<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Israti71 | Adatlap | 354564 | 2012. február 25. 15:34 | ||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 354563 | 2012. február 25. 15:04 | ||||||||||||||||||
Szia piratvitorla Nem volt valós, a magyar MiG-19PM-ek két-számjegyű oldalszámot viseltek 27-től 38-ig (hogy miért nem lajstromszám - mivel minden böcsületes repülőgép lajstromjelzést vagy számot visel - azt csak az a bikkfanyelvű főtiszt tudhatja, aki ezt kitalálta). Az 197. szám a kiállítás évszáma volt, na meg az ellenség megtévesztését is célozta. Üdv R. | |||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 354562 | 2012. február 25. 13:07 | ||||||||||||||||||
Szia! Igen, erre hasznos, de az alapján senki ne fessen... | |||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 354561 | 2012. február 25. 13:03 | ||||||||||||||||||
Szia Annyira jó, hogy ötletet adjon. Amit találok még leellenőrzöm utána... üdv | |||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 354560 | 2012. február 25. 12:58 | ||||||||||||||||||
Vingszpálett! Távozz tőlem sátán! Jókora kamuk vannak azon az oldalon, sokszor ugyanaz a gép, teljesen más festéssel - ha jól emlékszek egy P-40 szerepel olive drab és a lap alján sötétzöld festéssel is... 5 perc alatt rajzolok egy perui Me-109-et, felrakom, a szákírtő nyugati pedig megeszi, egy hónap múlva már a matricáját is kézbe veheted:) | |||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 354559 | 2012. február 25. 08:53 | ||||||||||||||||||
Ezekkel a rajzokkal meg vigyázni kell, láttam én már magyar Mig-19-est ugyanettől az illetőtől 197... oldalszámmal. Kiállított gépről készülhetett. Az meg vagy valós volt, vagy nem... | |||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 354558 | 2012. február 25. 08:52 | ||||||||||||||||||
Szia A farokcsúszóban lehet, hogy tévedtem, de olyan hülyén áll... Én már láttam fotót egy régi Top Gunban. Ott hiányzott az orrfutó és úgy próbálták letenni egy nagy gumira. Bár az se kizárt, hogy sérült gépet zsákmányoltak, ráemelték az orrát és így szálltak fel tesztrepülésre. Nagyon nagy tapasztalatú pilóta szerintem simán gond nélkül megcsinálja, olyanból meg volt bőven... Mivel küszöbön álltak a háborúk én még ezt is kinézem. Emlékezzünk milyen erőfeszítéseket tettek más típusok megszerzésére is... A képen simán látszik az izraeli jelzés... Majd lehet, hogy megkeresem üdv Zoli | |||||||||||||||||||||
Israti71 | Adatlap | 354557 | 2012. február 25. 08:36 | ||||||||||||||||||
wp.scn.ru/en/ww3/v/40/89/0 A nézeti képet itt találtam,akkor lehet hogy nincsenek képben,bár az oldal orosz. Nem'tom,ez nem a szakterületem( nem mintha más az lenne...:-) ) | |||||||||||||||||||||
Israti71 | Adatlap | 354556 | 2012. február 25. 08:19 | ||||||||||||||||||
Azt gondoltam hogy ritka,de hogy még teljesen rossz is...:-) Ehhez nem értek egyáltalán,nekem a volt szovjet hadi technológia egészében ismeretlen.Földi és légi egyaránt. Rosszat nem akartam...csak megmutatni:-) Mindegy,ha igaz is lenne a történet a makett eredetijéről(vagy az is),én ezeket a dolgokat sosem vettem volna észre amiket Te egy pillanat alatt megláttál...hát,nem én vagyok a pilóta:-) | |||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 354555 | 2012. február 24. 21:50 | ||||||||||||||||||
Szia Mi ez? Valami előregyártott makett? Valamelyik cég gyárt magyar Mi-17/Mi-8 keveréket... Ez is gnómnak tűnik: - pitot-cső - szélvédő teljesen - hajtómű környéki rész 17-esnek tűnik (nagyjából) - faroklégcsavar jobb oldalon (Mi-8) - DIV/DISzSz is gyanús+infracsapda... - farokcsúszó mintha fordítva lenne stabilizátornak a valóságban nincs V beállítása így hirtelen üdv | |||||||||||||||||||||
Israti71 | Adatlap | 354554 | 2012. február 24. 21:11 | ||||||||||||||||||
Israti71 | Adatlap | 354553 | 2012. február 24. 21:10 | ||||||||||||||||||
Israti71 | Adatlap | 354552 | 2012. február 24. 21:06 | ||||||||||||||||||
Köszi! Hát egyre labilisabb leszek az ügyet illetően. Milyen cég ez,Francia? Sajnálom,mert amúgy szép madár... Mentettem néhány képet róla a Modellversum-ról,azon nagyon ott van. | |||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 354551 | 2012. február 24. 15:28 | ||||||||||||||||||
Hát a Mach2 cuccairól mindent lehet mondani, csak jót nem. A vezető tervezőjük szerintem Mazoch Ista.Nekem volt szerencsétlenségem két makettjükhöz, borzalmasak. | |||||||||||||||||||||
Israti71 | Adatlap | 354550 | 2012. február 24. 14:49 | ||||||||||||||||||
Köszi! Rákerestem,de makettben még nincs szerintem kiadva. Hobby Boss? Te írsz nekik,vagy én írjak ha kell valami?:-))) A Hellernek van egy antik 1:35(2 matrica verziós),de az túl nagy,túl drága,túl ritka,túl...az Óperencián is:-) Az újabb kiadás pedig ebben a méretben egy tengerészeti verziót ad csak,IAF nuku... Nu,nem baj,majd sasolom folyamatosan. Ha mégis egyszer elém "löknek" egy 1:72 Mach2-t(persze ócón),megveszem,meg néhány levél nyugtatót,ha így elviselhetőbb... | |||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 354549 | 2012. február 24. 13:58 | ||||||||||||||||||
Mach2-ről én még jót nem hallottam. Z-8 néven a kínaiak gyártják a típust, így is érdemes lenne rákeresni. Hátha pl a Hobby Boss kiadja egyszer. | |||||||||||||||||||||
Israti71 | Adatlap | 354548 | 2012. február 24. 13:45 | ||||||||||||||||||
Üdv Urak! Van egy Mach2 nevű gyártó,ami kiadott 1:72-ben Super Frelon típusú helikoptert,ami nagyon tetszik( a HH-53C mellett:-) ),és érdekelne hogy ha valaki ismeri,találkozott már a termékkel,milyen vélemény van róla.Én sokat keresgéltem a neten a témában,és sajnos sok a negatív hozzászólás.Azt sem tudom hogy egyáltalán ebben az országban mekkora ismertsége van,de bármi van is érdekel,mert lehet hogy a jövőben fel fogok hajtani egy ilyet,...mert összerakva,festve szerintem gyönyörű helikopter. Köszi és üdv: D.A | |||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 354547 | 2012. február 24. 13:33 | ||||||||||||||||||
Sziasztok Keresek Mi-8/17-es forgószárny lapátokat (sajnos a céges kocsiban a dobozuk nekicsúszott a fűtésnek )... A KP/Italeri, illetve Zvezda/Revell gépekhez úgyis 6-ot,eggyel többet adnak... Meg ha van más Mi-8/17, CH/MH/HH-53 alkatrész az is érdekel... piratvitorla@freemail.hu köszi Zoli | |||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 354546 | 2012. február 11. 20:56 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! NH témában. Látom már megszületett a megoldás, de azért rakok fel egy képet, egy wessexről. Az alján ennél is ott a vész leeresztő cső. Több féle megoldás van, altípusonként eltérő. Ez az egyik féle. | |||||||||||||||||||||
bgyasoldier | Adatlap | 354545 | 2012. február 11. 20:46 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Lett pár gondolat az NH-90 témában, köszönöm szépen. Maketthez biztos, hogy nem mellékelik ezt a csövet... :) Ha minden jól megy, a héten megérkezik a szárazföldi változatom :) | |||||||||||||||||||||
Israti71 | Adatlap | 354544 | 2012. február 10. 22:09 | ||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 354543 | 2012. február 8. 07:03 | ||||||||||||||||||
Szia - A rotálásnál természetesen akkor jobb minél könnyebb... - Furcsa számomra, de biztos kiszámolták... (Én nem véletlenül csodálkoztam: 1. megszabadulsz 1000 kg-tól, de a rendszer se könnyű; a helik ált. alacsonyan járnak ahol nincsidő ilyesmire stb) De ha azt mondják klassz cucc biztos úgy van... - A nagygépeknél / vadászoknál akkor alkalmazzák mikor van sok idő, bár ott egy bejövetel/besorolás minimum 10-15 perc... (helinél meg a töredéke és hagázvan "bárhol" letudszállni Szóval elismerem tudtatok mutatni egy teljesen úgy dolgot a repülés világából (bár biztos sok ilyen van még) :) üdv Zoli | |||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 354542 | 2012. február 7. 21:57 | ||||||||||||||||||
Szia piratvitorla! Sem a Mi-1, Mi-2 nem tudta eldobni a póttartályát, és üríteni sem tudtak. Viszont jól égtek. Ezért azt gondolom, hogy talán mégis csak jó dolog az a vész ürítés! Azt írtad forgószárnnyal szál fel, és le is tud szállni. Mikor rotál biztonságosabban? Ha nehéz, vagy ha kb: 1000 kg-mal könnyebb? Ha földnek ütközik, mikor jár jobban? Ha nincsen benne üzemanyag, vagy, ha még ott van 1200 liter keró? Mekkora a Mi-2, Mi8, Mi-17, Mi-24, helikopterek üzemanyag szívatyúinak a szállító képessége L/sec? Attól, hogy az Orosz technikáról hiányzik ez a rendszer, nem biztos, hogy jó is! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354541 | 2012. február 7. 21:46 | ||||||||||||||||||
Még szerencse, hogy válság van... | |||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 354540 | 2012. február 7. 21:41 | ||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 354539 | 2012. február 7. 21:38 | ||||||||||||||||||
Szia Akkor biztos úgy van :) - Eddig nem hallottam ilyenről - Azért az üza. vészleeresztés nem olyan hú de gyors és nagyon oda kell figyelni (már amennyit rep. irányító hallgatóként tanultunk róla) - A szivaccsal töltött és semlegesgáz rendszerrel ellátott tartályoknál azért már jóval kisebb a veszély; a tüza aránya a súly tekintetében, mint egy merevszárnyúnál - Ezért jó a külső tartály, azt le lehet dobni (bár van elég sok hátránya)... üdv | |||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 354538 | 2012. február 7. 20:58 | ||||||||||||||||||
Több helyen is azt írják, hogy tüza leeresztő. Olyanok is akik már egész közelről ismerik. Az biztos, hogy két, különböző helyról induló, fixen szerelt cső ellaposított véggel. Belső póttartályos nagy hatótávolságú repüléseknél, ha kényszert kell szállni biztos te is örülnél ha előtte kiengednék mellőled az kerót. :) Tudom, a Mi-8/17 belső tartályát nem lehet repülés közben leereszteni, de akkor még nem nagyon törődtek ilyenekkel. :) | |||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354537 | 2012. február 7. 19:16 | ||||||||||||||||||
Szia Zoli! Én tippelek, de szerintem leengedő cső, méghozzá 2 darab cső van egymás mellé rakva, és külön helyre mennek. Én azért nem hiszem, hogy töltő cső mert az operátor is nehezen látná a futómű miatt. Pár kép. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 354536 | 2012. február 7. 18:21 | ||||||||||||||||||
Sziasztok Tudjátok is vagy csak tippeltek? Szerintem meg valami leengedhető cucc... Nézzétek meg a hátulját. Olyan kampószerű Akkor már inkább üzemanyagtöltő cső lenne... Múltkor a TV-ben a dán Lynxet úgy tankolták, hogy befüggött a hajó mellé/fölé... Helikoptereknél még nem hallottam-láttam-olvastam üzemeanyag légi leeresztésről. Az amúgy se ilyen lenne szerintem... Meg amúgy se sok értelme lenne. Ha föl tudott szállni helikopterszerűen akkor le is tud... Külső súlyhoz se lehet függesztő... Na majd utánanézek. Ha tuti amit írtatok azért szóljatok üdv | |||||||||||||||||||||
Israti71 | Adatlap | 354535 | 2012. február 7. 17:55 | ||||||||||||||||||
Egy kis Blackhawk ez-az. www.aircraftresourcecenter.com/Gal-Archives/helicopters/UH-60-Black-Hawk/01.shtm | |||||||||||||||||||||
bgyasoldier | Adatlap | 354534 | 2012. január 23. 15:30 | ||||||||||||||||||
Köszönöm a válaszokat. Érdekesség, legalábbis nekem :) | |||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 354533 | 2012. január 22. 17:54 | ||||||||||||||||||
Ilyesmi rendszer van a Wessexeken is. | |||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 354532 | 2012. január 22. 17:18 | ||||||||||||||||||
Ott tudják kiengedni az üzemanyagot ha szükséges. | |||||||||||||||||||||
bgyasoldier | Adatlap | 354531 | 2012. január 22. 14:15 | ||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 354530 | 2012. január 21. 21:04 | ||||||||||||||||||
Sziasztok Keresnék 1db 1/48 as AGM-114 Hellfire rakétát migi2123@gmail.com | |||||||||||||||||||||
Starshiptech | Adatlap | 354529 | 2012. január 20. 18:08 | ||||||||||||||||||
Szép napot mindenkinek! Keresek egy Peti.87 nick nevű egyént aki egy revell ch 54 skycrane-t hírdetett valamikor..A google dobta ki a nevet és a linket csak a link már nincs meg sehol..ha tud valaki infót az illetőről kérem emailen jelezze nekem! starshiptech@gmail.com | |||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354528 | 2012. január 20. 15:37 | ||||||||||||||||||
HegyiA | Adatlap | 354527 | 2012. január 20. 15:14 | ||||||||||||||||||
Szia, Köszi a megtisztelő szavakat, de fiatal vagyok ahhoz, hogy dolgoztam volna a típuson. Gyerekkoromban sikerült vele repülnöm párszor csak. Az infókat fényképek alapján adtam, mivel az egyik kedvenc hanyattlökött szélmalomról van szó, és több más dolog mellett egy ilyen építése is tervben van Aerocaritas színekben, csak még várok, hogy a Hobby Boss gépe itthon is beszerezhető legyen. Üdv: HegyA | |||||||||||||||||||||
erwyn | Adatlap | 354526 | 2012. január 20. 14:37 | ||||||||||||||||||
Nagyon szépen köszönöm a gyors és precíz segítséget. Egész biztos vagyok benne, hogy volt szerencséd dolgozni a típuson. Nem magyar példányt szeretnék összerakni, hanem egy a dzsibuti légierőnél repült gép lesz belőle. Kívülről van infóm róla körbe, de belülről soha sem lesz, emiatt kértem segedelmet. Még egyszer köszi! Hali! erwyn | |||||||||||||||||||||
Starshiptech | Adatlap | 354525 | 2012. január 20. 12:45 | ||||||||||||||||||
HegyiA | Adatlap | 354524 | 2012. január 20. 11:28 | ||||||||||||||||||
Szia, Ahogy elnézem a következő színek helyesek: Műszerfal: 2135 Testors/Modell Master USSR Interior Blue/Green Műszerfal oldala+ ülések kerete: lehet: Humbrol 65 vagy Gunze H67 RLM 65 light blue vagy Humbrol 127 esetleg 128. Borítás az igazi katasztrófa mert ahány gép majdnem annyi. A legelterjedbb: Testors/Model Master 62 Leather Flat vagy Gunze H85 Snail color. Jó lenne tudni, hogy konkrétan melyik gépről van szó, és az alapján keresni referenciát. Üdv: HegyiA | |||||||||||||||||||||
HegyiA | Adatlap | 354523 | 2012. január 20. 11:26 | ||||||||||||||||||
Szia, Ahogy elnézem a következő színek helyesek: Műszerfal: 2135 Testors/Modell Master USSR Interior Blue/Green Műszerfal oldala+ ülések kerete: lehet: Humbrol 65 vagy Gunze H67 RLM 65 light blue vagy Humbrol 127 esetleg 128. Borítás az igazi katasztrófa mert ahány gép majdnem annyi. A legelterjedbb: Testors/Model Master 62 Leather Flat vagy Gunze H85 Snail color. Jó lenne tudni, hogy konkrétan melyik gépről van szó, és az alapján keresni referenciát. Üdv: HegyiA | |||||||||||||||||||||
erwyn | Adatlap | 354522 | 2012. január 20. 09:58 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! A Mi-2 helikopter belterének színeivel nem vagyok tisztában, úgy látom nem is egyszínű. Legyetek szívesek felvilágosítani! Előre is köszönöm! | |||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 354521 | 2012. január 14. 18:06 | ||||||||||||||||||
http://www.airliners.net/photo/USA---Marines/Sikorsky-CH-53E-Super/1694900/&sid=f2fea2069848abd90aa130d10c5196e2 | |||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 354520 | 2012. január 14. 18:05 | ||||||||||||||||||
http://www.airliners.net/photo/USA---Marines/Sikorsky-CH-53E-Super/1932397/&sid=f2fea2069848abd90aa130d10c5196e2 | |||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 354519 | 2012. január 14. 17:56 | ||||||||||||||||||
http://www.airliners.net/photo/Germany---Army/VFW-Fokker-CH-53G-(S-65C-1)/2010237/&sid=f2fea2069848abd90aa130d10c5196e2 | |||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354518 | 2012. január 12. 22:58 | ||||||||||||||||||
Szia! De ugyan az a gép, csak több festése volt gondolom! HSL-43 a századjelzés, és a 20-as oldalszámú gép az. :) Majd utánna nézek még ;) Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 354517 | 2012. január 12. 22:19 | ||||||||||||||||||
Köszi,bár ez nem teljesen ugyanaz,mert az enyémnek nincs tigrise a csíkok után,jó lenne ez a festés,de a tigrist nem tudnám elkészíteni..!sajna | |||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354516 | 2012. január 12. 21:57 | ||||||||||||||||||
Pár kép! Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 354515 | 2012. január 12. 21:35 | ||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Akkor én meg azt hogy "távozz tőlem sántán":-)))
No,nem Te...hanem az oldala ennek a csókának.
Húúú,jó kis port kavartam ezzel a fiktív valamivel,de jó hogy sokan képben vagytok vele.
Gondolom akkor a Super Frelon rajzai is ennyire fedik a valóságot...?
Nem baj,akkor maradok a már jól bevált eredetiekről készült képeknél,azok jobbat mesélnek...:-)