<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104. |
Z63 | Adatlap | 660680 | 2019. június 25. 05:54 | ![]() | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 660664 | 2019. június 24. 17:18 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! A Schwimmwagennel kapcsolatban volt itt valami érdekegyeztetés, csak nem tudom mi volt a témája, hogy volt e egyáltalán nekünk ilyen (?) vagy a színei? De a rendszáma az biztosan jól látszik! A képet facebookról "A II. Világháború legjobb fotói" csoportól exportáltam át ide. Sok magyar jellegű képet lehet ott találni! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 660364 | 2019. június 13. 13:30 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hello, ez egy konzervált gép, eredetileg a küzdőtér zöld (megegyezik a külső zölddel), a vezető teljes területe ezüst, a motortér 50-50, hogy ezüst vagy zöld. A korai Toldiknál tuti ezüst volt. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 660358 | 2019. június 13. 08:06 | ![]() | |||||||||||||||||||
Még néhány. | |||||||||||||||||||||||
kls | Adatlap | 660338 | 2019. június 12. 18:27 | ![]() | |||||||||||||||||||
Akkor minden tiszta zöld? (A motor kivételével) | |||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 660332 | 2019. június 12. 13:22 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ez segít? | |||||||||||||||||||||||
kls | Adatlap | 660326 | 2019. június 12. 11:31 | ![]() | |||||||||||||||||||
Tisztelt kollégák! Egy Hobby Boss Nimródot építek ,de elakadtam a belsőfestésnél. Az építési útmutató sajnos nem jelöli(ill. csak részben) a színeket.Tudna nekem valaki tanácsot adni a jármű belső festésével kapcsolatban? Vezető helye, motor, küzdőtér... Előre is köszönöm! Üdv: kls | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659990 | 2019. május 31. 07:45 | ![]() | |||||||||||||||||||
Romsitsa, Emerick köszi! A csőről tudtam, hogy van, valahol van is egy kép róla, ahogy egy parkolószerű részen a földre (vagyis tuskókra) van fektetve több más lövegcsővel együtt, de ott mint a Zrínyi II. lövegcsöveként hivatkoztak rá (mármint, hogy abból származna, nem vontatott példányból). Igazából a talp lenne érdekes, sajna a típusról nincs túl sok használható fotó... Mindenesetre érdekes, hogy a Zrínyis filmben bár ott van róla a fénykép, de nem ismertetik részletesen, mint a többi típust. | |||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 659986 | 2019. május 30. 21:45 | ![]() | |||||||||||||||||||
Dede! Kecel, bár az ominózus temetés óta nem szerelték össze, de megvan a lövegtalp és a lövegcső is. I. | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 659978 | 2019. május 30. 17:30 | ![]() | |||||||||||||||||||
Úgy rémlik egy ilyen (ezen?) lövegtalpon vitték Antall József koporsóját, valahol biztos, hogy megvan még. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659974 | 2019. május 30. 11:08 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ne őrjítsetek meg, hogy van/volt még valahol eldugva egy 40M 10.5-ös MÁVAG-tarackunk! (a ZMNE tüzérséggel foglalkozó filmjében találtam): www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 659784 | 2019. május 24. 21:40 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nagyon úgy tűnik, hogy igazad lesz. Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 659772 | 2019. május 24. 15:33 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ez az, hogy nem tudtam eldönteni, hogy ez most túlnyúlik vagy sem. Este bogarászok képeket Ádám javaslatairól, de addig is köszi mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659770 | 2019. május 24. 15:21 | ![]() | |||||||||||||||||||
Az lesz az! Megtévesztett, hogy a rossz minőségű képen nem szúrtam ki, hogy a cső jóval túlnyúlik a bölcső végénél ezért valami taracknak (be)néztem... | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 659763 | 2019. május 24. 12:16 | ![]() | |||||||||||||||||||
Lemaradt az év, 7,5 cm Feldkanone 16 neuer Art. | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 659762 | 2019. május 24. 12:15 | ![]() | |||||||||||||||||||
7,7 cm Feldkanone 16 vagy 7,5 cm Feldkanone neuer Art. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||
pumba | Adatlap | 659761 | 2019. május 24. 12:00 | ![]() | |||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659759 | 2019. május 24. 11:10 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Tamás! Nem tudom, keresed-e még a választ, de szerintem ez nem Skoda löveg, hanem valami Krupp cucc. A gyanús elemek: 1. A lövegpajzs felső része (hátrafelé) íves, ez a Kruppokra volt jellemző, a Skoda lövegek pajzsa egyenes (és nem látszanak a lehajtható felső elemek támasztó vasai sem a pajzs belső oldalán). 2. Nincs sárvédő lemez a kerekek előtt, ez a Skodákon rajta volt mindig. 3. Fura a talpdoboz is: a Skodákon a doboz a talp végéig (majd' a sarkantyúig) kiért, ezen meg a doboz mögött mintha még lenne rés. Szerintem inkább valami Krupp export löveg lehet: a talp és a pajzs (szinte biztosan) a 10.5cm leFH1898/09-esé csak a cső valami más (hosszabb) ebből gondolom, hogy exportra készült. Érdemes körbenézni pl. a Landships fórumán, hátha találsz valamit, ott van is külön topic a Krupp export lövegeknek. (Természetesen a tévedés jogát fenntartom). | |||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 659666 | 2019. május 21. 21:15 | ![]() | |||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 659557 | 2019. május 18. 16:04 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hálás köszönetem, ha esetleg nem derülne ki, amit akartam, ez akkor is érdekes! | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659553 | 2019. május 18. 14:17 | ![]() | |||||||||||||||||||
Illetve böngészd még át ezt a táblázatot is: (A "Vzdálenost středu kola a chobotu - 2.900mm- nevezetű adat talán az lesz, amit keresel, a google fordító a "A kerék középpontja és a törzs közötti távolság" fordítást adta rá...) Ez a táblázat meg innen van: www.delostrelectvocsarmady1918-1939.estranky.cz/clanky/lehka-polni-dela/-75-10-cm-lehka-polni-houfnice-vz.14-a-14-19.html | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659552 | 2019. május 18. 13:53 | ![]() | |||||||||||||||||||
Üdv! Sajna csak ennyi méretadatot tudtam összevadászni a lövegtalpról. Sokminden benne van, de amit te keresel asszem speciel pont nincs... :( Ezen a linken megtalálod a löveg eredeti "kezelési útmutatójának" letölthető verzióját (is), rengeteg adattal, képpel. hátha segít: www.heeresgeschichten.at | |||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 659532 | 2019. május 17. 19:52 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok, ha már ilyen sok szó esett róla, valaki tudna nekem segíteni abban, hogy a Skoda 100mm vz 14 lövegtalpa milyen hosszú a tengelytől mérve? Az IBG makettjén kellene, de eredetiben is jó, el tudom osztani 35-tel. :) | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659272 | 2019. május 11. 11:07 | ![]() | |||||||||||||||||||
*bocsi, természetesen 14M, 14/35M és 14/39M-et akartam írni. | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659271 | 2019. május 11. 11:06 | ![]() | |||||||||||||||||||
Egyébként a 15cm-s 14M 16/35M 14/39M tarackoknál nem variálták a pajzsot, ott megmaradt az eredeti szabás meg a felső rész lehajthatósága. | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659270 | 2019. május 11. 11:02 | ![]() | |||||||||||||||||||
Mind a négy kép 10cm-s 14M tarackot ábrázol, ezeknek volt olyan változata, aminek nem volt lehajtható a pajzs felső része. Gondolom anyagtakarékossági okokból vagy, a gyártás egyszerűsítése végett volt ilyen egyrészes pajzs is, vagy csak szimplán rájöttek, hogy tök fölösleges lehajthatóra csinálni, nem tudom. Ha jól rémlik, az eredeti I. vh.-s Skoda tarackok készültek lehajtható pajzzsal, a későbbi, két háború közti utángyártott cseh meg magyar tarackok már egyrészes pajzzsal épültek, meg a 14AM-ek is, amik új kerekeket is kaptak a gépvontatáshoz. A 10cm-s könnyű tck.-ból nem volt 14/35M, a 15cm-s közepes tck. egyik fejlesztett változatát nevezték így, (nem sok készült belőle, mert félmegoldás volt, lásd lejjebb). | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 659268 | 2019. május 11. 10:05 | ![]() | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 659267 | 2019. május 11. 10:03 | ![]() | |||||||||||||||||||
Még jellegzetessége, hogy nem lehajtható a pajzs teteje. A HM-HIM példánya is ilyen. | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 659266 | 2019. május 11. 09:58 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ezer hála az évtizedes sötétség eloszlatásáért! Viszont van még ez kérdésnek. Olyan mint a sima 14M de a pajzsa közepén 2x8 szegecs van mint a 8cm 18M-nek. Ez a 14/35M pajzsa lenne? | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659230 | 2019. május 10. 09:19 | ![]() | |||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659229 | 2019. május 10. 09:17 | ![]() | |||||||||||||||||||
És akkor a típusok: 1. kép: az eredeti Skoda 10cm-s 14M könnyű tarack, 2. kép: a fejlesztett 14AM 10cm-s könnyű tarack, itt megfigyelhető az új kerék, 3. kép: a szintén (bár nem Magyarországon) fejlesztett 14/19M 10cm-s könnyű tarack, megfigyelhető, hogy ennek hosszabb a csöve az eredeti 14M-nél, 4. kép: az eredeti Skoda 15cm-s 14M közepes tarack, 5. kép: a fejlesztett 14/35M 15cm-s közepes tarack, itt a képen szétszedett állapotban, mivel két részre bontva vontatták őket, külön a talpat, és külön a csövet egy csőkocsin, itt megfigyelhető az első fajta csőszájfék, ami nem volt túl hatékony, ebből a változatból nem sok készült, 6. kép: a fejlesztett 14/39M 15cm-s közepes tarack, itt jól megfigyelhető az új csőszájfék (hasonló a 40M 10.5cm-s tarackéhoz, amit utána a Zrínyi II.-be is beépítettek). | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659228 | 2019. május 10. 09:09 | ![]() | |||||||||||||||||||
A "14M" elnevezést az szokta általában megkavarni, hogy ezen a néven két különböző kategóriájú löveg is futott: a 14M 10cm könnyű-, és a 14M 15cm közepes tarack. Mivel mind a kettő Skoda-gyártmány, még a kinézetük is nagyon hasonló, nagyon meg kell nézni a róluk készült képeket, hogy eldöntsük, melyik-melyik. Talán onnan a legkönnyebb megkülönböztetni, hogy a 15cm-s tck. talpa vastagabb-szélesebb, és könnyítő réseléssel van ellátva két oldalt, a 10cm-s tck. talpa viszont nem (plusz a 15cm-s tck. csöve is értelemszerűen vastagabb, és a lövegzár is jóval nagyobb). A 10cm-es könnyűnél a '30-as években a modernizáció célja a gépvontatás lehetőségének megteremtése volt, ezért kapta az új futószerkezetet (aminél a kerekek -szerintem- megegyeztek a 29M 8cm-s Bofors légv. á. kerekével). Itt a löveg lőteljesítményének fokozását a lőszerek fejlesztésével akarták elérni, külföldön (Csehszlovákia, Lengyelország) viszont a csövet is cserélték, hosszabbították: ebből lett (többek között) a nálunk is használt ex-lengyel 14/19M. A 15cm-s közepes taracknál a futószerkezetet nem módosították (megmaradt az eredeti küllős fakerék), itt a lőteljesítmény fokozása volt a cél: a csövet hosszabbították, illetve csőszájfékkel látták el, és fejlesztették a lövegzárat, ennek a modernizációnak a lépcsői a 14/35M és a 14/39M (meg persze itt is modernizálták a lőszereket). | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 659212 | 2019. május 9. 19:07 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszi! Ezek szerint még nagyobb káosz volt a fejemben a 14M tarackok közt, mint hittem. Megyek, újrarendszerezem a mappáimat :) (a kereke csak hasonlít vajon, vagy teljesen megegyező a 8 centis légvédelmi Boforséval?) A terepezett pajzsbelső előfordult pedig. 8cm 18M-nél is láttam már. | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659192 | 2019. május 9. 08:45 | ![]() | |||||||||||||||||||
Freddy! Köszi a képeket! nagyon jók, tényleg elkeserítő, hogy ilyen állapotban van, vigyázhatnának rá jobban is... :( | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659189 | 2019. május 9. 08:42 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Elnar! Köszi, igen, én is a 15cm felé hajlok. Ami igazán érdekes a képen, hogy még a pajzs belső oldalát is terepezték... Nem, a 14AM-et könnyű megkülönböztetni, hogy már más a kereke, mivel itt a gépvontatás lehetőségének a megteremtése volt a cél a fejlesztéssel (lásd az első képet), a csőhöz azonban nem nyúltak (legalábbis nem hosszabb, mint a 14M esetében). A 14/19M egy sima lóvontatású (eredeti küllős-fakerekes) 14M hosszabb csővel, mivel itt meg a löveg teljesítményét akarták növelni: hosszabb cső = nagyobb torkolati sebesség = nagyobb lőtáv /jobb pontosság. Amúgy aki 14/19M-et akar a polcára könnyű dolga van: az IBG kiadta 1/35-ben, a FtF meg 1/72-ben, ezeket viszonylag könnyű visszaalakítani 14M-re (amiből 1/72-ben ott van a régi HaT készlet). | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 659183 | 2019. május 9. 07:04 | ![]() | |||||||||||||||||||
Atyaég, nem gondoltam volna, hogy ennyire leharcolt állapotban van. Megérdemelt volna egy fedett helyet szerintem. Vagy ha más nem, még így egy restaurálást. | |||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 659176 | 2019. május 8. 22:21 | ![]() | |||||||||||||||||||
Keceli szekér2 Ennyi képet csináltam róla, sajnos ez nem az a dolog, ami sokáig bírja a remeteszexet (nap szíja, eső veri), úgyhogy aki kíváncsi rá, ne sokat várjon a meglátogatásával. A Hadtörténeti Múzeumban egyszer egyébként volt egy ilyen kiállítva, kifejezetten jó állapotban. | |||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 659175 | 2019. május 8. 22:15 | ![]() | |||||||||||||||||||
Keceli szekér1 | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 659155 | 2019. május 8. 17:46 | ![]() | |||||||||||||||||||
Az egy 31M 15 cm tck szerintem. A 10,5-esnek már kilógna a csöve a pajzs mögül ilyen szög mellett. Szóval ami olyan mint a 14A/M, csak hosszabb csővel, az a 14/19M? | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659136 | 2019. május 8. 08:22 | ![]() | |||||||||||||||||||
És megint még valami: a 14/19M-et megtaláltam egy híradóban is: filmhiradokonline.hu/watch.php | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659135 | 2019. május 8. 08:20 | ![]() | |||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659134 | 2019. május 8. 08:19 | ![]() | |||||||||||||||||||
Déé! És köszi, nagyon jók a belgáról a képek! Meg még annyi, hogy a mellékelt kép a 14/19M 10cm-es lengyel (Skoda) cucc: csak a hülye fortepan valamiért 1933-asnak sorolta be (amikor ugye még nem volt ilyenünk). | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659133 | 2019. május 8. 08:14 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! Elnar! Bocsi, a hsz.-m nem direkt volt off, egy off hsz.-re válaszoltam, és a rendszer automatice tette offba az enyémet is. Amúgy 5/8M elvileg volt nekünk még 1944-ben is, a híradó 1076-os számában ("Harcok a Kárpátokban és Erdélyben") is benne van, ahogy hatlovas fogattal húzzák a hegyi úton (bár nem tudom, a felvételek tényleg pont akkor és ott készültek-e, mert köztudott, hogy a híradóban néha csaltak a felvételekkel...) Déé! Igen, a belgából kettő is van, egy a Bolyain, egy meg Kecelen, pont ezért nem értem, miért nem találni róla eredeti, háborús filmfelvételt, vagy fotót, bár a tippem az, hogy ezeket csak a megszálló erőknél használták. A személyes kapcsolat alatt azt értem, ami a mellékelt fotón is van, a szilvamérős magyar egy Bofors mellett társalog egy némettel (csak azt nem tudom, ez 10.5-ös, vagy 15-ös-e?): | |||||||||||||||||||||||
Déé | Adatlap | 659126 | 2019. május 7. 23:34 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia! Még nem láttam olyan iratot ahol személyes kapcsolatok útján szereztek volna infót a németektől, olaszokkal sokkal jobb kapcsolatuk volt, rendszeresek voltak a bizottsági találkozók fegyverek és lőszerek tekintetében. 10,5 cm 31M ágyúnak volt egy hibája, maximális lőtávolságnál alig lehetett látni a becsapódást, nem lehetett kihasználni a 19,5 km lőtávot. Közbe prioritást kapott a 21 cm nehéz tarack és ebből próbáltak készíteni 17 cm nehézágyút. Belga 7,5 cm ágyúból kettő is van. | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 659081 | 2019. május 7. 11:04 | ![]() | |||||||||||||||||||
10,5-ös ágyú a 31M után fel sem merül, sehol, megkockáztatom más irányba (tarack) gondolkodtak. A zsákmányanyagot a németek akkor használták, ha “jó” volt és volt hozzá “ellátmány”, utóbbi felkutatása maximum időigényes lehetett, miután elfoglalták a teljes országot. Saját gyártásra/átalakításra csak indokolt esetben álltak át, pl. 120 mm-es aknavető. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 659064 | 2019. május 6. 22:58 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sajnos rosszul emlékeztem, csak a lövegmozdonyokat mértem le, ezt valamiért nem. De fényképek tényleg vannak, ha kell. | |||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 659039 | 2019. május 6. 13:21 | ![]() | |||||||||||||||||||
Van egy ilyen szekér Kecelen, azt meg is mértem meg körbe is fényképeztem, otthon előkeresem majd. | |||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 659027 | 2019. május 6. 10:58 | ![]() | |||||||||||||||||||
dkp! Köszönöm a tippet, letöltöttem a magazint, majd áttanulmányozom, de első ránézésre is nagyon hasznos! Elnar! neked is köszi a linket! Ezt a tanulmányt már én is megtaláltam, történeti áttekintésnek jó, de makettépítésben sajna nem sokat segít :( (viszont a feltöltött képeid, rajzaid nagyon jók, köszi!) Déé! Az igaz, hogy a németek nem kürtölték világhírré a zsákmányanyag-listájukat, de arra gondoltam, hátha személyes kapcsolatok útján átszivárgott infó a magyar oldalra is ezekről a lövegekről. Az is igaz, hogy a németek nem szívesen adtak el/át a legmodernebb fegyverekből, de ha belegondolsz, pl. a Pz. IV. F1 is a(z egyik) legjobb harckocsijuk volt abban az időben, amikor adtak belőle a 30. hk.e. felszereléséhez (és vannak még hasonló példák). Ezen továbbmenve talán a holland Boforsok át/eladásával is mindenki jól járt volna: Honvédség erősödik egy olyan fegyverrel, ami már eleve volt, de nehézséget okozott a gyártása, a németeknek meg eggyel kevesebb fajta löveget kell rendszerben tartani -amihez ugye az általuk nem is gyártott lőszer, alkatrész, stb. utánpótlása csak a logisztikájukat terhelte-, cserébe nyilván megkérhették volna az árát (ahogy szokták). Még valami: a 10.5-es Boforsból tényleg csak 13db volt? Mindenhol 18db-ot olvasok... Amúgy mindig csodáltam, miért nem gyártottak többet? Ennyire nem volt pénz/anyag/kapacitás? | |||||||||||||||||||||||
dkp | Adatlap | 659021 | 2019. május 6. 09:04 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ezermester Magazin 1975. 10. szám, 15-18. oldal. NET-ről djvu fájlként letölthető. | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 658994 | 2019. május 5. 18:15 | ![]() | |||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104. |
Sajnos, nem állunk túl jól fotókból, erről a járműről. Az egyetlen értelmes rekonstrukció eredményét itt találod.
www.sbsmodel.com/model/SBS-D35001/hungarian-military-passenger-cars--wwii-
Üdv, Z63