/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
Szamuráj 494481 2011. január 2. 10:38
Válasz erre
Boldog Új Évet Kívánok Forma1-es topic!

Sikerült elkészíteni a Talbot egy kerekének a küllőit. Képeket holnap tudok mutatni, nagyon jól sikerült. Apropó! Az Alfetta készletébe hibásan csomagolták be a kerekeket. Három nagyot és egy kisebbet adtak. Van valakinek feleslegbe egy első Kisebb) kerék? Megköszönném.

Tanárúr

ttpeti@tvn.hu
matton 494480 2011. január 2. 10:23
Válasz erre
Minden kedves makettezőtársamnak B.U.É.K
krampli 494479 2011. január 1. 21:07
Válasz erre
Békés, Boldog Új Esztendőt Kívánok Mindenkinek!
matton 494478 2010. december 27. 23:55
Válasz erre
Zoli! A kép alapján a színe így tökéletes ahogy van.
JazzZ 494477 2010. december 27. 15:35
Válasz erre
:) :) :)
Kipróbáltam a makettezés előtti, közbeni, és utáni sörözést! Na ez lett belőle :)
Amúgy a festés maga, jó pár nappal később történt, de akkor nem is tűnt fel :) :)

Fura egy színe lett amúgy, lehet hogy kéne alá piros? ?

Jó szemed van, Gyuri;)
f2d 494476 2010. december 27. 10:36
Válasz erre
Tényleg.:-)
De ettől függetlenül szép.
matton 494475 2010. december 27. 10:30
Válasz erre
Zoli! Tegnap óta gondolkodom mi nem stimmel. Ma rájöttem! Fordítva festetted az éket az orrlemezre.
JazzZ 494474 2010. december 26. 20:03
Válasz erre
20101226145
20101226145

Valami nem stimmel...
HUJBI 494473 2010. december 26. 15:05
Válasz erre
k...vajó, de hol van a villamos? :)))
GUGEE 494472 2010. december 26. 14:27
Válasz erre
8501800
8501800

Szia!
Tényleg jók lettek!
A köteleket ne felejtsd el!Aki nem akar barkácsolni,lehet készen kapni(8x5x4-es)
G
Kumancs 494471 2010. december 25. 19:12
Válasz erre
Szamuráj 494470 2010. december 25. 17:31
Válasz erre
Szalmabála:
Hungarocell darabokat víz alapú faragasztóval bekentem, majd Noch művűvel szórtam meg, és a végén lakk spray-vel rögzítettem (prisma color matt lakk, a sima ólcsó hajlakk is megfelelő hozzá).
Sz.
Szamuráj 494469 2010. december 25. 17:31
Válasz erre
Szalmabála:
Hungarocell darabokat víz alapú faragasztóval bekentem, majd Noch művűvel szórtam meg, és a végén lakk spray-vel rögzítettem (prisma color matt lakk, a sima ólcsó hajlakk is megfelelő hozzá).
Sz.
Kumancs 494468 2010. december 25. 17:26
Válasz erre
A szalmabálák miből és mien módszerrel készült?
Szamuráj 494467 2010. december 25. 11:47
Válasz erre
SDC10815
SDC10815
SDC10816
SDC10816
SDC10817
SDC10817
SDC10819
SDC10819
SDC10821
SDC10821
SDC10822
SDC10822
SDC10823
SDC10823
SDC10824
SDC10824
SDC10825
SDC10825

Köszi Matton! Emlékszem, amikor annak idején tavasszal elkészültél a Talbot-tal. Jó lett!
Igyekszem kijavítani a hibáit, ahol szükséges, saját alkatrészkre cserélem az eredeti sorjásakat. A pilóta kabinban sokat dolgoztam, a kilökőtüske nyomot nem tudtam maradéktalanul eltüntetni, ez látszik is, de megoldásként egy tűzoltópalackot helyezek majd el, a másik oldalon pedig egy összehajtott overallt. A motortérben szintén javítgattam, a motorblokkra tettem több részletezést, mert gyárilag elég csupasz. Az orr rész levegőbeömlőjét kivágtam és szitaszövettel imitáltam a rácsot.
A dioráma enyvezett wc papír alapra terített levegőn száradó gyurmából van. Előzőleg készítettem egy sablont a kagyló mintázatú macskaköves úthoz, amibe egyenként nyomkodtam bele a kő lenyomatokat. Ezt a negatívot használva a gyurmába nyomtam egymás mellé többször. Jó izgalmas meló volt. Most így állok.

Sz.
matton 494466 2010. december 25. 10:14
Válasz erre
0134_122946
0134_122946

Békés boldog karácsonyt mindenkinek!

Szamuráj! Nagyon tetszik az alapén anno hasonlóra tettem az enyémet.
WadEmber 494465 2010. december 24. 18:44
Válasz erre
Szia Stanyi.
Nagyon jó a gép én pont ma kaptam egy ijet.És gyorsanbele is vágom a fejszémet.
Kiegészitöket nézegetek hozzá.
Te használsz hozzá valamijen kiegészitöt?
Mi a véleményed a Studio 27 FP2064 F60 Grade Up Parts és a Scale Motorsport 8060 Ferrari F60 phototech - röl?
Elöre is köszi.
Szamuráj 494464 2010. december 24. 18:38
Válasz erre
Kép1308
Kép1308
Kép1309
Kép1309
Kép1310
Kép1310

Bejglievés közben lefényképeztem a Talbotot, egy ilyen diorámába lesz elhelyezve, Louis Chiron a volánnál 1951-ből, francia nagydíj, Reims. Normális fotókat majd az építés előrehaladtával. Egyébként jó melós egy makett, sorjázás minden alkatrésznél kötelező, van, hogy a hártyától kell megszabadítani a kisebb alkatrészeket. Több esetben saját darabra cserélem.

Karácsonyi ajándékként pedig itt a videó a legszorosabb befutóról, amit valaha elértek Forma1-ben. 1971. Monza.

www.youtube.com/watch

Tanárúr
krampli 494463 2010. december 24. 12:10
Válasz erre
Békés, boldog Ünnepeket kívánok kis családom nevében Mindenkinek!
jabel 494462 2010. december 23. 13:45
Válasz erre
DSCF9021
DSCF9021
DSCF9021
DSCF9021

Sziasztok!
Ahogy a főzőműsorokban szokott lenni: megfogod az ecsetet, lágyítót és a matricákat, 2-2,5 hét, ÉS MÁR KÉSZ IS VAN! Persze mos következik a belső részek karbonozása. Nem hibátlan, de azért sztem megáll a lábán a történet, a fehér ruhás bácsik pedig vmiért még nem vittek el. Nem értem... :)
Szamuráj 494461 2010. december 22. 13:36
Válasz erre
forma1
forma1

Nézzétek mit hozott a Jézuska! Talbot Lago és Alfetta tipo-158. :):) A dioráma alap már megvan hozzá, szalmabálákkal.

Tavasszal tettem fel csomó képet Nektek az épülő Simtekről. Nem töröltem ezt a projektet, csak szüneteltetem. Szeretném megköszönni a sok segítséget az építése során. És Boldog Karácsonyt Kívánok!

Üdvözlettel:
Szamuráj Tanárúr
Sztanyi 494460 2010. december 19. 21:02
Válasz erre
Köszi!

Amikor rápróbáltam a többi elemet nagyon tetszett.Terveim szerint még az idén befejezem,remélem ebben nem gátol meg semmi.
matton 494459 2010. december 19. 20:50
Válasz erre
Peti! A célegyenesben vagy és nagyon frankón néz ki. Most már ne tedd félre!
Sztanyi 494458 2010. december 19. 15:01
Válasz erre
Ferrari F60 005
Ferrari F60 005
Ferrari F60 006
Ferrari F60 006
Ferrari F60 007
Ferrari F60 007

Én is csinálgatok egy F1-es autót,de mostanában egy kicsit hanyagolom.Pedig már csak javítgatni kellene és összerakni.Azthiszem,szinte minden eleme készen van.
jabel 494457 2010. december 19. 12:32
Válasz erre
911gt1matrrica
911gt1matrrica

Sziasztok!
Keresem a képen látható 2 matricát. Létezett v 10 féle dekor ebből a gépből, persze az SMS kittjéből az egyiket sem lehet teljesen megépíteni. Itthon a dobozban meg van v 20 Yokohamás, Advanos, Bridgestone-s, tán még pirellis stb stb matricám, de ilyen persze nincs :S
matton 494456 2010. december 19. 08:51
Válasz erre
Köszi Srácok! Sajnos nagyon nem makulátlan a makett. Produkáltam már jobbat is. De mentségemre legyen mondva nem egyszerű darab. A makett sem mai gyerek ezáltal a matricái feladták a leckét rendesen. De lelkem megnyugtatása végett amit ki tudtam belőle hozni azt kihoztam.
f2d 494455 2010. december 19. 08:09
Válasz erre
Nagyon patent.
Sztanyival ellentétben nekem meg a turbó korszak, és az előtte lévé idők autói jönnek be.:-)
nezelod 494454 2010. december 18. 23:10
Válasz erre
Hali!

