<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104. |
Safranek | Adatlap | 678720 | 2020. november 7. 17:58 | ![]() | |||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678719 | 2020. november 7. 16:30 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nem a futómű verte fel, az lefelé tolta a sarat, szerintem ezért is volt két állása a köténynek. Ha jobban megnézed, a foltok homogének, de ott is lyukaknak kellene lenniük. Árnyalatra meg stimmelnek a kötény peremén végigfutó, szintén tömör, csíkkal. Lehet, hogy nem sár, azt biztosra veszem, hogy kívülről kenték rá és a világos foltokban nincsenek lyukak a lemezben. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678717 | 2020. november 7. 15:03 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nekem nem látszanak tisztának a görgők, csak nincs rajtuk darabokban a sár, mert sárkaparó kialakítású a futómű. Az mondjuk mindenképpen furcsa, hogy felül sarasabb (?) a kötény. A rendszámhoz még annyit, hogy egy képen sem ismerhető fel, viszont a homlokgéppuska páncélgallérja miatt már nem fért volna el a szokásos helyére, így én a másik sarokba tenném. A motorháztető ajtaján lévő kereszt meg valószínűleg ugyanúgy takarásba kerül mint a TuránII-n, de már ott sem zavarta őket | |||||||||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 678716 | 2020. november 7. 14:07 | ![]() | |||||||||||||||||||
Elsőre nekem is a sár ugrott be, de a futóművet elnézve, szerintem nem az (a görgők nagyon tisztának tűnnek). Kicsit egyhangúnak tartom a zöld festést - bár vlsz, h mégis zöld lesz. Megrendeltem a csővet, azt várom. Nem akarok változtatni a járművön, max. minimális dolgok. Köszönöm a segítségeteket. A 41.M Turan II- lesz komolyabb project :P | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678715 | 2020. november 7. 13:12 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ez erősen hasonlít a Bíró-Sárhidai könyv leírására. Bár részletes, de nem biztos, hogy megbízható. A lövegsín pl. teljes fikció. A kötényezett kocsin a foltok szerintem sárfoltok, ami kitömíti a köténylemeze lyukait, ezért ott világosabbnak tűnik a lemez. Én sima zöldre festeném, az oldalán 1-1 kereszttel, a motorházon felül egy nagy kereszt és talán elöl-hátul rendszám. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678714 | 2020. november 7. 13:08 | ![]() | |||||||||||||||||||
Na most már kicsit jobban belemélyedtem én is Az alkatrészek itt vannak (egész tűrhetően) befotózva. www.armorama.com/modules.php A Bíró-féle rajzon van 60 mm írva kupolának, gondolom onnan vették a méretet. A lemezvastagságokban tényleg igazad van, most, hogy jobban megnéztem. A kupola biztos vékony, a teknő alsó frontpáncélja nem látszik, a vezető frontpáncélja talán tényleg vékonyabb. A torony frontpáncél talán jó, de nem látni rendesen. Összeépített fotót még nem találtam. Ami még feltűnt, hogy homlokgéppuska peremező páncél csavarjai szemmel láthatóan kicsik, és a Bíró-rajzhoz képest a kupola sokkal nyújtottabb (bár még azon is vékonyabb a kupola eleje a fotóknál). Az alkatrészbontás miatt elég jól orvosolhatónak tűnnek a problémák, legtöbbször elég egy adott részt újragyártani (és csavarozni...) | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678713 | 2020. november 7. 12:45 | ![]() | |||||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 678712 | 2020. november 7. 12:28 | ![]() | |||||||||||||||||||
Eddig ez a legrészletesebb, amit találtam: forum.warthunder.com/index.php A bejegyzésedben látható páncélost szeretném elkészíteni, - bár a festési utasítás szerint zöld/fehér foltos. | |||||||||||||||||||||||
Déé | Adatlap | 678711 | 2020. november 7. 11:54 | ![]() | |||||||||||||||||||
"A Pak 40-et gyártottuk licencben, az a 43M páncéltörő ágyú" Iratok szerint 7,5 cm 40M pct ágyú. | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678709 | 2020. november 7. 10:58 | ![]() | |||||||||||||||||||
A Pak 40-et gyártottuk licencben, az a 43M páncéltörő ágyú. A 43M hk. ágyú "saját" fejlesztés, de erősen megihlette a tervezőt az L/43-as KwK 40 és annak lőszere. A műanyagot még nem láttam, de ezek a vastagságok nagyon nem stimmelnek: www.1999.co.jp/eng/image/10535044/10/1 www.1999.co.jp/eng/image/10535044/30/3 A pk-i kupola és a torony front azonos vastagságú, a vezető lemeze talán stimmel, de inkább vékony, az alsó frontról hiányzik a rátét lemez. Az számomra kétséges, hogy 60 mm-es lett volna a pk-i kupola, mert emlékeim szerint 25, 30 és 75 mm-es Ajax lemezeket gyártottak. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 678708 | 2020. november 7. 10:33 | ![]() | |||||||||||||||||||
-értem. köszönöm | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678701 | 2020. november 7. 00:32 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szerintem a plusz lemezzel vastagított frontáncélra gondol Romsitsa. Viszont én úgy látom, hogy a Bronco nem vacakolt, és egy teljesen új homlokpáncélt készített, eleve vastagabbra. | |||||||||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 678696 | 2020. november 6. 21:27 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszönöm. Amennyiben jól olvastam, licencbe gyártottuk volna a német 75-öst. Ebből 2 példány biztos elkészült, egy ment a Turan III-ba, egy a Zrínyi I-be. Utolsó: úgy rémlik a Bronco lefelejtette a test rátét páncélzatát és a toronygéppuska páncélja is igen fura lett. ezt nem értem, rátét páncélzat? | |||||||||||||||||||||||
Kicsi | Adatlap | 678640 | 2020. november 5. 18:49 | ![]() | |||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678633 | 2020. november 5. 16:23 | ![]() | |||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678626 | 2020. november 5. 12:55 | ![]() | |||||||||||||||||||
Jó az, a németek valószínűleg tokától bokáig mérték a löveget. Az angol riport szerint az Ausf. G lövegcsöve 127 inch (3225 mm), ebből a huzagolt rész 97,5 inch (2476,5 mm). Ha ezeket osztom 75-el, akkor a csőhossz pont 43, a huzagolt hossz meg 33,02. www.matrixgames.com/forums/tm.asp Ha L/43 a huzagolt hossz, akkor L/55 a teljes löveg, ami elég feltűnő lenne. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678622 | 2020. november 5. 12:27 | ![]() | |||||||||||||||||||
Üdv! Az L/43-as kaliberhosszból számítottam vissza 75 milis űrméretre viszonyítva, azért írtam 3225 mm csőhosszt. Ezek szerint valamit nem jól tudok. | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678620 | 2020. november 5. 12:13 | ![]() | |||||||||||||||||||
Utolsó: úgy rémlik a Bronco lefelejtette a test rátét páncélzatát és a toronygéppuska páncélja is igen fura lett. | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678619 | 2020. november 5. 12:03 | ![]() | |||||||||||||||||||
Úgy emlékszem a 3225 mm-es huzagolt hosszal jön ki a teljes löveg L/55-re (Lsd. Bíró-Sárhidai), ami teljesen fiktív. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678618 | 2020. november 5. 11:59 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hello! A torony fotója tudtommal a 43M harckocsilöveg kezelési utasításában szerepel (a csőszájfék is). Sajnos abból a példányból, amit kijegyzeteltem, hiányzott. Nagyon valószínű, hogy a protót nem vetették be, mert a magyar lőszer nem volt biztonságos. De átszerelt gyutaccsal a német lőszert is lőhette (a lőtáblázat szerint). Másrészt az sem biztos, hogy a homloklemez és a torony páncéllemezekből állt (a Bíró-Sárhidai könyv vas tornyról ír a H-830-as kocsin). A Pz IV F2/G és Stug III F2 csöve a jó, a későbbi modellek lövege már L/48. A csőszájfék emlékeim jó a HB készletében, leginkább egy korai és késői Ausf J keveréke. A 43M hk. löveg leírása alapján a cső huzagolásának hossza 33 űrméret, ez 2475 mm, erre jön a csőszájfék és a töltényűr (centire stimmel a német L/43 huzagolt hosszával). A 3225 mm a löveg teljes hossza, máshogy nem jön ki a matek. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 678594 | 2020. november 4. 20:26 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszönöm. az utolsó képet nem ismertem. Lehetséges, h éles bevetésen vett részt? pl.: Budapest környékén? | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678586 | 2020. november 4. 18:18 | ![]() | |||||||||||||||||||
Az első és a negyedik kép csak a valódi torony. A többina rétegelt lemez torony van, fa lövegimitációval. A festési utasításban az alakulatok elképzeltnek vannak írva (imagine painting). Egyetlen hiteles, nem gyárudvaron készült kép ez, a terepi próbáról. Ebből sem látszódik sok, csak annyi, hogy valószínűleg egyszínű zöld (Option 1, Turan III Prototype, 1943). Csatolom még az ismeretlen eredetű képemet a toronyról. | |||||||||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 678585 | 2020. november 4. 18:07 | ![]() | |||||||||||||||||||
Tutan=Turan | |||||||||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 678584 | 2020. november 4. 18:06 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia! Köszönöm. Ezek szerint a Bronco ezt benézte (pár érdekes festés és alakulat feltüntetése miatt). Ezeket a képeket találtam: https://firearmcentral.fandom.com/wiki/43M_Tur%C3%A1n_III katt a képre a többiért Ahol a katona áll a Tutan mellett - gondoltam az lehet a másik | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678574 | 2020. november 4. 16:36 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia! Turán III-ból csak 1 db prototípus készült, ha a 2H-012-n bemutatott rétegelt lemez tornyot nem számítjuk. A 75 mm-es 43 M löveg L/43 kaliberhosszúságú volt (3225 mm huzagolt csőhossz, csőszájfék és lövegfar nélkül). L/43-as 75 milis löveg a KwK 40 volt, így méretben az felel meg. Ez a Pz VI és a StuG III hosszú csövű lövege. A csőszájfékről egyetlen képem van (rejtély, hogy hol készült). Az alapján olyasmi, mint a Pz IV. Úgyhogy én egy Panzer IV lövegcsöet tennék be. | |||||||||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 678569 | 2020. november 4. 13:39 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! A 43m Turan III-ról kérnék némi segítséget (Bronco: 35126) Ebből a típusból, csak a 2db készült? illetve műanyagcsövet (75mm), melyik 1/35-ös készletből lehetne pótolni? | |||||||||||||||||||||||
m7priests | Adatlap | 678541 | 2020. november 3. 11:02 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! A szovjetek nem festették át a kapott járműveket. Maradtak, ahogy jöttek. Mivel ez elég korai gyártású/átadású Valentine, valószínüleg khaki green no.3 vagy SSC2 brown. Az árnyalat különbség, miszerint világosabb a felségjelnél, mindkettőre áll. Szerintem. De nyugodtan cáfoljatok, ha mást gondoltok. | |||||||||||||||||||||||
Kicsi | Adatlap | 678540 | 2020. november 3. 10:35 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nem tudok semmit róla, véletlen találtam a neten, nem ezt kerestem :) Szerintem is ez orosz zöld - jól írja Elnar, a felségjel zöldjénél világosabb. | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678538 | 2020. november 3. 10:24 | ![]() | |||||||||||||||||||
A Beutepanzer JAG-6-osát (a videó címe a jó) pont tegnapelőtt vettem észre. A 0948-08 azonosítójú Világhíradóban van, Harkovban kirakodáskor. A Valentine II-es szinte biztos hogy ruszki zöld. A felségjel színe eltér, még a zöld részen is, szemmel láthatóan, mint a T-28-asnál. Közben szépen alakul a 61-es Valentine I életútja is | |||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 678535 | 2020. november 3. 09:50 | ![]() | |||||||||||||||||||
Kicsi! Arról lehet tudni valamit, hogy a Valentine milyen színű volt? Gondolom orosz zsákmány lehet, esetleg ruszki zöld? | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 678532 | 2020. november 3. 08:46 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Elnar Ha már T-26 itt van még egy, ezt is valami korabeli újságból ollóztam ki (persze csak digitálisan), nem tudom, volt-e már. A képekért bocsi, a teherótókat nem figyelem, ezek is csak úgy megtetszettek, azért löktem fel őket ide... :) Van itt egy rövidke film, a Beutepanzeren találtam, (állítólag, nemtom, nem értek hozzá) JAG-10: beutepanzer.ru/Beutepanzer/su/Hungarian/hungary_10.html Kicsi, cuki ez a magyar Valentine, még nem volt meg, megy gyűjtibe, köszi! | |||||||||||||||||||||||
Kicsi | Adatlap | 678529 | 2020. november 2. 21:58 | ![]() | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678519 | 2020. november 2. 20:38 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ééés még mindig pontosítanom kell: Nem PF 621, hanem C4P féllánctalpas. Azért volt fura a sárvédője, mert a korai változat. A Fortepan 78278-as kép szerint minimum 4(5) db C4P jött ide a lengyel menekültekkel, és a 0940-10 jelzésű híradó szerint '42-ben ki is mentek a keleti frontra a honvédekkel. (A jellegzetes ponyvaablakról ismerni fel) | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678508 | 2020. november 2. 18:30 | ![]() | |||||||||||||||||||
Annyira jó az a hóláncos Botond, hogy még azt is elnézem, hogy a többinek a felét egy hete tettem ki :D amúgymeg ebay: T-26C honvédekkel, gyanúsan épnek látszódóan ahhoz, hogy zsákmány legyen és ne "kilőttankkalpózolás #n+3" | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 678496 | 2020. november 2. 13:17 | ![]() | |||||||||||||||||||
Pár új találat a Vateráról. | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678482 | 2020. november 1. 22:53 | ![]() | |||||||||||||||||||
Pontosítás: Nem Skoda 1100 az utolsó, hanem Adler 2 liter Cb2 (kétajtós kabrió) | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678445 | 2020. november 1. 08:42 | ![]() | |||||||||||||||||||
Természetesen 1934-es Ford Reinland az, csak elnéztem. | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678430 | 2020. október 31. 19:22 | ![]() | |||||||||||||||||||
Most látom csak, hogy ez a Fortepan kép párja, csak ez kicsit közelebbről, de lagalább homályosabban. Ma még találtam axishistory fórumon némi kávét :) és a Haditudósítók (feltételezhetően 1/4 jelű) Chevyéről valószínűleg az utolsó képet. A "majdegyszerkiválogatom" albumból sikerült beazonosítanom egyből 2 db Ford Reinhardot is, meg ha minden igaz, egy Skoda 1100 kabriót, bár pontosan ezt a változatot nem találtam meg a neten. | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678383 | 2020. október 30. 15:10 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszi! Ezek nekem újak. Lőttem még egy haditudósító Chevy-t amit a Fortepan sorozatról be tudtam azonosítani. (ha tényleg csak az az 1 db 1937-es Chevy Master volt nekik ami látszik) | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 678374 | 2020. október 30. 12:34 | ![]() | |||||||||||||||||||
Gyönyörű együttállás szép találat! Megy is a gyűjtibe... Cserébe két kép, ezeket is anno a Magyar Futárokból meg Tolnai Világlapokból stb. hiénáztam ki. Plusz egynek még itt van a szekrénytalpas 42M-ről is még egy kép, aminek egy másik szögből készült párját korábban már vesézgettük itt a fórumon. | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678365 | 2020. október 30. 08:18 | ![]() | |||||||||||||||||||
tank | Adatlap | 678243 | 2020. október 25. 16:44 | ![]() | |||||||||||||||||||
Lehet rákeresett a Googleon a tank tipusára... | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678238 | 2020. október 25. 14:57 | ![]() | |||||||||||||||||||
Üdv! Rég jártam erre, hoztam pár találatot a Nagy Kirakóshoz. Az ismert Hotchkiss 35 sor egy másik szögből, a 30. hke. eddig nem ismert 605-ös Pz38-e (rommá vízjelezve), meg mindenféle teherautó zömében a Don mellől. Végére pedig egy erősen takart jószág, amiről nem ugrik be hogy milyen típus. Pmartonnak meg köszönöm a linket, le is mentettem az összes képet, mielőtt megeszi az internet | |||||||||||||||||||||||
Gabikabácsi | Adatlap | 678235 | 2020. október 25. 13:42 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szervusztok! Az első képen úgy néz ki, mintha a hölgy a telefonját nézegetné (és kissé tanácstalan lenne)... :-) | |||||||||||||||||||||||
tank | Adatlap | 678234 | 2020. október 25. 13:38 | ![]() | |||||||||||||||||||
Kösz az infót! | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678213 | 2020. október 24. 20:14 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nem. Az F2-t simán átnevezték G-re, a csőszájfék csere nem különbözteti meg őket. Magyar H-t még nem láttam, mind J. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||
tank | Adatlap | 678202 | 2020. október 24. 13:17 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hey! Az fel tünt nekem is hogy az f2...gondoltam hátha van részletesebb kép is G verzióról magyar szolgálatban... | |||||||||||||||||||||||
papgyuri | Adatlap | 678200 | 2020. október 24. 12:11 | ![]() | |||||||||||||||||||
A harmadik képen szereplő Pz IV nem G, hanem F2, mert csak azt a sorozatot szerelték körte alakú csőszájfékkel... A 44/45-ös átadásúakban pedig vegyesen voltak H-k és J-k. | |||||||||||||||||||||||
tank | Adatlap | 678197 | 2020. október 24. 08:03 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nagyon köszönöm! | |||||||||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 678194 | 2020. október 23. 21:11 | ![]() | |||||||||||||||||||
A hölgy még él, lesz vele interjú - ha jól rémlik. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104. |
A sárkaparóról, lehet vhol fényképet/adatot találni?