<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Meriferi | Adatlap | 540636 | 2013. augusztus 27. 07:41 | ||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 540622 | 2013. augusztus 26. 21:37 | ||||||||||||||||||||||||
Egy nekem is van, átfestve w40k-hoz használom. Ho-ki modell árulja is ezeket, több más orosz típussal együtt. De sajnos még az 1/43 is túl messze van az 1/35-től :( | |||||||||||||||||||||||||||
Mad_Nick | Adatlap | 540601 | 2013. augusztus 26. 17:22 | ||||||||||||||||||||||||
Vaterán rengeteg Kamaz van 1:43ban! Igaz nem makett! De szépen meglehet őket csinálni. gyujtemeny.vatera.hu/makett_modell/auto_busz/eredeti_ussr_modell_kamaz_5410_dobozaban_1_43_1793441930.html gyujtemeny.vatera.hu/makett_modell/auto_busz/eredeti_ussr_modell_kamaz_5320_dobozaban_1_43_1789335692.html | |||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 540573 | 2013. augusztus 26. 11:56 | ||||||||||||||||||||||||
Nekem simán egy D30-asnak tűnik. | |||||||||||||||||||||||||||
komppeter | Adatlap | 540570 | 2013. augusztus 26. 11:42 | ||||||||||||||||||||||||
Ha kamazról 1/72-ben van szó, akkor érdemes számításba venni az Amercom kiadványát is 1600 magyar ft-ért... www.mini-koleso.ru/product/7705/ Nekem van és meglepően jó, átalakításra is.. Érdemes még az Uraljukat, és a zil 131-est is csekkolni(ez utóbbi most van az újságosoknál) | |||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 540567 | 2013. augusztus 26. 09:56 | ||||||||||||||||||||||||
Ezt még sose láttam.K..va szép,igaz letalpalva kicsit otromba az a 4 "pókláb".Ez vajon 155mm?A többi kép meg csak úgy.Imádom azt a verdát. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 540548 | 2013. augusztus 26. 04:35 | ||||||||||||||||||||||||
Egyetértek, meg közel 20 ezer egy. | |||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 540541 | 2013. augusztus 25. 23:01 | ||||||||||||||||||||||||
Tudom, de ezek sajnos kb feleakkorák, mint amekkora nekem kellene ;) | |||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 540524 | 2013. augusztus 25. 20:22 | ||||||||||||||||||||||||
1:72 már vannak Kamazok szépek és szép az áruk is! | |||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 540354 | 2013. augusztus 24. 00:22 | ||||||||||||||||||||||||
Juge barátom, köszönöm a viszonylag részletes szakmai tájékoztatást, legalább most már tudom,mi hogyan készül! :-D | |||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 540349 | 2013. augusztus 23. 21:42 | ||||||||||||||||||||||||
5 vagy 6 makettel is megjártam ezt a kört, úgyhogy óvatos vagyok:) Vagy nem is kínai, hanem pl a Roden. Ezeket a 8*8-as kamazokat úgy tudom, Mustang-nak hívják. | |||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 540346 | 2013. augusztus 23. 21:26 | ||||||||||||||||||||||||
Szia.Mondanám így legyen majd ötösöd is:) remélhetőleg tényleg rápezsegnek majd.Jó járgány és tényleg világszerte ismert.Teljes flottát tudnék építeni belőle.Az utolsó 3ról nem igazán tudom pontosan milyet típus. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 540345 | 2013. augusztus 23. 21:24 | ||||||||||||||||||||||||
Valóban szép makett. Rengeteg munka, mire a 3D rajz elkészül (önthető bontásban), a nyomtatása a mesterdaraboknak, azok utó kezelése, széria öntése megfelelő minőségben (ami kis szériában történik), nem olcsó. A nagy gyártók fröcsi mintája is ugyanígy készül, de ott negatívban egyből a szerszám. Viszont hatalmas szériában, polisztirolból készül a készlet. | |||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 540338 | 2013. augusztus 23. 20:19 | ||||||||||||||||||||||||
Nézegettem a neten a Kamazt. Úgy láttam 3D-s mester az alap, nem tűnik csúnyának. Számomra kuriózumnak tűnik, többek között mert volt nálunk is. Szerintem mostanában nem fogják fröccsiben kiadni. | |||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 540327 | 2013. augusztus 23. 19:30 | ||||||||||||||||||||||||
Én tervezem beszerezni, csak ha megvenném, azonnal kiadná valamelyik kínai 5000-ért műanyagból. | |||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 540159 | 2013. augusztus 21. 17:19 | ||||||||||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 539468 | 2013. augusztus 11. 15:27 | ||||||||||||||||||||||||
Hát ez akkor elég nagy baromság, akkor ezek után már a csmz-ket a Tátrák,Manok,Rábák fogják cipelni. A P50-eket tudom hogy a Tátrák húzgálják,de ezen most meglepődtem, ezek szerint akkor a felújított Krazok közül amik pont húzgálásra lett kijavítva felesleges volt. Nemsokára akkor a BMK 130/csónakokat vontató zil-ekbe is belekötnek... Melyik laktanya a tiétek? ha szabad tudni. | |||||||||||||||||||||||||||
TPilu | Adatlap | 539452 | 2013. augusztus 11. 12:30 | ||||||||||||||||||||||||
URAL-ra soha nem kérek útvonal engedélyt. Nem is szólt érte még senki. A többi meg... | |||||||||||||||||||||||||||
TPilu | Adatlap | 539451 | 2013. augusztus 11. 12:26 | ||||||||||||||||||||||||
Úgy van. Ha tele pecsételik a forgalmit, az újat a közlekedési hatóság átméretezett vontathatósággal adja ki. Itt nem a CSMZ-vel van a baj, hanem a vontatóval. A CSMZ-t meg a P50N-et húzkodják Tátrákkal. Nálunk viszont van több mint 30 pótkocsi, amiből csak három 12 tonna alatti. :) | |||||||||||||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 539418 | 2013. augusztus 10. 16:35 | ||||||||||||||||||||||||
Félreértés ne essék, de én ezt a "Ha betelik a Krazok forgalmija" úgy értettem,hogy a műszakin adott pecséttel telik be! De mostmár értem mire írtad, szerintem meg lesz ez a csmz-s dolog oldva, ha variálnak is rajta akkor már a P50-eseken is fognak. (gondolom én!) | |||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 539417 | 2013. augusztus 10. 16:30 | ||||||||||||||||||||||||
Hogyan tegyük használhatatlanná saját magunkat, hogyan fegyverezzük le magunkat ellenség nélkül. Ekkora fa@-ságot. Mint az a a barom aki kínjában túlméretesre szabta a jogszabályban az URAL-t. Nincs normális véleményem. Mi visz majd mit árvízre akár? - barmok - annak a házát vigye a a víz aki aláírta, hogyí a térségébe egy PTSZ -se menjen. Á nem mondok semmit. | |||||||||||||||||||||||||||
TPilu | Adatlap | 539400 | 2013. augusztus 10. 13:38 | ||||||||||||||||||||||||
Nem, egy-egy Krazom és Csmz-m most is van nálatok felújításon. A helyzet az, hogy a forgalmi cserés Krazok, az új forgalmi szerint, nem húzhatnak, csak 10 tonna körül. | |||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 539130 | 2013. augusztus 7. 10:45 | ||||||||||||||||||||||||
Feladom :) , szóval a Magyar Honvédség Referenciafotók Facebook oldalán van egy kis ízelítő. | |||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 539129 | 2013. augusztus 7. 10:44 | ||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 539128 | 2013. augusztus 7. 10:42 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A szárazföldi felhozatal a "szokásos" volt, a gyerekek engem csak azért nem zavartak, mert a legtöbb vasról van már elég fotóm :) De azért akadt pár érdekesség, a páncélozott Rábák, a felújított Gvozgyika, stb. Én ezeket fotóztam, a többi kép idővel felkerül a weboldalra: https://www.facebook.com/media/set/ Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 539120 | 2013. augusztus 6. 22:43 | ||||||||||||||||||||||||
"Még egy-két év max" Miből gondolod? Akkor 2-3 év múlva teljesen kihal a seregből a Csmz tréler és a Kraz család? Hmm... | |||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 539073 | 2013. augusztus 6. 08:21 | ||||||||||||||||||||||||
11-kor? Nem csodálom. A legszerencsésebb az, amikor hölgyek is vannak a társaságban, akiket csak a levegőben repkedő gépek érdekelnek. Azok letáboroznak a pálya mellett, a többiek meg mehetnek vasakat fotózni, és amikor már elviselhetetlen a tömeg a vasakon, akkor visszatérve nem mások fején keresztül lehet fotózni a pályán guruló gépeket. | |||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 539035 | 2013. augusztus 5. 17:05 | ||||||||||||||||||||||||
Nekem most kifejezetten jól jött a készülő PTSz-M -hez az, h időben ott voltam.. | |||||||||||||||||||||||||||
Kojak75 | Adatlap | 539018 | 2013. augusztus 5. 13:21 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! 11-re értünk be esély sem volt letakarítani a gyerkőcöket a vasakról. Fényképezőt nem is vittem.Kb annyit értek hozzá:hol kell ezt megnyomni? Próbálok keresni képet az arhívumomból a tatai nyiltnapról,és belinkelni a t55-ös topicba! Üdv kojak! | |||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 539017 | 2013. augusztus 5. 11:45 | ||||||||||||||||||||||||
Én is nagy hangsúlyt fektettem a szárazföldi cuccokra, igyekeztem mindent lefotózni, vagy 400 képet csináltam. De emellett néztem az eget meg a repülőket is, a Gripenek, meg a Szu-27-esek nagyon jók voltak. Azt sajnálom, hogy a megnyitott repülőkbe nem tudtam belenézni, mert azoknál tényleg nagy sor volt, de ez kb olyan, mint a Louvre vagy a British Museum, hogy ha mindent normálisan meg akar nézni az ember, akkor egy hétig kell ott lenni. Persze, a szárazföldi technikánál sok gyerek volt, de igazából csak a páncélosokon és a lánctalpasokon, volt egy csomó MAN, Rába (páncélozott is, amibe bele is lehetett bújni!), Wolf, azokat jól lehetett fényképezni. | |||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 539012 | 2013. augusztus 5. 11:10 | ||||||||||||||||||||||||
Igazság szerint, reggel kapunyitásra oda kell menni, és rögtön a harcjárművek felé venni az irányt. Az első fél órában nyugodtan körbe lehet fotózni mindent. Utána marad idő a repülőkre is. Remélem pár képet "csak úgy mutatóban" belinkelsz? | |||||||||||||||||||||||||||
Kojak75 | Adatlap | 539011 | 2013. augusztus 5. 10:59 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Freddy! Szárazföldi szemmel mentem ki, nem is nagyon volt időm az égre nézni. Maximálisan elégedett vagyok a felhozatallal! T 72-esből hozhattak volna még egyet mindig ott volt a legtöbb érdeklődő! Üdv kojak! | |||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 539000 | 2013. augusztus 4. 22:53 | ||||||||||||||||||||||||
Pont a fele volt látható, T-72-es, 2Sz1 és D20 is volt :) +68 éve az első repülőnap, ahol volt Nimród :) | |||||||||||||||||||||||||||
Kojak75 | Adatlap | 538940 | 2013. augusztus 4. 12:43 | ||||||||||||||||||||||||
Hála Istennek feleslegesen károgtam! Üdv kojak! | |||||||||||||||||||||||||||
Kojak75 | Adatlap | 538840 | 2013. augusztus 2. 20:11 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Páncélos! Én még az AV előtt lehettem. T-72m1 T-55Am Mtlbu Bmp1 Gvozdika, D-20 idén a fele sem várható sajnos! Nem is tudtam fényképezni csak a lövegcsövet meg egy rakás gyerkőcöt! Üdv kojak! | |||||||||||||||||||||||||||
TPilu | Adatlap | 538826 | 2013. augusztus 2. 16:50 | ||||||||||||||||||||||||
Nem sokáig láthattok már ilyen szerelvényeket. Ha betellik a KrAZ-ok forgalmija, akkor a csimpit már üresen sem vontathatják. Még egy-két év max. | |||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 538808 | 2013. augusztus 2. 07:59 | ||||||||||||||||||||||||
Akkor volt kint először a T-72AV, nem? Sajnálom, hogy a digitális fényképezőgépek nem jöttek 10-évvel korábban divatba (most sok-sok digitális képem lehetne azon technikákról, amik az óta darabjaikra lettek vágva). Levettem a lencsevédőt, a kis Zenit fényképezőgépemről, letettem a 72-es első üa. tartályára, és kattintottam kettőt, majd visszatérve már meg is lovasították a lencsevédő kupakomat. | |||||||||||||||||||||||||||
Kojak75 | Adatlap | 538775 | 2013. augusztus 1. 19:20 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Páncélos! Én még akkor és csak egyszer voltam! Először láttam élőben tankot,felejthetetlen volt! Itt voltak az amerikaiak is egy üzemanyagszállítóval meg egy bradley-vel. Üdv kojak! | |||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 538741 | 2013. augusztus 1. 15:01 | ||||||||||||||||||||||||
Azért azok a repülőnapok jobbak voltak, amikor még T-55, T-55AM, BMP, 2Sz1, Sa-4 komplexum...stb. volt kiállítva, és a magyar MiG-21/23/29-esek repkedtek az ember feje felett. | |||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 538733 | 2013. augusztus 1. 13:12 | ||||||||||||||||||||||||
Nekem is jót tett! Feldobta az utamat eléggé. :) | |||||||||||||||||||||||||||
Kojak75 | Adatlap | 538730 | 2013. augusztus 1. 12:52 | ||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 538719 | 2013. augusztus 1. 09:39 | ||||||||||||||||||||||||
Már kiveséztük 1x, mindkét oldalon döntött a fülke, a makett hibás. | |||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 538716 | 2013. augusztus 1. 09:16 | ||||||||||||||||||||||||
Sanjurjo | Adatlap | 536071 | 2013. június 20. 21:36 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szemezek az ebay-en egy ARII Scud B 1/48-as rakéta inditóval. Több kérdésem is lenne. Az első volt-e már valakinek szerencséje ehhez a kithez? A makett a magyarországon is használt Maz 543-as alváz-e, egyszerűbben fogalmazva lehetne-e egy "taplocai nagy rakétát" építeni belőle? A következő sorok lehet hogy nagy baromságok, de kérlek segítsetek! Ami a legtöbb kételyt okozza bennem az, hogy a maketten baloldalon van a döntött szélvédős fülke, ebből azt gondolom, hogy balkormányos a Maz 543-mas, ami természetes lenne, és a legtöbb külföldi Maz 543 scud ilyen a neten talált képek szerint, de! Egy fotón amin az MN Maz 543-masa van, szerintem az utolsó 1985-ös díszemlén a döntött szélvédős fülke jobb oldalon van vajon a kormánya is? Ez nem látszik a képen (peresze lehet csak fordítva hívták elő a fotót). Aztán hogy még inkább össze legyek zavarva, a Kecelen kiállított Maz 543-masnak bal oldalon van a döntött szélvédős fülkéje, és ott egyértelműen látszik a kormány is, ez meg is felelne az ARII makett elrendezésenek. Most akkor én jól láttom, és gondolom, hogy a Maz 543 scud rakéta inditóból volt jobb és bal kormányos is, és ami a legszebb a Magyar Néphadsereg talán kilenc (javítsatok ki, ha nem pontos a szám) Maz 543-asából ilyen is olyan is, vagy csak halucinálok. U.i.: Régebben valaki itt a makettinfón is hírdetett egy ARII Scud B, ha még megvan megvenném, mert az E-bay-en hírdetett 5000 forintért nem dárga, de a 6000 forintos postával az Usa-ból már igen. A dragon 1/35-öse nem érdekel, mert az nekem már túl nagy. | |||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 534762 | 2013. június 1. 11:34 | ||||||||||||||||||||||||
Üdv a Tisztelt társaknak! Jön a könyv! Autómúzeum könyvek! Sajnos ennyit csúszott,nem rajtunk múlott. Ha itt rendeli 3950 Ft! (+postaköltség) 127 oldal, teljes történet, 286 db. fotó és ábra,exkluzív, kemény fedeles. Rendelés: magyarhaditechnika@mailbox.hu Kérlek, terjesszétek az információt!KÖSZÖNÖM! | |||||||||||||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 534755 | 2013. június 1. 10:39 | ||||||||||||||||||||||||
Munka végén csináltam,így nem tudtam megkérdezni senkit,hogy nyissa ki egy pillantásra. | |||||||||||||||||||||||||||
TPilu | Adatlap | 534753 | 2013. június 1. 10:14 | ||||||||||||||||||||||||
Ha ott dolgozol, akkor a munkatársak közül valaki jó eséllyel meg is tudja mondani, mi ez. | |||||||||||||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 534732 | 2013. május 31. 19:08 | ||||||||||||||||||||||||
Tudom,hogy a gépgyárban készült a kép mivel jómagam fényképeztem. Köszönöm, azért kérdeztem mert első ránézésre elég hosszúnak tűnt de akkor jól gondoltam,hogy a 66-osé lesz. | |||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 534722 | 2013. május 31. 14:59 | ||||||||||||||||||||||||
Ez a CURRUS-ban készült Gödöllőn. Gaz-66 felépítménye és hírkp. | |||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 534718 | 2013. május 31. 13:59 | ||||||||||||||||||||||||
Szevasz uazos. Pápán pl műhelykocsi! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Valóban van Náluk, és olcsóbb, mint a Vatera. Valaki már kiadhatná végre 1/35-ben, nagyon sokat el tudnának adni Európában a volt „Keleti blokk”-ban.