<<< Vissza | Tovább >>> |
varobee | Adatlap | 604254 | 2016. február 28. 19:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
varobee | Adatlap | 603343 | 2016. február 16. 09:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszönöm ismét a válaszodat, bíztam benned, hogy benézel a topicba.:-) Üdv: varobee | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 603339 | 2016. február 16. 06:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Egy ellensúly "húzta ebbe a helyzetbe a magassági kormányt, amit a pilóta saját izomerejével küzdött le. A gép repülés közbeni felhúzásában volt a pilóta segítségére. Szóval ahogyan általában látható egy képen, a magassági kormánynak ez az alaphelyzete. Ki is lehetett rögzíteni a botkormány tövénél, de ha jól emlékszem akkor nem ebben a helyzetben, hanem vízszintes helyzetben!Ebben az esetben a beszállás is könnyebb volt a gép kabinjába. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
varobee | Adatlap | 603303 | 2016. február 15. 12:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy kérdésem lenne az Albatrosszal jó barátságban lévőkhöz. A készülő makettemen lassan fel kéne ragasztanom a magassági kormányokat. Sok képet átnéztem és feltűnően sok álló gépen a magassági felfelé van kitérítve. A kérdésem az, hogy ez miért van? Álló helyzetben ebben a pozícióban rögzítik? Esetleg csak véletlen, és mindíg "hasra" húzva marad a bot? Üdv: varobee | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 600212 | 2016. január 14. 19:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De igazad van csak a zümié van ott , bocsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 600209 | 2016. január 14. 18:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A festési utasitásnál ahol adják a matrica felhejezési utasitást ott rajta vannak a stencilek is , | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
skywarior | Adatlap | 600207 | 2016. január 14. 18:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 600206 | 2016. január 14. 18:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ott nem találtam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 600179 | 2016. január 14. 13:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Had olaláról letöltheted , | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 600178 | 2016. január 14. 13:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! 1/72-es magyar Albatroshoz, a HAD matricakészlethez, nincs valakinek a stencilek felrakásáról ábrája? A készlethez nem adtak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
varobee | Adatlap | 594838 | 2015. október 29. 19:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Weizi! Köszönöm a válaszodat! Így teljesen tiszta a dolog és ezek szerint élethű ha a főfutó aknákat nyitva készítem el. Üdv: varobee | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 594823 | 2015. október 29. 12:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Alapesetben valóban együtt mozogtak az ajtók és az alaphelyzetük a zárt helyzet volt! A földön a kabinban elhelyezett kar segítségével lehetett nyitni őket. De egy egyszerű csavarhúzóval is ki lehetett oldani az ajtózárakat ha a helyzet azt kívánta. A szerviz miatt volt erre szükség. A nyitott ajtókat az ellenőrzések/javítások után vagy egészen egyszerűen kézzel csukták vissza, vagy a következő hajtómű indítás során automatikusan bezáródtak. Az általad felrakott képen nagy valószínűséggel az történhetett, hogy az ajtók nyitása után az orrfutóét visszacsukták kézzel, vagy eleve csak a főfutóé lett kinyitva ( csavarhúzós módszerrel) valamilyen mélyebb ellenőrzés céljából. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 594818 | 2015. október 29. 11:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 594816 | 2015. október 29. 10:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát... a Humbrol 30 és / vagy a 149 ok, de ezt össze kell hasonlítanod a Revell zöldekkel, pl a Revell 68 talán... a Revell 63-at külön nem kapod meg, csak készletben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 594812 | 2015. október 29. 09:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nincs valakinek ötlete, hogy a magyar gépek zöldjére melyik revell szín lenne jó? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
varobee | Adatlap | 594797 | 2015. október 28. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy 1/72-es EDU Albának kezdtem hozzá és beszereztem a CMK vezérsíkjait + aknát. A gyanta szett csak a főfutó aknákat adja, azt lehet nyitva megépíteni. Átnéztem visszamenőleg a topicot és az írták korábban, hogy az aknák /első-hátsók/ vagy egyszerre vannak nyitva, vagy egyszerre zárva. Találtam a HUNAVIA oldalon olyan képet amin ez nem így van. A kérdésem azokhoz lenne akik közelebbi barátságban voltak a gépekkel, hogy a földön ezek nyitását hogyan kezelték? Üdv: varobee | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 594221 | 2015. október 18. 09:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az első kabin az biztos, hogy ugyanolyan, ott semmi okuk nem volt bármilyen átalakításra, max az üzemanyag-mennyiségjelző lehet egy magasabb kalibrálású műszer és egy plusz tartályszivattyú-kapcsoló - ha nem ejtő-tartály, és kifogyasztás-jelző lámpa lehet, ha a hátsó kabin helyére üzemanyagtartály került. Ha a hátsó kabintér változtatás nélkül vagy csak üresen le van burkolva, akkor még ennyi se, makettező szempontból mi a probléma? Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 594220 | 2015. október 18. 09:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
:-D Ha ez ilyen egyszerű lenne akkor nem kérek itt segítséget ! A kétülésesről van anyag a neten erről pedig csak néhány képet találtam , de a kabinról gyakorlatilag semmit ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 594215 | 2015. október 18. 08:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem valószínű, hogy komolyabban átalakították volna, tekintve hogy a csehek szerint csak két példány épült ebből az együléses változatból. Egyébként meg elég beírni a keresőbe: L-29 A Delfin Akrobat walkaround, aztán ENTER, és lehet válogatni a fotók között(ez a módszer majd minden tipusra sikeres lehet, kivéve a túl régieket, amiből nincs "túlélő". Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kicsi | Adatlap | 594214 | 2015. október 18. 08:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SZIASZTOK! Eladó/cserélendő 1:35 makettek: DRAGON-Sturmboat with Crew (1 figurával)-3000,- DRAGON-Sdkfz.251.C (maratással,szem.lánccal,5 figurával)-10000,- EASTERN EXPRESS-BA-6-4000,- SK MODEL-Willys Jeep-3000,- ITALERI-Chevrolet Gun Tractor-4000,- ITALERI-Kübelwagen (2 figurával)-2500,- ITALERI-Schwimmvagen (3 figurával)-2500,- ITALERI-Hf.2 Schwerer Heeresfeldwagen (2 figurával)-5000,- ITALERI-Zis-5-3500,- MAQUETTE-FAI-M-3500,- MAQUETTE-KP43 Russian Field Kitchen-2500,- MIRAGE-Kubus-3500,- PARC MODEL-BA-64-3000,- REVELL-Artilleriewagen (ex-DRAGON)-6500,- RPM-M.M.G.S. Scout Car-3000,- RPM-Ford Tc-3000,- TAMIYA-SAS Jeep (2 figurával)-3500,- TAMIYA-Horch Type 1A (1 figurával)-4000,- TAMIYA-BMW R75 with Side Car (4 figurával)-3000,- TAMIYA-Steyr 1500A (3 figurával)-5500,- TAMIYA- Kfz.70 Krupp Protze (3 figurával) -6000,- TAMIYA-Toyota AB Phaeton (1 figurával)-5000,- csere/beszámítás:I-II.vh. harckocsik, járművek, épületek, figurák érdekelnek. Bp-i átvétel megoldható! érd: benyesgabor@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 594212 | 2015. október 18. 07:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 590143 | 2015. augusztus 9. 11:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tehát kijelenthetjük, hogy a CMK gyanta szívócsatornája megfelel a valóságnak... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 590124 | 2015. augusztus 8. 21:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Figaro sokat segítettél, a szándékot Szapinak is köszönöm. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 590120 | 2015. augusztus 8. 19:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szapi | Adatlap | 590111 | 2015. augusztus 8. 16:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igaz! Ma már nem is csinálok semmit. Úgy látom csak bakizok. Ez egy ilyen nap. :(( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 590109 | 2015. augusztus 8. 15:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De a L-29 es Delfin és a L-39 es Albatrosz nem ugyanaz a tipus , | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szapi | Adatlap | 590107 | 2015. augusztus 8. 14:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a javítást. Rájöttem én is csak akkor már elküldtem. Ezért írtam a helyesbítést. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
magyaralba | Adatlap | 590106 | 2015. augusztus 8. 14:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szapi! Az általad közölt fotón egy míg-23 szívòcsatornája van, nem L-39-é! Mindkét típuson dolgoztam, úgyhogy ez tuti! Az pedig teljességgel lehetetlen hogy a 119-s gépé legyen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szapi | Adatlap | 590105 | 2015. augusztus 8. 14:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali Mindenki! Az előző hozzászólásom egy nagy baklövés! Valahogy a Delfines képek közé keveredett. Amit küldtem az a MiG-23 szívócsatornája. Bocsi a kavarodásért, a Delfiné sajna nem sikerült egy sem. :(( Szapi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szapi | Adatlap | 590104 | 2015. augusztus 8. 14:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Ezt az egyet találtam, a többi sajnos nem sikerült. Ez a 119 gépé. Remélem tudod használni! Üdv! Szapi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 590103 | 2015. augusztus 8. 14:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi szépen! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 590102 | 2015. augusztus 8. 14:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Csak egy ilyen szar minőségű képem van, de világosítva talán használható. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 590100 | 2015. augusztus 8. 13:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nincs valakinek véletlenül fotója egy magyar albatrosz szívócsatornájáról? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 559746 | 2014. május 11. 21:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm , az nekem is megvan ! A szegecselés miatt kellene néhány fotó róla! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 559745 | 2014. május 11. 21:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 559744 | 2014. május 11. 21:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nekem megvan.Elérhetőségem az adatlapon. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 559724 | 2014. május 11. 19:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Esetleg ha valakinek meg lenne a Planet models 1/48 L-29 makettje szeretném vele felvenni a kapcsolatot ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 559723 | 2014. május 11. 19:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uraim ! L-29 Delfinhez keresek szegecselési rajzot ! Tud nekem valaki segíteni ? Minden segítséget előre is köszönök ! üdv I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 557207 | 2014. április 1. 12:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Elképzelhető, hogy a felségjelek a különböző átfestéseket követően más méretűek lettek? L-29 fotókat nézegetve azt vettem észre, hogy az ezüst, majd az első terpszínű magyar és a későbbi trencsényi átfestett gépeken más-más méret volt. A függőleges vez. síkon látszik a legjobban. Ha tud valaki erről valami pontosabbat, kérem jelezze, hogy minél tökéletesebb legyen a kibővül második teljes számsoros és stenciles magyar L-29 -es matricánk. Móvárra ott lesz! A mostanihoz meg készül a csak piros számos kiegészítés. Szegedi Ferenc / HADvezér Info@hadmodels.com tel:06 30 201 8382 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 556941 | 2014. március 29. 06:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, igen Móvárra kész lesz a fehér keret nélküli számsor is, már amiről találok fotót. üdv:HADvezér | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
magyaralba | Adatlap | 552378 | 2014. január 28. 21:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mivel lassan teljesen eltűnnek az országból itt van néhány kép a kis repülő itthoni életéről... később még régi régi papír képeket megpróbálunk szkennelni és ha lesz rá erdeklődés itt megosztani... ;) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 552293 | 2014. január 27. 23:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 552291 | 2014. január 27. 23:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A mai napon megkezdődött a még meglévő 5db. L-39ZO szétszerelése! Kamionokon fognak utazni az új gazdihoz hamarosan. Ezért nem láthattátok már őket kiállítva a tavalyi repnapon! (kivéve a 115-öst). Az egyik szemem sír,a másik pedig nevet!Egyrészről azért mert imádom a típust!Eddigi életem egyik legnagyobb kalandja is ezekhez a masinákhoz kötődik! Másfelől pedig nagyon örülök,hogy talán nem mennek veszendőbe,és talán valahol,szárnyalhatnak még sokáig! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 551345 | 2014. január 19. 19:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Árpi Igen láttam őket régebben , én elég sokat kóválygok a neten és nincs olyan hét hogy ne találnák hazai vonatkozású képeket , ami érint és érdekel azt le is próbálom tölteni , van olyan külföldi oldal ahova a régebben itt a makett infón lévő kollégák rakosgassák föl a képeiket , egy szóval érdemes keresgélni . üdv:migi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 551325 | 2014. január 19. 15:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az a film a jutyubon nagyon remek. En meg a primeportal.net-re toltottem fel sok keceli fotot mar vagy 10 eve. Az airstrip jetek kozott van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 551324 | 2014. január 19. 15:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem HAD Feri hamarosan csinal 48-as sort hozza. Csak a 72-est kell nagyitani. Mondom en... bizzunk benne hogy Ovarra kesz lesz. En addig nem nyitom ki az enyemet. Automakett Laci naggyonn jo aron adja | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 551322 | 2014. január 19. 14:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi! Az a baj,hogy csak a 370,374,378-as számaim vannak meg,matricában.Ilyen kicsi festő sablonba nem vagyok jó. Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 551318 | 2014. január 19. 14:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Yutubén fönt van cenci2 kollégának egy filmje ahol centiről centire bemutatja a 376 os oldalszámú L-29est , érdemes megnézni , rengeteg részletes dolgot lehet látni . A film címe : Kossuth Lajos Technikum repülős tanhangár 1999 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 551236 | 2014. január 18. 17:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Másik gép nem lenne jó? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 551234 | 2014. január 18. 17:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacibácsi! A 371 ugyanazon sablonnal lett festve, mint a testvére, a 370. Arról van színes kép mindkét oldalról (színes, ezüst). www.repulomuzeum.hu/ARCHFOTO/Fototar/L-29/beolvasas0043w.jpg www.avia-info.hu/Kep/Katonai2/Aero-L-29-370.jpg 371-ről madár ütközéses, felderítő terepes fényképek vannak (fekete-fehérek). www.repulomuzeum.hu/ARCHFOTO/L-29/L-29arch_119.jpg www.repulomuzeum.hu/ARCHFOTO/Archfoto0604/L29madar2.jpg |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Még egy kérdés Alba ügyben. Mind a négy pilonra lehetett póttartályt függeszteni vagy csak a belsőkre? /persze függeszteni nyilván lehetett, de melyik volt bekötve az üzemanyag rendszerbe?/
Üdv: varobee