<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43. |
búza | Adatlap | 698861 | 2022. augusztus 1. 22:02 | ![]() | |||||||||||
migfun | Adatlap | 698848 | 2022. augusztus 1. 17:27 | ![]() | |||||||||||
Kibic | Adatlap | 698748 | 2022. július 27. 20:25 | ![]() | |||||||||||
KarBal: a lámpa kérdés nálam eldőlni látszik, mivel a 153-nál egyértelműen az osztóban volt a fényszóró. Egyébként a Bronco a szárnyon is és az osztóban is kialakította a helyét és adja mindkét lámpabúrát is. (A szárnybeli helyet épp' tegnap tömítettem el...) A szárnytövek kilépőél felőli oldala Bronco-nál is valóban ívesen vékonyodik el, ami így nem követi az eredeti formát. Annyit kellene a javításhoz "szobrászkodni", hogy én inkább lemondtam róla, mert szerintem nem tudnám szépre megcsinálni. Nyugger: ismét hasznos információkat kaptunk Tőled, köszönöm! Szerintem e rengeteg tudás onnan is fakadhat, hogy véletlenül pont van egy 15-ös (is) a kertedben... :)) | |||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 698746 | 2022. július 27. 19:47 | ![]() | |||||||||||
A gépágyúnál a magyar jármű MiG-15 a lengyel pedig a bisz lengyel gyártású --- Nem, nem. Az 1962-ben érkezett 912-s magyar gép is 15bis volt, csak NSz-23 mm-s gépágyúkkal és hosszú borítólemezekkel. (csatolom az eredeti orosz és magyar formulárok 1-1 oldalát, valamint a gép védő lakkozásának végrehajtási igazolását. Nem kályha ezüst, nem festék, lakkozás! - A lámpáról találtam jó képet. A lengyel gépnél épp kifordult állapotban van, a könyvből való képen meg közelről látszik. --- vagy osztóba van a fényszóró a 15-s és a ’korai’ 15bis-nél, vagy bal szárnyba a ’késői’ 15bis-nél. Arra (eddig) nem találtam írott anyagot, hogy az 1962-ben vett 15bis-k azon változatainál ahol az osztóban volt átépítették volna a bal szárnyba. -az az aprócska bütyök a légbeömlő osztóján a lámpa helyén? -- az egy kis zöld lámpabúra. Az éjszakai leszállás megközelítés során a földi vizuális leszállásfigyelő kiengedett futóművek esetében 3 zöld fényt látott. A másik 2 búra a két főfutóra volt rögzítve. Ha nem volt három zöld akkor indult az izgalom, ki jött-e vagy nem…. - A bisz esetében a törzs hátuljánál alul van két kis ablak a rádióhoz(?). -- a kör alakú a ARK-5 rádióiránytű, a téglatest alakú pedig a MRP-48 markervevő burkolata. Emlékeim szerint ezek nem átlátszó plexi burkolatúak voltak, ezért érdektelen, hogy mi volt alatta volt és hogyan nézet ki. | |||||||||||||||
KarBal | Adatlap | 698735 | 2022. július 27. 13:13 | ![]() | |||||||||||
Bocsánat, felcseréltem a képaláírásokat, természetesen a lengyel gépen van a késői és a magyaron a korai gépágyú! | |||||||||||||||
KarBal | Adatlap | 698734 | 2022. július 27. 13:12 | ![]() | |||||||||||
Nyugger - ismételten nagy köszönet a segítségért. Turkáltam az interneten és találtam képeket. - A gépágyúnál a magyar jármű MiG-15 a lengyel pedig a bisz lengyel gyártású változata, szépen látszik a különbség, így érvényes a rajzos képen látható eltérés is. A gépágyú előtt van egy védőburkolat, ami a késői bisznél egy darabból áll (lásd a lengyel gépet), míg korábban két lemezből állt össze (lásd a könyvlapot). - A lámpáról találtam jó képet. A lengyel gépnél épp kifordult állapotban van, a könyvből való képen meg közelről látszik. Szerencsére a Trumpeter úgy csinálta a készletet, hogy biztosítja a bal szárnyon a lámpa helyét és burkolatot is, csak nem szól, hogy vagy ez, vagy az orrlámpa. (Úgy láttam, hogy a Bronco ugyanezt csinálta.) Szóval csak eltüntetni kell, faragni nem. Viszont azt nem tudom, hogy mi az az aprócska bütyök a légbeömlő osztóján a lámpa helyén? - A bisz esetében a törzs hátuljánál alul van két kis ablak a rádióhoz(?). Annak belülre mit kellene tenni? Arról nem találok képet, hogy hogy néz ki azoknak a belseje, mi látszik benne. Kibic - Lehet, hogy neked is érdemes nézned a Bronco lámpás megoldását, hogy pontosan hogyan is építed a gépet. Plusz találtam ezt a linket (www.arcforums.com/forums/air/index.php) Eszerint a Broncónak ugyanaz a baja, mint a Trumpeternek - a szárnytő hátsó részénél összeszűkülő hullám van, míg a valóságban egyenes volt. Elég látványos hiba sajnos. borisz - Én úgy tervezem, hogy ebből készül majd egy építési leírás, amiben leírnám a Trumpeter hibáit, átalakításait, kitérve arra, hogy mi miért olyan, amilyen. De, hogy mikorra lesz meg, azt nem tudom, mert több minden mást akarok építeni előtte, viszont időm az alig-alig van sajnos :( | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 698704 | 2022. július 25. 19:05 | ![]() | |||||||||||
Köszönöm az újabb értékes információkat! :) | |||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 698680 | 2022. július 24. 23:27 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok, - az antenna bekötése már közvetlenül a törzsben van -->A MiG-15-s család minden tagjánál ezt antenna szigetelt átvezetőnek hívták és ott is volt mindig. Innen ment az antenna huzal a svanc fele közvetlenül (MiG-15bis) vagy a kés antenna irányába egy szigetelt vezetékdarab-bal megfeszítették (MiG-15) és tovább a svancig ahol szintén szigetelt darabhoz kapcsolódott. Természetesen legalább is a 15bis-nél volt 1-2 gépnél ilyen megoldás. Sima 15-nél csak ez, szerintem a fotóim alapján. Sohasem volt bekötve a kés antennába! - az orrbeömlőnél lévő lámpát eltüntetni, helyette a jobb szárnyban kell kifaragni a lámpát. erre viszont sehol sem találok használható képet sajnos, hogy hogy is néz ki --> lásd a kép, bal szárny. Használat során a szárny síkjából kibillent előre. - a gépágyú is megváltozott, de erre sem találok sajnos fényképet, hogy pontosan milyen is lett a törzsön a fedél --> a 23 mm-s NSz-23-s gépágyúnak (MiG-15) hosszabb burkolata volt mint az NR-23-s gépágyúnak (MiG-15bis). Természetesen van kivétel mert a keceli 15bis-nek hosszú burkolata van. Ez egy baromi hosszú sztori majd egyszer…. - ebben az esetben nem kell csillag a szárny felső részére? --> ha a gép 1957 előtti állapotú akkor nem. - a törzsféklap itt nagyobb esetleg? --> a sima 15-és a 15bis törzsféklapja formára is eltérő. A 15bis-nek más formájú volt a felső része valamint a koreai háború tapasztalata alapján megnövelt felületű volt. | |||||||||||||||
borisz | Adatlap | 698664 | 2022. július 24. 15:22 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Ez mind nagyon jó, amit összeszedtetek, de én tartok tőle, hogy előbb-utóbb itt elveszik. Valaki nem öntené ezt az egészet cikk formájába? Szerintem páran visszajárnának rá. | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 698646 | 2022. július 23. 10:38 | ![]() | |||||||||||
Köszönöm szépen a felajánlást, de nem élnék vele. Nekem is van küllős és sima kerekem is hozzá, igaz nem a terhelt formájú. És továbbra is bizonytalan vagyok, mi is lesz belőle. Egyenlőre 90%, hogy az eredetileg kigondolt 153-as. :) Üdv! | |||||||||||||||
KarBal | Adatlap | 698642 | 2022. július 23. 08:26 | ![]() | |||||||||||
Ha te maradsz a tervednél és a később beszerzett korai biszt építed meg, akkor érdekel téged a korai nem küllős, terhelt gumis kerék hozzá? Lefoglaltam magamnak egyet és én most egyre inkább úgy érzem, hogy belevágok az átalakításba, amihez meg a küllős kerék kell. Írj rám a nomennescio82 K U K A C gmail P O N T com címen! | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 698641 | 2022. július 22. 22:52 | ![]() | |||||||||||
A Bronconál nekem ezek a hibák nem tűntek fel. De felpiszkáltad az agyamat és letöltöttem a CWS vezérsíhkoz adott rajzot. Kinyomtattam és hozzánéztem a Broncohoz. Szerencsére a kontúrok mindenhol szinte mm-re pontosan egyeznek a rajzzal, úgyhogy a dőlésszög talán rendben van. Úgy általában is szerintem alak-helyes ez a makett: oldalnézetből készült fotókkal összenézve sem találtam számottevő eltérést. Nekem inkább a részletessége (szegecskép, futószárak) okozott egy kis csalódást a korábbi Eduard (MiG-21bis) és Trumpeter (MiG-23MF) készletekhez képest. | |||||||||||||||
KarBal | Adatlap | 698635 | 2022. július 22. 19:30 | ![]() | |||||||||||
Nálam a Trumpeter készlete lesz majd. Bár sok van most még előtte a sorban, de elővettem, nézegettem és belevágtam egy kicsit. Szó szerint, ugyanis a függőleges vezérsík dőlésszöge nem jó. A Cold War Studio gyanta darabját felragasztottam a helyére. Sajnos igaza volt a netes írásoknak, a dőlésszög jó, de nagyon vékony, szóval sokat kell pótolni és csiszolni, hogy szintbe hozza az ember a törzzsel. Viszont úgy látom, hogy Trumpeterék benézték a törzs hátsó részét is, a törzs és a függőleges vezérsík találkozásánál túl nagy az leugró rész a hajtóműnél, szóval ott is pótolni kell a mérethelyes rajzok alapján. Olvastam olyan véleményt, hogy a Bronco-féle készlet erősen hasonlít a Trumpeterre (értsd: ugyanabból a számítógépes 3D képből készült), csak a törzs hátsó része nem levehető. Mondom ezt azért is, mert talán a te Broncódnál is ilyen problémák vannak. Mondjuk szerintem sem éri meg ezt a munkát, hogy kijavítsa az ember :) | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 698632 | 2022. július 22. 17:40 | ![]() | |||||||||||
A képkivágások valóban elég gyenge minőségűek, de erős szemlélés után azért kivehető, hogy a 069-es gépen a késantennához, a 823-ason a törzshöz, a 824-esen pedig mindkettőhöz be van kötve a huzal. Én is Nyugger véleményében bízom... :) A Te madarad milyen készletből lesz? | |||||||||||||||
KarBal | Adatlap | 698630 | 2022. július 22. 16:29 | ![]() | |||||||||||
Kibic! Én azt láttam a neten (persze most nem találom, hogy hol), hogy a késői biszig a késantennára ment a huzal, ott már közvetlenül a testbe. A képek, amiket feltettél, annyira nehezen kivehetők, hogy simán lehet, hogy az 1 és 3 megoldásod ugyanaz. De Nyugger ebben is biztos okosabba tud majd mondani :) | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 698626 | 2022. július 22. 12:59 | ![]() | |||||||||||
Na, jól lerohantunk a kérdéseinkkel! KarBal kérdéseit olvasva bennem is felmerült még egy dolog, szerintem erre is tudod a választ. :) A huzal antenna fülke felőli bekötésére 3 féle megoldásról is találtam képet: 1. svanc->késantenna 2. svanc->késantenna melletti kis bekötési pont 3. svanc->késantenna->kis bekötési pont Ebben volt valami rendszer? | |||||||||||||||
KarBal | Adatlap | 698625 | 2022. július 22. 11:58 | ![]() | |||||||||||
Hatalmas köszönet Nyugger! Mindig elképedek, hogy micsoda tudásmennyiség van itt az oldalon a tagoknál, jókat lehet tanulni mindig :) Ha én mindenáron 1950-es évekbeli állapotot akarok egy MiG-15 biszből, akkor úgy látom, ezeket kell megváltoztatnom: - az antenna bekötése már közvetlenül a törzsben van - az orrbeömlőnél lévő lámpát eltüntetni, helyette a jobb szárnyban kell kifaragni a lámpát. erre viszont sehol sem találok használható képet sajnos, hogy hogy is néz ki - a gépágyú is megváltozott, de erre sem találok sajnos fényképet, hogy pontosan milyen is lett a törzsön a fedél - küllős kerekek - ebben az esetben nem kell csillag a szárny felső részére? - a törzsféklap itt nagyobb esetleg? Ha a képgyűjteményedben van kép a fentiekről, küldenél párat kérlek? Előre is köszönöm. (nomennescio82 K U K A C gmail P O N T com) | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 698619 | 2022. július 22. 08:06 | ![]() | |||||||||||
Ismételten nagyon köszönöm a segítségedet! | |||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 698615 | 2022. július 21. 23:38 | ![]() | |||||||||||
Szóval a szárny belül is alu színű, elvileg a két szárnyon volt taposócsík, mert a szerelőnyílások a törzs mindkét oldalán voltak. A lakkozás miatt -ha nem volt taposócsík akkor egy ponyva szerű ’mobil’ taposót használtak melyen keresztirányban csúszásmentesítés céljából vékony fa(?) csíkok voltak rögzítve. (lásd a kép) A csatolt képeden a 804-s MIG-15bis baleset utáni képe van. 1959.08.25-én berepülés során a műszakiak és a hajózó hibái miatti eredménye látszik, még a katapult biztosítékot sem vették ki felszállás előtt…… | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 698612 | 2022. július 21. 21:10 | ![]() | |||||||||||
Ahogy az Énekeskönyv mondja: "Tebenned bíztunk elejitől fogva..." :) Nagyon köszönöm ezeket az információkat, minden kérdésre megadtad a választ! Ha még fáraszthatnálak két dologgal, csak pontosításképp: - milyen szín látszik a szárnyak "belsejéből", ha a szárnyféklapok nyitva vannak? Itt nem magára a fékszárny belső "lyukacsos" felére gondoltam, hanem a szárnynak arra a belső felére, ahová visszazáródik a fékszárny. Az is alu színű lehetett? - a szárnytöveknél fel volt-e festve az érdesített taposócsik? (és mindkét oldalon?) Mégegyszer köszönöm a válaszaidat, nagyon sokat segítettél! | |||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 698609 | 2022. július 21. 20:38 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok Kibic, KarBal! A MiG-15-s típusból 124 db-t vásároltunk 1951-1952-ben, a leszálló fényszóró a szívócsatorna osztójában volt, más fényszóró nem volt. Kis méretű törzsféklap, RD-45F hajtómű stb. Ezek a gépek használtak voltak, relatíve kevés (50-250 óra) repült órával érkeztek. A MiG-15bis típusból pedig 74 db-t vásároltunk 1952-1953-ban ezek gyári új gépek voltak. Ezeknél nem volt az osztóban fényszóró, de a bal szárnyban igen. Nagy méretű féklap, az utolsó beérkezett sorozatnál a 058-071 tagjainak még nagyobb is volt. VK-1-s hajtómű, más fedélzeti rádió és magasságmérő stb. 1962-ben szintén a MiG-15bis típusból vásároltunk 30 db használt gépet mert beindult a Killiánon a képzés valamint pótolni kellett a lezuhant gépeket. Itt beszélhetünk a ’korai’ és a ’késői’ megkülönböztetésről, mert a gépek mindegyike 15bis volt, de gépek egy részénél a lesz.fényszóró az osztóban volt. Erre mondjuk, hogy ez a korai változat vagy átmeneti. A későbbi 15bis gépeknél már a bal szárnyban volt. A ’korai’ amiket a rendelkezésemre álló fényképek alapján beazonosítottam -osztóban van fényszóró- ezek voltak: 102, 115, 153, 250, 313, 338, 512, 677, Az is elképzelhető, hogy több is volt csak lelemezelték a helyét egy sérülés miatt. Szerinem: Ha a gép beömlőjében volt a fényszóró, akkor a bal szárnytőben ugye nem volt egy másik is? --nem volt milyen színűek voltak a futószárak, futóaknák? --középszürkék vagy aluszínű - milyen színűek a keréktárcsák? --sötét olajzöld - milyen szín látszik a szárnyak "belsejéből", ha a szárnyféklapok nyitva vannak? -- aluszínű - milyen színű a kabintető belső kerete? -- középszürke - milyen színűek a jelző "katonák" a szárnyakon? --piros-fehér csíkozás "küllős" vagy "sima" a főfutók keréktárcsája? --15bis-nél küllős szerintem….. - ha a gépet az '50-es évek első feléből szeretném ábrázolni, akkor kell-e a csillag a szárnyak felső részére? –nem kell Amennyiben a 153-s gépet készíted akkor 8 db csillag kell mert 62’-ben amikor érkezett akkor már ez volt a rend. | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 698606 | 2022. július 21. 20:26 | ![]() | |||||||||||
Megnéztem, igen az is orrlámpás volt. És biztosan lehetett még néhány ilyen. Sajnos az 512-ről talált képek és információk egyenlőre nem vittek előbbre a kérdéseim megválaszolásában... Nyomozok tovább. | |||||||||||||||
KarBal | Adatlap | 698580 | 2022. július 21. 08:22 | ![]() | |||||||||||
Nézd meg az általam is nézett 512-est. Annak is van orrlámpája. Az aviainfo oldal szerint 1962-ben került üzemeltetésre, ami nekem fura, mert akkoriban lassan már kivonták a típust. (Talán elírták az oldalon?) Mondjuk nem tudom, hogy lett-e később terepszínű. | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 698577 | 2022. július 20. 22:41 | ![]() | |||||||||||
Nyugger, KarBal, köszönöm az adatokat! A káosz tovább gyűrűzik a "korai" és "késői" témában, pedig úgy érzem, hogy rengeteg órát töltöttem kutatómunkával... Mivel a makett adott és már vannak kész részei is, ebből próbálom kihozni a legjobb tudásom szerinti történelmi hűséget. Azért a 153-as gépet választottam, mert adott, hogy a készlet olyan bisz verziót tartalmaz, amelynél a beömlő nyílás osztójában van a fényszóró. Én eddig két olyan magyar gépről tudok, amely ilyen volt: a 153 és 338. Azért a 153-ast választottam, mert abból (tudomásom szerint) nem lett később terepszínű gép. Mivel néhány kérdésre nem találtam/kaptam egyértelmű választ (pl. a színekre többféle variáció jött), ezért most ezeket újra felsorolnám, hátha Te, vagy valaki makettező-társ tudja a választ. Tehát a 153-as bisz-ről, vagy közvetlen kortársáról lenne szó: - ha a gép beömlőjében volt a fényszóró, akkor a bal szárnytőben ugye nem volt egy másik is? - milyen színűek voltak a futószárak, futóaknák? (eddig szürke, kékesszürke, halvány khaki és natúr alu-ra is van javaslat) - milyen színűek a keréktárcsák? (eddig: szürke, fekete, zöld) - milyen szín látszik a szárnyak "belsejéből", ha a szárnyféklapok nyitva vannak? - milyen színű a kabintető belső kerete? (eddig: kékesszürke mint a kabin, szürke) - milyen színűek a jelző "katonák" a szárnyakon? (eddig: piros, piros-fehér, natúr) - "küllős" vagy "sima" a főfutók keréktárcsája? - ha a gépet az '50-es évek első feléből szeretném ábrázolni, akkor kell-e a csillag a szárnyak felső részére? | |||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 698573 | 2022. július 20. 20:24 | ![]() | |||||||||||
Vasúti szállítással érkezett a 061-s MiG-15bis Taszárra, átvételi jegyzőkönyv dátuma 1953.01.09! A 058-071-s gépek valamikor 1952 november-decemberében készülhettek, gyári újak voltak. | |||||||||||||||
KarBal | Adatlap | 698569 | 2022. július 20. 20:12 | ![]() | |||||||||||
Csak, hogy bonyolultabb legyen: www.super-hobby.hu/products/MiG-15-early-version-wheels-set-34134532.html A ResKit azért elég jól dolgozik, szóval ezután már nem értem, hogy mi a különbség a korai és a késői között, ha a korai is lehet küllős! Nekem az 512-es tetszik repülés közben, de egy kép van róla a földön, ott csak szemből látszik a főfutó. A 906-os is nagyon szimpi lenne, de a B és háromszög jelzést a farkán nem láttam matricában. A B betűvel van bajom, a háromszöget nem lenne nehéz festeni. A 906-osnak nem látszik a főfutója kívülről, de a képeken a társainak küllős kerekei vannak 1955-ben. | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 698557 | 2022. július 20. 08:15 | ![]() | |||||||||||
