<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
Tyimosenko | Adatlap | 391452 | 2009. július 20. 13:31 | ||
A Bakó-Reinhardt katasztrófa is egy bizonyos folyamat eredménye volt, amit vagy nem akartak vagy nem tudtak megakadályozni. Itt is felmerülhetett volna egy magasabb felelősség, de gondolom el lett tusolva a dolog, nem lett semmi lényeges következmény. Ezt a témát is asszem a Vagra Imre dolgozta fel a Top Gun-ban annak idején. Előzmény: (391445) Monox 2009. július 13. 21:58 | |||||
sanyi | Adatlap | 391451 | 2009. július 19. 18:03 | ||
De rühellem az ilyet... Legalább tisztában lenne hogy mit lop, de annyira sötét hogy még azt sem tudja... | |||||
Monox | Adatlap | 391450 | 2009. július 19. 17:55 | ||
Nem tudom, hogyan kerülhetett külföldi kézbe a kép. Mindenesetre nem sok fogalma volt az illetőnek az eredetéről, az bizonyos. | |||||
Levix | Adatlap | 391449 | 2009. július 19. 17:11 | ||
Ismerős? :( Na ezért csinálják sokan, hogy keresztbe teszik a vízjelet. www.flickr.com/photos/24159595@N08/3728203088/ plasticwings.hu/mig23/camo/sor_bw_mig-23_szabo_istvan.jpg | |||||
Monox | Adatlap | 391448 | 2009. július 14. 22:51 | ||
Az egy helyen vitát kiváltó egyik megszólálásomban nem tudtam idézni, hogy Varga Tömör hol írt róluk. Pótolnám: A Top Gun 1996 11. és 12. havi számában van a cikk. | |||||
Monox | Adatlap | 391447 | 2009. július 14. 20:14 | ||
Nem kockáztatja. A mai napig is elvannak mint a tehén a herén, és kevés kivétellel szerintem rég elfelejtették, hogy mit is tettek azon az estén. Amennyire tudom a 3 pilótát és a légi irányítót vonták felelősségre az ügyben (tény, hogy mindhárom hibázott) de a két elhunyton pilótán kívül ténylegesen senkit nem marasztaltak el. Érthető végülis, hiszen tudjuk, hogy a holtak nem beszélnek... | |||||
sanyi | Adatlap | 391446 | 2009. július 14. 19:24 | ||
Hali! Már az elején sántít az egész: éjszakai elfogásra küldeni egy radar nélküli gépet... Szép. Na ezért nem mennénk katonai pályára. Kockáztasson az az állat aki kitalálta! Üdv Sanyi | |||||
Monox | Adatlap | 391445 | 2009. július 13. 21:58 | ||
Biztosan jó okuk van rá. Esetleg egy ilyen beszélgetéskor a saját felelősségükig el lehetne jutni, márpedig szép hazánkban ez nem igazán az emberek erőssége... | |||||
mig23papa | Adatlap | 391444 | 2009. július 12. 14:00 | ||
Monox Vannak bizony , csak nem beszélnek a nyavajások. | |||||
Monox | Adatlap | 391441 | 2009. július 10. 22:03 | ||
Valakik biztosan tudják. Vannak akik többet tudnak. Többet mint mi. És talán egy napon mi is többet tudhatunk, mégha mindent sohasem fogunk megtudni. | |||||
mig23papa | Adatlap | 391440 | 2009. július 10. 15:24 | ||
Monox Tudja valaki pontosan mi is történt 1995.09.13.-án este. Nem. Akkor miről tudnánk beszélni? | |||||
Monox | Adatlap | 391439 | 2009. július 10. 12:13 | ||
A Sámánok fekete éve c. cikk folytatásaként Varga Tömör két részes, több oldalas cikket írt a TOP GUN-ban azt hiszen 1996-ban v. 1997-ben. Ebben részletesen kifejti a kettőjük kapcsolatát 1987-től egészen 1995.09.13.-ig. Ítéletet természetesen senki felett nem mond, de a kívülállónak azonnal feltűnik a szakmai féltékenység, aminek az emberi oldala az ütközés utáni percekben vált kulcsfontosságúvá. Mostanában nem volt a kezemben a cikk, de nekem nagyon úgy tűnt, hogy ha ez a "barátság" nem nyúlik túl a szakmai vonalon, talán ma is élhetnének. Más kérdés hogyan... | |||||
mig23papa | Adatlap | 391438 | 2009. július 9. 18:27 | ||
Monox | Adatlap | 391437 | 2009. július 9. 08:09 | ||
Egyébként tényleg két "haver" áll egymás mellett. És NEM a rossz nyelvek szerint ennek a "barátságnak" is valamilyen szinten köze volt ahhoz, ami 1995.09.13.-án este történt. | |||||
Rob79 | Adatlap | 391436 | 2009. július 8. 19:05 | ||
Igazad van ne gyártsunk... | |||||
mig23papa | Adatlap | 391435 | 2009. július 8. 19:00 | ||
Rob79 Ne gyártsunk elméleteket a fekete napszemüvegről, és az egymásmellett állásról. Ami történt nem azért történt. | |||||
Rob79 | Adatlap | 391434 | 2009. július 8. 18:48 | ||
Talán az valami véletlen lehet, hogy a két jóbarát pilóta, K.B. és M.M. akik 1995-ben a 14-essel együtt vesztették életüket, egymás mellett áll, és fekete napszemüvegben van... Érdekes nem! | |||||
Rob79 | Adatlap | 391433 | 2009. július 8. 18:43 | ||
Rob79 | Adatlap | 391432 | 2009. július 8. 18:33 | ||
Sajnos ezt is láttam élőben... Nagyon rossz emlék... | |||||
romeo | Adatlap | 391431 | 2009. július 7. 23:03 | ||
Daala | Adatlap | 391430 | 2009. július 7. 22:45 | ||
P-50-75 gyakorlóbomba | |||||
romeo | Adatlap | 391429 | 2009. július 7. 21:41 | ||
Yeagger | Adatlap | 391428 | 2009. július 7. 21:35 | ||
Hali Rob79! Igen a képen Prétor József van. Ez biztos! | |||||
mig23papa | Adatlap | 391427 | 2009. július 7. 21:33 | ||
biztos volt az is, lehet még dobtak is, majd kifaggatom ezekről is a hajózó barátomat ha errejár | |||||
romeo | Adatlap | 391426 | 2009. július 7. 21:25 | ||
Üdv Mig23papa! Eddig úgy tudtam volt éles 50kg-os is, állítólag a Szu-22M-3 használt ilyet. | |||||
mig23papa | Adatlap | 391425 | 2009. július 7. 21:22 | ||
migi ez 50 kg-os gyakorlóbomba, ugyanolyan ballisztikai jellemzőkkel mint az éles, gyakoroltak is vele, de ebben nincs robbanótöltet, helyette egy füstőlő van benne Ha jól tudom a nevét FAB 50, de nemvagyok fegyveres szaki | |||||
mig23papa | Adatlap | 391424 | 2009. július 7. 21:18 | ||
Rob79 Nem vitatom, már a neveket is felejtem, de teszek képet ami tuti ő, ők. | |||||
Daala | Adatlap | 391423 | 2009. július 7. 21:07 | ||
Miért ne lehetne? Teljesen szabványos a tartókkal a a törzs két oldalán, valamint a felülre függeszthető tartókkal is (a képen lévő APU-23M1E helyett). Már a 21-es ck-jával is lehetett bombázni, miért ne lehetett volna a 23-aséval? Még a négyzáras MBD-2-67U-t is lehet függeszteni, bár ezt eddig csak orosz gépeken láttam. | |||||
migi | Adatlap | 391422 | 2009. július 7. 20:20 | ||
Rob79 | Adatlap | 391420 | 2009. július 7. 19:36 | ||
Csak mert a Balázs szőkés hajú volt nem? Isten nyugosztalja! | |||||
Rob79 | Adatlap | 391419 | 2009. július 7. 19:34 | ||
mig23papa! Talán inkább a Prétor Józsi lesz az nem, ha jobban megnézed, de lehet neked van igazad! :-) | |||||
mig23papa | Adatlap | 391418 | 2009. július 7. 19:16 | ||
Monox Lehet benne valami, márcsak azért is mert a mechanikus a Róka Laci " Vuk " A hajózó a Katovics Balázs ha minden igaz. Az említett kép talán kicsit jobb kiadásban, és még pár a gyűjteményemből. | |||||
mig23papa | Adatlap | 391417 | 2009. július 7. 19:04 | ||
Rob79 Így van. Talán azért nem emlékszem dolgokra, mert nekem természetes mindennapi dolog volt, vagy épp nem voltam ott akkor. A másik meg az hogy én inkább képekben gondolkoztam, igyekeztem mindent lefényképezni amit lehetett, néha azt is amit nem lehetett. De ez egy másik történet. Sokan vagytok itt akik adott dologról sokkal többet tud nálam, mert utána kutakodott a kérdésnek, ami persze nekem is jó. Tehát szakértőnek nemigazán mondanám magamat, csak szerencsésnek hogy benne lehettem a sűrűjében. | |||||
Monox | Adatlap | 391416 | 2009. július 7. 19:01 | ||
Migi! Az első fotódon bár a takarószitán a 03-as jelzés van, de a fotón a 12-es repülőgép látható. | |||||
Rob79 | Adatlap | 391415 | 2009. július 7. 18:36 | ||
Erre való a fórum nem mig23papa? Mindenki tanul mindenkitől valamit. Tőled is rengeteg olyan dolgot tudtunk itt meg amiről szerintem az itt lévők nagy része még csak nem is hallott. Mivel te ezekkel dolgoztál, te vagy a szakértő! Néha mindenki tévedhet vagy elfelejtehet dolgokat... | |||||
mig23papa | Adatlap | 391414 | 2009. július 7. 18:26 | ||
Rob79, Levix, Migi,Daala, Monox Köszia a kimerítő infót az hogy én nem emlékeztem erre a varira, nem azt jelenti hogy nem is volt. Már tiszta a kép, ez a tartó valószínű a lengyel lövészetek alkalmával kerültek fel a gépekre. Amúgy 1996-ban már nemigazán voltam gépközelben. Sok olyan dolgot tudok meg itt a makettinfón, ami addig homályos volt számomra. | |||||
Rob79 | Adatlap | 391413 | 2009. július 7. 18:10 | ||
Levix | Adatlap | 391412 | 2009. július 7. 12:14 | ||
100% hogy magyar gép, és az is 100%, hogy a 03-as. | |||||
migi | Adatlap | 391411 | 2009. július 7. 10:34 | ||
Daala | Adatlap | 391410 | 2009. július 6. 23:47 | ||
pontosabban szárnytő alatt...:-)) | |||||
Daala | Adatlap | 391409 | 2009. július 6. 23:45 | ||
Biztos, hogy hordta az R-13-as nitrogénes indítóberendezését, ha jól emlékszem láttam lövészetes gépeket függesztett R-13-asokkal a szárny alatt, gondolom a 03-as is volt kinn...Váczi Laját kéne megkérdezni erről...mégiscsak ő volt a mechanikusa! | |||||
Monox | Adatlap | 391408 | 2009. július 6. 23:39 | ||
MiGpapa! A gép 03-as számát tovább bizonyítja a menetirány szerinti bal oldali szívócsatorna áramlásterelőjének festése. Ez eltér a 04-estől, igaz a fekete panel az orrkúpnál ugyanolyan... És hogy ezt a felfüggesztést mennyire hordta a gép erről a fotó a tanú. A fotók alapján a 01,03,04,06,07,08,10,12,14,15,16,20 gépek mindegyike legalább 1 alaklommal hordta az infravörös rakéta felfüggesztő csonkjait. (A 16-osról kizárólag olyan képeim vannak ahol ez a felfüggesztés van a szárny alatt.) | |||||
mig23papa | Adatlap | 391407 | 2009. július 6. 17:09 | ||
Levix, vlevi, monox Nekem csak a szárnyalatti tartó nem stimmel, nem emékszem, hogy valaha is lecseréltük volna az APU-23-at erre a fajtára. Lehet nem is magyar gép van a képen? | |||||
Levix | Adatlap | 391406 | 2009. július 5. 23:20 | ||
Hát az x-es végűek már csak ilyenek kedves Watson. Sherlock | |||||
vlevi | Adatlap | 391404 | 2009. július 5. 21:30 | ||
Minek nektek oldalszám egyáltalán? :) :) :) | |||||
Levix | Adatlap | 391403 | 2009. július 5. 21:07 | ||
Ja az is lehet első ránézésre ami azonosítja. Mondhattam volna azt is, hogy az áramlásterelő lemez alja csak itt kék, meg asszem a nyolcasnak szintén ezen az oldalán, de annak meg a dielektrikus paneljei fehérek, csak ez így túl egyszerű lett volna :). | |||||
Monox | Adatlap | 391402 | 2009. július 5. 20:01 | ||
Levix, ezt nagyon szépen levezetted... de nekem az a perdöntő, hogy egyedül a 03-asnak nem ér össze az orrkúp alatti/mögötti fekete színe a felső színnel. Ja...és van még egy pár képe ennek a sorozatnak is. | |||||
Levix | Adatlap | 391400 | 2009. július 5. 10:58 | ||
A 01, 02, 11 nem lehet a színek miatt. A 06, 07, 08, 10, 12-esnak fehér az orra. Nem UB. A 05 nem lehet, marad a 04 meg a 03. A 04 ugye korán eltávozott. Marad a 03-as. | |||||
Levix | Adatlap | 391399 | 2009. július 5. 10:56 | ||
A 01, 02, 11 nem lehet a színek miatt. A 06, 07, 08, 10, 12-esnak fehér az orra. Nem UB. A 05 nem lehet, marad a 04 meg a 03. A 04 ugye korán eltávozott. Marad a 03-as. | |||||
mig23papa | Adatlap | 391398 | 2009. július 5. 09:10 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |