/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
pisti75 107403 2008. január 25. 20:04
Válasz erre
P1000684
P1000684
P1000686
P1000686

Sziasztok!
SzerNoh. Gabinak igaza van a SCAN-nal kapcsolatban. Kizárt hogy a 420 lovas motor V8
tuti hogy soros 6-os,vagy a srác nem tudja hogy mivel hajt.
Egyébként a megára van egy jó ötlet. Én a német Wettringer fórumon láttam hogy a srác átalakítja az Italeri gumit megásra. Gondoltam ha neki sikerült akkor nekem is.
Amúgy Italeri gumi átmérője 43mm, mega gumié 38mm. Ha valakit érdekel leirom a készítését.
Ati! Eddig szuper az R-500 csak így tovább.
Mindenkinek további jó építést!
gpatrik 107402 2008. január 25. 19:56
Válasz erre
SzerNoh! A TQ11es kell neked. www.kitformservices.com/tq.html
Gabi! A megások alatt milyen kerék van? 19,5"os?
GPatrik
Keri 107401 2008. január 25. 19:49
Válasz erre
SzerNoh 107400 2008. január 25. 19:47
Válasz erre
Jó jó. Nem szeretnék vitatkozni veletek ilyen apróságokról. A lényeg a lényeg hogy valahogy leszeretném makettezni a "traktort".
Csak akkor hogy kezdjem el majd? ÉS kb mennyiből jön ki.
És mi az a KFS:-)
Ati 107399 2008. január 25. 19:44
Válasz erre
Szia Kusti!

Digim nincs. A telóval készítem a képeket!

Ati
Kusti 107398 2008. január 25. 19:36
Válasz erre
Üdv!

Én is haladgatok a WS-ral, képek hamarosan. A digitgépem dsajnos azt mondta hogy ö nem fényképez most! :)

Kusti
gpatrik 107397 2008. január 25. 19:36
Válasz erre
P1040592
P1040592

Szia SzerNoh!
V8as biztos nem lehet. Ami biztos,hogy 470ló és hogy Rudis volt. Gabi jól leírta a lényeget. Itt egy kép egy ugyanolyanról. (igaz csak a 470 látszik, de az már vmi)
GPatrik
Kusti 107396 2008. január 25. 19:35
Válasz erre
Szia Ati!

A digitgépeken van olyan beállitás, fotómód, hogy ,,makró", azzal nagyon közelre
lehet fókuszálni. Én is csak később jöttem rá, de úgy szebb képeket lehet csinálni.

A képeiden nem sok minden látszik, igy nehezen lehet véleményt mondani... :(
De szépen alakul a gépes!

Üdv!
Kusti
Kusti 107395 2008. január 25. 19:32
Válasz erre
Szia pipi!

Mindkettő 1/32-eslépték. A Monogram csinált régebben egy amolyan snap kit kamion szériát, 1/32-ben. Szrintem abbol valok.

Kusti
Keri 107394 2008. január 25. 19:26
Válasz erre
Sziasztok!
AMT Mack Dm 600-as makettjének összeállításiját sikerült jól elkevernem,nem tanálom...
Valakinek esetleg digitális formában nincs meg?

Keri hüpp
pipi 107393 2008. január 25. 18:59
Válasz erre
Kenworth
Kenworth

Sziasztok kamion fanok!
Segítsetek már, kaptam két tarktort, mid a kettő Kenworth.
Amit le tudtam az aljukról olvasni az alapján Monogram 1980, ill. 1981 gyártásúak.
Engem a méretarányuk érdekelne, mert biztosan nem 1/24-sek, 1/35-nek meg kicsit erősek, ismeri valaki őket?Összehasonlítás képpen melléjük raktam egy 1/35-ös Bigfoot-ot.
Köszi előre is!
Üdv Mindenkinek!
Ati 107392 2008. január 25. 18:53
Válasz erre
DSC00657
DSC00657
DSC00656
DSC00656

Azt kérdezném még:
Azt szerettem volna elérni, hogy olyan legyen mint ami kezd rozsdásodni, mint ami már kis ideje használatban van.
Sikerült e??

Ati
SzerNoh 107391 2008. január 25. 18:47
Válasz erre
Lehet. Én amikor a szomszédot kifaggattam akkor azt mondta nekem hogy 12000cm3 420lóerős, V8 motor van benne és 1000 L a tankja. A váltója automatán működik és fél fél automatán is lehet használni , 95km/h tiltja a számítógép le.
És Nagyon szereti vezetni.
Meg kérdezgettem hogy milyenek a Magnumok mondja a régiek rosszak, csak a baj van velük meg rosszul lehet benne lenni, de az újabbak már jobbak mert Volvo motor van bennük, de úgyan úgy hintáznak….
Gabi 107390 2008. január 25. 18:44
Válasz erre
Ja és még valami!
Ha valóban Horváth Rudis gép volt, akkor 99%, hogy 124-es, mert ők szinte csak azt használnak, akkor pedig soros 6-os. Javaslom a szomszédnak, hogy kukkantson be a fülke alá:))
Még egy jelentős különbség van, ha tényleg Rudis volt, mégpedig az, hogy ők nagyon sok megás gépet használnak, de sajnos a te képed elég gyenge ahhoz, hogy látszódjon rajta, hogy ez valóban az-e. Ammenyiben megás, akkor futómű átalakítás, és másik kerekek is kellenének hozzá, de csak akkor, ha nagyon olyat akarsz csinálni.
Gabi
Gabi 107389 2008. január 25. 18:38
Válasz erre
Szia SzerNoh!
Akkor valami nagyon nem áll meg!
A Scania betűhasználata szerint a 124/470 azt jelenti, hogy 12 literes motor a 4-es sorozatból, amely 470 lóerős. A 12 literes motorok mindig soros 6 hengeresek. Ez régebben még kisebb volt akkor voltak 11 kezdetű (111,112,113) számjelzések. A V8-as motorral szerelt változatok mindig 14-el (141,142,143,144), később 16-tal kezdődtek. Tehát akkor ez vagy nem 124-es hanem 144-es, vagy nem V8-as motor van benne. Nekem tök mindegy, de a Scania számhasználata ilyen és a 124-es típus az mindig soros 6 hengeres motorra utal.
Gabi
Ati 107388 2008. január 25. 18:34
Válasz erre
SzerNoh 107387 2008. január 25. 18:29
Válasz erre
Szia Gabi. Tévedsz mert a szomszéd azt mondta V8-as motor van benne. :-) Meg egyéb érdekesség hogy a két tankba ősszesen 1000L fér.
Amúgy mi az a KFS? és hol található?
Róland_89! Teszel fel nekem akkor pár képet?
Előre is köszönöm a választ
SzerNoh
Gabi 107386 2008. január 25. 18:24
Válasz erre
Szia Ati!
Eddig nagyon szép, tiszta munka!
Csak így tovább.
Gabi
Ati 107385 2008. január 25. 18:23
Válasz erre
Ati 107384 2008. január 25. 18:22
Válasz erre
DSC00624
DSC00624
DSC00626
DSC00626
DSC00627
DSC00627
DSC00631
DSC00631
DSC00632
DSC00632
DSC00634
DSC00634
DSC00636
DSC00636
DSC00640
DSC00640
DSC00642
DSC00642
DSC00646
DSC00646
DSC00649
DSC00649
DSC00652
DSC00652
DSC00653
DSC00653

Sziasztok!

Ahogy ígértem a képek!
Fújni már csak a tankot és a felniket kell! Ha megszárad a festék akkor az ecsetes munkák jönnek.
Felkerülnek még a hiányzó kábelek!
A fülkével éa motorral még nagyon sok a tennivaló!
Elsőbb féltem egy kicsit a fehér színtől, de semmi gond nem volt, szerintem nagyon jól sikerült!

Ati
Gabi 107383 2008. január 25. 18:00
Válasz erre
Szia!
Tudom, hogy hátúljövőnek írták, csak voltak olyan kevésbé gyakorlott sofőrők, akik elfeljtették ezt a késedelmi időt. Azért mondták anno viccesen, hogy a sofőr elé kellene kiírni, hogy el ne felejtse.
Titan lassan halad, mint a tavaszi árvíz. Majd most hétvégén alkotok.
Gabi
Nagytalpú 107382 2008. január 25. 17:55
Válasz erre
Szia Gabi!
Az a hátul jövőnek volt kiírva!
De egyébként a jó sofőr nem lát,nem hall,csak megy előre teljes keresztmetszettel.
Mi újság Titán fronton?
Talpi
Gabi 107381 2008. január 25. 17:03
Válasz erre
És erre mondták mindig, hogy inkább a sofőr elé kellene rakni, nem a végére a felíratot!DD
Gabi 107380 2008. január 25. 17:02
Válasz erre
Szia SzerNoh!
Ahogy a többiek is írták a 144-es normál Topline vagy Millenium Scania jó alapnak, de jó a 164-es is. A fellépő cserés, KFS-nél van. Ami a legnagyobb eltérés, hogy te azt írtad, hogy 124-es a képen lévő amiben soros 6 hengeres motor van, míg a makettekben mindben V8-as van. Mondjuk ez nem látszik, és ha ráteszel másik felíratod akkor kívülről nem feltünő, de a fülkét ne billentsd.
Gabi
Nagytalpú 107379 2008. január 25. 17:00
Válasz erre
Sziasztok!
Azért volt ráírva mert a légféknél nagyobb a fékkésedelmi idő.
Legalábbis a régi 6-8 báros rendszerben.
Pl. Csepel,zil,ifa,stb.
Azt akarták elérni vele,hogy nagyobb kővetési távot tartsanak az ilyem jármű mögött. Talpi
Nagytalpú 107378 2008. január 25. 16:57
Válasz erre
Sziasztok!
Azért volt ráírva mert a légféknél nagyobb a fékkésedelmi idő.
Legalábbis a régi 6-8 báros rendszerben.
Pl. Csepel,zil,ifa,stb.
Azt akarták elérni vele,hogy nagyobb kővetési távot tartsanak az ilyem jármű mögött. Talpi
Gabi 107377 2008. január 25. 16:55
Válasz erre
Szia Roland!
Full szkreccs pótkocsi, mindent maga csinált rajta, csak a tengelyek és a kerekek Italeri.
Gabi
G-funk 107376 2008. január 25. 15:59
Válasz erre
Hello
Csak egy nem maketthez kapcsolódó kérdés, de ti biztos tudjátok a választ. Már régóta fúrja az oldalamat a kíváncsiság hogy miért volt régebben ráírva a kamionok/teherautók hátuljára hogy Vigyázz Légfék!
Roland_89 107375 2008. január 25. 15:57
Válasz erre
SzerNoh! Én is most építettem egy hasonlót, azon is a fellépőt (kellett volna, de azt nem bántottam) cserélni, és egy oldaltartályt kellett ráépíteni. Volt egy MAN alvázam, arról levágtam a tankot és összébbtoltam, mert mér is férne a helyére... amúgy szerintem a Top Class a jó választás ehhez. Ha érdekel akkor rakok fel majd képeket.

Bebá! küldök én neked, ami neked volt ez miről való volt? megpróbálok olyat szerezni. Mert igazából ami nekem van itthon az a Italeri kiegészítőből való , bóvliság a tiedhez képest. :D

Ennyi kamionos van, nem jár valaki erre Győr fele? mondjuk a 83ason konkrétan, teljes pontossággal Győrszemere fele? :D
SzerNoh 107374 2008. január 25. 11:37
Válasz erre
Elnézést kérek még 1 szer...
Jobban megnéztem , inkább a top class ra gondolok , mert annak a lámpája egyezik... de úgyan úgy vonatkozik rá a többi átalakítani való. :-)
SzerNoh 107373 2008. január 25. 11:28
Válasz erre
Szép jó napot mindenkinek. Hát én a millennium track ra gondoltam. Én elsőre úgy látom hogy a lépcső feljárót kell kicserélni vagy átalakítani, a hátsó sárhányónak a felső része/ vagy átívelője nem kell , és az elején a számok kicserélése, meg kéne még egy + tank a jobb oldalára mert 2 tankja van neki.
Amúgy másban én szerintem egyezik…
Ti szerintetek?
Megoldhatóak ezek az átalakítások, vagy még ha megveszem ezt, akkor még + ban kell rákölteni a kiegészítőjére…
Köszönöm szépen az eddigi válaszókat, és még várom a további tanácsókat.
Üdvözlettel SzerNoh
pisti75 107372 2008. január 25. 10:54
Válasz erre
Szia Nagytalpú!
A számom 30/847 2666 keress nyugodtan.
A többiektől bocsi a sok ide nem vágó szövegért.
Ati 107371 2008. január 25. 10:46
Válasz erre
Szia Nagytalpú!

