<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Mandras | Adatlap | 584280 | 2015. április 22. 10:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 584255 | 2015. április 21. 21:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 584218 | 2015. április 21. 14:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt külön is iderakom, mert hamarosan lejárnak: Il-14-esből kettő is van potom 150,000 Ft kikiáltási áron (villámár: 200,000 Ft). Ha belegondolok, hogy én kb. 10K-ért vásároltam meg a Vaterán... Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 584217 | 2015. április 21. 14:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Érdekesség: NDK makettek elképesztő mennyiségben az eBay orosz verzióján: molotok.ru/listing/listing.php Az árak sajnos teljesen elrugaszkodottak. A számokat 5-tel kell szorozni, hogy Forintban kapjuk meg, ennyi nagyjából az árfolyam. Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 584188 | 2015. április 20. 23:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valami ilyesmit kéne csinálnom. Azt hiszem, menne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 584185 | 2015. április 20. 23:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Most ezt találtam. Orosz, de hogy mikori? northstarmodels.com/product/spt-154-sovietrussian-self-propelled-ladder/ (Van a gyártónál másik típus is.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 584184 | 2015. április 20. 22:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, de egyfelől szkreccselgessen ilyet aki akar, másfelől erre biztosan emlékeznék, tehát sima lépcső volt. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 584180 | 2015. április 20. 22:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez látványos lenne... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 584173 | 2015. április 20. 21:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mint említettem, nézegetjük egymást. Feleségem meg röhög ("Mi van, már megint elővetted?"). Jönnek ötleteim, de kellene hozzá infó, nálam sokkal okosabb emberektől. Úgyhogy azt hiszem, kérdezgetni fogok, reszkessetek! :) Egyrészt kérdezném, hogy nincs-e véletlenül valakinek fényképe az 1976-ban Ferihegyen használt lépcsőkről? Mivel elvileg meg lehet építeni nyitott ajtóval, ha meg tudnám szkreccselni a lépcsőt, talán érdemes lenne mellétenni, mert nélküle hülyén nézne ki. Pedig ahogy nézem, nyitva be lehetne látni a függönyig, meg talán a szélvédőn át az egész tisztességesen kidolgozott pilótafülkébe is. A másik, hogy meg lehetne-e tudni valahonnan a járatszámot így lassan 40 év után? Az Aeroflot repülő Algírból Budapesten át Moszkvába ment, 1976. augusztus 21-én és kb. 16:45-kor landolt Ferihegyen. De vélhetően az volt az egyetlen járat onnan talán azon a héten, de nem emlékszem, milyen rendszerességgel közlekedett. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 584149 | 2015. április 20. 19:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi. Én Vallejo lakkot használnék, az elvileg vízzel hígul, de akkor előbb mindenképpen megfújok vele egy CD-tokot. Az ablaksoron gondolom, mindegy matricázás után, mert a ragasztót vélelmezem még a matricázás előtt le kell venni róla. Nem tudom azt sem, hogy lyukas-e ott, vagy csak simán átlátszó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 584115 | 2015. április 20. 16:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hááát én még nem fújtam soha átlátszó felületet, mert félnék, hogy a hígításhoz használt oldószer kikezdené (mattítaná). 1x kipróbáltam, hogy nagy átlátszó felületet, konkrétan CD tokot megkenegettem mindenféle hígítóval (Revel és Humbrol nitrohígító, szintetikus háztartási hígító, stb.), és egytől egyig mind kikezdte a műanyagot valamilyen mértékben. Nem nagyon, de a kis mattulás is éppen elég egy ablakon. Alkoholos cuccokat nem próbáltam, mert olyan festékeket nem használok. Sz'al én az ablakokat festetlenül hagyom mind. Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 584105 | 2015. április 20. 16:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Fóka! Köszönöm. Ez volt az én tippem is, de lehet, hogy csak megkísérlem majd maszkolószalaggal is, mert kétlem, hogy sikerülne több szép csíkot húzni. Bár van plexim, tudok gyakorolni. :) Az átlátszó felületekre egyébként lehet lakkot fújni? Gondolom, ennek fényesnek kellene lenni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 584100 | 2015. április 20. 15:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabusch! Nem, a szélvédőt inkább másképp maszkolnám, mert - ahogy mondod - a nagyobb átlátszó felületen már nyomot hagy. Ez sajnos tapasztalat. A repülőgépeim pilótafülke-ablakait én maszkolófolyadékkal szoktam maszkolni, mégpedig az egészet egy felülettel. A vékonyka közbülső kereteket pedig utólag, tűecsettel festem be (nagy levegővel, nem szuszogva közben...). Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
myROB | Adatlap | 584099 | 2015. április 20. 15:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Én arra lennék kíváncsi, hogy milyen fehér festékkel lehet szépen nagy felületet festeni. Katonai gépeket építek ezért a fehér nálam a futóaknákra korlátozódik. Most viszont ajándékba építek/építenék egy Revell 747-8-ast Lusfthansa festéssel. Gunze festékeket használok az ő fényes fehér festékük jó lehet vagy valami mást jobb erre a célra? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 584091 | 2015. április 20. 15:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Fóka! Köszönöm szépen, ezt fogom csinálni. Még egyelőre csak a nézegetés fázisában tartok, nem késtem el semmivel. :) Esetleg a szélvédőt is lehet ilyennel maszkolni, vagy ott már esélyes, hogy nyomot hagy? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 584088 | 2015. április 20. 13:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabusch! Amit én használok, és nagyon bevált, az a papírboltokban kapható gyurmaragasztó. Parányi golyókat képzek belőlük, ujbeggyel rányomom az ablakra, és esetleg formázom még egy kicsit. A Zvezda Il-62-eséhez kb. 1-1,2 mm átmérőjű golyók kellenek, a Plasticart 1:100-asához (csináltam vagy 5 darabot így) 1,5-1,8 mm-es. Sok más makettemet is így maszkoltam (pl. Tridentek 1:100-ban és 1:144-ben), és nagyszerű eredményt adott. A módszer előnyei: - mivel a golyók az odanyomáskor szétlapulnak egy kicsit, a nyomóerőn múlik, mennyire. Tehát nem kell századmilliméter pontos maszkoló formát kialakítani. Nem baj, ha kiáll a felületből, annál könnyebb lesz leszedni. - a maszkolt felület széle nem olyan éles, mint amit a maszkolófolyadék vagy -szalag képez, eltávolításkor tehát nem lesz "lépcsős" a határvonal - fújás után az eltávolítás egyszerű: én szemöldökcsipesszel szoktam, mert azzal nagyon jól meg lehet ragadni, még ilyen kicsi ablakok esetében is, mint az 1:144-es Il-62. Szemléltetésképpen, hogy milyen gyakran alkalmazom ezt a módszert, betettem 2 képet, amiken bekereteztem azokat a maketteket, amiknek az ablaksorát gyurmaragasztós módszerrel maszkoltam. Derűs napot, Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 584083 | 2015. április 20. 13:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Végre lett egy Zvezda Il-62M-em, a Mosonshowról. Az lenne a kérdésem, hogy így első ránézésre az ablaksor maszkolása érdekes feladat lesz, hogyan lehetne festeni? Életemben nem csináltam ilyet, az utolsó utasgépem festetlenül raktam össze 40+ éve, ebből adódóan amúgy valami NDK cucc lehetett. Pillanatnyilag két ötletem lenne. Az egyik az, hogy még összeragasztás előtt odafújom a színt egy vékony csíkban a testre, beragasztom az ablaksort és összeragasztom a testet. Így már elvileg maszkolható Tamiya szalaggal, meg nyilván a matrica is ápolja és eltakarja. Gondolom, az átlátszó ablakoknak mindegy, ha ráfújok matricázás előtt fényes lakkot. A másik ötlet az lenne, hogy egyesével maszkolom mondjuk Humbrol Maskollal, de ez egyrészt elég macerásnak tűnik, másrészt nem tudom, hogy mennyiben szedi fel a festéket, amikor levakarom. Pláne, hogy az egyszerűség kedvéért szerintem még beragasztás előtt lenne igazán célszerű a Maskolt felkenni, úgy viszont lehet, hogy esetleg lejön, avagy beragad úgy, hogy nem lehet rendesen leszedni. Ti hogy csináljátok? Köszi előre is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 583870 | 2015. április 16. 20:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó matricák, gyanták, egyebek: 1/200 Skyline Decals SKY200-60 City Bird B737-400 1500- Jet Decal JD200-005 Casino Express B737-200 1500- FCM 200-10 2000- Flightpath FP20-29 Alaska Airlines MD-80 1500- FP20-99 B737-200 Wing & Tail Center 500- FP20-98 B727 Wing & Tail Center 500- FP20-128 B737-3/4/500 Wing & Tail Center 500- Scaleliners SL2-01 MD-80 Wing & Tail Center 500- Braz Models B2KE20 RR Engine for L1011 Tristar 1/144 FCM 144-01 2000- Welsh Models WHD 4410 A320/321Airtours/Airworld 1500- WHD 4406 Comet 3B 1000- Flightpath FP44-181 DC-9-30 Columbia 1000- Microscale 44-0002 Tristar 1000- Brasil Decal BD210 A330 csak a Delsey Airlines 2000- Revell Fokker 100 Swissair/KLM 800- A320 Swiss/ Thomas Cook 800- 4218 A380 (csak stencil) 300- Airfix B737-200 British Airways 300- Brasil Decals BD144-70 MD-83, Avro, A320/321 (Swiss, Crossair, Edelweiss, McDonald's) 5000- Fightline C-130-100 Western Pacific 500- Convair CV-990 Modern Air 500- Airway Graphics A4-G09 B737-300 Wing & Tail Center 500- Scaliners SL4-05 B727-200 Wing & Tail Center 500- Braz Models Boeing B747-200/300 CF-6-50 engines 3000- Airbus A300/310 PW4000 engines 2000- Boeing 737-200 JT-8 Engine 1200- 1/72 AHS 7025 Air Atlantic/Time Air Dash 8-100 1800- Flightpath FP72-48 DO-228 Northwest Airlink 1500- Festékek Xtracolor X306 British Midland Blue 400- X308 Korean Air Blue 400- X309 Asiana Warm Grey 400- X321 Saudia Tan 400- X323 TNT Orange 400- X336 British midland Blue 1996 400- X347 America West Dark Turquoise 400- Daco PA-28 Western Pacific Broadmoor Peach 400- PA-29 Western Pacific Broadmoor Maroon 400- PA-30 Western Pacific Thrifty Blue 400- PA-31 Western Pacific Security Blue 400- Átvehetők az óvári kiállításon vagy Pesten. Egyébként + posta. Üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 583469 | 2015. április 10. 08:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Mint VEB Plasticart repülőgép sorozat gyűjtő nagy örömömre sikerült hozzájutnom e két - a gyűjteményemből eddig hiányzó - meglehetősen rossz állapotú maketthez. Lehetőségeimnek megfelelően felújítottam a gépeket túlnyomó részt eredeti plasticartos alkatrészekkel, matricamaradványokkal. A célom nem az volt, hogy tökéletes maketteket készítsek belőlük. Inkább a 80-as évek közepén a dobozból épített (pl. ezüst színű festéket tartalmazó tubus!) repülőmakettjeim hangulatát szerettem volna visszaidézni. Nagyon tetszik, hogy a szállító-repülőgép rakodóajtajai eredetileg nyitható-zárható kivitelűek. A felújításnál ügyeltem is arra, hogy mozgathatóak maradjanak. A fényképek sötétségéért bocs, valamiért ilyen minőséget készít a gépem lámpa és vaku mellett. denk | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 583273 | 2015. április 6. 23:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát ez ma nem megy... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 583272 | 2015. április 6. 23:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A képek... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 583250 | 2015. április 6. 19:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó egy megkezdett, de hiánytalan Hasegawa 1/200-as Boeing 737-400-as. Sajnos a saját matricáját nem találtam meg, de adok hozzá egy Daco Citybird matricát, valamint a Daco PA-27 CityBird Green festékét. Együtt az egész 3000 Ft. Sajnos a rendszer nem enged képeket feltölteni pillanatnyilag. Ezt később pótolom majd. Érd: zoltan.pribelszki@ceaviation.eu Tel: 30/5259596 Üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
newman | Adatlap | 583213 | 2015. április 6. 10:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó matricák 144-ben: Pas-decals Boeing 747 Transaero 1800Ft, Pas-decals Tu-154M UTair 1500Ft, Pas-decals Il-86 Pulkovo, AJT Airlines 1800Ft, Pointerdog decals Tu-134A-3 Orenair 1800Ft, Jbot Decals Jak-40 Rossiya 1800Ft, Aerowings decal Il-86 Ural Airlines 2000Ft. Eladó továbbá egy Revell Austrian A321 5500Ft-ért. Üdv.: Péter peterpontnewmankukacfreemailponthu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 583194 | 2015. április 5. 20:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép! Ötletes a lajstromjel, legalább mi makettezők foglalkozzunk ezzel a témával... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 583191 | 2015. április 5. 19:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 583180 | 2015. április 5. 15:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Amúgy 'Pétert' csinálom én is! Csak a régi festéssel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 583179 | 2015. április 5. 15:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az ablaksor az matrica lesz nálam is. Tiszta sor. De ,ha a kabin valóban plexi az azért sokkal szebb mint a teli matrica. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kickukac | Adatlap | 583171 | 2015. április 5. 12:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kickukac | Adatlap | 583170 | 2015. április 5. 12:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Csak egy kis segítséget adnék. 1/144-ben én nem maszkolnám a Tu-154-est. A beragasztott ablaksort tömíteném, majd telibe lefesteném és szélvédő valamint ablaksor matricát tennék fel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 583169 | 2015. április 5. 12:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Köszi, most már legalább tudom ,hogy van! Bár 4000 forint körüli összegre jönne ki ,ha megrendelném. Pedig csak a kabint maszkolnám. -Még egyszer Kösz! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 583168 | 2015. április 5. 12:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Köszi, most már legalább tudom ,hogy van! Bár 4000 forint körüli összegre jönne ki ,ha megrendelném. Pedig csak a kabint maszkolnám. -Még egyszer Kösz! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 583163 | 2015. április 5. 11:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
http://www.montex-mask.com/en/szukaj.php?searchTop=tu-154m&searchTopTrigger=true&x=0&y=0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 583161 | 2015. április 5. 10:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tupolev Tu-154M MONTEX maszk MXSM14405 ( zvezda) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 583083 | 2015. április 4. 17:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kickukac | Adatlap | 583075 | 2015. április 4. 16:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 583068 | 2015. április 4. 15:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tu-154 -es kabin maszkolót gyárt valaki? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 582428 | 2015. március 27. 22:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A német Reifra adta ki, vaterán találsz is eladó makettet. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
simonkaroly9 | Adatlap | 582421 | 2015. március 27. 21:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép estét! Igaz az hogy egy cég újra kiadja na régi NDK-maketteket? Valahol olvastam de most nem találom. Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 582244 | 2015. március 26. 08:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Már készültem megkérdezni, hogy állsz a Dash-80-nal, de most megelőztél. Bámulatosan precíz munka, gratulálok! Várom a folytatást :-) Derűs napot, Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Chrisi | Adatlap | 582242 | 2015. március 26. 08:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Dash-80 pályafutása során több hajtóművel is repült (19-21. kép), első felszállását a Pratt & Whitney JT3C sugárhajtóművel teljesítette, amit eredetileg a Boeing B-52-es bombázójához fejlesztettek ki. A későbbiekben szintén a Dash-80 szolgált a Boeing 707-es repülőgépcsalád számára rendszeresített Pratt & Whitney JT3D típusú hajtómű különböző alváltozatainak a tesztelésére is. Az első felszállás alkalmával mind a hajtómű borítása, mind a hajtómű felfüggesztésére szolgáló tartó pilonok eltértek a Boeing 707-esnél alkalmazott megoldásoktól. A donorként szolgáló ARK maketthez a Pratt & Whitney JT3C-re hasonlító hajtóműveket mellékeltek (22. kép), azonban ezeket a fent említett eltérések miatt jelentősen át kellett alakítani. Első lépésként a hajtómű formája került átalakításra az első felszállást megörökítő fényképek felhasználásával. A tartó pilonok leválasztása után csiszolással és javítótapasz alkalmazásával alakult ki a megfelelőnek ítélt forma (23-24. kép). A fényképek alapos tanulmányozása során feltűnt a turbina végén található kiálló elem, a fúvóka kúp, ami szintén csak a Dash-80 első generációs hajtóművein volt megfigyelhető. A maketten ennek az elemnek a kialakítása egy golyóstoll hegyének a felhasználásával történt (25-26. kép). A tartó pilonok alumínium lemezből kerültek kialakításra (27-29. kép). Az makett ezennel előkészítve az utolsó fázisra, a festésre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Chrisi | Adatlap | 581983 | 2015. március 22. 17:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Nagyon szépek! Jól mutat egymás mellett a három különböző méretarány. Egyetértek abban, hogy ez volt minden idők legszebb Il-18 festése. Üdv, Chrisi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 581808 | 2015. március 20. 13:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 581807 | 2015. március 20. 13:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm :-) (csak zárójelben és súgva: a védikus társadalmi rend szerint 50 fölött már a visszavonult státuszban kellene tölteni napjainkat a (Gangesz helyett a) Duna partján meditálva, és a gyerekeink által szállított napi kis marék rizzsel beérve...) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V43-1123 | Adatlap | 581806 | 2015. március 20. 13:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Isten éltessen sokáig! "én inkább még rengeteg 25. szülinapot szeretnék, mert akkor nemcsak a makettek terén voltam sokkal aktívabb..." A középkorú úr autójába beül egy szőke, hosszú combú autóstoppos bombázó: Na bátyám, mit adna egy jó p..ért? Azért? Semmit. De egy jó f..ért :))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 581805 | 2015. március 20. 13:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem lehet választani!Ezért,hát én is Boldog Születésnapot kívánok! Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 581804 | 2015. március 20. 13:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm :-) Nos, ha már lehet választani, akkor én inkább még rengeteg 25. szülinapot szeretnék, mert akkor nemcsak a makettek terén voltam sokkal aktívabb... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vackor | Adatlap | 581798 | 2015. március 20. 13:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is csatlakozom az előttem szólóhoz: még nagyon sok 51-ik szülinapot (és mindegyikre legalább annyi összeraknivalót, mint amit eddig megépítettél...) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 581791 | 2015. március 20. 12:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lebuktam egy olvtársunk előtt :-) Pontosítás: a képek nagy része ma reggel készült, és a polcok ma reggel is így néztek ki. Az utolsó kép hátterében látható vidám színű virágok nem a Pestlőrincen szokásos helyi márciusi trópusi klímára utalnak, hanem egy pár évvel ezelőtti meleg nyár emlékét őrzik. Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 581789 | 2015. március 20. 12:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Muzzy! 51? Ajjaj, mit meg nem tudok :-/ Én egy ideje már nem merek utánaszámolni... A lelkivilágom még mindig éretlen kamasz. Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 581787 | 2015. március 20. 12:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Fóka Barárom! Nagyon sok boldog 51. születésnapot kívánok! Muzzy |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
A kérdéses Aeroflot járat száma SU-410 volt, szerdán és szombaton közlekedett az Algír - Budapest - Moszkva útvonalon. Algírból hivatalosan 15:55-kor érkezett, és 17:05-kor indult tovább Moszkvába.
(Az odafele mene utu járatszáma SU-409 volt, és reggel 9-kor ment el Ferihegyről.)
1978-tól az Il-62 típust Tu-154-re cserélték ezen a járaton.
Üdv., András