<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Freddy | Adatlap | 679709 | 2020. december 3. 12:59 | ||
Árulnak még nemszínes nyomtatót? Előzmény: (679708) Sennás 2020. december 3. 12:51 | |||||
Sennás | Adatlap | 679708 | 2020. december 3. 12:51 | ||
Ok de a pajzsot színesben közzé hogy? | |||||
Freddy | Adatlap | 679705 | 2020. december 3. 12:09 | ||
A járműre festett rendszámoknál oké a matrica, de ide szerintem overkill, mivel úgyis egy lemezről van szó, nem egyszerűbb simán megszerkeszteni és kinyomtatni egyszerű fehér papírra? | |||||
Sennás | Adatlap | 679698 | 2020. december 3. 09:17 | ||
Elnar | Adatlap | 679697 | 2020. december 3. 09:12 | ||
Az első 25,5x9 centi, a hátsó 23,5x29 centi. https://www.roncskutatas.com/node/11148 https://www.roncskutatas.com/node/3497 | |||||
Sennás | Adatlap | 679695 | 2020. december 3. 08:47 | ||
Bizony bizony:) Az első és hátsó rendszámtábla mérete mennyi? Ha már gyártani kell tudjam mekkora az alap:) | |||||
Elnar | Adatlap | 679694 | 2020. december 3. 08:26 | ||
A HAD matricában teljes számsorok vannak, hatszor, és A, B, C, D, E, Pc betűk kétszer. Mivel pajzsból nem adnak külön (miért?) így a megadott üres táblákat csak polgári rendszámhoz lehet használni. Ha más szeretnél, akkor felül kell festeni az eredeti matrica előtagját és rálegózni a rendszámot. Vagy keresel valami szárazmatrica sort, aminek jó a betűtípusa - a pajzsot meg felvarázsolod egérszempillából készült ecsettel :) (És amúgy ez miért nincs 1:72-ben is? Irgumburgum.) | |||||
Elnar | Adatlap | 679693 | 2020. december 3. 07:55 | ||
Megtalálható az Uhri és a WM gyártású dolgokon. Parancsnoki V8-ak - Kruppok, Kábeldobos G917T, Ford V8/51, magyar felépítményes Hansa-Lloyd, Csaba pc.gk. álcaponyva - bár ott nem mind ilyen, H-801 Zrínyi löveghuzat. A Rába másmilyet használt a Botondokon, de légierős AFi-ken is ilyet látok (honvédségi AFi-ről csak ponyva nélküli képem van). | |||||
Elnar | Adatlap | 679692 | 2020. december 3. 07:39 | ||
Hát színekhez nem nagyon értek, de talán szürkére van átfestve. De tőlem akár még sötétkék is lehet :D Viszont van kétszínnyomásos ponyvamintám! Kicsit torz arányú, de még nem vészes. SZürkészöld alapon piszkossárga (homok) és gesztenyebarna (csokibarna) foltos. Hosszirányban végtelenített (a nyilak jelzik), keresztirányban nem felületfolytonos, az az anyag széle. A benyilazások homokszínű foltok. Látszik, hogy a festési utasítás volt az alapja, de nem pont olyan. | |||||
Sennás | Adatlap | 679690 | 2020. december 3. 06:38 | ||
Köszönöm. Jó szemed van:) Én azon is azt látom a "saját" platójához képest is meg az elötte álló járműhöz képest is a GAZ fűlke sötét színű. Milyen lehet? | |||||
Elnar | Adatlap | 679688 | 2020. december 2. 23:15 | ||
GAZ AA. Fortepan 72862. Kontraszt javítás után látszik a 7A-466/468/486/488. Nem éles a kép eléggé. Közben már majdnem kész a teljes ponyvaminta rekonstruálása - legalábbis ennek, mert mint észrevettem, volt vagy háromfajta | |||||
Sennás | Adatlap | 679687 | 2020. december 2. 21:53 | ||
A "7A-468" rendszámot hol(min) láttad? | |||||
Sennás | Adatlap | 679686 | 2020. december 2. 21:50 | ||
Na és még valami. Azon a képkivágáson ha zöld az STZ-5 akkor a Gaz milyen ku..@ sötét zöld vagy esetleg fekete , talán PanzerGrey? | |||||
Elnar | Adatlap | 679685 | 2020. december 2. 21:31 | ||
igen, de benéztem, csak a 3 függőleges az anyag széle, a többi csak megtévesztett | |||||
Sennás | Adatlap | 679680 | 2020. december 2. 20:06 | ||
HADnak van príma matricája (nyers is) de egyik se 5A-val kezdődik. Ez fontos lenne amúgy? | |||||
Sennás | Adatlap | 679678 | 2020. december 2. 19:56 | ||
A legfontosabb akkor rendszám hogy? Van neten rajzprogram amibe beírható saját rendszám? | |||||
Sennás | Adatlap | 679677 | 2020. december 2. 19:54 | ||
Jaa a varrást rajzoltad be:) Köszönöm , akkor eszerint cselekszem. | |||||
Elnar | Adatlap | 679676 | 2020. december 2. 19:48 | ||
Ez az a minta. De szemmel láthatóan maradék darabokból van | |||||
Sennás | Adatlap | 679673 | 2020. december 2. 18:50 | ||
Sennás | Adatlap | 679672 | 2020. december 2. 18:27 | ||
Köszi neked is Déé! | |||||
Sennás | Adatlap | 679671 | 2020. december 2. 18:04 | ||
A harmadik képről az a ponyva miről van? Arról lenne egy háromnézeti rajz a minta miatt. Köszönöm | |||||
Sennás | Adatlap | 679670 | 2020. december 2. 18:02 | ||
Nagyon köszönöm. És mondjuk azt a rendszámot hogy lehetne legyártani? Mert tuti ilyet nem ad matricában senki. | |||||
Déé | Adatlap | 679668 | 2020. december 2. 17:01 | ||
Elnar | Adatlap | 679667 | 2020. december 2. 16:57 | ||
Pedig nem bonyolult az. A 72258, 72267, 72483, 72862 kell neked. Bármelyik képre rámész hogy mutassa, és a böngésző címsorában a ?id= utáni számot átírod. Így egyből oda ugrik. 5A-788-cal óvatosan, mert az Emerick cikke szerint a gk. szertár saját járműve volt. Szerintem a 7A-468(?) is. | |||||
Sennás | Adatlap | 679666 | 2020. december 2. 16:41 | ||
Sennás | Adatlap | 679658 | 2020. december 2. 13:11 | ||
Sziasztok. Van nekem(megmaradt) egy Gaz-AA járművem. Lehetséges inkább építenék egy Magyar rendszámos "zsákmányolt" járművet. Én most találtam ezt a képet (van még ilyen Gaz-AA)itt van egy. Itt a hátsó részen a platóra felmászást segíti az a lemez(?) Ill. a tereptarka ponyva más járműről lehet áttéve hogy érdekes szögben áll az eleje(?) Köszi a segítséget. | |||||
Sennás | Adatlap | 679591 | 2020. november 30. 16:47 | ||
Elnar | Adatlap | 679581 | 2020. november 30. 14:10 | ||
141 lesz. Lehúzott középtónussal és csökkentett kontraszttal tisztán látszik. (Köszi a 144-et, ez sem volt még meg) | |||||
téglatesó | Adatlap | 679579 | 2020. november 30. 13:48 | ||
Bár most egy kicsit eljátszottam a(z ide is beszúrt) 062-es fájlnevű képemmel, és mintha az lenne a 141... | |||||
téglatesó | Adatlap | 679578 | 2020. november 30. 13:42 | ||
Örülök, hogy segíthettem Elnar! :) A 141-ről nekem sincs, de a 144-ről van, íme: | |||||
Elnar | Adatlap | 679577 | 2020. november 30. 13:18 | ||
Na például nekem ezek a képek sincsenek meg :) Köszi! a H-141 (144?)-ről egyáltalán nincs, a H-202-ről csak takarásban van. | |||||
téglatesó | Adatlap | 679568 | 2020. november 30. 10:38 | ||
Szia Elnar! Ha a hegyére állított háromszög-jelzésre gondolsz, olyanból van itt kettő is szemből: | |||||
Elnar | Adatlap | 679562 | 2020. november 30. 08:25 | ||
Meg hogy nem élesebb. Ez az Ansaldo ismeretlen még nekem, legalábbis ilyen jelzésűről csak hátulról van képem, a terepfoltjai meg úgy tűnt, egyikkel sem egyeznek | |||||
Sennás | Adatlap | 679545 | 2020. november 29. 20:07 | ||
Elnar | Adatlap | 679373 | 2020. november 24. 17:52 | ||
Az szép! A ritkaságáról csak annyit, hogy még olaszok fórumain is kerestem, de ott is csak úgy adott ki találatot a net, hogy "valaki tudja-e hogy nézett ki a D70M?". Gondolom akkor nem is volt belőle sok még a honvédségnek sem. A B-591 szám stimmelhet? Elég kopott a tábla, hiába nagy kép. | |||||
Emerick | Adatlap | 679372 | 2020. november 24. 17:20 | ||
Egyáltalán nem gyakori a típus. Eddig egy baleseti jegyzőkönyvet láttam a típus fényképével. Jó kis benzin(gázolaj)temető volt. Frontra nem is vitték ki, ha minden igaz, hátországi szekér volt, oktatásra használták a szárazföldiek, a légierő meg bármire,amihez 3tonnás kellett. Eredetileg lőszerraktárak és a gépkocsizó nehéz tüzérség részére vették őket, de ott nem váltak be. (Ford 3to és Spa 1,5to jobb volt) | |||||
Elnar | Adatlap | 679348 | 2020. november 23. 23:22 | ||
Meg vagyok győzve. Itt pont olyan a hűtőmaszk is. Ezek szerint ennyire eltért a katonai változat megjelenése (és ennyire ritka bármit találni róla) www.ebay.it/itm/284031083031 | |||||
Elnar | Adatlap | 679346 | 2020. november 23. 22:40 | ||
Épp csak a kép maradt le //nem terveztem floodolni, de a fórummotor nem engedi az utólagos szerkesztést// | |||||
Elnar | Adatlap | 679345 | 2020. november 23. 22:39 | ||
Mea culpa, vak vagyok, hát oda van írva hogy az is D80! EZ a D70 amit ismerek. Most hogy jobban nézem, a rács is ott az orrán, csak a hűtőmaszk mögött. De a lökhárító meg a hűtő még mindig teljesen más - a kabint úgy tippelem, itthon alkották rá, mint már sokszor. | |||||
Elnar | Adatlap | 679343 | 2020. november 23. 22:08 | ||
Á, szóval ez a D70? Én A D80 COM-mel találtam legtöbb hasonlóságot (lökhárító, hűtőmaszk, kopoltyúk - a fülke már csak egy kicsit) Rákerestem D70-re is régebben, amikor megláttam a kezelési könyvét a vaterán, de teljesen máshogy kinézőt adott rá a net. Mondjuk a D80 is úgy néz ki a 3 verziójában, hogy annál nagyobb különbségek csak a Fiat 508-asok közt vannak ... (végül is, olasz mindkettő...) Rendszámilag stimmelnek a típussal? Én nem találtam képet I-F D70-ről, ami így néz ki, csak ezt: i2.wp.com/www.curbsideclassic.com/wp-content/uploads/2019/03/1938_IF_Trucks.jpg | |||||
Emerick | Adatlap | 679333 | 2020. november 23. 18:09 | ||
Hoppácska, két Isotta-Frascini D70 3tonnás!szép bútordarab! | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 679188 | 2020. november 20. 21:51 | ||
Elnar | Adatlap | 679184 | 2020. november 20. 21:14 | ||
Hú de keresem azt a B-591-est a 163886-os képről... (Emerick, nem jársz errefelé már? :D ) Olasznak tűnik valamiért, de igazából csak tapogatózok félhomályban... | |||||
Sennás | Adatlap | 679177 | 2020. november 20. 20:20 | ||
Elnar | Adatlap | 679173 | 2020. november 20. 19:45 | ||
Hoppácska! A héten néztem, de még nem volt semmi új, megyek is mazsolázni (látom, újabb képek kerültek fel a lengyel sorozatból) | |||||
Wrecker | Adatlap | 679170 | 2020. november 20. 19:35 | ||
Elnar | Adatlap | 679164 | 2020. november 20. 18:56 | ||
Első blikkre az egy SS öv rajta. A ház pedig zsindelyfedéses, ami helyi, erdős területen szokott lenni. Én Stájerországot tippelek érzésre. | |||||
Sennás | Adatlap | 679159 | 2020. november 20. 18:29 | ||
Freddy | Adatlap | 679150 | 2020. november 18. 15:41 | ||
Az M11/16 az M11 kismértékben módosított változata. A módosítások nagyrészt a talapzatot és a vontatás megoldásait érintik, magán az ágyún nem tudom, látszik-e valami. Ez a módosítás 1916-ban készült. Még abban az évben teljesen áttervezték az ágyút, az lett az M16. Mindkettőnek a modelljéről van kép az adatlapomon :) Könnyen elképzelhető, hogy a felületesebb szakirodalom is keveri ezeket a jelzéseket, az én infóm a Christian Ortner-féle 640 oldalas osztrák-magyar tüzérséges könyvből van. | |||||
Elnar | Adatlap | 679147 | 2020. november 18. 13:56 | ||
Üdv! (Bár se nem harc"jármű" se nem autó - bár kereke azért tud lenni) A "csövesekhez" nálam jobban értők meg tudnák mondani, hogy szemre mi a különbség a 30,5 cm-es M11 és az ugyanilyen kaliberű M11/16 Skoda tarack között? Mintha egyedül az M11/16-nál láttam volna irányzó pajzsot, de van ahol anélkülit is 11/16-nak írnak. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |