (térkép a lapon)

www.sisumodels.fi/
(cím a lap alján)

Üdv,
Balázs
Varjúbácsi 675557 2020. augusztus 6. 22:02
Válasz erre
Sziasztok!
Tud valaki makettboltot Helsinkiben?
Egy elmaradt program miatt lett fél napom, körülnéznék.
Amilyen a formám, megszerveztem egy túrát a Vesikkohoz - még a nejem érdeklődését is sikerült felkeltenem - erre a helyszínen kiderült, hogy a COVID miatt nem látogatható a belső tér! :-(
B.Gábor 675529 2020. augusztus 5. 21:11
Válasz erre
Szia!

Köszönöm szépen, nagyon sokat segítettél! Akkor ha jól értem, a Dragon által megadott színeket a két felsőnél lehet kiindulási alapnak tekinteni azzal, amiket írtál. Még egyszer köszönöm!

Üdv
Gábor
maci 77 675528 2020. augusztus 5. 20:13
Válasz erre
Sziasztok!

Keresem,a Dragon 6076-os,figura készletét!

Elérhetőségem: attila.maci@gmail.com

Üdv: Attila
Sokol 675524 2020. augusztus 5. 19:46
Válasz erre
Őőő

Az a gatyó egy 32M schwarz-gabardine reithose

- 32M mintájú fekete, fésűs-, vagy gyémánték mintás, gyapjúszövet lovaglónadrág

A sárga kabát meg báránybőr amit vegyileg megoldottak, hogy a lanolin beleivódjon, aztán parafinozták. Schröttersburg mellett a táborban volt a műhely ahhol ezt a típust gyártották, -így biztos lehetsz benne, hogy aki a ilyenben szaladgált (meg fekete lovagló nadrágban, mint 1940-ig az ss tábor őrök) az emberiség elleni bűnökért volt felelős. albumwar2.com/wp-content/uploads/2016/08/00510.jpg
Az olive drabnak írt kabát meg a Ronald Volstad grafikán egy 41M ss parka festett/vagy cserzett birka linerrel. A zseb kialakítása miatt mondom ezt,- a valódi igazából jóval sötétebb zöldesszürke anyagból készült, mint a későbbi 43M-ek.

Ezen a képen a bal szélső csóka viseli a klasszikus 41M-et, a jobb szélsőnek meg cserzett linere van, meg késöbbi szabású zsebei: c8.alamy.com/comp/TRBPBT/waffen-ss-men-in-winter-parkas-pose-in-front-of-their-vehicle-kharkov-on-the-russian-front-1943-TRBPBT.jpg

B.Gábor 675500 2020. augusztus 5. 11:37
Válasz erre
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a képen látható készletből milyen színű lehet:
1) balról a második figura kabátja és nadrágja, mert a Dragon a kabáthoz a H79-et (sandy yellow), a nadrághoz meg feketét ajánl, de számomra mind a kettő elég valószínűtlennek hat, ill
2) jobbról az első figura kabátja, mert azt meg H52-nek (olive drab), ami megint csak nehezen elképzelhető.

www.panzermodels.co.uk/products/dragon-1-35-commanders-conference-kharkov-1943

Sajnos egyik ruhadarabról sem találtam képet, így maximum azt tudnám mondani, hogy a tábori szürkével nagyon nem lőnek mellé egyiknél sem. Előre is köszönöm!

Üdv
Gábor
migi 675484 2020. augusztus 5. 07:35
Válasz erre
Sziasztok ,Olyan kollégát keresnék aki kicserélte fémre az 1/48 Trumpeter MiG-19 es futószárait és megmaradtak neki a gyáriak .
migi2123@gmail.com
dberdav 675469 2020. augusztus 4. 15:52
Válasz erre
Az elérhetőségem persze lemaradt :/
davidberke@freemail.hu
dberdav 675468 2020. augusztus 4. 15:51
Válasz erre
Sziasztok!
Szeretnék ugyanis segítséget kérni egy paypal-es utalással kapcsolatban. A történet az, hogy kinéztem a német ebay-en egy jó állapotú makettet,melyet ajándékba szánok. Sajnos nekem még nincsen számlaszámom (bár ez már tervben van :D ) így mindig ismerőssel szoktam ezeket intézni. Írtam neki, de sajna Ő nincs itthon, így nem tud segíteni. Tudna valaki segíteni nekem? Természetesen nem maradnék hálátlan, mégis sok kellemetlenségtől kímélne meg engemet.
Köszönöm szépen előre is.
Üdv
dberdav
nbali 675408 2020. augusztus 1. 19:35
Válasz erre
Z63 675394 2020. július 31. 23:07
Válasz erre
A kilencvenes évek közepe óta gyártok szegecselőket. 0,5mm; 0,6mm; 0,9mm; 1,1mm; 1,23mm fogközzel. zooli63@citromail.hu
Itt a Makettinfo-n megtalálod a cikket róluk, a Tippek, trükkök rovatban.
Üdv, Z63
Miggyuri 675162 2020. július 26. 08:55
Válasz erre
Keresek Eduard Profipack Il-2 (1/72) 7011-es készlehez kabintetőt.
borisz 674833 2020. július 16. 11:30
Válasz erre
Szia!
Tőlük még pont nem, de egy e-bayes orosz csomagomnak bő egy hónapba tellett ideérnie, mondjuk akkor még nagyobb világvége pánik volt.
Igaz, ott szólt az eladó, hogy nem tudja, mikor érkezik meg hozzám a lezárások miatt, vállalom-e...
KarBal 674832 2020. július 16. 10:04
Válasz erre
Sziasztok!

Nem igazán tartozik a tárgyhoz, de leginkább itt tudom feltenni a kérdésemet:
Több mint egy éve nem jutok semmire az Ebay-es eladói fiókom létrehozásával. Fogalmam sincs, hogy mi lehet a baj. A legrosszabb, hogy az ügyfélszolgálat sem áll a helyzet magaslatán. Van valaki, akinek működik az eladói fiókja és tud segíteni a beállításokkal, tapasztalatokkal?

nomennescio82 kukac gmail pont com

Köszönöm!
Balázs
nbali 674744 2020. július 13. 16:07
Válasz erre
Sziasztok!
Rendelt erről az oldalról már valaki?
www.radubstore.com/

Akartam venni náluk kis méretű szegecselő szerszámot, leadtam a rendelést, regisztrációval, kifizettem, mindezt júni 16.-án. Kaptam egy visszaigazoló emailt, de azóta se semmi. Most küldtem nekik üzenetet a weboldalon, meg külön írtam emailt is.
Értem én hogy covid meg minden, de azért egy emailt csak tudnak írni nem?
Mindegy, ha nem jön válasz a napokban, akkor kérem a refundot paypalon keresztül.
warbirds 674575 2020. július 8. 08:06
Válasz erre
Helyesbítek: az alsó sorban lévő első Ca.311M, de nincs rajta a felső lövészállás.
warbirds 674557 2020. július 7. 16:04
Válasz erre
Ha jól látom, akkor szerintem az alsó sorban balról a második Ca-311, a harmadik Ca-313, a negyedik pedig egy Ca-310-es. A felső sorban balról a második is egy Ca-311-es. Aztán van még a kétmotorosok közül egy Fiat Cr.25-ös a felső sor elején, és egy Breda Ba.65 a felső sor végén.
pecso 674554 2020. július 7. 15:47
Válasz erre
Capronik
Capronik

Sziasztok!
A csatolt képen 5 db Caproni gép van. Úgy kaptam őket.
Abban kérnék segítséget, hogy melyik típusok, vagy altípusok lehetnek.
zsocate 674427 2020. július 3. 11:10
Válasz erre
Sziasztok!

Kérem Lesti L. Zoltánt, hogy jelentkezzen az általa vásárolni kívánt makett átadásával kapcsolatban, már több e-mailt is írtam neki, de nem válaszolt.

Köszönöm, üdv:
Zsolt
solyom 673226 2020. május 28. 21:44
Válasz erre
Sziasztok!

Egy Trumpeter makettnek az egyik komplett keretére volna szükségem.
Van ötlete/tapasztalata valakinek abban, hogy hogy lehetne beszerezni?
Esetleg valamelyik hazai forgalmazón keresztül megoldható, vagy csak a gyártótól lehet közvetlenül?

Köszönöm előre is a segítséget!

Üdv!

BB
B.Gábor 671836 2020. április 23. 09:17
Válasz erre
Sziasztok!

1) Azt szeretném kérdezni, hogy csak matricát hogyan tudok leszedni makettről? Tamiya matricáról van szó és anno a felrakásához Mr. Settert is használtam.

2) Keresek Tamiya Brewster Buffalohoz (1:48) kabintetőt (nem a teleszkópos célzókészülékhez való áttört szélvédőset, hanem a simát). Bontott is jó, csak sérülésmentes legyen.

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv
Gábor
sanyi 671530 2020. április 16. 06:20
Válasz erre
Nekem etanol szedett le egy La-5 kabintetőre odabetonozódott Humbrol lila trutyit. Olyan sráctól kaptam, akik akkor 5-6 éve nem makettezett, nálam is dobozban volt kb. 2 évig, utána próbálkoztam és egyből leszedte.
A Tu-16-osomon kb. 5 évig volt rajta a Montex maszk, festés, lakkozás után gond nélkül lejött - pedig nem vártam...
Tamiya sárga szalagos és fehér, flexibilis maszkoknál 2 hét a "rekord", ott sem volt baj.
Edu maszkkal nincs ilyen tapasztalatom még.
bigboy 671516 2020. április 15. 18:03
Válasz erre
Üdv szalmiákszesz.Azzal higítható.a megkötöttet is feloldja,Üdv bigboy
kls 671508 2020. április 15. 17:05
Válasz erre
Tisztelt Kollégák!
Egy régen elkezdett és hosszú időre félretett makettemen az ablakra kent humbrol maszkoló folyadék (lila)egyszerűen rákötött,rászáradt és megkeményedett. Tudja valaki esetleg hogyan tudnám eltávolítani? Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?
Szeretettel várom a mielöbbi segítséget, válaszokat, javaslatokat!
Üdv:kls
pigasos78 671320 2020. április 11. 16:23
Válasz erre
Sziasztok!
Van esetleg valakinek Special Hobby, vagy MPM Gloster Meteora? Csak egy mérésre lenne szükségem.
Köszi, Szabi
pigasos78@gmail.com
Miggyuri 671094 2020. április 6. 09:37
Válasz erre
MiG-21
MiG-21

Keresek roncs állapotú 1:48-as MiG-21 bisz újjáépítéséhez: főfutók+ szárak, orrfutó+szár, kabintető, jobb főfutó aknafedél (törzsből nyíló), jobb szárny csűrő, pitot cső. Ha valakinek van olyan roncsa, amin ezek megfelelő állapotúak és nincs rá szüksége, kérem jelezze!
Fóka 671090 2020. április 6. 08:43
Válasz erre
Szia Tyimosenko!

Ó, igen, hát ez lenne a megoldás. Kár, hogy nem korábban láttam ezt a felvételt. De hát eszembe sem jutott volna, hogy ekkora pontatlanságot tartalmaz a makett. Most meg már össze van ragasztva a törzs és a szárnyak, ami a nagy ragasztási felületek miatt nehezen bontható. Ahogy nézem, az egészet le kellene fűrészelni a kereszttartóval együtt. Mindegy, így jártam, az új gazdájának talán több kedve lesz a barkácsoláshoz.
tyimosenko 671087 2020. április 5. 23:35
Válasz erre
Szia Foka,

Uh, kar erte.. pedig mar eleg sok munka benne van.
Ez a srac kivagta es ujrapozocionalta a szarnycsatlakozast, ugy oldotta meg.
A motorgondolakkal is komoly gondok vannak, ahogy bemutatja.

youtu.be/OGCv8pqAnCw
Fóka 671075 2020. április 5. 20:29
Válasz erre
Kedves érdeklődők!

Meghirdettem egy félkész B-52-est a Cserebere rovatban ;-)

Fóka
Fóka 671054 2020. április 5. 18:29
Válasz erre
Hát ez is lehet egy opció, bár ilyen tunningokat més sohasem csináltam. De bizony már az is megfordult a fejemben, hogy hagyom az egészet, és továbbadom valaki vállalkozókedvűbb kollégának...
Sennás 671050 2020. április 5. 17:30
Válasz erre
Screenshot_20200405-172351_Chrome
Screenshot_20200405-172351_Chrome
Screenshot_20200405-172534_Chrome
Screenshot_20200405-172534_Chrome
Screenshot_20200405-172652_Chrome
Screenshot_20200405-172652_Chrome

Csak kérdezném ha "nehezen hajlik" kicsit a szemet nem lehet becsapni egy ilyen szettel? Szemből tök mást mutatna.
romsitsa 671044 2020. április 5. 15:49
Válasz erre
A tövénél mindig lefelé hajlik, mint Tamás diagramján. A álló helyzetben két törés van a szárnyban, de gondolom ez nem boldogít.

Üdv

Á
Sennás 671043 2020. április 5. 15:39
Válasz erre
Screenshot_20200405-153734_Chrome
Screenshot_20200405-153734_Chrome

De még mintha a hajtóművek kicsit kifele "csavarodnának"?.?.?
Sennás 671040 2020. április 5. 15:27
Válasz erre
TAMÁS78 671039 2020. április 5. 15:01
Válasz erre
igVdz
igVdz

Íme.
atika 671038 2020. április 5. 14:28
Válasz erre
B-52
B-52

"...bár szerintem a fő gond az, hogy a maketten a törzsből kiálló, azzal egybeöntött szárnytő felfelé néz alapból, ami eltér a valóságtól..."

Igen, én is ezt érzem gondnak, de ebben a kérdésben is hagyom meggyőzni magam a már linkelt képpel (most be is szúrom), hogy van az a magasság/sebesség/gyorsulás/tömeg helyzet, amikor előfordulhat. (Érdemes megnézni mindkét gépet a képen.)
Fóka 671037 2020. április 5. 14:06
Válasz erre
Köszönöm a sok segítséget! Jobbnál jobb képek. Nos, akkor egyelőre így hagyom, bár szerintem a fő gond az, hogy a maketten a törzsből kiálló, azzal egybeöntött szárnytő felfelé néz alapból, ami eltér a valóságtól, de ezt csak egészen komplikált alakítással lehetne lefelé fordítani.
atika 671036 2020. április 5. 13:59
Válasz erre
Tudományosan: i.stack.imgur.com/igVdz.jpg. Máshol azt írják, 22 láb felfelé és 10 láb lefelé a hajlása maximum.
Forrás: www.militaryfactory.com/aircraft/detail.asp.
Sennás 671033 2020. április 5. 13:42
Válasz erre
20200405_133940
20200405_133940
20200405_134056
20200405_134056

Rettentő milyet hajlik a közepe.
atika 671031 2020. április 5. 13:40
Válasz erre
Sennás 671030 2020. április 5. 13:35
Válasz erre
Figyelj egy b@szott nagy "edény" belerakod beállítod az ívelt szöget (közepét lesúlyozod) forróvizet rá és hátha meghajlik(?)
atika 671029 2020. április 5. 13:35
Válasz erre
atika 671028 2020. április 5. 13:33
Válasz erre
Sennás 671027 2020. április 5. 13:31
Válasz erre
Screenshot_20200405-133024_Chrome
Screenshot_20200405-133024_Chrome
Screenshot_20200405-133048_Chrome
Screenshot_20200405-133048_Chrome

Nem lehet?
atika 671026 2020. április 5. 13:31
Válasz erre
A szemből készült képed az az elmegy kategória. Repülési állapotnak elfogadnám.
Az a baj, hogy a gép olyan nagy hogy nem találsz a neten torzítás mentes képet.
Kézikönyv kellene gyári adatokkal, hogy mennyit emelkedik a szárnyvég repüléskor a földi állapothoz képest.
Fóka 671025 2020. április 5. 13:29
Válasz erre
Hát úgy látom, ezt nem kerülhetem el, de akkor még a hajtóműveken is lesz alakítanivaló, ld. az előzőt.
Fóka 671024 2020. április 5. 13:27
Válasz erre
Hát nemtom, Sennás kolléga képén mégjobban előjön, hogy az eredetinek már tőből negatív az állásszöge, eltérően a makettől. Lehet, hogy nincs más hátra, mint a fűrész... Tovább bonyolítja a helyzetet, hogy a hajtóműpárok most vannak vízszintesben, így ha lekonyítom a szárnyakat, akkor azokat is utána kellene állítani.
Sennás 671023 2020. április 5. 13:26
Válasz erre
És a szárnytőnél alúl csiszolod felűl tömited? Kizárt hogy sikerül "ejteni" rajta?
Fóka 671022 2020. április 5. 13:23
Válasz erre
Sajnos nem :-( A maketten már szárnytőből felfelé áll. Akárhogyan is forgattam építés közben, így jött ki, még a külön alkatrészként adott főtartó is pozitív állásszögű. A második képemen különösen jól látszik :-/
atika 671021 2020. április 5. 13:23
Válasz erre
Szervusz!
Repülési állapothoz jó lesz, szerintem.
Ha alakítani szeretnéd, ahhoz ívesre kellene hajlítani (ráadásul szimmetrikusan a két félszárnyat), úgy hogy a szárnytő alig emelkedik, a vége meg jobban.
Szép kihívás!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.