/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.
Timur 412665 2009. szeptember 7. 09:35
Válasz erre
Bf 109 G-2
Bf 109 G-2
Bf 109 G-2-2
Bf 109 G-2-2
Bf 109 G-2-4
Bf 109 G-2-4
Bf 109 G-2-14
Bf 109 G-2-14
Bf 109 G-2-7
Bf 109 G-2-7
Bf 109 G-2-Kabin
Bf 109 G-2-Kabin
Bf 109 G-2-Kabin-2
Bf 109 G-2-Kabin-2
Bf 109 G-2-Kabin-3
Bf 109 G-2-Kabin-3
Bf 109 G-2-Kabin-4
Bf 109 G-2-Kabin-4
Bf 109 G-2-Kabin-5
Bf 109 G-2-Kabin-5
Bf 109 G-2 Orr
Bf 109 G-2 Orr
Bf 109 G-2 Orr-2
Bf 109 G-2 Orr-2
Bf 109 G-2 Orr-3
Bf 109 G-2 Orr-3
Bf 109 G-2 Orr-4
Bf 109 G-2 Orr-4
Bf 109 G-2 Orr-5
Bf 109 G-2 Orr-5
Bf 109 G-2 Orr-6
Bf 109 G-2 Orr-6
Bf 109 G-2 Orr-7
Bf 109 G-2 Orr-7
Bf 109 G-2-21
Bf 109 G-2-21
Bf 109 G-2-22
Bf 109 G-2-22
Bf 109 G-2 Futó
Bf 109 G-2 Fut
Bf 109 G-2 Futó-2
Bf 109 G-2 Futó-2
Bf 109 G-2 Futó-3
Bf 109 G-2 Futó-3
Bf 109 G-2 Futó-4
Bf 109 G-2 Futó-4
Bf 109 G-2 Futó-6
Bf 109 G-2 Futó-6
Bf 109 G-2 Futó-7
Bf 109 G-2 Futó-7
Bf 109 G-2 Futó-10
Bf 109 G-2 Futó-10
Bf 109 G-2 Futó-11
Bf 109 G-2 Futó-11
Bf 109 G-2 Futó-12
Bf 109 G-2 Futó-12
Bf 109 G-2 Futó-5
Bf 109 G-2 Futó-5
Bf 109 G-2-24
Bf 109 G-2-24
Bf 109 G-2-16
Bf 109 G-2-16
Bf 109 G-2-15
Bf 109 G-2-15
Bf 109 G-2-17
Bf 109 G-2-17
Bf 109 G-2-18
Bf 109 G-2-18
Bf 109 G-2-19
Bf 109 G-2-19
Bf 109 G-2-20
Bf 109 G-2-20
Bf 109 G-2-23
Bf 109 G-2-23

Sziasztok!

Messerschmitt Bf 109 G-2/R6
Hans Döbrich gépe a 6./JG 5 kötelékéből, 1943 február-március. Ezzel a Messerrel Döbrich 25 bevetést repült, és ezzel aratta 50. légigyőzelmét is.
A makett '32-es Hasegawa. A jelzések részben fújtak, részben a LiF (kissé módosított) matricái. A futóburkolat és az alsó motordekli spec. feliratait Harsányi Sanyi barátom készítette.

Üdv.

FS

Puma MK
Zoltán 412664 2009. szeptember 6. 17:25
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
nagytestvérrel..
nagytestvérrel

Sziasztok.
Nálam ez a kis Corsair készült el. Életem 2.gépe volt.Elég érdekessen készült annó. Előbb minden alkatrészt lekentem,majd utána összeragasztottam.Csiszolópapír,mint lehetőség fel sem merült bennem. Kilószám melléfolyt ragasztó és hatalmas illesztési lépcsők "díszítették". 10 év elteltével már annyira zavart a látvány,hogy a kukán gondolkodtam.Aztán gondoltam kipróbálom a lefolyótisztítót,ennek a makettnak már úgyis mind1 alapon."Letépkedtem" minden kiálló alkatrészt,majd ment a lefolyótisztítóba.A kabinbelsőt is teljessen kimarattam majd újrafújtam az egész gépet. A makett a hasegawa gyártmány,igen silány minőségben.Pozitív panelvonalak stb... Mindenesetre a annyira élveztem a felújítást,hogy beszereztem újra a mekettet a nosztalgiázás kedvéért...
Jimbobá 412663 2009. szeptember 6. 10:08
Válasz erre
DSCF0766
DSCF0766

Nálam ez készül épp, Trumpeter M1A1HA.

A festése ritkaság, Irakban volt megtalálható néhány járművön, bár azok A2-k voltak. Szóval ez félig egy sosemvolt harckocsi, ami nem nagy baj, mert a kit sem a legjobb.

Persze még messze nincs kész, és készül is az aknakiforgató eke (köszönet érte Tóth Péternek!)

Üdv!
Amon 412662 2009. szeptember 4. 20:06
Válasz erre
tyimosenko 412661 2009. szeptember 4. 17:09
Válasz erre
Hello Amon!

A barna a gunze 406?

udv
Tibcsi 412660 2009. szeptember 4. 16:52
Válasz erre
Szia,

A jobb oldali beömlő alatti izét nem fordítva ragasztottad fel? Amúgy nem rossz, de nekem úgy tűnik, hogy a felső szürkéje túl sötét.

Tibcsi
matetamas13 412659 2009. szeptember 4. 16:28
Válasz erre
Havas diorámát terveztem. Erre még jön egy TigerI, meg szögesdrót amin a tigris éppen átmegy.
Roadblock 412658 2009. szeptember 4. 16:19
Válasz erre
0,1mm-es fekete tollal gyönyörű panelvonalak lehet csinálni, csak arra figelj oda, hogy ha remegne a kezed (az elején biztos fog ;) ), akkor gyorsan töröld le a felesleget, mert utána már nem jön le.
georch 412657 2009. szeptember 4. 16:07
Válasz erre
Egyelőre nehéz mondani bármit, mivel nagyon az elején tart a dolog. Egy dolog tűnt fel; a két fal találkozásánál látható V alakú "omlás" túl szabályos és a két fal találkozásánál a szög szintén nem életszerű (így olyan mintha felhúztak volna egy falat, melynek az egyik vége leomlott, majd rá merőlegesen még egy falat, aminek szintén leomlott a vége). De ez még ebben a stádiumban bőven orvosolható. Mi lesz a jelenet?
georch 412656 2009. szeptember 4. 15:54
Válasz erre
Szia! Alapvetően egész jó, bár nekem kicsit egyöntetűnek hat a szürke szín ilyen nagy felületen! Ha akrillal van festve akkor a tusnál jobb megoldás lehet valamilyen enamel, vagy művészolaj festék használata, ugyanis ezek elvileg lemoshatóak az akril alapról. A tus valószínűleg jobban fog kötődni, mert az is vizes alapú. Azért vékony ecsettel erősen higítva ki lehet próbálni egy fel nem használt alkatrészen. A matricák helyét legközelebb fújd át fényes lakkal, úgy nem lesznek ilyen becsillanósak a későbbiekben! Az összeállításnál vannak itt-ott pontatlanságok, de ezek idővel majd finomodnak, kialakulnak! Úgyhogy a lényeg, hogy hajrá, így tovább!:) Remélem segíthettem!
Üdv: Zoli/georch
matetamas13 412655 2009. szeptember 4. 14:12
Válasz erre
IMG_1357
IMG_1357

Én éppen ezen munkálkodok.Milyen lesz?
Gotha 412654 2009. szeptember 4. 10:53
Válasz erre
P6250013
P6250013
P6250011
P6250011
P6250010
P6250010

egy F-18 is készülgetett mostanában, de finoman a kritikával, ez az első modern gépem. nem tudom mit lehet még javítani rajta, ez is szerintem sok hibával készült. akrillal lett fújva, a panelek vonalazása nem tudom utólag kivitelezhető -e. fekete tust vettem, de rákenni nem merem.
Amon 412653 2009. szeptember 2. 21:49
Válasz erre
Fésűs(tamiya) a Tiger és rolleres(lion-roar) a panther.
Elég "régen" készültek sima tamiya puttyból.
Kisrozi 412652 2009. szeptember 2. 21:46
Válasz erre
Szép , és ez hogy készült?Fésűvel vagy rollerrel? A paszta miből van?

Köszi
Amon 412651 2009. szeptember 2. 21:36
Válasz erre
HPIM3498
HPIM3498
HPIM3504
HPIM3504

Aberbe csalodtam mikor a stuggot csináltam anno.
mintha nem is 1:35 lenne hanem 1:25.
De itt van pár saját zimmerit
Kisrozi 412650 2009. szeptember 2. 21:33
Válasz erre
Hát igen az aberrel nekem is vannak pici gondjaim, de az ára miatt nagyon vonzó.
Igen egészben is zseniális.A zimmeritre azt gondoltam te csinátad.Jó lett volna a fortélyokat kicserélni.
Amon 412649 2009. szeptember 2. 21:12
Válasz erre
HPIM3958
HPIM3958
HPIM3959
HPIM3959
HPIM3960
HPIM3960

Szia!

A zimmerit műgyanta a cavalier zimmerit jóvoltából.
A maratások Eduard de már bánom, Voyager jobb lett volna.
A festékek Gunze akril.
A tigrincs pedig Tamiya with ACE commander crews készlete, műanyag szemenkétni láncal.
Itt van még pár kép.
Még sok meló van vele
Kisrozi 412648 2009. szeptember 2. 21:05
Válasz erre
Öszintén szólva, ez az amire azt mondom na ilyen a zimmerit 1:35-ben , a többi amit eddig láttam(beleértve az enyémet is) mondjuk finoman kuka.Ez nekem az etalon innentől.És kiváncsi volnék a többi részére is, elkészítésére stb.
Szóval ha a tied meghatom fájós öreg derekam .

Üdv
Amon 412647 2009. szeptember 2. 21:01
Válasz erre
Szia!

Ha majd megcsináltam akkor igen.
De majd teszek fel fotókat ahogy haladok vele.
De mi érdekelne pontosan
Kisrozi 412645 2009. szeptember 2. 20:42
Válasz erre
errő a Tiger I-ről lenne több fotó is valahol ?
SSgt_Chris 412641 2009. szeptember 2. 20:15
Válasz erre
Ez de komoly! Én lassan nekikezdek a Hummel-emnek... Hát ha ilyen lehetne... Gratulálok mégegyszer! Várom a további képeket!
TIGRIS 412638 2009. szeptember 2. 19:33
Válasz erre
Kössz
sulyid 412637 2009. szeptember 2. 18:34
Válasz erre
Hy!
World in Conflict.(ez a cím)
És nem teljesen netes mert meg kell venni a cuccot 4200 ft-be került az 576-ba.A sztori szerint kitörik a 3. világhaburú mikor a ruszkik lerohannyák európát.Aztán még amerikába is partra szálnak...
TIGRIS 412636 2009. szeptember 2. 18:25
Válasz erre
Szia sulyid!
Mi annak a netes játéknak a webcíme?
proo0 412633 2009. szeptember 2. 15:22
Válasz erre
Roadblock 412632 2009. szeptember 2. 14:34
Válasz erre
Alapsárga 1.
Alapsárga 1
Alapsárga 2.
Alapsárga 2
Alapsárga 3.
Alapsárga 3
Toronyszámmal 1.
Toronyszámmal 1
Toronyszámmal 2.
Toronyszámmal 2
Toronyszámmal 3.
Toronyszámmal 3
Toronyszámmal 4.
Toronyszámmal 4

Nálam most ez készülget...
Korai Sd.kfz 164 Nashorn páncélosvadász.
Amon 412630 2009. szeptember 2. 10:56
Válasz erre
Szia!

Szerintem kicsit sok is lett.
Nem akarok egy végtelenségig lerongyolt Tigert.
Még kb csak felénél ha tartok. Még jön a koszolás, a lepattogot zimmerit réteg alatti festés, lánctalp szerszámok stb.
Meg még ott van két King tiger is amikre ezek várnak.
Kferro 412629 2009. szeptember 2. 10:48
Válasz erre
Ez még egy viszonylag szolíd, visszafogott chipping. Ennél láttam már sokkal durvábbat is.
vlevi 412628 2009. szeptember 1. 23:30
Válasz erre
zoli1989 412627 2009. szeptember 1. 23:24
Válasz erre
photo8.jpeg
photo8.jpeg
MiG_21_JG006
MiG_21_JG006

Igazából az tévesztett meg, hogy pl. ezeken a képeken egyértelműen kék a futómű, gondoltam ha az is kék, akkor a futóműakna is az (mint ahogy a kamósnál), de most nézegetve kissé elbizonytalanodtam...
zoli1989 412624 2009. szeptember 1. 23:10
Válasz erre
Hát ez teflonszürke akar lenni :D
Bár a vaku is egy icipicit azért csalja a színeket.
Tibcsi 412623 2009. szeptember 1. 22:58
Válasz erre
Tibcsi 412622 2009. szeptember 1. 22:58
Válasz erre
Jó lesz! :) Ha kamós magyar lesz, akkor nem túl élén a futóakna kékje. Legalábbis az én monitoromon nézve. :)
zoli1989 412621 2009. szeptember 1. 22:43
Válasz erre
_IGP5460
_IGP5460
_IGP5461
_IGP5461

Nálam ez készülget mostanában. (a futóműakna lehet hogy kissé túl kék lett, de ez mostmár ígymarad...)
MAZHL2005 412620 2009. szeptember 1. 22:24
Válasz erre
A Tamiya M16 MGMC-t szeretném átalakítani szovjet (Lend-Lease) M17 MGMC-re. Szükségem lenne képekre (leginkább felülnézeti) amellyek a különbséget, eltéréseket ábrázolják. Az egyértelmű eltérések amiket eddig találtam : sárvédő, lekerekített hátsórész, első tengely

előreis köszönöm
Üdv
Amon 412612 2009. szeptember 1. 21:06
Válasz erre
proo0 412610 2009. szeptember 1. 21:06
Válasz erre
sziasztok valaki rakott már össze 72-es revell king tiger vagy tiger 1 lánctalpat leírás szerint?,mert én sosem tudtam körberakni,mindig fel kellett használni amit a toronyhoz adtak(kis átalakítással) hogy átérj pedig tök feszesre csinálom és mégis...
sulyid 412609 2009. szeptember 1. 21:03
Válasz erre
Nekem már többször is sikerült a World in Conflictban az atom csapás.Nem is tudtam hogy te is nyomod neten.
MrChef 412608 2009. szeptember 1. 20:53
Válasz erre
hehe, én meg már bombáztam F-18-assal...a Battlefield 2-ben.
sőt, egyszer sikerült összehozni egy taktikai atomcsapást a World in conflict-ben!:-D
proo0 412607 2009. szeptember 1. 20:47
Válasz erre
én lőttem már ilyennel!...(a call of duty 2-ben:)
Zsola 412606 2009. szeptember 1. 20:46
Válasz erre
juge75 412605 2009. szeptember 1. 20:46
Válasz erre
Páncél ököllel nem, rakéta páncél gránáttal.
proo0 412604 2009. szeptember 1. 20:45
Válasz erre
juge75 412603 2009. szeptember 1. 20:45
Válasz erre
juge75 412602 2009. szeptember 1. 20:43
Válasz erre
Panzerfaust 100

1942-ben a lipcsei HASAG cég a saját szakállára fejlesztésekbe kezdett Dr. Langweiler vezetésével. Egy kézbõl
indítható, hátrasiklás nélküli páncéltörõ-gránátvetõt kívántak megalkotni, ez lett a család elsõ tagja, a Faustpatrone
klein. A töltet egy kumulatív gránát volt, mely rézbõl vagy más fémbõl készült tölcsér-formából és az ezt körülvevõ
robbanóagyagból állt. A robbanás összepréselte a kúpot és elõre lökte, amely így "átszúrta" a páncélt. A tankba hatoló
olvadt fém hõhatással megölte a legénységet vagy a teljes tank megsemmisült a belsõ lõszerkészlet berobbanásától.A
fegyver egy 80 cm hosszú, és 3,3 cm átmérõjû csõbõl állt, ami 54 g lõportöltetet (nitrocellulóz) tartalmazott. A vége egy
papír kupakkal le volt fedve, hogy ne tömíthesse el szennyezõdés. Az elejében lévõ harci fej 36 cm hosszú, és 10 cm
átmérõjû volt, ami 400 g robbanótöltetet tartalmazott. A töltet 50-50% TNT és tri-hexogén volt. Ez 140 mm-es páncélt volt
képes átégetni. A fej 28 m/s sebességgel hagyta el a csövet, ami 30 m-es lõtávot tett lehetõvé. A töltet már azelõtt
kiégett, hogy a csövet elhagyta volna, viszont kirepüléskor kisodort magával forró égésgázokat, ami sok balesetet
okozott. A fegyver egy elég kezdetleges célzórendszert kapott. Kibiztosítás után a ravaszt fedõ kart fel kellett hajtani,
aminek a teteje, valamint a fej teteje a céllal egy vonalba kellett essen.A faustpatrone-nak sok hiányossága volt, így
hamarosan több változtatást is végeztek. A fej a formája miatt könnyen lapattant a célpontról, így szélesebb, 14 cm lett,
és 39,5 cm hosszú. A töltet tömegét 800 g-ra növelték, így 200 mm-re nõtt az átütõereje. A csõ is szélesebb, 4,4 cm lett,
valamint a lõpor mennyiségét is 95 g-ra növelték. A laposabb és nehezebb fej miatt, a majd kétszer akkora töltet
ellenére, szintén csak 30 m/s-ra volt képes, ami 30 m-re volt elegendõ. Ezenkívül a célzáson is fejlesztettek, mivel a
korábbi erre szolgáló kallantyúra három jelet tettek, ami különbözõ távolságban lévõ célok ellen segített (20, 30 és 40
m). Ezt azonban már nem faustpatrone-nak, hanem Panzerfaust 30-nak hívták, utalva a lõtávolságra. Ennek a
gyártása 1943 szeptemberében indult meg. A legfõbb probléma megoldatlan maradt. A csekély hatótávolság miatt a
csövet 5 cm-re vastagították, és a lõpor mennyiségét 134 g-ra növelték. Ez 45 m/s-ra gyorsította, és 60 méterre repítette
az új Panzerfaust 60-at. A nagyobb lõtávolság miatt módosították a célzórendszert, amivel 80 m-ig lehetett vele célozni.
Ezt 1944 októberétõl kezdték gyártani. Már novemberben elkezdték gyártani a Panzerfaust 100-t. Ennek a lõportöltete
már egy két részbõl álló 190 g-os töltet volt, a csövet pedig 35 cm-el meghosszabbították. A célzórendszert 150 m-ig
módosították. 1945 januárjában kezdték fejleszteni a Panzerfaust 150-et. A töltetet 56 cm-hosszú kúpos formára
alakították, aminek köszönhetõen kisebb töltettel is tartotta a 200 mm-es átütõerõt. A csõ már nem eldobható volt, hanem 10
lövésre volt szavatolva. 85 m/s-os sebességgel, 150 m-re volt képes elrepülni. Csak márciusban kezdték a gyártását,
így mindössze néhány került ki a csapatokhoz.
juge75 412601 2009. szeptember 1. 20:42
Válasz erre
mig23papa 412600 2009. szeptember 1. 20:37
Válasz erre
juge75

Te tényleg lőttél igazi páncélököllel?
proo0 412599 2009. szeptember 1. 20:36
Válasz erre
az igen és ez a második generáció?:)
Gyurma 412596 2009. szeptember 1. 20:04
Válasz erre
Ha jól tévedek, azért őrülhetett meg, mert kapott egy "kis" stresszt, veszélyességi pótlék nélkül...:O
Javíts ki, ha tévedek.
Gyuri
Rizmajer_Jozsef 412594 2009. szeptember 1. 19:43
Válasz erre
Szia marci!
Pedig az már komoly birtokot ért, mert egy tankért 5 magyar hold földet adtak. A ruszin (rutén) fiatalok hamar rájöttek, hogy a partizánvadászat könnyebb befektetés. Éjjel el kell menni a megszállt falu széli kunyhóhoz /semmi veszély/, találni kell orosz fegyver alkatrészt, kicsit megverni a zsenyát, hogy még a saját falubelije se ismerje fel, és reggel már ki is lehetett végezni. Azért is járt a földjutalom! Ja és a kivégzésre is mindig volt önként jelentkező. Szép BOLDOG idők. Ja és kitartás, győzni fogunk!
Rizmajer
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.