<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Farkas469 | Adatlap | 508316 | 2012. május 26. 20:35 | ||
Igen tudom! Nem ugy értetem. Made in Usa. Előzmény: (508315) juge75 2012. május 26. 18:47 | |||||
juge75 | Adatlap | 508315 | 2012. május 26. 18:47 | ||
Farkas469 | Adatlap | 508314 | 2012. május 26. 16:18 | ||
Gabee | Adatlap | 508313 | 2012. május 22. 20:19 | ||
Jó estét Mindenkinek! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek! Szükségem lenne Csepel D-344 teherautó alvázáról nézetrajzra. Aki tud, kérem segítsen! Előre is köszönöm! -Gabes- | |||||
kopcos | Adatlap | 508312 | 2012. május 21. 22:25 | ||
Pici Komondor videó...www.youtube.com/watch | |||||
Freddy | Adatlap | 508311 | 2012. május 18. 10:13 | ||
Miért ne gyárthatnák, a hidegháború második felének szovjet autói közül elég sok gyártásban van még ilyen-olyan formában. | |||||
Zil131N | Adatlap | 508310 | 2012. május 17. 21:00 | ||
Sziasztok! Létezik. hogy újra elkezdék gyártani a Zil 131-et, vagy esetleg a meglévő készleteket varázsolják újjá? Az alábbi oldalakat találtam ezzel kapcsolatban, AMUR 531344-ként hirdetik a gépet, de szinte teljesen megegyezik a Zil 131-el.http://rsm-trucks.ru/catalog/5/ http://rsm-trucks.ru/company/news/53/63/ | |||||
Kamovos | Adatlap | 508309 | 2012. május 12. 21:46 | ||
Szia lacipapa! Igen a helikopterek is 1/72-es méretűek! Pont a hely hiány miatt nem álltam neki még a CH-53-as sorozatomnak sem. :( Helikopter makettet már jó régóta nem vettem egyet sem, de így is 141db várja még a további sorsát. Ebből 21db kamov és 26db különböző Mi változat a többi vegyes. Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 508308 | 2012. május 12. 21:09 | ||
A helik is 1:72-esek?A rotorok is elég nagy helyet foglalhatnak. Az építés részletessége miatt választottam ezt a méretet,ebben több mindent meg lehet csinálni,bár,így is sokszor két szemüveg kell. További jó munkálkodást! Üdv,Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 508307 | 2012. május 12. 20:09 | ||
Szia lacipapa! Hát én nem véletlen választottam az 1/72-es méretarányt! :) Gondold el, hova férne az a közel 500 db harcjármű amit eddig össze építettem ha 1/35-ben lennének. :) Az árukról nem is beszélve. :( Így is majd 3-4 óra mire néha néha, egy kiállításon kipakolok őket, és akkor még ott van ezeken kívül az a pár darab helikopterem is. :) Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 508306 | 2012. május 12. 19:58 | ||
Janikám,én is dettó ezeket gyüjtögetem,de mivel az enyémek nagyobbak,csak a főbb típusokat. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508305 | 2012. május 12. 19:13 | ||
Szia lacipapa! A Wiki nem hiteles! Vigyázz vele! Ezért nem hoztam belőle példát Maz-nak sem! Nekem csak 1/72-es illetve 1/76-os makettem van. Jelenleg én is a Magyar királyi honvédség II.Vhs, a Magyar Néphadsereg háború utáni, illetve a Magyar honvédség technikai eszközeit próbálom megépíteni. Ezek közül is főképpen a Magyar gyártásúakat. Ezek mellett természetesen az Orosz, és Amerikai, illetve a háború alatt zsákmányolt technikai eszközöket is. Nem kevés eszköz az biztos, de apránként egyszer majd meglesznek mind. :) Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 508304 | 2012. május 12. 18:57 | ||
A Wikiben van róla egy kis történeti leírás,ZIL-485 címszó alatt.Azt tanulmányoztam. L | |||||
lacipapa | Adatlap | 508303 | 2012. május 12. 18:54 | ||
Szervusz! -:) 1:35-ben szeretném az összes amerikai-magyar gépet össze rakni.Dodge WC-51-52,mentő,Willys,GMC, építés alatt ill. beszerezve.Most bele akadtam egy GAZ-46 Kug-ba (magyar fénykép) és azért próbálok tudakozódni,hogy létezik-e makettben? A Mi készül éppen-be tettem fel már 1-2 képet.A magyar rendszámok most vannak szerkesztés alatt. Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 508302 | 2012. május 12. 18:50 | ||
Szia Maz. A teljesség igénye nélkül, azért említsük meg azt is, hogy nem csak egy gyárban készítették őket. Ezért alapból voltak közöttük különbségek! A D.U.K.W. sem csak Zisz, de Zil is volt! Tudomásom szerint, először az eredetit gyártották, később váltottak ki mindent ami "saját" tervezésű volt. Ilyenek voltak a műszerek, alvázak, futóművek, kormánymű, ülések. Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 508301 | 2012. május 12. 18:03 | ||
Szia lacipapa! Nekem is megvan az Academy 1/72-es Ford GPA. Az enyém is magyar lett. Úgy vagyok ezzel, " Öreg vagyok bele sz@rok, csillagot ragasztok. :D Az Oroszok is sokat kaptak belőle az Amcsik-tol. Tudomásom szerint mi is kaptunk belőle akárcsak a DUKW-ból. De ez utóbbi Orosz változata hátul lenyitható ajtóval is volt. Egyszer jó lenne, ha valaki készítene az Amcsiktól "kapott" technikai eszközökről egy listát. Akkor sokkal könnyebb lenne építgetni őket magyarnak. :) Tudomásom szerint, ezeket "kaptuk" Willis Jeep Dodge, több változatát is. G.M.C. Platós ponyvás fülkével. D.U.K.W. Diamond, több változatban is. Ford GPA. A Ford teherautókat nem tudom, de valószínű az még a Németektől volt. Üdv: kamovos | |||||
Maz | Adatlap | 508300 | 2012. május 12. 11:21 | ||
Kamovos! Talán azért nem, mert a GAZ-46 a GAZ-69-re van alapozva. A Seep meg a Jeep-re. Jóval későbbi. De nézegess képeket sokban eltérnek. Hozzáteszem a ZiSz-485 sem szolgai másolata a DUKW-nek, még ott is vannak eltérések. | |||||
lacipapa | Adatlap | 508299 | 2012. május 12. 08:52 | ||
Szervusztok! Engem spec a GAZ-46 Kug érdekelne(MN),mert találtam róla magyar fényképet,de makettben,csak a Ford GPA Jeep-et. Üdv,Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 508298 | 2012. május 12. 08:28 | ||
Miért is nem? Hisz licenc alapján gyártották (GAZ 011) akár csak a DUKW-t BAW-485 (később Zil-485A) Üdv: kamovos | |||||
Freddy | Adatlap | 508297 | 2012. május 11. 10:19 | ||
Én úgy tudom, nem. | |||||
lacipapa | Adatlap | 508296 | 2012. május 11. 08:55 | ||
Szervusztok! Kérem,aki tudja árulja el,hogy a GAZ-46 Kug megegyezik-e az amerikai Ford G.P.A. Jeep-el? Üdv,Laci | |||||
páncélos | Adatlap | 508295 | 2012. május 11. 07:41 | ||
NDK-s BTR-40 oldal: btr40.tripod.com/ | |||||
Drakon | Adatlap | 508294 | 2012. május 1. 18:48 | ||
uazos | Adatlap | 508293 | 2012. április 28. 11:18 | ||
Küldtem egy emailt! | |||||
TPilu | Adatlap | 508292 | 2012. április 27. 15:29 | ||
uazos | Adatlap | 508291 | 2012. április 26. 22:40 | ||
Juge75.: Láttam már én is régebben róla képeket – de ennyire részletesen csak most találtam. TPilu.: Nem teljes igaz amit mondasz, ha megnézel jópár képet azokkon lehet látni hogy szinte teljesen szétlopták a felépítményeket a teherautókról (zil-ekről). Amiről te beszélsz Tápiószecső / Kalocsa / Mezőfalva, aztán volt(van) Mátyásföld és még lehetne sorolni tovább a településeket, ott azok teljes őrzés alatt vannak. Az általam belinkelten nemhiszem hogy őrség alatt volna az a ”laktanya”, márcsak az is mert azokhoz az autókhoz jó pár éve nem nyúltak ! Csernobillel kapcsolatban pedig / bátor illető lehettet az aki nekifogott az autók széthordására. | |||||
TPilu | Adatlap | 508290 | 2012. április 26. 18:52 | ||
Na megpróbálom mégegyszer. A Csernobilban hagyott technikákat lebontották. Annak ellenére, hogy volt némi kockázat a megközelítésükben. Ezeket viszont nem. Feltételezem azért, mert zárt területen vannak. Több száz fotót tudnák feltenni ide, hazai, jelenleg is őrzött telephelyekről, ahol a technika sokkal rosszabb állapotú mint a képeken. Ha valaki mégis abban a hitben él, hogy ez szabad préda valahol egy orosz erdő mélyén, hát lelke rajta, keresse nyugodtan. | |||||
juge75 | Adatlap | 508289 | 2012. április 26. 17:55 | ||
TPilu | Adatlap | 508288 | 2012. április 26. 17:19 | ||
Biztos vagyok benne, hogy nem elhagyott létesítmény. Olyasmi lehet mint nálunk Tápiószecső, Kalocsa vagy Mezőfalva. Egyszerű inkurrencia raktár. Ha nem lenne őrzés széthordták volna őket alvázig, lásd a Csernobili telephelyeket, pedig azokban is volt némi "kockázat". | |||||
juge75 | Adatlap | 508287 | 2012. április 26. 05:49 | ||
Ezek a képek eredetileg egy orosz oldalon, majd annak angol nyelvű változatán, később az Armorama fórumon is megjelentek. Ezeken az oldalakon láttam én is, és olvastam róla az ott szintén feltett hasonló kérdésekre. A lényeg: egy erdő közepén "ott felejtettek" egy csomó felesleges dolgot és épületet, amit láthatóan nem őriz senki. | |||||
uazos | Adatlap | 508286 | 2012. április 25. 22:54 | ||
Persze evidens,hogy én se írnám ki hogy hol/merre helyezkedik el ez a volt laktanya. ”De úgy tudom, szándékosan nem írt helyet a készítő ” Csak nem hallottál valamit róla? :) | |||||
Freddy | Adatlap | 508285 | 2012. április 25. 21:23 | ||
meglátjuk, lehet, hogy mégis egy vadászos diorámához használom fel. Ez a kép ragadta meg a fantáziámat egyébként: i269.photobucket.com/albums/jj72/hajastamas/kmcs2.jpg, bár talán ez is Ford Ranger. | |||||
tüzér | Adatlap | 508284 | 2012. április 25. 20:00 | ||
Az ANA csak Ford Rangert használt, mi meg Toyotából csak a páncélozott Land Cruiser változatot.Viszont az NZ SAS, a brit SAS és az amerikai SF használta ott kint a háború elején pont ezen változatot. üdv, tüzér | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508283 | 2012. április 25. 19:52 | ||
Nem hülye ötlet lenne,hanem életszerűtlen. Annyiban talán nem,hogy magyar tisztek bizonyos beosztásokban rohangáltak - talán Toyotákkal Kabulban -nem nyitott rakfelülettel. | |||||
juge75 | Adatlap | 508282 | 2012. április 25. 18:46 | ||
De úgy tudom, szándékosan nem írt helyet a készítő. | |||||
juge75 | Adatlap | 508281 | 2012. április 25. 18:40 | ||
Hát ott már sehol, mert feloszlott tag államokra. | |||||
juge75 | Adatlap | 508280 | 2012. április 25. 18:37 | ||
Inkább csináld meg úgy, hogy éppen ellenőrzik. | |||||
Freddy | Adatlap | 508279 | 2012. április 25. 18:24 | ||
Nagyon hülye ötlet lenne a Meng Model Toyota Hiluxát Afganisztánban szolgáló magyar katonákkal elkészíteni? Mondjuk pl ahogy egy magyar-afgán közös egységet szállít? | |||||
uazos | Adatlap | 508278 | 2012. április 21. 09:15 | ||
Érdekes ”elhagyatott laktanya” Szovjeteknél vajon merre található ? englishrussia.com/2012/02/08/rough-luck-of-military-equipment-part-2/ | |||||
Gabee | Adatlap | 508277 | 2012. április 12. 14:57 | ||
Nagy az Isten állatkertje! Rendesen széttépte! :D | |||||
KapusiZoli | Adatlap | 508276 | 2012. április 12. 10:27 | ||
k.jani | Adatlap | 508275 | 2012. április 10. 19:46 | ||
Kamovos | Adatlap | 508274 | 2012. április 10. 19:11 | ||
Sziasztok! Nincs véletlenül valakinek egy két fényképe a Csepel D-351 B platósról? Vagy rajz? De nem a billenősről, az nem jó nekem! Üdv: kamovos | |||||
uazos | Adatlap | 508273 | 2012. április 4. 17:48 | ||
Szép felújítás minden elismerésem, ha jól látom (gondolom) rádiós lesz? Enyém is az volt, minden gyári rajta a fényezéstől a csavarokig ! Régebbi hozzászólásaidat olvasgatva az MH-né dolgozol ? | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508272 | 2012. április 4. 17:05 | ||
Helló! Köszönöm az érdaklődést! Még hiányzik kb. 200.000.- :( Speciális szakfelépítménye lesz. Üdv. | |||||
uazos | Adatlap | 508271 | 2012. április 4. 16:05 | ||
Hello Farkas469. Mostanában nem raktál képet az uaz-ról, hogy állsz már vele ? | |||||
PETI | Adatlap | 508270 | 2012. április 4. 13:20 | ||
Sziasztok! S.O.S-ben meg tudnátok mondani nekem, hogy a darus Zil-130-asnak mennyi a teherbírása? Előre is köszi! Üdv | |||||
Jimbow | Adatlap | 508269 | 2012. április 3. 14:38 | ||
Sziasztok! A Komondor várhatóan megtekinthető lesz áprilisban a rendőrnapon (pontos dátumot tud valaki?) és később a múzeumok éjszakáján is. Üdv! Ősszel talán eljutok az üzembe is fotózni :) | |||||
KapusiZoli | Adatlap | 508268 | 2012. április 2. 17:14 | ||
Hello!Volt valaki hétvégén a motorkiállításon?Kint volt a Komondor! | |||||
Kamovos | Adatlap | 508267 | 2012. március 31. 19:50 | ||
Szia Törzsbusz! Csak, nehogy jó Magyar szokás szerint, Csepel a lánctalpas lövész páncélos, PSZH tovább fejlesztet 3 tengelyes, vagy a 4 tengelyes PSZH-2 sorsára jussanak. Most már én is szeretnék látni valami modern, Magyar gumikerekes páncélost, amivel kimehetünk, a tűzvonalba, és ismét bizonyíthatunk a világ előtt. Üdv: kamovos |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |