/ Fórumok /

MiG-23

Kicsit mostohán bánunk a "csapkodó szárnyú" MiG-ünkkel- nekem a másik kedvencem. Ha valakinek van képe hozzá, tegye fel ide.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58.
borisz 390924 2008. május 28. 18:43
Válasz erre
Köszi Levi, Monox!

re 810: Humbroll és revell enameljeim vannak. Ha meg lehet oldani, akkor nem vennék egy rakat festéket.
Monox 390923 2008. május 28. 17:00
Válasz erre
Szintérkép a jelvényekkel
Szintérkép a jelvényekkel

Borisz!

Maketted elkészítéséhez ezzel tudok hozzájárulni.

Üdv: Monox
Levix 390922 2008. május 28. 16:16
Válasz erre
www.plasticwings.hu/mig23/mig23.htm
Lásd itt.

Milyen festékkel festenéd?

Levi
www.plasticwings.hu
borisz 390921 2008. május 28. 15:56
Válasz erre
Sziasztok!
Nekiugrottam a témának, hátha, de nem találtam, amit kerestem.
A 02 rajtszámú MFt szeretném megcsinálni ékes felségjelzéssel, és a sokszínű festéssel. Színeket tudtok hozzá adni?
f2d 390920 2008. május 26. 09:14
Válasz erre
Rákattintasz a "Galéria létrehozása/szerkesztése" gombra, a többi meg értelemszerűen.
Makettezõ 390919 2008. május 25. 23:30
Válasz erre
Sziasztok!

Tudnátok segíteni abban, hogy tudok képet feltenni ide a fórumba?

Köszi/Üdv: Viktor
mig23papa 390918 2008. május 25. 13:53
Válasz erre
flagon

nekem itt Pápán volt a tanfolyam

a többieknek Lugovajában
flagon 390917 2008. május 23. 19:04
Válasz erre
Hol tartották nektek a tanfolyamot talán az ivánéknál,mivel azok nagyon sok mindent eltitkoltak.A rajz a lengyel Lotnictvo Szachownica 16.számában leltem.Van egy hasonló rajz a Szu-20 rol is.
mig23papa 390916 2008. május 23. 15:31
Válasz erre
flagon

Hol lehet ilyen rajzokat szerezni, nekünk a Mig 23 tanfolyamon nem voltak ilyen részletes rajzaink :-(
flagon 390915 2008. május 22. 09:17
Válasz erre
docu0004
docu0004

Szárnymozgató rendszer.
f2d 390914 2008. április 18. 06:17
Válasz erre
Monox 390913 2008. április 17. 23:01
Válasz erre
SAVE0262
SAVE0262

Szia f2d!

Az kép az 1991 februári Top Gun 3. oldalán jelent meg. Használd egészséggel.

üdv: Monox
Figaro 390911 2008. április 17. 19:51
Válasz erre
268.27.3_MiG-23-Vortex
268.27.3_MiG-23-Vortex

Nekem csak kis méretben van meg.
f2d 390910 2008. április 17. 19:22
Válasz erre
MiG-23MF
MiG-23MF

Sziasztok MiG-23 fanok!

Ez a kép benne volt egy régi Top Gunban színesben, akinek megvan légyszi küldje el nekem. Az erdeti mégjobb lenne, biztos ott lapul valamelyik lelkes gyűjtő archivumában. Előre is köszi.

f2d.hun@hotmail.com
mig23papa 390909 2008. március 31. 21:53
Válasz erre
Monox

Ezt is köszönöm.
Eddig azt hittem ismerek mindenkit akik a 23-assal repültek, de most van néhány ismeretlen név, még nem tudom mi lehet ennek az oka. De mint szoktam, majd nyomozok egy kicsit.
mig23papa 390908 2008. március 31. 21:46
Válasz erre
Monox
Köszi hogy betetted ezt a cikket, ez sem volt meg nekem, és mennyi minden hiányozhat még a gyűjteményemből.
Monox 390907 2008. március 31. 15:07
Válasz erre
SAVE6185
SAVE6185
SAVE6186
SAVE6186

Valamikor régen ez titkos lehetett, aztán 1997-ben megírta a Haditechnika. Tehette, akkor már nem repültek a gépek. És az utókornak jó szolgálatot tettek vele.
Monox 390906 2008. március 31. 14:45
Válasz erre
Mig23papa! a 756-ban kérdezted, hogy hol olvastam a század jelzések nem hivatalos létéről. Véletlenül ugyan, de itt olvastam róla.
Monox 390905 2008. március 31. 14:43
Válasz erre
SAVE6177
SAVE6177

Néhány szemelvény a szürke korszak kevésbé ismert epizódaiból.
mig23papa 390904 2008. március 30. 14:22
Válasz erre
SIG
köszi, az jólenne ha nem lenne ilyen pisze :-)
SIG 390903 2008. március 30. 12:11
Válasz erre
A színes képet átküldöm Neked otthonra úgy, hogy az orra is benne legyen szépen.
mig23papa 390902 2008. március 30. 11:37
Válasz erre
SIG

köszi, a fekete fehér megvolt, de pocsékabb minőségben, a létra tetején Cseh János
álldogál. A színes kép nem volt még meg eddig, hálás köszönet mindegyikért.
SIG 390901 2008. március 30. 00:49
Válasz erre
beolvasás0003
beolvasás0003
beolvasás0006
beolvasás0006

Hello MigMágus !

Akkor itt vannak a pápai 23-as képek. Talán már megvan Neked, talán nem, de mostmár igen :)

Üdv...
Figaro 390899 2008. március 29. 10:27
Válasz erre
A stencil: Travers 72-019
A szám, ék, jelvények : HAD
borisz 390898 2008. március 28. 17:10
Válasz erre
Figaro 390897 2008. március 27. 22:24
Válasz erre
MiG-23 1
MiG-23 1
MiG-23 2
MiG-23 2

Ptamas!
Nekem ezt sikerült kihozni egy Arfix 1:72 kittből.
Üdv: Figaro
mig23papa 390896 2008. március 27. 22:02
Válasz erre
13-15a k
13-15a k
13-16a k
13-16a k
13-19f
13-19f
13-23f
13-23f
13-27f
13-27f
13-30f
13-30f
13-31a k
13-31a k
13-31k
13-31k
13-33k2
13-33k2
Jómagam és Capt.R. Zwart
Jómagam és Capt.R. Zwart
Sáfár Albert
Sáfár Albert

ati27

Jól emlékszel 1992. 08. 08-09.
Csillagvadász 390895 2008. március 27. 21:11
Válasz erre
Urak,ha valakit érdekel Balaton féle átalakító, nekem van egy elfekvő, amiből sztem soha nem lesz makett, akit érdekel, annak szivesen eladom! Én maradok majd az együlésesnél...
Üdv:CSV
ati27 390894 2008. március 27. 20:31
Válasz erre
Milyen jó, hogy annak idején megrendeltem Gábortól, és elhozta még mosonra. Egyszer majd nekiugrok az ub-nak. Nem tudom, a 23-asban van valami kecsesség. Hm pápán jó volt őket mustrálni úgy 2 éve. Meg még nagyon emlékszem a taszári replőnapon a repülésére, pedig lassan 15 éve volt. Asszem 92-ben?
Monox 390893 2008. március 27. 16:41
Válasz erre
92196_86501_mig29ubt2_flogger.gif
92196_86501_mig29ubt2_flogger.gif

Na hamár...! Zsury nevű felhasználónk készítménye ez a kép, de ha már tévesztettem, és MiG23papa szerint lassan csapkodószárnyú lesz a MiG-29-es akkor ideje elémenni a dolognak. :)))
Miggyuri 390892 2008. március 27. 06:03
Válasz erre
PTamás!
Üdv a MiG-23 mexállottak között. :)
Miggyuri
Ptamas 390891 2008. március 26. 19:23
Válasz erre
Miggyuri!
Köszi az infókat.Már régóta gondolkodom h szerezni kellene eggyet, de ahogy voltam Szolnokok és ott volt gyönyörűen felújítva,rögtön rájöttem,h kell egy a polcra.:)
Óváron vadászok.
Üdv!
mig23papa 390890 2008. március 26. 16:51
Válasz erre
Mohox

semmi pánik előbb utóbb a Mig29 is csapkodószárnyú lesz :-)
Monox 390889 2008. március 26. 15:57
Válasz erre
Hoppá... Megkérnék egy T. Moderátort, hogy az utolsó hozzászólást legyen kedves áthelyezni a MiG-29-es topicba ezt pedig törölje. Köszönöm!
Monox 390888 2008. március 26. 15:54
Válasz erre
DSCN0800
DSCN0800
DSCN0801
DSCN0801
DSCN0802
DSCN0802

Ezeket a képeket 3 órával ezelőtt készítettem Kecskeméten. Nem túl jó minőségűek, de mindig annak örülök ami van.
Miggyuri 390887 2008. március 26. 06:10
Válasz erre
Ja, az árak sem túl mellbe- vagy inkább zsebbevágók!
Miggyuri 390886 2008. március 26. 06:09
Válasz erre
PTamás!
Igazából nincs tökéletesnek mondható 23-as makett - sajnos. Nem nagyon nyúlhatsz mellé sem az Aca, sem a Heller, Airfix(bár ezzel nem szívesen találkoznék mégegyszer, sem bármelyik ex-szovjet gyártó munkájával. Mindegyinek megvan a maga szépsége és kínja. Ami lényese, hogy elkerülj egy csomó plusz munkát, hogy olyan változatot keress - ez a többség - ahol a függőleges vezérsík hosszan előre nyúlik a kabin irányába, azaz nagysvancú. Mivel nincs jó MiG-23 makett, nem csupán alak, de méretbeli eltérések is vannak, nagy munkával gyönyörő makettet építhetsz _ maga a gép is gyönyörű - kis munkával sem lesz rossz. Tehát, Academy, Heller, Airfix, Zvezda. Sajna, a Balaton Modell MiG-23 UB átépítő készletét nem nagyon merem hangosan mondani, mert már nem gyártják.
Jó munkát!
Miggyuri
PTamas 390885 2008. március 25. 19:07
Válasz erre
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni,hogy 1:72-ben milyen mig 23 makettet éri meg venni?
Az academy nagyon gáz?
(CSak h mit vadásszak majd óváron :) )
PTamas
zoli1989 390884 2008. március 25. 18:58
Válasz erre
Pontosat itt sem tudnak,
de talán ha felveszed a kapcsolatot a hozzászólóval, akkor többet tudhatsz meg.
forum.index.hu/Article/showArticle
135-ös hsz.
Monox 390883 2008. március 25. 18:48
Válasz erre
MiG-23papa!

A Jak-28-asról nincsenek új hírek? Senki múzeumának nem kellett?
És a Tökölre került már említett 0220-as számú Mig-21-esnek mi lesz a sorsa, kié lett?
Monox 390882 2008. március 25. 18:45
Válasz erre
Nem tudom, hogy mi az értelme, hogy éveket várnak a hivatalos kivonással egy-egy gép esetében de az tény, hogy a múltban is volt sok ilyen. A magam részéről Horváth Sándor örnagy 1991-es katasztrófáját tudom említeni, itt a gépet 1995-ben selejtezték le hivatalosan. Dobai Attila 5822-esét pedig 2000-ben. (96-ban katapultált).

Ami Pedig a Cápetit illeti ez az információ gyanúsan sok helyről egyezik azóta is és nem fordult elő, hogy valaki kicsit is másképp adta volna elő. Pilóták és műszakiak éppúgy mint a vetaránok. Azt nem tudom, hogy a felségjel és az oldalszám színén és alakján kívűl szabályoznak-e még valamit (aligha hinném) azt pedig, hogy egy bemutatóra átfestenek valamit néha, az egy telejesen elfogadott dolog. Igaz, akkor még nem volt az (sőt magyarországon máig nem az), így azt sem tudhatjuk, hogy külömböző előljárói szinteken volt-e következménye a dolognak. Tény: akárhogy is, sárga maradt a gépünk:)))
mig23papa 390881 2008. március 25. 14:02
Válasz erre
Bombraider

Most telefonoztam Földi Sándorral, meglepetésemre nagyon barátságos hangnemben beszélgetett vele. Elmondásának lényege, hogy egyszerűen rákényszerítették arra amit tett. (Megsúgta nekem, hogy nem a hatóságok akarták, hogy fizessen, hanem a hatóságoknál lévő néhány ember.)
A gépeknek kb a 70-80 %- át eladta kölföldi (Német- és Spanyolországot említette) múzeumoknak, és magánembereknek.Arról nem kívánt nyilatkozni, hogy kinek és hova. Néhány gépe itt maradt az országban, Tökölre is került belőle. A lángvágóval szétvágott gépeket alkatrészként felhasználva komplettírozta az eladásra szánt gépeket. Szavaiból úgy vettem ki, hogy a MÉH telepre csak olyan holmi került, amit már másra nem igazán lehetett volna használni.
Tehát ha igaz amit mondott, akkor talán még valahol, valamikor láthatóak lesznek ezek
a masinák. Reménykedjünk ebben.

Mondott több nem igazán publikus információt is , talán csak azért mert a levelemhez mellékeltem a sajtóigazolványom másolatát is. Abban maradtunk, hogy ezt a történetet nem igazán akarja nagy nyilvánosságra hozni, egyelőre, de jelezni fogja nekem , ha
meggondolta magát, és bővebben nyilatkozna erről.
Párhuzamba állította a keceli múzeum, történetét, oda sem igazán egészen törvényesen kerültek az ott található kiállítási tárgyak, repülők, és egyéb holmik, ami végül is az odalátogatók szempontjából, ma már tök mindegy.

Na ennyivel lettünk okosabbak, az üggyel kapcsolatban semmi érdemit nem lehet már tenni, sajnos.
Bombraider 390880 2008. március 25. 12:26
Válasz erre
Szia!
Nem tudom,hogy hogy jutottak hozzá a gépek,vagy hogy nem,csak annyit,hogy cirka 1 éve eladta őket,mert a hatóságok annyi minden miatt akarták,hogy fizessen,hogy inkább eladta őket..
Miért,amúgy rendes múzeumot akartak csinálni a gépekből?

üdv:bomb
mig23papa 390879 2008. március 25. 12:24
Válasz erre
Bombraider

persze hogy arra, azért írtam hogy tök röhej lenne ha kiderülne hogy hadrendben lévő
gépeket darabolt fel lángvágóval ez a marha Földi Sándor, érdemes volt rábízni a gépeket annak idején :-(
Bombraider 390878 2008. március 25. 12:10
Válasz erre
Szia!
Az alsónémedii roncsrancsra gondolsz?
Mert sajna az már bezárt...

üdv:bomb
mig23papa 390877 2008. március 25. 11:46
Válasz erre
búza

igazad van annyira, hogy a Pápán 2000 óta tárolt "kiselejtezett" gépeket is csak a közelmúltban vonták ki a hadrendből, de ennek szerintem inkább az lehetett az oka , hogy néhány ember így könnyebben a saját kezére játszhatta azokat

ki tudja, ismerve s magyar hivatalos eljárások zűrzavaros rendjét, még az is kiderülhetne, hogy a Földi Sándor roncs-rancson széttrancsírozott gépei is hadrendben vannak még, tényleg nagy röhej lenne , ha így lenne
mig23papa 390876 2008. március 25. 11:40
Válasz erre
ati27

nem igazán tudom elhinni , hogy akinek a kezében volt a festékszóró pisztoly , hanyag eleganciával kockáztatta volna a katonai karrierjét, meg azok sem akik körülötte állva tudtak a dologról, (nem egy félórás meló volt az is biztos) már csak azért sem , mert már akkor is szigorú nemzetközi szabályok határozták meg , hogy milyen lehet egy harci gép, egy ilyen akciót különben sem két perc alatt beszélnek meg az illetékesek
mig23papa 390875 2008. március 25. 11:19
Válasz erre
Monox kíváncsian várom, bár a Top Gunos cikkeknek nem mindíg kell ám hinni :-)
mig23papa 390874 2008. március 25. 11:18
Válasz erre
Monox kíváncsian várom, bár a Top Gunos cikkeknek nem mindíg kell ám hinni :-)
Monox 390873 2008. március 24. 18:47
Válasz erre
Nem vonták ki csak átfestették. A parancsnoki vélemény természetesen rögtön az volt: visszafesteni! De aztán a századnál elérték, hogy legalább addig maradjon, amíg mindenki repül vele. Aztán a gép híre elterjedt külföldön is. Amikor pedig 1993-ban eljutott a gép Angliába, már senkinek sem jutott eszébe visszafestetni. A gép aktívan részt vett a napi repülési feladatokban, egyedül készültséget nem adhatott. Egészen 1996.10.28-ig repült, utána elkezdődött a "földi pályafutása".
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58.