<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szamuráj | Adatlap | 494481 | 2011. január 2. 10:38 | ||||||||||||||||||||
matton | Adatlap | 494480 | 2011. január 2. 10:23 | ||||||||||||||||||||
Minden kedves makettezőtársamnak B.U.É.K | |||||||||||||||||||||||
krampli | Adatlap | 494479 | 2011. január 1. 21:07 | ||||||||||||||||||||
Békés, Boldog Új Esztendőt Kívánok Mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||
matton | Adatlap | 494478 | 2010. december 27. 23:55 | ||||||||||||||||||||
Zoli! A kép alapján a színe így tökéletes ahogy van. | |||||||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 494477 | 2010. december 27. 15:35 | ||||||||||||||||||||
:) :) :) Kipróbáltam a makettezés előtti, közbeni, és utáni sörözést! Na ez lett belőle :) Amúgy a festés maga, jó pár nappal később történt, de akkor nem is tűnt fel :) :) Fura egy színe lett amúgy, lehet hogy kéne alá piros? ? Jó szemed van, Gyuri;) | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 494476 | 2010. december 27. 10:36 | ||||||||||||||||||||
matton | Adatlap | 494475 | 2010. december 27. 10:30 | ||||||||||||||||||||
Zoli! Tegnap óta gondolkodom mi nem stimmel. Ma rájöttem! Fordítva festetted az éket az orrlemezre. | |||||||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 494474 | 2010. december 26. 20:03 | ||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 494473 | 2010. december 26. 15:05 | ||||||||||||||||||||
k...vajó, de hol van a villamos? :))) | |||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 494472 | 2010. december 26. 14:27 | ||||||||||||||||||||
Szia! Tényleg jók lettek! A köteleket ne felejtsd el!Aki nem akar barkácsolni,lehet készen kapni(8x5x4-es) G | |||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 494471 | 2010. december 25. 19:12 | ||||||||||||||||||||
Ok kösz. Nagyon jók lettek. | |||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 494470 | 2010. december 25. 17:31 | ||||||||||||||||||||
Szalmabála: Hungarocell darabokat víz alapú faragasztóval bekentem, majd Noch művűvel szórtam meg, és a végén lakk spray-vel rögzítettem (prisma color matt lakk, a sima ólcsó hajlakk is megfelelő hozzá). Sz. | |||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 494469 | 2010. december 25. 17:31 | ||||||||||||||||||||
Szalmabála: Hungarocell darabokat víz alapú faragasztóval bekentem, majd Noch művűvel szórtam meg, és a végén lakk spray-vel rögzítettem (prisma color matt lakk, a sima ólcsó hajlakk is megfelelő hozzá). Sz. | |||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 494468 | 2010. december 25. 17:26 | ||||||||||||||||||||
A szalmabálák miből és mien módszerrel készült? | |||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 494467 | 2010. december 25. 11:47 | ||||||||||||||||||||
Köszi Matton! Emlékszem, amikor annak idején tavasszal elkészültél a Talbot-tal. Jó lett! Igyekszem kijavítani a hibáit, ahol szükséges, saját alkatrészkre cserélem az eredeti sorjásakat. A pilóta kabinban sokat dolgoztam, a kilökőtüske nyomot nem tudtam maradéktalanul eltüntetni, ez látszik is, de megoldásként egy tűzoltópalackot helyezek majd el, a másik oldalon pedig egy összehajtott overallt. A motortérben szintén javítgattam, a motorblokkra tettem több részletezést, mert gyárilag elég csupasz. Az orr rész levegőbeömlőjét kivágtam és szitaszövettel imitáltam a rácsot. A dioráma enyvezett wc papír alapra terített levegőn száradó gyurmából van. Előzőleg készítettem egy sablont a kagyló mintázatú macskaköves úthoz, amibe egyenként nyomkodtam bele a kő lenyomatokat. Ezt a negatívot használva a gyurmába nyomtam egymás mellé többször. Jó izgalmas meló volt. Most így állok. Sz. | |||||||||||||||||||||||
matton | Adatlap | 494466 | 2010. december 25. 10:14 | ||||||||||||||||||||
WadEmber | Adatlap | 494465 | 2010. december 24. 18:44 | ||||||||||||||||||||
Szia Stanyi. Nagyon jó a gép én pont ma kaptam egy ijet.És gyorsanbele is vágom a fejszémet. Kiegészitöket nézegetek hozzá. Te használsz hozzá valamijen kiegészitöt? Mi a véleményed a Studio 27 FP2064 F60 Grade Up Parts és a Scale Motorsport 8060 Ferrari F60 phototech - röl? Elöre is köszi. | |||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 494464 | 2010. december 24. 18:38 | ||||||||||||||||||||
Bejglievés közben lefényképeztem a Talbotot, egy ilyen diorámába lesz elhelyezve, Louis Chiron a volánnál 1951-ből, francia nagydíj, Reims. Normális fotókat majd az építés előrehaladtával. Egyébként jó melós egy makett, sorjázás minden alkatrésznél kötelező, van, hogy a hártyától kell megszabadítani a kisebb alkatrészeket. Több esetben saját darabra cserélem. Karácsonyi ajándékként pedig itt a videó a legszorosabb befutóról, amit valaha elértek Forma1-ben. 1971. Monza. www.youtube.com/watch Tanárúr | |||||||||||||||||||||||
krampli | Adatlap | 494463 | 2010. december 24. 12:10 | ||||||||||||||||||||
Békés, boldog Ünnepeket kívánok kis családom nevében Mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 494462 | 2010. december 23. 13:45 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ahogy a főzőműsorokban szokott lenni: megfogod az ecsetet, lágyítót és a matricákat, 2-2,5 hét, ÉS MÁR KÉSZ IS VAN! Persze mos következik a belső részek karbonozása. Nem hibátlan, de azért sztem megáll a lábán a történet, a fehér ruhás bácsik pedig vmiért még nem vittek el. Nem értem... :) | |||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 494461 | 2010. december 22. 13:36 | ||||||||||||||||||||
Nézzétek mit hozott a Jézuska! Talbot Lago és Alfetta tipo-158. :):) A dioráma alap már megvan hozzá, szalmabálákkal. Tavasszal tettem fel csomó képet Nektek az épülő Simtekről. Nem töröltem ezt a projektet, csak szüneteltetem. Szeretném megköszönni a sok segítséget az építése során. És Boldog Karácsonyt Kívánok! Üdvözlettel: Szamuráj Tanárúr | |||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 494460 | 2010. december 19. 21:02 | ||||||||||||||||||||
Köszi! Amikor rápróbáltam a többi elemet nagyon tetszett.Terveim szerint még az idén befejezem,remélem ebben nem gátol meg semmi. | |||||||||||||||||||||||
matton | Adatlap | 494459 | 2010. december 19. 20:50 | ||||||||||||||||||||
Peti! A célegyenesben vagy és nagyon frankón néz ki. Most már ne tedd félre! | |||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 494458 | 2010. december 19. 15:01 | ||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 494457 | 2010. december 19. 12:32 | ||||||||||||||||||||
matton | Adatlap | 494456 | 2010. december 19. 08:51 | ||||||||||||||||||||
Köszi Srácok! Sajnos nagyon nem makulátlan a makett. Produkáltam már jobbat is. De mentségemre legyen mondva nem egyszerű darab. A makett sem mai gyerek ezáltal a matricái feladták a leckét rendesen. De lelkem megnyugtatása végett amit ki tudtam belőle hozni azt kihoztam. | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 494455 | 2010. december 19. 08:09 | ||||||||||||||||||||
Nagyon patent. Sztanyival ellentétben nekem meg a turbó korszak, és az előtte lévé idők autói jönnek be.:-) | |||||||||||||||||||||||
nezelod | Adatlap | 494454 | 2010. december 18. 23:10 | ||||||||||||||||||||
Hali! Nagyon jól néz ki. Szép munka. /akár a többi:)/ | |||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 494453 | 2010. december 18. 22:25 | ||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 494452 | 2010. december 18. 22:23 | ||||||||||||||||||||
Szia Gyuri! Szerintem jó lett,de élőben kiderül,hogy mennyire...!:) Gratulálok,mutatós gép,bár nekem az ebből az érából származó autók nem jönnek be. üdv,Sztanyi | |||||||||||||||||||||||
matton | Adatlap | 494451 | 2010. december 18. 22:12 | ||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 494450 | 2010. december 13. 20:42 | ||||||||||||||||||||
Szia! Igen!Használlom én is,de csak a motortéből kilógó részre! G | |||||||||||||||||||||||
ladas22 | Adatlap | 494449 | 2010. december 13. 18:57 | ||||||||||||||||||||
sziasztok! a kipuff témához: elektronikai alkatrészeket forgalmazó bolban pár tíz forintért kapható hengeres keresztmetszetű érvéghüvely. erről a műanyagot csak le kell vágnod és alapnak jó. viszont ez csak kb 1cm hosszú egy próbát megér üdv: csg | |||||||||||||||||||||||
matton | Adatlap | 494448 | 2010. december 13. 16:54 | ||||||||||||||||||||
Igen van ez a fajta is. Én egy régi benetton kit matricáját mutattam meg ahol még nem volt fólia. Feltehetőleg a Lajos kittjéhez is a régifajta matricát adták. Mert az ő kittje csak egy évvel későbbi kiadás. | |||||||||||||||||||||||
békési | Adatlap | 494447 | 2010. december 13. 10:04 | ||||||||||||||||||||
Köszönöm mindkettőtöknek! | |||||||||||||||||||||||
nezelod | Adatlap | 494446 | 2010. december 13. 01:00 | ||||||||||||||||||||
Hali! Kiegészíteném ha Tamiya matricáról van szó. Én most nem ragasztottam fel sehová -épp nincs hová :)- de a lényeg látszik. Van egy hártyavékonyságú réteg amit óvatosan le lehet választani a vastag papírról, aminek köszönhetően a matrica már felhelyezés közben is tökéletesen pozicionálható, mivel ez a hártya átlátszó. A kívánt helyre finoman -még szárazon- rá kell nyomni és ezután jöhet a vízes ecsetelés, végül a hártya leválasztása. Azért ha nem lenne érthető mellékeltem a Tamiya hivatalos leírását is. | |||||||||||||||||||||||
matton | Adatlap | 494445 | 2010. december 12. 21:51 | ||||||||||||||||||||
Igéretemhez híven Lajos kollégának képekkel illusztrálom a gumimatrica felrakását. | |||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 494444 | 2010. december 12. 20:10 | ||||||||||||||||||||
Majd megnézem mi van ráirva! Én is sokat bajlódtam,mert átfolyásra adják meg a tűket,nem milire. G | |||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 494443 | 2010. december 12. 18:49 | ||||||||||||||||||||
A melegítésre én is gondoltam már, (revell ragasztó tűjével gyakran "játszom" ha beszárad), de hol találok 3 mm-es tűt? :S | |||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 494442 | 2010. december 12. 17:55 | ||||||||||||||||||||
Szia! Egy másik ötlet: Én szereztem infúziós tűket.Nem tudom,hogy milyen méret kell neked,de van több fajta is!Nagyon vékony a fala,ideális kipufinak! A kékítést,koszolást fogpiszkálóra tekert vattával viheted fel.Csak a hegyére kell tekerni,a gombostűnél alig nagyobb galacsint. Utánna a maradék port,puha ronggyal letörölheted. Fontos,hogy szabadulj meg a fölösleges porszemcséktől,mert ha fényesíteni akarod tovább,nem kivánt helyre is mehet! A legjobb: A kivánt helyen megmelegíted,s pont olyan lesz mint az eredeti! A hátránya:ritkán sikerül elsőre,s pláne mind a kettő egyformára! Vitathatatlanul a legszebb megoldás! G | |||||||||||||||||||||||
matton | Adatlap | 494441 | 2010. december 12. 12:09 | ||||||||||||||||||||
A kép alapján lekrómoznám. Utána bekékíteném a tamiya wheateringgel és ha jól látom a képen, szürkésbarna pigmenttel vinném rá a foltokat.(pasztellkréta) | |||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 494440 | 2010. december 12. 11:52 | ||||||||||||||||||||
Bocsánat, megint nem F1, viszont lenne egy kérdésem. Ezt a kipufogót ti hogyan "égetnétek" ilyenre? Amúgy az egész ott kezdődött hogy pár éve Jászberény városában M.György elkövető egy kisebb társaságnak megmutatta hogyan is kell használni a Gunze lágyítóját. Én persze egyből rohantam az autómakettező körökben elég jól ismert dealerhez, Sz.Lászlóhoz egy hasonló adagért. És itt tartok most... Pár matrica még hiányzik, és 1-2 helyen sajnos javítani is kell, de közel nem olyan vészes az egész mint számítottam rá | |||||||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 494438 | 2010. december 11. 19:26 | ||||||||||||||||||||
a TURBÓ az jó,a többit én is baromságnak tartom,főleg ezt a nagy sporólósdit.Nem erről kellene szólnia ennek az egésznek.A nagyoknak mindig lesz pénzük,a kicsik meg nyafognak mindig. | |||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 494437 | 2010. december 10. 20:15 | ||||||||||||||||||||
és a "versenybenzinről" még nem is beszéltél... :o) csak ránézel,és kifolyik a szemed | |||||||||||||||||||||||
matton | Adatlap | 494435 | 2010. december 10. 19:40 | ||||||||||||||||||||
Vágd körbe A gumi ívével megfelelően.(így könnyebb pozicionálni mert a felirat a gumi felé néz) Kezd el vizes ecsttel simogatni a matrica papírját (sok vízzel) KB 2-3 perc múlva óvatosan emeld meg a papírt hogy lásd elvált -e a felirat a matricapapírtól. Ha igen és még adsz neki vizet a Goodyear feliratot még tudod pozicionálni. Utána papírzsepivel itasd fel a felesleges vizet és hagyd megszáradni. Ha oda kerülsz mikor csinálnád csinálok neked egy képsorozatot ha szeretnéd és felteszem mert úgyis van maradék gumim matricám meg rengeteg ugyanis fújni szoktam sablonnal. Ja ha elcseszed még küldeni is tudok. | |||||||||||||||||||||||
békési | Adatlap | 494434 | 2010. december 10. 19:30 | ||||||||||||||||||||
Üdv Mindenkinek! Segítséget kérek! Hogyan kell a gumimatricákat a gumikra rávarázsolni? Repülős létemre építek egy 1989-es Ferrarit / Tamiya/karácsonyi ajándék/, nem boldogulok a gumimatricákkal! lbalog4@gmail.com Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 494433 | 2010. december 10. 19:19 | ||||||||||||||||||||
A forma 1 sohasem lesz ZÖLD sport! A hülyéket lehet csak befolyásolni,megtéveszteni! Ha nem lehet a motorokat babrálni,majd találnak mást,ahol el lehet költeni a pénzt! Csak ideges leszek ettől a hülyeségtől! Mi van a sok elhasznált gumival? Kapjanak a csapatok 3 garnitúrát egy évben!Ha elhasználták a gumikat,akkor már csak a pálya mellöl nézhetnék a versenyt! A végén már csak júliustól 3 db autó körözne! Ha már mondjuk a szezonzáróra nem maradna csapat,akkor virtuálisan,simulátoron döntenék el a bajnokságot. A másik ami idegesít,hogy 12000-ben korlátozzák a fordulatot? Ez mi ha nem visszalépés,az utcai Honda forog annyit! Ha már Zöldségről beszélünk!A használt kers akukkal mi lesz? Higgyétek el gyerekek itt a vége fuss el véle... G | |||||||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 494432 | 2010. december 10. 18:17 | ||||||||||||||||||||
Betyár | Adatlap | 494431 | 2010. december 10. 10:14 | ||||||||||||||||||||
Üdv Elado Lotus 25 Tamiya 1/20 elérhetőség az adatlapomon. szép lesz a benetton | |||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 494429 | 2010. december 8. 15:50 | ||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sikerült elkészíteni a Talbot egy kerekének a küllőit. Képeket holnap tudok mutatni, nagyon jól sikerült. Apropó! Az Alfetta készletébe hibásan csomagolták be a kerekeket. Három nagyot és egy kisebbet adtak. Van valakinek feleslegbe egy első Kisebb) kerék? Megköszönném.
Tanárúr
ttpeti@tvn.hu