<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Törzsbusz | Adatlap | 508640 | 2012. december 10. 22:43 | ![]() | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508639 | 2012. december 10. 21:19 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! A Magyar honvédség, háború utáni amerikai technikája nagyon jó témakör. Engem biztosan érdekelne. :) Már csak azért is, mert nekem eddig két idős ember is mesélt, a GMC átalakításokról, amiket alakulatoknál hajtottak végre. Még nem találkoztam olyan emberrel, aki eltudta volna sorolni, hogy milyen típusokat, és kb hány darabot használtunk az amerikai technikából. Illetve, az amerikai technikának mik voltak azok orosz változatai abból mennyit használtunk. A B-300, B-130, és a 800-as is nagyon érdekel jó témakör, csak legyen hozzájuk sok sok kép is. :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508638 | 2012. december 10. 20:33 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Kamovos! A Csepel B-300 egy könyvben lesz a B-130 és Gödöllő -800-al. A téma kimeríthetetlen és sokrétű. Lehet olyan külön könyv is ami a Honvédség háború utáni amerikai járműveit foglalja magába például. | |||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508637 | 2012. december 10. 20:28 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Olyan kiadás van ami a GMC-re épített Steyr fülkéket, és a Csepel B300-at foglalja magába? Üdv: kmovos | |||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508636 | 2012. december 10. 19:57 | ![]() | |||||||||||||||||||
Üdv! A "Magyar Járművek -Típustörténetek" sorozat abban a formában nem folytatódik tovább sajnos. Az "Autómúzeum Könyvek" indul most - alapján az első könyv a D-344 több információval több és más fotókkal kiegészítve, teljen új beltartalommal és szebb megjelenési formával a nyomdai és tördelési hibák minimalizálásával indul útjára, és nem zárja ki a szovjet vagy más egyéb országok által gyártott egy-egy jármű bemutatását sem. Gondolok itt akár a Gaz-69, vagy Uralok, BRDM-ek bemutatására is. A következő könyv -és nem számozott sorozatban a D-566 lesz kb. jövő év január -február környékén. Üdv. | |||||||||||||||||||||||
TPilu | Adatlap | 508635 | 2012. december 10. 18:29 | ![]() | |||||||||||||||||||
Én úgy kérdezném, mivel egészült ki a régi könyvhöz képest? Illetve hogy áll a D-566 és a D-944 könyv? | |||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508634 | 2012. december 10. 18:19 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ez mennyiben egyezik meg a régebbi csepeles könyvvel? | |||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 508633 | 2012. december 10. 14:40 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Ez nagyon dícséretes és vennék is belőle,de azonkívül hogy jó olvasmány,nem tudom felhasználni a CSD-344-es építéséhez ,1/35-ben. :-( Szóval,mikor foghatjuk már kézbe a makettet?Én,személy szerint,már nagyon várom! Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508632 | 2012. december 10. 10:11 | ![]() | |||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508631 | 2012. december 7. 16:58 | ![]() | |||||||||||||||||||
KapusiZoli | Adatlap | 508630 | 2012. november 19. 09:58 | ![]() | |||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508629 | 2012. november 18. 21:21 | ![]() | |||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508628 | 2012. november 11. 18:27 | ![]() | |||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 508627 | 2012. november 11. 13:52 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szervusztok! Igaz,hogy nem orosz,de teher autós a kérdésem. A Bedford és a Federal teher autók nem azonos típusok?Bár a nevük szerint nem úgy tűnik,de hátha valamelyikőtök jobban tudja, a formájuk nagyon hasonlónak tűnik. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508626 | 2012. november 9. 07:33 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Huh. Már azt hittem, hogy valami idegen befolyás alá kerültél. :D Most így már meg nyugodtam! :) És hol tartanak a Csepel makettek? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508625 | 2012. november 8. 18:41 | ![]() | |||||||||||||||||||
