<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
búza | Adatlap | 22585 | 2010. augusztus 26. 21:31 | ![]() | |
A Mi-24-es 12.7-ese nem gépágyú, viszont elég sűrűn ontja a "magot"! A SZU konténerében - ha jól tudom - GS-23-as van. Most nem találtam hirtelen semmit róla, de ha jól emlékszem nem csak egy bal-jobb tartóra, hanem többre is fel lehet rakni. Mondjuk személy szerint nem szivesen hasalnék abban a gödörben, amire azok a csövek mutatnak, még akkor sem, ha mellém lőnének! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22584 | 2010. augusztus 26. 21:03 | ![]() | |
Mi-24-esre is lehet gépágyúkonténert rakni, pedig mint tudjuk nem piti annak sem a gépágyúja... | |||||
búza | Adatlap | 22583 | 2010. augusztus 26. 20:52 | ![]() | |
Mert mondjuk két kontérerrel földi célpont ellen pont háromszor akkora tűzerőt képvisel, mint anélkül! | |||||
sulyid | Adatlap | 22582 | 2010. augusztus 26. 20:50 | ![]() | |
Plusz tűzerő? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 22581 | 2010. augusztus 26. 20:45 | ![]() | |
Ezek szerint jól emlékeztem. De akkor minek rá géppuska konténer? :) | |||||
sulyid | Adatlap | 22580 | 2010. augusztus 26. 20:43 | ![]() | |
De van és nem is szar. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22579 | 2010. augusztus 26. 20:34 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 22578 | 2010. augusztus 26. 20:32 | ![]() | |
A Szu-25-nek nincs beépített gépágyúja? | |||||
Lacy | Adatlap | 22577 | 2010. augusztus 26. 19:58 | ![]() | |
Szia miles, felfegyverzett régi iraki gépről fotót találni nem könnyű. :) Iraqi Fighters - 1953-2003: Camouflage & Markings könyv szerint elsősorban UB-32 blokkol Sz-5-ös rakétákkal, KMGU konténereket és chilei CB-250-es bombákat alkalmaztak. Bár persze a lehetőség ennél sokkal több. Hátha lesz valakinek egyéb infója, vagy esetleg fotója. | |||||
miles | Adatlap | 22576 | 2010. augusztus 26. 18:55 | ![]() | |
Sziasztok Nem tudja valaki, hogy az Irak-iráni háborúban a Szu-25-ösök használtak-e élesben géppuska konténert, vagy volt-e egyátalán az irakiaknak? Mármint géppuska konténert. Előre is köszönöm. | |||||
Neo954 | Adatlap | 22575 | 2010. augusztus 26. 18:53 | ![]() | |
Sziasztok! Itt egy link elég sok orosz gép van benne vonalrajzokkal, némelyikhez típusleírás (természetesen oroszul). www.airwar.ru/firm/alfavit/mrus.html Jó böngészést! Üdv.:Neo | |||||
Monox | Adatlap | 22573 | 2010. augusztus 25. 12:15 | ![]() | |
Sajnos semmit nem tudni erről.. | |||||
lucky | Adatlap | 22572 | 2010. augusztus 25. 08:19 | ![]() | |
Pilóta(k) megmaradt(ak) ? | |||||
Monox | Adatlap | 22571 | 2010. augusztus 24. 22:39 | ![]() | |
Petibá | Adatlap | 22570 | 2010. augusztus 24. 19:01 | ![]() | |
Levi kiváló cikkéhez. Én kérek elnézést ;O) Petibá | |||||
Daala | Adatlap | 22566 | 2010. augusztus 24. 18:25 | ![]() | |
Azért ez a perui Szuhoj-sor nagyon ütős! Egyébként Perunak is ugyanaz az a Szu-22M3 alváltozata volt, mint nekünk meg Líbiának, R-29-es hajtóművel. | |||||
f2d | Adatlap | 22563 | 2010. augusztus 24. 18:11 | ![]() | |
Köszi szépen. Emlékszel? Ez az a gép amit még együtt kezdtünk építeni egy "mini-magán" groupbuild-ben.:-))) | |||||
Szabi77 | Adatlap | 22562 | 2010. augusztus 24. 17:58 | ![]() | |
f2d! Szerintem,nagyon szépen sikerült! Érdemes volt megküzdened a Condor makettjével! Szabi77 | |||||
f2d | Adatlap | 22561 | 2010. augusztus 24. 17:46 | ![]() | |
Sziasztok! Egy ide illő makett tőlem is. Igaz nem rég volt már egy másik topic-ban, de azóta kaptam az egyik ismerősömtől pár darab első ránézésre hasznavehetetlen talapzatot (12,8 x 34 cm), ami pont passzolt a Foxhound alá, valamint lefotóztam normális kék drapériával. Nem szoktam orosz gépeket építeni, így rutinom sincs bennük, a makett ezért csak simán dobozból épült, plusz két db Precíz Stúdió K-36D-t tettem bele. Ha nem is lett a legjobb makettem, de a legnagyobb.:-) | |||||
sanyi | Adatlap | 22560 | 2010. augusztus 24. 17:45 | ![]() | |
Perunak volt - amikor megkapták őket - hasonló két tónusú zöld, de nem kukacmintás hanem ilyen: | |||||
Makettezõ | Adatlap | 22559 | 2010. augusztus 24. 17:19 | ![]() | |
Szia SIG! Köszönöm elismerésed,több hónap munkája van e madárban. Ez a festésminta azért a valóságban is beválhatna ha alkalmaznának ilyesmit. Esőerdő feletti bevetésekkor biztosan hatásos lehet. Nem tudtok valami hasonlót csak ami igazi gépen már bevált? Üdv:Viktor | |||||
búza | Adatlap | 22558 | 2010. augusztus 24. 17:14 | ![]() | |
A Grippen minták közül megfesthetnének néhányat! | |||||
Levix | Adatlap | 22557 | 2010. augusztus 24. 12:24 | ![]() | |
Itt vannak a weblapomon a whatif anyagaim. Jó röhögést. plasticwings.hu/gsm.htm Van még pár rövidebb a Jetflyon. www.jetfly.hu/rovatok/repules/modell/makett/hirek/pappmakett_04.06.03/ Levix=Levi=Plasticwings.hu | |||||
Levix | Adatlap | 22556 | 2010. augusztus 24. 12:24 | ![]() | |
Itt vannak a weblapomon a whatif anyagaim. Jó röhögést. plasticwings.hu/gsm.htm Van még pár rövidebb a Jetflyon. www.jetfly.hu/rovatok/repules/modell/makett/hirek/pappmakett_04.06.03/ Levix=Levi=Plasticwings.hu | |||||
sanyi | Adatlap | 22555 | 2010. augusztus 24. 12:23 | ![]() | |
Ezt majd Levix barátunktól kell kérdezni, mert én sem találom/találtam... De mielőtt olvasod majd, kapaszkodj meg:) | |||||
Petee | Adatlap | 22554 | 2010. augusztus 24. 11:31 | ![]() | |
Szia Nyugger! Érdekes amiket írsz a Szu-25-ös beszerzési terveinkről :) Arról nincs infód,hogy miért pont Börgöndre akarták telepíteni őket?Hisz ott csak füves kifutópálya volt,és helikopter állóhelyek.Vagy felhúztak volna egy új repteret nekik? | |||||
SIG | Adatlap | 22553 | 2010. augusztus 24. 10:44 | ![]() | |
Szia Makettező ! Köszi a képeket, nagyon penge ez a festés, még akkor is, ha egy kicsit távol áll a valóságtól. A cikkben szereplő színek mind nagyon tetszenek, a szöveg pedig 10 pontos (legalább is az én beteg elmémnek :). A magyar anyahajósat hol találom Sanyi bááá ? Üdv... | |||||
sanyi | Adatlap | 22552 | 2010. augusztus 24. 10:21 | ![]() | |
Ezt a pihent agyat... Ez... Így korán reggel nagyon fárasztó!:) Kösz Levi, nagyon jót fog röhögni aki megnézi! Hasonló jó talán a magyar anyahajós cikk volt annak idején! | |||||
sanyi | Adatlap | 22551 | 2010. augusztus 24. 10:17 | ![]() | |
Két fajta Revell van: egy új és a régi Hobbycraft. Keress rá nyugodtan, nem egyforma a bontásuk. Ha csak nincs a kanadaiaknak is kettő, de ezt nem hiszem. Ez az új: www.modellversium.de/kit/artikel.php A régi függőlegesen bontotta a törzset - legalábbis egy Hobbycraft gép, amit láttam a neten. Nekem szimpatikusabb ez mint a Zvezda/Italeri, mert az aztán az anyázós makett - legalábbis ha valaki élethű gépet akar építeni belőle. | |||||
Levix | Adatlap | 22550 | 2010. augusztus 23. 21:53 | ![]() | |
Azért ezeket ne vegyétek komolyan, mert ezeket 100%-ban hülyeségként írtam. A rajzokat is én találtam ki, nincs semmi valóságalapja. :) www.plasticwings.hu/szu25wi/szu25wi.htm www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/humor/szuhumor_05.03.01./ | |||||
Makettezõ | Adatlap | 22549 | 2010. augusztus 23. 21:04 | ![]() | |
Sziasztok! Igen a revell készlete és Szovjet felségjelű. Nagyon jók az illeszkedések, kevés a sorja az alkatrészeken és viszonylag könnyű az összeépítése is. Tömítenem egyáltalán nem kellett , szerintem ez egy nagyon jó és részletes készlet, főleg a matricalapja. Üdv:Viktor | |||||
Daala | Adatlap | 22548 | 2010. augusztus 23. 20:35 | ![]() | |
Igen ez az, de egyértelműen a Hobbycraft új kiadása! | |||||
sanyi | Adatlap | 22547 | 2010. augusztus 23. 20:19 | ![]() | |
Ez a revell új készlete? Ha igen, akkor milyen? Írjál már légyszi pár sort róla! Köszi! | |||||
sulyid | Adatlap | 22546 | 2010. augusztus 23. 20:14 | ![]() | |
Ez itt milyen nemzetiségű is lenne? | |||||
Makettezõ | Adatlap | 22545 | 2010. augusztus 23. 20:06 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 22544 | 2010. augusztus 23. 19:47 | ![]() | |
De mégis, csak félrenéztem... | |||||
Lacy | Adatlap | 22543 | 2010. augusztus 23. 19:46 | ![]() | |
Hmm, elég sok az eltérés a két táblázat között. A cirill a törzs alatti H-29-est nem említi... Most mondja meg valaki, hogy csak prototípuson volt, vagy szérián is? | |||||
Joce | Adatlap | 22542 | 2010. augusztus 23. 19:39 | ![]() | |
Köszi szépen, ezzel már előrébb vagyok! | |||||
sanyi | Adatlap | 22541 | 2010. augusztus 23. 19:39 | ![]() | |
Na látod! A bőség zavarában!:) | |||||
sanyi | Adatlap | 22540 | 2010. augusztus 23. 19:37 | ![]() | |
Szia! Ez nem szentírás, de talán segít valamennyit... | |||||
Lacy | Adatlap | 22539 | 2010. augusztus 23. 19:37 | ![]() | |
Joce, az alap változatú gépekre állítólag még nem lehetett a törzs alá rakétát függeszteni, de az M változat prototípusáról van már fotó ilyen fegyverzettel. A konfig: | |||||
Joce | Adatlap | 22538 | 2010. augusztus 23. 19:16 | ![]() | |
Sziasztok! A Su-24m géekkel kapcsolaban lenne olyan kérdésem, hogy melyik pilonra mit lehet függeszteni. Ugyanis a Trumpi gépénél a törzs alá nem mutatja egyik rakétát sem csak bombákat, lehetséges hogy csak így lehet a fegyveretet variálni? Kösi előre is az infót Joce | |||||
Lacy | Adatlap | 22537 | 2010. augusztus 23. 18:31 | ![]() | |
SIG | Adatlap | 22536 | 2010. augusztus 23. 17:07 | ![]() | |
Szia Makettező ! Mint írtam minden érdekel a témában, úgyhogy megköszönném, ha feltennéd a képeket. Üdv... | |||||
Makettezõ | Adatlap | 22535 | 2010. augusztus 23. 16:28 | ![]() | |
Szia Sig! Igen, állítólag voltak ilyen tervek, de csak terv stádiumban maradtak.A jetfly-on van egy cikk róla festésmintákkal jól ellátva, a google- ba beírod , hogy Szu 25 és lesz a szu 25 a magyar légierőben? alcímmel. Valaki megírhatná hogyan tudok ide cikket bemásolni... Az én Szu 25-ösömet pontosan azzal a kamóval készítettem el. Egyszer már feltettem a nem túl jó minőségű képeket róla, de ha érdekel feltehetem neked ide. Üdv:Viktor | |||||
Lorco | Adatlap | 22534 | 2010. augusztus 22. 22:14 | ![]() | |
Sziasztok,LA-5 FN orosz vadász kabinjáról keresek részletfotókat, részletrajzokat, beazonosítható színekkel. Minden forrás érdekel!uxux@vipmail.huKöszi: Lorco | |||||
SIG | Adatlap | 22533 | 2010. augusztus 22. 19:43 | ![]() | |
Uraim ! Nagyon szépen köszönöm a rengeteg infót a Su-25-tel kapcsolatban, újra okosodtam itt egy kicsit. Nekem rengeteg újdonság volt a leírt dolgokból. Van valakinek esetleg képe a Monox által említett "magyar festésirajzról" ? Érdekes különben, hogy nekem is több angol nyelvű könyvem említi a 80-as évek végén a üzemeltető országok között Kishazánkat, de tudom jól, hogy sajna soha nem volt ilyen gépünk, ezért érdekelt a téma. Még egyszer örök hála :) | |||||
Pé-Bé | Adatlap | 22532 | 2010. augusztus 22. 17:34 | ![]() | |
Szia Lacy! Ez a Szu-25 téma annyira igaz, hogy még külön reporvosi kategóriát (1/b2)-is csináltak rá, mert az 1/b-s típuson repülőknek nem kellet alkalmassági a katapultálásra, szemben a szuhojon ez már követelmény. És 1988-ban egy fél szakasznyi halgatót ki is küldtek kiképzésre. Még érdekesebb az, hogy az 1986-ban kiképzésre kiutazott állomány létszámát duplájára duzzasztották, a kinti tanulóidőt pedig egy évvel megtoldották és csak kint tudták meg a hallgatók, hogy utolsó évben ők kapják meg a kiképzést a Mig-29-re (azaz már 1989-ben. De ahogy ezekből sem lett semmi, úgy ezek a fiatalok a hazaérkezéskor szaladtak bele a Gerecse néven elhíresült haderőreformba, így repülésre már alig maradtak, nemhogy 29-est repüljenek. Hogy páran közülük mégis repülték később a Mig-et az egy másik történet. | |||||
Pé-Bé | Adatlap | 22531 | 2010. augusztus 22. 17:32 | ![]() | |
Szia Lacy! Ez a Szu-25 téma annyira igaz, hogy még külön reporvosi kategóriát (1/b2)-is csináltak rá, mert az 1/b-s típuson repülőknek nem kellet alkalmassági a katapultálásra, szemben a szuhojon ez már követelmény. És 1988-ban egy fél szakasznyi halgatót ki is küldtek kiképzésre. Még érdekesebb az, hogy az 1986-ban kiképzésre kiutazott állomány létszámát duplájára duzzasztották, a kinti tanulóidőt pedig egy évvel megtoldották és csak kint tudták meg a hallgatók, hogy utolsó évben ők kapják meg a kiképzést a Mig-29-re (azaz már 1989-ben. De ahogy ezekből sem lett semmi, úgy ezek a fiatalok a hazaérkezéskor szaladtak bele a Gerecse néven elhíresült haderőreformba, így repülésre már alig maradtak, nemhogy 29-est repüljenek. Hogy páran közülük mégis repülték később a Mig-et az egy másik történet. | |||||
Lacy | Adatlap | 22530 | 2010. augusztus 22. 07:57 | ![]() | |
Szia Nyugger, érdekes infók! Tényleg volt olyan repülőgép-vezető és műszaki, aki Szu-25-ösre kapott kiképzést? Tudsz erről részletesebbet? (Egyébként a Mig-21R-t a Németek szintén nem vették/kapták meg. Két felderítő századukban Mig-21F-13-as, majd Mig-21M változatokkal repültek.) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |