<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
zoli1989 | Adatlap | 497087 | 2009. június 6. 12:07 | ![]() | |
De a 11-es tudtommal a díszfestésű gép. Az meg még repül, nem vonták ki. Előzmény: (497086) Monox 2009. június 6. 11:37 | |||||
Monox | Adatlap | 497086 | 2009. június 6. 11:37 | ![]() | |
Egy kevésbé ismert fórumban ezt talátam. Egy történet ami arról szól, hogy a 11 oldalszámú gépünk hajszállal kerülte el azt, ami a 02-es vesztét okozta. "2005-ben történt ez is, mint a 02-es lezuhanása. Berepülés előtti utolsó hajtóműpróbán voltak a kollégák a 11-es oldalszámú géppel a forszázshelyen. Végeztek a munkával, minden ok volt az ollózással is és már a hajtóművek hűtését végezték leállítás előtt. A kint lévő egyik sárkányos kollégának már ekkor sem tetszett valami. Amikor a kabinban ülő mechanikus stop állásba helyezte a második hajtóművezérlő kart is, akkor az előbb említett sárkányos tiszt valami fémes hangot hallott. Rövid tanácskozás után a hajtóművesek és a sárkányosok úgy döntöttek, hogy újabb indítást végeznek. Szerencsére. Mert alig pörgött fel a hajtómű, amikor egy iszonyú fémes hang jött és felrobbant. Ez azt jelenti, hogy a fordulat néhány másodperc alatt nulla lett. Ha nincs akkor ott az a sárkányos tiszt, vagy nem annyira jó a füle, akkor ez felszállás közben is megtörténhettet volna..." Lehet, hogy a 11-est ezért vonták ki az aktív szolgálatból? | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 497085 | 2009. május 8. 12:05 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 497084 | 2009. május 7. 19:40 | ![]() | |
f2d | Adatlap | 497083 | 2009. április 1. 19:15 | ![]() | |
Hídecsúf.:-D | |||||
Tibcsi | Adatlap | 497082 | 2009. április 1. 17:41 | ![]() | |
Volt szó korábban az ESCI MiG-29-eseéről. Itt megnézhetitek: www.aircraftresourcecenter.com/Gal9/8501-8600/gal8537-MiG-29-Kidd/00.shtm | |||||
Figaro | Adatlap | 497081 | 2009. március 28. 20:48 | ![]() | |
Lala | Adatlap | 497080 | 2009. március 26. 20:07 | ![]() | |
Sziasztok! Az airliners.net-en van márc.21-i Lengyel 29-es(levegőben) | |||||
Levix | Adatlap | 497079 | 2009. március 23. 20:38 | ![]() | |
Fotósorozat az orosz SzMT-kről pilot.strizhi.info/photos/v/Kursk/SMT/ | |||||
Levix | Adatlap | 497078 | 2009. március 19. 22:42 | ![]() | |
Lehet nem vettétek észre de tettem egy linket a magyar 29-esek átvizsgálásáról. legiero.blog.hu/2009/02/18/repedtsvancuak | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497077 | 2009. március 19. 22:12 | ![]() | |
Hát szlovákéknál szerintem nincs túl nagy gond. Ez 2009-es fotó: www.fotogaleria.lietadla.com/view.php | |||||
Nyugger | Adatlap | 497076 | 2009. március 19. 21:45 | ![]() | |
Sziasztok, Van valakinek mértékadó híre a lengyel, bolgár és szlovák MiG-29-ek állapotáról? Nem hiszem, hogy csak az orosz és a maroknyi magyar gépet érintené a korroziós gond. | |||||
PETI | Adatlap | 497075 | 2009. március 19. 20:53 | ![]() | |
Egyik legnagyobb szívfájdalmam, hogy valszeg sosem repül köteléket magyar MiG-29 géppár a nemsokára repülőképes magyar MiG-15UTI-val! A másik maga a 29-es ügye, ami magyar vonatkozásban csőd... | |||||
begyuzs | Adatlap | 497074 | 2009. március 19. 17:03 | ![]() | |
borisz | Adatlap | 497073 | 2009. március 19. 16:47 | ![]() | |
Vagy csak nincs pénz rájuk sehogysem, aztán megvan az ürügy a csendes kivonásra? Mikor lettek ezek utoljára átnézve? | |||||
f2d | Adatlap | 497072 | 2009. március 19. 13:30 | ![]() | |
Ne haragudj, de nagyon maradi gondolkodású vagy.:-D Az egy elavult és rossz szemléletű légierő volt, olyan maradi dolgokkal mint, hogy a repülőgép repülésre való. Nem is értem hogyan lehetett úgy élni. Fújj! Ezt le is váltották egy mai modern minden porcikájában korszerű gondolkodású légierőre, itt már a repülőgépeket nem használják olyan alantas dolgokra mint a repülés. | |||||
Cébés | Adatlap | 497071 | 2009. március 19. 12:37 | ![]() | |
Szépen hazavágták a légierőt...Nesze neked 14 grupen...És abból is ha már kettő felemelkedik egy repülési napon,akkor már nagyüzem van...pfff Anno Taszáron de 10-től hajnal 1-ig hédereztünk a kifutópályán.Élveztük a kerozinszagot,süttettük a hasunk a napon,kortyoltuk a sört,kergettük a bárányokat a kifutóról,Migek és Szuhojok megállás nélkül mentek egész nap,reggeltől estig! Az még légierő volt! Ez már csak valami színházi előadás! egy lefutott darab... Kapják be! (elnézést) | |||||
Levix | Adatlap | 497070 | 2009. március 19. 12:14 | ![]() | |
begyuzs | Adatlap | 497069 | 2009. március 19. 10:20 | ![]() | |
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Egy magyar 29-esen dolgozom,mostani -natos- festéssel. Nekem úgy tünik,hogy a futóműaknák ugyanolyan színűek,mint a gép alja. Kérlek erősítsetek,vagy cáfoljatok meg. Köszi. | |||||
romeo | Adatlap | 497068 | 2009. március 19. 09:44 | ![]() | |
Üdv! Egy aktuális rossz hír: Valószínűleg nem emelkedik többé magyar felségjellel a levegőbe MiG-29-es vadászrepülőgép - írta a csütörtöki Magyar Nemzet. Az eredetileg 28 gépes flotta üzemképes maradékát jelentő néhány példány mintegy másfél hónapja vesztegel a kecskeméti légi bázison egy Oroszországban decemberben bekövetkezett katasztrófa nyomán - olvasható a lapban. link:www.hirszerzo.hu/cikk.vegleg_foldon_maradnak_a_mig-ek_.101721.html | |||||
Mpower | Adatlap | 497066 | 2009. március 16. 22:20 | ![]() | |
Ez millly ronda, miért volt rajta a púp? | |||||
f2d | Adatlap | 497065 | 2009. március 16. 20:45 | ![]() | |
Az Algírok azért adták vissza, mert nem voltak vele túlzottan megelégedve. Közelharcban/műrepülésben gyengébbek, a nagy púp a hátán nagyon lerontja a manőverező képességét. Valahol azt olvastam, hogy az oroszok a saját fejlesztéseiknél már nem preferálják ezeket a nagypúpos változatokat. | |||||
tothtomi | Adatlap | 497064 | 2009. március 16. 20:13 | ![]() | |
De ez pont az :) | |||||
borisz | Adatlap | 497063 | 2009. március 16. 17:17 | ![]() | |
Úgy néz ki. Vajon hány, a nyolcvanas évek közepén legyártott 29essel érnek fel? | |||||
zsury | Adatlap | 497062 | 2009. március 16. 09:53 | ![]() | |
borisz | Adatlap | 497061 | 2009. március 14. 20:35 | ![]() | |
Hümm? Nem azt mondtam, hogy ilyen gépeket gyártani, hanem ezt a 90 gépet, ahogy van, sutty, helyette mondjuk 30 Mig-35. Mert ezekbe a gépekbe még pénzt beleölni szerintem ahogy van felesleges. Nem azért mondom, merthogy az tök fasza, ha valahol új gépeket állítanak szolgálatba, hanem költséghatékonyabbnak tűnik. | |||||
Monox | Adatlap | 497060 | 2009. március 14. 19:45 | ![]() | |
Az ötlet jó. Csakhogy egy mai MiG-29-es árából a '80-as években 3-at kaptál volna, arról nem is beszélve, hogy műszakilag ma már nem lehetne ugyanolyan gépeket gyártani, mert azt valljuk be, hogy bár kiváló gép, az idő vasfoga nemcsak a gép szerkezetét kezdte ki, hanem az elektronika is fejlődött egy pár fényévnyit... És ha nincs pénz, akkor javítva sem lesz a 90 gép. Szerintem ezekből már egy sem fog repülni... | |||||
borisz | Adatlap | 497059 | 2009. március 14. 10:47 | ![]() | |
Lehet, hogy értelmesebb lenne újakat csinálni. Szerintetek? | |||||
romeo | Adatlap | 497058 | 2009. március 14. 01:30 | ![]() | |
90 orosz MiG-29-es nem repülhet ideiglenesen Dátum: 2009-03-13 21:14:09 Nyomtatás Oroszországban kilencven MiG-29-es vadászrepülőgépet találtak hibásnak, és vontak ki egy időre a légierő gépparkjából. A hibákra az a műszaki vizsgálat vetett fényt, amit egy hasonló típusú gép decemberi balesete nyomán végeztek el - közölte a légierő egyik szóvivője. Összesen mintegy kétszáz MiG-29-est vizsgáltak át. A hibás gépeket megjavítják, mihelyt meglesz a pénz a helyrehozatalra - tette hozzá a szóvivő. A MiG-29-esek az 1980-as évek óta vannak szolgálatban a szovjet, illetve az orosz légierő kötelékében. (MR) | |||||
Levix | Adatlap | 497057 | 2009. március 13. 19:02 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 497056 | 2009. március 13. 19:02 | ![]() | |
Az érdekesség kedvéért. | |||||
Levix | Adatlap | 497055 | 2009. március 12. 21:44 | ![]() | |
Z.Pisti | Adatlap | 497052 | 2009. március 6. 09:20 | ![]() | |
Sziasztok! Egy hivatásos katona mondta egy cimborámnak akivel együtt focizik.Nyilván ennek megfelelően kezelendő,nem állítom hogy ez száz százalék persze.De nem zörög a haraszt ,ugye... Z.Pisti | |||||
Monox | Adatlap | 497051 | 2009. március 4. 18:32 | ![]() | |
Z. Pisti! Én is olvasom közben a Jetfly.hu-t de azokban az van írva, hogy a magyar gépeket nem érinti a probléma. Honnan származik az információ? | |||||
Monox | Adatlap | 497050 | 2009. március 4. 17:13 | ![]() | |
Ne legyünk igazságtalanok. Pl. MiG-15-ösből még azért van (ill. Földiig volt) olyan sok mert megfelelően volt kidolgozva a selejtezés és az azután következő időszak. Igaz akkor még büntették a lopást. | |||||
borisz | Adatlap | 497049 | 2009. március 4. 16:55 | ![]() | |
Örülhet, amelyik harc közben kopott ki... | |||||
Tommy | Adatlap | 497048 | 2009. március 4. 16:31 | ![]() | |
miért, volt valamikor is dicső vége valamelyik típusnak magyarországon? | |||||
Z.Pisti | Adatlap | 497047 | 2009. március 4. 16:20 | ![]() | |
Sziasztok! Ma hallottam egy hírt miszerint a migek nem repülhetnek valamilyen korróziós probléma miatt és valószínűleg már nem is fognak...Sajnos az állapotokat figyelembe véve nagyon is eltudom képzelni,hogy így van...Dicstelen vég ez a huszonkilencesnek! Z.Pisti | |||||
trek84 | Adatlap | 497046 | 2009. március 3. 07:08 | ![]() | |
Szállító | Adatlap | 497045 | 2009. március 2. 11:18 | ![]() | |
Talán tud segíteni valaki! (érdekes képek rovatból) KERESEK! MIG-29 vs. F-14 FOTÓT! Én is keresnék olyan fotókat amint a Taszáron járt Tomcat-ek és magyar Mig-29-es láthatóak repülés közben! Megkerestem a TopGun akkori számát de abban is csak statikus fotók vanak. Biztos nem sajtófotó a mi aládd látható. Ha valakinek van pilóta ismerőse, tegye meg, hogy rákérdez! Nagyon hálás lennék érte és viszonznám a szivességét! Előre is köszönöm! Szállító | |||||
romeo | Adatlap | 497044 | 2009. február 23. 20:31 | ![]() | |
Bubu | Adatlap | 497043 | 2009. február 23. 19:35 | ![]() | |
Sziasztok! Keresem a Légi harcban a MIG-29 című filmet , ami 2004-ben jelent meg a kecskeméti repülőnapon!Ha valakinek meglenne vagy tudja , hogy honnan tudom beszerezni az kérem értesítsen .Előre is kösz:Bubu incubator@citromail.hu | |||||
Bubu | Adatlap | 497042 | 2009. február 23. 19:35 | ![]() | |
Sziasztok! Keresem a Légi harcban a MIG-29 című filmet , ami 2004-ben jelent meg a kecskeméti repülőnapon!Ha valakinek meglenne vagy tudja , hogy honnan tudom beszerezni az kérem értesítsen .Előre is kösz:Bubu incubator@citromail.hu | |||||
sztriki | Adatlap | 497041 | 2009. február 23. 19:23 | ![]() | |
kösz az infot, megnézem majd! | |||||
doky3 | Adatlap | 497040 | 2009. február 23. 11:09 | ![]() | |
Bp.-en a Móricz Zsigmond körtéren levő boltban foglalkoznak Aires kiegészítőkkel. Ez a cég mindent gyárt az Aca 29-eshez. Doky | |||||
Tibcsi | Adatlap | 497039 | 2009. február 22. 22:27 | ![]() | |
Én már többször rendeltem tőlük. Ha raktárkészleten volt az áru, akkor gyorsan megjött. Ha nincs készleten, amit rendelni akarsz, akkor előfordulhat, hogy sokat kell várni rá. | |||||
sztriki | Adatlap | 497038 | 2009. február 22. 20:11 | ![]() | |
a modellposta.hu mennyire megbízható? már úgy értem, hogy ellátás szempontjából, ott találtam jó pár kiegészítőt, szinte mindenhez. | |||||
f2d | Adatlap | 497037 | 2009. február 22. 20:08 | ![]() | |
A Replicában szoktak ilyenek előfordulni, vagy most a szolnoki makettversenyen. | |||||
sztriki | Adatlap | 497036 | 2009. február 22. 19:35 | ![]() | |
ilyen feljavítókat lehet amúgy valahol itthon kapni? gondolok itt elsősorban a katapultülésre, kiömlőkre, matricára...hannants tudom, hogy foglalkozik ilyennel, de mintha egyszer itthon is láttam volna egy oldalt, ahol lehet ilyesmit rendelni. | |||||
vlevi | Adatlap | 497035 | 2009. február 22. 14:10 | ![]() | |
Nekem egy FM Detail feljavítóm volt hozzá, halom réz, kabinbelső, kiömlők, mittudoménmi volt benne. +persze HAD magyar matrica. Aztán majd ha lesz időm, megcsinálom az újrafestett magyar változatot is, de azt már 72-ben. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |