<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Kamovos | Adatlap | 508424 | 2012. szeptember 12. 09:38 | ||
Sennás | Adatlap | 508423 | 2012. szeptember 11. 22:46 | ||
Köszönöm a helyesbítést.Mondom a könyvben ez van de így már nincs jelentősége.Ezt a kittet már nézegettem én is gyönyörű!Talán a könyv is megjelenik és ebben lesz pár méret rajz:) | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508422 | 2012. szeptember 11. 22:37 | ||
Ja és a Keletiblokk.com oldalon kapható, 8 pénzért már rendelheted is! | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508421 | 2012. szeptember 11. 22:36 | ||
Na Komám! Nem SU-76 alvázon volt a Cs-800,hanem a YA-12 vontatón. Oly annyira,hogy makett szempontjából a teljes alja megegyezik,arra csak farigcsálnod kell a magyar felépítményt. Ez a jármű szolgált alapul teljes egészében. Méretre mindenben megegyező, futógörgők távolságától kezdve a hossz és szélesség adatokkal együtt. Hosszabb távon tervezek is konverziót ehhez a kitthez. | |||||
lacipapa | Adatlap | 508420 | 2012. szeptember 11. 22:15 | ||
Köszi,figyelek. | |||||
Sennás | Adatlap | 508418 | 2012. szeptember 11. 21:04 | ||
Tisztelet az uraknak!Azt kérdezném 1:35 méretben esetleg épített már valaki Csepel K800 vontatót?Vagy valami méretezést tud valaki?Azt olvastam(nem biztos pontos)ez a gép SU-76 /átalakított/alvázára volt szerelve.A fülke és a motor magyar fejlesztés.Esetleg egy megvásárolt(miniart SU-76)készlet mellé nem lehetne egy ilyen felépítmény építeni?Köszönet:SENNÁS | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508417 | 2012. szeptember 11. 20:51 | ||
Nem tudok feltöldeni nagy felbontásban képeket. (csak a Makettinfóval ilyen problámám) De kb 1 éve töltötem fel egy rajzot a máreteimmel pont ide! Üdv. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508416 | 2012. szeptember 11. 19:42 | ||
Meg kell keresnem a KF rajzaimat. Ha meglesz, teszem fel. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508415 | 2012. szeptember 11. 19:40 | ||
Miii? Nem hallom! :-) Csepel D-344. Ha minden igaz a héten nyomtatják a 3D-s alkatrészeit. Már nem sok van belőle hátra, idén esélyes a nyers gyanta összeállítás. 3 változat: merev oldalfalú platós,lehajtható oldalfalú platós, és ejtőernyő-szállító (EZF). Van azért még vele meló bőven. Kár,hogy nem sok időm van rá! Az EZF ezáltal üres,és majd opcióként lehet hozzá törzsbusz,műhely kiegészítő készlet. | |||||
lacipapa | Adatlap | 508414 | 2012. szeptember 11. 19:23 | ||
Szervusz Törzsbusz! Halkan érdeklődöm,hogy hol tartasz a CSepel teher autóval?Már nagyon várom! Üdv,Laci | |||||
lacipapa | Adatlap | 508413 | 2012. szeptember 11. 19:20 | ||
Én már pedzegettem neki,de még nem válaszolt.\"Bombázzátok\" Ti is!Hát ha...? | |||||
DAC665 | Adatlap | 508412 | 2012. szeptember 11. 18:50 | ||
nagyobb méretű képeket keresek DAC665 tipusu gépjárműről lehetőleg műhely felépítményest de bármi más is megfelel akár inkurrens képek is ! | |||||
DAC665 | Adatlap | 508411 | 2012. szeptember 11. 18:50 | ||
SZIA TÖRZSBUSZ ! Nagyon köszönöm a képet nagyon tuti ! | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508410 | 2012. szeptember 11. 18:39 | ||
Brutál, pedig szegény nagyon ...ar konstrukció- persze erről nem ő tehet. :-) | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508409 | 2012. szeptember 11. 18:38 | ||
Beszéljük rá Farkas469-et, csináljon mestert a KF-2 ből. Nekem nincs rá időm sajna. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508408 | 2012. szeptember 11. 18:36 | ||
Sennás | Adatlap | 508407 | 2012. szeptember 11. 18:15 | ||
Köszönöm Freddy! | |||||
Freddy | Adatlap | 508406 | 2012. szeptember 11. 17:48 | ||
Rendőrségi/határőrségi BTR-ek, amiket Iraknak adtunk. A tarka festéssel voltak nálunk (nem tudom, mennyit voltak éles használatban mondjuk), átadás előtt lettek átfestve sárgára (mint a T-72-esek). Korábban volt már szó róla a szovjet harcjárműves topikban, én arra emlékszem. | |||||
Sennás | Adatlap | 508405 | 2012. szeptember 11. 17:20 | ||
Lali_1985 | Adatlap | 508404 | 2012. szeptember 11. 14:42 | ||
KF2 felépítmény engem is érdekelne 1:35-ben Uralhoz... :) | |||||
DAC665 | Adatlap | 508403 | 2012. szeptember 11. 13:56 | ||
igazából teljesen mindegy a lényeg hogy a típus legyen DAC . | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508402 | 2012. szeptember 11. 01:42 | ||
Inkurrens képek? ( :-) ) Nos- a DAC-665T műhelykocsijának felépítménye a segédkerettel együtt szintén KF-2. (ebben: tb,ejegk,műhgk,több változat.) aztán a vízszállító665C és platós szinténa T változatból. Ezzel kimerült az MN Dac gépjárművei. | |||||
lacipapa | Adatlap | 508401 | 2012. szeptember 10. 18:56 | ||
Sziasztok! Ez a Kf-2-es felépitmény,1:35-ben,URAL-ra engem is érdekelne.Volna erről méreted? Van stirol lapom,meg kéne próbálni,csak számomra ismeretlen ez a gép.Annyi ponyvás van már,egy műhely kocsi,vagy vezetési pont jó lenne.Tudnátok ebben segiteni? Üdv,Laci | |||||
DAC665 | Adatlap | 508400 | 2012. szeptember 10. 18:43 | ||
nagyobb méretű képeket keresek DAC665 tipusu gépjárműről lehetőleg műhely felépítményest de bármi más is megfelel akár inkurrens képek is ! | |||||
Kamovos | Adatlap | 508399 | 2012. szeptember 9. 21:15 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 508398 | 2012. szeptember 9. 16:05 | ||
Azért lehet meg kéne csinálni újból,de le kéne önteni. Itthon valamennyire bizti volna rá igény. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508397 | 2012. szeptember 9. 16:04 | ||
Külföldön már csak azért sem lenne igény ebben a kivitelben,mert ez magyar! A KF sorozatú felépítmény család magyar gyártmány, a LABORMIM készítette. Egy orosz \"bódé\" mesterezése már esélyesebb külföldi piaci szempontból. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508396 | 2012. szeptember 9. 14:33 | ||
Igen ezért ítram nem lesz gyártásban, mert nincs rá kereslet. Kf-2-est magadnak kell megycsinálni vagy megcsináltatod valakivel. Üdv. | |||||
DAC665 | Adatlap | 508395 | 2012. szeptember 9. 13:19 | ||
SZIA FARKAS469 ! Sehol nem találkoztam még olyan felépítménnyel amin KF2-es konténer lenne csak olyannal amin vízszállító tartály van . Szeretnék egy ijen gépet összedobni ezért is érdeklődtem hogy van e ? Konténert hol lehetne összerakatni ? | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508394 | 2012. szeptember 9. 10:06 | ||
Helló DAC665! Dac 665-t csak 1/72-ben lehet beszerezni Balaton Modell gyártja! Műhely kocsin Kf-2-es felépítmény van. Nem velószínű, hogy azzal lesz kiadva. (külföldön nincs rá igény!) Felépítményt csináltatnod kell valakivel.. Én már egyszer csináltam igaz 1/35-ben... Üdv. farkas469@gmail.com | |||||
DAC665 | Adatlap | 508393 | 2012. szeptember 9. 08:26 | ||
De nagy a hallgatás a fórumon ! | |||||
juge75 | Adatlap | 508392 | 2012. szeptember 8. 02:08 | ||
DAC665 | Adatlap | 508391 | 2012. szeptember 7. 21:28 | ||
DAC665c típusú műhelykocsi makettet gyárt valamelyik cég ? | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508390 | 2012. szeptember 7. 00:27 | ||
hááát...igazából van mit változtatni bár ugyan nem sokat,de az mind jellemző különbség külalak szempontjából. | |||||
mykman | Adatlap | 508389 | 2012. szeptember 6. 21:49 | ||
Igazabol a zvezdat(151) akarom feljavitani a trumpeter(157) alkatreszeivel , pl motor , kabin. Ezek csereszabatosak ? A hatso kerekeket eszrevettem de mas nem tunik fel nekem elsore. | |||||
DAC665 | Adatlap | 508388 | 2012. szeptember 6. 21:21 | ||
igy van nálunk volt mind a kettő d10 motorral szerelt ural nincs is több az országba belőlle | |||||
juge75 | Adatlap | 508387 | 2012. szeptember 6. 19:14 | ||
A Zis-ből lett a Zil. A Zis-151 hátsó kerekei duplák és vékonyak, a Zil-157-é vastagabb, és szólóban vannak a hátsó futóművön. | |||||
juge75 | Adatlap | 508386 | 2012. szeptember 6. 19:09 | ||
Zis 151 és a Zil-157 között elég sok a difi. Miért akarod a Trumpetert (Zil-157) feljavítani a Zvezda (Zis-151) készlettel? | |||||
mykman | Adatlap | 508385 | 2012. szeptember 6. 17:38 | ||
Koszi Juge75, A minosegerol tudni valamit ? nemelyik kepen a kerek eleg szabalytanannak tunik , valoszinu torzult ontoforma. Es meg 1 kerdes , mik az alapveto kulonbsegek a zil-151 es 157 kozt ? Pl ha veszek 1 italery/zvezda/revell 151 est tudom hasznalni feljavitani a trumpeter 157 es alkatreszeit ? | |||||
juge75 | Adatlap | 508384 | 2012. szeptember 6. 15:19 | ||
Az oruzsejnyik-fegyver készítő csinál ezzel a \"tyúkláb\" mintával kereket és felnit, 35-ben, de beszerezhetetlen nálunk. | |||||
mykman | Adatlap | 508383 | 2012. szeptember 6. 12:24 | ||
Sziasztok Nem tudja valaki ki csinal ilyen Zil 151 es kereket ? en.wikipedia.org/wiki/File:P-3_na_ZiS_151_RB.jpg | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 508382 | 2012. szeptember 6. 10:03 | ||
lukács zsolt | Adatlap | 508380 | 2012. augusztus 29. 20:48 | ||
az első vonó szem nem is vono inkább toló az apán.van róla fényképem.kár szórakozni a fotómaratással mert 3 vas lapból van csak.0,5-ös sztirol lapból kb 10 perc legyártani! | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 508379 | 2012. augusztus 29. 20:44 | ||
szia 2000-ben voltam katona kecskeméten és a hh 93 95 -ös ural apával dolgoztam.szép lett a makett az egyen és váltó áram kábelek is teljesen élethűek.jól esett látni a bébit.további jó építést!kama3 diesel power! | |||||
TPilu | Adatlap | 508378 | 2012. augusztus 26. 20:07 | ||
Nálunk még a mentő is ilyen volt. A személyszállító változathoz pedig \"D\" kategóriás jogosítvány kellett. Személy szerint nem sírom vissza őket. | |||||
Freddy | Adatlap | 508377 | 2012. augusztus 26. 16:14 | ||
,,És még annyi,ha megnézed az Uralomat, nincs agyonkoszolva,koptatva mert nem életszerű még akkor sem,ha a kicsinyítésből adódó változásokat a szemnek arányossá,egzakttá kell tenni. Minden makettező itt cseszi el és ezért nem tetszik sok makett. besarazzák beködölik és életszerűtlen hatássá válik.\" Szerintem a sok sár meg por még oké, végülis koszolódnak a járművek. Ha időnként le is mossák őket, elég egy hosszabb menet földúton, és már nem látszik ki a porból-sárból. Túltolni inkább a rozsdát és a sérüléseket szokták, de azt viszont nagyon: pár hónapos (2. vh-s) illetve rendszeresen karbantartott (modern) harcjárművek úgy néznek ki, mintha évek óta elhagyatottan állnának. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508376 | 2012. augusztus 26. 15:13 | ||
Meriferi | Adatlap | 508375 | 2012. augusztus 26. 10:29 | ||
lacipapa | Adatlap | 508374 | 2012. augusztus 25. 17:32 | ||
Köszi,én is vizzel csináltam eddig,csak a pzs állaga más,puhább és szárazon nehezebb szabni.Nekem,de most kipróbálom a k.papirt is. Üdv,Laci | |||||
lucky | Adatlap | 508372 | 2012. augusztus 25. 17:22 | ||
Annyit még hozzá, ha sima vízzel kezelt papírzsepi is formára köt. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Ha nem tévedek!
Ami azért velem is előfordul!
Akkor JÁ-12 egy olyan Já-11 amit a G.M.C.-4-71-es motorjával szereltek 1943-ban.
Azt még tegyük hozzá, hogy természetesen létezett küllős görgősorral is.
Na most!
A JÁ-11 a T-70 vagy T-70M kocsira épült.
Ez a kocsi bár a futóművének alkatrészei (maghajtó kerék feszítő kerék, felső görgők alsó görgők)azonosak a SU-76-al, mégis rövidebb nála.
Mivel, a T-70-nek alul 5db, a SU-76nak pedig, 6db alsó görgője van, mint ahogy a Cs-800-nak is.
Tehát az 1/72 méretben kapható Csepel 800-as hosszabb mint kéne, mert az a SU-76 kocsira készült.
De nekem most már így is jó lesz!
A CS-800-nak volt egy civil változata is amit ha nem tévedek Győrben készítettek, és olaj fúró tornyot szállított, illetve üzemeltettek róla.
Ennek a járműnek a kocsija hosszabb volt, 7db alsó görgőt kapott, és a Csepinyec nevet.
Üdv: kamovos