<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
akkokoko | Adatlap | 577126 | 2015. január 25. 22:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valószínûleg nem. Nem vagyok HK fan, de olasz Ansaldo lehet ami alapja volt a magyar kishk-nak. De az ikergpu-val operált, ha igaz. Plusz a pk-nak is megemelték a "tornyot". Előzmény: (577107) Kamovos 2015. január 25. 21:51 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 577109 | 2015. január 25. 21:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azt nem tudom, de biztos, hogy nem a néphadseregé. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 577107 | 2015. január 25. 21:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 576877 | 2015. január 23. 15:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekünk ezt KRESZ-vizsgára tanították. Ezt a táblát kell előrször bemondani, ha ilyen táblás kocsi szenved balesetet, meg pár dolgot elmondtak, melyik szám melyik anyagot jelent. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576873 | 2015. január 23. 14:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci.Köszi.Manapság én is megszenvedek ezekkel a táblákkal.Vonatba ha besorozunk ilyen kocsit--kocsikat mindig pontosan fel kell venni ezeket az adatokat.Helyből induló vonat min.1 óra várakozással indulhat mert a Katasztrófa védők bármikor jöhetnek ellenőrizni. Pontos-e a VTK.80-as években biztos nem használtak még ilyet, de manapság. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 576870 | 2015. január 23. 14:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Én tűzoltó voltam. Pl. a 30-azt jelzi,hogy tűz és robbanás veszélyes anyagot szállít, ami alatta van,pl. 1202-ez konkrétan benzint jelent.A 1223 ,valószínű kerozint jelent.Ezek az esetleges tűzek oltásánál adnak tájékoztatót,hogy mit szállít és milyen tűzoltó anyagot lehet használni (alsó sor).Ezeket az adatokat (a tűz oltása előtt,egy táblázatból lehet-kell kinézni).Nagy vonalakban ennyi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576865 | 2015. január 23. 13:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576864 | 2015. január 23. 13:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ááá bakker 30/1223 hát az a KEROZIN! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576862 | 2015. január 23. 13:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tibi.Az Ural az gázolajos de a Maz ADR táblája "benzin--nehéz olaj" 21-55 fok közötti lobbanáspontal.Ez vajon mihez kell?A "sima benzin" ADR tála 30/1203 21fok alatti lobbanáspontal.Nincs egy tűzoltó aki tudja mi a különbség? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576860 | 2015. január 23. 13:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó kép! ritka:)Haver ott szolgált 1 évet egy nyomorúlt képet nem készített.Pedig minden nap mentek az APA-5-el. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 576856 | 2015. január 23. 12:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 576855 | 2015. január 23. 12:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szentkirályszabadja valamikor az ezredfordulón, egy repülőnapon. Csak a sárga tábla miatt mellékeltem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576843 | 2015. január 23. 10:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a választ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 576842 | 2015. január 23. 09:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Persze, hogy nem mindegy. Ha megnézed az utasszállító gépeket se ugyanakkoráról töltik mint egy kis reptéren a Cessnát. Ha kettőt kéne fordulni megnőne a "holtidő", nem is kevéssel és ez nem mindegy. Például éjszakai repülésnél nem lehet akármeddig repülni, így kevésbé hatékony a kiképzés. De pl. több kör több költség. Kitelepülések esetén különösen, így egy-egy plusz forduló akár több száz km plusz út is lehet. Tehát nem mindegy pl. hogy egy tartálykocsiba pl. 5000 vagy 7000 liter fér. Ráadásul technikailag se ugyanaz a követelmény pl. egy An-26-os vagy egy C-17-es tankolása során (pl. szívattyúk)... üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576833 | 2015. január 23. 08:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia.Hogy voltak ezek a dolgok?A szerint küldik a tartályt mennyi üzemanyag kell bele?Olyat nem lehet hogy 2xfordúl(ha nincs riadó--nem kell kapkodni).Csak úgy nézegettem a tartályokat és ha jók a képaláírások ezek szerint ugyanarra a Kamaz 65115 6x4 van szerelve.Egyik 12-m3 a másik 17-m3 tartály!Ránézésre nem tűnik fel az 5-m3 különbség. Csalóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 576823 | 2015. január 22. 22:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet, én csak azt írtam, hogy magam nem láttam. Nem tudom hány literes az Ural. Ha jól emlékszem a MAZ 7000 literes, annál kisebbnek tűnik a tartálya. Ha így van akkor az Ancsához szerintem kevés az Ural... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 576822 | 2015. január 22. 22:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló! Szolnokon üzemanyag leszívásra biztos, hogy használtak Uralt. Kb 1 éve kérdeztem az ÜZÁ-sokat. Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 576820 | 2015. január 22. 21:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs, félreérthető voltam. Ancsákon az An-26-osokat értettem... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576815 | 2015. január 22. 20:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia.Járjál utánna ezeken a katonai vasakon volt-e narancssárga RID tábla?Mert ugye nem mindegy hogy JET-A 1 vagy sima benzin(az An-2 mivel üzemel?) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 576814 | 2015. január 22. 20:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Én Kecskeméten, Szolnokon, Pápán nem láttam ilyet gépet tölteni. MAZ-t igen, de Ural-t nem... üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 576810 | 2015. január 22. 20:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi mindenkinek a válaszokat! :) Még egy kérdés: gyakorlatilag bármelyik magyar felségjelű gép mellé odatehetem? Tehát a MiG-ek mellé éppúgy, mint a Minyók, vagy az Ancsák mellé? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Meriferi | Adatlap | 576764 | 2015. január 22. 11:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekünk is volt ilyen a KÜZAR-ban Ócskán! Jártam vele. Szerettem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576753 | 2015. január 22. 09:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekünk is volt Börgöndön. Kerót szállítottak vele a vasútról a repüza telephelyre, és töltöttünk is velük. Börgöndön a benzines töltők többnyire MAZ-500 volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 576749 | 2015. január 22. 09:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 576748 | 2015. január 22. 09:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576747 | 2015. január 22. 09:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Légszűrőnek saccolom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 576741 | 2015. január 22. 07:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Nemrég szert tettem egy ilyen járműre. A doboz szerint ATZ-5-375 a tipusa. A dobozban szovjet, orosz, ukrán, NDK-s és UN változatokhoz adnak matricát. Mivel a járművekben nem nagyon vagyok otthon, azt kérdezném, hogy odatehetem-e ezt a vasat magyar repülőgép mellé, használtunk mi ilyent? Vagy hasonlót? :) Kösz: Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576597 | 2015. január 19. 20:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szóval érted:) A 485 a vizszintes pótkerekes.A 485A a függöleges pótkerekes. A "485" voltak gumiméret 11,00-18 "mintás" egyenes fa "pótkerék vízszintesen kell elhelyezni egy hiánypótló a jobb oldalon, és a" 485A "voltak a gumiméret 12,00-18" mintás "ferde megcsonkított fa "pótkerék kerülnek függőlegesen a szervezetben. Továbbá, a "485A" is megerősítette, hidak, terjeszteni 130 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576596 | 2015. január 19. 19:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576595 | 2015. január 19. 19:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576594 | 2015. január 19. 19:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Janibá.Szépek:)Azok a címerek ilyen nagyok voltak?Vagy csak "felvonulós"? A Zil-re a pótkerék ajtót majd rakd(karcold) fel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576589 | 2015. január 19. 18:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 576572 | 2015. január 19. 13:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na, ez aztán komoly átalakítás, laprugók és kerék, még a híd és a kardánok is ugyanazok. Ha megnézed a képeket, a hajócsavar háza is más pl. Lehet, hogy végül én is erre fanyalodom, nem egy népszerű típus a makettgyártók között, de nekem továbbra is úgy tűnik, hogy egyszerűen csak egy optikai tuning, megörültek, hogy nagyjából ugyanolyan két jármű, és kicserélnek pár jellegzetes részletet- mintha egy PzIV-t szeretnél T-55-össé alakítani egy adag futógörgővel, meg egy új toronnyal. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576571 | 2015. január 19. 13:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azt adja is a PanzerShop a futómű átalakítást.+kerekek.De a teknő detto ugyan az.Szemből,hátulról megszámolod a bordákat egyeznek(talán alul is). Valaki tud rajzokat összemontírozni lássuk hol jön ki az a pár centi? Ru/USA hosz-9533/9449 szél-2475/2515 mag-2635/2692mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576570 | 2015. január 19. 13:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mivel ez is meglett említve.:) GAZ-69 Amphibia | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576569 | 2015. január 19. 12:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az Orosz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576567 | 2015. január 19. 12:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 576566 | 2015. január 19. 12:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem ha a USA teher autókat szinte válzozatlan formában után gyártották , akkor ezt is egyszerűbb volt másolni . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576564 | 2015. január 19. 12:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez egy 1957 kép!Kurv@ régen vége a háborúnak.Hogy ez onnét maradt (ilyen jó állapotban) vagy már Orosz "utángyártott"?De semmi különbséget nem látok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 576561 | 2015. január 19. 12:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én várom, míg valaki kiadja egyben műanyagból, egyszerűen nem hiszem el, hogy az oroszok pont csak az úszótestet hagyták változatlanul, csak aláraktak egy teljesen másik alvázat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576560 | 2015. január 19. 12:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Плавающий автомобиль ЗИЛ-485А (БАВ-А) (1958 – 1963 гг.) Ezek alapján nagyobb kerék kell alá.A központi keréknyomás szabályozást (de ez meg nem látszik) Агрегаты грузовика ЗИЛ-157 послужили обновленной базой модернизированного 2,5-тонного плавающего автомобиля ЗИЛ-485А или БАВ-А, получившего новую централизованную систему регулирования давления в шинах с внутренним подводом воздуха. При переходе на новую модель выпуск амфибии был переведен на брянский филиал ЗИЛа – Брянский автомобильный завод (БАЗ). К другим доработкам машины относились применение новой пневматической тормозной системы, унифицированной со 157-й серией, усиление мостов, использование многослойных шин увеличенного размера 12,00 – 18, а также введение единого расширенного размера колеи всех колес, идентичного грузовикам ЗИЛ-157 и бронетранспортерам БТР-152В1. Снаряженная масса амфибии возросла на 150 кг и достигла 7400 кг. До 1963 года в общей сложности на двух заводах было построено 2100 машин 485-й серии. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576559 | 2015. január 19. 11:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576558 | 2015. január 19. 11:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Freddy!Na én meg pont rajtad gondolkodtam megkérdezlek neked annyi Magyar "vasad" van:) Nem tudom,remélem nem.Külső méretekben van pár cent különbség de nem számottevő. Mondom égen földön 1 képet találtam egy felborult Dukw-ról amin viszonylag kivehtö az alja.De Zil-485(485A) sehol.A pótkereket tuti el kell "dugni" a kaszniba mert a Zil végig platós. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 576553 | 2015. január 19. 10:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Régebben én is gondolkoztam ezen, de a más alváz miatt nem más az úszótest is? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576549 | 2015. január 19. 09:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos.Köszi a képet.A Panzer Shop-nál 30$ elméletileg van is ilyen átalakító készlet(de részleteket nem találok). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 576535 | 2015. január 18. 22:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még a kéttengelyes is volt.Kering egy fénykép róla. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 576534 | 2015. január 18. 22:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez egy GMC, de nem 553 hanem 353 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576528 | 2015. január 18. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576522 | 2015. január 18. 19:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576521 | 2015. január 18. 18:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja! Jutott eszembe! Ha kiderül, hogy ez volt a seregben is már tudom is miből lesz a fülke. :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |