<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Gerasimenko | Adatlap | 544689 | 2013. október 28. 16:08 | ||||||||||||
V43-1123 | Adatlap | 544663 | 2013. október 28. 11:38 | ||||||||||||
Üdv a fórumozóknak! Talán érdekel valakit: eladó egy NDK-s 1/100-as Tu-154-es doboza, az eredeti matricaív, valamint az összerakási útmutató ill. a "röptető" állvány. Fogalmam sincs, hogy mennyit kérjek érte, ha kell valakinek, biztosan megegyezünk :-) | |||||||||||||||
airchive | Adatlap | 544461 | 2013. október 26. 08:02 | ||||||||||||
Bocsánat, de a harmadik, az 512-esre készült kép nem akar betöltődni. | |||||||||||||||
airchive | Adatlap | 544460 | 2013. október 26. 07:59 | ||||||||||||
Sziasztok! 1. Talán tudjátok, hogy kb. két hete megjelent az Il-14-esek teljes magyarországi történetét (és számos nemzetközi vonatkozást) bemutató típusfüzet, a hatodik ebben a sorozatban. A beszerzési lehetőségekről a zsaludek@yahoo.com címen lehet érdeklődni. 2. Időközben én is elkészültem három magyar VIP Il-14P matricával. Viszem magammal őket a november 2-i RBK-ra, de ha valakit érdekel, postán is tudom küldeni. Üdv. Zsille Péter airchive@freemail.hu | |||||||||||||||
rolikacsa | Adatlap | 543924 | 2013. október 19. 12:45 | ||||||||||||
Sziasztok! Ma láttam pár ritka dolgot legalábbis annak tűnik mert ahogy elnéztem őket nagyanyám bizonyítványa is fehérebb mint azok a dobozok. Tu2 es 1:72 3500 ért láttam Jak 40 1:100 6000 Mercure 1:100 9000 ebből 2 db is van Tu 144 1:100 8900 Mi 1 4500 l410 1:100 5000 Ha valakit érdekel akkor tudok segíteni a beszerzésében telefon 06308616606 Roli | |||||||||||||||
Tjoe | Adatlap | 542631 | 2013. szeptember 28. 17:29 | ||||||||||||
Keri | Adatlap | 542613 | 2013. szeptember 28. 10:44 | ||||||||||||
NORAD | Adatlap | 542606 | 2013. szeptember 28. 09:04 | ||||||||||||
Egyetlen repülőképes Connie van Európában és az svájci lajstromban van. A Breitling pénze repteti. www.airliners.net/search/photo.search | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 542593 | 2013. szeptember 27. 23:08 | ||||||||||||
Biztosan nagyon nagy élmény lehetett ! én is valamelyik hajnalban hallottam Pest felett egy nagyobbacska légcsavarosat, de még sötét volt , hogy lássam is akár... | |||||||||||||||
Keri | Adatlap | 542583 | 2013. szeptember 27. 20:45 | ||||||||||||
Sziasztok! Ma láttam itt a zürichi tó felett egy Connie-t.Egészen alacsonyan repült,ennek ellenére nem láttam,mi van a svancán,pont felettem húzott el.Az a négy csillagmotor meg oly gyönyörűen dübörgött,hogy rögtön megálltam munka közben.Sosem láttam még élőben,nagyon szép volt! :-) Fotómasina nem volt nálam,sajna. Keri | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 542549 | 2013. szeptember 27. 15:20 | ||||||||||||
A fotók készítése idején, én 12 éves voltam, de épp olyan "tátott szájú, üdvözült tekintetű", mint Te. :) A képek sajna ilyenek, én fényképeztem (Szmena 8M) és én dolgoztam ki őket otthon (persze Apu segítségével). Ezért ilyen vacakok. Tibcsi | |||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 542523 | 2013. szeptember 26. 20:27 | ||||||||||||
Ó... Gyönyörű fotók, én is ilyen életképeken szocializálódtam. Megunhatatlan, katartikus élmény volt, valahányszor ezek a hatalmas és hangos Interflug Il-18-asok eldübörögtek a terasz előtt. Ha a képek készítésének idején egy tátott szájú, üdvözült tekintetű kamasz is ott kapaszkodott a korlátba, az valószínűleg én voltam ;-) Köszönet a képekért! Fóka | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 542512 | 2013. szeptember 26. 18:21 | ||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 542225 | 2013. szeptember 22. 01:03 | ||||||||||||
ÚÚ aztamindenit! Hát nagyon nagy gratula, gyönyörű lett! :) | |||||||||||||||
vini | Adatlap | 542223 | 2013. szeptember 21. 22:56 | ||||||||||||
Szia! Gratula szép madarat csináltál! Nekem bejön! Üdv:Vini | |||||||||||||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 542218 | 2013. szeptember 21. 21:50 | ||||||||||||
Elkészült egy madár nálam is, és gondoltam, megosztom itt is... Szerintem az egyik legszebb ruci ezen a madáron... :-) A masina egy Zvezda 1/144 gép Matrica:PasModels/Ascensio +Extratech réz...kieg. Remélem, nem szenvedtem vele hiába... :-) | |||||||||||||||
lucky | Adatlap | 541202 | 2013. szeptember 5. 09:55 | ||||||||||||
Urak! Mivel ti jobban benne vagytok, Tőletek kérdezem: 1/44-es BAe-146-hoz létezik-e hajtómű kiegészítő? Én nem találtam. | |||||||||||||||
airchive | Adatlap | 541192 | 2013. szeptember 5. 02:44 | ||||||||||||
Sziasztok! Azt hiszem, a Makettinfo sem mehet el a mai negyven éves évforduló mellett. 1973. szeptember 5-én érkezett meg Ferihegyre a Malév első Tu-154-es gépe, a HA-LCA. A típussal a Malév hozzájutott első, valóban nagy teljesítményű és nemzetközi szemmel nézve is modernnek számító repülőgépéhez. A Malév összesen 18 Tu-154-est üzemeltetett 2001 márciusáig, a típusselejtezésig. Hosszú időn át nem csak a flotta zászlóshajójának, de a vállalat emblematikus repülőgépének számított. Egy 2003 márciusában a Légiközlekedés című vállalati szaklapnak írtam: ... 28 év alatt a Malév Tu-154-esei több mint 163 ezer légijáratot teljesítettek. A megtett útvonalak hossza meghaladja a 225 millió kilométert, a levegőben töltött órák száma pedig a 287 ezret. A szállított utasok száma 15 millió, a fuvar mennyisége megközelítőleg 120 ezer tonna volt. A ténylegesen teljesített utaskilométer pedig 18,5 milliárd(!) körüli." Túl azon, hogy ebből az alkalomból szeretnék néhány régi diámat megosztani Veletek, bosszankodom azon, hogyan keverednek a magyar Tu-154-esek al-típusjelzései a fejekben. Való igaz, a Malév valamennyi, saját tulajdonú gépét B-2-re építtette át a nagyjavítások során(a HA-LCF kivételével, amely B-ként tört össze Prágában 1981, de a történelmi hűség kedvéért rögzíteném, hogy melyik gép miképpen állt magyar szolgálatba: HA-LCA Tu-154 HA-LCB Tu-154 HA-LCE Tu-154 HA-LCF Tu-154B HA-LCG Tu-154B HA-LCH Tu-154B HA-LCI Tu-154A (1975.06.20-tól bérelt gép volt az 1975.09.30-i bejrúti lezuhanásáig) HA-LCK Tu-154A (1975.07.06-tól bérelt gép volt 1975.12.11-ig a visszaadásáig) HA-LCL Tu-154 (1978.05.05-től bérelt gép volt 1980.05.25-ig a visszaadásáig) HA-LCM Tu-154B-2 (A Malév első B-2-je, amely már így jött le a szerelőszalagról) HA-LCN Tu-154B-2 HA-LCO Tu-154B-2 HA-LCP Tu-154B-2 HA-LCR Tu-154B-2 HA-LCS Tu-154B-2 (1986.07.10-től bérelt gép volt 1988.12.12-i visszaadásáig) HA-LCT Tu-154B-2 (1986.07.17-től bérelt gép volt 1988.11.28-i visszaadásáig) HA-LCU Tu-154B-2 (1988.08.20-tól - a Malév használt gépként vette meg) HA-LCV Tu-154V-2 (1988.09.09-től - a Malév használt gépként vette meg) Az utolsó négy repülőgép bérlésére/üzemeltetésére azért volt szükség, mert a gyár már nem készített B-2-es gépeket, csak az M-eket, amelyeknek más volt a hajtóműve, és a Malév nem akart két-három repülőgép miatt átállni egy másik hajtómű karbantartására. Valamikor a 80-as évek második felében a Magyar Népköztársaság a Malév igényei miatt "falból" két Tu-154M gépre jelentett be igényt a KGST Repülési Állandó Bizottságánál. Ennek a két gépnek a "kiutalását" cserélték be az Aeroflot Leningrádi Igazgatóságánál és így vehették meg tőlük az 1982-es gyártású HA-LCU-t és LCV-t. | |||||||||||||||
airchive | Adatlap | 541139 | 2013. szeptember 4. 14:06 | ||||||||||||
Sziasztok! Talán érdekel valakit, hogy 1/144-ben véglegesítettem néhány magyar utasgép matricát. - átlátszó alapra nyomva, lakkozandó és trimmelendő kivitelben. A Malév "Papagáj" Tu-134A és az Air Service Hungary esetében a matricákat kiegészítőként szántam a kitben lévő Aeroflot matricához. Egyedi megbeszélés alapján 1/72-es, 1/100-as vagy 1/200-as nyalókák is készíthetők. Üdv. Zsille Péter airchive@freemail.hu | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 541092 | 2013. szeptember 3. 19:50 | ||||||||||||
Szia Fóka ! kérlek írd meg, melyik Email címet használod ! küldenék valamit Neked ! üdv : Gábor | |||||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 540962 | 2013. szeptember 2. 10:03 | ||||||||||||
Sziasztok! Keresek 144-es zvezda 787-eshez matricát! Ha lenne valakinek kérem jelezze! petroviczszabolcs77@gmail.com Szabi77 | |||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 540906 | 2013. szeptember 1. 11:07 | ||||||||||||
Sajnos én sem tudom. Talán csak egy egyszerű gyakorló útvonalrepülés lehetett. Tavaly pl. a díszfestett VC-10-est sikerült ugyanígy elkapni. Az sem mai csirke... | |||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 540905 | 2013. szeptember 1. 11:04 | ||||||||||||
Szia! A Tristar mit keresett nálunk? | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 540845 | 2013. augusztus 31. 03:10 | ||||||||||||
Szia ! elnézésedet kérem, valóban szerény az adat... beszéljünk, itt a számom. 0630-747-2945 | |||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 540753 | 2013. augusztus 29. 09:38 | ||||||||||||
Szívesen mennék de az adatlapodon gyakorlatilag semmiféle elérhetőség sincs ! :-) | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 540751 | 2013. augusztus 29. 09:12 | ||||||||||||
egyszer gyere el, szívesen segítek ! elérhetőség az adatlapon ! :) | |||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 540632 | 2013. augusztus 27. 05:33 | ||||||||||||
A kép csak illusztráció ! | |||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 540631 | 2013. augusztus 27. 05:18 | ||||||||||||
Szia Lapi ! Gyakorlatilag minden érdekel ami egy polgári repülőtéren megtalálható ! Elsőnek a Ferihegyi emlékpark egy részét szeretném diorámába "önteni" , úgyhogy olyan kiegészítőket keresek amik korábban Ferihegyen is megtalálhatók lehettek . Szerencsére a gyanta másolat készítése nem okoz gondot úgyhogy ha csak egy darabot is sikerülne beszereznem valamelyik kiegészítőből már meg van oldva minden gondom . Beszálló lépcső , autóbusz . vontató , üza.tgk , stb minden érdekel amivel körbe lehet venni a képen látható gépeket! Előre is köszönök minden segítséget ! | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 540577 | 2013. augusztus 26. 12:02 | ||||||||||||
Szia Pilátus ! a földi kiszolgáló járműveket mi magunk készítettük.. amikor sok évvel ezelőtt elkezdtük, akkor nem nagyon volt más forrás, mint a fotó, vagy a kézi rajzok. Nekem is Zoli barátom adta a "löketet" hogy csináljak, ha már a repülők , meg a terminál itt áll sorban. jelen modern világban már van gyártó, aki készít 1/144 ben kiegészítő maketteket repülőtér diorámához . Zoli barátomnak egyedülálló csodálatos gyűjteménye van 1/144 ben . én 1/100 ban dolgozom, már mindenki tudja unalomig úgy is... Az internet, meg a közösségi oldalak segítenek, hogy megtaláld mit keresel.. persze itt mi is megpróbálunk segíteni.. konkrétan megmondod mire van szükséged, könnyebb lenne .. biztosan láttad már, de egy itt egy kis demó... | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 540571 | 2013. augusztus 26. 11:49 | ||||||||||||
Szia Cébés ! Ismersz ! tudod, mit tudok felkínálni cserébe ! mire van szükséged ? | |||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 540542 | 2013. augusztus 25. 23:02 | ||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 540507 | 2013. augusztus 25. 19:20 | ||||||||||||
Sziasztok ! A segítségeteket szeretném kérni ! 1/144 méretarányban polgári repülőtéri járműveket , beszálló lépcsőt , esetleg földi személyzetet keresnék megvételre vagy másolásra ! minden megoldás érdekel ! Elérhetőségem : lutyoludovikusz@gmail.com Előre is köszönöm ! üdv P. | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 540487 | 2013. augusztus 25. 17:26 | ||||||||||||
Sziasztok ! keresek megvételre 1:100 mérető Boeing 737 (300-400-stb,stb)standmodellt. mindegy a gyártó, mindegy a festés, az állapot... hiánytalan legyen .. csere is érdekel.. köszönettel : Lapi | |||||||||||||||
merciboy | Adatlap | 540172 | 2013. augusztus 21. 18:29 | ||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 540170 | 2013. augusztus 21. 18:10 | ||||||||||||
Új festésű Aeroflot matrica engem is érdekelne. Nevezetesen Airbus A-319-re. | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 540161 | 2013. augusztus 21. 17:30 | ||||||||||||
Milyen gépre? Régi, vagy új arculatú? | |||||||||||||||
merciboy | Adatlap | 540157 | 2013. augusztus 21. 17:07 | ||||||||||||
sziasztok keresnék aeroflot matricát 144-ben ha van valakinek irjon megköszönném habelemihaly@gmail.com | |||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 539984 | 2013. augusztus 19. 13:15 | ||||||||||||
Sennás | Adatlap | 539935 | 2013. augusztus 18. 19:36 | ||||||||||||
Minden gépnél ez lesz? | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 539934 | 2013. augusztus 18. 19:35 | ||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 539933 | 2013. augusztus 18. 19:27 | ||||||||||||
Nem. :) Fészbúúk. :) | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 539932 | 2013. augusztus 18. 19:26 | ||||||||||||
Hali.Én is csak sz.gépen láttam.Jó lett volna ott lenni.Így is addig bambultam a monitort lekéstem a vonatom(éjszakára jöttem dolgozni).jó képek--print screen?:) | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 539917 | 2013. augusztus 18. 16:55 | ||||||||||||
Sennás | Adatlap | 539911 | 2013. augusztus 18. 15:04 | ||||||||||||
Kezdődik! | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 539897 | 2013. augusztus 18. 12:05 | ||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 539790 | 2013. augusztus 16. 17:31 | ||||||||||||
EDE | Adatlap | 538696 | 2013. július 31. 22:16 | ||||||||||||
apuka86 | Adatlap | 538682 | 2013. július 31. 20:52 | ||||||||||||
Sziasztok! Hátha érdekel valakit, mivel úgy látom kapcsolódik az aktuális témához: Újra kinyit a Budapest Airport kilátóterasza: "Augusztus 9-én, pénteken újra megnyílik a bő négy éve bezárt repülőtéri kilátóterasz. Az utasok és az őket kísérők, valamint a repülésrajongók és fotósok kedvenc repteres helyszíne egész hétvégén ingyenesen látogatható augusztus 9-11. között, reggel 8:00 és este 20:00 között a 2A Terminál tetején." További infó: www.bud.hu/budapest_airport/media/hirek/ujra-kinyit-a-budapest-airport-kilatoterasza!-13548.html travelo.hu/hirek/2013/07/30/negy_ev_utan_ujra_kinyit_a_repteri_kilato/ Üdv: Peti | |||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 538663 | 2013. július 31. 18:16 | ||||||||||||
Bízzunk benne, hogy a helyzet javulni fog. | |||||||||||||||
EDE | Adatlap | 538655 | 2013. július 31. 15:50 | ||||||||||||
Elnézést ha triviális dolgot írnék, de örömmel fedeztem fel, hogy az M5 TU-144 jelű kép szerepelt az Égi utakon c. könyvben, amit nagy élvezettel forgattam gimis koromban. Akkoriban még minden érdekelt aminek szárnya van, később sajnos beszűkültem a II. vh-s témára. Mostanában megint nyitottam, és sajnálattal tapasztaltam, ami Ferihegyen történik. Itt lakok a közelben, ott voltam az 1-es záró napján a teraszon. (Bicajjal) Én nem bántam az üvegkalitkát sem, legalább ki lehetett menni. (Egyébként a régi, kerítésmentes időkben jóval távolabb áltak a gépek, hajítási távolságon kívül.) A 2-esen ahányszor voltam, mindig azt írták ki, hogy műszaki okokból nem látogatható. (Biztos valakinek hiányzik egy fogaskerék) Pedig a kölyköm már 9 éves, hátha sikerülne beoltani. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Azt szeretném tudni ,hogy a Zvezda Tu-154M-jéhez gyárt-e valaki maszkolót? -A kabinplexihez.