<<< Vissza | Tovább >>> |
Sennás | Adatlap | 597386 | 2015. december 8. 07:59 | ![]() | |||||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 597361 | 2015. december 7. 19:09 | ![]() | |||||||||||||||
Üdv. Milyen kapcsolat , kuplung, nem tudom sajna , hogy hívják, volt egy BR42-es és a szerkocsija között? | |||||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 592308 | 2015. szeptember 20. 10:13 | ![]() | |||||||||||||||
Csütörtökön a Nyugatiban volt az Árpád motorvonat. Eddig nem láttam élőben. | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 590834 | 2015. augusztus 25. 09:39 | ![]() | |||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 590587 | 2015. augusztus 20. 00:08 | ![]() | |||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 590558 | 2015. augusztus 19. 11:00 | ![]() | |||||||||||||||
Itt elvileg felsorolják az összes használatos színt RAL-kód szerint. Középtájt vannak a zöldek, RAL 6007 "palack-zöld" lehetett a jellemző. www.bahnstatistik.de/RAL.htm | |||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 590556 | 2015. augusztus 19. 09:15 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy az 1940-es években a Reichsbahn milyen zöldet használt a személyszállításban a kocsikon? | |||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 590545 | 2015. augusztus 18. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 590544 | 2015. augusztus 18. 20:41 | ![]() | |||||||||||||||
Janika drágám! Magát a községet nem látom, csak az állomásának a felsorolását! 8-) :-P | |||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 590529 | 2015. augusztus 18. 18:34 | ![]() | |||||||||||||||
Háát,én is látom a 37-es számozás alatt. Nem tudom mit takar a 37-es szám? | |||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 590521 | 2015. augusztus 18. 17:40 | ![]() | |||||||||||||||
Nem engem kérdeztél, de én látom... :) | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 590520 | 2015. augusztus 18. 16:55 | ![]() | |||||||||||||||
Drága Jó Barátom. Te látod azon az útvonalon LAD községet? :) | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 590507 | 2015. augusztus 18. 13:39 | ![]() | |||||||||||||||
Talán halvány reménysugár elméletileg futóképessé teszik és megy Pestre a vasúttörténetibe:-) | |||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 590506 | 2015. augusztus 18. 13:31 | ![]() | |||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 590501 | 2015. augusztus 18. 12:17 | ![]() | |||||||||||||||
Lacipapa! Köszönöm a fordítást magyarról magyarra. :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 590444 | 2015. augusztus 16. 20:25 | ![]() | |||||||||||||||
Gabi!Ma már sín sincs!Nem a 80-as években szedték fel! | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 590443 | 2015. augusztus 16. 20:10 | ![]() | |||||||||||||||
Olvassad még egyszer végig! | |||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 590423 | 2015. augusztus 16. 13:46 | ![]() | |||||||||||||||
Jani! Bocs, de hogy a rendszerváltás hozta ezt, az egy buta demagógia (a 80-as évek végén legjobb tudomásom szerint már a mellékvonalakon se használtak ilyen kocsikat). Egész egyszerűen a technika fejlődik, az átlagember igénye, elvárása magasabb lett, az elavult dolgokat kicserélik modernebbre, hajóban sem a gőzős-lapátkerekes jár menetrendi forgalomban. Lehet még ilyen vonattal menni, a MÁV nosztalgia szokott indítani gőzős vontatású vonatokat időben hozzá illő kocsikkal. Gabi | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 590421 | 2015. augusztus 16. 13:25 | ![]() | |||||||||||||||
kaposváról, Ladra Nagyanyámhoz szintén gőzös közlekedett gyerekoromban. Volt ilyen nyitott peronos kocsi is a szerelvénybe. Szomorú, de ma már sin sincs! Ezt hozta a rendszerváltás! :( | |||||||||||||||||||
BÉPÉ | Adatlap | 590420 | 2015. augusztus 16. 13:15 | ![]() | |||||||||||||||
Gyerekkoromban én is sokat közlekedtem olyan vonaton, ahol a vagonok mind effélék voltak és ha tele voltak, akkor csak a peronon lehetett utazni. Mivel még gőzmozdonyok húzták a szerelvényeket, mire Pestre értünk a hajam tele volt apró koromszemcsékkel. Micsoda nosztalgikus emlék (már mi a jelenlegi hajhiány okán jutott eszembe). | |||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 590403 | 2015. augusztus 16. 09:22 | ![]() | |||||||||||||||
Ahogy elnézem, felújítani egy picit előbb kellett volna. :( | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 590402 | 2015. augusztus 16. 07:01 | ![]() | |||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 590401 | 2015. augusztus 15. 23:04 | ![]() | |||||||||||||||
Az az Egerszalók jó lesz ám Szilvás váradnak is! Bocsi az elírásért. :( | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 590400 | 2015. augusztus 15. 22:04 | ![]() | |||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 590399 | 2015. augusztus 15. 21:58 | ![]() | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 590209 | 2015. augusztus 11. 08:59 | ![]() | |||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 590195 | 2015. augusztus 10. 17:02 | ![]() | |||||||||||||||
Szia! Köszönöm szépen a javaslatot! Megnézem. Üdv! Robi | |||||||||||||||||||
bandy | Adatlap | 590193 | 2015. augusztus 10. 16:24 | ![]() | |||||||||||||||
akkokoko | Adatlap | 590095 | 2015. augusztus 8. 11:06 | ![]() | |||||||||||||||
akkokoko | Adatlap | 590094 | 2015. augusztus 8. 11:05 | ![]() | |||||||||||||||
Szia! Kissé megkésve de talán még jókor: dieselloc.ru/m62/index.html Egyébként sok orosz mozdony van még az oldalon! Ha tudsz oroszul, akkor különösen jó lehet... :-) Ezen kívül figyelmedbe tudom ajánlani az Indóházat. A mostani(aug.-szept.) a Szergejjel foglalkozik. | |||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 589898 | 2015. augusztus 3. 14:58 | ![]() | |||||||||||||||
Akit érdekel, írjon mailt, és küldök kontaktot a tulajhoz. | |||||||||||||||||||
kalevala | Adatlap | 589866 | 2015. augusztus 2. 19:15 | ![]() | |||||||||||||||
lucky | Adatlap | 589477 | 2015. július 24. 08:45 | ![]() | |||||||||||||||
Ugyanmá! Nálunk 90 fok is van.. ( bár ha kőműves volt az elkövető vagy annyi vagy nem).. Copyright Zsury.. | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 589465 | 2015. július 23. 21:13 | ![]() | |||||||||||||||
akkokoko | Adatlap | 589262 | 2015. július 18. 18:50 | ![]() | |||||||||||||||
akkokoko | Adatlap | 589261 | 2015. július 18. 18:47 | ![]() | |||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 589255 | 2015. július 18. 10:12 | ![]() | |||||||||||||||
Köszi lucky! | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 589254 | 2015. július 18. 09:49 | ![]() | |||||||||||||||
Rmms-ből csak egyféle van.Eredetileg ORE lemezkeretes forgóvázzal épült, később cserélték azt az Y25 valamelyik változatára.( gondolom az egységesítés és olcsóbb karbantartás végett. Ami hasonlít hozzá az az Rgs, de annak az alváza középtartós, míg ennek a szélső tartói az erősítettek. A kéttengelyes a Ks, de annak vannak oldalfalai is. A képeken Rmms kocsik vannak. www.fuvarozas-szallitmanyozas.com/content/vasuti_kontener/rmms_395_9000_9250.jpg img.index.hu/imgfrm/0/5/8/6/BIG_0006400586.jpg Ez egy Eams kocsi.Az alváza ugyanaz mint Rmms-é img.index.hu/imgfrm/1/2/5/9/BIG_0006391259.jpg Valószínű német, főjavított(?) Rmms. Lecserélték a forgóvázat Y25-re www.buntbahn.de/fotos/data/8739/11631210A_018_Rmms.jpg | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 589253 | 2015. július 18. 09:39 | ![]() | |||||||||||||||
Dobtam egy mélt. | |||||||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 589229 | 2015. július 17. 10:27 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok! Vasútmodellezésben, vasúttörténetben járatos kollégák segítségét szeretném kérni. Az alábbi típusokhoz keresek jó minőségű, nag felbontású jellegrajzokat, fényképfelvételeket: M62 Máv 342 Rmms kocsi (hosszú, rövid, és ezen belül is mindhárom változat) Esetleg linkeket a 30-as 40-es évek magyar vasútjáról. A segítséget előre is nagyon szépen köszönöm! Üdv! Robi | |||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 589131 | 2015. július 14. 18:43 | ![]() | |||||||||||||||
Adjunk egy kicsit a környezetvédelemnek :) https://youtu.be/78Rl6BWoQp0 Ettől függetlenül gyönyörűek. Én még utaztam ilyenekel, nagyszüleim felé még nem volt villamosítva a vonal a 70-es, de talán még a 80-as években is, és a dízelmozdonyok is csak később váltották le a gőzösöket. | |||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 588138 | 2015. június 26. 01:59 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok! Nem érdekel valakit egy ilyen terepasztal? H0 méretarányú, és egy egész nagy helyiséget elfoglal. Vannak persze befejezetlen részei, egy nagyon távoli ismerős öregé volt, és nem érte meg szegény, hogy befejezhesse. Járművekkel meg mindennel, de lehetőleg egyben. Magánban tudok több képet küldeni. | |||||||||||||||||||
Rozsdás fékkulcs | Adatlap | 586803 | 2015. május 31. 17:56 | ![]() | |||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 586141 | 2015. május 22. 12:08 | ![]() | |||||||||||||||
Bogesz! Varjúbácsit céloz meg ezzel a téma körrel. Lehet neki még eredeti szerelvényei is vannak. :D Illetve Lajtai Janit keressed ő is jártas a vasút történelemben. De. Ha ő nem, akkor édesapja biztosan. Üdv: kamovos. | |||||||||||||||||||
Bogesz | Adatlap | 586082 | 2015. május 21. 15:47 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok! A K.u.K. páncélvonatokról van valakinek valami remek anyaga amin méretek is látszódnak? Jellegrajz lenne a legjobb mondjuk 3 nézetből, de gondolom ez kb. lehetetlen. Főleg a korai VII-es és VIII-as vonatok érdekelnek. ah.milua.org/austria-hungaria/arms/panzerzug2/09.jpg | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 585167 | 2015. május 6. 12:56 | ![]() | |||||||||||||||
Pár jó magyarországi kép: www.drehscheibe-online.de/foren/read.php | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 585105 | 2015. május 5. 08:45 | ![]() | |||||||||||||||
Szia! Szerintem nem bonyolították túl.. Fapalló úgy 8-10 cm vastagon. Azután hogy erre még mi került? Egy luxusvonat esetében elképzelhetőnek tartom az acéllemez padlót, amire valamilyen hangszigetelő bevonat ( parafa ?) került jó vastagon. A belső tér felől meg már bármi lehet.Nyilván ki lehet zárni a mai igelit nevű anyagot.. Az acél ebben az esetben kis súlyt, de nagy szilárdságot adott ( mármint a fához képest). | |||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 585067 | 2015. május 4. 12:08 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy a II.VH. idején használt vasúti személykocsiknak milyen anyagból volt, és milyen színű a padlózata? | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 585060 | 2015. május 4. 11:02 | ![]() | |||||||||||||||
Moszkvai metró járműtelep: foto-metro.livejournal.com/322828.html | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 583091 | 2015. április 4. 18:13 | ![]() | |||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
m.facebook.com/photo.php?fbid=342073142484482&id=124751094216689&set=a.138437369514728.19088.124751094216689