<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
PETI | Adatlap | 586912 | 2015. június 2. 12:35 | ![]() | |
Hahó! Sok értelme nem lenne mellé tenni, mert nem arról indítják. :) Előzmény: (586902) Sennás 2015. június 2. 10:32 | |||||
Sennás | Adatlap | 586902 | 2015. június 2. 10:32 | ![]() | |
Sziasztok.Kérdezném AN-2 repülőhöz(nél) használnak(tak) APA-5D reptéri indítót?Vagy csak simán vontatásra?Semmilyen körülmények között nem tehetem mellé? Köszi SENNÁS | |||||
mkornel | Adatlap | 586863 | 2015. június 1. 15:24 | ![]() | |
Kedves Repülőbarátok! A segítségeteket szeretném kérni. Szeretnék készíteni egy British Airways felségjelzésű Tri Start. A gép és a matrica már megvan, mindössze a a színek RAL kódjaira lenne szükségem. Valaki esetleg tudja, hogy a képen látható összeállításnak mik a RAL kódjai? Köszi szépen! Üdv: Kornél | |||||
5Norbi5 | Adatlap | 586746 | 2015. május 30. 21:15 | ![]() | |
Üdvözletem! Eladóvá vált az alábbi 1/144-es Airbus A380 Emirates makett. 8000Ft+Posta A függőleges vezérsík matrica kicsit sérűlt! Személyes átvétel Budapesten, más esetben előre utalás után posta megoldható. Csere is érdekel 1/144-es utasszállító gépek, elsősorban DC-10-es, de más géptípusokról is szívesen fogadok ajánlatokat. Érdeklődéseket a verkmannorbert@gmail.com címre várom. Köszönöm, Norbert | |||||
Fóka | Adatlap | 586742 | 2015. május 30. 20:52 | ![]() | |
1 érdekesség: a mellékelt képen látszik, hogyan néz ki egy ilyen kézzel egyedileg készített törzs belülről. Hátul nem pókháló látható (bár amikor először megpillantottam, annak néztem, és félve vártam, hogy előmásszon a készítője), hanem elszabadult és odaragadt fonálszerű szálak. A kép még az ablakok kifúrása előtt készült. Az ablakok kialakításakor kiderült, hogy a falvastagság 2 és 5 mm között váltakozik. Mindazonáltal virágos a kedvem, ez igazi örömmakettezés lesz, fülig beleszerelmesedtem az A-model makettjeibe (v.ö.: "beléd estem, mint ló a gödörbe"). | |||||
Fóka | Adatlap | 586703 | 2015. május 30. 14:15 | ![]() | |
Sziasztok! Nekiláttam a Tu-114-esnek. Az A-model makettekben nekem a legnagyobb kihívást az utastér ablakai jelentik. A laminált műgyanta törzsön először is ki kell őket fúrni, majd a perem nélküli átlátszó ablakkorongokat valahogy rögzíteni benne. Ezen a hatalmas törzsön nem kevesebb, mint 67 ablak van. Egyelőre az egyik oldal fúrásával végeztem. Parányi, 1,5 mm-es marófejet használtam, ezzel pontos, akkurátus lukakat lehet kialakítani. Ennél a műveletnél feltétlenül érdemes valami védőmaszkot használni, mert az üvegszál-műgyanta keverék veszélyes, amint a levegőben szálldos. Fóka | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 586421 | 2015. május 26. 11:50 | ![]() | |
Ez már nem vicc, ez már keserű kacaj-kategória sajnos. | |||||
Cébés | Adatlap | 586420 | 2015. május 26. 11:36 | ![]() | |
Biztos nem az.De az ára az vicc kategória... | |||||
Lapi | Adatlap | 586393 | 2015. május 25. 22:23 | ![]() | |
Gerasimenko | Adatlap | 586379 | 2015. május 25. 19:40 | ![]() | |
Sziasztok! Régi Malévos festésnél, Tu-154-esen a svanc TamiyaSprayben TS-10-es vagy inkább TS-23-as lehet? Előre is köszönöm, itt mindig sok segítséget kapok! | |||||
zsocate | Adatlap | 586357 | 2015. május 25. 14:36 | ![]() | |
Szia! Jól néz ki és egyedi lett. Szubjektív: nekem mindig valószínűtlenül hatnak a középszürke ablakmatricák, különösen a szélvédőnél. üdv: | |||||
Chrisi | Adatlap | 586349 | 2015. május 25. 13:49 | ![]() | |
Sziasztok, Elkészült. Üdv, Chrisi | |||||
Fóka | Adatlap | 586282 | 2015. május 24. 11:55 | ![]() | |
Ukrajnában vásárolva kb. 45000 Ft, másutt viszont (fogalmam sincs miért, talán a vámok miatt) ennek legalább duplája, ami szerintem már aránytalanul sok. Persze még a 45K is, de ezek a laminált elemek láthatólag egyedileg készült darabok, bizonyára ez nyomja meg az árat. Nekem 1 ukrajnai barátom hozta ennyiért, de aszonta, hogy már alkudni kellett rá a boltban, mert most ott is éppen elszabadulóban vannak az árak. Ez valószínűleg az exportált példányok árfekvésébe is begyűrűzik majd :-( Fóka | |||||
zsocate | Adatlap | 586281 | 2015. május 24. 11:46 | ![]() | |
És mennyibe kerül egy ilyen monstrum, ha nem titok? | |||||
Fóka | Adatlap | 586280 | 2015. május 24. 11:33 | ![]() | |
1967-1969 között az Aeroflot és a Japan Air Lines közös járatot üzemeltetett a Moszkva-Tokió útvonalon (és persze vissza). A légiutas-kísérőket a két légitársaság közösen adta, és a hajózó személyzet egyik tagja is JAL alkalmazott volt. 4 repülőgépet alakítottak át ebből a célból 105 személyes, kétosztályos formára, és a törzs elejére felfestették a JAL logót és a légitársaság nevét. Az első járat 1967 április 17-én repült. Amikor 1969-ben befejezték ezt a Tu-114-es járatot, az érintett repülőgépeket visszaszékezték a 200 üléses belföldi konfigurációra. Forrás: en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-114 | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 586279 | 2015. május 24. 11:11 | ![]() | |
Japan airlines? plusz CCCP-s lajstrom? | |||||
Fóka | Adatlap | 586270 | 2015. május 24. 10:12 | ![]() | |
Sziasztok! Pénteken megjött! Ez lesz a legnagyobb. A teljes törzshossz 73-74 cm körül lesz. A készlet kidolgozása az eddigi Amodel-es tapasztalataimnak (Il-18 2x, An-10, An-24, Tu-134A) megfelelő. Maximális forma- és mérethűség, hihetetlenül részletes kidolgozás: 29 (!) fröccsöntött keret + a 3 fődarab. A fröccsöntött részek "short run" technológiával készültek, ami az átlagnál munkásabb építést vetít előre, a műgyantával laminált üvegszövetes törzs és szárnyak pontos, tűéles panelvonalait viszont majdnem megkönnyeztem. Egyelőre eufóriában tobzódom, aztán majd jönnek a munkás hétköznapok... Hasonló örömöket kívánok, Fóka | |||||
apcyrobi | Adatlap | 586067 | 2015. május 21. 12:52 | ![]() | |
Lapi | Adatlap | 585907 | 2015. május 19. 09:12 | ![]() | |
rengeteg megmaradt NDK matricám van... Én már mindet Malévnak festettem... | |||||
vackor | Adatlap | 585902 | 2015. május 19. 07:54 | ![]() | |
Ez megfelelne ? Egy ezres + postktg és a Tiéd lehet, én Malévra készülök matricázni előbb-utóbb. | |||||
denkmeyer | Adatlap | 585900 | 2015. május 19. 07:46 | ![]() | |
Sziasztok! Érdeklődöm, hogy van-e valakinek Veb-plasticart 1/100 Tu-154-hez megmaradt NDK matricája. denk | |||||
Fóka | Adatlap | 585869 | 2015. május 18. 16:56 | ![]() | |
Nahát... Most figyeltem csak fel rá. Csodálatos! | |||||
Fóka | Adatlap | 585857 | 2015. május 18. 12:40 | ![]() | |
Sziasztok! Lassú munkához idő kell - a hivatkozott hozzászólás öt és fél éve született - de lám, ez is megvalósult. A minap felszerelték az utólag tervezett üvegajtókat a polcos szekrényeinkre, így a félévenkénti portalanításnak (és a művelet közben megsérült makettek helyreállításának) réme immár a múlté. Alig várom a pénteket. Ha megjön a Tu-114-es, igyekszem beszámolni a dobozbontásról. Derűs napot, Fóka | |||||
tobika | Adatlap | 585798 | 2015. május 17. 13:23 | ![]() | |
Sziasztok! Ezek a készletek is eladóvá váltak: - Boeing B737-400 British Airways 1/144 Minicraft (14517)+ BOA Decals (14451) Czechslovak Airlines 5000FT - Boeing B767-300 1/144 Zvezda (7005)+ KLM matrica (Revell) 5000Ft - BAe 146 TNT 1/144 Revell (04042) 4000Ft - Avro RJ-85 1/144 Revell + Draw Decals Set 44-146-5 Qantas Franchise Bae 146'S 5000Ft érdeklődni: szuzgyorgy@gmail.com | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 585777 | 2015. május 16. 20:37 | ![]() | |
Gerasimenko | Adatlap | 585776 | 2015. május 16. 20:36 | ![]() | |
Sziasztok! Ezt keresem! Hátha megmaradt valakinek a matrica! Revell A320 Swiss | |||||
Gabusch | Adatlap | 585731 | 2015. május 16. 01:41 | ![]() | |
Ha őszinte akarok lenni, az egyetlen utasgép, ami érdekel (IL-62M) itt figyel a szekrényben Óvár óta. Csak egyszerűen megdöbbentett az ára. Egykori kollégám biztos azt mondta volna erre, hogy "Mi! Ennek aranyból a közepe?". | |||||
PETI | Adatlap | 585723 | 2015. május 15. 20:05 | ![]() | |
Ez sem ennyibe kerül! Csak durván felárazták szokás szerint. Itt kapásból a fele, de ha kint tudsz vásárolni valamilyen módon, akkor még ennek is a 2/3-a, 3/4-e lehet az ár. modelsua.com/search.php | |||||
Gabusch | Adatlap | 585722 | 2015. május 15. 19:56 | ![]() | |
Én láttam az eredeti Tu-144-et, nem olyan nagy dög az. Ha mondjuk egy Revell IXC 30 eFt, ennek sem lenne szabad az ötszörösébe kerülni. | |||||
migi | Adatlap | 585715 | 2015. május 15. 18:32 | ![]() | |
Gondolom komoly , azért ezek már méretesek , www.modellfutar.hu/spd/MSVIT7201/Modelsvit-Antonov-An-124-100-Ruslan-cargo-aircraft | |||||
PETI | Adatlap | 585714 | 2015. május 15. 18:30 | ![]() | |
De hát 1530Ft értékű pontot kapsz érte, nem értem mi a baj... :):):) | |||||
Gabusch | Adatlap | 585713 | 2015. május 15. 18:26 | ![]() | |
Az ára, az komoly? Ennyi pénzből röhögve meg lehet nézni az eredetit Sinsheimben. | |||||
migi | Adatlap | 585711 | 2015. május 15. 18:18 | ![]() | |
Azért ez se lehet egy játékszer www.modellfutar.hu/spd/MSVIT7202/Modelsvit-Tupolev-Tu-144-Supersonic-airliner | |||||
Fóka | Adatlap | 585709 | 2015. május 15. 17:21 | ![]() | |
Sziasztok! Hát már úton van! Egy hét múlva ér ide, alig várom. Amíg nem lesz a kezemben, inkább nem dicsekszem előre. Annyit azért elárulok, hogy Amodel, 1:72-es, és Tu-114-es! Várható volt, hogy 1x elszánom rá magam. Életem újabb csúcspontja lesz. Derűs napot, Fóka | |||||
sanyi | Adatlap | 585515 | 2015. május 12. 10:25 | ![]() | |
Lapi | Adatlap | 585507 | 2015. május 11. 23:57 | ![]() | |
