<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
sibito | Adatlap | 104209 | 2007. augusztus 5. 20:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 104208 | 2007. augusztus 5. 20:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DjBogyi | Adatlap | 104207 | 2007. augusztus 5. 19:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DjBogyi | Adatlap | 104206 | 2007. augusztus 5. 19:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Csabi, A körzős trükk nem jött be. De arra gondoltam, a pecsétgyártók elvileg mindent meg tudnak gumiból csinálni. Csináltatok Voláncsigát pecsétgumira, felkenem fehér festékfilcel és rányomtatom a fülkére. Fotókat nézegetve számozásuk is volt a gépeknek, az enyém a fotó alapján a 15-öst kapta. Ezt un. betűsablonból készítettem. Abból, amelyiket tollal át kell írni és a betű a felületen marad. A következő a koszolás elött, hogy megkapargattam a fellépőket szikével. Mivel ez fémmakett, eleve úgy néz ki mint valóságban. Hiányzik még visszapillantó, index oldalról, hátsó lámpatestek (olyan lesz, mint ami a Lady-ken is volt, meg minden mezőgazdasági gépen mert azt lehetett kapni csak.) Illetve rendszámok és sárfogó gumik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 104205 | 2007. augusztus 5. 19:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti! A 26 nem azt jelenti, hogy 26 tonna lehet a rakomány, hanem összesen 26 tonna lehet a vontató terhelhetősége. Ez kicsit csalóka, mert ez nem a megengedett össztömeget jelenti vontatáskor, hanem csak a vontató tengelyein mért terhelhetőséget. Az össztömeg leginkább a pótkocsitól és az engedélyektől függ, mert ha egy 8 tengelyes trélert akasztanak mögé, akkor akár 110 tonna is lehet az össztömeg, ami kb 90 tonna rakományt jelent. Más kérdés, hogy ehhez már valóban kevés lenne a 430 ló. Egy kamionos haverom mesélte, hogy németországban nem biztos, hogy olyan teljesítményű a kamion, mint ami rá van írva. Ott ugyanis teljesítmény utén van az adó, nem köbcentire, és azt csinálják, hogy megvesznek egy 420-440-es vontatót, és mivel elektronikus a vezérlés, csak egy kis programotás, és mindjárt 500 vagy több ló van benne. Náluk az élettartam nem számít annyit 2-3 éves gépeket már cserélik. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 104204 | 2007. augusztus 5. 19:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ernő! A matrica kontúrjain kívűl szerintem sincs ezzel semmi baj, nekem tetszik, pláne, hogy bogis. Jó az alapötlet, de magamon tudom, hogy nagyon nehéz az ilyen telibe-matricát eltalálni. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci | Adatlap | 104203 | 2007. augusztus 5. 18:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló Ernő! Nekem nagyon bejön a vas! Frankó lett!!! Marci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104202 | 2007. augusztus 5. 15:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ernő! Nem let ez olyan rossz mint hiszed! A befektetett munka azért nagyon is látszik a vason! Nekem tettszik. A matricázás is jó, bár kicsit jobb lenne ha nem lenne ilyen éles peremvonal a matricák és a kasztni között. Ha lehet egy javaslatom ennek az orvoslására akkor: A matricák széleit fessd körbe valami világos színnel pl: fehérrel és akkor máris jobban fognak kinézni a matricák! Szerintem. De igy is szép! Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 104201 | 2007. augusztus 5. 15:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 104200 | 2007. augusztus 5. 10:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia DjBogyi! A körzővel óvatosan! A csigavonal jellemzője, hogy minden pontja különböző távolságra van a középponttól! Tehát állandóan csökkenteni kell a rádiuszt, ami szabad kézzel nagyon nehéz. A Rába kép nagyon jó! Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DjBogyi | Adatlap | 104199 | 2007. augusztus 4. 22:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mek.oszk.hu/01900/01906/html/index1477.html Rábásoknak:-) Köszönöm szépen a csigát, még kiokoskodom, hogyan varázsolom fel. Matricalap még a környéken sincs. Lehet az ábra alapján körzőheggyel festem fel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 104198 | 2007. augusztus 4. 16:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia DjBogyi! A csiga. Lekicsinyít 1/43-ra, kinyomtat matricalapra, lakkoz, leáztat, felragaszt. Egyenlőre ennyi, még kutakodok. Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DjBogyi | Adatlap | 104195 | 2007. augusztus 4. 15:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves kamionos társak! Ezúttal én kérnék némi segítséget. Nevezetesen az alábbi átfestés alatt (és kiegészítő építés) álló ZIL MMZ billencsemhez szeretnék VOLÁN csigát gyártani 1:43-ban, hogyan lehetséges ez? Koszolni, koptatni is fogom a jó öreg elvtársat, hiszen része lesz egy panelház építési diorámának ahol majd ő és egy Poclain gumikerekes kotró lesznek előtérben. Egyáltalán Volán járművekről bárminemű fotó jól jönne. Volt-e a csigán, a helységnéven és a jellegzetes fehér sávon kívűl vmi más jelölés? Előre is nagyon kösz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104194 | 2007. augusztus 4. 15:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Draco! Elég az persze! Nem az volt a kérdés hogy elég e. Az a szerlvény még 64 tonna sincs mivel a Merga ajánlott terhetősége 26 tonna ( mármint a rakomány lehet 26 tonna ). Én azt nem értem hogy ha már egyszer nehézvontató akkor miért nem kövér a lúd! Én biztos az 54o lovas V8-assal kértem volna! :D Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Draco | Adatlap | 104193 | 2007. augusztus 4. 14:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem elég oda az a 430-ló :D Ha megnézük akkor nem lehet azt a pótot annyira megpakoli, mert nem széthúzható mint az uncsimtesómég amit lentebb berakott Gabi. Meg amugyis asszem csak 64 tonna lehet összgördülőben a cucc. Remélem nem beszitek bele ugatásnak :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 104192 | 2007. augusztus 4. 11:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti! Fogalmam sincs mitől függ,ki milyen teljesítményű teherautót választ.Hallottam olyat,hogy összekötik a gyár számítógépével és ugyan azon motornak a lóerőszámát megnövelik.Persze jó pénzért. Egyébként nekem ez már sok,nem értem. 945 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104191 | 2007. augusztus 4. 09:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ernő! Elég durca a Merga! De ,,csak" 430 lovas? MIN 540HP ha már nehézvontató nem!? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104190 | 2007. augusztus 4. 09:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Megnéztem a másik félpótomon a felfüggesztését és hát mondjuk amit meg tudtam csinálni a semmiől mint eddig az már kész is! De ez az ívelt lengő ez... Nem tudtam hat egyformát csinálni pedig éjjel kb három órát töltöttem ezzel. Úgyhogy illúzióromboló, de így marad! Sok mindent tervezek még rá, majd az elveszi a szemek kereszttüzét a felfüggesztésekről! :D Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104189 | 2007. augusztus 3. 23:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Köszönöm hogy szóltál! Holnap javítom a lengőket! Egyébként a légrugók és a bak közti távot kimértem annak jónak kell lennie. Lehet hogy csak a kép csal egy kicsit. Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 104188 | 2007. augusztus 3. 19:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti! Alakulgat a pót, de nekem lenne egy észrevételem, vagy javaslatom. Nem túl életszerű az a vízszintes valami a légrugó és a bak között. ez általában ívelt, egyrészt a magasság miatt, és sokkal erősebb mint egy egyenes hosszú valami. Ha pedig egyenes lenne, akkor ez nagyon vékony ahhoz a terheléshez, amit kap, és sokkal inkább ez viselné a terhet, mint a légrugó. A másik, hogy nagyon messze van a bak és a légrugó, nem szokott ilyen nagy lenni, bár kerék nélkül lehet, hogy csal a kép. Ha megnézed a billencs pótókat, szinte összeérnek a kerekek. Belinkelek a BPW honlapjáról katalógusokat, ott láthatod mire gondolok. Bár ezek teljesen új tipusok, de az elv régi. www.bpw.de/produkte/nfz/data/pdf_federungen/60-63_luftfederung.pdf www.bpw.de/produkte/nfz/data/pdf_federungen/65_luftfederung_airlight2.pdf www.bpw.de/produkte/nfz/data/pdf_federungen/66_luftfederung_sl.pdf www.bpw.de/produkte/nfz/data/pdf_federungen/71_c-traeger_und_3-d-lenker.pdf Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 104187 | 2007. augusztus 3. 19:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ma fotóztam. 945 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gordon24 | Adatlap | 104186 | 2007. augusztus 3. 18:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 104185 | 2007. augusztus 3. 17:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia max! Bocsánat, átsiklottam a dolgok felett. Ez a korral jár, főleg az enyémben... Szóval azért nem lesz bogis, mert a pót, ami elé szánom (és már készen van) 3 tengelyes. Egyébként tényleg 50 euró volt. Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 104184 | 2007. augusztus 3. 15:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csabi! olvass vissza egy kicsit, mondjuk a 7537-es hsz.-ig! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Draco | Adatlap | 104183 | 2007. augusztus 3. 14:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi köszi a képeket, az dinka az elsőképen uncsitesom :D. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104182 | 2007. augusztus 3. 12:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 104181 | 2007. augusztus 3. 09:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hahó Ernő barátom! Szép a gép, a vér- és verejtéknyomok már leszáradtak róla :)) Nekem is a matrica szúr szemet. Talán jobb lett volna átmenettel megcsinálni, nem éles kontúrral (két kattintás a Photoshop-ban), így jobban érvényesült volna az északi fény a fekete alapon. Ettől eltekintve nagyon klassz a gép! Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 104180 | 2007. augusztus 3. 08:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ernő! Nahát, azért ennél jobb képeket is tudsz csinálni! Igyekezz haza délután, és még napfényben csinálni újakat:) Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 104179 | 2007. augusztus 3. 07:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Este kibontottama motyót, még rajta volt a gyári fólia. (1981-es kiadás) A felnik valóban vacakok, első gondolatom az volt, hogy a maradékosból majd ITALERI felnik és gumik... A HELLER-ből is kéttengelyes pótot szándékozok építeni, levágom az első tengely tartószerkezetét a vázról, marad a két hátsó. Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 104178 | 2007. augusztus 3. 07:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ati! 50 euró volt, de már megbántam. Mostanában jár le az ebay-en egy másik Volvo, az már eleve kéttengelyes és lapostetős. (ITALERI) Hát ez van, marad az átalakítás. Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104177 | 2007. augusztus 3. 00:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt nézzék azok akik szoktak E-bay-en vásárolni!!!stores.ebay.fr/LE-TRUCK-STOP | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 104176 | 2007. augusztus 2. 21:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ernő-945! jól sikerül, tetszik az oldal matricákat leszámitva! 1 kérés, amik a háttérben lapulnak gépek! képeket róluk! lécci,lécci...:D max | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 104175 | 2007. augusztus 2. 21:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem igen! De érdemes megpróbálni...szerintem... Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gordon24 | Adatlap | 104174 | 2007. augusztus 2. 21:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ernő gyönyörű ez!! Sok szenvedés meghozta gyömölcsét(miket tudok :DDD) De tényleg nagyon szép!! Gratula hozzá! Üdv: gordon24 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 104173 | 2007. augusztus 2. 21:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mindenkinek köszi!!! 945 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 104172 | 2007. augusztus 2. 21:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ati, nem becsúsztatható, mert a pedálok bele ütköznek a műszerfalba, én elsőre ennyit vettem észre. marad a maszkolás... biztos, hogy rendelkezésükre állnak azok a makettek, amik ott fönt vannak? találtam nem 1régebbi darabot! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 104171 | 2007. augusztus 2. 21:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van ott még más is ami érdekelhet!! Brúnó, szerintem te is talász ott valamit ami érdekelhet! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 104170 | 2007. augusztus 2. 21:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 104169 | 2007. augusztus 2. 21:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hú.. mire leírtam az előzőt, jöttek is a válaszok! Köszi Kusti, Gabi! Háátt...nem is tudom...egy kicsit tartok így tőle! És igaz igaz, maszkolni kéne... Hát ezen még agyalok... Azért köszi! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 104168 | 2007. augusztus 2. 21:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát ez az, én sem. Nem baj, valaki majd ír ha visszaolvassa az irományokat. Azért mégegyszer köszi a képeket! gpn, azért nagyon durvák a képek! nem semmi szekerek vannak... Ernő, azért egy pár Kent-et elszívtál közbe mi...főleg a pottyantás után... Jó lett ez nagyon! Mi a következő? Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104167 | 2007. augusztus 2. 21:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati! Akkor szerintem marad a maszkolás! Azzal még mindíg jobb eredményt lehet elérni mint a különfújással! :( Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 104166 | 2007. augusztus 2. 21:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati! Az Italeri 143-as Scania körbeépítős, nem beledugós. Vagy külön fested, vagy maszkolsz. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104165 | 2007. augusztus 2. 21:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati! Én ahogy a képekből kiveszem akkor ha a homlokfal belső fele ( müszerfal alatt ) nem domborodik befelé a fülke felé akkor be lehet, mert a hátoldala a fülkének az ugyanolyan mint az ujjabb Scania kitteknek. Azzal nem lehet baj! Enegem csak a homlokfal domborúsága aggszt kicsit! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104164 | 2007. augusztus 2. 21:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gpn! A 10 kerék csak három tengely! :D Az a hattengelyes Scania amit te tettél fel az már húú! Sok! 20 kerekes! Drága dolog a gumi! :D Ati! Én tudom h te arra gondolsz! Hol-Hol! :P 945! Jó lett a vas! GRAT! nekem nagyon bejön a ,,Sarki Fény" ! :D Szép lett! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gpn | Adatlap | 104163 | 2007. augusztus 2. 21:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs Ati, összekapcsoltam valahogy a scaniat, meg az 5 tengelyt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 104162 | 2007. augusztus 2. 21:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hááát ati! nem vagyok benne teljesen biztos, ezért inkább azt javalsom fordulj azokhoz akik már épitettek ilyen scaniát! atis, gabi, csabi őket tudom ajánlani! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gpn | Adatlap | 104161 | 2007. augusztus 2. 21:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ernő! Szép lett a scania, nekem nagyon tettszik. Mondjuk az oldalmatrica talán egy picit nagyon elüt, és azért nem tettszik, de ezt leszámítva tényleg nagyon szép lett. Képeket úgylátom csak mutatóba tettem fel, lehet előbb kellett volna visszaolvasni! Bocs mindenkitől. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 104160 | 2007. augusztus 2. 20:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 104159 | 2007. augusztus 2. 20:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nem, nem Az egész fülke külső részét, a belső részre... pl: mint Kusti Iveco-nál! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Atis | Adatlap | 104158 | 2007. augusztus 2. 20:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is csak gratulni tudok Ernő.. nekem bejön a gépsárkány. üdv. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Imádom ezt a gépet!
Lehet hogy hülyeséget fogok kérdezni - régen volt már, porbafingó kisgyerek voltam amikor ilyenek szaladgáltak az utakon - a puttony nem szürke volt?