<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Tibor | Adatlap | 496934 | 2009. január 10. 06:21 | ![]() | |||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 496933 | 2009. január 9. 23:22 | ![]() | |||||||||||||||||
tankos_srac | Adatlap | 496932 | 2009. január 9. 22:57 | ![]() | |||||||||||||||||
Bocs, igazad van! Tényleg zárva vannak. | |||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 496931 | 2009. január 9. 22:39 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok! Most írok itt először.A kopoltyúnál a munkahenger feladata csak egyszerűen a kopoltyúk rögzítése álló hmű esetén.Magyarul csak reteszel. üdv | |||||||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 496930 | 2009. január 9. 22:32 | ![]() | |||||||||||||||||
Tudom honnan indult a dolog, ezért megnyugtatásul teszek fel a saját madaramról is képeket. Ezen is nyitva vannak a lamellák, de csak lustaságból(vagy inkább makettezői szabadság?:)). Ebből is látszik, hogy nagyobb a füstje mint a lángja a témának. Ma este már nem tudok rákérdezni az illetékes elvtársaknál (akik repülik), de amint lehet utánajárok a dolognak, és közzé teszem a pontos infókat, forrás megjelöléssel:) Így korrekt? Bár hozzá teszem, járkáltam egy időben eleget a 29-esek között, de álló hajtómű mellett csak zárva láttam a lamellákat, és azt hiszem itt az a lényeg, nem az, hogy hogy működik. Üdv: Papi | |||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 496929 | 2009. január 9. 21:39 | ![]() | |||||||||||||||||
Mivel a beömlőt lezáró ajtók hidraulikus működtetésűek, álló hajtóműnél pedig nincs hidraulika nyomás, ezért azok tuti nyitva vannak. Kivéve ha földi tápról kapja a nyomást. | |||||||||||||||||||||
T.Csaba | Adatlap | 496928 | 2009. január 9. 21:32 | ![]() | |||||||||||||||||
Nem a lamellás kérdéshez tartozik,de találtam egy szerintem fantasztikusan jó képet.Még sehol nem találtam ilyet.Ezt látni az életben,azt hiszem kevesek kiváltsága.Mindenkit irigylek aki repülhet egy 29-essel,bármelyik kabinban! Szóval a kép egy 29 hátsó kabin periszkópjáról készült. Üdv! Csaba | |||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 496927 | 2009. január 9. 21:28 | ![]() | |||||||||||||||||
Ha megkérdezhetem mire alapozod ezt a sommás kijelentést? Szerinted a beömlőt lezáró redőnyök mi célt szolgálnak? Az sem zavar, hogy a Bombraider által feltett linken is ott vannak a hidraulika munkahengerek? Pedig amit én feltettem az a +4 füzetből van szkennelve, amit Bombraider feltett, az meg valamilyen lengyel nyelvű kiadvány. Avagy Te üzemeltetted, vagy repülted a 29-est? Félre értés ne essék Én sem repültem, nem is üzemeltettem a vasat, csak szeretném ha valaki szakmai alapon győzne meg arról, hogy az álló gépen, ha a fő beömlők a redőnnyel zárva vannak, akkor a felső kopoltyúk is zárva vannak. Illetve a pilótának a kabinban kell lennie ahoz, hogy a felső kopoltyúk nyitva legyenek és a redőnyök zárva. Ti.: a vitának ez volt a kiinduló pontja. Lásd: 707. hsz. Tibor | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 496926 | 2009. január 9. 21:16 | ![]() | |||||||||||||||||
Sőt, ahogy egy korábbi hsz-emben írtam is, még a repülőnapos dvd-n frankón látszik, hogy késrepülés közben a lamellák lobognak, mint a zászló az áramlás és a légnyomáskülönbség hatására. | |||||||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 496925 | 2009. január 9. 21:13 | ![]() | |||||||||||||||||
ezen a képen jól látszik a lamellák nyitása, jól néz ki a rajz, csak nem igaz ebben a formában | |||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 496924 | 2009. január 9. 21:03 | ![]() | |||||||||||||||||
Lehet, hogy Zebi jól emlékszik, csak akkor a piros körrel bekaríkázott hidraulika henger mi célt szolgál? Tibor | |||||||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 496923 | 2009. január 9. 21:01 | ![]() | |||||||||||||||||
ne keverd a gépágyú lőporgáz elvezetésének rácsait, ezen a képen is stabilan zárva vannak, az antenna alatti részt nézd | |||||||||||||||||||||
tankos_srac | Adatlap | 496922 | 2009. január 9. 20:59 | ![]() | |||||||||||||||||
Legalábbis nekem úgy tűnik... | |||||||||||||||||||||
tankos_srac | Adatlap | 496921 | 2009. január 9. 20:58 | ![]() | |||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 496920 | 2009. január 9. 20:52 | ![]() | |||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 496919 | 2009. január 9. 20:51 | ![]() | |||||||||||||||||
Igen, ezen a rajzon látszik, amit írtam. Fizikailag nincs összekötve a kopoltyú mechanikája semmivel, azt csak a légnyomáskülönbség mozgatja. | |||||||||||||||||||||
Bombraider | Adatlap | 496918 | 2009. január 9. 20:50 | ![]() | |||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 496917 | 2009. január 9. 20:49 | ![]() | |||||||||||||||||
No még egy rajz. Lehet, hogy látszik a bácsi sisakja, de ugye v | |||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 496916 | 2009. január 9. 20:36 | ![]() | |||||||||||||||||
Nem mernék rá megesküdni, de úgy emlékszem, mintha a kopoltyúkat maga a légnyomáskülönbség nyitná, rugó ellenében. Azaz csak járó hajtóműnél lehet nyitva. | |||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 496915 | 2009. január 9. 20:33 | ![]() | |||||||||||||||||
Ebben is van bácsi. Látszik a sisakja. | |||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 496914 | 2009. január 9. 20:29 | ![]() | |||||||||||||||||
Lehet. És ezen a fotón? (Bocs a rossz minőségért csak a lényeget ki akartam nagyítani.) Tibor | |||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 496913 | 2009. január 9. 20:18 | ![]() | |||||||||||||||||
Ez most komoly? Persze hogy benne van a pilcsi,mivel a fotó egy indítási folyamatot ábrázol. | |||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 496912 | 2009. január 9. 20:10 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia! Szerintem ott van a pilóta, előrehajolva, én legalábbis látok ott egy sisakforma fehér foltot. | |||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 496911 | 2009. január 9. 20:06 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia! Lehet. Én meg a fotóval arra próbáltam célozni, hogy nincs igaza. Nagyítóval is kerestem a ljótcsikot (magyarul pilótát) a mellékelt fotón, de nem találtam. Tibor | |||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 496910 | 2009. január 9. 19:37 | ![]() | |||||||||||||||||
Szerintem arra próbált célozni, hogy álló hajtóműnél a kopoltyúk zárva vannak, a beömlők meg nyitva. Ha van benne pilóta, akkor a hajtómű is működhet. :) | |||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 496909 | 2009. január 8. 21:00 | ![]() | |||||||||||||||||
Mert? Tu.i. A kopoltyú és a beömlő redőny szerinted nincs egymással kapcsolatban? Tibor | |||||||||||||||||||||
mig-29 | Adatlap | 496908 | 2009. január 8. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||
Kedves Tibor! Nagyon szép a Mig-ed de nem hiszem el hogy nem lehet ilyen aprólékos munkát a kopoltyú nyitva hagyásával elrontani ill, elnézést ha hajózót teszel bele! További jó makettezést! | |||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 496907 | 2009. január 8. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||
Jó estét Tibor! Fantasztikus. Nagyon szép! | |||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 496905 | 2009. január 8. 15:27 | ![]() | |||||||||||||||||
Mivel a Jézuska helyett megajándékoztam magam végre egy digi fényképező masinával, így kedvcsinálónak és ha nem untatlak Benneteket vele, még felrakok néhány fotót a félkész Italerei MIG-29-ről. Tibor | |||||||||||||||||||||
Kerek | Adatlap | 496904 | 2009. január 7. 16:20 | ![]() | |||||||||||||||||
Elnézésetek kérem az elírtásomért UB-t akartam írni de a két ülésről hirtelen a mig-21um jutott az eszembe. Bocs Köszönöm az info-kat | |||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 496902 | 2009. január 6. 23:17 | ![]() | |||||||||||||||||
Én az együlésest építettem, és nem emlékszem rá, hogy sok szopás lett volna vele. Ezalatt azt értem, hogy különösebb illesztési problémákra nem emlékszem, a panelvonalazása szép vékony, és nagyjából a kabinbelső is elviselhető feljavító nélkül is. A műszerfalon, oldalpanelen ki vannak dolgozva a műszerek. Persze, hogy mennyire pontos, azt annakidején nem néztem. Amit viszont nem értek, az az, hogy a kitreview pont com oldalon egy darab 29-es nincs fennt. | |||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 496901 | 2009. január 6. 23:10 | ![]() | |||||||||||||||||
Nagyjából én is ezen a véleményen vagyok, viszont nagyobb alakhibát nem tartalamz, leszámítva az orrfutónál lévő plussz ivet, amit ki kell tömíteni. A kabint én is fémmaratással tuningoltam és két Verlinden K-36-os ment bele, a hajtómű kiömlőket pedig szintén le kellene cserélni olyanra, ami hasonlít az igazira... | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 496900 | 2009. január 6. 21:02 | ![]() | |||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 496899 | 2009. január 6. 20:59 | ![]() | |||||||||||||||||
Most MiG-21 UM, vagy MiG-29 UB? | |||||||||||||||||||||
Kerek | Adatlap | 496898 | 2009. január 6. 20:38 | ![]() | |||||||||||||||||
Hello mindenki! Az Academy 1/48-as 29um kitről van valakinek véleménye vagy tapasztalata? Most terveztem egynek a beszerzését, de nem szeretnék beleszaladni valami gyenge minőségű darabba (volt már rossz tapasztalatom Academy makettel) Üdv: Kerék | |||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 496897 | 2009. január 6. 09:39 | ![]() | |||||||||||||||||
Valóban. Kösz a javítást! | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 496896 | 2009. január 5. 20:17 | ![]() | |||||||||||||||||
KapusiZoli | Adatlap | 496895 | 2009. január 5. 14:23 | ![]() | |||||||||||||||||
Uraim, ezer köszönet! | |||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 496894 | 2009. január 5. 13:28 | ![]() | |||||||||||||||||
Jöhetnek az együlésesek... :) | |||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 496893 | 2009. január 5. 08:05 | ![]() | |||||||||||||||||
Na azt hiszem ezt kitárgyaltuk... | |||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 496892 | 2009. január 5. 08:04 | ![]() | |||||||||||||||||
24,25,26 - os gépek amig csak repültek színes Puma jelzés volt az oldalukon. Kivétel a 26-os, ami ma is repül, de a NATO szürke időszakában már alacsony láthatóságú Dondó századjelvénnyel. 27,28,29 - Döngó századjelvényes gépek mindvégig. Tartósabban csak a 27 és 28-as repül a 29-es már tizenévek óta áll a földön. A 27-es időközben szürke lett, így a Dongó jelvény is egyetlen szürke körvonal lett. | |||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 496891 | 2009. január 5. 08:02 | ![]() | |||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 496890 | 2009. január 5. 08:01 | ![]() | |||||||||||||||||
Régi festésű 24, 25, 26 Puma Régi festésű 27, 28, 29 Dongó Új festésű 26 Puma Új festésű 27 Dongó | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 496889 | 2009. január 5. 02:27 | ![]() | |||||||||||||||||
És a NATO kamós 27-esen is Dongó jelvény van. | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 496888 | 2009. január 5. 01:45 | ![]() | |||||||||||||||||
Ami biztos: - a 25-ösön Vári Gyula idejében Puma jelvény volt - a 26-oson 2007-ben Dongó jelvény volt | |||||||||||||||||||||
KapusiZoli | Adatlap | 496887 | 2009. január 5. 00:39 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok! Csinálok egy 1:48as Ub- t, de nem tudom, hogy melyik gép melyik századhoz tartozik.Tudnátok segíteni? Köszönöm: Zoli | |||||||||||||||||||||
opetrovics | Adatlap | 496883 | 2008. december 25. 10:03 | ![]() | |||||||||||||||||
opetrovics | Adatlap | 496882 | 2008. december 25. 10:02 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok! Lehet, hogy valakit érdekelne a linken található kiegészítő. www.vatera.hu/mig_29_fulcrum_fm_detail_set_for_academy_kit_115044244.html | |||||||||||||||||||||
buza | Adatlap | 496881 | 2008. december 23. 09:42 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Páncélos! A vaterán szokott lenni! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||
Tomi | Adatlap | 496880 | 2008. december 22. 21:56 | ![]() | |||||||||||||||||
Ebay-en néha árulnak...de ukrajnában a feketepiacon biztos tudsz szerezni :D |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Tibor