<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Elnar | Adatlap | 670206 | 2020. március 15. 09:03 | ||
romsitsa | Adatlap | 670097 | 2020. március 11. 20:21 | ||
A Fiat embléma egy terepezett kocsin kicsit fura lenne. Lehet, hogy nem egyezik a korábbi, RUISKnál használt jelzéssel, csak ugyan ott van. Főleg, hogy az oldalára is felfestették. Üdv Á | |||||
romsitsa | Adatlap | 670096 | 2020. március 11. 19:51 | ||
A Fiat embléma egy terepezett kocsin kicsit fura lenne. Lehet, hogy nem egyezik a korábbi, RUISKnál használt jelzéssel, csak ugyan ott van. Főleg, hogy az oldalára is felfestették. Üdv Á | |||||
romsitsa | Adatlap | 670095 | 2020. március 11. 19:49 | ||
Szervusz, előtúrom a hétvégén, itt elérsz: romsitsa kukac yahoo pont com. Üdv Á | |||||
msanyi | Adatlap | 670070 | 2020. március 10. 21:56 | ||
Szia romsitsa! A Fiatoknál a 669124 és a 669026 hozzászólásoknál is látszik az embléma. Nem tudom én sem kivenni, de mi van ha FIAT feliratú tábla? Tudom, hogy logikátlan, főleg az oldalukon. | |||||
romsitsa | Adatlap | 670064 | 2020. március 10. 19:20 | ||
A Vickers jelzése 2F? A Fiat is egyre érdekesebb, ikergéppuskája van, az orrán ott a kör alakú valami, amire azt hittem a RUISK jelzése, de az oldalán is van valami pajzs. Üdv Á | |||||
KarBal | Adatlap | 670053 | 2020. március 10. 13:16 | ||
Szia romsitsa! Bocsánat, hogy eltűntem, kicsit sok dolgom volt mostanság. Érdekelne a gyanta alkatrész a Fiat 3000-hez. Írsz nekem emailt, hogy megbeszéljük, hogy tudom megvenni? Balázs | |||||
téglatesó | Adatlap | 670043 | 2020. március 10. 09:05 | ||
Leltem 1-2 érdekes fotót 1939-ből a kassai (Horthy Miklós születésnapja alkalmából rendezett) díszszemléről. Nem tudom mennyire ismert képek, engem megleptek, gondoltam megosztom. (Egyébként innen lettek hiénázva: mnl.gov.hu/mnl/bazml/virtualis_kiallitas/a_gorgey_gyalogezred_hetkoznapjai_1938_1940). Korábban volt szó a magyar FIAT TIPO 3000-ről, itt volt az is: | |||||
msanyi | Adatlap | 669926 | 2020. március 7. 14:34 | ||
Azért egy kicsit hasonlít. | |||||
msanyi | Adatlap | 669924 | 2020. március 7. 14:06 | ||
Szia Déé! Köszönöm a válaszodat! Ha egy kicsit vicces akarnék lenni: Nem tévedtem, mert mindegyikről hiányzik Beregfy Károly. De azért elégé hasonlít rá. | |||||
msanyi | Adatlap | 669923 | 2020. március 7. 14:03 | ||
Szia romsitsa! Köszönöm szépen a válaszodat. Ezek alapján, ha jól értem: Továbbra sem került elő új információ, csak a kép lett „átminősítve” valódinak. A Haditechnikában és a könyvben megjelent információk állnak rendelkezésre jelenleg is. Amit leírtál logikusnak hangzik. Azért mert sok mindent nem láttam még, ettől függetlenül hiszem, hogy létezik! Ha valami előkerülne, arról értesítsetek, mert már nagyon érdekel a téma. Külföldi (főleg Orosz) levéltárakban lévő, dokumentumok vizsgálatára szinte semmi esély, pedig sok érdekes dolog derülne ki. | |||||
Déé | Adatlap | 669895 | 2020. március 6. 23:03 | ||
Akit Beregfy Károlynak írsz az Várhelyi Ottó hadnagy tüzér szertiszt, HTI-nél volt állományba. | |||||
romsitsa | Adatlap | 669891 | 2020. március 6. 22:18 | ||
Pl. ha jól emlékszem a veszprémi levéltárban van a balatoni hajógyár archívuma, benne a PAM, PM tervrajzaival. Üdv Á | |||||
romsitsa | Adatlap | 669890 | 2020. március 6. 22:16 | ||
Toldi: eredtileg egy amerikai veterán fotóalbumát töltötte fel, úgy emlékszem a lánya, a facebookra. Zrínyi: eredetileg a Vaterán hirdették, a képen szereplő tiszt valamilyen személyes okmányának a társaságában. A Toldi 100%, hogy eredeti. A Zrínyiről, akkor, amikor kikerült a Vaterára, még nem sokan tudták, hogy a prototípus. Ha hamisítvány, akkor rászerkesztették a sorozatvetőt és tudták, hogy mi a proto és a széria kocsi hátulja között a különbség. Kétlem. A fotón nem Beregfy szerepel. És per pillanat, tudtommal, ez az egyetlen kép a proto hátuljáról. A vonatkozó iratok vagy Budapest ostromában pusztultak el, vagy a Dunába vesztek vagy a cseheknél, esetleg az oroszoknál vannak. Persze itthon is vannak olyan iratok, amikről a leghalványabb elképzelése sincs szinte senkinek. Üdv Á | |||||
msanyi | Adatlap | 669888 | 2020. március 6. 21:21 | ||
JAJ SZEGÉNY FEJEMNEK! A témában a következőre emlékszem: Amikor megjelent Bíró Ádám • Sárhidai Gyula: A Magyar Királyi Honvédség hazai gyártású páncélos harcjárművei című könyv indult egy nagy adok-kapok valamelyik fórumon. Már nem emlékszem melyiken. Többek között azt rótták fel a szerzőpárosnak, hogy következtetéseket tényként publikálnak. Ezek között szerepelt ez a Zrínyis kép és a Toldi is. Nem követtem az eseményeket, de úgy emlékszem, hogy a képet is többen „átdolgozták”. Volt ahol nem volt rajta a rakétavető, de volt olyan is amelyiken Beregfy Károly hiányzott. A végén a nagy többség kamunak tartotta a képeket, mert megbízhatóan nem tudták a képek eredetiségét igazolni. Én itt ragadtam le. Aztán teltek az évek, és most újra felbukkant a kép. Ezek alapján írtam a hozzászólásomat. Elnézést kérek a tájékozatlanságom miatt! Valaki összefoglalná az újabb kutatási eredményeket a témában. Azért vagyunk itt, hogy tanuljunk. Nem a 44M. Buzogányvető történetére vagyok kíváncsi, hanem a Zrínyire szerelésre. | |||||
Zali | Adatlap | 669876 | 2020. március 6. 19:27 | ||
Üdv. A keresőbe be írni: Magyar buzogányvető kísérletek | |||||
Déé | Adatlap | 669865 | 2020. március 6. 15:38 | ||
Szia msanyi! Még dokumentumok is előkerültek a kísérletekről, igen csak gondolkoztak a témán. | |||||
romsitsa | Adatlap | 669861 | 2020. március 6. 13:58 | ||
Pompás, hétvégén előkeresem az Arcanumon (reklám: megint nyílt napjuk lesz 7.-én). Köszi Á | |||||
Planes | Adatlap | 669857 | 2020. március 6. 13:07 | ||
REPÜLÉS 1975 áprilisi számában Sárhidai Gyula Samu Béla főtervező visszaemlékezései alapján írt az Me210 magyarországi gyártása című cikkében.A cikksorozat a decemberi szám -ig folytatódott,Punka György és Kováts László is részt vett ezekben. | |||||
romsitsa | Adatlap | 669852 | 2020. március 6. 12:23 | ||
Jogos, de nem kapcsoltam sosem össze (pedig látványosan ugyan az a megoldás), mert a légierő kimaradt nálam. Ezek a "dokumentumok" hol elérhetőek? Köszi Á | |||||
Planes | Adatlap | 669851 | 2020. március 6. 12:18 | ||
Üdv.! Az Me210 magyar fejlesztésében is ez a 15cm es Köd-vető (Nebelwerfer 41)szerepelt 3-as csőkötegben,az jól dokumentált. P | |||||
romsitsa | Adatlap | 669846 | 2020. március 6. 11:30 | ||
Ne haragudj, de ez blőd. Leveleztem a Toldi kép készítőjénk örökösével, kizárt, hogy mókolták. És a “sirályról” már sok-sok évvel a kép felbukkanása előtt keringtek történetek itthon. Annak, hogy gondolati szinten sem foglalkoztak ilyen megoldással, ellentmond, hogy Toldi, Krupp, Botond és Zrínyire is szereltek rakétákat. Üdv Á | |||||
Sennás | Adatlap | 669845 | 2020. március 6. 11:23 | ||
Akkor WhatIff-be lehet nyomatni:) | |||||
denkmeyer | Adatlap | 669838 | 2020. március 6. 08:49 | ||
msanyi! Honnan van az infó, hogy a két vetőcsöves kép manipulált? denkmeyer | |||||
msanyi | Adatlap | 669837 | 2020. március 6. 08:34 | ||
Szia Sennás! Ez egy kamu kép, néhány éve már felbukkant. A rakéta vetőcsöveket utólag „varázsolták” a képre. Ha jól tudom, akkor még gondolati szintes sem foglalkoztak ilyen megoldással. Van a Toldiról is egy kép, ott buzogányvetők vannak rárakva. Az sem létezett, ott is utólag lett megbabrálva a kép. | |||||
Sennás | Adatlap | 669829 | 2020. március 5. 21:28 | ||
Köszönet! Valami nagyon kisérleti volt vagy már "túl későn"? Sokat nem látni ilyet. | |||||
Déé | Adatlap | 669828 | 2020. március 5. 21:23 | ||
15cm 43M sorozatvető csövei! | |||||
Sennás | Adatlap | 669823 | 2020. március 5. 20:01 | ||
romsitsa | Adatlap | 669463 | 2020. február 26. 01:13 | ||
Szerintem ez a 223-as, csak még nem nálunk (egyezik a kereszt,a szám és a cső kopása). Ha valóban az, akkor ez a legjobb kép róla. Az ausf. A-ról a google kidobja az egyetlen ismert fotót, az alapján sárga, sötétszürke csővel, de nem segít, hogy telibe süti a nap. Üdv Á | |||||
kls | Adatlap | 669346 | 2020. február 21. 17:21 | ||
Hallo Kolégák! Tudna valaki információt adni a magyar használatban volt Pantherek festéséről, jelzéseiről? Előre is köszönöm! kls | |||||
romsitsa | Adatlap | 669156 | 2020. február 16. 13:04 | ||
Valószínűleg az történt, hogy géppuskás és löveges mod 30-at vettünk, amiket (legalább hármat) valamikor kiegészítették az 1935-ös megerősített futóművel. Gyantából van mod 30 szánom és egy teli mgehajtókerekem, ha nem akarod azokat is kifaragni. Üdv Á | |||||
romsitsa | Adatlap | 669151 | 2020. február 16. 12:09 | ||
Az elég érdekes, hogy 1931-ben jöttek a Fiatok, viszont három kocsi 1935-ös modell. A rajz a löveges mod 35, ebből volt egy (utolsó fotó). A háromnézeti fotó a mod 30 mod 21 toronnyal, ilyen áll a hajmáskéri fotó bal oldalán. A hajmáskéri jobb oldali kocsi löveges mod 30 (tornya a rajz szerint). A jászberényi H-8 és H-9 1935-ös mod 21 toronnyal. Ha valóban fegyverzet nélkül érkeztek, akkor a löveges kocsikba mi barkácsoltunk lövegcsövet (kicsit kétlem). Üdv Á | |||||
romsitsa | Adatlap | 669132 | 2020. február 16. 00:12 | ||
Túl sok minden nem derült ki, amikor kerestem. A mod 30 futóműve végig volt lemezelve, a meghajtó kereket fedő lemez valószínűleg levehető volt, mert valahol fent van, valahol nincs. A mod 21 serie II-től kezdődően a meghajtókerék nem áttört küllős, hanem teli lemez bordákkal. A mod 30 alapvetően löveges kocsi volt, ezek új tornyot kaptak, kivéve néhány géppuskás kocsi, ami a mod 21 serie II tornyát örökölte. A mod 30 erősebb motort kapott, e miatt más a motortér teteje és megváltoztatták a csúszófarok szerkezetét is. És a szerszámok helye is változott, de már régen volt, nem emlékszem... A 35-ös kivitelnél megerősítették a görgőzsámolyokat, ez a négy perforált lemez a szánon, ilyenek a jászberényi kocsik, a hajmáskériek szerintem korábbiak. A futóműve a 35-ösnek is fedett, valószínűleg olyan képet találtál, amin éppen leszerelték a lemezt. Kb. ennyi. Üdv Á | |||||
KarBal | Adatlap | 669131 | 2020. február 15. 23:33 | ||
romsitsa - akkora tudást mutatsz a témában! Segítenél nekem anyagokkal privátban? Az emailem - nomennescio82 k u k a c gmail p o n t com Például az alapján, amit a neten látok, a mod21-hez képest a 30-nál a fő külső különbség a görgőknél a ferde fedőlap. De a legutolsó 35-ös változatnál visszatértek volna a 21-es-felé lapos fedőhöz? Balázs | |||||
romsitsa | Adatlap | 669130 | 2020. február 15. 22:39 | ||
A Tauro mod 21 serie I vagy serie II lehet, a magyar kocsik mod 30-ak. A mod 30 géppuskás kocsik mod 30 testek voltak mod 21 toronnyal. Mondjuk a Tauro annyira silány makett, hogy a hibák javítása mellett az átépítés már nem jár túl sok plusz munkával. Mind az öt a Ruisknál kezdte a pályafutását, kezdetben kékek voltak a jászberényiek is. Üdv Á | |||||
KarBal | Adatlap | 669124 | 2020. február 15. 19:37 | ||
Van egy Tauro Fiat 3000-em, ebből szeretnék valami olyat alkotni (fénykép alapján), ami olyan állapotban mutatja be, ami jellemző volt rá Magyarországon. Ez szerint leginkább a RUISK-os kék lenne. A Tauro futóműve viszont nem olyan, mint a csoportképen. Csak arról a jászberényi párosról létezik kép ilyen futóművel? Kár, hogy ezen terepszínnel vannak. Valakinek megvan jó minőségben ez a kép esetleg? Az 1932-es RUISK-os képen, ha jól látom, szintén olyan futómű van, mint a csoportképen. Balázs | |||||
romsitsa | Adatlap | 669100 | 2020. február 14. 22:03 | ||
1936-ig szvsz. nincs zöld és vagy terepszín harckocsi, mert nem lehetett harckocsizó fegyverneme a Honvédségnek. A Fiat kapcsán a RUISK csoportképen a bal oldali kocsi géppuskás, a jobb oldali löveges, a futóművük korai. A jászberényi kocsik késői futóművesek, valószínűleg mindkettő géppuskás, és van még egy kiállított, ami szintén késő futóműves és löveges, így elméletileg mind az öt megvan csak más-más időpillanatban. üdv Á | |||||
KarBal | Adatlap | 669088 | 2020. február 14. 17:57 | ||
Kedves Freddy, msanyi és romsitsa, köszönöm a válaszokat. A ProModell adott számát beszerzem akkor. Legalább az építéshez jól jön majd. Sajnos A magyar páncélosalakulatok története nincs meg nekem, de A Magyar Király Honvédség külföldi gyártású páncélos járművei könyvben szerintem azt az említett képet találtam meg. Sajnos szörnyű a minősége, szóval, ha megvan valakinek jó minőségben, azt megköszönném. Főleg, mert semmit sem látok az én képemen a torony részleteiből. Próbáltam utánajárni, hogy mikor szentelték fel a Szent Kristóf szobrot, de sajnos nagyon ellentmondásos. Talán 1939 lenne? Azzal érthető lenne a terepszín. Vajon a hajmáskéri LK-II a képen szintén kék lenne? Ha valóban 1930-as a kép, akkor nem lehet honvédségi még... Ha a FIAT 3000-esek 1931-ben érkeztek, akkor szintén a kék RUISK lenne a legautentikusabb festés? (tehát olyan színű volt a leghosszabb ideig) Balázs | |||||
romsitsa | Adatlap | 669076 | 2020. február 14. 14:26 | ||
Fiat 3000: ha megnézed a képeket, géppuskás és löveges kocsink is volt, a legendával ellentétben. A Jászberényben fényképezett kocsi homlokpáncélja (torony) szerintem átépítés a Schwarzlose gépuskához, mert az olasz csavarkiosztása nagyon más. Az egyszín sötét kocsik még a Ruisk állományában vannak, sötétkékre festve, mert "rendőrök" voltak. A terepszínű már Honvédségi állományban, magyar terepmintával, talán 1936-os a kép (amin nem tudom hol van az egységes gépjármű embléma). LK-II: a Ruisk állományában szintén sötétkékek voltak, előtte meg darabokban dugdosták őket, majdnem mindegy, hogy milyen színük volt (hogy 1928 és 1930 között mi történt velük, számomra nem ismert). Üdv Á | |||||
msanyi | Adatlap | 669056 | 2020. február 13. 14:05 | ||
A MAGYAR PÁNCÉLOSALAKULATOK TÖRTÉNETE című könyv 50-ik oldalán van egy kép, amelyen a H-9 és H-8 rendszámú FIAT 3000B vannak. Ezek terepszínűek. A kép felírása alapján Jászberény 1942 a hely és az évszám. A fegyvereket a négyszögletes lappal együtt szerelték ki belőlük. | |||||
Freddy | Adatlap | 669035 | 2020. február 12. 11:03 | ||
ProModellben volt egyszer egy LKII-es, az egyszínű zöld volt. Én is olyanra festeném. | |||||
KarBal | Adatlap | 669028 | 2020. február 12. 08:52 | ||
És még egy kérdés. Az LK-II-eseken látszik egyértelműen, de vajon a Fiat 3000-eseknél hogy oldották meg a fegyverek kiszerelését? A nyílást szabadon hagyták, vagy befedték egy fémlappal? | |||||
KarBal | Adatlap | 669026 | 2020. február 12. 08:50 | ||
Sziasztok! Segítséget kérnék a rejtett időszakban, a RUISK-ba beosztott magyar LK-II-esek és Fiat 3000-esek festésével kapcsolatban. Vannak ugyan fényképek, de a '20-as és '30-as évek képei olyan minőségűek, hogy túl sok nem látszik rajtuk. Az LK-II-esek szerintem valami egyszínű festéssel bírtak. Már csak azért is, mert megvettük alkatrészként, aztán összeszerelve, valószínűleg csak lefestették egy színnel. De mivel? Zöld lehet, vagy simán csak szürke? A Hajmáskéren készült kép szerint világos. A Fiat 3000-ekkel közös képen inkább sötét. Sőt még akár terepszínt is belelátok. Vagy csak árnyék esik a motorháztetőre? A Fiat 3000-esek ugyanazon a képen szintén sötétek. Talán egyszínűek? A hercegprímással készült képen az elvonuló Fiat egyértelműen terepszínű. De vajon mikori a kép? Fegyvere nincs, tehát ez is még a rejtett időszakban készült. És milyen terepszín lehet? Az olasz eredeti, vagy már a magyar tarka előzménye? Vannak ezeken a képeken kívül más képek esetleg? Előre is köszönöm szépen a válaszokat. Balázs | |||||
Freddy | Adatlap | 667579 | 2020. január 7. 10:28 | ||
Köszi, arról többször volt szó, hogy az átvett német technikát szürkében használták, akár javítás után is, de ez már régebben volt, ilyenkor szokott az lenni, hogy megépíti az ember, és 5 perccel utána betolja valaki, hogy ja nem is. Mindegy, szóval akkor aki zöldet akar, építsen háború utáni csehszlovákot :) | |||||
Emerick | Adatlap | 667531 | 2020. január 6. 20:00 | ||
Üdv! Szerintem egyszer itt említettem, hogy szürke. Sőt, most fejből nem emlékszem, de szerintem a seregszemle két utolsó számában megjelent tanulmányomban is szó eshetett róla. ;) I. | |||||
Freddy | Adatlap | 667481 | 2020. január 6. 01:35 | ||
TAMÁS78 | Adatlap | 666693 | 2019. december 13. 21:33 | ||
Tudtommal a dreadnoughtjainkat is az olasz csatahajókhoz méreteztük a tervezés során, szövetségi rendszer ide vagy oda, ez a mém nagyon élesen élt a Monarchiában, és lám, később be is igazolódott. Az osztrák és a német politikai és katonai vezetésnek is mindvégig erős kételyei voltak az olaszokkal kapcsolatban. | |||||
Freddy | Adatlap | 666683 | 2019. december 13. 18:13 | ||
Nem konkrétan az Olaszország néven ismert politikai entitás ellen készülődtek. Az egységes Olaszország 1911-ben alig múlt harmincéves, előtte a Római Birodalom idején volt utoljára egységes. Az északi része pedig hagyományosan a Habsburgok fennhatósága alatt állt, a XIX. század második felében vesztették el sok harc után: Solferino, Lissa, Radetzky, bresciai hiéna, stb. Ha újra szétesett volna, a Habsburgok újra versenybe szálltak volna az elvesztett Észak-Itáliáért, így gondolkoztak. Ahogy mi 1941-ben: Jugoszláviával örök barátsági szerződés, de a szétesése után azonnal támadás a Délvidék visszaszerzésért. A katonák egyenruhája is azért volt világosszürke: az észak-itáliai táj és a dalmát tengerpart sziklái olyanok. | |||||
Gabusch | Adatlap | 666676 | 2019. december 13. 12:10 | ||
Igen, Olaszországban szinte biztosan nem szükséges a talp használata. Viszont használták, többek között Kal Koritnicánál Szlovéniában biztosan, valamint a Hét Község Fennsíkon lévő Fort Verenába is sikeresen belőttek vele, ha jól emlékszem 44 halottat eredményezve, mert felrobbant a lőszerük. a Nagyháború blogon közölt visszaemlékezések kapcsán a Doberdó vonzáskörzetében is - itt olvasható egy érdekesség, hoyg nem tudták, hogy a házfal túloldalán egy ilyen áll és amikor lőtt, ész nélkül kirohantak, mert azt hitték, hogy találat érte őket. Én építettem magamnak egyet, műgyantából kiöntve egy eredeti rézmakett maradványait (voltaképpen a cső és annak a tartója a kerek talpig bezárólag, a többi szkreccs) úgy festve, mintha egy eredeti, a sok játéktól leharcolt példány lenne. Elsősorban azért, mert bajban vagyok a színekkel. Lehetett zöld, de a HGM-ben van egy inkább barnás, talán 26 cm-es löveg, a diósgyőri ágyú leginkább zöldesszürke volt a régi kiállításon, van kimondottan sárga hegyiágyú, a marha nagy ágyújuk megint zöld, az M11 makettje kimondottan zöld, aztán legyen az ember okos. :) Abban sem vagyok biztos, hogy a Hármas szövetség kapcsán az olaszok lettek volna a fő ellenség a háború előtt, hiszen csak 1915-ben, némi területi viták kapcsán üzentek hadat, de a téma szempontjából ez irreleváns. | |||||
Freddy | Adatlap | 666672 | 2019. december 13. 09:01 | ||
Ezeket a nagy lövegeket mindig beásták,a 42cm-essel napokig kellett dolgozni. A Monarchia viszont fő harctérnek Olaszországot tekintette a háború előtt, ott, a hegyekben sziklás a talaj, én ott tudom elképzelni, hogy nem kell a talppal kínlódni. A védőlemezt én több képen is láttam, a makettre azért nem raktam rá, mert szerintem nem szép, és a 2. vh-s képeken (azon a kevésen) tényleg nincs rajta. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
stimmel. Én a dokumentum miatt eleve nem feltételeztem, hogy kamu. Láttunk már érdekességeket előkerülni