Üdv Kamovos! Bocsi, a képet "találtam" nem az Én produktumom, csak azért tettem fel,hogy lássuk milyen a Trumpi Uaza. Én - mint továbbra is - csak magyar változatban - KIZÁRÓLAG! :-) | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 508624 | 2012. november 8. 16:39 | ![]() | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508623 | 2012. november 8. 16:33 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Ez miért lett Szovjet? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508622 | 2012. november 8. 16:30 | ![]() | |||||||||||||||||||
Csapó | Adatlap | 508621 | 2012. november 5. 14:39 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szerbusztok Kaptam egy összerakott 1/35 ICM URAL 4320-ast, a gumi kerekei kikezdték a műanyag felniket, szabályosan elkezdték megolvasztani őket.Szeretném megmenteni a maketet, ha van valamelyikőtöknek műgyanta kereke, vagy felnie hozzá (6 db) szívessen megvásárolnám őket. Köszönettel Csapó F. | |||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508620 | 2012. november 5. 09:33 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia juge75! Köszi a segítséget! Hát ez kiváló, akkor meg is építem! Már van egy ponyvás UAZ-469, és egy UAZ-469 Fagottal, a Balaton Modelltől. Egyszerű, és gyorsan építhetők voltak. Az UAZ-469-re a Fagottot egy ACE makettből pótoltam. Üdv: Kamovos | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 508619 | 2012. november 5. 04:47 | ![]() | |||||||||||||||||||
Igen, mindkettőn Valdimirov KPVT 14,5 mm-es nehéz géppuska van. | |||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508618 | 2012. november 4. 23:02 | ![]() | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508617 | 2012. november 4. 19:08 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Ha minden igaz! Akkor amit építesz annak a pontos megnevezése: UAZ-452 EK-1 telefonos hírközpont kocsi. 24db Telefon vonal 1db Géptávíró vonal 1db RH Vevő 1db URH Adó-vevő Központ Készlet: (felszerelései) 2db K-12 telefon központ. (12-12 telefonvonal) 10db TBK-67 (Tábori távbeszélő készülék) 1db HAT-2 típusú akku töltő (TBK-67 akku töltésére) 1db R-107 URH adó-vevő. 1db R-326 RH vevő 1db Dalibor géptávíró. (ezek folyamatosan cserélődtek, SZT, majd F2000 Géptávíróra) Ezeken kívül a kocsi belsejében van még egyéb extra is. Mint pl: ÉVB relé, forrasztó páka trafó, ventilátor stb. Az áramforrásai: 4db 12V 45Aó Akkumulátor, és a hozzájuk tartozó töltő. 1db AB-1 220V 2kw-os aggregátor (Kutya) Van egy kevéske képem, magyar járműről, de nem tudom honnan. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508616 | 2012. november 4. 17:26 | ![]() | |||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508615 | 2012. november 4. 17:23 | ![]() | |||||||||||||||||||
Üdv az elnémult fórumon! Kis gépet építek és szándékosan nem a "mi készül éppen " fórumra szánom. No nem a Tőlem megszokott gép épül,de témába vágó. Mikor rám jön a kínlódás a mesterdarabok építése mellett kis "kikapcsolódás" gyanánt dobozból építgetek "Nekem valót" Nos így történik ez most is mivel előkaptam egy BILEK 35-ös Uaz-452-t. Természetesen magyar lesz, eszem ágában sincs oroszt irakit,ndk-t csehszlovákot ,vagy bármi más gépet építeni belőle mert - mint látom - legalább is a szolnoki versenyen - hát magyar téma csak nyomokban mint földimogyoró a pudingban. Ép ezért témaválasztásom eredményét megmutatom a szolnoki versenyen jövőre. tehát egy Uaz-452 késői változata van a BILEK dobozban ami - kicsit egyszerű és silány is -de jó téma. Úgy döntöttem csinálok belőle egy EK típusú telefonközpontot amely rendszerben volt az MN-ben. Csak kívülről jelenítem meg, a belső térhez kevés az anyag. Korai változat lesz belőle ami abból derül ki leginkább,hogy régi lámpái van hátul csak úgy mint ua. az a lámpa elöl indexként. A hátsó ablakok mögötti ablakhelylemez mélyítve elfordul a hátfalra, továbbá a hátsó rendszámtartó még süllyesztetett kivitelű. Kívülről talán ennyi, a több kis módosítás már az EK központhoz tartozó. Talán az egyik kis látványos része a hátfalra épített, R-326 rádió antennatőkéje. Majd még mutatok róla képeket, addig is üdv! | |||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508614 | 2012. november 2. 19:48 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508613 | 2012. november 1. 18:43 | ![]() | |||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 508612 | 2012. november 1. 10:52 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszi az infókat. Szerinted mennyit ér ez a maratás? Ugyértem forintben mekkora az értéke ha esetleg eladnám. | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 508611 | 2012. október 30. 12:03 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ami a makettről teljesen hiányzik, és rajta van a rezen, és látható is tedd fel. | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 508610 | 2012. október 30. 12:02 | ![]() | |||||||||||||||||||
Aránylag sok mindent ad a gyártó (Eduard), de ami a lényeg: mit akarsz megmutatni majd a maketteden? Mi lesz látható? Például: hűtőborda látható, de a hűtő lapátkerék nem. Műszerfal: csak akkor látszik igazán, ha az üveget is cseréled, ablakot kinyitod, le ereszted. Érdemes cserélni: sárvédők, plató dolgok. | |||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508609 | 2012. október 30. 11:38 | ![]() | |||||||||||||||||||
Érdekes ez a kép! Mit lehet tudni róla? Próbapéldány? Vagy rendszeresítettek is pár darabot? | |||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 508607 | 2012. október 28. 11:57 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok Van egy revell Ural 4320 1:35 készletem Eduard rézmaratással. Szerintetek érdemes a rezet hajtogatni pillanatragasztózni stb? Annyival szebb lesz tőle makett mint amennyivel több munkát jelent? Van esetleg képe valakinek rézzel és annélkül készült Uralról? | |||||||||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 508606 | 2012. október 27. 19:43 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszönjük! Ez csak 1-2 kép a kincseid közül:) Üdv. | |||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508605 | 2012. október 27. 19:25 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508604 | 2012. október 27. 18:45 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ezt megint csak hallottam... Kiírták az amcsik a tendert új tanker gép beszerzésre és lám az AIRBUS nyert.(elsőre)majd újra tendereztek és lám most már a Boeing nyert. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508603 | 2012. október 27. 18:35 | ![]() | |||||||||||||||||||
Lehet azt tudni AN-124 és AN-225 mennyi készült? 225ből persze hogy csak az az egy repül de mintha láttam volna olyan fotót ahol még 1-2 épülgetett.(de lehet hogy nem)Szóval miért nem építik-fejezik be őket.(vagy csak a 124 seket).Nem mindenkinek telik Cargo Jumbora Cargos Airbusra JÓ AZ OROSZ TECHNIKA.Fel lehet ezeket szerelni olyan műszerrel ami "NATO kompatibilis"--az AN-225 bizti így van.Az USA miért nem vesz bérbe egy rahedli AN-124est? | |||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 508601 | 2012. október 27. 18:12 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Muzzy! Egy nagyon egyszerű oka van, hogy az Amerikaiak/Nato orosz gépekkel oldják meg a felszerelés reptetését. Ez pedig, az Amerikai teherflotta igénybevétele. A NATO pedig nem rendelkezik saját, ilyen méretű teherszállítókkal/. Amerikának olcsóbb és egyszerűbb külső forrásokat igénybe venni, mint a saját gépeikbe /amiből aztán nincs túl sok, értem itt a C-5 Galaxykat/ rakják a repült órákat. Egyébként meg ha jól tudom ugyanez a mutatvány megoldható a Galaxyval is. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508600 | 2012. október 27. 18:11 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszi a válaszokat Muzzy!Elgondolkodtató. | |||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 508598 | 2012. október 27. 17:47 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Sennás! Megnézném, hogy melyik nyugati csodába tudnál 3 MI-8-ast berakodni kevesebb megbontással! A PG-ben nagyjavítással foglalkoztunk, ere így nem volt normaidő. Levegő rendszere meg van a minyónak, a főreduktorra szerelt saját Ak 50-es kompresszorral fel is tölthető a redszer, nem kell hozzá külön pumpa! :) Elnézést kérek az OFF topikért, de a Ruszláncsik minden külső hókusz pókusz nélkül tevékenykedik, nem kell hozzá kitelepített bonyolult rakodó rendszer meg hasonlók. Meg érdekes, miért is a NATO stratégiai szállításokhoz a Ruszláncsikot veszik gyakran igénybe! Az általad említett ami csodák már újabb generációhoz tartoznak, másra tervezték őket, más elvek szerint. Az amik a haditengerészet miatt megszoktág az összecsukható dolgokat, az oroszok meg a koax rotort kedvelik jobban ilyen helyen. Az afgánokat melyik helikopterre képezik is ki? De ez már tényleg OFF Topic Muzzy | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508597 | 2012. október 27. 11:43 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Muzzy! Köszi a választ.Így már érthető.De sajnálatos is ahogy írod mert hiába van egy jó technikád ha a be-ki pakolásnál elszöszmötölsz és utána minden finombeállítást újra kezdeni.Nem vagyok nagy helikopter szakértő de olyat hallottam az amerikai cuccokat(blackhawk STB) kitolják a tehergépből széthajtják a rotorlapátokat rögzítik és szinte már lehet is használni.Ha ezek mellet még mindent le is kell szerelni mindent+ a kereket leengedni(gyerekek hol hagytuk a pumpát?).Háát! Nálatok volt "norma" idő az összeszerelésre?Éles helyzetben mennyi időt vett igénybe? | |||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 508596 | 2012. október 27. 11:29 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Sennás! Gondolom azért, mert nem férne be a repülőgép rakterébe. Pontosabban a betolás során amikor a rámpáról a törzsbe érne, a belső magasság már nem elegendő, mert a rámpa és a raktér szögben állnak egymáshoz. Annó amikor a PG-ből szállítottak MI-8-as helikoptereket Ruszláncsikkal, ugyan ez volt a helyzet, a törzsben bőségesen elfért a helikopter, de a betolásnál fennakadt ezért trükközni kellett (leszerelni a forgószárny agyat, faroklégcsavart és levegőt kiengedni a kerekekeből. Muzzy | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508595 | 2012. október 27. 11:21 | ![]() | |||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508594 | 2012. október 26. 10:21 | ![]() | |||||||||||||||||||
Tényleg, Magyarországon melyik Ya-12-es volt (natúr, tehát nem Cs-800), korai vagy késői? | |||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 508593 | 2012. október 26. 08:26 | ![]() | |||||||||||||||||||
Törzsbusz! Szeptember 24-én azt írtad, hogy készül a D-800 átalakító a Ya-12-höz. Érdeklődnék, hogy kb. mikorra várható az elkészülte. Megérkezett a MiniArt cucc,a korai verzió, gyönyörű, és szeretnék 800-ast csinálni belőle. | |||||||||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 508592 | 2012. október 24. 21:25 | ![]() | |||||||||||||||||||
Helló! Köszönöm már kaptam fotókat. Várom, hogy Törzsbusz fel rakja a Trabis fotót:((( Üdv. | |||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508591 | 2012. október 24. 14:23 | ![]() | |||||||||||||||||||
Én lehet, majd megnézem. | |||||||||||||||||||||||
jokogeri | Adatlap | 508590 | 2012. október 22. 21:28 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia mindenkinek! A munkásőrségnek voltak ilyen Trabijai. | |||||||||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 508589 | 2012. október 21. 19:39 | ![]() | |||||||||||||||||||
Vik30 | Adatlap | 508588 | 2012. október 21. 07:55 | ![]() | |||||||||||||||||||
Pár a munkám:) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Nos...van 1 jegyzékem, milyen típusok szolgáltak akkoriban. Nem csak csapatoknál,hanem az induló új gyárakban is ment a "toldozás-foltozás" nyilván - a teljesség igényére törekedve ugyan - nem biztos,hogy mindenre kiterjedően lehet össze szedni az adatokat, de most is - szerintem - kis további kutatással - van annyi infó,hogy külön könyv legyen belőle sőt, egy kollégánk ebben már sok mindent felkutatott.
A képek? Hát hogyne, ahogy csak lehet, az ember vizuális, pláne a férfiak! :-D