Nagyon köszi ! elmentettem a számot ! Holnap hívlak ! | |||||
merciboy | Adatlap | 585494 | 2015. május 11. 17:59 | ![]() | |
Hivtalak 305154476 | |||||
Lapi | Adatlap | 585484 | 2015. május 11. 12:45 | ![]() | |
Sziasztok ! Segítsetek kérlek, ha tudtok.. elnyomkodtam a telefonon Hábele Mihály számát. Misi ,vagy jelentkezz kérlek, vagy valaki meg tudná adni nekem ?ha tudja | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 585352 | 2015. május 8. 20:59 | ![]() | |
Szabi77 | Adatlap | 585279 | 2015. május 7. 22:14 | ![]() | |
Gerasimenko! Itt is találsz jó matricákat!pas-decals.com/index.php/category/view/7 Ha kell segítek a rendelésnél is! Szabi77 | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 585186 | 2015. május 6. 22:44 | ![]() | |
..csak kár ,hogy egy matrica annyi vagy drágább mint maga a makett! | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 585185 | 2015. május 6. 22:25 | ![]() | |
Köszi, Nagyon jó! | |||||
sárkányos | Adatlap | 585157 | 2015. május 5. 23:59 | ![]() | |
Szevasz.Szerintem itt elég jó a választék:www.f-dcal.fr/decals/category.php | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 585142 | 2015. május 5. 19:38 | ![]() | |
Valaki épített már új 787-est (Revell) ? A törzse egész kis finom szemcsés, érdes. Nem olyan sima mint a régi utasgépeiknél! Ez azért van ,mert az eredeti gép is ilyen? Nem hiszem.. A másik; tudtok valami jó oldalt ahonnan 1:144-es matricákat lehet rendelni? Köszi! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 585091 | 2015. május 4. 20:19 | ![]() | |
Egy kis nyálcsorgató... mielőtt megnyitjátok a linket, készítsetek oda a monitor alá némi papírzsepit... :) www.modellversium.de/galerie/18-flugzeuge-zivil/11854-ilyushin-il-62m-zvezda.html | |||||
lacipapa | Adatlap | 584522 | 2015. április 26. 14:20 | ![]() | |
Szia!Nyugodtan csináld kívülről,de így több rétegben kel felvinni,ablakonként.Egy réteg,legalább 24 órát kössön.Vagy,az egyik oldalt be csöpögteted és úgy fordítod,hogy lefelé legyen az ablaksor,úgy száradjon meg.Így nem biztos,hogy kell még egy réteg.A következő alkalommal,meg a másik oldalt.Ez egy tipp,én így csináltam az 1:48-as AN-2-es ablakait. Laci | |||||
Topi | Adatlap | 584510 | 2015. április 26. 12:40 | ![]() | |
Hali! Érdeklődnék, hátha tudja valaki, a móvári versenyen látott kényszerszállt utasgép diorámájában szereplő repülőgép makett gyártója felől. Üdv: Topi | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 584472 | 2015. április 25. 16:09 | ![]() | |
Hát már össze van állítva a törzs. Max kívülről tudnék még cseppenteni.. | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 584470 | 2015. április 25. 16:08 | ![]() | |
Köszi, anno már tettem így fel ablaksort, azzal nem volt gond viszont akkor nem lakkoztam! A 787-esnél nem lényeg a gyári matrica ,mert nem azt fogom felhasználni! | |||||
vackor | Adatlap | 584467 | 2015. április 25. 15:56 | ![]() | |
Sziasztok ! Én ilyenkor Clearfixet cseppentek (kenek...) belülről az ablaksorba, és még egy celluxcsíkkal is megerősítem. Így tömített lesz az ablaksor, és kívülről mehet rá a matrica, nem fog besüllyedni. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |