<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43. |
A-3 | Adatlap | 513091 | 2011. február 17. 19:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 513090 | 2011. február 17. 19:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MiG-17_Fresco_[Walk_Around_46]. 27 oldalán azt irja hogy szerelhető fel bombával is de csak D4-50 bombával , de más könyben (Yefim Gordon ) is szerepel rajzon 50kg bombával . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
czzoli | Adatlap | 513089 | 2011. február 17. 18:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Nyugger! Nos, pl. vietnámi MiG 17-ről is dobtak bombát amerikai hadihajóra, tehát a felfüggesztés nem probléma. Sőt, Bill Gunston Korszerű harci repülőgépek fegyverzete c. könyvében van egy fénykép szovjet MiG 17F-ről repülés közben, bombával a póttartály helyén/helyett. A kérdésem arra vonatkozik, hogy függesztettek-e a lengyelek valaha is bármilyen bombát a póttartály helyett. (Hogy milyen BD-re függesztették fel, az majd a következő kérdés lesz igenlő válasz esetén.) Vagy ha oda nem is tettek (hatósugár, vagy max. terhelés, vagy bármi más miatt), akkor a belső tartóra tettek-e. Eddig ugyanis ott csak Mars 2-t láttam mindig a gépeiken. (Kár lenne nem felhasználni azt a szép PROSAB 250-et, amit a Hobbyboss adott.) A fénykép egyébként gyönyörű! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 513088 | 2011. február 16. 22:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia czzoli, A póttartály 3 ponton van felfüggesztve, ez nem teszi lehetővé bármilyen más eszköz használatát, pl. A Mars-2 /UB-16-57 blokk/ vagy az 50-100 kg-s bomba. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 513087 | 2011. február 16. 21:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak Lim-2 / Avia C-102-ről (MiG-15) van érdemi fotó. Fegyverzet nincs rajta, csak a szárny alatt a tartály helyén illetve tőle még kívül van egy további felfüggesztés. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
czzoli | Adatlap | 513086 | 2011. február 16. 21:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy nehéz kérdésem/kérésem lenne. Talált már valaki olyan képet lengyel Lim 6 bisz-ről, ahol a póttartály helyett bármilyen fegyver van felfüggesztve? Előre is köszönöm. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 513085 | 2011. február 9. 17:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia István! Az első lényeges dolog a hozzáférés. Ezek szerint azzal nem lesz gond. A tápot illetőleg a legjobb kajákat az újpesti piacon Marika néninél szoktam enni - természetesen azok kivételével, amit kedves feleségem, családtagjaim vagy én alkotunk - egy állóbüfében. A fotók alapján bízom az értékítéletedben! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 513084 | 2011. február 8. 07:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Monox! Csak annyit tudok, hogy a fotó 2011. februárjában keszült, a gép a békéscsabai reptéren található. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
RonnieFrown | Adatlap | 513083 | 2011. február 8. 06:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox, Ez a gep a bekescsabai repteren van mar nagyon regota. En a 80-as evekben, talan 87-ben, gyerekkent sok fotot csinaltam rola. A kabin mar akkor ki volt pakolva, a szelvedo jobb oldala be volt torve es a panceluveg is serult volt. A kormanyok viszont be voltak kotve. A hajtomu a gepben van. Emlekszem, a kabinban talaltam egy rozsdas csavarhuzot... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 513082 | 2011. február 7. 22:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Romeo, ennek a fotónak a hátteréről tudnál bővebbet mondani? Pontos helyszín, mikortól van ott, hogy került oda, kié, stb...? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 513081 | 2011. február 7. 21:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi! A gyerek ott tanul, az ofőjének a fiával óvódás társak voltak, ismerjük egymást néhány éve, ezen a vonalon fogok hozzáférést intézni. ;) Ha mindez hétköznap tőrténne, akkor tudok nem ***-os, ámde árban/adagban/ízben annál jobb kifőzdét a gyárban. Elektro | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 513080 | 2011. február 7. 21:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Isván! OK! Migi nem tudom, hogy hogyan jutott be a Kossuth-ba annak idején, biztosan van valami kiskapu a 4407-hez. Jó lenne körbelőni és jó lenne, ha nem egyedül, vagy ketten csinálnánk - csinálnátok. Több szem többet lát. Ha lenne idő beszélgetni közben, esetleg néhány lemez alá is betekinteni az meg még jobb lenne. Esetleg utána csipegetni valamit egy hozzáértő csepeli lakos által megnevezett vendéglátóipari egységben! Remélem majd azért kialakul és összejön! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 513079 | 2011. február 7. 21:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 513078 | 2011. február 7. 20:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Búza! Ha el nem felejtem és szabad a napom, akkor benézek a klubba! Elektro | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
maffiás | Adatlap | 513075 | 2011. február 4. 23:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Szovjet gépeket épitő barátaim. Remélem tudtok segíteni! Egy Zvezda gyartasu lavocskint la-5 fn-t szeretnek epiteni! De a festesevel hadilábon allok! 1/72-es! Milyen szinek kellenek hozzá? Csak revellt tudok beszerezni. A gep ismertető jegye,egy piros sziv,a motorburkolaton. Ha tudtok segitsetek! Köszönöm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 513074 | 2011. február 4. 17:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A képeken ugyanazon gép látható. A 90-es években készültek, az utolsó pedig Kecelen 2003-ban. A kabin is az övé. Szerintem megteheted, hogy a restaurálás során felteszed, csak ne PG-s oldalszámmal együtt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 513073 | 2011. február 4. 16:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 513072 | 2011. február 4. 16:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Én ezt találtam a 062 esen jól látható a fekete rész , a te képeiden már valamilyen átfestett válltozatt látható . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 513071 | 2011. február 4. 16:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Variációk egy témára. Én a gépet a 2. fotó alapján készítettem el. Egyedül a 065-ön láttam, hogy fekete csíkkal rendelkezett, noha szerintem ezen is lehetett valamikor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 513070 | 2011. február 4. 12:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Keresnék képeket a 061 oldalszámú Mig-15 gépről , de csak a régi fémszinű képek kellenének , olyat keresnék amin látszik hogy a szárnytőben a fellépő feketére van festve vagy nincs , az utána következő számú 062 - nél fekete volt a szárnytő ,akkor lehet hogy ennél is az volt ? migi2123@gmail.com üdv:migi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 513069 | 2011. január 25. 23:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! MiG-15-ös témában véleményem szerint jelenleg a Hobbyboss terméke a legelfogadhatóbb, ráadásul könnyen beszerezhető bagóért. Állítólag hamarosan lesz Eduard is, az biztos jóval részletesebb lesz, nagyságrendekkel drágábban. MiG-21: azt jó lenne tudni, hogy melyik változatot nézted ki. Szerintem jelenleg a favoritok: Zvezda(MiG-21 bis) , Revell (MiG-21 F-13), Bilek (MiG-21U,UM), Condor (MiG-21UM). Egyébként alakra nekem még mindig a KP MiG-21MF a legszebb. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Paul | Adatlap | 513068 | 2011. január 25. 20:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözlet! Érdekelne hogy melyik gyátó csinál a legjobb minőségben mig-15 és mig 21,1:72 es méretarányban.Én a Hobbybost néztem de az olyan easy kit szerű. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doky3 | Adatlap | 513067 | 2011. január 25. 19:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Őszintén nem néztem meg alaposabban, csak beugrott az oldal azért kattintottam be, ha vargabetűvel is, de meglett amit kerestél:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 513066 | 2011. január 24. 18:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép lett a Vas!Nagyon tetszik! Miggyuri! A merciboy által megépített 677 oldalszámú gép van Zsák Feri bácsi könyvében 3 nézetben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
merciboy | Adatlap | 513065 | 2011. január 24. 16:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
egy kép van a csládi arhivumban a kép szolnokon készült,fater is köztük van | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 513064 | 2011. január 24. 16:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia doky3! Molyoltam egy kicsit az általad írt oldalon és végül megtaláltam, bár nem ott, ahol lennie kellene. Nagyon köszönöm a segítséget! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
merciboy | Adatlap | 513063 | 2011. január 24. 15:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ez egy airfix kit rosszul fogalmaztam 72-es ugy akartam fogalmazni hogy én épitettem amúgy főleg autós hajós vagyok de repülőkkel kezdtem lehetne úgy is fogalmazni vissza a gyökerekhez... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 513062 | 2011. január 24. 15:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem tökéletes! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
merciboy | Adatlap | 513061 | 2011. január 24. 15:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 513060 | 2011. január 24. 15:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia MIggyuri! Nem a 806 gépről vannak benne 3 nézeti fotók! Majd estére pontosan megmondom,hogy melyik gép rajzai vannak benne! Juge! Isten király császár vagy! Hatalmas segítség! Sok sörrel vagyok az adósod!:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 513059 | 2011. január 24. 07:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Köszönöm, ezt is ismertem. Én egy eredeti ülésről készült fotóra vágyom, mert van egy-két gyanús dolog, amit szeretnék a helyére rakni. Persze ha nem lesz, még nem fogok a kardomba dőlni. Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513058 | 2011. január 24. 07:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én KK-2 ülésre emlékszem, Mig-17 és 19. www.keletiblokk.com/pic/hird/1918.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 513057 | 2011. január 23. 20:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, de ez az oldal bődületes marhaságokat ír! Kedvencem lett a magyar SZU-25! Ami engem érint: tudomásom szerint a 19-esben nem SZK-1 volt, pedig az oldal azt adja hozzá. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doky3 | Adatlap | 513056 | 2011. január 23. 20:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jobboldal, lista teteje, majd baloldal ország, géptipus, ülés, fotók. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doky3 | Adatlap | 513055 | 2011. január 23. 20:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 513054 | 2011. január 23. 20:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szükségem lenne néhány fotóra a MIG-19-es katapultüléséről. Minden megoldás érdekel. A neten hiába kerestem rá. Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 513053 | 2011. január 23. 19:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Zsák-füzetben nem találtam a 806-osról rajzot. Miggyuri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513052 | 2011. január 23. 19:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A többi forrás a képeken feltüntetve (de nekem is meg voltak). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513051 | 2011. január 23. 19:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha valaki esetleg észrevételezné: a képek többsége a Starton 76-ban fotó sorozatból és Archív anyagokból való (Nagy Andrásnak köszönhetően)! Ezek eredetileg a Szolnoki repülő múzeum gyűjteményében is meg voltak, ezekből kaptam nagyon régen, még (Isten nyugosztalja) Béler Gyula nyugalmazott alezredes úrtól, a múzeum akkori vezetőjétől. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513050 | 2011. január 23. 19:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Parancsolj, ez minden, amim van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513049 | 2011. január 23. 19:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 513048 | 2011. január 23. 17:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Juge 75! A 806 oldalszámú Mig-15-ről van valami információd? Miggyuri! A gépről a háromnézeti rajz Zsák Ferenc Mig-15-ös füzetében van. Írok Zsák Feri bácsinak,megérdeklődöm,hogy engedné-e a rajzot beszkennelni és feldobni ebbe a topicba. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 513047 | 2011. január 23. 17:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Juge 75! A 806 oldalszámú Mig-15-ről van valami információd? Miggyuri! A gépről a háromnézeti rajz Zsák Ferenc Mig-15-ös füzetében van. Írok Zsák Feri bácsinak,megérdeklődöm,hogy engedné-e a rajzot beszkennelni és feldobni ebbe a topicba. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513046 | 2011. január 22. 20:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szögletes, 338 festésem van, elég régen készült már, fényképek alapján. MIG-15 BIS Szolnoki felderítőezrednél repült gépek, fotóról azonosítva(nem teljes): Szögletes számú: 060 071-két színű festést kapott, amit később átfestettek 3 színűre. 338 677 708 711 724 818 Kerek számú: 059 (a -0- erősebben, frissebben festve mint az 59, nincs „cakkozva” a sablontól) 684 MIG-15 UTI Szögletes számú: 031 114 507 518 Festésben hasonlóak a 114 UTI festésmintájához. 3 színű festés, szögletes számú 338 BIS, szögletes számú 114 UTI gépre vonatkozóan: (fényképekről készült) Sárga(sárgaborsó sárga): Humbrol 71 Zöld: Testors Field Green Barna: Testors Flat Tan Alsó világos kék és a beömlő osztó felső két harmada: Testors Light Ghost Gray és világos kék (hasonló a mai gépeken használt BINARIN kékhez, de szürkésebb és kicsit világosabb) 2 színű festés, a sárgaborsó sárga nélkül ugyanezen színek. Felségjel csillag fehér szegélye beleér a középső rész fehér korongjába. Futószárak és az aknák közép szürkék vagy világos kékek (mint a gép alja), a keréktárcsák zöld (dark green és fehér), a futómű akna borítólemeze belül natúr alumínium, élei sárgák vagy pirosak. A mechanikus futómű kint jelzők (katonák), a huzal antenna kabin melletti merev csöve piros. Kabin nyitó zár, és a kabin előtti 6 darab gyors zár, kilépő élen a trimm piros. Az üzemanyag pót tartályra pirossal fel volt festve a gép száma (most is). A kés antenna és a beömlő osztó alsó 1 harmada natúr alumínium színűek. Szárny alatti magasságmérő T-antennák feketék. A BIS-re jellemző második kés antenna zöld. Gépágyúk csövei feketítve (gun metal és fekete). Külső eltérések az alap MIG-15 A „SAS” és a BIS között, az „A” beömlőjében felül volt plexi mögé építve a fényszóró, ez a BIS-nél átkerült a bal szárnytőbe (kivéve a 338, ahol megmaradt az osztóban), nagyobb felületű féklapok és egy plusz kés antenna a törzs tetőn. A futó kint jelzők láthatóságát segítő, csak a bal szárnyon lévő belső áramlásterelő stabilizáló felületből hiányzik egy félkörívnyi. Remélem, ez már jó lesz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513045 | 2011. január 22. 20:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagy választék nem volt, oldalszámot illetően két féle létezett: szögletes és kerek. Mindkét verzió beszerezhető a HAD-nál. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513044 | 2011. január 22. 20:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Festésnél konkrét gépről kell fotó, mert nem volt két egyforma Mig-15 felderítő! Sőt! Volt két színű festéssel megáldott gép is, Kísérleti jelleggel olyan is volt, ami alul kék, felül ezüst (natúr fém). De erről kevesen tudnak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 513043 | 2011. január 22. 18:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A háromnézeti rajzok el tudnád küldeni nekem? miggyurikukacvipmailponthu Miggyuri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 513042 | 2011. január 22. 13:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A legnagyobb problémám az,hogy a gépről csak az egyik oldaláról készült fotókat találtam,viszont festéshez 3 nézeti rajzokra lenne szükségem. st patricknak igaza van,terepfestéssel csak a szolnoki ezred Mig-15 gépei voltak ellátva.Találtam más gépről is teljes festési térképet,ami szintúgy terepfestésű kamuflázzsal volt ellátva,de ehhez viszont nem jó a matricám,mert ennek már nem szögletes volt a száma,hanem gömbölyített. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 513041 | 2011. január 22. 13:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Mivel csak a szolnoki ezrednél repültek terepfestéssel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 513040 | 2011. január 17. 12:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
Szeretnélek pontosítani egy kicsit a póttartály felfüggesztésével kapcsolatban. Amit látunk az három támasz és amit nem látunk az egy függesztő szár ami sajna a képen fedve van. A szárnyvég felőli támasz alatt van a szinkrondobás kapcsolója, a belső támaszon keresztül kapja a póttartály az üzemanyag kikényszerítő nyomást és a hátsón fogyaszt ki. A bombazár BDZ-53K egyhorgos függesztő amiben élesítő és dobó mágnesek vannak tehát bombavetésre is alkalmas. Mivel a bomba egy ponton van csak felfüggesztve záranként négy pálcás támasszal kell pozicionálni ami az akkutérben van a hermetikus törzskereten tárolva.