<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Kamovos | Adatlap | 508483 | 2012. szeptember 16. 11:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508482 | 2012. szeptember 16. 11:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos! Hát persze hogy nincs meg de így utána keresek.Kösz. Elméletileg ha ezt az ágyút 1944 végétől már gyártották(és BERLINBEN már beköszönt!) akkor lehet WW2 Orosz diorámához használni ,és ha nem volt külön Magyar\"átépítés\"rajta lehetne későbbi 1950 utáni Magyarhoz is?Érthető amit írok?Vagy túlkomplikálom? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508481 | 2012. szeptember 16. 11:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! A díszszemléken húz maga után ágyút! Megvannak neked a díszszemlés filmek? 1950-es díszszemlén még a Já-12 húz ágyút, de az 1955-ös díszszemlén már a 800-as húz kétféle ágyút. Azt hiszem 152mm-est, és ezt a Bsz-3 100mm-es ágyút. De ezekhez nem értek. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508480 | 2012. szeptember 16. 10:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia juge75!Egy pillanatra még visszatérnék az eredeti kérdéshez.Egy ilyen BSZ-3 100mm ágyút tudott vontatni?Elméletileg a Magyar hadseregben is használtak ilyet ugye?(esetleg volt valami saját elnevezése-számozása)vagy az eredetit használtuk? Ez egy szép ágyú egy ilyet vennék.ICM gyártja de vajon lehet még kapni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508479 | 2012. szeptember 15. 23:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zéé74! Talán nem tűnt fel, de ez nem cset szoba, hanem egy honlap topikja. Mivel nem ismerlek, az adatlapod pedig üres, így nem tudom ki vagy! Ezért nem tudom milyen szinten lehetsz neveltség szempontjából. De teljesen mindegy! Köszönni akkor is illik ha valahová bemegyek! Nekem ezt tanították! Engem pedig megsérteni csak késsel lehet! A témához visszatérve! A képeket azért töltöttem le, és ide fel, hogy láthasd! A háborúban, ha nincs megfelelő technikai eszközöd, akkor improvizálni kell! (Így kezdődik a könyv amire hivatkozol!) A képeken látható járművek ezeknek az improvizációknak az eredményei! Pl: adott volt egy traktor, amit átalakítottak, hátul rakódóvá, elől tolólapossá, és így kezdték gyártani. Mert erre volt szükség. (Ezt lett az amit te írtál.) Jött a háború, és be borították lemezekkel, mert így tudták védeni a vezetőt. Ehhez adtak a tetejére egy géppuskát, ez lett a fedezete gyalogság ellen. Tehát improvizáltak, átalakították és használták. Ilyen egyszerű! Miért alakították át az általad betett képen látható T-70-es tankot azzá ami lett? Hát mert erre volt szükségük. Lövészeket kellett szállítani, kézi fegyverektől védeni. Hasonlítsad össze ezen a linken található kocsit az általad belinkelt képpel. www.primeportal.net/tanks/yuri_pasholok/t-70_light_tank/ Amint már itt lentebb írták nagy valószínűséggel az akkori politikai helyzet miatt Csepel-800-ast nem adtak el a Jugoknak. De ne hidd, hogy csak a délszláv válság idején alakítgattak át harckocsikat, mert a jelen korban is megtették szerte a világban. nézed meg ezt a két járművet példaképen, amiket feltettem. Arról az M-2-es Orosz harckocsiról tudnál képet vagy elérési utat belinkel? Csak, hogy azt is meg szemlélhessük összehasonlítás képen. Amúgy én már megszoktam, hogy ne vegyek készpénznek mindent amit egy egy típusra írtak. A könyvek időnként hazudnak. :( Érdeklődjél másnál is ha nekem nem hiszel! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zéé74 | Adatlap | 508478 | 2012. szeptember 15. 21:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
SZERVUSZ Kamovos ! 1 - bocs ha megbántottalak (nem volt szándékos), és remélem ezentúl mindenkit leteremtesz aki megérdemli! (de ha jól nézem akkor ezen fórumon elég gyakori a csetelős stílus.) 2 - nem én fényképeztem, ergo a deszka marad... 3 - tudod mit ? Legyen igazad szétvágták a T akármelyiket.. (de akkor sem értem miért tették volna) A beszúrt képeidről/hez 01 - ez egy Torpedó GR-75A rakodógép volt. 02 - Csehszlovákiában született mint Tatra-138 tgk 03 - ugyanaz a jármű mint a 02. (egyébként Karlovac-ban van kiállítva a traktorral egyetemben, ezekről viszont vannak deszkátlan felvételeim! : ) ) 04 - TAM-190 teherautó volt. A forrásom egy ezekkel foglalkozó horvát kiadvány: Improvizirana Oklopna Vozila 1991-1995 - Vojislav Jereb & David Spencer (S e szerint orosz M-2(?) vagy Csepel-800 (amit a JNA GJ-800-ként jelölt) vontató az alap.) üdv Zéé74 (s részemről itt a vége...) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508477 | 2012. szeptember 14. 22:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508476 | 2012. szeptember 14. 22:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zéé74! Egyrészt, legközelebb előbb köszönjél mint én tettem. Másrészt, vedd el a deszkát ha fényképezel, hogy lehessen látni. Harmadrészt, talán azért vágták szét, mert a felsőrésze nem felelt meg arra amire ezt használni kívánták! Ez egy lövész szállítóvá alakított jármű, és nem tank, mint aminek eredetileg készült. Ha pedig 5 alsó görgője van akkor T-70, T-70M, T-80, T-90, kocsija. SU76, Su-76M nem lehet mert annak a kocsinak meg már 6 alsó görgője van. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zéé74 | Adatlap | 508475 | 2012. szeptember 14. 21:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Egyrészt ennek 5 görgője van (a 4.-et takarják a deszkák : ( ), másrészt miért is vágnának szét egy eleve páncélozott járművet, a háború közepette ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508473 | 2012. szeptember 14. 21:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zéé74! Én azt állítom, hogy az Orosz T-40 vagy T-60 kocsijára építették rá, és a Dél Szláv válság idején használták. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zéé74 | Adatlap | 508472 | 2012. szeptember 14. 21:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Uraim ... ilyen régen lett volna a Délszláv háború ? Ez csak egy a számos \"Improvizirano oklopno vozilo\" (~ rögtönzött páncélozott jármű) közül. Szerintem az alváz egyezik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 508471 | 2012. szeptember 14. 21:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ez vélhetően a dél-szláv háborúban használt darab, ott mindent felhasználtak, ami mozgott és busztól kezdve, a traktorig, mindent házilag \"lepánzéloztak\". Természetesen a karhatalmi, vagy egyéb fegyveres testületek bármilyen járműveire is vonatkozik ez. Nagyon érdekes hibrideket lehet látni fotókon, holnap meg a zágrábi makettkiállításon szintén jó párat makettben. Üdv,Z63 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
G400CDI | Adatlap | 508470 | 2012. szeptember 14. 20:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Nem hinném, hogy Csepelt vettek volna, akkoriban nem volt túl rózsás a viszony köztünk. Az oroszoktól sem vettek túl sok mindent (bár T-34-esük mondjuk volt), inkább az amerikaiaknál vásároltak be (M4, F-84, stb.). Nem lehet, hogy ez valami saját gyártmány volt? Én az M-80 fényképeit nézegettem, de túl rozsdás/koszos/sötét a gép, hogy okosabb legyek. Én egyébként valami harckocsi imitátorra tippelek, amiket hadgyakorlatokon használtak. Nálunk is voltak ilyenek a 30-as években. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508469 | 2012. szeptember 14. 20:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zéé74!Mi a izé ez?Valami sugárvédelmi,felderítő izé?Vagy még az 50-60 években nem foglalkoztak ilyennel.Esetleg rendörségi gép(de akkor nem lenne terepes festésű). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zéé74 | Adatlap | 508468 | 2012. szeptember 14. 17:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz ! A Yugóknak Csepel vagy YA vontatójuk volt ? Az információd alapján akkor a Miniart makett ehhez a kis konzerv dobozhoz is jó lenne alapnak (?) Üdv & kösz Zéé | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508467 | 2012. szeptember 14. 14:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Csak olyan furcsán nem látszott az eleje. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 508466 | 2012. szeptember 14. 13:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508465 | 2012. szeptember 14. 13:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
A második képen hátulról a második kocsi milyen típus? ZiL? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 508464 | 2012. szeptember 14. 08:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508463 | 2012. szeptember 13. 20:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508462 | 2012. szeptember 13. 20:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Igazából ezeket a ceglédlaktany.hu-n és a Magyarbaka.hu-n találtam.Lehet még te is le vagy fotózva:)! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508461 | 2012. szeptember 13. 20:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Igen! Furcsa látni! Bár azért nem olyan régen fejeződött be az ottlétem akkoriban. A VBZ Kommendáns Z volt. \'80-as évek, 92 -ben léptem. Köszönöm! Van még ilyen képed? Érdekelne,belet tenném a könyveimbe. Nagyon jó képek. Az elsőn egy R-404 állomás az antennás kocsival. Egy készlet két Csepel volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508460 | 2012. szeptember 13. 20:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508459 | 2012. szeptember 13. 19:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönet juge75!Felírom megjegyzem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 508458 | 2012. szeptember 13. 19:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Például: Ksz-12 85mm légvédelmi löveg, 4,5 tonna. Ksz-19 100mm légvédelmi löveg, 9,55 tonna. Sz-60 57mm légvédelmi löveg, 4,66 tonna. Szon-9 tűzvezető lokátor, 7,3 tonna. És 122mm, 152mm tarackok, lövegek, aknavetők, lokátorok... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508457 | 2012. szeptember 13. 18:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz!Csak egy gondolat:\"valami nagyobb buff vontatása közben\".Mire gondolsz? Annyit tudok 2t teherbírás és 8t vontatható tömeg.Mégis miket húzgáltak vele?Jó lenne majd megépíteni de mit akasszunk rá?Sajnos nem ismerem a hazai ágyuk típusát ill. régen mit használtak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508456 | 2012. szeptember 13. 18:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos! Azt írja net,1949ben megvásároltuk a Steyr350 teherautó licenszét.Mellé a D413 és D613 motorok gyártási jogát is.Na ebből lett a Csepel D613 (a 413 gondolom csak 4hengeres volt). Alapban talán 125Le de van valami Turbó változat 140Le? A Dutra is lehet ilyennel van-volt szerelve de ott ki tudja minek nevezték.K..ra mindegy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508455 | 2012. szeptember 13. 11:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Hát 1086 az tényleg kicsit korában volt. :D Az talán még I. László király idejében volt. :) Így most már tényleg elhiszem ,hogy öreg motoros vagy a pályán! :D Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508454 | 2012. szeptember 13. 11:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Mint írtam is, egy tüzérségi vontatónak én is jobban örülnék. :) Valóban nagyobb jelentőséggel bír számunkra mint a Csepinyec. Építsétek meg azt a 800-ast minél előbb, hogy még én is láthassam. A Csepinyecnek pedig béke poraira, \"Emléke örökké bennünk él\", \"oszt jóvan\". Most már egyre jobban szeretnék eljutni hozzátok, egy meleg kézfogásra, jó beszélgetésre, és nem utolsó sorban több ezer fénykép elkészítésére. :) Meg néztem a képeken látható fülkét! Hát nekem a kék színe, és a fülke elején lévő kapaszkodók miatt IFA fülkének tűnt. De most, hogy direkt ezt néztem, igazat kell adjak neked mert a színén kívül semmi azonosság nincs az IFA-val. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508453 | 2012. szeptember 13. 10:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Én korábban leléptem, a 1086-tól. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508452 | 2012. szeptember 13. 10:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Még annyi,hogy - ugyan nem tudom,hogy a tisztító berendezés mint felépítmény hogyan készült, de az eredeti platókeret rajta van! :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508451 | 2012. szeptember 13. 10:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Nem Ifa fülke,hanem Csepel -452-es alias STAR fülke. A téli képen - a jelenlegi helye most is. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508450 | 2012. szeptember 13. 10:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Kamovos! A Kanizsai gépgyár a Csepinyecből 1 db-ot készített. Van arról is kép. Azt a felépítményt reprózni nem lehet. Ami lehetséges és a megmaradt gép esetében talán a leglogikusabb,hogy az eredeti változatot hozzuk létre belőle. Látszik egyébként az alvázon is,hogy toldott,tehát eredeti, két db. alváz felhasználásával készült. Az igaz,hogy nem Csepinyec lesz, de mint említettem,azt lehetetlen létrehozni, minden tekinteteben. Amire esélyes a gép az a csotrogány megépítése,és mondjuk a profilunkhoz is ez illik. Képzeld el amikor egy bemutatón - autentikusan beöltözve - egy valami nagyobb buff vontatása közben megjelenünk. Ha egyszer ez a gép megépül az tuti szenzáció lesz...de,hogy mikor kezdhetünk hozzá... és még ebben is az alváz rövidítése a legnagyobb meló. A fülke és a plató - talán nem is olyan nagy falat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508449 | 2012. szeptember 13. 09:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508448 | 2012. szeptember 13. 09:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Senás! Ez a motor aminek a képit belinkelted, nem a Dutra motorja véletlen? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508447 | 2012. szeptember 13. 09:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! A képekre és a csepinyecre vissza térve. Akár ki is készítette sokat segített vele nekünk. :) Az meg, hogy már nálatok várja a megújulást külön öröm számomra. Bár ezt a vissza alakítást nem értem. Hisz nem volt tüzérségi vontató, mert már eleve az olaj kutasoknak készült. Azt tudom, hogy Toldival rövidebbre lehet szabni, és lehet belőle tüzérségi vontatót készíteni, de akkor már nem Csepinyec lesz. Mondjuk nekem jobban is tetszene tüzérségi vontató ként mint kúttisztítóként. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508446 | 2012. szeptember 13. 09:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Az \"önfejlesztő kerék\" az a kerék amelyik önerejéből képes tovább lépni a lét egy másik formájába, mint pl: a négyszög. :D Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508445 | 2012. szeptember 13. 08:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! a hétkerekűről letöltöttem én is mindent amit értem! Meg is osztom veletek! :) Annál is inkább mert van közte olyan is amin az összes kerék látható! A fülke ami a képeken rajta van, szerintem IFA nem Csepel. Üdv:kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508444 | 2012. szeptember 13. 07:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
1993-94 ben Nekem még Tako András volt a századparancsnokom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508443 | 2012. szeptember 12. 21:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás,mikor szolgáltál Cegléden? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508442 | 2012. szeptember 12. 19:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szívesen.Tipikus amikor ott van az ember nem tud fotózni amikor még baka.Utána meg de jó lenne 1kép is.Én Cegléden a kerületközpontba voltam a VBZ-nél.Mint Tkv rajparancsnok.Ott esetleg 1-2 Gaz-66 lehetett fotózni.Na azt akartam ebből kihozni volt ott egy Kamaz Telefon Titkosító.Valami\"ineriörnek\" csúfolták.Azóta se tudtam kideríteni milyen volt a rendes típusa.Ilyesmi ami a képen van a bevágott sárvédőre bizti emlékszem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
DAC665 | Adatlap | 508441 | 2012. szeptember 12. 19:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
SZIA SENNÁS ! Köszike a képeket ! A 27-05 a miénk volt itt palotán sokat jártunk vele még mindig megy ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508440 | 2012. szeptember 12. 19:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönet feljegyzem ezeket.Az első két könyv így-úgy már megvan nekem pont a No:3 kellene. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508439 | 2012. szeptember 12. 19:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Hű mit írtam! Mi az az önfejlesztő kerék? \"Önfeszítő\" -t akartam írni,bocs! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508438 | 2012. szeptember 12. 19:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Juge Barátom, erős esély a december! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508437 | 2012. szeptember 12. 19:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kecelen már a késői fülke van a 350-esen, ami kisebb eltéréssel azonos a 344-esével,pontosabban a 344-en és a késői 350-en 352-es fülke van. Hát pár fülke van Nálunk is,többféle átalakítást kell elvégezni rajta,de kiváló a replikázáshoz. Nemcsak akarok írással foglalkozni, már volt néhány cikkem is és megjelent könyvem is. Majd megoldjuk valahogy a kiadást.Ez egy sorozat ami kb. 20 részes. Első kettő már megjelent,de újból indul. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508436 | 2012. szeptember 12. 19:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 508435 | 2012. szeptember 12. 18:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem a 3 kerekü, a Szovjet Zajcsik (nyúl) és a mostani Mountain Bike (Fausto Coppy) kivételével, minden kerékpárom Csepel volt. :-) Csepel Csaba, Camping, BMX... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 508434 | 2012. szeptember 12. 18:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Csepel Decemberben, az jobb lenne... :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508433 | 2012. szeptember 12. 17:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
:)
Meg van az neked, nézzél bele a postaládádba.!
Csak ki kell csomagolnod! :)
Húznak ott mindent mindennel!
Botond húzza Boforcot, Dodge húzza Zisz-3-at, Zisz-157 húz mindent. :D
Van Zisz-2 Zisz-3, BSZ-3 122mm-es, 152mm-es, 52K, 61K.
lehet nem jól írtam a neveket, de hát mint írtam ehhez nem értek. :(
Üdv: kamovos