<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Fodi | Adatlap | 555955 | 2014. március 13. 21:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aranyos kis makett - en most kaptam kezhez az AZ model verziot es a BOA Malev matricat. Forgattam a makettet, nezegettem a kepeket es felmerult egy kerdes. A regi Malev gepeken (pl. HA-MOC) volt egy antennanak tuno dolog a torzs tetejen, de a kesobbi fotokon mar nincs ott a gepeken. Ezen a maketten is lathato a torzs tetejen. Tudod, hogy mi volt az es mikor kerult le a Malev gepekrol? Előzmény: (555359) Fóka 2014. március 4. 21:29 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
alexkidd | Adatlap | 555937 | 2014. március 13. 18:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Végre megérkeztek a Tu-134-es makettek 1/72 méretarányban. Szolnokra mindenképp visszük őket. Remélhetőleg addigra Feri is elkészül a Malév matricákkal! www.makettshop.hu/termeklap/makett/a-model/a-model-172-tupolev-tu-134-decals-aeroflot_149535 Üdv.: Sanyi, makettshop.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 555699 | 2014. március 9. 17:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Aktualizáltam az adatlapom fényképeit. Most a ma reggeli - és terveim szerint végleges - állapotot mutatják. Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislőcsös | Adatlap | 555423 | 2014. március 5. 18:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok:) Nincs véletlenül valakinek elfekvőben Revell Boeing 737-800-as bal oldali vízszintes vezérsíkja. Köszi előre is: Kislőcsös | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 555359 | 2014. március 4. 21:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az előbbiekhez kapcsolódva kissé félve mutatom meg a legutolsó makettet, amit előállítottam, mert nem tekinthető valódi, míves alkotásnak. Ez egy NDK 1:100-as Il-18-as, de festés nélkül, a műanyag eredeti szépségében. Elneveztem a "makettezés emlékművének". Gyerekkoromban ugyanis az átlagemberek (azaz a nem makettezők) körében is népszerűek voltak ezek az NDK készletek, és sok lakásban díszelgett egy vagy több, különféle minőségben, de mindig örömmel megépített repülőgép a televíziókészülék vagy a szekrény tetején. Megfelelő festékek híján ezek az alkotások többnyire csupaszon maradtak, és gyakran a matricákkal sem küzdöttek meg építőik. Én kisgyerekként ráadásul néha saját kezűleg vakartam le a korábban gondosan felrakott matricákat a repülőgépeimről, mert önmagukban is annyira tetszett egyik-másiknak a formája, hogy természetadta eredeti szépségükben akartam látni őket. Ennek a boldog korszaknak igyekeztem emléket állítani ezzel a példánnyal. Mivel az első és mindig is kedvenc makettem a Plasticart Il-18-asa, természetes, hogy ezt a készletet építettem meg (ami mellesleg a tizenharmadik Il-18-asom, ebből van a legtöbb). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 555354 | 2014. március 4. 21:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Vackor! Köszönöm :-) A visszavonulás témájával igazán nem akartam felborzolni a kedélyeket, mert tudom, hogy ennek a késztetésnek az eljövetele nem törvényszerű. Én mindenesetre nem elvi okokból döntöttem így, hanem mert egyre jobban megszenvedtem az utolsó maketteket. Az An-12-es festésekor az utolsó szín, a fehér fújása előtti napon pl. már délben agresszív voltam a családommal, éjjel nem tudtam aludni, hajnalban estem neki, de a maszkolás előtt két keserves órán át tollászkodtam, míg végre belekezdtem. Régen nem produkáltam ilyen neurotikus tüneteket, mi több, kifejezetten kerestem a minél komplikáltabb feladatokat - most meg... Örülök, hogy túl vagyok rajta. Szóval most inkább azzal élvezkedem, hogy nézegetem a makettjeimet és el-elmélázok egyiken-másikon, felelevenítve az építés örömeit és esetleges bonyodalmait. Most már bevallhatom, hogy két repülőgép is van a polcomon, amik készítésével először kínos kudarcot vallottam (mert buggyant volt a festék vagy elszúrtam a polírozást) és a kukában kötöttek ki darabokban, aztán másnap reggel lehiggadva előpiszkáltam őket és újrakezdtem - és persze sokkal nehezebb volt a történtek után szépen megcsinálni őket. Ezek voltak a szélsőséges esetek, de szinte mindegyiknél volt valami izgalmas momentum: makacskodó felülethiba az ablakon, illeszkedni képtelen alkatrész, foltosodó festék, ilyesmi. Nos, ezen élmények felelevenítése majdnem akkora öröm, mint amikor megtörténtek, és még takarítani sem kell utánuk :-) Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5Norbi5 | Adatlap | 555282 | 2014. március 4. 13:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a választ. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 555252 | 2014. március 4. 00:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
kelair74 | Adatlap | 555249 | 2014. március 3. 23:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ó akkor erről lekéstem,de teljesen megértem.Ezek szerint nekem még van 10 évem a visszavonuló korszakig.Addig még építhetek pár makettet,bár lehet,hogy akkora gyűjteményem nem lesz mint Neked.Aztán majd jöhet a hátradőlés és a gyönyörködés. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5Norbi5 | Adatlap | 555248 | 2014. március 3. 22:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözlök Mindenkit! Az lenne a kérdésem, hogy honnan tudnék beszerezni egy Egyptair Boeing 777-300-as matricát 1:144-es méretarányban? Előre is köszönöm a válaszokat. Norbi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vackor | Adatlap | 555224 | 2014. március 3. 20:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Fóka ! Szokás szerint remekművet alkottál! Viszont szerintem a védikus filozófia alkotói nem hódoltak a makettezés gyönyörű szenvedélyének... A kor sem lehet komoly akadály, annál is inkább, mert nem a mennyiségre, hanem a minőségre helyezed mindíg a hangsúlyt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 555170 | 2014. március 3. 09:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Sajnos a hír már csak múlt időben igaz: pár éve csináltam egy nagy profiltisztítást, és csak az 1979. előtti repülőgépeket hagytam meg, a többinek elajándékozás vagy eladás lett a sorsa (szerintem 1980-ban megőrült a világ), így a Malév 737-eseim (egy 200-as meg egy 400-as) is kikerültek a flottámból. Abbahagyás... Nem akarok ismét leégni hetyke bejelentéssel majd újrakezdéssel, de a mai 166 darabos gyűjteményem (160 repülőgép, 3 teherautó, 2 hajó, 1 figura) valószínűleg mégiscsak a teljes életművemmé válik. A védikus társadalmi filozófia (amit jelenleg 1 főiskolán intenzíven tanulok) szerint ugyanis az ember aktív termelő időszaka 25-50 éves koráig tart, 50-75 közt pedig már a visszavonuló korszak következik. Émmeg 3 hét múlva betöltöm az 50-et, és valóban, másra sem vágyom, mint visszavonulni, és csak bámulni a makettjeimet - meg másokét :-) Na, majd meglátjuk... Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kelair74 | Adatlap | 555154 | 2014. március 2. 22:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szépek azok a 737-esek és az An-12-es is. Hát igen...ez a makettezés olyan hobbi,amit nem lehet csak úgy abbahagyni.:) Fóka,egy kérésem lenne feléd,mégpedig ha jól tudom van a gyűjteményedben egy Malév 737-es.Ha nem túl nagy kérés tennél fel róla közelebbi képeket? Egyszer már segítségemre volt az általad készített Lufthansa Jumbo,most pedig a Malév gépekre vagyok rákattanva és ilyenkor jól jön minden vizuális segítség. Köszönöm előre is! Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 555128 | 2014. március 2. 17:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A sok szép modern repülőgép mellett hadd mutassak egy békebeli, klasszikus konstrukciót, a Balkan An-12-esét. Ma készült el, még ragad a festék. A makett a Trumpeter pompás 1:100-as készletéből készült saját gyártású matricával. Ez a példány, az LZ-BAB Ferihegyen is látható volt párszor, én magam is szemtanúja voltam a hetvenes években többször, amint végigdübörgött a terasz előtt, majd pedig tömött, fodrozódó füstcsíkot húzva maga után felszállt. 1979-ben egy bulgáriai nyaralás során volt még egy csodálatos élményem: a Galata fok tetején, ahonnan az egész tengeröböl belátható volt, a távolban pedig a várnai repülőtér betoncsíkja is látszott, volt egy étterem. Mai világunkhoz szokott ésszel nehezen felfoghatóan ez az étterem déltől kettőig ebédszünetet tartott, így csak sütkéreztünk a szüleimmel a kilátóteraszon - és egyszercsak megpillantottam ezt a gyönyörű An-12-est felszállni, majd pedig méltóságteljesen áthúzni az öböl felett és eltűnni a tenger végtelennek tűnő látóhatárának irányában. Még sokáig hallottam a dübörgését. Idilli emlék volt, örülök, hogy végre rászántam magam a makett elkészítésére. A típust ismerők talán hiányolják a hátsó törzsfél igen jellegzetes koszolódását. A hajtóművek elrendezésének köszönhetően az An-12-es valóban a legnehezebben tisztogatható repülőgépek egyike volt, egyetlen út is elég volt ahhoz, hogy a szárny kilépőélének vonalától hátra reménytelenül összekormozódjon., és ez később csak fokozódott. Én azonban most sem szántam el magam a koszolásra, mert egyrészt sosem csináltam és nincs meg hozzá a technikám, másrészt minden repülőgép legalább egyszer teljesem tiszta volt az életében, amikor kigurult a festőhangárból. Nos, én ezt az állapotot mintáztam meg... Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tjoe | Adatlap | 555056 | 2014. március 1. 22:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tjoe | Adatlap | 555055 | 2014. március 1. 22:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Plusz a függőleges és a vízszintes vezérsíkok is eltérőek a classic-ok (3-4-500) és az NG-k (6-7-8-900)között. A futóművekről és a hajtóművekről nem is beszélve. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 554981 | 2014. február 28. 20:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tanár ÚR ! Ez egy minden igényt kielégítő hozzászólás volt ! :-) Szele I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rolikacsa | Adatlap | 554980 | 2014. február 28. 20:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm az útbaigazítást! Roli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 554802 | 2014. február 26. 16:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali A 737 családon belül egyik típus-család a 3-4-500-as, a másik a 6-7-800-as. Mindkét családon belül külsőre elsősorban az eltérő utaslétszám miatti eltérő törzshosszak a jellemzők, más tekintetben azonosak a gépek. A 6-7-800-as család azonban már új, nagyobb fesztávú és más alakú szárnyakat is kapott, kissé eltér a törzs-szárny átmenet alakja és mérete is, úgyhogy a 800-ból aránylag egyszerűen építhető 6-700-as,de 3-4-500-ast csak a nagyon elszántak vállaljanak. Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 554760 | 2014. február 26. 07:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 737-300 nem építhető meg belőle, mert több helyen alakítottak az eredeti gépen. (pl.a függőleges vezérsík, winglets, stb.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 554755 | 2014. február 26. 04:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, A legszembetűnőbb különbség a törzs hossza. Biztosan több eltérés is van, de ez a legszembetűnőbb: a három közül a 800-as törzse a leghosszabb, a másik kettő némi fűrészeléssel kialakítható belőle. :) Üdv: Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rolikacsa | Adatlap | 554729 | 2014. február 25. 17:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni tőletek hogy a revell féle Boeing 737-800 replőgép mennyibe tér el kinézetre pl egy 737-600-tól vagy a 737-300 tól? Köszi! Roli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Regal | Adatlap | 554610 | 2014. február 24. 07:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Norbi, a "segítség!" mappába töltöttem fel képeket a 777-ről. Üdv, Regal | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5Norbi5 | Adatlap | 554594 | 2014. február 23. 20:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a segítséget! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 554552 | 2014. február 23. 13:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Norbi! A Revell A319 kittjében mind a 2 féle benne van. A CFM56-5B és az IAE V2500 is. Remélem tudtam segíteni! Üdv Ricsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5Norbi5 | Adatlap | 554549 | 2014. február 23. 12:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözlök Mindenki! Segítséget kérnék, hogy Wizz Air Airbus A320-as géphez 1:144-es méretarányban, honnan tudok V2500-as hajtóműveket szerezni? Plusz: Boeing 777-300-as gép 1:144-es méretarányban elfogadható árban hol kapható? Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 554543 | 2014. február 23. 12:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
De a 727-es se kutya. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 554456 | 2014. február 22. 12:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szépek, de a Connie mindent visz! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsocate | Adatlap | 554353 | 2014. február 21. 00:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jól néz ki a Tu-144-es, de a panelvonalak kiemelése túlzó lett. Nézz meg egy képet, ami olyan távolról készült az igaziról, mint amit te csináltál a makettről. Nem fogod ennyire látni őket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Chrisi | Adatlap | 554345 | 2014. február 20. 21:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Nálam ezek a makettek készültek el az utóbbi időkben: PanAm L-1049 Constellation (Revell) PanAm Boeing 727-200 Clipper Whistler (Airfix) Tu-144 prototípus CCCP-68001 (Entex) Jó makettezést mindenkinek! Üdv, Chrisi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Chrisi | Adatlap | 553398 | 2014. február 8. 21:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Ide szívesen beszabadulnék: airchive.com/html/museums/boeing-archives-bellevue-washington-usa Szép estét! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 553079 | 2014. február 4. 21:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép estét mindenkinek! Keresek 1:144es Airbus A380-hoz Emirátus matricát, egybe kellene a matricalap, nem csak a gép egyik felére! att2 kukac freemail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
alexkidd | Adatlap | 553045 | 2014. február 4. 16:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Boa matricák érkeztek hozzánk. Hamarosan felkerülnek a webshopunk oldalára is. A matricák egységesen 2100 Ft-ba kerülnek. Bővebb információ az info@makettshop.hu e-mail címen, vagy itt a makettinfo-n. Üdvözlettel, Alex, | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 552910 | 2014. február 2. 20:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Petya ! Én vagyok Pál Gábor ! :D picinypg@gmail.com vagy : 0630-7472945 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Petya | Adatlap | 552904 | 2014. február 2. 19:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
newman | Adatlap | 552830 | 2014. február 2. 11:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó egy Eastern Express Tu-134B Aeroflot matricával, 4500Ft-ért. A dobozból A-3-as verziót is lehet építeni. Üdv.: Péter peterpontnewmankukacfreemaiponthu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacee | Adatlap | 552665 | 2014. január 31. 15:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Az F100-F70 átalakítást valahogy így lehet szépen megcsinálni. Kicsit csiszolni-tömíteni kell a törzs alsó ívét, de így vágva a hajtómű jó helyen lesz. Jó munkát, Üdv, Lacee | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
airchive | Adatlap | 552405 | 2014. január 29. 08:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gábor! Most bezzeg már bezzeg kukucskálnál ott, nemde? Egyébként logikailag stimmel a jobb oldali buborék, mert ha emlékszel, a fedélzeten a jobb oldali falon voltak az ellenőrző/mérő pultok, előttük ültek merőlegesen a menetirányra a kliensek. ahol a jobb oldalon nem volt pult (a törzs végén és elején) ott volt néhány normál utasülés, a gép bal oldala meg kvázi a közlekedőfolyosó volt. Üdv. Péter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 552402 | 2014. január 29. 04:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Péter! Én csak a jobb oldalon emlékszem buborékra. Tudom gyerek fejjel nem mertem bedugni a fejem oda repülés közben. (voltam vagy 6 éves:) ) T.G. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
airchive | Adatlap | 552300 | 2014. január 28. 08:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jak-40 nyalókák (válaszok, szépen sorban) Petinek, Richykének: Igen, már most is van néhány a spájzban. Viszem magammal a szombati rebekára, vagy aki nem jár erre, postán is szívesen feladom. Remélhetőleg a m. kir. Posta nem a legkényesebb részre csapja rá a bélyegzőt. Az ár darabonként 1800,-. Írjatok az airchive@freemail.hu címemre, hogy a négy közül melyikre van szükségetek. Szombatig egyébként még nyomatni is tudok az igény szerint. És a szokásos szöveg: lakkozandó és trimmelendő! Gábornak: 1. Üdvözletemet add át Papádnak! 2. Jól emlékszem én is arra a fali képre. De azon már az YLR második festésmintája volt, az 1981-es nagyjavítás utáni. Az eredeti - én paprikapirosnak hívom - és egyszerűbb festéssel érkezett a gép BUD-ra, ha jól emlékszem 1975-ben, vagy 76-ban Ez a mostani nyalókám. Az 1981-es változat inkább meggypiros volt, az orron valóban ott volt a fehér bemérő kereszt, a törzs elején egy végig átmenő piros törzscsík fehér kontúrral,és ugyanez a törzs végén, át a hajtóműveken, eléggé megcifrázva a fehér kontúrcsíkokkal. Igazad van, a teodolitos beméréshez kellettek ezek a stráfok, leginkább az NDB (körkörös adók) beméréséhez, ahol fontos volt az, hogy adók sugárzási terjedelme, vagy hogy is hívják a szakértők, tényleg kör legyen. Ha jól dereng, ha az akármilyen magasságban repülő gépet belőtték teodolittal, a két csík közötti távolság éppen 0,1 foknak felelt meg. De ebben abszolút bizonytalan vagyok, légy szíves Papádat vallasd ki a részletekről. Mint ahogy arra is kérdezz rá kérlek, hogy az 1981-es nagyjavítás során a Jaki mind a két oldalon lévő első ablaka buborékablak lett-e, vagy csak a jobb oldali? Az utóbbiról van diám, az bal oldalra meg már nem emlékszem. Teccik tudni: Aggkori szklerózis... Itt egy kép róla. 3. Igen, az AZ hozta ki a Jakit két-horm évvel ezelőtt. Nem valami túl komplikált jószág, egyetlen kereten elfér az összes létező alkatrész, amelyek rengeteg száma talán a harmincat sem éri el. Kicsi bunkók lettek a futószárak, de hát az egész oly parányi. Viszont nagyon gusztusos a panelezés és ahogy néztem nem nagyon kell tömíteni meg smirglizni. Üdv Mindenkinek: Zsille Péter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 552217 | 2014. január 27. 11:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 552019 | 2014. január 25. 19:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ezek nagyon rendben vannak. Eladásra is lesz belőlük? Köszi! Üdv KP | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
apcyrobi | Adatlap | 552016 | 2014. január 25. 19:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 551975 | 2014. január 25. 12:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Péter! Eszméletlen jók lettek! Eladásra is szánsz ezekből a matricákból? Remélhetőleg a jövőhéten már kézhez kapom az AZmodel Yak-40 kittjét! És a Linair igencsak felkeltette az érdeklődésemet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 551957 | 2014. január 25. 09:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Péter! Elérhető ez a matrica valamilyen formában? Nagyon kellene, van is valami 144-es Jak tán a piacon. Fateromnak összedobhatnám... Gavia L-410UVP-e is akadna, de abba se fogtam bele még a jelzések matt. U.I.: Anno Komlós Andrásék (légiellenőrző csoport) volt egy nagy fotó felkasírozva a még piros Jak-ról. Volt az orrkúpon egy vékony fehér kereszt, gondolom tán a "teodolitos" (jól írom?) követéshez. Üdv, T.G. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
airchive | Adatlap | 551950 | 2014. január 25. 06:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocsánat, lemaradt: Üdv. Zsille Péter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
airchive | Adatlap | 551949 | 2014. január 25. 06:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! 1. Látom, foglalkoztatok a 737-800-asok metélésével. Hasznos és jó ötlet, amit a linkben közölt brit kolléga részletes fotókkal is illusztrált, de ha valaki nagyon precíz akar lenni, az ügyeljen a függőleges vezérsík magasságára a különböző altípusoknál. 2. Egy-két újabb matrica szösszenetem, ezúttal 1/144-ben a Jak-40-hez. Ahogy átnéztem régi fotóimat, magam is meghökkentem, hogy legalább egy tucat változatban repültek magyar lajstromozású Jak-40-esek. Olyan kis és magyar légitársaságoknál is, amelyeknek már a nevét is elfelejtették. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Chrisi | Adatlap | 551942 | 2014. január 24. 22:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló ApcyRoby, Köszönöm a képeket és a segítséget. Én is elég régóta tervezgetem a vágást, de még egyszer sem mertem a tettek mezejére lépni. A gondot nálam is a hátsó rész okozza, de már nem akarom halogatni, most hétvégén belevágok. Ha elkészülök, teszek fel pár képet. Üdv, Chrisi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
apcyrobi | Adatlap | 551938 | 2014. január 24. 21:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Chrisi! Ezen a néhány képen megfigyelhető, hogy a szárny utáni vágás nem is olyan egyszerű! A szárnybekötés íves vonala mentén kellene elvágni. A levágott farokból kellene még annyit levágni, hogy a hajtómű előrébb kerüljön, mint a képeken. A szárny előtti vágást én a meglévő ablakok alapján vágom majd el. (régóta tervezem a típus átépítést, de eddig még nem tudtam időt szakítani rá) A szárny fölött a 2 ajtóból az egyiket tömíteni kell, az ablakot nem. Nem egyszerű, de nem megoldhatatlan feladat. Sok sikert az építéshez! Ha valamiben még tudok segíteni,keress meg! Üdv.: Apcyrobi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 551937 | 2014. január 24. 21:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |