<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
ambasa | Adatlap | 22687 | 2010. október 23. 00:15 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 22686 | 2010. október 22. 21:51 | ![]() | |
A képen látható minta van a maketthez is. Amúgy a kitben mi 24 D van. Arra lennék kiváncsi hogy ez a festét megfelele 1 füves területen ácsorgó gépnek mely körül éppen a szerelők ügyködnek? | |||||
Lacy | Adatlap | 22685 | 2010. október 22. 21:37 | ![]() | |
Festési utasításról nincs kép cikkben. Ha a doboztető fogott meg, akkor a mellékelt kép hasonlóan barnás festésű gépről készült. Igaz nem V, hanem P. A makett elnevezése kicsit tudathasadásos. Azt hiszem Italeriben nekem is megvan. | |||||
sulyid | Adatlap | 22684 | 2010. október 22. 21:16 | ![]() | |
Itt is van fent cikk róla... Lori írta és az a címe hogy " Mil Mi-24D/E Hind " | |||||
Lacy | Adatlap | 22683 | 2010. október 22. 21:13 | ![]() | |
tegyél fel róla egy linket | |||||
sulyid | Adatlap | 22682 | 2010. október 22. 21:10 | ![]() | |
Tehát a revell afganisztáni mi 24-ese az simán elmegy közép európában állomásozó gépnek is? | |||||
Lacy | Adatlap | 22681 | 2010. október 22. 21:08 | ![]() | |
Ennyire nem bonyolították túl az volt szovjetunióban. A festés attól függött, hogy az adott gép mikor jött ki a gyárból, VAGY mikor és hol esett át olyan javításon ami után újrafestették. | |||||
sulyid | Adatlap | 22680 | 2010. október 22. 19:51 | ![]() | |
Még 1 kérdés : a szovjet mi 24-eseknek más volt-e a festése abban az esetben ha afganisztánban vagy pl magyarországon állomásozott? | |||||
sulyid | Adatlap | 22679 | 2010. október 22. 18:40 | ![]() | |
1 kérdés : Valamelyik makett gyártó nem adott-e ki modern szovjet helikopter karbantartókat vagy esetleg NDK-sakat? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22678 | 2010. október 20. 19:46 | ![]() | |
model master 2135 USSR Interior Blue/Green festéket használtam a kabinhoz. | |||||
f2d | Adatlap | 22677 | 2010. október 20. 18:20 | ![]() | |
Látom alaposan kipótolgatod a makettet. Milyen színt használtál a kabinhoz? A hétvégén én is tovább birkózok a 9.17-essel. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22676 | 2010. október 19. 22:24 | ![]() | |
Néhány kép a MiG-25-ről, bár azóta már jóval előrehaladottabb állapotban van, mivel ez a két akna már lefestve a helyén, orr rész már össze van ragasztva, egyedül a jobb oldali főfutóakna nincs még kész. A SA-2-est csak felraktam ha már képet töltök fel :)) Amúgy az sem áll még így, csak a kép erejére raktam össze. | |||||
sanyi | Adatlap | 22675 | 2010. október 18. 19:29 | ![]() | |
Szia Ambasa! Köszi a képeket és az infókat! Üdv Sanyi | |||||
miles | Adatlap | 22673 | 2010. október 18. 16:19 | ![]() | |
Most kaptak 3 megrendést abbol lehet most ellesznek egy darabig. | |||||
Lacy | Adatlap | 22672 | 2010. október 18. 16:05 | ![]() | |
Szép! Tetzsik, hogy átlátszó lappal fedték le a szívócsatornát. | |||||
Dani | Adatlap | 22671 | 2010. október 18. 14:56 | ![]() | |
Sziasztok, véletlenül akadtam rá, míg épp Jak-23-as építéshez keresgéltem anyagokat: a lengyelek két példányt nagyon szépen felújítottak (nem derült ki, legalábbis számomra, hogy repülőképesek-e, gyanítom, hogy nem). Egyik az USA által tesztelt változat színeit kapta, a másik a civil lajstromú lengyel sebességi rekorder gép. Mindezt blogban foglalták össze, sok érdekes fotóval és rajzzal: jak23pl.blogspot.com/ | |||||
ambasa | Adatlap | 22670 | 2010. október 17. 23:52 | ![]() | |
Az MHG-18 gépeiről itt van egy jó kis fotó gyűjtemény, sajnos csak kevés TB-s képpel, mindenesetre látszik, hogy a gépek egyszínűek: nva-flieger.de/_tl/index.php/fotos/nva/mhg18.html TG | |||||
ambasa | Adatlap | 22669 | 2010. október 17. 23:44 | ![]() | |
ambasa | Adatlap | 22668 | 2010. október 17. 23:38 | ![]() | |
Én semmit nem tudok róla egyszerűen beírtam a keresőbe, hogy "nva mi-8tb" és ez jött fel. A kép innen van: www.network54.com/Forum/181015/thread/1255873015/1-35+48+72+87+-+Eine+Stunde+auf+dem+Flugplatz TG | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22667 | 2010. október 17. 23:18 | ![]() | |
Lehet erről a makettről többet tudni ? Egyenlőre még csak gyűjtöm az infókat makett-minyó ügyben. Van nekem is egy 72-es Zvezda 6 ív réz maratással, úgyhogy még gyűjtöm az erőt rá :) | |||||
ambasa | Adatlap | 22666 | 2010. október 17. 23:01 | ![]() | |
Itt egy kép a 814-es-ről készült makettről: i140.photobucket.com/albums/r36/TBC_photos/1810CB_24.jpg TG | |||||
ambasa | Adatlap | 22665 | 2010. október 17. 22:57 | ![]() | |
Üdv! A 814, és a 827-es NDK Mi-8TB de, hogy megkülönböztessék a felfegyverzett T-től hívják TBK-nak is(szovjet terminológia szerint Mi-8TV) tengerészeti volt, az előzőről makettfotót, míg az utóbbiról több kép is van az airlinersnet-en igaz pont a TB jelegétől megfosztva. E szerint az oldal szerint az MHG-18 (MarineHubschauberGeschwader-18) 10db Mi-8TB-t üzemeltetett az NVA összesen 38 darabjából. home.snafu.de/veith/mhg-18.htm Az MHG-18nál repült a Mi-8TB: 807,808, 810, 812, 814, 818, 820, 824, 827, 830, 831, 834, Mi-8T 906, 907, és Mi-8PS 773. A 820 és a 824 1980.01.10-én megsemmisült, gondolom összeütköztek 8ezek a gépek szerintem (de ez csak megérzés illetve utalások vannak rá) mind kékek voltak A többi a KHG-67 (KHG-3) és a KHG-57 (KHG-5) kötelékében szolgáltak, itt egy kép a KHG-5-től: home.snafu.de/veith/MiGs/khg57-tw.jpg Itt van két TB oldalnézet: wp.scn.ru/en/ww3/v/40/5/0/5 wp.scn.ru/en/ww3/v/40/5/0/3 TG | |||||
búza | Adatlap | 22664 | 2010. október 17. 19:48 | ![]() | |
Valószínűleg azért hiányzik, mert Kubát elég nehéz harckocsival lerohanni! :-))) | |||||
Kalóz | Adatlap | 22663 | 2010. október 17. 12:45 | ![]() | |
Nyugodtan, tényleg érdemes! | |||||
sanyi | Adatlap | 22662 | 2010. október 17. 12:10 | ![]() | |
Szia Búza! Köszi a képet, látom hogy ennek is két fajtája van, mert a németen van páncéltörő, ezen pedig nincs. Ez jobban néz ki, de tényleg jó lenne ha lenne több képem. Jó ötlet a cirilbetűs keresés, megpróbálom. | |||||
sulyid | Adatlap | 22661 | 2010. október 17. 11:39 | ![]() | |
Csak nekem tünt fel hogy a MIG az már gyakorlatilag haldoklik? Szinte minden megrendelést a Szuhojkap és szerintem ez így igaszságtalanság, noha a logika az megvan benne. | |||||
búza | Adatlap | 22660 | 2010. október 17. 11:03 | ![]() | |
Szia Sanyi! Igazi TB-ről nagyon kevés kép van, de azért találtam néhányat, csak nem hagyják magukat letölteni. Talán ciril betűvel kellene beírni és akkor dobna többet is. Üdv: Búza | |||||
sanyi | Adatlap | 22659 | 2010. október 17. 09:46 | ![]() | |
Szia Búza! Még nem kezdtem el agyalni a nemzetiségén, de inkább ez, mint a német, mert a kisebb és egzotikus országok gépei a kedvenceim. Nyugodtan felrakhatod a képet:) | |||||
búza | Adatlap | 22658 | 2010. október 17. 07:37 | ![]() | |
A Pestvidékiben nagyjavították és akkor. Hogy pont ezt arra nem esküdnék, de kéket biztos, hogy festettünk. | |||||
Lacy | Adatlap | 22657 | 2010. október 16. 20:19 | ![]() | |
Nálunk festették kékre? | |||||
búza | Adatlap | 22656 | 2010. október 16. 20:16 | ![]() | |
Szia Sanyi! Találtam kubai TB-ről is képet. Csak nem meg szeretnéd építeni? | |||||
sanyi | Adatlap | 22655 | 2010. október 16. 19:53 | ![]() | |
Búza és Lacy! Köszi szépen a segítséget! Üdv Sanyi | |||||
búza | Adatlap | 22654 | 2010. október 16. 19:26 | ![]() | |
Szia Lacy! Az nem véletlen, mi javítottuk anno. És szerintem a tengerészetit is. Üdv: Búza | |||||
Lacy | Adatlap | 22653 | 2010. október 16. 13:23 | ![]() | |
Sziasztok, Sanyi itt vannak részlet fotók, bár a szöveg német. Buza, szép magyar színei vannak! | |||||
búza | Adatlap | 22652 | 2010. október 16. 12:24 | ![]() | |
Szia Sanyi! Az előbb kapkodtam egy kicsit. A Mi-8 TB változatnak volt egy 12,7-es géppuska az orrában, a tartókon 6db UB32-57-es rakétablokk és 6 db páncéltörő rakéta felül. Nyithatóak a deszanttér ablakai, de nem mindegyik. Ezek az ablakok egy kissé domborúak is. Belülről egy tartó van mögöttük amire géppisztolyt lehet rögzíteni. A deszant ajtónál egy keresztrúdon géppuska rögzíthető. Jobb oldalon elől alul van egy nyitható nyílás az optikai bombacélzónak. Ez üzemen kívül valahol a másodpilóta mellett volt egy tartóban. A géppuska heveder is itt jött előre. Nagy oldaltartály a két oldalon. Az NDK használta, hogy a haditengerészet is arra nem emlékszem. Talán volt kékre festett változata is? Én ezt az egy képet találtam, bár mindenféle kereső dob egy csomót, de szerintem a ciril betűk rossz fordítása miatt. Üdv: Búza | |||||
búza | Adatlap | 22651 | 2010. október 16. 11:18 | ![]() | |
Szia! Itt találtam egyet, meg az Airliners-en is van. http://www.parow-info.de/ Üdv: Búza | |||||
sanyi | Adatlap | 22650 | 2010. október 16. 10:22 | ![]() | |
Sziasztok! A Mi-8/17-nek van vagy volt egy alváltozata, ami fel volt szerelve páncéltörő rakétákkal a függesztők tetején és géppuska volt az orrban. Hiába keresem, nem találom. Ha esetleg valaki tudja miről beszélek, dobna egy linket vagy pár képet? Főleg az érdekelne hogy kik használták - NDK rémlik. | |||||
f2d | Adatlap | 22649 | 2010. október 14. 18:15 | ![]() | |
Kicsit OFF-olok, egy makettel, hátha másnak is megjön a kedve.:-) Ma nagy levegőt vettem és összeállítottam a Condor MiG-29SMT-jét. Ahhoz képest mikor befejezetem a Foxhoundot azt mondtam, hogy soha többet nem építek Condor makettet nem bírtam sokáig.:-) Akkor azt hittem, hogy ennél már nincs lentebb minőségben, de tévedtem, ez a 29-es mérföldekkel elmarad a 31-estől. Előnye az egyedisége, valamint méretre és alakra nagyjából helytálló 9.17-es. Hátránya, az minden amit el lehet képzelni, és még annál is több. Az orra rossz, de ez az összes MiG-29 makettre igaz, mondjuk ennél a makettnél elég látványosan, kicsit az F/A-18-akra hajaz. Mivel elvetemült egy makett nem tervezem feljavítani, csak egy új ormányt, valamint egy K-36D-t kap és természetesen csukott kabintetőt. Az utolsó két képen lévő 405-ös oldalszámú gépet próbálom meg elkövetni a készletből. | |||||
PETI | Adatlap | 22648 | 2010. október 11. 20:22 | ![]() | |
Tudtommal nem. Üdv | |||||
sulyid | Adatlap | 22644 | 2010. október 11. 17:06 | ![]() | |
Nekem a rajz a hátterem. De tervezek a 3 képből össze dobni 1 témát win 7-hez. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22643 | 2010. október 11. 16:52 | ![]() | |
Nekem inkább ez a hátterem. (tényleg ez:) ) | |||||
sulyid | Adatlap | 22642 | 2010. október 11. 16:33 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 22641 | 2010. október 11. 16:30 | ![]() | |
Akkor is csúnya gép fog maradni az SMT.:) Inkább csináljál 1 mig 35-öst. upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/10/MiG-35_airliners_net.jpg | |||||
sulyid | Adatlap | 22640 | 2010. október 11. 16:28 | ![]() | |
Magyarországon állomásoztak szu 27-esek? | |||||
f2d | Adatlap | 22639 | 2010. október 10. 22:05 | ![]() | |
Köszi. Azt gondoltam, hogy nincs olyan sok belőlük, és a számokat váltogatták rajtuk. Én aszt hittem, hogy a 331-es az az 506-os elődje volt, de az orosz számozáson kiigazodni lehetettlen. Engem a 29-esek közül csak ez az egy típus (9.17) fogott meg, az első komolyabban modernizált változat, igencsak egyedi külsővel, meg az is tetszik benne, hogy kevés volt belőklük. | |||||
Lacy | Adatlap | 22637 | 2010. október 10. 20:34 | ![]() | |
Keveset tudok, egyrészt érzelmi okokból (merthogy nekem ronda :) ), illetve mert rengeteg kívül-belül jelentősen különböző gépre ráaggatták ezt a nevet. Eredetileg három SMT prototípust építettek. Elsőnek egy 9.12 prototípust alakítottak át, de az nem volt repülőképes. Majd egy 9.13-as szériai gépet, később egy 9.12-es széria gépet alakítottak át és repültek be. Első ránézésre jóval több prototípus repült, de ez csak azért tűnik így mert egy-egy gép több oldalszámot is kapott a bemutató repülésekre. Pl a kék 331 és a kék 405-ös oldalszámú gép ugyanaz. De az utóbbi években gyakran szinte mindegyik eladott gép megkapja ezt a nevet a bulvár sajtótól (jól bejáratott). SMT-nek nevezik a jemeni, a szudáni és az ex.algériai gépeket is, pedig három jelentősen különböző alváltozatról van szó. És akkor a sok S, SM, ST stb jelzések kavalkádjáról ne is beszéljünk... De a Gombóc Artúr találó! :) | |||||
sulyid | Adatlap | 22636 | 2010. október 10. 20:29 | ![]() | |
Ja és még 1 kérdés: Mi lényege van 1 '70-es évek szintjén lévő gépet szimplán nagyjavítani? Nincsen több értelme 1 modernizációval egybekötni? | |||||
sulyid | Adatlap | 22635 | 2010. október 10. 20:27 | ![]() | |
Ja tényleg azt kihagytam hogy ezt a festésmintát ami a felújított gépeken van nem adta-e ki valamelyik matrica gyártó? Nekem a kétülésesek azok nagyon bejönnek. Szivesen megcsinálnám 1/32-őben ezzel a festéssel. | |||||
sanyi | Adatlap | 22634 | 2010. október 10. 20:23 | ![]() | |
Szia Lacy! Igen, érdekesek, mert sokan nem is tudnak róluk. Egyes helyeken azt olvasni hogy már nem repülnek, de szerintem ezek vígan röpködnek:) Már van egy Zvezda 31-esem, most kellene hozzá matrica, mert egy ilyen gépnek a polcomon a helye. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22633 | 2010. október 10. 19:19 | ![]() | |
Úgytudom hogy talán a 2000-es zeltwegi repülőnapon készült a felvétel. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
itt négy oldalon keresztül válogathatsz: wp.scn.ru/en/ww3/v/41/1/0
TG