<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
zoli1989 | Adatlap | 22492 | 2010. augusztus 2. 11:30 | ||
Monox | Adatlap | 22491 | 2010. augusztus 2. 09:39 | ||
Bár sejtem, de annyira jó lenne tudni, hogy mi is történik ebben a filmecskében... Rosszat sejtek :( www.youtube.com/watch | |||||
Lacy | Adatlap | 22490 | 2010. augusztus 1. 09:51 | ||
zoli1989 | Adatlap | 22489 | 2010. július 11. 13:45 | ||
Még egy kis Fencer www.youtube.com/watch | |||||
PETI | Adatlap | 22488 | 2010. július 11. 06:44 | ||
Á, mindegyiken ott voltam személyesen... :) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22487 | 2010. július 11. 00:33 | ||
www.youtube.com/watch
Ez nemtudom volt-e már az infón. Ha volt akkor sorry. Egy kis MiG-25 belülről. Az a templom 1:53-nál marha magasra nőtt, vagy a 25-ös jött olyan alacsonyra? :-))) Egy kis Tu-22 www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch Ez 6 részes, ez az első része: www.youtube.com/watch Remélem van köztük újdonság :) | |||||
sztriki | Adatlap | 22486 | 2010. július 6. 12:26 | ||
huh, köszönöm, ez nagy segítség! | |||||
rod666 | Adatlap | 22485 | 2010. július 6. 11:37 | ||
Az egyes indítócsövek belső átmérője. | |||||
sztriki | Adatlap | 22484 | 2010. július 5. 23:56 | ||
köszi! a 80 mm vajon mit jelent? kalibert, vagy a belső vetőcső átmérőjét? | |||||
Sennás | Adatlap | 22483 | 2010. július 5. 20:39 | ||
Szia sztriki!Nem a legjobb képek de most gyorsan ezeket találtam.De még keresek. Üdv Sennás! | |||||
sztriki | Adatlap | 22482 | 2010. július 5. 14:47 | ||
p-51 | Adatlap | 22481 | 2010. június 30. 09:58 | ||
Ne sajnáld, szerintem ez nem hajhúzás. A képek meg jók. Egyébként sem hiszem, hogy valakit is közülünk elkedvtelenítene a repülőnaptól. De erről is lehet beszélgetni, meg kell is. Üdv: p-51 | |||||
p-51 | Adatlap | 22480 | 2010. június 30. 09:53 | ||
Ez volt a betonsúrolás. | |||||
p-51 | Adatlap | 22479 | 2010. június 30. 09:52 | ||
Monox | Adatlap | 22478 | 2010. június 30. 09:30 | ||
P-51! Mi volt ez a Szlovák betonsúrolás? | |||||
Monox | Adatlap | 22477 | 2010. június 30. 09:30 | ||
P-51! Mi volt ez a Szlovák betonsúrolás? | |||||
SIG | Adatlap | 22476 | 2010. június 30. 01:19 | ||
Tudomásom szerint Lvov-ban is volt egy kis program megnyírbálás és ez igaz Fairfordban a két Mig-29-re vagy anno a Su-30MK beton karcolására is. Minden esetben az uccsó pillanatban szóltak, hogy kapjanak ki "X" percet, a begyakorolt programból. Erről beszéltek már többen is, hogy nyugaton ha lemaradás volt, azt általában a keleti pilóták repülésében hozták vissza. | |||||
Monox | Adatlap | 22475 | 2010. június 30. 00:11 | ||
Érdekes a Lvovi eset. Mégis kizárolag a pilótákat itélték el, pontosan 3 hónappal ezelőtt. Az egyik 7 a másik 14 évet kapott, pedig... Jó. Végülis ők zuhantak az emberek közé.. Kicsit sajnálom már, hogy feltettem a két képet, nem akartam, hogy hajhúzás legyen belőle. Tegyem hát hozzá, hogy mindkét gépet kijavították és a mai napig repülnek. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22474 | 2010. június 29. 23:44 | ||
zoli1989 | Adatlap | 22473 | 2010. június 29. 23:35 | ||
Én ukránokra változatlanul fenntartom hogy nekik nem mindenáron ez a mentalitásuk. A lvovi eset megtörtént. Tény, nemszabad elfelejteni. Ott azt a manővert valóban elrontották a pilóták. Túl alacsonyan kezdték a manőversort. Mint példáimban említettem, járt már így más is, nemcsak keletiek... Viszont hozzájárult az is az esethez, hogy a nézőket túl közel engedték a bemutató tengelyéhez. (mit nekünk óvintézkedések...) Valamint olyan információkat is olvastam, hogy a Szu-27 pilótája a hazai bázisán gyakorolta be a bemutatót (nyilván),de szerették volna elérni hogy legalább egyszer a lvovi repülőtéren is repülhessenek egy gyakorlást. Erre az ukrán légierő engedélyt nem adott. A kitérő manővernél a becsapódás előtt a pilóta reflexből indult el arra amerre... ...sajnos a nézők felé. Ha netán egyszer repülhetett volna a reptéren, nem így következett volna be ez a katasztrófa. Nekem 2 évvel ezután a szörnyű baleset után a pozsonyi SIAD-on sokminden eszembejutott, csak az nem. Elvoltam foglalva azzal, hogy láthatok hamarosan egy Szu-27-est repülni. (Olyan mintha most lett volna ahogy lábujjhegyen állva megpillantottam a két függőleges vezérsíkot, pedig már 6 éve :D ) | |||||
T.Csaba | Adatlap | 22472 | 2010. június 29. 23:13 | ||
Sziasztok! Nem akarok beledumálni,csak a véleményemet írnám le a "keleti" repeseményekről. Szerintem az okok nagyrészt a mentalitásban keresendők.A műszaki problémáknál (persze itt biztos belejátszik a pénz hiány is) és a pilóta hibáknál is. Ahogy zoli1989 írta a beloruszokról: "mi majd megmutatjuk".Ahogy sok helyen lehet olvasni ugyanez igaz az oroszokra,ukránokra is. "Kemény férfiak vagyunk,nem árt a Vodka,csak erőt ad ; a G-ruha felesleges,puhány cucc ; ez a manőver a föld felett még belefér-ettől leszek kemény stb." Én úgy gondolom,hogy sajnos még sok időnek kell eltelnie addig,míg keletről kikopik ez a túl laza hozzáállás,ahol magasról pottyantanak sokszor a legminimálisabb repbiztonságra is. Bocs,ha valakit megsértettem! Csaba | |||||
SIG | Adatlap | 22471 | 2010. június 29. 21:57 | ||
A pozsonyi "amatőr hibára" pedig ne tegyétek le a nagyesküt, mert arról hallani érdekes információkat is, úgyhogy ott akármi lehetett... Túl sok volt a "véletlen"... | |||||
lucky | Adatlap | 22470 | 2010. június 29. 21:51 | ||
én ott leszek ne reménykedj..:) | |||||
p-51 | Adatlap | 22469 | 2010. június 29. 21:42 | ||
Szóval lehet, hogy nem pont rögtön erre kéne gondolni, de ha azt a két szót meghallom, hogy su-27 meg repülőnap, akkor erre gondolok. | |||||
p-51 | Adatlap | 22468 | 2010. június 29. 21:41 | ||
Na ha már így belemerültünk, azért nézzük meg közelebbről azt az ukrán videót. www.youtube.com/watch Ha sokakat elriasztok, több helyem lesz Kecskeméten. p-51 | |||||
Makettezõ | Adatlap | 22467 | 2010. június 29. 19:03 | ||
Szia! Igen, gondoltam,hogy így érted.. Baleset sajnos minden ország légierejénél előfordulhat.. Üdv:Viktor | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22466 | 2010. június 29. 18:54 | ||
A legutóbbi (2009) Szu-27 kötelék balesete ütközés miatt volt, 1999 Párizs pilótahiba, 1990 Salgareda pilótahiba, 1993 Fairford ütközés. Erre értettem hogy hagyjuk. Ezen tényleg nincs mit tárgyalgatni szerintem. Ezzel nem az adott pilóták képességeit néztem le. Tudom jól, hogy képzett pilótákról van szó (legalábbis akik ezen bemutató repülésekhez jutnak), viszont arra azért kíváncsi lennék hogy egy átlag (hangsúlyozom átlag) orosz pilóta képzettsége jelenleg, 2010-ben mennyire magas. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22465 | 2010. június 29. 18:45 | ||
Úgy értem hogy hagyjuk, mert ott tényleg túl sok volt, és nagyrésze pilótahiba. | |||||
Makettezõ | Adatlap | 22464 | 2010. június 29. 18:43 | ||
Szia Zoli 1989! Az oroszt azt miért hagyjuk? Talán nem a világ élvonalába tartozó pilótákról van szó?A Világ egyik legjobban képzett pilótáiról beszélsz!Ezt azért gondold át mégegyszer kérlek.. Üdv:Viktor | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22463 | 2010. június 29. 18:23 | ||
Szia! Szerintem nem pont rögtön erre kéne gondolni. Az ukránok (ők jönnek ugye) speciel rengeteg szép bemutatót tartottak. Egyet nekem is sikerült már látni :) Egy volt ezalól kivétel... Ez azért valljuk be bármelyik bemutató csapatnál benne lehet a pakliban (lásd pl. Thunderbids szóló F-16-osa vagy angol Hawk, csak hogy a közelmúltból említsek). Belorusz az őssz-vissz egyszer repült, tudjuk mi lett a vége, azt is nagyjából hogy miért... (Majd mi aztán megmutatjuk!... ) Oroszt azt meg hagyjuk :) (mondjuk a vietnami eset az speciel rossz időjárási körülmények miatt volt, hegynek repültek ha jól tudom) A betonsúrolás az meg egy elég amatőr hiba :) Bár már Malév gépnek is sikerült. | |||||
p-51 | Adatlap | 22462 | 2010. június 29. 16:54 | ||
Mostanában egyre többet gondolkodom, mi lenne jobb, ha nem jönnének Szuhojok Kecskemétre, vagy ha jönnének. Belorusz, ukrán és orosz Szuhojok eddig Vietnamban, Lengyelországban, Ukrajnában, Oroszországban zuhantak le repülőnapokon, közönség előtt. Szlovákiában súrolták a betont. Nem tudom megéri-e dolbiszörraundbanháromdében a helyszínen megnézni. Pedig nagyon szépek. | |||||
p-51 | Adatlap | 22461 | 2010. június 29. 16:47 | ||
Jé, én is így szoktam parkolni! De azt hittem pilóták közé nem engednek ilyeneket, mint én. | |||||
sulyid | Adatlap | 22460 | 2010. június 29. 14:56 | ||
Na ezt hogy sikerült?Tényleg vajon összejött nekik a kis szuhoj?:) | |||||
Monox | Adatlap | 22459 | 2010. június 29. 11:19 | ||
sulyid | Adatlap | 22458 | 2010. június 25. 14:30 | ||
Nem tud valaki szines fülke festési útmutatót mi 24-eshez? | |||||
sztriki | Adatlap | 22457 | 2010. június 23. 21:51 | ||
nem, szovjet. a képeken is szovjet van. | |||||
búza | Adatlap | 22456 | 2010. június 23. 21:37 | ||
sztriki | Adatlap | 22455 | 2010. június 23. 19:39 | ||
köszi a válaszokat...nagyjavítás utáni gépről nincs esetleg valakinek képe? | |||||
búza | Adatlap | 22453 | 2010. június 22. 19:28 | ||
Szia sztriki! Mindhárom kép más-más fényviszonyok között lett fotózva, ezért nehéz megmondani a tutit! Az viszont biztos, hogy nem azzal a mintával és színnekkel lett lefestve, mint a mieink. Üdv: Búza | |||||
Monox | Adatlap | 22452 | 2010. június 22. 18:36 | ||
Mindenesetre az egykori magyar gépek színére a második hasonlít leginkább, a másik kettő leginkább sivatagban használatosra v. az oroszok által legújabban sok esetben nagyjavításkor festett színekre emlékeztet. Az is érdekes, hogy aránylag új a festés, de az oldalszám már átmázolt... | |||||
Monox | Adatlap | 22451 | 2010. június 22. 18:33 | ||
Azonkívül az idő vasfoga is igencsak változtat rajta... | |||||
Freddy | Adatlap | 22450 | 2010. június 22. 18:13 | ||
Standard orosz szín nagyon becsapós ám, háttértől, világítástól függően sokfélének látszhat. | |||||
sztriki | Adatlap | 22449 | 2010. június 22. 17:42 | ||
még egyet találtam, igazából emiatt kezdtem tűnődni, hogy mi is van: cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/8/6/4/0235468.jpg | |||||
sztriki | Adatlap | 22448 | 2010. június 22. 17:40 | ||
Lacy | Adatlap | 22447 | 2010. június 22. 14:24 | ||
Lacy | Adatlap | 22446 | 2010. június 22. 13:08 | ||
Levix | Adatlap | 22445 | 2010. június 5. 22:22 | ||
A Mi-17-esek még nem mentek ki, magyarok vannak kinn, de sem 24-es üzemeltetőkről sem pilótákról nem halottam még. De persze, lehet, hogy tanácsadóként vannak kint. | |||||
Freddy | Adatlap | 22444 | 2010. június 5. 22:08 | ||
Azt írja, hogy a század Mi-35-össel és Mi-17-essel repül. Mi-17-esek kiküldéséről mintha hallottam volna, valószínűleg erre vonatkozhat. | |||||
Levix | Adatlap | 22443 | 2010. június 5. 11:49 | ||
www.ntm-a.com/news/categories/aircorps/682-american-mi-35-pilot-flies-in-combat Ami pilóta Afganisztánban Mi-35-sel repül. Arra lennék kíváncsi a mit jelent a magyar együttműködés? Van kint 24/35-ös üzemeltető személyzet is? | |||||
sztriki | Adatlap | 22442 | 2010. június 3. 16:13 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
A lezuhant gép oldalszáma 33 lehet ? Ha igen, akkor ebből a matricából elkészíthető.
www.aircraftresourcecenter.com/Rev3/2701-2800/rev2732-Authentic7220-Sushon/00.shtm