<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Sennás | Adatlap | 261181 | 2009. december 25. 22:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Észrevettem elkurtam.Azóta milyen géppel nyomulsz? Előzmény: (261179) zoli1989 2009. december 25. 22:28 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261180 | 2009. december 25. 22:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tomcat-et meg Hamiltonban löttem repült is egy alacsony észlelésü változat sőt befordult szembe valahogy összébb húzta az orr futót{meghajolt} máshogy nemtudom elmondani meg még mindkétféle szárnypozicióban repült. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261179 | 2009. december 25. 22:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Félreértetted! Én arra írtam, hogy nem volt olyan vészes az idő amikor én ottvoltam, kicsit felhős volt és ennyi, de nem ködös :) Arra írtam hogy az én akkori fényképezőm amivel a képeket készítettem, még elég kezdetleges volt, azért lett a kép olyan amilyen. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261178 | 2009. december 25. 22:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neeem.A gépem jó meg a kezem is biztos csak ezek a képek még nincsennek cd-re irva szkenerem meg még nincs!Igy a mobillal csináltam a fényképről. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261177 | 2009. december 25. 22:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én 2004-ben láttam. Akkor jó idő volt, csak a masina volt még nagyon kezdetleges, azért ilyen a kép :) ÚÚÚ te láttál Tomcat-et ? De komoly ! (a Thunderbirds se gyengébb :) ) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261176 | 2009. december 25. 22:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pozsonyban voltam én is de már nemtudom mikor láthatod ez nem az a lajstromú mint a tied Zoli de akkor is ilyen ködös idő volt.Ezeken a képeken meg a két nap közti külömbséget látni párás meg napsütés.Ááá!tartod a gépet pont középen van erre bejön egy felhő tiszta sötét,árnyékos lesz minden. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 261175 | 2009. december 25. 21:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem 2005-ben sikerült egy kis belső segítséggel bejutnom a 0-dik napra, de nagyon nem volt egyszerű. Igazából sajtós nap, csak az akreditáltak mehetnek be, akkor érkeznek a vasak stb, nagy a hercehurca, földön kevés még a látnivaló, illetve még sok rész le van zárva. Nekem szerencsém volt, mert amint látható bemehettem a fogadási zónába az érkező gépek közé, illetve láttam néhány gyakorlást a levegőben. Tavaj viszont király volt, kaptam kettő V.I.P jegyet, így már az asszony is eljött:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261174 | 2009. december 25. 21:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha már Szu-27-nél tartottunk az előbb... Egy kis retró a jó kis SIAD-ról 2004-ből. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261173 | 2009. december 25. 21:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Levi hogy mentél Ausztriába?Mármint vezettél egész úton áltál egész nap meg vezettél vissza végig?Az akkor komoly lehetett.Én Forgóékkal voltam de a buszon meg elültem a seggem.Az se jobb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261172 | 2009. december 25. 21:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pénteken se repült sokkal többet a P-38. A háttér viszont tényleg gyönyörű volt. Berakok néhány képet, hátha valaki még nem ismeri a környéket :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 261171 | 2009. december 25. 21:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zeltweg nekem is nagyon tetszett! Ráadásul a völgy hátteret nem lehet überelni semmivel. 2003-ban és 2009-ben voltam, mindkettő nagyon ott volt a szeren. Idén a Messzer és a P-38 miatt mentem ki, de sajnos szombaton a "villásfarkú ördög" csak pár áthúzást csinált, ellenben a 109-es kitett magáért. De azért az sem mellékes, hogy ingyenes, igaz Nyíregyházától kicsit (nagyon) messze van, de kecsó sincs a szomszédban, ráadásul idén el is maradt, idén viszont nem akartam repülőnap nélkül maradni :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261170 | 2009. december 25. 20:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 0.napra amúgy milyen különleges engedély kell? Az csak a fotosoknak meg a riportereknek van fentartva? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 261169 | 2009. december 25. 20:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erre való az amit Kecskeméten csak a 0. napnak neveznek. Azt már elhatároztam, hogy Kecsón nem fog több ilyen 0. nap nélkülem elmúlni, de már az azt megelőző napok is hoznak szép meglepiket. Sajnos az a legnagyobb baj, hogy pl. a nyílt napok híre sosem jelenik meg időben nálam. Nyuggernek amúgy hálás vagyok a májusi súgásáért amikor a Malackán renddezett nyílt napról hozott hírt. Az idei év egyik legemlékezetesbb repülő napját/emlékét adta vele - ezúton is köszönet neki érte. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261168 | 2009. december 25. 20:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox igazad van az erő a dinamika a lényeg meg a ZAJ!Én elsősorban fényképezni járok a repnapra Tudod első sor 8-10 óra vigyáz állás STB de amig a légcsavarosak repkednek van idő bedobni egy szenyát stb.Viszont itt meg zolinak van igaza a változatosság is kell mert így van {lenne}látogató.Viszont több nyílt nap kellene {tipusnap} amin csak a te kedvenc géped van kint.Miért nem csinálnak olyat mint a focicsapatoknál edzésre is ki lehet menni.Nekik amúgy is "edzeni" kell igy meg nézné öket pár ezer ember. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261167 | 2009. december 25. 18:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért annyira az a zeltwegi sem lightos. Voltam néhány repnapon, de eddig azthiszem az idei zeltwegi vitte a prímet. Elég változatos program volt reggel 9-től este 8-ig egyhuzamban! Szerintem neked is tetszett volna ha ottlettél volna. (bár az tény hogy manapság ott inkább nyugati technikákkal lehet találkozni) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 261166 | 2009. december 25. 18:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeretem a zajt, az erőt, a dinamikát... a veterán és polgári gépek emiatt nem igazán keltik fel az érdeklődésem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 261165 | 2009. december 25. 18:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 16-os képen látható orosz bombázót azért csak meg tudnák fizetni, hogy eljöjjön... :DDD | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261164 | 2009. december 25. 18:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs mit értesz light-oson? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 261163 | 2009. december 25. 17:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Moszkva nagyon sok pénzbe kerül (kb.300/fő), pedig aki a keleti technikához vonzódik, annak egyszer kötelező lenne legalább egyszer részt venni rajta. Jövőre nem lesz MAKS (kétévente rendezik) ezért valószínűsítem, hogy 2010-ben Csehország felé eső vidékeken fogunk repülőnapokat látogatni. Egyébként Zeltweig valamiképp egyáltalán nem vonz, talán tulságosan is lightos technikai felhozatal miatt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261162 | 2009. december 25. 17:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
turpiurfi79 | Adatlap | 261161 | 2009. december 25. 17:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen sorstársak:-) Sajna csak beharangozzák és a meghívottak nem látnak bennünk fantáziát vagy túl sokba kerül nekik ebbe a szomszédba repülni...?Hozd balaton legalább az ott lesz:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261160 | 2009. december 25. 17:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igaz!Tavaly lemaradtam a Zeltweg-i repnapról{bánom mint a kutya} és milyen érdekes ott nem kellet belépő mégis voltak kb 250ezren.Megnézem az idén{2010} mit kínál a Mr. Forgót és utánna osztok szorzok hova érdemes elmenni.Kecsó az biztos csak legyen! Tényleg van olyan szerencsés köztünk mondjuk egy Moszkvai AirShown már részt vett?Az kemény legalább 100 ezret egy repnapra! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 261159 | 2009. december 25. 16:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azt hiszem jövőre is a külföldi repülőnapokra leszünk kénytelenek a hangsúlyt fektetni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 261158 | 2009. december 25. 16:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
minden alkalommal beharangozzák őket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261157 | 2009. december 25. 15:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megint csak Hofit idézném:"Ha megfizetlek tudsz úszni?" Euro,Dolcsi,Font mindegy csak a pénz forogjon! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 261156 | 2009. december 25. 15:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Milyen méretarányban? Majd leviszem az 1/48-as Szuhojomat és a beton fölé tartom, oszt lehet fotózni :DDD Magyar vadászgépek szoktak vendégeskedni ukrán repülőnapon? Mert, ha nem, akkor mi is hiába várjuk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261155 | 2009. december 25. 15:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igaz Fönök!Pár éve itt a szomszédba volt egy ukrán vas de szar idő meg alacsony felhőalap nemigazán volt élvezhető.De a hangja az beszarás.Valami tengerentúli köteléket is szívesen látnék. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
turpiurfi79 | Adatlap | 261154 | 2009. december 25. 11:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért egy SU-27-est is megnéznénk már szerintem jópáran a kecsói beton felett.:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261153 | 2009. december 25. 11:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Norvégia kapásból nem mindennapos. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 261152 | 2009. december 25. 09:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen. Annyira jó lenne, ha nemcsak azt látnánk azon az oldalon amit mindig és mindenhol... Vannak igéretes pontok rajtq, de zöldre sosem váltanak... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 261151 | 2009. december 24. 23:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ideje leporolni ezt a topikot! A 2010-es kecskeméti repülőnap meghívott-listája: repulonap.hu/airshow/rovatok/hu/2010/meghivottak/ Boldog Karácsonyt mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 261149 | 2009. szeptember 16. 05:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó reggelt! A Radomi repülőnapról, többek között a katasztrófát szenvedett Szu-27-ről jó pár fotó található a HUNAVIA-n. A képre klikkelve előjönnek a részletek. Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 261148 | 2009. szeptember 4. 20:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jönnek a beloruszok! Ezzel a felkiáltással ocsudtunk fel Csipkerózsika- álmunkból csütörtökön, a Radom melletti repülőtér keleti végénél. A gépek valamivel dél előttre voltak a papírforma szerint várhatóak, de végül pár óra késéssel, de megérkeztek. Én a fűben, a nap elől a kabátommal takarózva próbáltam kipihenni az éjszakai autózás fáradalmait, amikor tekintélyparancsoló hajtóműhang hallatszott a távolból. Focimeccsre jellemző üdvrivalgással fogadták az érkezőket a jelenlevők. A gépek kötelékben áthúztak nagyobb magasságban a reptér felett, majd mégegyszer kicsit alacsonyabban, és egymást követően leszálltak. Másnap a Su-27 UBM tartott egy fantasztikus gyakorlórepülést, akkor még nem gondoltam, hogy az utolsónak feltöltött kép az utolsó leszállást örökíti majd meg... :( . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 261147 | 2009. augusztus 26. 18:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oppsz... :)) Csak a bal oldalát néztem. :))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261146 | 2009. augusztus 26. 18:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi! Pedig az Francia volt. Nézd a lajstromot. (amúgy "kétarcú" festése van a gépnek, egyik oldal Air France, másik KLM :) ) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 261145 | 2009. augusztus 26. 17:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tetszik a "francia" DC-3-as a cikkben. Ami valójában holland. "The Flying Dutchman". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 261144 | 2009. augusztus 26. 14:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"megtudjuk, hogy pl. igaz-e az a tétel, hogy egyszerűen nem adtak be 2009 aug.20-ra repülési tervet" Nos, az alábbiakból kiderül, hogy bizony nem igaz. Aug.5-én beadták, amit a Hatóság írásban jóvá is hagyott. Csak aztán visszavonták 19.-én. No comment. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 261143 | 2009. augusztus 26. 14:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 261141 | 2009. augusztus 23. 15:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 261140 | 2009. augusztus 23. 15:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 261136 | 2009. augusztus 22. 22:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ma volt a roskildei repülős hétvége első napja. Családias hangulatú, inkább civil és veterán gépeket bemutató rendezvény, pár, nem túl intenzív katonai bemuatóval. Egyetlen kellemetlen dolog volt, a közönséget a kelet-nyugati pálya északi felén helyezték el, ez pedig ugye azt jelenti, hogy a nap végig szembe sütött. A levegőben lévő gépeket sem lehetett rendesen látni a tűző nap miatt, a fotózás meg különösen bajos volt. Érdekes volt, hogy a helyi, dán légierő pár F-16 áthúzáson kívűl nem szerepelt. Fura módon a holland F-16 nem szállhatott le Rosklidében valami fura helyi törvények miatt, ezért Koppenhágából, a Kastrupról repült át - ott viszont nem szállhatott le feltöltött infracsapdákkal, ezért ezt nélkülöznünk kellett a bemutatóból. A svéd Gripen és a hollandok szállítógépe viszont leszállhatott Roskildében, én ezt nem értem... :) Holnap lesz Red Arrows is, ők hiányoztak a mai programból. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261134 | 2009. augusztus 22. 20:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 261132 | 2009. augusztus 22. 19:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Heló Gabi ! Jók a képek. Cserébe lenne egy ajánlatom repülős témában, ha felhívnál a 06 30 327 88 04 számon. Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 261131 | 2009. augusztus 22. 18:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 261130 | 2009. augusztus 22. 18:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 261129 | 2009. augusztus 21. 21:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T. Olvtársak, Honnan, kitől származik esetleg megbizható forrásból az a hír, hogy RB tiltatta le a MRSZ rep. blokkját 11ó 15p-11ó 45p között ? Mindenféle sületlenségek jelennek meg itt. Az elmúlt években bezzeg de kasa volt a program az RB részéről. Nagyon remélem, hogy lesz per -amit beigért az MRSZ- és megtudjuk, hogy pl. igaz-e az a tétel, hogy egyszerűen nem adtak be 2009 aug.20-ra repülési tervet, így aztán, fájdalom nincs is mit engedélyezni! Ha nem csal az emlékezetem ilyen rendezvényre 10 nappal előbb kell beadni. Fóka ! egy kicsit csiszolni kellene még a meterológiai ismereteiden. Egy ORSZÁGOS vihar érte el a fővárost 2006-ban, az operatív bizottságnak kellett volna ezt felismernie és időben leállítania a rendezvényt, megfelelő tájékoztatás mellett. /és ez független a fellőtt tűzijáték rakéta színétől/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 261128 | 2009. augusztus 21. 08:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
...és még valami, ha már morgok, a mai világ siralmas gagyiságához egy adalék: a TV2 nevű kereskedelmi kanális híradójában a tisztavatás alatti Mig-29-es áthúzásáról szóló hírhez egy láthatólag legalább 25 éves felvételt vágtak be az annak idején klasszikus, An-26-osból és két Delfinből álló kötelékkel. Kit érdekel a korrektség, bizonyára olcsóbb volt konzervből dolgozni. A pár hozzáértő meg le van ... sajnálva. Az esti tűzijátékot már ki is hagytam - az EGÉSZTŐL elment a kedvem :-((( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 261127 | 2009. augusztus 21. 08:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Érdekességképp még álljon itt egy link az Index vonatkozó cikkére, ami 20-án hajnalban jelent meg, tehát még azelőtt, hogy kiderült volna: a RB letilttatta a légiparádét: index.hu/velemeny/menonemmeno/2009/08/20/red_bull_air_race_nem_meno/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 261126 | 2009. augusztus 21. 07:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az egész a piszkos üzletről szól, szó sincs itt biztonsági megfontolásokról. Két éve a tűzijáték egy felelőtlen és végtelenül ostoba döntés miatt vezetett katasztrófához: ezek a barmok képesek voltak alapvető biztonsági szabályokat meghágva pirotechnikai tölteteket belelövöldözni átvonuló zivatarfelhőkbe - hát persze, hogy leszakadt az ég. A Szovjetunióban annak idején pontosan így (mesterséges kondenzációs magok képzése rakétákkal) csináltak mesterséges felhőszakadásokat szárazság idején a termőföldek felett. Ferihegyen még tankolni sem szabad zivatarzóna átvonulása idején az esetleges szikraképződés miatt, nemhogy tűzijátékot lövöldözni... Mindezt azért, mert drága lett volna a kötbér, amit a Szent Vállalkozónak kellett volna fizetni. 5 ember ráment, de biztosan megérte. Ez a tegnapi eset meg a Red Bull sara: hát 2009-re eljutottunk odáig, hogy egy cég letilttathat egy patinás rendezvényt, csak azért, hogy a saját -egyébként valóban veszélyes!- játékát nézzék meg az emberek, sőt: az eredeti programból még arcátlanul el is lophatták az oldtimer átrepülést, mert bizonyára délután más biztonsági rendelkezések érvényesek. Itt már régen nem az erkölcs, a biztonság és a szakmaiság az első, hanem a kőkemény Piac. Ez van, ezt akartuk, akkor élvezzük hát a vadkapitalizmust. Csak azokat a kisgyerekeket sajnálom, akiknek többé nem adatik meg az, ami nekem, hogy aug.20-án szájtátva bámuljam a valóban látványos légiparádét, mert lenyomta egy érdektelen, reklámcélből a Belváros fölé pofátlanodó gyorsasági verseny (hát igen, ez a mai világ lényege, a versenytéboly), aminek a látványértéke szerintem elhanyagolható ilyen környezetben. Ja, és VALÓBAN veszélyes. Ezek ugyanis nemcsak áthúznak a Duna felett. Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 261125 | 2009. augusztus 20. 22:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem ismerem a pontos részleteket, de azért emlékeztetőül néhány dolog. Két évvel ezelőtt a tüzijáték idején kirobban viharban többen megsérültek, és haláleset is történt. Ez után kezdtek jobban foglalkozni a dologal. Azért a között, hogy normál időben, vagy tömegrendezvény felett hajt végre valaki repülést, van egy kis különbség, ráadásul az R1-es légteret is igénybe vették, ha jól sejtem. Tehát alapvetően a felelősségben van különbség. Bármely repülőnapna megvannak a szabájai, hol lehet repülni, hol áll a tömeg, mi az eljárás veszély esetére, (esetleges baleset, tömegmentés, katasztrófa elhárítása, mentők biztosítása, stb. Nem tudom, hogy ezek közül önnállóan bármelyik kelrendelkezett-e az MRSZ. Így viszont már érthető, hogy a központi szervezés miért szól bele a repülésbe. Muzzy |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |