<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
pilotka | Adatlap | 393429 | 2006. augusztus 13. 20:17 | ||
www.primeportal.net/hangar/luc_colin3/su-22m4_fitter/ | |||||
Bundesign | Adatlap | 393428 | 2006. augusztus 13. 20:00 | ||
de, van is 1-2 régi :) de amikor azokat csináltam, nem volt fontos a panel vonal, meg semmi, csak öszeraktam, azt lefestettem, annó jó sok éve, de a gépek attól még megvannak valahol :) | |||||
ChevyG | Adatlap | 393427 | 2006. augusztus 13. 19:39 | ||
akkor még nem láttál matchbox makettet | |||||
ChevyG | Adatlap | 393426 | 2006. augusztus 13. 19:39 | ||
ChevyG | Adatlap | 393425 | 2006. augusztus 13. 19:38 | ||
lehet vékony v vastag ha pozitiv! | |||||
Bundesign | Adatlap | 393424 | 2006. augusztus 13. 19:31 | ||
egy 2 fedeles régi gép pár panele nem számít, de pl a kp mig ek nagyon gagyik a sok +os panellel! az első dolog amit kezdek vele, hogy karc! :) | |||||
xcraft | Adatlap | 393423 | 2006. augusztus 13. 19:28 | ||
ChevyG! Az én szubjektív véleményem, amit az előbb leírtam, ha plusszos a gyártmány nem kell macerálni mindenáron, sőt az első pár makettnél nem is ajánlanám, mert csak elszúrja vele az ember. Egyébként nagy a különbség pozitív és pozitív vonal között az egyes gyártókat vizsgálva is, a KP kifejezetten vékony és finom vonalakat használ. X. | |||||
Kaloz | Adatlap | 393422 | 2006. augusztus 13. 19:17 | ||
Chevy! A panelvonal csak egy a makett tulajdonságaiból. Két sokkal fontosabb: alak- és mérethűség. A részletességről nem is beszélve. | |||||
ChevyG | Adatlap | 393421 | 2006. augusztus 13. 19:15 | ||
pedig szerintem illene! én meg se veszem, ha pozitivos az egész sárkány! (kivéve ha semmi más nem gyártja) | |||||
xcraft | Adatlap | 393420 | 2006. augusztus 13. 19:14 | ||
Hello Bundesign Én nem is feltétlenül szoktam átkarcolni, csak ha a csiszolásnál nagyon megsérül a vonalazás, (a Letov sincs átkarcolva, -kivéve a szárnyközéprésznél- ez egy félig plusszos, félig negatív vonalazású gép lett). A másik, hogy őrült nagy munka átkarcolni egy teljes makettet, szerintem nem jelent akkora előnyt, mint amekkora a befektetett energia. Az Avia B-21-et, ami oldalakkal előrébb van valahol, átkarcoltam, de csak azért, mert igen egyszerű, egyenesekből álló, és számszerűleg is kevés vonal van rajta. X. | |||||
Bundesign | Adatlap | 393419 | 2006. augusztus 13. 19:04 | ||
amúgy a kp makettei nem roszak, ha +os panelek helyett -lenne, akkor nagyon faja alap lenne, de amúgy is az, csak karcolászni kell :) | |||||
Kalóz | Adatlap | 393418 | 2006. augusztus 13. 16:46 | ||
Solo! A makett csak egy alap! Hogy mi lesz belőle, az nem a gyártótól függ, hanem a makettezőtől ... (Láttam a smileyt!) | |||||
xcraft | Adatlap | 393417 | 2006. augusztus 13. 16:25 | ||
Szia Solo! Tényleg ott volt a 2005-ös gárdonyi kiállításon, jól esik, hogy emlékszel rá. X. | |||||
Solo | Adatlap | 393416 | 2006. augusztus 13. 16:20 | ||
Ez szépség már tavaly Gárdonyban is nagyon tetszett. :))) Hihetetlen, hogy ez KP. :) | |||||
xcraft | Adatlap | 393415 | 2006. augusztus 13. 13:59 | ||
| |||||
xcraft | Adatlap | 393414 | 2006. augusztus 13. 13:56 | ||
Kp Letov S-16 1/72 fröccsöntött, pozitív vonalas. Az erős, robosztus kivitelű S-16 szűzfelszállása 1926-ban volt, és még ebben az évben nyilvánosan is bemutatták Párizsban, az aeroszalonon. Több motorváltozat kipróbálása után a szériagépeket Loraine-Dietrich 450Le-s motorokkal szerelték. Felderítő és bombázó változatban, 1928-tól 1935-ig gyártották, együttesen 115 darabot. Több propagandacélú repülést végeztek vele, így jutott el Tokióba, és Törökországba. A pilóták is szerették, könyen irányítható, megbízható gép volt, olyan kényelmi felszerelésekkel, mint az elektromos fűtésű pilótaruha, és az oxygénberendezés. X. | |||||
Peti_ | Adatlap | 393413 | 2006. augusztus 13. 12:35 | ||
A ja 37-es egy kicsit át van alakítva (eredetileg nincs a szárnya végén az a kis "pöcök" de így nekem jobban tetszett) Amúgy ez egy Heller makett de 5 féle változatot lehtett volna megépíteni. Egy fél repülőnyi alkatrész maradt meg :-) | |||||
xcraft | Adatlap | 393412 | 2006. augusztus 13. 12:03 | ||
Peti_ Szerintem bíztató kezdés. A Swordfish revell 1/72? A Viggen a másik Heller/Airfix makett ami 1/72-ben is nagyon szép, régebben én is megcsináltam az oktató kétülésest a terepmintás verzióban. Egyetlen kritika, a Viggen főfutói igaziból nem állnak ferdén dőlve, de ez a gyártó hibája, az enyémen is hasonlóan megdőlt, és én sem igazítottam ki. X. | |||||
Peti_ | Adatlap | 393411 | 2006. augusztus 13. 11:48 | ||
Még kezdő makettező vagyok és elsősorban papírból késztítek gépeket de most nem bírtam ellenállni a csábításnak és 2 műanyag gépet is elkészítettem (nem lettek túl profik) és életemben először próbálkoztam a füstnyom elkészítésével is | |||||
ChevyG | Adatlap | 393410 | 2006. augusztus 13. 10:10 | ||
nem adom fel! végig böngészem a katalógusukat (ezekszerint a kulcsszó: 1/48:D) | |||||
Bundesign | Adatlap | 393409 | 2006. augusztus 13. 10:06 | ||
jó ez a link, kevés jó minőségi képet találok a mig27ről üdv | |||||
Bundesign | Adatlap | 393408 | 2006. augusztus 13. 10:06 | ||
akor neked mi ebből a tanulság? ne vegyél airfixet :) | |||||
ChevyG | Adatlap | 393407 | 2006. augusztus 13. 09:05 | ||
hát ezaz:) csak IIVh-zok, és nem szeretem az angol gépeket:D | |||||
Miggyuri | Adatlap | 393406 | 2006. augusztus 13. 07:15 | ||
xcraft! A hellernek erről agépéről egy véleményen vagyunk. Nekem is megvan. Van méh néhány kellemes makett repülő ettől a cégtől pl.: PZL P11c., Jak-3, P-23 A/B, Migyguri | |||||
pilotka | Adatlap | 393405 | 2006. augusztus 13. 06:54 | ||
pilotka | Adatlap | 393404 | 2006. augusztus 13. 06:52 | ||
pilotka | Adatlap | 393403 | 2006. augusztus 13. 06:32 | ||
ChevyG ! CSÚCS AIRFIX 48-AS KIT-EK: SPITFIRE, HURRICANE, JAGUAR, BUCCANER, EL.lIGHTNING ÉS MÉG SOK VAN!!! | |||||
Bundesign | Adatlap | 393402 | 2006. augusztus 13. 00:47 | ||
most hírtelen nem ugrik be, nem foglalkozok 48 as gépekkel, de majd valaki minnyárt úgyis megsúgja nekünk a választ, melyik gépek is azok :)) | |||||
ChevyG | Adatlap | 393401 | 2006. augusztus 13. 00:00 | ||
melyik(ekre) gondolsz? | |||||
Bundesign | Adatlap | 393400 | 2006. augusztus 12. 22:25 | ||
72 őbe én sem, de 48 asa tényleg van! | |||||
ChevyG | Adatlap | 393399 | 2006. augusztus 12. 22:24 | ||
hát, én csúcs kittel még airfixnél nem találkoztam... | |||||
xcraft | Adatlap | 393398 | 2006. augusztus 12. 21:46 | ||
A Heller Hajóit nem ismerem, de sokan írtak róluk jókat. A repülőknél valóban sok az átfedés az Airfix gyártmányaival, de én mégis a Hellert jobbnak tartom. Persze nem általánosítanék, az Airfix gyártmányai nagyon eltérő színvonalúak, a gagyeráktól a csúcsig minden minőséget megtalálni. X. | |||||
ChevyG | Adatlap | 393397 | 2006. augusztus 12. 21:26 | ||
de csak a hajóknak!!! az airfix is gyártotta (ki tudja melyik az eredeti?! -szerintem airfix) | |||||
xcraft | Adatlap | 393396 | 2006. augusztus 12. 21:26 | ||
| |||||
xcraft | Adatlap | 393395 | 2006. augusztus 12. 21:23 | ||
Nem menekült meg az oldal... SAAB J-21A HELLER 1/72 A makett az átlag Heller, pozitív vonalakkal, üres futóaknákkal, és a mindíg félrenyomott matricákkal. A svéd felségjel kék alapja körül annyira elcsúszott a sárga külső gyűrű, hogy kénytelen voltam újat festeni üres matricalapra. (Egyszerűen, a megfelelő méretű műanyag körsablonon átszórva tökéletes kört kapunk.) A SAAB J-21 -nek létezett sugárhajtású változata is, nagyon hasonló elrendezéssel, mindössze a vízszintes vezérsíkot kiemelték a gázsugár útjából, valamint az orrfutón módosítottak egy kicsit. A Heller makettek összhatását minden hibájuk ellenére jónak tartom. X. | |||||
pilotka | Adatlap | 393394 | 2006. augusztus 12. 16:38 | ||
Zvezda 1/72 Szu-24 fotók a "Mi van a dobozban"-ban | |||||
pilotka | Adatlap | 393393 | 2006. augusztus 12. 11:50 | ||
Revell 1/72 Szu-24 fotók a "Mi van a dobozban"-ban | |||||
Podva | Adatlap | 393392 | 2006. augusztus 11. 17:11 | ||
Hi csukaminta: felül 1 vagy 2 szín oldalt a fenti szín foltozva az alsó színre Üdv Podva | |||||
ChevyG | Adatlap | 393391 | 2006. augusztus 11. 14:54 | ||
1ik könyv nem vot meg, (naná, hogy abbavan 2 jó festés:D) | |||||
Archy | Adatlap | 393390 | 2006. augusztus 11. 13:15 | ||
ChevyG | Adatlap | 393389 | 2006. augusztus 11. 13:03 | ||
filtos, vagy kukac mintásra gondoltam. (ezeket se variálták agyon) | |||||
ChevyG | Adatlap | 393388 | 2006. augusztus 11. 13:03 | ||
milyen az a csukamintás? | |||||
Archy | Adatlap | 393387 | 2006. augusztus 11. 10:59 | ||
Podva | Adatlap | 393386 | 2006. augusztus 11. 09:24 | ||
Vérpisálós meló ebből polgári változatot építeni! Át kell faragni a törzset és új motorburkolat, motor és légcsavar sem árt. Amúgy pedig repült ebből a hagyományos RLM72/73-as festésen túl tisztafehér, és csukamintás is. Üdv Podva | |||||
ChevyG | Adatlap | 393385 | 2006. augusztus 11. 02:41 | ||
nagy kár (bár nekem a polgári változat annyira nem gyerebe) | |||||
Kalóz | Adatlap | 393384 | 2006. augusztus 9. 20:14 | ||
Nem igazán. Hacsak a polgári változat nem az ... Kalóz | |||||
ChevyG | Adatlap | 393383 | 2006. augusztus 9. 12:10 | ||
létezik valami érdekes festés rá? (pölö: kukac, v foltos, ilyesmi) | |||||
warbirds | Adatlap | 393382 | 2006. augusztus 9. 07:44 | ||
pilotka | Adatlap | 393381 | 2006. augusztus 9. 07:33 | ||
Fw-200 Condor Revell 1/72 előzetes, skacok!, lehet rá jelentkezni... www.dpmv.de/ipunkt/fw-200/fw-200.html | |||||
ChevyG | Adatlap | 393380 | 2006. augusztus 8. 14:27 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |