/ Fórumok /

MiG-23

Kicsit mostohán bánunk a "csapkodó szárnyú" MiG-ünkkel- nekem a másik kedvencem. Ha valakinek van képe hozzá, tegye fel ide.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58.
búza 390872 2008. március 24. 17:43
Válasz erre
Szerinted a délszláv háború kellős közepén ki mert volna vonni valaki a hadrendből egy vadászrepülőt csak úgy, a felettesek tudta nélkül azzal, hogy sárgára festi? Erősen valószínűtlen!
Monox 390871 2008. március 24. 15:22
Válasz erre
Örülnék, he előkerülne, bár ennél több akkor sem hiszem, hogy kiderülne belőle. A Cápeti készítése valóban "szupertitkos" volt, az átfestés a bemutató előtti éjszakán zajlott, hogy senki ne tudja megtiltani. Azt, hogy a gépre tett "egyedi azonosítókkal" még külön kinek volt gondja ezt nem tudom, de az tény, hogy a gerincre és a függőleges veszérsíkra festett CAMEL dohányemblémát soha többet nem láttuk a Taszári repülőnap után...
(Ez azért is érdekes, mert szerintem pont a CAMEL cigicég miatt lett sárga a gép. legalábbis a CAMEL alapszíne ez a szín, más reklám nem volt a gépen, sem akkor sem később. Nagyon érdekes lenne tudni, honnan szedték a szponzort!)
ati27 390870 2008. március 24. 14:45
Válasz erre
Monox, Valami halványan dereng.. Sőt valami olyan is, hogy anno a taszári repnapra a Cápeti 21-est is "engedély" nélkül festették le. De lehet, hogy ezek a dolgok csak legendák..
Monox 390869 2008. március 24. 14:42
Válasz erre
A Top Gun valamelyik, tán a 90-es évek közepén-végén megjelent számában. A konkrét cikkre csak foltokban emléxem, arra viszont igen, mennyire elkerekedett a szemem ennek láttán. Most szkennelem befelé az újságokat, ha megtaláltam visszatérünk rá, oké?
mig23papa 390868 2008. március 24. 11:02
Válasz erre
Monox 390867 2008. március 24. 08:34
Válasz erre
Azt olvastam, hogy mind a század,- mind az ezredjelzések a gépeken és a hajózóruhákon mind a mai napig ún. "nem hivatalosan" vannak fent... Az egyéni jelzések pedig főleg (márha egyáltalán mernek még csinálni ilyet a biztos lefestés tudatában).
mig23papa 390866 2008. március 23. 21:13
Válasz erre
Régi szd jel
Régi szd jel

még annyit hogy sutyiba (engedély nélkül) ment ennek is e felfestése, fent volt néhány 21-esen is, (hogy melyikeken, senki sem emlékszik) és kint volt a kesziben, de amikor megtudták hogy ellenőrzés lesz, akkor le kellett azokat a gépeket cserélni olyanra amin nem volt felfestve

találtam géprefestett képet is valahogy így nézett ki
SSgt_Chris 390865 2008. március 23. 20:07
Válasz erre
Igen-igen, pont ezt akartam megkeresni én is, még pártucat hozzászólással lejjebb, de elkeveredett a gépemről... Nah mindegy...szóval télleg ez a titokzatos folt előélete.
mig23papa 390864 2008. március 23. 18:12
Válasz erre
Régi hímzett századjel
Régi hímzett századjel

Az 1 képen a svancon a csillag előtt látható világos folt (meg a 01, 02, 03, orrán is látható kisebb folt) a mellékelt képen látható "ideiglenes" felfestett századjelet volt hivatott eltakarni, ami ezeken a gépeken római egyessel volt látható, mivel ez az I. század volt
mig23papa 390863 2008. március 23. 18:04
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4

honvédségi logika ami kerek cipelik, ami szögletes gurítják

vagyis álcázzuk le a szürke gépeket a szürke betonon tereptarka álcahálóval :-))

A képek Mezőkövesden készültek 1984-1985 ben valamikor
Monox 390862 2008. március 22. 15:44
Válasz erre
Kivágott kabinok, szimulátorok - 07
Kivágott kabinok, szimulátorok - 07
Dscn4689
Dscn4689
Dscn4690
Dscn4690
Dscn4693
Dscn4693

Csehországban, Vyskov-ban készült az első kép, a másik 3 Prágában a Kbely múzeumban. Bár a 23ML kabinteteje már sárga, a beleseje vadiújnak tűnik. A -23BN kabintetején keresztül olyan tiszt fotót sikerült lőni, mintha nem is lenne benne plexi.
mig23papa 390861 2008. március 22. 13:09
Válasz erre
0002
0002
0003
0003

Monox

jók a képek, kár hogy valaki összemaszatolta a kolléga ábrázatát legyen itt az igazi is
meg még egy

off: feladtam a 2 DVD lemezt
Monox 390860 2008. március 22. 09:26
Válasz erre
03a
03a
08
08

Egy példa a Mig-23-assal kapcsolatos oldalszám festésekről. Soproni Károly 04-es oldalszámú gépe az egyetlen, amiről van kép mindkét féle oldalszámról. Mig23papa-nak külön is köszi a fotókat!
Monox 390859 2008. március 20. 08:21
Válasz erre
Rendben van. Tudom, hogy külömböznek a Szovjetúnióban használt szögletestől, csak azért írtam így, mert az érkezések idején minden egyes MiG-21 esen és 23-ason ezek a számok voltak (sőt a MiG-15, - 19-eseken és még nagyon sok más típuson is!)és a Szovjetúnióban festették fel őket gyárilag. Utána pedig ismét fel-, és lekereültek a gépekről. Ennek oka viszont ma sem ismeretes előttem.
Daala 390858 2008. március 19. 20:58
Válasz erre
A mieink inkább a lengyel és kínai oldalszámokra hasonlítanak jobban.
Daala 390857 2008. március 19. 20:58
Válasz erre
Azért azok nem igazán "szovjet" formájúak, csak szögletesebbek a kerek számoknál. Ha jobban, közelebbről megnézed, az orosz gépeken sokkal szögletesebbek a számok, mint a mieinken. A magyar "szöletes" számok láthatóan kerekebbek, ívesebbek mint azok.
Monox 390856 2008. március 19. 07:52
Válasz erre
Sokaig nem értettem, hogy a pápai MiG-23-asoknak 01-től 06-ig miért van átfestve az oldalszáma méghozzá az eredeti Szovjet formájúra. Most már kezdem kapisgatni a dolgot.
Azt viszont nem, hogy a MiG-21biszek és UM-ek között is miért volt több "szovjetre átfestett" oldalszámú gép amire eredetileg a a PG-s oldalszám volt felfestve. Ráadásúl később ezen gépek jó részére ismét a PG-s magyar formájú oldalszámot festették fel. Pl. 41,42,47,6253-as gépek és társaik.
sainz 390855 2008. március 18. 23:00
Válasz erre
Lacy!

Koszi!
Eppen csak a szememet nem verte ki, de nekem fel sem tunt...:))
mig23papa 390854 2008. március 18. 22:03
Válasz erre
heló Balázs
alátámasztalak, volt valami ilyesmi, mert valaki (lehet hogy a Bakó Feri volt)
kitalálta hogy így sokkal jobban lehet látni a leszálló gép számát, meg is jelent egy kép erről, mert éppen egy keszibe készített tv riporton ez a fajta szám virított a gépen a hajózó mögött,
valaki le is fotózta, nekem is megvolt a kép, de lehet elszállt egy régi vinyómmal együtt, majd megpróbálom a haveroktól újra beszerezni

az érdekes az hogy telefonáltak a PG-be is hogy ha már ott van a gép nagyjavításon akkor azt is fessék olyanra, a PG-seknek leesett az álla, mivel az ilyen jelzéseket komoly nemzetközi szabályok rendezik, és megsúgták hogy a pápai gépen is azonnal állítsák helyre az eredeti állapotot, mert nagy balhé lesz
Horvath_Balazs 390853 2008. március 18. 21:37
Válasz erre
Sziasztok! A közelmúltban hallottam egy érdekességet, és szeretném, ha alátámasztanátok vagy megcáfolnátok. Állítólag a magyar 23-asokon egy ideig fehér volt az oldalszám, piros kerettel, de kb. fél év után visszatértek a "hagyományos" színkombinációhoz. Ez számomra új információ, Ti tudtok erről?
Lacy 390852 2008. március 18. 21:30
Válasz erre
A NDK-ban maradt géppel kapcsolatban: nem biztos, hogy az általad korábban feltett képen szereplő gép, és a Németeknél maradt (múzeumban ma is megtekinthető) Mig-23S ugyan az a példány. A két gépnek más-más az orrkúpja. A feltett fotón az elterjedt kerek, a Németeknél maradt gépen a korai csúcsos orrkúp látható.
sainz 390851 2008. március 18. 20:36
Válasz erre
Monox!

Tudomasom szerint csak az oroszok hasznaltak a -23S-t, es csak otthon a Szu-ban(ez tobb konyvben is igy szerepel).
A foton levo gep vmelyik Moszkva melletti ezrednel(nem Kubinka) volt rendszerben.
Most varom a pontos valaszt.
Erdekes modon az NDK-ba kerult egy ilyen gep - technikusok tanultak rajta.
Ez felveti a lehetoseget, hogy a 16.Legihadsereg egyik(vagy tobb) ezrede esetleg szinten repult MiG-23S-sel.
Regebben feltettm ide egy ATU-ba futott -23S fotot, az lett a nemeteke.
Gyartott darabszamot majd megtom nezni par nap mulva egy konyvben.
Monox 390850 2008. március 18. 17:06
Válasz erre
Volna egy kérdésem a MiG-23S tipussal kapcsolatban.

1. Hány darabot készítettek összesen ebből a változatból?
2. A Szovjetúnión kívűl repült-e más ország(ok)ban is?
sainz 390848 2008. március 17. 23:47
Válasz erre
20-1-03_resize
20-1-03_resize

Egyik baratom Husvetra kuldott egy MiG-23Sz fotosorozatot.
Mondhatni ritkasagok.
mig23papa 390847 2008. március 3. 20:20
Válasz erre
Nagyon szívesen
Itt még megvolt minden gépünk :-) de utána szép lassan elkezdtek fogyogatni :-(
Daala 390846 2008. március 3. 17:49
Válasz erre
A kép is király!
Daala 390845 2008. március 3. 17:46
Válasz erre
Laci!
Én voltam, köszi a választ!
Daala
mig23papa 390844 2008. március 3. 13:27
Válasz erre
Mezőkövesd 1985
Mezőkövesd 1985

már nem emlékszem ki kérdezte hogy mikor és miért szerelték le az orr kerék burkolatokat a Mig 23-asokról, de a válasz a következő

oroszoknál egy felszállás alkalmával összeszedett valami idegen tárgyat (lehetett faág , vagy valami hasonló) az orrfutó, és a behúzáskor eldeformálódott a kerék burkolat, olyan mértékben, hogy a következő kiengedéskor annyira beleakadt valamelyik hidraulika csőbe, hogy ki is tépte azt
a hasonló esetek elkerülése érdekében adott ki az orosz egy buletint (utasítást) , hogy minden gépről le kell szerelni
az időpontra már nem igazán emlékszik senki sem, de 1985-ben még biztosan fent voltak
flagon 390843 2008. március 1. 09:14
Válasz erre
docu0002
docu0002

Még mindig APU-23!
Rumcájsz 390842 2008. február 28. 21:38
Válasz erre
Szerintem itt inkább a periszkóptükör helyének kivágása okozta a problémát, ami feszültség-gyüjtő és koncentráló terület minden kivágással gyöngitett felületen, lásd
a Comet utasszállitó szögletes ablakaiból bekövetkező katasztrófákat. A 21-nek vala-
mivel kisebb dekkje volt, akkora felület még lehet, hogy épp elviselte a túlnyomást, a 23-on lévő kissé nagyobb tetőnek meg már túlzott terhelés volt, elkezdte "kidolgoz-
ni" a plexit a keretből, és ez mindig a hajszálrepedésekkel kezdődik minden mechani-
kai terhelés esetén /még a fémekben is/.
sainz 390841 2008. február 28. 21:24
Válasz erre
Akkor ez egyben azt is jelenti, hogy meg a 70-es evekben is gondot okozott az oroszoknak olyan minosegu plexit gyartani, ami hosszutavon elviseli a nyomaskulonbseget?
Rumcájsz 390840 2008. február 28. 21:19
Válasz erre
Talált, süllyedt, a 27-es alacsonytámadó-csapásmérő/vadászbombázó, 10-12-ezernél magasabban semmi dolga, hatezer fölött is csak a gazdaságosabb, üzemanyagkimé-
lő, nagyobb távolságú átrepülések, cél-megközelités fordulhatnak elő.
sainz 390839 2008. február 28. 21:12
Válasz erre
OK.
De a MiG-27 merevites nelkuli kabintetot kapott.
Talan mivel ritkabban jar a sztratoszferaban?Kisebb a nyomaskulonbseg?
Rumcájsz 390838 2008. február 28. 20:34
Válasz erre
Mivel a második képen R-23 lóg a pilonon, elég egyértelmű,hogy az APU-23 őse, csak később egy csomó súlyt lespóroltak róla. A kabintető közepére meg azért kellett a hosszirányú merevités, mert a nagy felületű plexi valszeg nem birta a kabin túlnyo-másából adódó erőket /főleg, hogy középen a periszkóp miatt ki is volt vágva/.
A plexiben ilyenkor hajszálrepedések keletkeznek /ún. "ezüstöződés"/, ami a rásütő napfény miatt rendkivül rontja a kilátást, később a túlnyomás hatására kiterjedő re-
pedések miatt ki is robbanhat a kabintető./ Lásd Parragi Vilmos főhadnagy 21F-13 gépének kirobbant kabintetője 1965 máj.4, utána kényszerleszállás/
sainz 390837 2008. február 28. 19:06
Válasz erre
64
64
60
60

airforce.ru/history/modern/kolotukhin/index.htm

Mi ez a furcsa pilon a 23-ason?
Az APU-23 elodje lenne?

Az is erdekes, hogy a korai 23M-eken meg nem volt ott a kabinteto kozepen az otromba szeles merevites.
Mi a banatnak gyartottak kesobb azzal a kabintetot? Hogy kevesebet lasson kifele a pilota?
mig23papa 390834 2008. február 26. 22:21
Válasz erre
docu0009
docu0009
docu0013
docu0013
docu0284
docu0284

mint ahogy például ezeket is
mig23papa 390833 2008. február 26. 16:55
Válasz erre
Indiszkrecio:

sainz - mig23papa 1:1 sohasem lehet,
mivel én mindíg vissza adom a külcsönkapott képeket :-)
sainz 390832 2008. február 24. 01:40
Válasz erre
papa 0104_resize
papa 0104_resize
Untitled-Scanned-46_resize
Untitled-Scanned-46_resize
Untitled-Scanned-54_resize
Untitled-Scanned-54_resize

A pontos idopontot majd megkerdezem egy uttoro orsvezetotol, biztosan benne lesz a naplojaban...:))

Indiszkrecio:

sainz - mig23papa 1:1

En ugy gondolom nincs sok ertelme folytatni, bar kozben uj infokkal, kepekkel gazdagodtatok..
sainzs special offer: 2 in 1...:))

A foton Szucs Janos, kesobb kecskemeti hajozo.
sainz 390831 2008. február 24. 01:27
Válasz erre
Indiszkreciora indiszkrecio a valasz:

Idezet mig23papa Januar 31-i hangulatos levelebol(E-mail):

" Pápára soha nem települtek MiG-23M-ek főleg nem egy hétre. Kezdem azt hinni, hogy azt sem tudod hol van Pápa "
" mert ha valóban itt voltak Pápán akkor én találkozhattam is vele nem úgy mint te, mert kisdobosokat akkor még nem engedtek kószálni a reptéren , harci repülők között "

A kisdobosok es uttorok valoszinuleg tajekozottabbak a kerdesben, mivel ok kozosen fakat is ultettek az orosz pilotakkal.
sainz 390830 2008. február 24. 00:15
Válasz erre
forums.airforce.ru/showthread.php

Ez a Link szoljon a hitetleneknek.
Van ertelme az oroszoknal probalkozni, rengetegen vannak akik megfordultak kis hazankban, vagy az odakinti kepzes, elesloveszetek, hadgyakorlatok alkalmaval kerultek kapcsolatba - baratsagba - magyarokkal.
Es kozuluk sokan fotoztak, vagy tudjak ki fotozott...

Nem kell hozza kulonosebben kifinomult orosz nyelvtudas, hogy ellenorizzetek a mondandomat.

Nyitottam egy topicot "Asztrahany" cimszoval, gondoltam kicsit halaszok a zavarosban.
Hamarosan elokerult az ottani ezredparancsnok fia(Jurij) - 1982, amikor a 23-as szazad odakint volt elesloveszeten.
Felismerte a fotoimon az apjat, kuldtem neki jopar kepet, cserebe o is kuldott, es osszehozott nehany idosebb pilotaval, akik nagy fotos hireben alltak, es Magyarorszagon szolgaltak.
Aztan jelenkezett egy mostani aktiv pilota Asztrahanybol - Corsar -, es kepeket kert tolem az ottani muzeumba.
Kuldtem sokat, kaptam sokat...magyarokrol is...
sainz 390829 2008. február 23. 23:46
Válasz erre
Untitled-Scanned-01
Untitled-Scanned-01

Rumcajsz!
(no es mindenki aki itt olvasgat)

Mint lathato, olvashato, igen regota teljesen neutralisan postolgatok ide ezt-azt.

A melyentisztelt, szakkepzett ur meg mindig azon van fennakadva, hogy a tolem ajandekba, E-mail-ben kapott fotomra feltett kerdesere - honnan, kitol?(ajandek lonak ne nezd a fogat!) - adott valaszom beleillik e a vilagkepebe vagy sem.
Valaszom, melyet emilben szemelyesen neki kuldtem, tehat nem feltetlenul a nagy nyilvanossagnak - nevezzem indiszkrecionk az itteni felemlegeteset?
Igy hat kenytelen az ember fia valaszolni...
Egyebkent is az az orokifju tipus vagyok, aki idonkent szereti maqat ujra ovodasnak erezni...:))

De hogy a nagyerdemu erdekei sem seruljenek, ime itt a kerdeses foto csatolva.
Remelem eljut minden erintetthez, aki a tipust dedelgette, vagy csak siman a partvonalrol erdekli a dolog - mint jomagamat.
Es nem fog egy ujsagban vagy konyvben - egyesek honlapjan - megjelenni, mivel a felbontas ezt lehetove teszi, de nincs kompromisszum, gondolom az erintetteknek fontos, hogy felismerjek a kepen magukat.
sainz 390828 2008. február 23. 21:40
Válasz erre
" hát csak az hogy még mindíg össze-vissza beszélsz :-) "

A kepek beszelnek helyettem...:))..vagy talan 1974-ben Falkenbergben is te vagy egy magyar kollega fenykepezte a szovjet MiG-23M-eket?
Rumcájsz 390827 2008. február 23. 21:39
Válasz erre
Uraim, nem tudom, feltünt-e másnak is, hogy ennek a topicnak a cime: MiG-23, talán inkább ez legyen a téma, és ne én-te-ő ilyen-olyan-amolyan igy-úgy-amúgy, stb. Akinek
viszont ez utóbbiak a kedvenc témái, javaslom, cseréljenek emil-cimet és folytassák egymás között, én meg maradnék inkább a repülőknél ha lehet. Köszi Rumcájsz
Hind 390826 2008. február 23. 21:38
Válasz erre
Vajná,i Mír!
sainz 390825 2008. február 23. 21:35
Válasz erre
"teccik tudni, amikor építgetném a hasonló mélységű kapcsolataimat, akkor azt a szomorú válaszokat kapom, hogy még nem kapták vissza az egy fiatalembernek kölcsönadott képeiket"

Konkretan, neveket irj.
Valoban nalam van kozel 200 tekercs negativ, de azok a pilotak mind tudjak - megmondtam nekik amikor elhoztam az anyagot, hogy legkozelebb Husvetkor megyek haza, akkor kapjak vissza - hogy a negaszkenneles nem egyestes mutatvany.

A masik lehetoseg, hogy nem akarjak a neten viszontlatni es a fel orszagnak szetosztogatva tudni a kepeiket, igy nemleges valaszokat kapsz...
mig23papa 390824 2008. február 23. 21:25
Válasz erre
Kecskemét 1985
Kecskemét 1985

sainz
hiszem ha látom
"Most akkor mi van?" hát csak az hogy még mindíg össze-vissza beszélsz :-)
ez már így is marad szerintem,és ezzel a véleményemmel sajna nem maradtam egyedül :-(
teccik tudni, amikor építgetném a hasonló mélységű kapcsolataimat, akkor azt a szomorú válaszokat kapom, hogy még nem kapták vissza az egy fiatalembernek kölcsönadott képeiket
nemtudod ki lehet ez a fiatalember, kire gondoltak ezek az emberek?
mint például a mellékelt képhez hasonlókat is, amit véletlenül nem az orosz haverjaidtól kaptam!
Ui.: amúgy a mindegyikőnk által ismert személy te magad vagy éppenséggel
sainz 390823 2008. február 23. 20:44
Válasz erre
16-VA-043-B_resize
16-VA-043-B_resize
16-VA-043-B-cut_resize
16-VA-043-B-cut_resize
16-VA-045_resize
16-VA-045_resize
16-VA-176_resize
16-VA-176_resize

A squadron fuzetben levo szovjet 23-as fotok nagyreszenek is - " egy mindegyikőnk által ismert személy "-nel - van az eredeti 6x6-os orwo negaja(vagy 200Mb-os tiff nega-scanje), no es persze meg parszaz szovjet 23-as foto, amit furcsa modon szinten oroszoktol kaptam.
Most akkor mi van?
Ne foglalkoztasson a dolog, inkabb probalj hasonlo melysegu kapcsolatokat epiteni, es akkor neked is lesznek hasonlo kepeid...
mig23papa 390822 2008. február 23. 19:40
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6

Érdekes képekre bukkantam az 1. sz. képen látható kiadványban.
A 2. sz. kép jobb felső sarkában lévő képről azt írja a szerző, hogy a pápai
légibázison készült. Az igazság az , hogy Kecskeméten készült, az 1980-as disszemle felkészülés időszakában.A 3. sz. képen pirossal jelölve a pontos helyet. A dolog pikantériája az , hogy egy mindegyikőnk által ismert személy elmondása alapján ezeket a felvételeket ivano-frankovszki orosz pilóta barátjától kapta az eredeti negatívokkal együtt, aki egy ott parkoló AN 12 -es gép szárnyáról készítette a képeket,melynek helyét egy zöld körrel jelöltem. Szerény számításaim szerint elég szűkös az a hely egy AN 21-esnek. Ja és az eligazításon résztvevők közül (magam sem) senki sem emlékszik arra az AN 12-esre. Ugyanebből a sorozatból van a 4. számú képem. Bár akitől kaptam soha nem hallott erről az ivano-frankovszki orosz pilotáról. Vajon honnan kaphatta azt a képet?
Az 5. sz. kép jobb felső részén látható felvétel is ugyanabból a sorozatból van a kecskeméti felkészülés időszakából, a létra tetején egykori kollégám Cseh János látható.
Végezetük a 6. sz. kép jobb felső részén látható felvétel sem Pápán készült, hanem Mezőkövesden 1984-85-ös áttelepülésünk idején, még az is előfordul, hogy én készítettem azt a felvételt.
Mi lehet a tanulság ebből a történetből. Mindenki vonja le maga magának.
Lehet már soha nem tudjuk meg hogyan és kitől kerültek ezek a képek a squadron/signal birtokába, de lehet hogy igazából nem is érdekelmás senkit sem.,:-)
mig23papa 390821 2008. február 9. 11:23
Válasz erre
migi

fékernyőt vagy nemtudta elengedni (meghibásodás miatt) vagy nem akarta elengedni, (mert nem volt aki összeszedje utána) vagy mindkettő egyszerre, kabintetőt meg kinyitotta
mert melege lehetett, nálunk gurulás közben csak gurulóhelyzetre nyithatta a hajózó
migi 390820 2008. február 9. 10:39
Válasz erre
41b
41b

Sziasztok
Ismét egy érdekes kép , Vagy nem engedte el a fékernyőt , vagy korán nyitotta a kabint , vagy ?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58.