Remek! Sikerült jól elbizonytalanítanod. :) Ez 061-es talán 1956-os évjárat, az általam kiszemelt 153-as pedig 1952-es. Vajon az még "korai" lehet? Most nyomozhatok tovább... | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 698552 | 2022. július 19. 22:12 | ![]() | |||||||||||
Egy képet találtam, amin beazonosítható a kerék, de az is múzeumi gép (keceli, ha jól sejtem). Azon a "küllős", azaz a késői kerék látszik. De én is kíváncsi vagyok a megfejtésre. :) | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 698520 | 2022. július 18. 21:38 | ![]() | |||||||||||
Hobby2000 #48008 MiG-15bis/LIM-2 + néhány feljavító. Ha minden jól megy, a 153-as bisz lesz belőle... | |||||||||||||||
KarBal | Adatlap | 698518 | 2022. július 18. 21:10 | ![]() | |||||||||||
Kibic | Adatlap | 698513 | 2022. július 18. 20:26 | ![]() | |||||||||||
Szia! Én a mellékelt nem túl jó képek alapján a "nem küllős" verziót fogom használni a most épülgető bisz-hez. | |||||||||||||||
KarBal | Adatlap | 698511 | 2022. július 18. 19:50 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Ha az ember 50-es évekbeli MiG-15 biszt akar építeni, akkor milyen kereket kellene hozzá használni ezek közül? Sajnos nem találok olyan képet, ami alapján egyértelmű lenne, de talán inkább a korai (early) változatot, még akkor is, ha a felirat alapján a késői kellene? korai: www.super-hobby.hu/zdjecia/6/2/1/28716_rd.jpg késői: www.super-hobby.hu/zdjecia/5/3/1/28716_rd.jpg Előre is köszönöm. | |||||||||||||||
papgyuri | Adatlap | 698476 | 2022. július 17. 12:54 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Sürgősen keresek MIG-15-höz magyar matricát 1/72 méretarányban, akár több darabot is... papgyuri9591kukacgémailpontkom | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 698177 | 2022. július 5. 10:01 | ![]() | |||||||||||
Ezek vannak is! Kicsit azért kékíteni fogom még... :) | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 698155 | 2022. július 4. 15:10 | ![]() | |||||||||||
MRP-ben az FS36375 az MRP-038, az FS36320 pedig az MRP-097. | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 698119 | 2022. július 2. 17:42 | ![]() | |||||||||||
Köszi a tippet! Mivel csak MRP festékeim vannak, abból lesz majd kékesszürkém. Valószínűleg az MRP-LPG szürke alapozóra fújok majd MRP-277-et leheletvékonyan. (Az MRP-277 a gyártója szerint a MiG-15/17/19 kabinbelső színe, de a fellelt képekhez képest szerintem túl kék.) | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 698107 | 2022. július 1. 22:03 | ![]() | |||||||||||
A kabinkeret belseje passz, a többire (kabinbelső, futóakna, futószár, futóakna ajtó belseje) az Eduard egységesen a Gunze H308 világosszürkéjét adja meg, ami az FS36375. Én inkább a H307-el festeném (FS36320), ez egy picit kékesebb tónusú, mint a 36375. | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 698103 | 2022. július 1. 20:32 | ![]() | |||||||||||
Szia, köszönöm az információt! Gondolom, hogy akkor a kékesszürke a kabinbelső színével egyező szín lehetett. Esetleg nincs olyan képed, amelyen látszik valamelyik futóakna? Üdv, L | |||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 698097 | 2022. július 1. 16:36 | ![]() | |||||||||||
Szia. Amigo models-t itthon a Kárpátmodell.com forgalmazza. | |||||||||||||||
zoli75 | Adatlap | 698094 | 2022. július 1. 15:50 | ![]() | |||||||||||
Szia, A futóakna kékesszürke a kabin keret sötét szürke. Üdv., GyZ | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 698059 | 2022. június 30. 11:18 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Magyar MiG-15bis festéséhez szeretném kérni a segítségeteket, mivel sok keresgélés után sem találtam biztosnak tűnő információt... Meg tudnátok mondani, hogy az eredetileg még gyári fémszínű gépeknek milyen színűek voltak a futóaknái és a futószárai? Milyen színű volt a kabintető fém keretének belső fele (fémszínű vagy esetleg a kabin kékes-szürkés színével egyező)? Köszönöm a segítséget! | |||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 691690 | 2022. január 3. 11:40 | ![]() | |||||||||||
eBayen is lattam, de a gyarto joval olcsobb. Irhatok neki, ha nem kuldi el kulfoldre, akkor megoldhato maskepp is. Van par mas cucca is ami erdekelne. | |||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 691689 | 2022. január 3. 11:16 | ![]() | |||||||||||
Szia Attila, A gyártó honlapján létezik MiG-17 és -17F kabin is, kosárba rakható. Csak az emashev.mastermodels kategóriát kell kiválasztani. Ha rendelnél, rám is gondolj, köszi! z | |||||||||||||||
4WD | Adatlap | 691684 | 2022. január 3. 08:41 | ![]() | |||||||||||
Haliho! Ezt az Amigo Models Mig-17F műgyanta kiegészítőt látta már valaki a közzétett képeken kívül? Létezik egyáltalán, vagy csak "beetetés"? A gyártó webshop-jában sem szerepel. Érdekelne :) | |||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 691680 | 2022. január 2. 20:22 | ![]() | |||||||||||
Koszi szepen... Az Airfix keszletet nem is ismertem.. Egy ket kosza Italeri keszleten kivul nem igazan van nyugati markaju makettem.. Hmm.. legrosszab esetben, talalam egy piaci rest... csinald magad ha mas nem csinalja))) Vegig kell olvassam amit itt irtatok, latom a PF orra is tobbfele... | |||||||||||||||
cenci | Adatlap | 691679 | 2022. január 2. 19:51 | ![]() | |||||||||||
magyaralba | Adatlap | 691674 | 2022. január 2. 17:31 | ![]() | |||||||||||
www.super-hobby.hu/products/Mikoyan-Gurevich-MiG-17-Fresco-Shenyang-J-5.html
www.arcforums.com/forums/air/index.php Airfix egy jó alternatíva vagy a második linken van egy AZ Fresco építés ahol kidolgozta a szívócsatornát házilag | |||||||||||||||
borisz | Adatlap | 691673 | 2022. január 2. 17:23 | ![]() | |||||||||||
Szia! Szerintem a legjobb, ha veszel ehy Airfix készletet. | |||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 691672 | 2022. január 2. 16:36 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok.. tudtok valami megoldast az AZ MiG-17 szeria szivocsatornajara? (ill annak teljes hianyara) Kieget nem talalok sehol( Van egyaltalan? Vagy adjam el a p..ba mert varhato uj keszlet valakitol? ... a MiG-19-re miota varunk mar. Itt sorakozik a sok Bilek, de hat. | |||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 685925 | 2021. május 24. 08:05 | ![]() | |||||||||||
Szia! Itt is van egy érdekes gép: bissau-guneai Lim-6. A kép jobb oldalán, lehet látni a tartót a szárny alatt. Természetesen a mellette álló másik gépről van fotó "dögivel", de erről semmi. Ez is terepes lehetett, de túl messze van, ahhoz, hogy megnézzem élőben... Érdemes megnézni a kép baloldalán szabványszerűen tárolt ejtőlőszereket... :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Köszönjük az eddig befolyt adományokat, kb. a fele jött eddig össze a szükséges anyagi fedezetnek! Tisztában vagyunk vele, hogy a jelenlegi helyzetet tekintve nem ez az ügy a legfontosabb, de továbbra is várjuk adományotokat!
„ESKÜN INNEN OBSITON TÚL" HONVÉDELMI ALAPÍTVÁNY
Raiffeisen Bank 12085004-01394283-00200002
Közleménybe : ADOMÁNY MiG-19 FÜLKETETŐ
Köszönjük!