Nagyon jól néz ki. Szép munka. /akár a többi:)/
zsury 494453 2010. december 18. 22:25
Válasz erre
Sztanyi 494452 2010. december 18. 22:23
Válasz erre
Szia Gyuri!

Szerintem jó lett,de élőben kiderül,hogy mennyire...!:)

Gratulálok,mutatós gép,bár nekem az ebből az érából származó autók nem jönnek be.

üdv,Sztanyi
matton 494451 2010. december 18. 22:12
Válasz erre
CIMG1447
CIMG1447
CIMG1448
CIMG1448
CIMG1449
CIMG1449
CIMG1450
CIMG1450

Elkészültem a b188-al Így fest a dolog.
GUGEE 494450 2010. december 13. 20:42
Válasz erre
Szia!
Igen!Használlom én is,de csak a motortéből kilógó részre!
G
ladas22 494449 2010. december 13. 18:57
Válasz erre
sziasztok!
a kipuff témához:
elektronikai alkatrészeket forgalmazó bolban pár tíz forintért kapható hengeres keresztmetszetű érvéghüvely. erről a műanyagot csak le kell vágnod és alapnak jó.
viszont ez csak kb 1cm hosszú
egy próbát megér

üdv: csg
matton 494448 2010. december 13. 16:54
Válasz erre
Igen van ez a fajta is. Én egy régi benetton kit matricáját mutattam meg ahol még nem volt fólia. Feltehetőleg a Lajos kittjéhez is a régifajta matricát adták. Mert az ő kittje csak egy évvel későbbi kiadás.
békési 494447 2010. december 13. 10:04
Válasz erre
nezelod 494446 2010. december 13. 01:00
Válasz erre
1
1
2
2
3
3

Hali!
Kiegészíteném ha Tamiya matricáról van szó. Én most nem ragasztottam fel sehová -épp nincs hová :)- de a lényeg látszik. Van egy hártyavékonyságú réteg amit óvatosan le lehet választani a vastag papírról, aminek köszönhetően a matrica már felhelyezés közben is tökéletesen pozicionálható, mivel ez a hártya átlátszó. A kívánt helyre finoman -még szárazon- rá kell nyomni és ezután jöhet a vízes ecsetelés, végül a hártya leválasztása.
Azért ha nem lenne érthető mellékeltem a Tamiya hivatalos leírását is.
matton 494445 2010. december 12. 21:51
Válasz erre
körbevágom a feliratot
körbevágom a feliratot
helyezd a matricát a gumira
helyezd a matricát a gumira
átnedvesíted a matricát
átnedvesíted a matricát
nyomd hozzá a gumihoz
nyomd hozzá a gumihoz
Pár perc elteltével óvatosan emeld fel a papírt
Pár perc elteltével óvatosan emeld fel a papírt
Rajta a matrica
Rajta a matrica
vizes ecsettel tudsz korrigálni a felirat elhelyezkedésén
vizes ecsettel tudsz korrigálni a felirat elhelyezkedésén
felitatod a felesleges vizet(közepes erejű nyomással)
felitatod a felesleges vizet(közepes erejű nyomással)
kész
kész

Igéretemhez híven Lajos kollégának képekkel illusztrálom a gumimatrica felrakását.
GUGEE 494444 2010. december 12. 20:10
Válasz erre
Majd megnézem mi van ráirva!
Én is sokat bajlódtam,mert átfolyásra adják meg a tűket,nem milire.
G
jabel 494443 2010. december 12. 18:49
Válasz erre
A melegítésre én is gondoltam már, (revell ragasztó tűjével gyakran "játszom" ha beszárad), de hol találok 3 mm-es tűt? :S
GUGEE 494442 2010. december 12. 17:55
Válasz erre
Szia!
Egy másik ötlet:
Én szereztem infúziós tűket.Nem tudom,hogy milyen méret kell neked,de van több fajta is!Nagyon vékony a fala,ideális kipufinak!
A kékítést,koszolást fogpiszkálóra tekert vattával viheted fel.Csak a hegyére kell tekerni,a gombostűnél alig nagyobb galacsint.
Utánna a maradék port,puha ronggyal letörölheted.
Fontos,hogy szabadulj meg a fölösleges porszemcséktől,mert ha fényesíteni akarod tovább,nem kivánt helyre is mehet!
A legjobb:
A kivánt helyen megmelegíted,s pont olyan lesz mint az eredeti!
A hátránya:ritkán sikerül elsőre,s pláne mind a kettő egyformára!
Vitathatatlanul a legszebb megoldás!
G
matton 494441 2010. december 12. 12:09
Válasz erre
A kép alapján lekrómoznám. Utána bekékíteném a tamiya wheateringgel és ha jól látom a képen, szürkésbarna pigmenttel vinném rá a foltokat.(pasztellkréta)
jabel 494440 2010. december 12. 11:52
Válasz erre
911gt196detail2
911gt196detail2
DSCF9011_ps
DSCF9011_ps
DSCF9013
DSCF9013

Bocsánat, megint nem F1, viszont lenne egy kérdésem. Ezt a kipufogót ti hogyan "égetnétek" ilyenre?
Amúgy az egész ott kezdődött hogy pár éve Jászberény városában M.György elkövető egy kisebb társaságnak megmutatta hogyan is kell használni a Gunze lágyítóját. Én persze egyből rohantam az autómakettező körökben elég jól ismert dealerhez, Sz.Lászlóhoz egy hasonló adagért. És itt tartok most...
Pár matrica még hiányzik, és 1-2 helyen sajnos javítani is kell, de közel nem olyan vészes az egész mint számítottam rá
Schumi7vb 494438 2010. december 11. 19:26
Válasz erre
a TURBÓ az jó,a többit én is baromságnak tartom,főleg ezt a nagy sporólósdit.Nem erről kellene szólnia ennek az egésznek.A nagyoknak mindig lesz pénzük,a kicsik meg nyafognak mindig.
NGPETI 494437 2010. december 10. 20:15
Válasz erre
és a "versenybenzinről" még nem is beszéltél... :o)
csak ránézel,és kifolyik a szemed
matton 494435 2010. december 10. 19:40
Válasz erre
Vágd körbe A gumi ívével megfelelően.(így könnyebb pozicionálni mert a felirat a gumi felé néz) Kezd el vizes ecsttel simogatni a matrica papírját (sok vízzel) KB 2-3 perc múlva óvatosan emeld meg a papírt hogy lásd elvált -e a felirat a matricapapírtól. Ha igen és még adsz neki vizet a Goodyear feliratot még tudod pozicionálni. Utána papírzsepivel itasd fel a felesleges vizet és hagyd megszáradni. Ha oda kerülsz mikor csinálnád csinálok neked egy képsorozatot ha szeretnéd és felteszem mert úgyis van maradék gumim matricám meg rengeteg ugyanis fújni szoktam sablonnal. Ja ha elcseszed még küldeni is tudok.
békési 494434 2010. december 10. 19:30
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!
Segítséget kérek! Hogyan kell a gumimatricákat a gumikra rávarázsolni? Repülős létemre építek egy 1989-es Ferrarit / Tamiya/karácsonyi ajándék/, nem boldogulok a gumimatricákkal!
lbalog4@gmail.com
Köszönöm!
GUGEE 494433 2010. december 10. 19:19
Válasz erre
A forma 1 sohasem lesz ZÖLD sport!
A hülyéket lehet csak befolyásolni,megtéveszteni!
Ha nem lehet a motorokat babrálni,majd találnak mást,ahol el lehet költeni a pénzt!
Csak ideges leszek ettől a hülyeségtől!
Mi van a sok elhasznált gumival?
Kapjanak a csapatok 3 garnitúrát egy évben!Ha elhasználták a gumikat,akkor már csak a pálya mellöl nézhetnék a versenyt!
A végén már csak júliustól 3 db autó körözne!
Ha már mondjuk a szezonzáróra nem maradna csapat,akkor virtuálisan,simulátoron döntenék el a bajnokságot.
A másik ami idegesít,hogy 12000-ben korlátozzák a fordulatot?
Ez mi ha nem visszalépés,az utcai Honda forog annyit!
Ha már Zöldségről beszélünk!A használt kers akukkal mi lesz?
Higgyétek el gyerekek itt a vége fuss el véle...
G
Schumi7vb 494432 2010. december 10. 18:17
Válasz erre
Betyár 494431 2010. december 10. 10:14
Válasz erre
Üdv

Elado

Lotus 25 Tamiya 1/20

elérhetőség az adatlapomon.

szép lesz a benetton
GUGEE 494429 2010. december 8. 15:50
Válasz erre
Köszönő viszonyban sincsenek egymással!
G
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.