Dehogy vettem bántásnak! Ne már...nem azért ítram! :)
Gond egy szál se! :)

Üdv
Ati
Nagytalpú 107370 2008. január 25. 10:08
Válasz erre
Szia Pisti75!
Megírod a számod?
nagytalpupistike@t-email.hu
Köszi!
Talpi
pisti75 107369 2008. január 25. 09:18
Válasz erre
Szia Nagytalpú!
Sajna nincs CB a kocsiban, de kéne vennem már egyet. Amúgy szabin vagyok, csak februárban megyek melózni, addig SCAN project 1000-rel.
Nagytalpú 107368 2008. január 25. 08:23
Válasz erre
Szia Pisti75!
Ha mondanál egy hívónevet,tudnám ki vagy.
Egyébként az a srác egy 3as streamline fülkés
scannal jár.
Ezüst fülke,kék váz és magas kémény.
Egyébként precíz lesz a géped.Szépen kidolgoztad azt a mocit.
Bíztos sok munkád van benne.
Talpi
pisti75 107367 2008. január 25. 08:00
Válasz erre
Sziaszok!
Nagytalpú! Én nem az a Pisti vagyok akire gondolsz. Egy szárazponyvás FH VOLVO-val
járok, valószinü már elmentünk egymás mellett.
Ernő! Komolyan mondom van türelmed. Én is kipróbáltam a gyurmás módszert hát nem
egyszerü. Tuti lesz a gép.
Nagytalpú 107366 2008. január 25. 07:10
Válasz erre
Szia ATI !
Bocsi,de én nem bántó szándékkal -káztam!!!
Nem fordul elő többet.
T
Ati 107365 2008. január 25. 00:04
Válasz erre
Szia max!

Az már igen! Csak ezzel volt gondom, de ha fenn lesz az oldalelem és a belső is benne lesz akkor nem látszódik.
Csak azért mégis...a lusták! De minden makettnél van valami...
De ettől eltekintve nagyon jó kis makett!

Hát ma még nem jutottam el a fújásig, mivel nem száradt meg teljesen a váz! Sebaj majd holnap!
De jól haladok, már nem sok a csiszolni és tömíteni való! :)
Holnap végre festek!

Ati
Ati 107364 2008. január 24. 23:38
Válasz erre
Szia Nagytalpú!

Nekem is van egy Topline! És nekem is benne van a dobozban. Sőt, még el se hoztam akitől megvettem!!!
Várjuk a hétvégén a képeket!
Ja: Az Ati végéről a "ka" ha lehetne hagyjuk már el!:)) Csak mert 26 vagyok! Köszi

Ati
Ati 107363 2008. január 24. 23:33
Válasz erre
Hát persze hogy a szellőzés!!! :)
Ati 107362 2008. január 24. 23:32
Válasz erre
Bocsi hogy nem voltam elég egyértelmű!
:)
max 107361 2008. január 24. 23:19
Válasz erre
nem kiegészitő, hanem átalakitó. rosszul irtam!
max 107360 2008. január 24. 23:17
Válasz erre
helló!

egy képből nehéz megállapitani, hogy mik lehetnek a különbségek! alapnak szerintem beszerezhető a millenium vagy a topclass és ahoz kell venni kiegészitő készleteket! azt már erről a képről is látom, hogy a fellépő csere lenne!

max
Nagytalpú 107359 2008. január 24. 23:15
Válasz erre
Szia!
A számát nem tudom fejből,mert itt fekszem a kamionban.
De a milleniumból is és a piros fülkés toplinésből is építhetö.
Az R-es már más sorozat.
Én voltam a horirudi telepen és megnéztem őket,ezek jó kis széria vontatók.Megépíthetö a kittből.
De piros griffet neked kell csinálnod,mert a dobozban fekete van.
Segítség hozzá a kamiondekoráció pont hún.
Talpi
bebá 107358 2008. január 24. 23:08
Válasz erre
Sajnos nincs miből /kis kürt/ csinálni,nem a kamion a fő profilom.
Ha küldsz ilyet megcsinálom,de határidőt nem tudok mondani.

Bercibá
Keri 107357 2008. január 24. 23:08
Válasz erre
SzerNoh 107356 2008. január 24. 23:04
Válasz erre
Szerintem abból a flotábból lett megvéve. Mert halványan még látszik a szélvédő fölött a matrica nyoma...
De melyik készletből tudom megépíteni? Mert az Italerinek 3 Scanniáját láttam eddig és azok nemezek a modellek voltak. 1. 144L Millennium , 2. 164L Topclass , 3. R500
Ki mit tanácsol még? Mert én ragaszkodnék a képen láthatóhoz :-)
max 107355 2008. január 24. 23:03
Válasz erre
Keri 107354 2008. január 24. 22:58
Válasz erre
Sziasztok!
A svájci Berna cégről keresnék infókat:történetüket,típusaikat,amíg léteztek.
Köszi,ha valaki tud segíteni!

Keri
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.